Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
+11
Atoru
Chancery
Szophie
Nox
Joey Chrome
Ryuninji Ren
Hinari
Shukaku
Asuka
Kayaba Akihiko
RenAi
15 posters
2 / 2 oldal
2 / 2 oldal • 1, 2
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
RenAi, mondjuk ez az irányzék dolog megfogott bennem valamit. xD Jóóóó... talán már így is túlkomplikálná az egész fórumrendszert. De feljön egy újonc, nem csoda, hogy nem tudja, mivel kezdje a szabályzatolvasást, hiába van kiemelve. Főleg, mert sok dolog van benne. Az ilyen kiegészítéseknek, bővebb infókkal tényleg nem ártana egy SAO kézikönyv. Bár lehet, hülye ötlet, mert így is nagyon sokfelé vannak a szabályzat dolgok. Szóljatok, ha így van...
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
Nos ezzel én is egyetértek Shu, nem is ezzel van a gond, de már kezdem úgy érezni hogy a karakterem nem tüsszenthet mert ingame nem lehet megfázni... nem csikizhet mert ingame nincsenek érzések... szóval mit tehet a karakterem már lassan?
És a fontos szabályokat amik tényleg sok dolgot befolyásolnak addig okés, ezért írtam azt hogy tegyünk a céljainkért.
És ez a fejlősés számomra csak annyit jelent, hogy nem mindig új problémákba ütközünk hanem x-nek y-nak ez meg ez nem tetszik, így megpróbálja maga arcára alakítani az oldalt. Pedig eleinte támogattam a kérdések és válaszok topicot, de már minden kis apróságért szaladnak oda az emberek, mert az úgy egyszerűbb.
És a fontos szabályokat amik tényleg sok dolgot befolyásolnak addig okés, ezért írtam azt hogy tegyünk a céljainkért.
És ez a fejlősés számomra csak annyit jelent, hogy nem mindig új problémákba ütközünk hanem x-nek y-nak ez meg ez nem tetszik, így megpróbálja maga arcára alakítani az oldalt. Pedig eleinte támogattam a kérdések és válaszok topicot, de már minden kis apróságért szaladnak oda az emberek, mert az úgy egyszerűbb.
_________________
Információk a karakteremről:
✿ Pontok✿ Képességeim, jártasságaim✿ Felszerelésem ✿ Inventorym |✿ Előtöri ✿ Érdekességek✿ Ozi féle Karakterlap✿ Ozi-féle Leltár✿ SAO Hivatalos karakterlap
Beszédszinem: orange/ff9933; Gondolat szín: eac117; Háttér/Kyubei(dőlt) színe:ffeec0
RenAi- Lovag
- Hozzászólások száma : 1873
Join date : 2012. Aug. 26.
Age : 35
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
Egyszerűbb, mert így egységes képet ad az oldal. Hogy néz az ki, hogy belépek mondjuk wowba és az egyik karakter átússza a tengert, én meg megfulladok, csak azért mert ő úgy tudta, hogy át lehet úszni, én meg úgy, hogy nem. XP
wowban *legalábbis a verzióban amihez volt szerencsém* nem lehetett átúszni a tengert senkinek, hihetett akármit a játékos, attól még megfulladt ha megpróbálta. Aincrad is egy mmo és a rendszere is olyan egységes, mint egy mmo játék rendszere. Javítsatok ki ha tévedek.
wowban *legalábbis a verzióban amihez volt szerencsém* nem lehetett átúszni a tengert senkinek, hihetett akármit a játékos, attól még megfulladt ha megpróbálta. Aincrad is egy mmo és a rendszere is olyan egységes, mint egy mmo játék rendszere. Javítsatok ki ha tévedek.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
Na most pont ez az. Lehet ám panaszkodni, hogy minek ír ki KA olyan szabályt, ami egyértelmű. Hát bocsánat, de valóban sajnálatos dolog, ha ki kell írni. De kiírta KA. Miért? Mert úgy tűnik szükség volt rá. Lehet sírni, hogy jaj, felesleges, de egyeseknek segíthet. Nem feltétlenül parancsként éli meg az ember, hanem olyannak, hogy "jé, igen, talán rá kellene írnom a társamra". Bocsánat, de ez nem mindenkinél "triviális", ha már annyira szeretjük ezt a szót.
Miért baj, ha valami egyértelműt, magától értetődőt leírnak egy szabályba? Az jobban fog fájni? Ha eddig is így csináltuk, akkor miért fáj, ha ki is írják? Másoknak viszont hasznos lehet!
Én végig Shuval értek itt egyet. Engem iszonyatosan tud idegesíteni, ha kiderül, hogy totál másképp csináltam eddig valamit, mint ahogy kéne. Tény, hogy ez nálam valami betegség, én szeretem a szabályokat, pragmatikus vagyok de csak azért, mert szeretem, ha biztos az alap a lábam alatt! Szóval ebből nekem kell változni, szal rugalmasnak kell lennem, ha a helyzet megköveteli.
És ezt azért is mondom, mert engem igenis érdekelne egy-két ilyesmi: egyáltalán lélegeznek a karik? Kell pislogniuk, vagy soha nem is pislogunk, csak akkor, ha direkt csináljuk? Vannak ilyen feltétlen reflexeink? Lehet, hogy kicsinyes dolgok, de ugyanúgy, ahogy meg lett beszélve, hogy a karik nem járnak wc-re, nincs hasmenésük, se semmilyen ingerük, úgy engem megint csak érdekel, hogy lélegzünk-e egyáltalán, vagy érezzük-e egyáltalán a szívünk verését? Valójában ezek baromi fontos dolgok, csak eddig azért nem volt probléma, mert senki nem merte felhozni. Oké. Szétesik a SAO-s rendszer, ha valamelyik kari lélegzik, a másik nem? Talán nem. De lehetnek olyan karik, akik ilyesmikre jobban felfigyelnek. Mondjuk egy kari végig azt írta magáról, hogy ő nem érzi a szívét, hogy dobogna, mert ugye virtuális világban van, mondjuk ez őt nagyon felzaklatja, mert így úgy érzi, hogy nem is él. S mondjuk ez a kari totál ki is játssza ezt a szívfájdalmát, hogy jaj de szörnyűséges, hogy nem dobog a szíve. Erre találkozik egy karival, aki felkiált: jaj, úgy ver a szívem! Most erre szegény kari mit reagáljon? Jéé, neked dobog itt a szíved? A kariban felépített világkép összeomlik. Oké, ez valamennyire sarkított példa, de nem tartom lehetetlen problémának. Csak azért hoztam fel, hogy lássuk meg, mit kell szelektálni.
Igenis vannak olyan szabályok, amiket jobban, majd még jobban, majd még jobban pontosítani kell. Hogy miért? Mert nem egy fantasy világban élünk, ahol bármi megtörténhet, hanem egy digitális, matematikai képletekkel megalkotott világban járunk! Itt ha valami más, mint a megszokott, azt könnyen nevezzük Bugnak, de kéremszépen, lassan több a bug, mint a normálisan működő rendszer.
Ha már itt tartunk, nekem más problémám lenne. Az, hogy ha vannak a világnak alapszabályai, miért szól minden küldetés arról, hogy éppen azon a küldetésen más a helyzet? Pl. alapvetően egy város védelmizónás kellene hogy legyen, de természetesen a küldiben lévő városban mindenki megsérül. Mindegy, azt is el tudom fogadni, hogy az NJK-knak olyan képességeik vannak, amik ezeket a szabályokat átalakíthatják ideiglenesen. De akkor valahogy az derüljön ki, hogy meg van magyrázva, és nem csak hip-hop minden biztosíték megszűnik, amibe eddig a kari kapaszkodhatott. Az én karim, tudom, megint csak így jártam, eleve egy bizalmatlan típus. Csak mert egyszer mérgezett volt egy küldin a kaja, onnantól kezdve soha nem evett küldiről kaját. Nem azt mondom, hogy nem lehet mérgezett a kaja a küldiben, mert miért ne. Hanem pont egy olyan kari, mint az enyém (Esu), aki semmiben nem bízik, csak örülhet, hogy van egy-két alap dolog, amire támaszkodhat, a küldiken a mesélők viszont kényük kedvére alakítgatják és felborítanak minden szabályt, amit csak lehet. Lehet, hogy túlzok, és bocsánat ezért, és tudom, hogy én leszek az, aki szítja itt a kedélyeket. De ezt már korábban is le akartam írni.
Lényeg. Én ragaszkodom a szabályokhoz, szeretem, hogy vannak, mert irányt mutatnak, számomra valami térképszerűség. Ha pedig valaki áthágja a szabályokat, az olyan, mintha elvennék a térképemet, bekötnék a szemem, megforgatnának, felpofoznának, s azt mondanák, Indulj!
*Esu prédikációját olvashatták. *
Miért baj, ha valami egyértelműt, magától értetődőt leírnak egy szabályba? Az jobban fog fájni? Ha eddig is így csináltuk, akkor miért fáj, ha ki is írják? Másoknak viszont hasznos lehet!
Én végig Shuval értek itt egyet. Engem iszonyatosan tud idegesíteni, ha kiderül, hogy totál másképp csináltam eddig valamit, mint ahogy kéne. Tény, hogy ez nálam valami betegség, én szeretem a szabályokat, pragmatikus vagyok de csak azért, mert szeretem, ha biztos az alap a lábam alatt! Szóval ebből nekem kell változni, szal rugalmasnak kell lennem, ha a helyzet megköveteli.
És ezt azért is mondom, mert engem igenis érdekelne egy-két ilyesmi: egyáltalán lélegeznek a karik? Kell pislogniuk, vagy soha nem is pislogunk, csak akkor, ha direkt csináljuk? Vannak ilyen feltétlen reflexeink? Lehet, hogy kicsinyes dolgok, de ugyanúgy, ahogy meg lett beszélve, hogy a karik nem járnak wc-re, nincs hasmenésük, se semmilyen ingerük, úgy engem megint csak érdekel, hogy lélegzünk-e egyáltalán, vagy érezzük-e egyáltalán a szívünk verését? Valójában ezek baromi fontos dolgok, csak eddig azért nem volt probléma, mert senki nem merte felhozni. Oké. Szétesik a SAO-s rendszer, ha valamelyik kari lélegzik, a másik nem? Talán nem. De lehetnek olyan karik, akik ilyesmikre jobban felfigyelnek. Mondjuk egy kari végig azt írta magáról, hogy ő nem érzi a szívét, hogy dobogna, mert ugye virtuális világban van, mondjuk ez őt nagyon felzaklatja, mert így úgy érzi, hogy nem is él. S mondjuk ez a kari totál ki is játssza ezt a szívfájdalmát, hogy jaj de szörnyűséges, hogy nem dobog a szíve. Erre találkozik egy karival, aki felkiált: jaj, úgy ver a szívem! Most erre szegény kari mit reagáljon? Jéé, neked dobog itt a szíved? A kariban felépített világkép összeomlik. Oké, ez valamennyire sarkított példa, de nem tartom lehetetlen problémának. Csak azért hoztam fel, hogy lássuk meg, mit kell szelektálni.
Igenis vannak olyan szabályok, amiket jobban, majd még jobban, majd még jobban pontosítani kell. Hogy miért? Mert nem egy fantasy világban élünk, ahol bármi megtörténhet, hanem egy digitális, matematikai képletekkel megalkotott világban járunk! Itt ha valami más, mint a megszokott, azt könnyen nevezzük Bugnak, de kéremszépen, lassan több a bug, mint a normálisan működő rendszer.
Ha már itt tartunk, nekem más problémám lenne. Az, hogy ha vannak a világnak alapszabályai, miért szól minden küldetés arról, hogy éppen azon a küldetésen más a helyzet? Pl. alapvetően egy város védelmizónás kellene hogy legyen, de természetesen a küldiben lévő városban mindenki megsérül. Mindegy, azt is el tudom fogadni, hogy az NJK-knak olyan képességeik vannak, amik ezeket a szabályokat átalakíthatják ideiglenesen. De akkor valahogy az derüljön ki, hogy meg van magyrázva, és nem csak hip-hop minden biztosíték megszűnik, amibe eddig a kari kapaszkodhatott. Az én karim, tudom, megint csak így jártam, eleve egy bizalmatlan típus. Csak mert egyszer mérgezett volt egy küldin a kaja, onnantól kezdve soha nem evett küldiről kaját. Nem azt mondom, hogy nem lehet mérgezett a kaja a küldiben, mert miért ne. Hanem pont egy olyan kari, mint az enyém (Esu), aki semmiben nem bízik, csak örülhet, hogy van egy-két alap dolog, amire támaszkodhat, a küldiken a mesélők viszont kényük kedvére alakítgatják és felborítanak minden szabályt, amit csak lehet. Lehet, hogy túlzok, és bocsánat ezért, és tudom, hogy én leszek az, aki szítja itt a kedélyeket. De ezt már korábban is le akartam írni.
Lényeg. Én ragaszkodom a szabályokhoz, szeretem, hogy vannak, mert irányt mutatnak, számomra valami térképszerűség. Ha pedig valaki áthágja a szabályokat, az olyan, mintha elvennék a térképemet, bekötnék a szemem, megforgatnának, felpofoznának, s azt mondanák, Indulj!
*Esu prédikációját olvashatták. *
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
Na én is beállok a sorba. Engem csak is az zavar a sok szabályba hogy néha teljesen abszurd helyzeteket hoz és ez a harcokra hatványozottan igaz. Legjobb példa erre az alakválto képim. A semleges átalakulásomra rám szólnak hogy egy körben nem használhatom kétszer holott ingame lenne rá lehetősége a karinak de ugye szabály viszont az hogy egy lassabb kari amelett hogy háitja a támadást,visszatámad és még arra is van ideje hogyelöszedjen egy potit és megigya de még utanna eloadást is tud tartani holott elvileg folytonos nyomas alatt tartjak egymást az ellenféllel nekem elég fura de megteheti mert ez a szabályos és ezt elég sok helyen tapasztalom. Oké legyenek szabályok a gond akkor jön mikor ezekhez görcsosen ragaszkodunk mert máskülönben nem lehetne kihasználni az ebből jövö előnyöket, kiskapukat
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
A problema gyokere szerintem az, hogy eddig sok dologert a kutya se szolt most meg hirtelen valtoztassunk egy csomo mindent amit eddig a kari maskepp tudott es ezzel konkretan megeroszakoljuk. Arra kellene inkabb egy globalis megoldas hogy hogyan fordul elo hogy egyeseknel valami maskepp mukodik. (Bocs telo)
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
Suzume írta:Arra kellene inkabb egy globalis megoldas hogy hogyan fordul elo hogy egyeseknel valami maskepp mukodik.
Szintén Szophiehoz kanyarodnék vissza. Pont ehhez kell a kreativitás, meg a találékonyság, hogy megold, kitaláld, hogy nálad eddig miért nem így volt, és mostantól miért lesz nálad is úgy, mint mindenki másnál. Sokan, sokféleképpen megoldották már.
A harcos beszélős dolog az animék és filmek sajátja, mindig kell egy hosszú monológ ahhoz, hogy közben valami csellel megmenekülhessen a főhős. Ettől függetlenül te már a kövi postodban leírhatod, hogy a második szavánál támadásnak indultál, és a szájába nyomtad az öklödet, így a többit már nem volt lehetősége elmondani. Ezért írunk ugye feltételesben, vagy ha nem is, mert nem lenne úgy olyan szép az írás, hogy minden mondat azzal kezdődjön, hogy "ha van ideje rá", akkor is én eddig is odagondoltam. Shu és Timike pl a harc alatt sem csépel folyamatosan, hagyja beszélni az ellenfelet, és ezzel én a részemről meg is oldottam a problémát. Te magad láthattad pl, hogy a sárkány megállt, mert sakktábla ellen nem harcol. Majd ha lesz egy olyan ellenfelük, aki folyamatosan nyomás alatt tartja őket, akkor majd ők is úgy fognak harcolni. A potizás kérdésköre jogos, de ezzel szerintem nem lehet mit kezdeni, hiszen a játék nem valós idejű, hanem körökre osztott. Sima KTban megbeszélheted persze az ellenféllel, hogy az ötszörös gyorsaságod az ötször támadás mellett még más előnnyel is jár, Anattal pl számoltunk azzal, hogy nem kettővel, hanem két és félszer gyorsabb a kari... tétmeccseknél azonban sajna igenis ragaszkodni kell a szabályokhoz, mert nem lenne fair a többiekkel szemben, ha te egy háziszabállyal győzöl, akkor sem, ha azt a másikkal megbeszélted.
A harcos beszélős dolog az animék és filmek sajátja, mindig kell egy hosszú monológ ahhoz, hogy közben valami csellel megmenekülhessen a főhős. Ettől függetlenül te már a kövi postodban leírhatod, hogy a második szavánál támadásnak indultál, és a szájába nyomtad az öklödet, így a többit már nem volt lehetősége elmondani. Ezért írunk ugye feltételesben, vagy ha nem is, mert nem lenne úgy olyan szép az írás, hogy minden mondat azzal kezdődjön, hogy "ha van ideje rá", akkor is én eddig is odagondoltam. Shu és Timike pl a harc alatt sem csépel folyamatosan, hagyja beszélni az ellenfelet, és ezzel én a részemről meg is oldottam a problémát. Te magad láthattad pl, hogy a sárkány megállt, mert sakktábla ellen nem harcol. Majd ha lesz egy olyan ellenfelük, aki folyamatosan nyomás alatt tartja őket, akkor majd ők is úgy fognak harcolni. A potizás kérdésköre jogos, de ezzel szerintem nem lehet mit kezdeni, hiszen a játék nem valós idejű, hanem körökre osztott. Sima KTban megbeszélheted persze az ellenféllel, hogy az ötszörös gyorsaságod az ötször támadás mellett még más előnnyel is jár, Anattal pl számoltunk azzal, hogy nem kettővel, hanem két és félszer gyorsabb a kari... tétmeccseknél azonban sajna igenis ragaszkodni kell a szabályokhoz, mert nem lenne fair a többiekkel szemben, ha te egy háziszabállyal győzöl, akkor sem, ha azt a másikkal megbeszélted.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
Forum szinten korokre osztott ingame viszont valos idejunek kellene lenni
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
Suzume írta:Forum szinten korokre osztott ingame viszont valos idejunek kellene lenni
Persze, de ezt ugyanúgy lehetetlen megoldani úgy, hogy a tétmeccsen mindenkinek ugyanannyi esélye legyen, mint ahogy Nox példájában létráról lőni. Ha én úgy játszanék egy arénát, hogy ezt is, meg azt is megengedem az ellenfelemnek, akkor egy másik játékos teljesen jogosan szólalna fel, hogy neki miért nem lehet, amikor ő ugyanabban az arénában, ugyanabban a világban harcol, elvileg ugyanazon szabályok szerint. Sima KTban megoldható, bár ott is sajna gondot okoz, hogy ha itt tudtam, akkor ott miért nem, majd legközelebb miért lehet megint... ezért kell a fontos kérdésekben mindenkire kiterjedő megegyezés, nem pedig ezernyi háziszabály.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
Először is tudom hogy gorombán szóltam azoknak akiknél már éreztem a feszültséget és az utalgatást. Azt szerettem volna megelőzni hogy ez folytatódjön, majd jöjjenek az 'isták és teljesen eltérjünk a végén a témától.
A létfontosságú, tétmeccsek szabályozását teljesen megértem... de ebben is az a gáz, hogy azért kell újból és újból leszabályozni, szigorítani mert jön egy-egy okoska aki meglát egy rést és kijátsza. Mindez még azt mondom okés is lenne, egyszer. De ebből vérszemet kap, mert ha megtehette egyszer akkor megteheti kétszer is. Arról nem is beszélve hogy jön az ellenfél, aki ha épp olyan hajlamú akkor elkezdi, vagy tovább fokozza a vp-zést. És ezért van már majdhogynem szabály arra is hogy a kari jobb vagy bal kezébe fogja a fegyvert, független a beállítottságától. Tehát lassan kereshetünk kovácsot aki tud bal-kezes fegyvert is gyártani, mert a jobb kéz az itassz.
Ezért vannak a képik is állandóan gyengítve. Nekem is voltak vp képieim, de természetesen gyengítve lettek, és viseltem is. Nem csináltam belőle cirkuszt, meg hisztimériát... Bár az lett a végeredménye hogy hiába vannak buff képieim magamra nem mertem használni, pedig már majd éve megvannak, és leginkább nem mertem két képit kombinálni sem... Nem rég beszéltem Kleinnel, és ő mondta hogy nyugodtan használhatom nem kell tartanom attól hogy gyengítve lesznek.
Esu:
Mindenek előtt tetszett a hozzászólásod.
És leginkább az tetszett hogy álltalános kérdéseket vetettél fel, amiből az egyik pont találó is rám.
Méghozzá a szívverés. Ai-nak meg sem fordult a fejében hogy ne lehessen érezni. Míg az egyik leendő karim, már a tojásban is felfedezni véli az apró élet lüktetését.
Ők ketten azok akik elég nyitott szemmel járnak, és nem gondolnák hogy az itt lévő élet hamis.
Míg:
Van nekem ugye egy Ayse-m. Ő teljesen úgy gondolja hogy mi mind "üres test halmazok" vagyunk csupán. És hogy minden ami itt történik bent, nem több mint puszta fényvesztésnél, egy tudatosan irányított álomnál, vagy inkább egy illúziónál amit közvetlen bele vetítenek a fejedbe.
Ő nem gondolja élőnek magát, legalábbis jelenleg nem. Ő úgy érzi hogy minden ami itt van egy központi számítógép álltal vezérelt tudati kód, és minden ember erre a számítógépre van rácsatolva. Szerinte senki sem él idebent. Mindannyian csak szánalmas porhüvelyei vagyunk valós önmaguknak. És számára ezt leginkább a fájdalom hiánya bizonyítja.
Ai "Aincard látottabb" tehát tapasztaltabb. Ő élmény és ingergazdagnak éli meg Aincardot.
Míg Ayse saját magát korlátozza le. Az ő elképzelései csakis alogikán és a tapasztalaton hajaznak, tehát még le is nézi Ait az Álmodozása, a jujj csudiszép rózsaszín bárányfelhők, legyen világbéke, és a legfontosabb hogy érezzük jól magunkat. /Sokszor fejetlen katonák körében is. >.>/ És ilyenek.
Ayse ettől rókázik. Elvarázsolt tündérbogárnak látja, aki egy afféle nebáncsvirág, mert senkinek sem tudna ártani igazán. Épp ezért tudná erőteljesen megfejelni.
Míg Ai elfogadja azt hogy Ayse nem érzi, de nem gondolja ettől őt kevesebbnek, sőt. Segíteni akar neki, biztatni. Elhitetni vele hogy minden szép és jó és ezáltal remélni hogy minden szép és jó lesz.
Ez igaz mindenre szinte, az oldalon belül is. A szabályok fontosságára, ugyanakkor arra is hogy néha azért túlzásba esünk. Én aláírom hogy kellenek szabályok, de a fenti példából mi történt?
Leszakadt az ég? Szaladtak mindketten KA-hoz hogy nézd dobog a szívem ugye? Ugye? Nem jöttek ki jól, de senki sem fog mindenkivel jól kijönni. Az már kari erőltetés lenne sztem. >.> De miért nem lehet ingame is ilyen egyszerűen megoldani mindent.
Említetted Esu hogy mi van ha pont egy olyan kari van, akinek ez létfontosságú.
Hát Ayse pont ez az eset. Idejött hogy éljen, hogy tovább éljen, kínzó fájdalmak nélkül. Hogy egy picit elfeledhesse a közelgő halál tudatát. Erre ráeszmél a valóságra. Ő szerinte itt nem él, sem ő sem senki. Pont ezért gondol úgy a játékra mint egy játék. Igaz vívódik magában, mert neki már nem lesz log off sose és ezt tudja. De most mihez kezdjen? Erre próbál számára is megfelelő módot találni. Leginkább rálelni hogy ténylegesen él, mert voltaképpen ő már itt mindenkit halottnak lát, és magáról sem gondol másképp.
Mesélős szabály yupp ez is jó hogy feljött. A véleményem ezzel kapcsolatban jó az hogy fantázia dúsabb kalandokban vehetünk részt, és hogy nem csupán arról szól hogy gyűjts be 10 vadkan bundát. Stb >.> Viszont amikor az egyik mesélő macerásan kijátszik valamit, a másik meg csak úgy. Én ezt tartom igazságtalannak, bár részleteket nem tudok. Amit ami nekem nem tetszik ebben csupán a rendszer/telen dolgok. Tehát ha nincs fájdalom maga a rendszerben, és képivel sem lehet idézni akkor ne legyen az hogy gondolok egyet és nyilakkal szórok fájdalmat. Megjegyzem useresen örülnék ha Ayse is kapna belőle De ez más.
A létfontosságú, tétmeccsek szabályozását teljesen megértem... de ebben is az a gáz, hogy azért kell újból és újból leszabályozni, szigorítani mert jön egy-egy okoska aki meglát egy rést és kijátsza. Mindez még azt mondom okés is lenne, egyszer. De ebből vérszemet kap, mert ha megtehette egyszer akkor megteheti kétszer is. Arról nem is beszélve hogy jön az ellenfél, aki ha épp olyan hajlamú akkor elkezdi, vagy tovább fokozza a vp-zést. És ezért van már majdhogynem szabály arra is hogy a kari jobb vagy bal kezébe fogja a fegyvert, független a beállítottságától. Tehát lassan kereshetünk kovácsot aki tud bal-kezes fegyvert is gyártani, mert a jobb kéz az itassz.
Ezért vannak a képik is állandóan gyengítve. Nekem is voltak vp képieim, de természetesen gyengítve lettek, és viseltem is. Nem csináltam belőle cirkuszt, meg hisztimériát... Bár az lett a végeredménye hogy hiába vannak buff képieim magamra nem mertem használni, pedig már majd éve megvannak, és leginkább nem mertem két képit kombinálni sem... Nem rég beszéltem Kleinnel, és ő mondta hogy nyugodtan használhatom nem kell tartanom attól hogy gyengítve lesznek.
Esu:
Mindenek előtt tetszett a hozzászólásod.
És leginkább az tetszett hogy álltalános kérdéseket vetettél fel, amiből az egyik pont találó is rám.
Méghozzá a szívverés. Ai-nak meg sem fordult a fejében hogy ne lehessen érezni. Míg az egyik leendő karim, már a tojásban is felfedezni véli az apró élet lüktetését.
Ők ketten azok akik elég nyitott szemmel járnak, és nem gondolnák hogy az itt lévő élet hamis.
Míg:
Van nekem ugye egy Ayse-m. Ő teljesen úgy gondolja hogy mi mind "üres test halmazok" vagyunk csupán. És hogy minden ami itt történik bent, nem több mint puszta fényvesztésnél, egy tudatosan irányított álomnál, vagy inkább egy illúziónál amit közvetlen bele vetítenek a fejedbe.
Ő nem gondolja élőnek magát, legalábbis jelenleg nem. Ő úgy érzi hogy minden ami itt van egy központi számítógép álltal vezérelt tudati kód, és minden ember erre a számítógépre van rácsatolva. Szerinte senki sem él idebent. Mindannyian csak szánalmas porhüvelyei vagyunk valós önmaguknak. És számára ezt leginkább a fájdalom hiánya bizonyítja.
- Ai és Ayse:
Játszuk el hogy Ai és Ayse találkoznak: - Szia, waaah, azt hittem nem érek ide. Ló halálában futottam. Ugye nem késtem sokat. Majd ki esik a szívem a helyéről, várj le kell üljek kicsit.- A vörös hajú csupán bambán figyeli a lányt, a mondatát, de persze szó nélkül hadja hogy leüljön, majd ő is helyet foglal. - Nem... sokat.- Válaszolja szűkszavúan. - Mindjárt jól leszek. De a kitartásom... kéne még rá osztanom...- Teszi a lány a szívére a kezét, és még mindig szaporán veszi a levegőt. - Úgy dobok hogy mindjárt kiesik a helyéről. - Nevet fel Ai. - Gyere nézd meg. - Azzal a vörös hajú kezét kérdés nélkül megfogta és a melkasára tapasztotta. - Érzed ugye? - Pihentette picit rajta. - Nem. Nem érzek semmit.... - Válaszolja még mindig fura pillantásokat vetve a lány felé, már biztos benne hogy nincs valami rendben nála. - Olyan nincs. - Szorította oda még erősebben. - Mondom hogy nem érzek semmit. - Válaszolt kissé indulatosan és ki is tépte a kezét a lány markából. - Nem is erről van itt, szó. Másért vagyunk itt. - Próbált közvetlen a tárgyra térni... sikertelen, mivel Ai nem hagyta magát. - Ne már, hisz én is érzem. És... - Nyúlt oda Ayse mellkasa felé. - A tiéd is, olyan hevesen ver, mint valami kalitkába zárt kismadárnak. - Mosolyodik el. - Nem tudom te mit érzel, de valamit nagyon bele látsz a dolgokba... nincs szívverésünk, se szívdobogásunk. És jó lenne ha nem játszanád a hülyét, térjünk inkább a dolgok lényegére.- - Gwwweh...>.> Olyan goromba vagy, sosem lesz így pasid. - Ayse feje vörösödik mérgében. - Nyehee, ha nincs szívverésünk mitől lett tiszta pipacs a fejed? - Ölti ki a lány a nyelvét. - Jobb lenne ha felfognád végre hol vagy és hogy mi vagy. Te nem vagy ember, te nem élsz, te nem lélegzel, nincs véred, nincsenek belsőszerveid... tehát szíved sincs. - Mondta el egy levegőre teljesen nyugodt hangnemben. Úgy látszik visszavett, Ai beszólására. Mire a kék hajú lányka csupán hebegni tudott, és idő kellett neki mire egy ép mondattal helyre tudta tenni a dolgokat. - Az igaz hogy nincs vérünk, és hogy nincsenek belső szerveink... de... ettől független érzünk! És pont ez tesz minket élővé. - Magyarázza. - Nem vágod ugye? Te valójában nem itt vagy. Mint ahogy én sem, sem pedig ez az asztal vagy épp a szék... Nem vagy más csupán felszínes tudatod kivetülése egy központi rendszerben, amit Aincardnak neveztek el. Az hogy te ülsz, az csak egy parancsnak köszönheted, egy afféle effektnek mint amikor használod a skilled. De valójában egy központi kórházi szoba valamelyik betegágyán fekszel miközben a testedből vagy egy tucat cső lóg ki, minden eláraszt a kórház és beteg szag, és csupán pár műszer csipogása jelzi hogy ott dobog valakinek a szíve. - Magyarázta meg higgadtan, bár már kezdte unni a szövegelést. Ai csupán elképedve pillant a másik lányra aki nem csak fiatalabb, alacsonyabb de úgy látszik jóval okosabb is volt nála. - Ez.. ez nem igaz. Hazudsz mert.... - keresi a jó szót. - mert ez nem igaz. - Fejezi be, nem tudta megcáfolni, de ismételten a szívére tette a kezét. - Akkor mégis miért érzem? - Nézett kérdőre vonva Aysera. - Egyszerű. Mert ettől érzed magad élőnek csupán. Ebbe kapaszkodsz hogy ép elmével átvészeld ezt az időszakot. Én nem érzem... sem a tiédet, sem a sajátomat sem pedig másét...- Felelte. - De én ezt... lehet de akkor is. - Kezdett bele. - Akkor is tudom hogy érzek, és tudom hogy létezek és hogy itt vagyok. Hiszek benne. Hinni akarok. És tudom hogy neked is dobog, és végtére is mindegy hogy hol. És az is hogy te nem érzed, én érzem helyetted is.- Mosolyodott el Ai. Vígasztalni akarta a lányt, hisz szornyűsgnek gondolta azokat a szavakat. Ő biztos volt abban hogy mindegy is hogy hol, de él, és az hogy itt van, számára biztosíték ez. - Szánalmas mennyire próbálsz ragaszkodni az élet jeleihez. A szíved itt nem dobog. Érezheted, de az csupán az elméd kreálta illózió. Egy mankó hogy ne csússz el, azon hogy ez itt nem a valóság. És bosszantó hogy neked ennyire kézenfekvő dolog kell az élethez való ragaszkodáshoz. Hogy a tudatod ne omoljon össze csupán már attól hogy innen többé nem jutsz ki, felszínes tudatod megpróbálja hát valósággá alakítani ezt a fantazmagóriát. - Fejezné be de Ai közvetlen belevág a mondandójába. - Van észlelésed? Hátha én azért érzem és te nem. - - Tudhatnád hogy az észlelés nem erre van... - - Akkor nem tudom... de amit te mondasz az túl szomorú. Én hiszem hogy a szivem és mindenki más szíve dobog hisz, minden érzésünket benne tároljuk. És tényleg nem értem hogy miért nem érzed, lehet hogy valamiféle bug...- - Kevés bug van Aincardban, és ha valmit nem értesz, vagy nem tudsz felfogni azt már rögtön annak titulálod. Végül is, hozzád való egyszerű megoldás...- Válaszolja, majd rá is térne a találkozásuk okára. - Te olyan bunkó vagy! Baakkaaaa.>.> Egy idióta. Egész idáig csak bántottál, miért kéne hinnem neked és foglalkoznom veled?... Csináld meg a dolgodat ahogy akarod!- Azzal felpattan, és csattogó léptekkel lelép, villan a kristály majd a lány is eltűnik. /Pár órával később: Hina, Hinaaa! Ugye van szívem? Mármint szívverésem. Ugye élek, és mindez nem csupán felszínes tudatunk kreálta illúzió?! Mond hogy minden ami itt történik valóság. Hogy Jin valóság, Rita Maci és mindenki. Mond hogy mindenki él és létezik....
Ai "Aincard látottabb" tehát tapasztaltabb. Ő élmény és ingergazdagnak éli meg Aincardot.
Míg Ayse saját magát korlátozza le. Az ő elképzelései csakis alogikán és a tapasztalaton hajaznak, tehát még le is nézi Ait az Álmodozása, a jujj csudiszép rózsaszín bárányfelhők, legyen világbéke, és a legfontosabb hogy érezzük jól magunkat. /Sokszor fejetlen katonák körében is. >.>/ És ilyenek.
Ayse ettől rókázik. Elvarázsolt tündérbogárnak látja, aki egy afféle nebáncsvirág, mert senkinek sem tudna ártani igazán. Épp ezért tudná erőteljesen megfejelni.
Míg Ai elfogadja azt hogy Ayse nem érzi, de nem gondolja ettől őt kevesebbnek, sőt. Segíteni akar neki, biztatni. Elhitetni vele hogy minden szép és jó és ezáltal remélni hogy minden szép és jó lesz.
Ez igaz mindenre szinte, az oldalon belül is. A szabályok fontosságára, ugyanakkor arra is hogy néha azért túlzásba esünk. Én aláírom hogy kellenek szabályok, de a fenti példából mi történt?
Leszakadt az ég? Szaladtak mindketten KA-hoz hogy nézd dobog a szívem ugye? Ugye? Nem jöttek ki jól, de senki sem fog mindenkivel jól kijönni. Az már kari erőltetés lenne sztem. >.> De miért nem lehet ingame is ilyen egyszerűen megoldani mindent.
Említetted Esu hogy mi van ha pont egy olyan kari van, akinek ez létfontosságú.
Hát Ayse pont ez az eset. Idejött hogy éljen, hogy tovább éljen, kínzó fájdalmak nélkül. Hogy egy picit elfeledhesse a közelgő halál tudatát. Erre ráeszmél a valóságra. Ő szerinte itt nem él, sem ő sem senki. Pont ezért gondol úgy a játékra mint egy játék. Igaz vívódik magában, mert neki már nem lesz log off sose és ezt tudja. De most mihez kezdjen? Erre próbál számára is megfelelő módot találni. Leginkább rálelni hogy ténylegesen él, mert voltaképpen ő már itt mindenkit halottnak lát, és magáról sem gondol másképp.
Mesélős szabály yupp ez is jó hogy feljött. A véleményem ezzel kapcsolatban jó az hogy fantázia dúsabb kalandokban vehetünk részt, és hogy nem csupán arról szól hogy gyűjts be 10 vadkan bundát. Stb >.> Viszont amikor az egyik mesélő macerásan kijátszik valamit, a másik meg csak úgy. Én ezt tartom igazságtalannak, bár részleteket nem tudok. Amit ami nekem nem tetszik ebben csupán a rendszer/telen dolgok. Tehát ha nincs fájdalom maga a rendszerben, és képivel sem lehet idézni akkor ne legyen az hogy gondolok egyet és nyilakkal szórok fájdalmat. Megjegyzem useresen örülnék ha Ayse is kapna belőle De ez más.
_________________
Információk a karakteremről:
✿ Pontok✿ Képességeim, jártasságaim✿ Felszerelésem ✿ Inventorym |✿ Előtöri ✿ Érdekességek✿ Ozi féle Karakterlap✿ Ozi-féle Leltár✿ SAO Hivatalos karakterlap
Beszédszinem: orange/ff9933; Gondolat szín: eac117; Háttér/Kyubei(dőlt) színe:ffeec0
RenAi- Lovag
- Hozzászólások száma : 1873
Join date : 2012. Aug. 26.
Age : 35
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
RenAi írta:Dolgok.
Te a saját két kariddal természetesen meg tudod beszél(tet)ni, de ez nem jelent semmit, mert nem oldottad meg a problémát, csak elodáztad. Éppen ezért nem játszanak a multik együtt. Mi történne valójában? Nos, ha Shunak mondanák azt, hogy nem dobog a szíve, amikor érzi, hogy dobog, és a másiknál is érzi, hogy dobog, akkor először is félne attól az őrülttől, másodszor pedig rohanna Junhoz, hogy ugye dobog a szíve, ugye nem csak ő gondolja így, és máris belevonunk egy harmadik karit is, akinek már döntenie kell, hogy kinek az "én így játszom ki" játékát igazolja. És ami a legfontosabb, nem az a kérdés, hogy a kari belegondolhatja-e, hogy dobog a szíve, hanem az, hogy valóban dobog-e, és ezt igenis le kell szögezni. Ha éppen nem a multijaiddal játszol, hanem mondjuk egy újonccal, és Ayse megmondja neki, hogy az ő szíve nem dobog, de azt te nem írod le mint "narrátor", hogy de valójában igen, akkor ezzel egy precedenst állítottál az újonc elé, tulajdonképpen egy tényt, azaz meghatároztad neki, hogy ő hogyan játsszon, azaz szabályt alkottál egy karakternek azzal, hogy te valamit így vagy úgy játszol ki. Sokszor ütközök ebbe a problémába, hiszen Shu karihoz illően jó pár újonccal játszottam már, és mit csinálna az idomár, ha nem azt, hogy elmagyarázza, hogy hogyan működik a világ. Nos mit mondjon Shu? Hát a világ így és így működik, de egyébként semmiben se legyél biztos, mert majd jön valaki, aki nem úgy játssza ki, és akkor koppansz. Te mindössze azt írtad le Ayseval és RenAival, hogy miként lehet egy szabályt az egyén szubjektív meggyőződésével kicsit felülírni. Ez szerintem soha senkit nem zavart. Ha Ayse elég erősen akarja, és elég erősen hiszi azt, hogy ő fájdalmat érez, akkor fog is, mindössze orvosi eset lesz tévképzetekkel.
A küldetések és a mesélők világára pedig van egy egyszerű megoldás. Feltételezem, hogy a legtöbb kari tudja, hogy a Játékmesterek, a programozók a világ korlátlan urai, és azt tesznek amit akarnak, ott írják át a szabályokat, ahol akarják. Ezért tettem például nyilvánvalóvá Suzunak, amikor kérdezte, hogy igen, egy küldetésben van. Ha viszont a játékosok kezébe adunk ilyen hatalmat, az már valóban felbomlasztja a világ egységét, és a karik elveszítik a biztonságérzetüket, ami ahogy Esu is kifejtette, nem egy kellemes dolog.
A küldetések és a mesélők világára pedig van egy egyszerű megoldás. Feltételezem, hogy a legtöbb kari tudja, hogy a Játékmesterek, a programozók a világ korlátlan urai, és azt tesznek amit akarnak, ott írják át a szabályokat, ahol akarják. Ezért tettem például nyilvánvalóvá Suzunak, amikor kérdezte, hogy igen, egy küldetésben van. Ha viszont a játékosok kezébe adunk ilyen hatalmat, az már valóban felbomlasztja a világ egységét, és a karik elveszítik a biztonságérzetüket, ami ahogy Esu is kifejtette, nem egy kellemes dolog.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
A játékmesterekre reagálva. Én eddig úgy tudtam, hogy a saoban nincsenek konkrét játékmesterek vagy olyan programozók akik a küldiket írják. Azt hiszem talán van is egy rész ahol kitérnek arra, hogy egy program felel ezért ami az összegyűjtött információk alapján képes végtelen mennyiségű questet előállitani vagy valami hasonló.
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
"Játékmesternek" én eddig azt értelmeztem, aki azért csak-csak figyel kintről, mert mondjuk Kayaba lefizeti, vagy egyenesen ő csak Kayaba és minden JM-hez menő üzenet hozzá kerül A küldetéseket én is úgy vettem, hogy végig Kardinál alkotja őket, esetleg egy-két kivétellel, az is Shu NJK-ja miatt :3
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
Chancery írta:"Játékmesternek" én eddig azt értelmeztem, aki azért csak-csak figyel kintről, mert mondjuk Kayaba lefizeti, vagy egyenesen ő csak Kayaba és minden JM-hez menő üzenet hozzá kerül A küldetéseket én is úgy vettem, hogy végig Kardinál alkotja őket, esetleg egy-két kivétellel, az is Shu NJK-ja miatt :3
Olvass bele Rosi kúriájába, vagy KA kutas küldijébe.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
Ismétlem, kivételekkel Egyébként tudod, én elég ritkán olvasok olyat, amiben a karim nincs benne, nehogy véletlenül metázzak De kutasba majd beleolvasok akkor
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
Nos ezekre a dolgokra nem is lesz megoldás ha csak az egyik fél keresi azt. És kényelmesebb mindent leszabályozni hogy mutogathasd hogy ott van, nézzed csak.
Jogos, hogy nem épp saját karikkal kellene, itt ez csupán egy szemléltetés volt, és el lett volna odázva. Nem mindig kell pont az i-re. Nem mindig kell hogy egy dolognak csupán egy megoldása legyen, és a ceruzát sem csupán rajzolásra lehet használni hiába arra találták ki. Erre csak ennyit tudok mondani, viszont rájöttem valamire amire előttem már biztos sokan.
Felesleges vitázni.
Ezentúl legyen bármiről szó, ingame fogom megoldnani, és ne jöjjön oda hozzám senki hogy te nézd át megint a postod mert hibádzik... ha valaki velem akar játszani, attól elvárom hogy ha nem tetszik valmi, a karija tapasztalja akkor jöjjön oda és kérdezze meg hogy azt hogy, mert neki eddig ez nem így volt? És a karim meg fogja mutatni, hogy igenis lehet egy álltalálnosan kék színű kristály lila ha a szabályzatban nincs megadva a színe, mintája, alakja... Vagy épp tud a karim felemás zoknit húzni, míg a másik karijának a rendszer ezt nem engedte meg...
Szóval az user illetve kari akinek szúrja a szemét hogy jééé ebben a világban van aki fel tud húzni felemásan egy zoknit, az ne játsszon velem. És már rögtön szaladna leszabályoztatni hogy ilyet és hasonlót ne lehessen, az inkább kíméljen.
Tudjátok az ezzel a baj és az állandó vitázással is hogy az embernek elveszitek a kedvét nem csak az írástól az alkotástól is, csak azért mert valaki másképp lát valamit, nem kell mindent fekete-fehérre szürkíteni. És ezennel nekem ez volt az utolsó hozzászólásom ehhez a topichoz sztem.
Jogos, hogy nem épp saját karikkal kellene, itt ez csupán egy szemléltetés volt, és el lett volna odázva. Nem mindig kell pont az i-re. Nem mindig kell hogy egy dolognak csupán egy megoldása legyen, és a ceruzát sem csupán rajzolásra lehet használni hiába arra találták ki. Erre csak ennyit tudok mondani, viszont rájöttem valamire amire előttem már biztos sokan.
Felesleges vitázni.
Ezentúl legyen bármiről szó, ingame fogom megoldnani, és ne jöjjön oda hozzám senki hogy te nézd át megint a postod mert hibádzik... ha valaki velem akar játszani, attól elvárom hogy ha nem tetszik valmi, a karija tapasztalja akkor jöjjön oda és kérdezze meg hogy azt hogy, mert neki eddig ez nem így volt? És a karim meg fogja mutatni, hogy igenis lehet egy álltalálnosan kék színű kristály lila ha a szabályzatban nincs megadva a színe, mintája, alakja... Vagy épp tud a karim felemás zoknit húzni, míg a másik karijának a rendszer ezt nem engedte meg...
Szóval az user illetve kari akinek szúrja a szemét hogy jééé ebben a világban van aki fel tud húzni felemásan egy zoknit, az ne játsszon velem. És már rögtön szaladna leszabályoztatni hogy ilyet és hasonlót ne lehessen, az inkább kíméljen.
Tudjátok az ezzel a baj és az állandó vitázással is hogy az embernek elveszitek a kedvét nem csak az írástól az alkotástól is, csak azért mert valaki másképp lát valamit, nem kell mindent fekete-fehérre szürkíteni. És ezennel nekem ez volt az utolsó hozzászólásom ehhez a topichoz sztem.
_________________
Információk a karakteremről:
✿ Pontok✿ Képességeim, jártasságaim✿ Felszerelésem ✿ Inventorym |✿ Előtöri ✿ Érdekességek✿ Ozi féle Karakterlap✿ Ozi-féle Leltár✿ SAO Hivatalos karakterlap
Beszédszinem: orange/ff9933; Gondolat szín: eac117; Háttér/Kyubei(dőlt) színe:ffeec0
RenAi- Lovag
- Hozzászólások száma : 1873
Join date : 2012. Aug. 26.
Age : 35
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
És a felemás zokni kérdése tényleg elég érdekes...:O Basszus....... O.O
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Ki érzi úgy hogy a kezd túlzásokba esni a leszabályozás?
Egy meg egy az kettő ~.~
_________________
Ryuninji Ren- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1619
Join date : 2012. Dec. 18.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Zöld
Céh: -
2 / 2 oldal • 1, 2
2 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.