Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

4 posters

2 / 2 oldal Previous  1, 2

Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Shukaku Hétf. Feb. 16 2015, 18:02

A sárkány egyenesen szembenéz az ellenfeleivel, szárnyait kitárva továbbra is Shut védi, aki összezavarodva bújik meg mögötte. Persze az emberek nem értik, hiszen nem gondolkodnak tovább soha maximum két lépésnél, de még az is nagyon ritka. Nincsenek terveik a jövőre nézve. Pedig az Timi létének egyik alapja, hogy mindig van terve, és ez a terv nem azért van, hogy beteljesüljön, hanem azért, hogy legyen. Mindig legyen terved, és mindig gondolkodj előre. Az émelygés azonban még őt is váratlanul éri, hiszen ilyenre nem kellett tervet készítenie. Ez közel volt a lehetetlenhez. Persze nem nulla százalék, hiszen egy küldetés során érzett már fájdalmat is, így a betegség is elérheti a világukat. Bizonyára az emberek hozták magukkal, amikor ide érkeztek. Amint képes újra megszólalni, azonnal válaszol az idegeneknek, de előtte még Shuhoz szólt, a saját nyelvén.
~Vahlok. A sárkányok nyelvén azt jelenti, őrző. Ez az igazi nevem azelőttről, mielőtt te emberit adtál volna. A farkas szerint csak téged felejtelek el. Ezt nem fogom.~
Timidus három törvénye. A három törvényt is úgy írták, hogy a robot előbb megy teljesen tönkre, minthogy a törvényt meg tudja szegni. Shut elfelejtheti ugyan, mindent elfelejthet az idomítása után, de a nevét nem. Az Ősök azért küldték Aincradba Draconiából, hogy védelmezze a lányt, ő pedig eleget fog tenni a feladatának. Ezután felelt a másik kettőnek.
-Igen, színeződhet az indikátorod. Sárgulhat és vörösödhet. Nézd az én indikátoromat. Az egy pet indikátor fölöttem, a társam pedig mögöttem van, egy küldetésen veszünk részt, melynek során mob alakot öltött, én pedig meg fogom védeni. Megkérlek arra, hogy ne akadályozz a küldetés sikeres befejezésében.
Ezalatt Shu végig a nevet mondogatta a fejében, és igyekezett minél kisebbre összehúzni magát. Mégsem neki kell megvédeni Timidust… de ez a küldi ha veszélyesnek is tűnik, akkor is nagyon érdekes… de fogalma sincs, hogy hogyan oldhatná meg. Két mese jutott hirtelen az eszébe. Az egyik a How to train your dragon második része volt, ahol Hiccupnak kellett a barátját újra megszelídíteni, amikor az Alfa bűvöletébe került. Timidus lenne az Alfa…  The Alpha protects them all…Shu mindig is tudta, hogy nagy szerep van szánva a sárkánynak. A másik mese a The Lion King volt…  Remember… look inside yourself… remember who you are… mindkét befejezés olyan gyönyörű lenne.

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Kusumi Ayani Csüt. Feb. 19 2015, 18:54

- Cöhh... idegesítő dög. - mormogja maga elé a csajszi - Még, hogy idomár, ja peeeersze. Gyerünk Ruf lőj már.
- De... azt mondta sárgulok. - néz nagy szemmel a fiú.
- Az isten szerelmére, ez csak egy koszos mob, ha te nem fogod kicsinálni, akkor majd én.
Mormog párat, majd Timidus felismerheti a hacos fegyvert, de hogy melyik, azt nem biztos, hogy tudja (Holdkő buzogány T3-as). Lassan közeledik feléd, és ha úgy támadni próbálsz egyetlen gyors mozdulattal elhajol, és egy hatalmasat sújt le rád. Szó mi szó, ez elég közel volt. Az életzónád vörösben pittyeg. Mindössze 5 HP-d maradt. A lány eközben ádáz mosollyal készül ismét lesújtani. A fiú azonban még mindig nem tudta eldönteni, hogy most közbe avatkozzon, vagy inkább segítsen-e. Mindenesetre ha visszavonulót fújtok olybá tűnik sikerül meglépnetek, mert a lány nem sokáig üldöz titeket.... és vesszők sem repkednek utánatok. Persze megpróbálhatod őket jobb belátásra mérni, de körülbelül olyan, mintha falnak beszélnél.

_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani
Kusumi Ayani
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>

Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Shukaku Csüt. Feb. 19 2015, 19:30

Shu eléggé összehúzza a szemét. Ilyenkor a baglyok nagyon furán és rémisztően néznek ám ki, de ebből semmi nem látszik, hiszen továbbra is Timi mögött csücsül. Azért ilyeneket mondani Timire, hogy idegesítő dög… meg koszos mob. Se nem mob, kosz meg nincs is a SAO világában, hiszen azonnal elpixeleződik bármilyen piszkolódás. Úgy tűnik egy nagyon buta párost sorsolt nekik a mesélő a küldetésükre. Talán az is lehet, hogy ez most nekik is egy küldetés, hogy elhiszik-e Timinek amit mond, vagy beleesnek abba a csapdába, hogy előítéletesek lesznek, és mobnak hiszik. De akkor… húúú… akkor most Shu és Timidus tulajdonképpen egy Játékmester küldijéhez asszisztál? Ez már majdnem olyan, mintha a kislány magával Kayaba Akihikoval dolgozna együtt. Persze erre is volt már számtalan példa, de azért mindig nagy öröm az Adminnak segíteni.
-Idióta. Nem nekem kell hinned, hanem az indikátornak a fejem felett. Nem olvastad el a Guide Bookot? A moboknak vörös színű az indikátoruk, az enyém pedig nem ilyen. És hány mob szólt már hozzátok? Gondolkodj, mielőtt cselekszel ember, és akkor megóvhatod magadat a vörösüléstől, amit egy pet megölése jelentene.
Na persze Timike sem hülye, és nagyon jól ismeri az összes fegyvert, amit valaha játékos a kezében forgatott, amennyiben az illető nem változtatta meg a kinézetét, és itt hála Kayabának nem volt annyi ész, hogy ezt megtegyék. Amint előkerül a fegyver, Timidus letesz a támadásról, és azonnal visszavonulót fúj. Tehát nem próbál támadni, így feltételezhetően nem is sebződik. Tudja jól, hogy a harcosok az erőre gyúrnak, és így őt talán csak egyszer kellene eltalálniuk ahhoz, hogy végezzenek vele, amit természetesen igyekezne elkerülni. Nem várja meg, hogy Shu repülésleckéket vegyen, mellső mancsaiba kapja a baglyot, és a fák között szlalomozva figyeli az állatvilágot, hogy megállapíthassa, melyik részen van. Ha ez sikerül, akkor rápillant a Napra, megállapítja a kelet-nyugat irányt, és ezzel belőve a város helyzetét is, elindul a város felé.

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Kusumi Ayani Hétf. Feb. 23 2015, 22:03

Timi sikeresen megússza egy karcolás nélkül, és rögvest elsuhan a távolba. Shu talán kicsit rosszul érezheti magát, de nem is kell olyan magasra szállnia Timinek, mert szerencséjére könnyen tud manőverezni a fák között. Itt nem olyan sűrű, szóval elvileg a széle fele lehettetek valahol. Bár elsőre jelentéktelennek tűnhetett, de halvány vibrálást láttok a távolból, majd mikor közelebb értek Shu felismerheti a Kacatos küldinél is látott védőfalat, ami a mobokat távol tartja. Mint ott itt  se tudtok bemenni. Ha Shu megemlíti a nosztalgikus érzést azonban igen furcsa dologban lesz része. Timi emlékei közül eltűnt a Kacatos küldin átélt élmények, így bármennyire is próbálja meg felidéztetni a lány a sárkánynál az esetet nem sikerül neki. A farkasék által említett Feledés elkezdte felemészteni Timi memóriáját...

_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani
Kusumi Ayani
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>

Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Shukaku Hétf. Feb. 23 2015, 22:39

Shu nem kicsit, Shu nagyon rosszul érzi magát. Utálja a gyorsan száguldozó dolgokat, a gyorsan száguldozó és közben cikázó dolgokat pláne, és arról már ne is beszéljünk, hogy ha a gyorsan száguldozó és cikázó dolog egy Timidus, akit jelenleg nagyon féltett, és a Timidusnak a karjaiban ráadásul még egy Shu is van, aki ha nem lenne megakadályozva ez a játék csodás rendszere által, akkor párszor már kidobta volna a taccsot. Vagy… mivel most éppenséggel fülesbagoly, így inkább köpetekről lehetne beszélni… de inkább ne beszéljünk. A vibrálás természetesen egyikük számára sem jelentéktelen, hiszen a biztonságot jelentő várost mutatja, legalább is mindketten szeretnék így tudni. Shu azonban valahogy sejti, hogy lesz ebben azért egy nagy csavar, méghozzá olyan csavar, amit jól sejtett előre, és ahogy megérkeznek, be is igazolódik. Timidus továbbra is társára vár, ő pedig addig a terepet fürkészi támadók után, míg Shu a szárnyával égigsimít a falon, és megállapítja, hogy bizony útban van.
-Igen… ugyanaz, mint a Kacatos küldin. Nem tudunk bejutni.
-Milyen küldin?
-Tudóóód… a kacatoson, amin malacot kellett beengednünk a falon, meg azzal a medállal napsugarat irányítani.
-Nem. Nem tudom.

A sárkány hátralapítja a fülét, és lassan lehajtja a fejét.
-El foglak felejteni Shu.
-Vahlok. Látod? Megjegyeztem.

A kis fülesbagoly lassan közelebb sétál a hatalmas sárkányhoz, és átöleli a buksiját.
-Nem lesz semmi baj Timidus. Ez is csak egy küldetés, és ennek is jó vége lesz. Elhiszed nekem?
-Nem.
-De… de hidd el! Bíznod kell bennem! Talán… talán ez a küldi célja.
-A bizalom? Nem hazudhatok neked Shu. Megígértem.
-Akkor… hidd el, hogy ezt most én tudom jobban.

Timidus farka vége kissé megremegett majd bólintott.
-Rendben. És most mit csinálunk?
-Próbálj meg te átmenni a falon. Te pet vagy, téged átenged.
-Nem hagylak itt.
-Csak… csak egy picit… dugd át a mancsod, vagy valami ilyesmi.

A sárkány újra bólintott, majd meg is próbálkozott ezzel a bonyolult procedúrával.

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Kusumi Ayani Csüt. Feb. 26 2015, 20:53

Bár elején úgy tűnt, hogy Timi mancsa átmegy a falon, azonban egyszer csak egy villanás, és Timi teljes erőből hátra lökődik. Ahogy föltápászkodik Shu vagy, akár maga Timi is észreveheti az indikátor jelzőjét. Apró pettyek jelentek meg az indikátorban. Méghozzá vörös pettyek, amik kezdtek kitágulni. Egyelőre maximum az indikátor 5%-a változott vörössé, a fal rendszere viszont már ettől is kilökte a fal védelmén kívülre Timit. A terjedés sebességéből úgy tudtok saccolni, hogy nagyjából 2-3 órátok maradt a teljes vörösüléshez... vajon ez azt jelenti, hogy ezután Timi teljesen elfelejti Shut? És most hogyan tovább? Shu eredeti ötlete egyelőre romokban, hogy visszavigye a Rókácskát az almához. 2 okból. 1. nem tudni hol a rókafészek, ha vanegyáltalán, 2. a róka sincs sehol. Akkor viszont kéne egy B terv. De gyorsan, mert vadászatra éhes playerek tűntek fel a távolban o.o

_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani
Kusumi Ayani
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>

Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Shukaku Csüt. Feb. 26 2015, 21:39

És igeeen, és igeen… és már majdnem… és bumm! Timi még össze is gömbölyödik az akrobatika jártasságot kihasználva, hiszen repülni már nincs ideje, de remélhetőleg így sem üti meg magát annyira, hogy sérüljön, hiszen tollas sárkányként elég ruganyos, meg puha is ahhoz, hogy szépen elguruljon, csak úgy kommandósan, mintha deszantozna és éppen az ejtőernyős érkezést végezné. Ja… meg nem mellesleg azért repülő lényként gyakorolta párszor a földetérést. Az, hogy villant a fal már nem lepte meg, hiszen szokott ilyet csinálni, és a mobosodás is várható volt. Persze nem örültek neki, de hát valahogy így volt értelme. Shu azonnal Timike indikátorára mutat.
-Timi! Nézd! A farkasnak igaza volt! Tényleg elkezdett vörösödni az indikátorod!
Gyorsan kerestek is egy kis pocsolyát, és ha találtak, akkor Timi is megcsodálhatta a szép vörös rombuszt a buksija fölött.
-Rendben. Akkor a küldetés valóban ebbe az irányba fog folytatódni.
-Mennyi időnk van hátra, amíg elbukjuk a küldit?
-A terjedés sebességéből ítélve kettő óra és negyvenhét perc.

Oh… ja igen, ha elfelejtettétek volna, kis hősünk ebben a világban a küldetésekkel szemben az örök optimizmust képviselte. Egy külsibe nem lehet belehalni, ha valaki nem direkt akar meghalni, meg a kedves Játékmesterek mindig nyújtanak valami kis segítséget. Így volt ez a Kúriában is, így volt a kacatos bigyusznál is, így volt ez mindenhol. Szóval csak okosan ki kellett találni, hogy mi is a küldi célja, és akkor minden rendben lesz. Ha meg nem, akkor sajna nem sikerül a küldi… persze ez nem volt lehetőség, hiszen Shu nem akarta, hogy Kayaba Bácsi csalódjon benne. Szóval a kis fülesbagoly elkezdett fel-alá sétálgatni, és gondolkodni.
-Három lehetőség van. Vagy a rókakölyköt kellene visszavinnünk a szüleihez, de ő ugye nincs itt. Timi… emlékszel még arra, hogy hol vannak a közelben rókavárak? Azokat megnézhetnénk.
És ha Timi emlékezett, akkor Shu jól megjegyezte magának a helyeket.
-A másik lehetőség az, hogy ki kell próbálnunk, hogy milyen is mobnak lenni, és erre akar megtanítani a küldi. Ez is vicces lehet. A harmadik pedig az, hogy találnunk kell valakit, aki megszelídít minket. Lehet azért is volt róka a küldi elején, mert a Kis herceg is rókát szelídített meg. A Játékmester bizti tudja, hogy az a kedvenc könyvünk.
És máris az érkező csapat felé lesett, hogy megnézze milyen emberkékből is áll.

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Kusumi Ayani Kedd Márc. 03 2015, 11:14

Olybá tűnik nincs olyan szerencsétek, mint amire szükségetek lenne. A városból kifele, vagy a városba tartó playerek többsége íjász és kardforgató, meg néhány árnyharcosra is felfigyelhettek. Néha-néha láthattok egy-két idomárt is, de úgy tűnik megvan már a céljuk, mert állandóan tova siettek, és bármennyire siettek nem éritek utol őket. Persze más playerekkel is próbálkozhattok, de mondjuk ki tudja, hogy viselkednének... végül is azért jöttek ide, hogy vadásszanak. Akárhogy is döntötök az idő telik szépen. Nagyjából 5 perccel az indikátoros felfedezés után egy farkas vonyítása hallatszódik tőletek nem is olyan messzire... jobban mondva... arról amerről érkeztetek.

_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani
Kusumi Ayani
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>

Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Shukaku Kedd Márc. 03 2015, 11:29

Úgy tűnik akármit csinálnak, a Játékmester nem azt tűzte ki célnak, hogy ők itt most más játékosokhoz idomuljanak, főleg nem idomárokhoz. Arról ugyan hallani lehetett, hogy még a nem idomároknak is lehet nem harci petjük, hiszen Shu is beszerzett Alexnek egy kajmánkát még nagyon nagyon régen, szóval nem biztos, hogy annyira lehetetlen lenne egy idomítási kísérletet megpróbálni egy nem idomárral, de mivel őgy tűnik, hogy nem ez a Játékmester akarata, így inkább Shu is letesz erről. Elvileg azért a kisebb szintű játékosoknál gyorsabbnak kellene lenniük, de ezek szerint a pontjaik is a mobok ponjaihoz idomultak, ami azt jelenti, hogy Shu jelenleg egy fülesbagoly sebességével képes repülni… bár azt egyikük sem tudhatja, hogy jelenleg hány életpontja van, de nem is nagyon akarják tesztelgetni. Biztos ami biztos alapon, felhagynak ezzel a tervvel, és már a rókaodúkat kezdik felkutatni, hátha megtalálják valamelyikben a kisrókát, akivel még a küldetés eleján találkoztak, ekkor azonban felhallatszik az ismerős farkasüvöltés. Shu nagyon megörül a hangnak, hiszen végre újra találkozhat a küldi egyik valószínűsíthetően fontos résztvevőjével. Félni most már egyáltalán nem fél, hiszen bántani előbb sem tudták őket, szóval most már a farkas is beláthatja, hogy nekik volt igazuk, és csak teljesíteni kell a küldetést. Mondjuk ha ők már előbb vették fel a félig állat, félig ember alakot, akkor most közelebb lehetnek a teljes átalakuláshoz, szóval nekik már kevesebb van hátra a küldiből… de hát előbb kellett volna gondolkodni. Szépen mindketten lecsüccsennek egy félreeső, rejtettebb helyen, közel egy olyasmi lyukhoz, ami fedezéket jelenthet számukra, és szépen bevárják a farkaskát, ha őket keresi.

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Kusumi Ayani Vas. Márc. 08 2015, 18:46

Bár úgy tűnt az elbújás jónak tűnhet, de alkalmas búvóhelyre, csak a várostól egy kicsivel messzebb találtok. Amint elbújtok, szinte alig hallotok bármit az arra tévedő állatok neszezését leszámítva... mígnem egyszer csak egy sikoly hallatszódik, majd egy fiatal lány tér be a fedezéketekből is látható területre. Úgy tűnik, mintha cipelne valamit, de hogy mit sajnos azt nem látjátok. Azonban ahogy fut egyszer csak láncok törnek elő a földből, leszorítva a lányt a földre. Majd mérges morgás szűrődik el hozzátok, majd a már ismert farkas is belép a látókörötökbe, nemsokkal később a róka is. Mit tesztek a lány segítségére siettek vagy inkább maradtok a fedezékben... eddig úgy tűnik nem vettek észre titeket.

_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani
Kusumi Ayani
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>

Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Shukaku Vas. Márc. 08 2015, 19:01

Jajj de kis ügyesek valakik! Nem elég, hogy sikerült kitalálni a Játékmester szándékát, hogy el kell bújni valamerre, és be kell várni a farkaskát, ez még ahhoz is vezetett, hogy szinte moziként élvezhették végig, ahogyan az ordas valami fura mágiával foglyul ejt egy jánykát. Be kell vallani, elég szép látvány volt, de egyet biztosan megmagyarázott. Ordas bácsi hazudott. Ha őket sokkal előbb változtatta állattá a róka, mint ahogyan Shuékat megtalálta, akkor már nekik is régen teljesen farkassá és rókává kellett volna változniuk, márpedig akkor a speciális képességeknek sem szabadna működniük. Persze ezt még ki kell próbálni, úgyhogy egy kis esetmegbeszélés, dumcsizás után, Shu meg is próbálkozott ellőni a képijét, becélozva vele a farkaskát. Ha ilyen erős volt, akkor valószínűleg magasabb szintű mint ő, így ennek akkor is működnie kellett volna, ha konkrétan egy játékosról beszélünk, de mivel az ellenfél egy mob volt, így ha bekapcsolható a képi, akkor be fog kapcsolni. Ha pedig nem, az azt jelenti, hogy bizony valaki füllentett is. Bármi is történt, mindketten előmerészkedtek a búvóhelyükről, lassan odasétáltak kettejük mellé, és szembenéztek velük. A felállás persze érdekesebb volt mint előbb, hiszen a fülesbagoly ezúttal végig a sárkány hátán utazott, Timidus pedig fel volt készülve arra, hogy bármikor felröppenjen. A beszéd ezúttal viszont Shura maradt.
-Látod? Mondtam, hogy nem fog történni semmi baj. Engem sem tudtál bántani, mert nem az a küldi feladata. Gondolom a kisróka most a lánynál van, és tőle szeretnéd elvenni. Ő is ugyanúgy el fog teleportálódni, ahogyan mi tettük. Sokszor akarsz még feleslegesen próbálkozni, vagy esetleg segítesz valami értelmes megoldást is találni a küldi befejezéséhez?

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Kusumi Ayani Pént. Márc. 20 2015, 20:05

Bár megjelenésetekre senki sem számított, a róka egyáltalán nem tűnt meglepettnek. Tekintete nem szakad le a lányról, de látszik rajta, hogy észleli a közeledteteket. A farkas viszont se hall, se nem lát, morogva, már-már nyáladzva tart a fogságba ejtett lányhoz. Nagyra tátja a száját, majd nagy valószínűséggel legnagyobb döbbenetetekre a lány egyetlen harapással elpixeleződik. Bár elsőre annak tűnhetett, de nem teleportálás effect volt. A lány élete lenullázódott, és ezzel számára végetért a játék. A láncok eltűntek, és a róka már felétek néz.
~ Mondtam már. Naiv vagy kislány. A kölyök képességét naponta csak 1 alkalommal tudja elsütni. És magát mentette, csak te éppen útban voltál. Most pedig tűnjetek el, had tegyünk pontot a végére.
Lassú tempóba indult meg a Farkas felé, akinek mellső lába alól egy ficánkoló rókaláb kandikál ki. A kisrókakölyök semmi kétség. Mit tesztek? Timi "fertőzöttsége" tovább terjed, és az elméje egyre foltosabb lesz percről perce. Egy negyed órája történt a változás, és ez bőven elegendő volt arra, hogy emlékeinek körülbelül 10%-a már eltávolodjon a rendszeréből. Vajon azok, akik kevesebb időt töltöttek a lánnyal, már el is feledték? Viszont az idő ketyeg a kölyök veszélyben.

_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani
Kusumi Ayani
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>

Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Shukaku Szomb. Márc. 21 2015, 05:40

Oké, ez egy picit meglepte Shut, és meg is torpan egy pillanatra, sőt talán több pillanatra is, de most nagyon nem annak van itt az ideje, hogy leblokkoljon. Most neki kell megvédenie Timidust, most a sárkány van veszélyben, és most neki kell, hogy terve legyen, és van is egy nagyon remek terve. Ismét hűvös magabiztosság költözik az arcára, majd pár csipogással, ami most már sokkal könnyebben megy, jelez a sárkánynak, hogy mi is a teendő, Timidus pedig ha lassabban is a szokásosnál, de bólint. Jelenleg ő sem lát más kiutat, így hát bele kell mennie az akcióba, mert ez az egyetlen lehetőség arra, hogy hosszú távon védelmezni tudja az idomárt. Nincs más út. Lényeg a lényeg tehát, hogy magabiztosan szökkennek a kisróka elé, és Shu még mosolyog is hozzá, majd szárnyával megpróbálván gesztikulálni, picit megrázza a farkas előtt.
-Igen, igen, el is felejtettem, te vagy a csúnya gonosz farkas, aki mindenkit bánt, és nekem most félnem kéne tőled, mert meg tudtál ölni valakit, és engem is meg tudsz ölni. Csak azt felejted el, hogy te egy buta farkas vagy, én meg egy bölcs bagoly, szóval én tudom jobban.
Még játékosan rá is ölti a nyelvét az ellenfeleire.
-Az, hogy valaki elpixeleződik nem jelent semmit. Láttam én már embereket elpixeleződni, akik azóta is vígan sétálgatnak Aincrad utcáin. Max a küldiből esett ki, amit sajnálok, mert nagyon érdekes küldi, de ez még nem olyan nagy baj. Csak azt nem értem, hogy te…
Mutat szárnyával a rókára.
-…aki a ravasz róka vagy, hogy nem vette észre ezt eddig.
Kicsit hátrapillant, egyszer Timire, egyszer a kisrókára.
-Most pedig vagy megöltök minket, meg a kisrókát, és akkor ti is meg mi is elbukjuk a küldit, vagy pedig szépen megkérdezzük tőle, hogy mi is pontosan a mi feladatunk. Látom már sikerült elkapnod is, szóval szépen megkérdezhetnéd tőle. Ez csak egy mese, egy játék, ne vegyétek már ennyire halálosan komolyan! Fogadok ti is felnőttek vagytok. Pfff!

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Kusumi Ayani Kedd Ápr. 07 2015, 20:16

A farkas egyre jobban vicsorít rátok, és szinte meg is feledkezik a kisrókáról. A mancsa egy csöppet felemelkedik, mire lilás ízzást láthattok. A róka rémülten fordul társához.
- Te rühes bolond, miért engedted el!
Egy hatalmas robbanás rázza meg a környéket. A füst lilás színben pompázik, és titeket is ellep. Az életsávotok mellett ekkor egy ismerős jel villan fel, illetve egy másik ismeretlen. Egy Mérgeződés fülecske, amely után az életsávotok kezd szépen lassan csökkenni. A másik egy egyszerű kristály volt egy vörös keresztel áthúzva, és bár leírása nem volt egyértelmű mi célt szolgál. A számláló szerint mindegyik hatás 5 percig aktív. A füst, és a remegés lassan alábbhagy, ám a központ még mindig füstöl, azonban kék pixeldarabocskák reppennek szerteszét. Talán elsőre nem tűnhetett fel, de fületeket megüti egy a farkasénál sokkal mélyebb és fenyegetőbb morgás, majd néha néha egy hiéna szerű kaffogó nevetés. Végül a maradék füst is eltűnik és szemetek elé tárul a lény.

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 F_ldr_ka_www.kepfeltoltes.hu_
[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 B04bd63c070af33d72c89f1b299a66ad_50ab83b1ee9d93d924103d2369a071d91875b89d

Hirtelen újabb címke jelenik meg az életsáv mellett, mely Metamorph off címszóval rendelkezett, ami a többivel ellentétben 1 perces számlálóval rendelkezett. Ha ez mind még mindig nem lett volna elég hirtelen meghalljátok a róka hangját. Ezúttal már fületekkel, nem a fejetekben.
- Ügyesen megcsináltad Csajszi. Remélem boldog vagy... mind itt fogunk megdögleni a drága kis kölyköcskéd miatt...

_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani
Kusumi Ayani
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>

Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Shukaku Kedd Ápr. 07 2015, 20:51

~Lila füst. A lila és a kék a kedvenc színem. Talán ezt is tudja a Játékmester? Ez a küldi egyre furább, és egyre viccesebb. Meg egyre több dolog történik. Vajon a saját tollammal tudok írni, mint az a bagoly a Micimackóban? Nincs nálam tinta sajnos, de ezt ki kellett volna próbálni.~
Felpillant az ikonokra, majd összenéz a sárkánnyal, és egyszerre bólintanak.
-Nem mintha eddig használhattunk volna kristályt, vagy Timi indikátora nem lett volna megmérgezve.
Shu újra nevetésben tör ki, Timidus pedig kezdi úgy vélni, hogy talán mégis a farkasnak volt igaza, és a társának a madár alakhoz tyúkesze is lett. Persze tenni nem sokat tehet, megtámadni nem támadja meg azt a valamit, ami a kisrókából lett, hiszen fogalma sincs az erejéről, így jelenleg kivárásos taktikát alkalmaz, na és persze várja, hogy SHu mit talált ennyire viccesnek. Ennek kiderítése sem várat sokáig magára, hiszen a lány… oh, pardon, szóval a bagoly meg is osztja velük hamarost.
-Látod? Semmit sem uralsz te, mert ez a küldi nem arról szól, hogy megöld a kisrókát. Mondtam én, hogy ezek istenek, csak éppen rosszul gondoltam. Nem ti vagytok az istenek, hanem ő. Egy Kicune. Nézzétek meg, még kilenc farka is van, ami ugye azt jelenti, hogy legalább kilencezer éves. Komolyan egy kilencezer éves rókaszellemet akartatok megölni?
Újra belekezdett a nevetésbe, majd lassan odasétált kettejükhöz.
-Jajj dehogy fogunk megdögleni Rókakoma! Ne fesd már az ördögöt a falra! Tudom ám, hogy mi a nyitja. A Kicune ravasz, és megtréfálja az embereket. Megbűvöli a férfiakat, meg ilyenek. Viszont ha a férfi elveszi feleségül, akkor szerető asszonyként fog viselkedni.
Ekkor felnéz a párosra, és gonoszkás vigyor ül ki az arcára… már amennyire egy bagoly tud ilyet.
-No fiúk? Ki vállalkozik?

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Kusumi Ayani Pént. Május 01 2015, 17:35

Olybá tűnt Shukaku nem vette észre a felszálló pixeleket, de ha körbenéz felfedezhet egy farkas alakú pixelpleccsnit a rókadémontól nem is olyan messze. Úgy tűnik azonban a Róka barátotok (az 1 farkú) nem volt olyan barátságos hangulatban. Csak káromkodik egyet felétek, majd sarkon fordul, és elrohan. Eközben az Akuma megmozgatja a végtagjait, köröz velük, mintha csak el lenne gémberedve, végül felétek néz. Bár alapból is úgy tűnik, mintha mindig mosolyogna, most mégis kuncog mellé. Végül megrázza magát zöld anyagot öklendez a földre. Csak ezután néz a szemeitekbe, és szólal meg.
~ Bátrak vagytok. Vagy inkább bolondok. Ja és kislány. Én nem egy gyenge Kitsune vagyok! Én egy egyike vagyok a 4 legerősebb rókadémonának, szóval csitt van tollpihe, és most maradj szépen nyugton, míg csatlakozol a kettőhöz. - mondja majd lassú tempóba felétek kezd el lépkedni.
Szinte vészóra a zöldes anyag eléri a farkas égésnyomot, illetve a felrepedt földet, ahol még anno a láncok fogták le az idegen csajszit. Pár pillanattal később pixelfal vette körbe a két helyet, és egy üveges szemű, zöldes bőrű lovag áll a farkas helyén, míg a leláncolt lány pontos mása áll a másik helyen. Mindkettejük feje fölött vörös indikátor lebegett, és életsávjuk fölött Foszló Zombi felirat díszelgett, ám mellette zárójelben még egy kiegészítő nevet is láthattok. Amaken Kouzimi a lovagnál, Maya Storm pedig a lánynál. Ahogy az Akuma nevű lény, úgy ők is felétek kezdenek el lépegetni. A Méreg már kissé kikészítette az életsávotokat, de még mindketten benne vagytok a zöld zónában (Shu 75%, Timi 50-60% környékén). Most mit tesztek? A Metamorph visszaszámláló alatt már elkezdődött a vissza számlás. 10...9...8...

_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani
Kusumi Ayani
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>

Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Shukaku Pént. Május 01 2015, 19:21

Shu szeme olyan csillogásba kezd, mintha a legszebb szülinapi tortát kapta volna meg, vagy egy új Timidust, vagy kettő Timidust. Na jó, Timidushoz azért ez nem ér fel, de nagyon nagyon örül, hogy ő találkozhat először ezzel az új fajjal.
-A négy legerősebb rókadémon! Aztaaa! És.. és… tényleg Akuma az igazi neved? Tudom ám, hogy ez gonoszt meg démont jelent. Akkor nem is rókaszellem vagy, hanem tényleg rókadémon. Bocsi, ha esetleg megsértettelek. Vagy hívhatlak Gokinak, hogy tényleg szellem legyél? A nagy szellem. A nagy démon. Hát ez egyre izgibb! Jajj, és hogy kérhetsz olyat, hogy hallgassak el, amikor annyi sok kérdésem van?! Például akkor a többi hármat hogy hívják? És ők most miért nincsenek itt? Ők a testvérkéid, vagy csak kiegészítitek egymást? Mondjuk te vagy a gonosz, a másik a jó… de ki a maradék kettő?
-Shu, mennünk kellene…
-Nem, Timi. Most mondta, hogy ő az egyik legerősebb rókadémon, és látod, hogy ők sem menekülhettek el. Viszont egy picit buta vagy Akuma.

Fordítja a tekintetét a zombik felé, majd megcsóválja a fejét.
-Gondolom akkor most ők a te hűséges szolgáid lesznek, és azt csinálják amit mondasz. De komolyan, egy foszló zombi? Jajj ne már! Harminc HP és öt sebzés? Na én negyvenes szintű idomár vagyok, és Timinek van hetvenhat sebzése, nekem meg majdnem kétszáz életem, meg páncélom is, és egyébként is nagyon szívesen szolgálnék egy rókadémont átváltoztatás nélkül is. Ráadásul egy csomó dolgot tudunk az emberekről, és mi be is mehetünk a városba, ha visszaadod az eredeti alakunkat, és csalhatunk neked még ide katonákat. Plusz Timi nagyon jó stratéga egyébként, és bizti könnyebb lenne, ha nem agyatlan zombikból állna a hadsereged. Na? Mit szólsz?

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Kusumi Ayani Pént. Május 01 2015, 20:24

A rókadémon először egyre mérgesebb arcot kezd el vágni (amit árulkodó szem nélkül elég nehezen vehetsz észre), ám végül mégiscsak megáll, és fülelve nyugszik meg, bár a zombiknak eltart egy ideig, míg felfogják, hogy vezérük megállt. Bár nem úgy tűnt a démon elgondolkozott a hallottakon, és mikor újból felszólalt hangja izgatott vihácsolással visszhangzott a fejedben.
~ Ostoba emberek! Mindig megtudnak lepni... Rendben van Tollpihe! Megegyeztünk. Addig életben hagylak, amíg hasznomat nyújtod. 3 nap múlva várni foglak a Holt állatok Erdejében. Ott vagyok a legerősebb, és ott fogunk elindulni a testvéreim nyomát keresve. Ha nem leszel ott, pontban éjfélre, sose leszel ezentúl biztonságban városon kívül. - mondja a démon, és hiénakacagást követve a földbe ásva magát eltűnik a szemed elől a két segítőjével együtt.
Talán eddig nem tűnt fel, de ahogy körbenézel, ismét felfedezheted, hogy ismét saját testedben vagy, és a Metamorph ikon eltűnt. A méregköd lassan elszáll, ám a méreg továbbra is szedi az életeteket... még 4 perc... lehet kéne valami ellenszer.

// köszönöm a részvételt, és elnézést a csúszásokért, ahogy megbeszéltük későbbiekben még folytathatod a történetet //

_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani
Kusumi Ayani
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>

Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Shukaku Pént. Május 01 2015, 20:41

Shu mosolyogva, és a lehető legnagyobb magabiztossággal figyelte, ahogy a démon közeledik felé. Imádta az ilyen küldiket, és teljesen biztosra vette, hogy ha meg is támadná a lényt, az vagy sebezhetetlen lenne, vagy olyan erős, hogy semmi esélye nem lenne legyőzni. Ezeket a küldiket, amit természetesen pont neki talált ki a játékmester, mindig furfanggal kell megoldani, hiszen azt szereti. Annyi, de annyi sokat segítenek neki a kedves Játékmesterek! na eleve ugye állattá változós küldi, amit imád. Utána, erősíti a kapcsolatát Timidussal, és azt a csodálatos jelenetet is elképzelte, amikor a babonát legyőzi a barátság ereje, és a rátámadó sárkány megrázza a fejét, majd hozzá bújik, hiszen a köztük lévő erős köteléket semmilyen mágia nem törheti meg. Ezek maguktól értetődő tények. Azután ugye megtudta Timi igazi nevét, a sárkány nevét, és bár a finálé így elmaradt, ám mégis megvolt a bizalom győzelme. Timidus hallgatott rá, és elhitte neki, hogy le tudja győzni a démont harc nélkül is. És természetesen sikerült, hiszen a jó győz, a gonosz pedig veszít… bár Shu abban is biztos volt, hogy a pici rókuci igazából nem is gonosz, és majd ez a zombihadsereges izébizé is másképpen fog kialakulni. Mielőtt a démon eltűnt, még válaszolt neki.
-Szupi, akkor majd ott talizunk. Vigyek valami ajándékot a tesóidnak? Mit szerettek? Mit illik vinni egy rókadémonnak?
A zombik felé ugyan Timidus még megvillantotta párszor a fogait, ám egy idő után azok is megálltak.
-Azért egy kérdésem még lehet? Miért pont bagoly lettem? A Tollpihe név nagyon cuki, és igazán tetszik… de miért?
Majd akár megkapta a választ, akár nem, a démon eltűnése után teleportáltak is a városba, ahol a védett terület hatására megszűnik a méreg hatása.

Köszönöm szépen a játékot! Ment egy kérés PM-ben. Embarassed

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Rosalia Szomb. Május 02 2015, 12:20

1-2-3-4: nem talál
5-6: ritkát talál

_________________
Mesélői adatlap
Mesélői színem: #cd4962
Rosalia
Rosalia
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Kayaba Akihiko Szomb. Május 02 2015, 12:20

The member 'Rosalia' has done the following action : Kockadobás

'6-os dobókocka' :
[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 4767249862_5877ffd2ef_s
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Rosalia Szomb. Május 02 2015, 12:37

Jutalom: 235 exp és 245 arany

Keresés után tárgyjutalom: Hátszél Kristály

Jumpy Vigor kap 123 aranyat, exp elosztása: Alex 0 (betelt), Saya 24 (betelt), Shu és Jun 47-47 exp

Shu másodlagos jártasságok:
Növénylátás: 7 Kis Tövisgyökér 1 Faeno Levél 5 Barna Gomba 2 Tövisgyökér 5 Vörös Pitypang

_________________
Mesélői adatlap
Mesélői színem: #cd4962
Rosalia
Rosalia
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.

Vissza az elejére Go down

[Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai - Page 2 Empty Re: [Játékos Küldetés] Rókakoma és barátai

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

2 / 2 oldal Previous  1, 2

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.