Orimune Jasami
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Orimune Jasami
Név: Orimune Jasami
Nem: Férfi
Kaszt: Kardforgató
Kor: 16
Szint:
Exp: 130/150
Arany: 8
Kinézet: Haja feketés, a szemei barnák, kedvesek, amikor nyugodt, de elszántak, és félelmet nem ismerőek, amikor harcban van. A ruhái könnyűek és feketék, bár a felszerelés alatt lehet nem fognak látszani. Az ujjain egy kötés van, de nem igazán sérülés miatt, csak úgy magában díszként.
Jellem: Eléggé sajátos jelleme van. Könnyen barátkozik, de ugyanolyan könnyen szerez ellenségeket is, hisz aki nem szimpatikus neki, azzal nem fog próbálkozni, és ha több időt kell együtt tölteniük, általában össze is veszik az illetővel. A barátaival általában kedves, és segítőkész, sosem szúrna hátba senkit. Mindig a dolgok jó oldalát próbálja szemlélni, de nem azt, amelyik neki kedvez, szerinte csakis egy csapattal lehet győzedelmeskedni ebben a szörnyű „játékban”, és ezért magával keveset törődik, inkább a többiek érdekeit tartja szem előtt. A harcban leginkább egy dolog jár a fejében: Ha nem tudják eltalálni, akkor nem veszíthet, így legfőbb célja a sebességének minél magasabb szinten tartása.
Képességek
1. képesség
Fény kard: A harc közben, a kard szép lassan feltöltődik energiával, és ha eléggé feltöltődött, aktiválható lesz a különleges képesség.(Feltöltés: 50 ép sebzés+50/különleges képesség szint pl.: 50+50/2(25)=75)A különleges képesség fehér aurával veszi körbe Jasamit és a kard pengéje is fehérré változik. Jasami sokkal gyorsabb és erősebb lesz egy kis időre, de az idő lejártával a képesség visszaüt.(idő: szint*1 kör)(erő +3+szint/2+különleges képesség szint/2, gyorsaság +3+szint/2+különleges képesség szint/2 pl.: erő: 3, gyorsaság: 4, speciális: 2, szint: 2 -> erő: 3+3+2/2(1)+2/2(1)=8 gyorsaság: 4+3+2/2(1)+2/2(1)=9) (Visszaütés: erő-3 gyorsaság-3 szint*1 körig)
A képesség a fegyverhez kötődik, így amíg Jasami kezében van addig folyamatosan töltődik a pontokkal amíg el nem éri a maximumot, ha Jasami leszereli akkor megszünteti a kapcsolatot a fegyverrel, így az elveszti a pontokat amik benne voltak.
Felszerelés
Kezdő Kard (felszerelt, +1 erő)
Kezdő Ruha ( +2 páncél)
Bőr köpeny (felszerelt +2 páncél)
használt cipő (felszerelt +1 sebesség)
Bronz vért (felszerelt +9 páncél)
Arany gyűrű (felszerelt +3 erő)
Használható tárgyak:
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
Küldetések
Nehéz döntések by Diabel (Teljesítve)
Trükkös Tolvajok by Diabel
Küzdőterek
Kazesubayai Shizuka
Hokushin (győzelem): 25XP 30 arany
Ajándékok
Kazesubayai Shizuka +20 arany
Pénzügy
Előtörténet ( + 70 arany )
Vársárlás: bőr köpeny, használt cipő (-52 arany)
A ritka mob (Boszorkánymester) felfedezésért. (+70 arany)
Ellenség dobásából összegyűjtött arany (+30 arany)
Kazesubayai Shizuka kölcsön (+20 arany)
Győzelem a kardforgatók tornáján (+30 arany)
Érclátás, fegyverkészítés képesség megvásárlása (-200 arany)
Nem: Férfi
Kaszt: Kardforgató
Kor: 16
Szint:
Exp: 130/150
Arany: 8
Kinézet: Haja feketés, a szemei barnák, kedvesek, amikor nyugodt, de elszántak, és félelmet nem ismerőek, amikor harcban van. A ruhái könnyűek és feketék, bár a felszerelés alatt lehet nem fognak látszani. Az ujjain egy kötés van, de nem igazán sérülés miatt, csak úgy magában díszként.
Jellem: Eléggé sajátos jelleme van. Könnyen barátkozik, de ugyanolyan könnyen szerez ellenségeket is, hisz aki nem szimpatikus neki, azzal nem fog próbálkozni, és ha több időt kell együtt tölteniük, általában össze is veszik az illetővel. A barátaival általában kedves, és segítőkész, sosem szúrna hátba senkit. Mindig a dolgok jó oldalát próbálja szemlélni, de nem azt, amelyik neki kedvez, szerinte csakis egy csapattal lehet győzedelmeskedni ebben a szörnyű „játékban”, és ezért magával keveset törődik, inkább a többiek érdekeit tartja szem előtt. A harcban leginkább egy dolog jár a fejében: Ha nem tudják eltalálni, akkor nem veszíthet, így legfőbb célja a sebességének minél magasabb szinten tartása.
Képességek
1. képesség
Fény kard: A harc közben, a kard szép lassan feltöltődik energiával, és ha eléggé feltöltődött, aktiválható lesz a különleges képesség.(Feltöltés: 50 ép sebzés+50/különleges képesség szint pl.: 50+50/2(25)=75)A különleges képesség fehér aurával veszi körbe Jasamit és a kard pengéje is fehérré változik. Jasami sokkal gyorsabb és erősebb lesz egy kis időre, de az idő lejártával a képesség visszaüt.(idő: szint*1 kör)(erő +3+szint/2+különleges képesség szint/2, gyorsaság +3+szint/2+különleges képesség szint/2 pl.: erő: 3, gyorsaság: 4, speciális: 2, szint: 2 -> erő: 3+3+2/2(1)+2/2(1)=8 gyorsaság: 4+3+2/2(1)+2/2(1)=9) (Visszaütés: erő-3 gyorsaság-3 szint*1 körig)
A képesség a fegyverhez kötődik, így amíg Jasami kezében van addig folyamatosan töltődik a pontokkal amíg el nem éri a maximumot, ha Jasami leszereli akkor megszünteti a kapcsolatot a fegyverrel, így az elveszti a pontokat amik benne voltak.
- Spoiler:
- Szóval akkor most földi nyelven tagolva :
(idő: szint*5) Ez azt jelenti, hogy minden szinttel egyre több ideje van használni a képességét.
(erő+3+szint/2+kk/2) Ez azt jelenti, hogy amikor a képesség aktiválódik, akkor a karakter kap +3-at az erejéhez. Ezen felül minden második szinten kap +1 erőt(2.szint +1 erő 4 szint +2 erő), és minden második különleges képességre költött pont után +1-et (kk:2 +1 erő)
(gyorsaság +3+szint/2+kk/2) Ugyanaz csak sebességgel.
(Visszaütés: erő-3 gyorsaság -3 szint*5 mp.) Miután a képességet felhasználta a karakter gyengébb lesz mint eddig, minél magasabb szinten van annál több ideig, így nehezítve meg a dolgát. Az előző hatások természetesen elmúlnak. Szóval legjobb esetben is 5 másodpercig gyengébb lesz. Ha számításba vesszük, hogy valószínűleg azért aktiválja az erejét, mert normális esetben nem győzhetne, ez arra ösztönzi, hogy nagyon gyorsan billentse át a mérleget, különben rosszabb helyzetbe kerül mint amiben eddig volt.
Felszerelés
Kezdő Kard (felszerelt, +1 erő)
Kezdő Ruha ( +2 páncél)
Bőr köpeny (felszerelt +2 páncél)
használt cipő (felszerelt +1 sebesség)
Bronz vért (felszerelt +9 páncél)
Arany gyűrű (felszerelt +3 erő)
Használható tárgyak:
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
Küldetések
Nehéz döntések by Diabel (Teljesítve)
Trükkös Tolvajok by Diabel
Küzdőterek
Kazesubayai Shizuka
Hokushin (győzelem): 25XP 30 arany
Ajándékok
Kazesubayai Shizuka +20 arany
Pénzügy
Előtörténet ( + 70 arany )
Vársárlás: bőr köpeny, használt cipő (-52 arany)
A ritka mob (Boszorkánymester) felfedezésért. (+70 arany)
Ellenség dobásából összegyűjtött arany (+30 arany)
Kazesubayai Shizuka kölcsön (+20 arany)
Győzelem a kardforgatók tornáján (+30 arany)
Érclátás, fegyverkészítés képesség megvásárlása (-200 arany)
_________________
Akit nem lehet eltalálni nem lehet megölni. Gyorsaság mindenek fölött!
- Spoiler:
- Élet: 4
Fegyverkezelés: 5
Erő: 7 (3+1f+3f)
Kitartás: 5
Gyorsaság: 12(11+1f)
Speciális képesség: 2
Páncél: 11 (0+9f+2f)
Képesség feltöltődés szintje 15/75
Orimune Jasami- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 53
Join date : 2012. Oct. 05.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 5
Indikátor: Zöld
Céh: -
Similar topics
» Orimune Jasami
» Orimune Jasami
» Orimune Jasami vs Hokushin
» Orimune Jasami vs Neuro
» Orimune Jasami vs Kazesubayai Shizuka
» Orimune Jasami
» Orimune Jasami vs Hokushin
» Orimune Jasami vs Neuro
» Orimune Jasami vs Kazesubayai Shizuka
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.