Danee
4 posters
2 / 3 oldal
2 / 3 oldal • 1, 2, 3
Re: Danee
Hol is kezdjem csak?
Nem mondanám, hogy a szokványos sétáim egyike volt. A "világ" peremére nem sétál az ember fia csupa jó kedvből vagy akár csak nap mint nap. Én sem ezért tettem: nem volt épp túl jó napom, mit napom, hetem, időszakom. Valahogy semmi sikerült mostanában, szükségem volt egy kis magányra, hogy kilógassam a lábam a szakadékba, szembe nézzek a saját démonaimmal. Az élet és halál küszöbéről, ha úgy tetszik. Meg kíváncsi is voltam. A játék legelső napját leszámítva, nem jártam egyszer se azóta itt, a szint szélének közelében.
Így visszagondolva, némiképp röhejes, hogy pont ott, ahol senkire se számítottam volna, pont ott lelek társaságra.
Nem akartam megijeszteni, úgyhogy előre köszöntem:
- Oh! Csak nem a látványban gyönyörködsz? - értem én is a szélére. Tisztes távolban maradtam a lánytól. Jobb az ilyet biztonságosnak tudni.
Merthogy lány volt az illető, hosszú fekete hajával játszott a szél, iskolai matrózblúza és szoknyája eszményien hatott a felhőkkel a háttérben
Nem szólt, csak a fejét rázta, a szemében szomorkás elvágyódást láttam, hogy elkaptam egy pillanatra a tekintetét.
Átható csend ült meg közöttünk, nem tudtam mit szóljak, csak a szél fütyült.
Biztos ő is a démonaival küzdve kötött ki itt
– Figyelj, nem kell ezt... - törtem volna meg a csendet, de ő közbevágott
- Már döntöttem - jelentette ki határozott, éles hangon
- De ez ...- ez őrültség! - hirtelen nem tudtam hogy fogalmazni - Biztos meg lehet oldani, bár is legyen a baj
- Nincs baj, semmi baj - felelte most sokkal halkabban és nyugodtabba hangon
Nem tudtam mit mondani erre, zakatolt még az agyam, amikor folytatta:
- Csak haza akarok menni. Már nem félek, ő felnyitotta a szemem - folytatta a semmiben úszó felhőket figyelve
- Ki az az ő? És miért nem várod meg a többiekkel, hogy legyőzzük a játékot?
- Nem ismered, biztos nem ismered - fordult felém halvány, angyali mosollyal az arcán - Tachi a neve amúgy, nagyon kedves, pedig nem is tudja magáról. Tőle tudom.
Tachi? Az a Tachi? A gyilkos vörös? Horkant fel bennem a düh a név hallatán.
- Bármit mond az hazugság! - jelentettem ki felindultan - El ne hidd neki!
- Csak nem ismered te is? - csillant fel a szemében a kíváncsiság
- Az egy gyilkos! A saját szememmel láttam, ahogy kiszolgáltatta a moboknak a saját csapattársát! Neked meg biztos telebeszélte a fejedet hülyeségekkel
Csak a fejét ingatta, szelíd mosolya is visszatért az arcára, ahogy könnyedén kiejtette a szavakat:
- Nem ismerheted úgy mint én. Én bízom a szavaimban. Tudom, hogy segíteni akart nekem. Haza fogok menni - nézett le a semmibe nyúló szakadékba
- Várj! - kiáltottam, s attól tartva, hogy most azonnal ugrani fog egy szempillantás alatt letepertem
- Nem teheted ezt! - pillantott rám haragosan, ahogy kinyitotta a szemeit és fészkelődni kezdett a szorításom alatt
- Dehogynem, nem fogom elnézni, ahogy megölöd magad!
- Ehhez neked semmi közöd, és amúgy se fogom megölni magam, csak
- Csak leveted magad innen, igaz? - vágtam közbe indulatosan
Félre rántotta a fejét, ahelyett hogy bármit is válaszolt volna
- Eressz el! - üvöltötte, de csak ennyi tellett tőle, aztán a vonásai visszasimultak a nyugodt önmagukban
- Majd ha felhagysz ezzel a hülyeséggel!
- Miért? Te nem ugyanezt akartad? - párásodott el a tekintete - Otthagyni ezt a világot és visszakapni a régit? - villództak könnyel telt szemei - Ugyanazt láttam a szemeidben, amikor rám néztél
És akkor mi van? Most már nem akarok leugrani. Azt meg pláne nem, hogy te tegyél így!
De egy hangot se tudtam kipréselni a haragtól összepréselt fogaim kerítésén
- Tudod mit? - kétségbeesett szemeiben különös fény villant - Neked adok mindent, amim itt van ebben a világban ha elengedsz? - próbálkozott
- Nem kell semmid se! - kiáltottam az arcába, hátha észhez tér, és nem próbálkozik ilyen hülyeségekkel rávenni, hogy a halálba engedjem
- Egy csomó mindenem van, az egyik leggazdagabb céh tagja voltam egy időben! Na, megtudunk egyezni?
- Nem! - feleltem dühösen - Szó se lehet róla, visszajössz velem a városba és megkeressük a régi céh vezéredet, majd ő beszél veled! Vagy legyél a céhem tagja, biztos tetszene, csupa kedves ember venne körül az Eternal Flameben. Amúgy Danee vagyok. Még meg sem kérdeztem, hogy hogy hívnak? És bocsi, hogy ilyen körülmények között, de ...
- Semmi baj. Shizuka a nevem. Aoi Shizuka. De én már nem akarok visszamenni - fordította félre a fejét, s az ellenállással is felhagyott - Én hagytam ott őket és... nem szeretnék újra a szemükbe nézni. Így is elég nehéz volt egyszer is végigmenni azon egészen
Érezve, hogy nem akar már mindenáron lelökni magáról, engedtem kicsit a szorításon
- Neked adok mindent - emelte meg a csuklóját, előhívva a menüt
Nem láttam mit csinált, de mire észbe kaptam, már túl volt rajta, akár mit is tett.
Elégedett, kedves mosolyba fordultak a vonásai.
- Héj, ez nem vicces, megmondtam, hogy nem kellenek a cuccaid!
- Pedig most már a tiédek - öltötte ki a nyelvét, de ahogy jobban megszorítottam a karját elkezdett halványulni az alakja, majd valamiféle teleportálás indult be nála, és a következő percben már el is tűnt alólam.
Hitetlenkedve térdeltem fel, mert még soha azelőtt nem láttam ilyen teleportációt, amit kő nélkül hajtott volna végre akár egy játékos is.
- Viszlát Danee, az Eternal Flameből - halottam felcsendülni a hangját a közelben, ahogy arrafelé kaptam a fejem, jó pár méterre pillantottam meg újra a párkányon állva
- Köszönöm, hogy megpróbáltál megállítani, de fölösleges, hidd el, ki fogok jutni. Jó játékot! - vetette rám újra angyalian nyugodt mosolyát
Ugrottam, a föld majd ki fordult a térdem, s talpam alatt, de ő már dőlt előre.
A bokája után kaptam, de már csak a levegőt markolhattam meg, s ahogy korlát fölé húztam magam, még megpillanthattam a háttal zuhanó saját magát ölelő lecsukott szemű lányt, míg végül eltűnt egy felhőben
Remegő végtagokkal rogytam le a korlát innenső oldalán. Sokkolt a dolog, percekig, talán órákig nem tudtam mozdulni sem, csak zakatolt az agyam rajta. Az éjszaka hidege űzött végül haza. Nem beszéltem a többieknek róla, a szavain rágódva néztem végig az adataimat, és tényleg nem hazudott: a számok sokkal többet mutattak
End of story
Karakterhalál utáni öröklési pályázat (Aoi Shizuka => Danee)
Nem mondanám, hogy a szokványos sétáim egyike volt. A "világ" peremére nem sétál az ember fia csupa jó kedvből vagy akár csak nap mint nap. Én sem ezért tettem: nem volt épp túl jó napom, mit napom, hetem, időszakom. Valahogy semmi sikerült mostanában, szükségem volt egy kis magányra, hogy kilógassam a lábam a szakadékba, szembe nézzek a saját démonaimmal. Az élet és halál küszöbéről, ha úgy tetszik. Meg kíváncsi is voltam. A játék legelső napját leszámítva, nem jártam egyszer se azóta itt, a szint szélének közelében.
Így visszagondolva, némiképp röhejes, hogy pont ott, ahol senkire se számítottam volna, pont ott lelek társaságra.
Nem akartam megijeszteni, úgyhogy előre köszöntem:
- Oh! Csak nem a látványban gyönyörködsz? - értem én is a szélére. Tisztes távolban maradtam a lánytól. Jobb az ilyet biztonságosnak tudni.
Merthogy lány volt az illető, hosszú fekete hajával játszott a szél, iskolai matrózblúza és szoknyája eszményien hatott a felhőkkel a háttérben
Nem szólt, csak a fejét rázta, a szemében szomorkás elvágyódást láttam, hogy elkaptam egy pillanatra a tekintetét.
Átható csend ült meg közöttünk, nem tudtam mit szóljak, csak a szél fütyült.
Biztos ő is a démonaival küzdve kötött ki itt
– Figyelj, nem kell ezt... - törtem volna meg a csendet, de ő közbevágott
- Már döntöttem - jelentette ki határozott, éles hangon
- De ez ...- ez őrültség! - hirtelen nem tudtam hogy fogalmazni - Biztos meg lehet oldani, bár is legyen a baj
- Nincs baj, semmi baj - felelte most sokkal halkabban és nyugodtabba hangon
Nem tudtam mit mondani erre, zakatolt még az agyam, amikor folytatta:
- Csak haza akarok menni. Már nem félek, ő felnyitotta a szemem - folytatta a semmiben úszó felhőket figyelve
- Ki az az ő? És miért nem várod meg a többiekkel, hogy legyőzzük a játékot?
- Nem ismered, biztos nem ismered - fordult felém halvány, angyali mosollyal az arcán - Tachi a neve amúgy, nagyon kedves, pedig nem is tudja magáról. Tőle tudom.
Tachi? Az a Tachi? A gyilkos vörös? Horkant fel bennem a düh a név hallatán.
- Bármit mond az hazugság! - jelentettem ki felindultan - El ne hidd neki!
- Csak nem ismered te is? - csillant fel a szemében a kíváncsiság
- Az egy gyilkos! A saját szememmel láttam, ahogy kiszolgáltatta a moboknak a saját csapattársát! Neked meg biztos telebeszélte a fejedet hülyeségekkel
Csak a fejét ingatta, szelíd mosolya is visszatért az arcára, ahogy könnyedén kiejtette a szavakat:
- Nem ismerheted úgy mint én. Én bízom a szavaimban. Tudom, hogy segíteni akart nekem. Haza fogok menni - nézett le a semmibe nyúló szakadékba
- Várj! - kiáltottam, s attól tartva, hogy most azonnal ugrani fog egy szempillantás alatt letepertem
- Nem teheted ezt! - pillantott rám haragosan, ahogy kinyitotta a szemeit és fészkelődni kezdett a szorításom alatt
- Dehogynem, nem fogom elnézni, ahogy megölöd magad!
- Ehhez neked semmi közöd, és amúgy se fogom megölni magam, csak
- Csak leveted magad innen, igaz? - vágtam közbe indulatosan
Félre rántotta a fejét, ahelyett hogy bármit is válaszolt volna
- Eressz el! - üvöltötte, de csak ennyi tellett tőle, aztán a vonásai visszasimultak a nyugodt önmagukban
- Majd ha felhagysz ezzel a hülyeséggel!
- Miért? Te nem ugyanezt akartad? - párásodott el a tekintete - Otthagyni ezt a világot és visszakapni a régit? - villództak könnyel telt szemei - Ugyanazt láttam a szemeidben, amikor rám néztél
És akkor mi van? Most már nem akarok leugrani. Azt meg pláne nem, hogy te tegyél így!
De egy hangot se tudtam kipréselni a haragtól összepréselt fogaim kerítésén
- Tudod mit? - kétségbeesett szemeiben különös fény villant - Neked adok mindent, amim itt van ebben a világban ha elengedsz? - próbálkozott
- Nem kell semmid se! - kiáltottam az arcába, hátha észhez tér, és nem próbálkozik ilyen hülyeségekkel rávenni, hogy a halálba engedjem
- Egy csomó mindenem van, az egyik leggazdagabb céh tagja voltam egy időben! Na, megtudunk egyezni?
- Nem! - feleltem dühösen - Szó se lehet róla, visszajössz velem a városba és megkeressük a régi céh vezéredet, majd ő beszél veled! Vagy legyél a céhem tagja, biztos tetszene, csupa kedves ember venne körül az Eternal Flameben. Amúgy Danee vagyok. Még meg sem kérdeztem, hogy hogy hívnak? És bocsi, hogy ilyen körülmények között, de ...
- Semmi baj. Shizuka a nevem. Aoi Shizuka. De én már nem akarok visszamenni - fordította félre a fejét, s az ellenállással is felhagyott - Én hagytam ott őket és... nem szeretnék újra a szemükbe nézni. Így is elég nehéz volt egyszer is végigmenni azon egészen
Érezve, hogy nem akar már mindenáron lelökni magáról, engedtem kicsit a szorításon
- Neked adok mindent - emelte meg a csuklóját, előhívva a menüt
Nem láttam mit csinált, de mire észbe kaptam, már túl volt rajta, akár mit is tett.
Elégedett, kedves mosolyba fordultak a vonásai.
- Héj, ez nem vicces, megmondtam, hogy nem kellenek a cuccaid!
- Pedig most már a tiédek - öltötte ki a nyelvét, de ahogy jobban megszorítottam a karját elkezdett halványulni az alakja, majd valamiféle teleportálás indult be nála, és a következő percben már el is tűnt alólam.
Hitetlenkedve térdeltem fel, mert még soha azelőtt nem láttam ilyen teleportációt, amit kő nélkül hajtott volna végre akár egy játékos is.
- Viszlát Danee, az Eternal Flameből - halottam felcsendülni a hangját a közelben, ahogy arrafelé kaptam a fejem, jó pár méterre pillantottam meg újra a párkányon állva
- Köszönöm, hogy megpróbáltál megállítani, de fölösleges, hidd el, ki fogok jutni. Jó játékot! - vetette rám újra angyalian nyugodt mosolyát
Ugrottam, a föld majd ki fordult a térdem, s talpam alatt, de ő már dőlt előre.
A bokája után kaptam, de már csak a levegőt markolhattam meg, s ahogy korlát fölé húztam magam, még megpillanthattam a háttal zuhanó saját magát ölelő lecsukott szemű lányt, míg végül eltűnt egy felhőben
Remegő végtagokkal rogytam le a korlát innenső oldalán. Sokkolt a dolog, percekig, talán órákig nem tudtam mozdulni sem, csak zakatolt az agyam rajta. Az éjszaka hidege űzött végül haza. Nem beszéltem a többieknek róla, a szavain rágódva néztem végig az adataimat, és tényleg nem hazudott: a számok sokkal többet mutattak
End of story
Karakterhalál utáni öröklési pályázat (Aoi Shizuka => Danee)
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Danee
Osu!
Elfogadom a pályázatot. Örököltél 1242 expet, és a jártasságok átváltása után 1864 aranyat, valamint két receptet. Még a potifőző jártasságodról nyilatkozz nekem privát üzenetben.
Elfogadom a pályázatot. Örököltél 1242 expet, és a jártasságok átváltása után 1864 aranyat, valamint két receptet. Még a potifőző jártasságodról nyilatkozz nekem privát üzenetben.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Danee
Kérnék egy megvalósíthatósági elbírálást a 4. képességpályázatomra,
amint megfelelő formára sikerül csiszolni, kitalálom a történetet is hozzá.
Summoner of Blades
A karakter az általa birtokolt, de felszereletlen kardokat (Kardforgatókét, Lovagokét, és Harcosokét egyaránt)
idézheti elő, egyszerre legfeljebb a Speciális pontjainak harmadával megegyező darabszámban. (Spec./3db)
Az így megidézett kardok a karakter körül lebegnek, azonban a következő két utasítás egyikének elhangzásáig semmit sem tesznek.
Minden kardból csak egyetlen egy birtokolható, harconként mindegyik csupán egyszer megidézhető.
Újabb, még fel nem használt kardok idézése az ezt követő 4.körben lehetséges. (4 körönként)
Az idézéshez sikeres speciális képesség dobás szükséges.
Utasítások:
- Rain of Blades (RoB)
A kardok az utasításban elhangzó egy, vagy akár több célpontot támadnak, minden kard csupán egyszer.
A kardok sebzése a leírásukban szereplő Erő pontok, valamint a karakter Speciális pontjai felének összege.
(Kard Erő statja + 1/2 karakter Spec statja)
Bármely más statjaik nem számolandóak, ez alól kivétel, ha állandó jelleggel érvényesülő elementális tulajdonsággal rendelkeznek.
A támadást követően a kard az adott harcban nem használható fel, és a külső szemlélő számára a kontaktust követően felszívódik.
A harc végeztével a kardok újra megjelennek az inventoryban.
Ha az utasítás nem a kard idézés körében hangzik el, akkor a késöbbi körökben egy mellékcselekvést kíván meg.
JK elleni harcban a támadás sikerességéhez további korona/halál kockadobás szükséges minden egyes kard esetében, korona eredménnyel (korona/halál kocka dobás)
- Iris Shield of Blades (ISoB)
A kardok körlap alakban, pengével befelé fordulva zárulnak össze és lebegnek a parancsban kiadott célszemély előtt.
Az így kapott írisz alakú pajzs a célszeméllyel együtt mozog, kellő távolságot felvéve, hogy a cselekvésben ne gátoljon.
Az ISoB felvett páncélértéke megegyezik a kardok összes statpontjainak összegével, az ISoB a normál páncélzathoz hasonlóan,
veszít pontjaiból, a felfogott sebzéssel megegyező módon.
Látványtechnikailag 1-1 kard kihullik az alakzatból, ha sebzés eléri az adott kard statpontjainak maximumát.
Az RoB-hoz hasonlóan a késleltetett utasítás adás, a későbbi körökben egy mellékcselekvést emészt fel.
Az ISoB forma szabadon váltható RoB-vá a kardok végleges elhasználódása előtt, 1 mellékcselekvés árán, az összes ISoB akár egyszerre is bontható,
és támadásként használható (RoB).
amint megfelelő formára sikerül csiszolni, kitalálom a történetet is hozzá.
Summoner of Blades
A karakter az általa birtokolt, de felszereletlen kardokat (Kardforgatókét, Lovagokét, és Harcosokét egyaránt)
idézheti elő, egyszerre legfeljebb a Speciális pontjainak harmadával megegyező darabszámban. (Spec./3db)
Az így megidézett kardok a karakter körül lebegnek, azonban a következő két utasítás egyikének elhangzásáig semmit sem tesznek.
Minden kardból csak egyetlen egy birtokolható, harconként mindegyik csupán egyszer megidézhető.
Újabb, még fel nem használt kardok idézése az ezt követő 4.körben lehetséges. (4 körönként)
Az idézéshez sikeres speciális képesség dobás szükséges.
Utasítások:
- Rain of Blades (RoB)
A kardok az utasításban elhangzó egy, vagy akár több célpontot támadnak, minden kard csupán egyszer.
A kardok sebzése a leírásukban szereplő Erő pontok, valamint a karakter Speciális pontjai felének összege.
(Kard Erő statja + 1/2 karakter Spec statja)
Bármely más statjaik nem számolandóak, ez alól kivétel, ha állandó jelleggel érvényesülő elementális tulajdonsággal rendelkeznek.
A támadást követően a kard az adott harcban nem használható fel, és a külső szemlélő számára a kontaktust követően felszívódik.
A harc végeztével a kardok újra megjelennek az inventoryban.
Ha az utasítás nem a kard idézés körében hangzik el, akkor a késöbbi körökben egy mellékcselekvést kíván meg.
JK elleni harcban a támadás sikerességéhez további korona/halál kockadobás szükséges minden egyes kard esetében, korona eredménnyel (korona/halál kocka dobás)
- Iris Shield of Blades (ISoB)
A kardok körlap alakban, pengével befelé fordulva zárulnak össze és lebegnek a parancsban kiadott célszemély előtt.
Az így kapott írisz alakú pajzs a célszeméllyel együtt mozog, kellő távolságot felvéve, hogy a cselekvésben ne gátoljon.
Az ISoB felvett páncélértéke megegyezik a kardok összes statpontjainak összegével, az ISoB a normál páncélzathoz hasonlóan,
veszít pontjaiból, a felfogott sebzéssel megegyező módon.
Látványtechnikailag 1-1 kard kihullik az alakzatból, ha sebzés eléri az adott kard statpontjainak maximumát.
Az RoB-hoz hasonlóan a késleltetett utasítás adás, a későbbi körökben egy mellékcselekvést emészt fel.
Az ISoB forma szabadon váltható RoB-vá a kardok végleges elhasználódása előtt, 1 mellékcselekvés árán, az összes ISoB akár egyszerre is bontható,
és támadásként használható (RoB).
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Danee
Osu!
1. A harcos kaszt fegyvereit nem használhatod, a kardforgató kaszt fegyvereihez kérek valami extra korlátot.
2. A spec/3 most még "csak" kilenc kard, de később nagyon el fog szállni a kardok száma, valamilyen más számlálót találj ki.
3. A sebzés túl sok, jelenleg kardonként legalább 16. Csak a kard erő statja számítson.
4. Emeld ki, hogy a RoB formát csak normál támadás helyett használhatod, és nem mellette.
1. A harcos kaszt fegyvereit nem használhatod, a kardforgató kaszt fegyvereihez kérek valami extra korlátot.
2. A spec/3 most még "csak" kilenc kard, de később nagyon el fog szállni a kardok száma, valamilyen más számlálót találj ki.
3. A sebzés túl sok, jelenleg kardonként legalább 16. Csak a kard erő statja számítson.
4. Emeld ki, hogy a RoB formát csak normál támadás helyett használhatod, és nem mellette.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Danee
3. Ha ISoB-ból indítok RoB-t akkor gondot fog okozni, eladdig mennyi sebzést fogott fel és ezáltal melyik kard esett ki, a követhetőség kedvéért:
lehetne a sebzés a kardok összes statjainak összege?
1. és 4. korlátozás együtt már elég nagy érvágás, de ha a
2. pontban megfogalmazott kritika alapján az egyszerre idézhető kardok számát csökkentenénk fix darabszámúra, mondjuk 8-ra, az megfelelne?
lehetne a sebzés a kardok összes statjainak összege?
1. és 4. korlátozás együtt már elég nagy érvágás, de ha a
2. pontban megfogalmazott kritika alapján az egyszerre idézhető kardok számát csökkentenénk fix darabszámúra, mondjuk 8-ra, az megfelelne?
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Danee
Ha fix értékben korlátozod a kardok számát, az teljesen jó, a nyolc az egy szimpatikus szám.
Viszont ha csak a nyolc legerősebb lovag és kardforgató fegyverrel számolok, az már 100+ sebzés, és ebben még csak egy T4-es fegyver van összesen. Emellé semmiképp sem jöhet még normál támadás is, de az is nagyon megdobná a sebzés értékét, ha az összes stat beleszámítana a sebzésbe, az se működik tehát.
A kardforgató fegyverekre azért kérek valami korlátot, mert jelenleg nem az a kasztod, tehát alapvetően egy sebzést tudnának csak okozni, ha használnád őket. Mivel voltál kardforgató, ezért ismered a fegyverekre vonatkozó skilleket, de már nem lehetsz képes teljes értékűen használni őket. A korláttól függően lehet, hogy kapsz engedményt mondjuk olyan formában, hogy az összes statját beleszámolhatod a sebzésbe a fegyvereknek.
Lényeg, hogy valami olyan kombinációt hozz ki, ahol a képességed sebzésének értéke nem haladja meg túlságosan a rendes sebzésedét.
Viszont ha csak a nyolc legerősebb lovag és kardforgató fegyverrel számolok, az már 100+ sebzés, és ebben még csak egy T4-es fegyver van összesen. Emellé semmiképp sem jöhet még normál támadás is, de az is nagyon megdobná a sebzés értékét, ha az összes stat beleszámítana a sebzésbe, az se működik tehát.
A kardforgató fegyverekre azért kérek valami korlátot, mert jelenleg nem az a kasztod, tehát alapvetően egy sebzést tudnának csak okozni, ha használnád őket. Mivel voltál kardforgató, ezért ismered a fegyverekre vonatkozó skilleket, de már nem lehetsz képes teljes értékűen használni őket. A korláttól függően lehet, hogy kapsz engedményt mondjuk olyan formában, hogy az összes statját beleszámolhatod a sebzésbe a fegyvereknek.
Lényeg, hogy valami olyan kombinációt hozz ki, ahol a képességed sebzésének értéke nem haladja meg túlságosan a rendes sebzésedét.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Danee
A pengés pályázatot hanyagolom, viszont lenne egy másik ötletem, buffos, kérnék rá egy hatásvizsgálatot, és ha meg tudtunk egyezni, akkor szülök hozzá valami sztorit is, íme:
Variáns 1.
Buff:
Gyorsaság és Kitartás növelés a feláldozott Páncélpontok 1/5-nek megfelelő mennyiségben, max 1,5x-es buff
Hatóidő:
Azonnali, 3 nagy körön át
Lejártakor a pontok visszakerülenk Páncélpontként
Reuse:
2x3=6 kör lehűlés
Variáns 2.
Buff:
Gyorsaság növelés a feláldozott Páncélpontok 1/5-nek megfelelő mennyiségben, max 1,5x-es buff
Hatóidő:
Azonnali, a csata végigtart, a páncélpontok nem állnak helyre
Reuse:
Nincs, csak 1x használható
(akár a két módot is egy képességként)
Variáns 1.
Buff:
Gyorsaság és Kitartás növelés a feláldozott Páncélpontok 1/5-nek megfelelő mennyiségben, max 1,5x-es buff
Hatóidő:
Azonnali, 3 nagy körön át
Lejártakor a pontok visszakerülenk Páncélpontként
Reuse:
2x3=6 kör lehűlés
Variáns 2.
Buff:
Gyorsaság növelés a feláldozott Páncélpontok 1/5-nek megfelelő mennyiségben, max 1,5x-es buff
Hatóidő:
Azonnali, a csata végigtart, a páncélpontok nem állnak helyre
Reuse:
Nincs, csak 1x használható
(akár a két módot is egy képességként)
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Danee
Szia,
Nos lássuk csak... az élet-, CSP- és páncélpontok semmiképpen se kerülhetnek "vissza", ha már használtad őket (szereztél belőlük előnyt) más statként, egyébiránt a 3 kör hatóidő, a 6 körös lehűlés és az, hogy az adott statot max másfélszeresére emelheti (tehát pl 20 gyorsaságnál max 30-ra viheti fel), mind jó. Viszont GY+K-nál páncélérték/10, csak GY-nál pedig páncélérték/5 legyen, az utóbbi esetnek meg végtelen helyett 6 körös hatóidőt javasolnék (a lehűlés pedig vagy ugyanúgy 6 kör, vagy lehet egyszer használatos is).
Illetve kérlek határozz meg egy fix arányt, ami aktiváláskor áttevődik (páncélérték egésze/fele), tehát mindenképpen fix legyen, és ne a karakter döntése; és majd a félreértések elkerülése végett írd bele azt is, hogy az első variációban nem lehet különböző értékekkel felbuffolni a két statot, csak azonossal (tehát 100 pl páncél beáldozásánál 10-10 stat kerüljön mindkettőre, és ne lehessen ezt pl 5-15 arányba leosztani).
Ezekkel együtt már (remélhetőleg) nem lesz vele gond
Nos lássuk csak... az élet-, CSP- és páncélpontok semmiképpen se kerülhetnek "vissza", ha már használtad őket (szereztél belőlük előnyt) más statként, egyébiránt a 3 kör hatóidő, a 6 körös lehűlés és az, hogy az adott statot max másfélszeresére emelheti (tehát pl 20 gyorsaságnál max 30-ra viheti fel), mind jó. Viszont GY+K-nál páncélérték/10, csak GY-nál pedig páncélérték/5 legyen, az utóbbi esetnek meg végtelen helyett 6 körös hatóidőt javasolnék (a lehűlés pedig vagy ugyanúgy 6 kör, vagy lehet egyszer használatos is).
Illetve kérlek határozz meg egy fix arányt, ami aktiváláskor áttevődik (páncélérték egésze/fele), tehát mindenképpen fix legyen, és ne a karakter döntése; és majd a félreértések elkerülése végett írd bele azt is, hogy az első variációban nem lehet különböző értékekkel felbuffolni a két statot, csak azonossal (tehát 100 pl páncél beáldozásánál 10-10 stat kerüljön mindkettőre, és ne lehessen ezt pl 5-15 arányba leosztani).
Ezekkel együtt már (remélhetőleg) nem lesz vele gond
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Danee
Képesség neve: SpeedUP!
Típusa: Aktív
Variáns1: Shift
Buff:
Gyorsaság és Kitartás növelés a feláldozott Páncélpontok 1/10-nek megfelelő mennyiségben, lefele kerekítve (pl.: 180PP => +18GY, +18K), egyenlő mértékben, max 1,5x-es buff
az összes Páncélpont feláldozásával.
Hatóidő:
Azonnali, 3 nagy körön át
Reuse:
6 kör lehűlés
Variáns2: Burst
Buff:
Gyorsaság növelés a feláldozott Páncélpontok 1/5-nek megfelelő mennyiségben, lefele kerekítve (pl.: 180PP=> 36GY), max 1,5x-es buff
az összes Páncélpont feláldozásával.
Hatóidő:
Azonnali, 6 nagy körön át
Reuse:
6 kör lehűlés
Típusa: Aktív
- történet:
- A kazamaták egyikében történt velem. Most fogadjunk az ugrik be neked a kazamata szóról, hogy féldúccolt járatok, dohos levegő, alig pislákoló fénykör.
Na, ez nem ilyen, csak azért kapta a kazamata címkét, mert különlegesen nehéz, és igen ritkák az ádáz szörnyek.
Ráadásként ez nem is akármilyen terep volt: egy mocsár.
A mocsárról tudni kell, hogy könnyű benne elsüllyedni, megfulladni, vagy akárcsak eltévedni.
A legjobb hely, arra, hogy nehéz páncélosokat csaljunk csapdába.
Történetesen én épp ilyen nehéz páncélos lovag volnék, és az utolsó még feltáratlan kazamata pedig pont egy mocsár!
Micsoda fantasztikus egybeesés.
Nehéz is vagyok, gyorsabban is süllyedek, lassabban is mozgok. Nagyjából, minden, ami otthonosan érzi magát ezen a lápvilágon, sip-sup ki tud cselezni.
Bezzeg ha nem húzna le ez a sok vért és a pajzs! Biztos, hogy sokkal gyorsabb és fürgébb is lehetnék.
Ekkor ugrott be a legelső képességem, amit aztán végül töröltem, de az emléke még élt bennem:
Egy gyorsaság buff volt, az elvesztett életekből merített düh forralta kitörés. Valami ilyen hiányzott volna most ide is, kicsit sajnáltam is, hogy eldobtam, de nem volt mit tenni, és már bokáig süllyedtem az ingoványban, ki kellett találni valamit.
De ahogy egyre inkább törtem a fejem, annál kevésbé jutott normális ötlet az eszembe.
Idegesen tébláboltam sártól cuppogó cipőmmel ide-oda, és egyre csak feszélyezett a dolog, mérgemben felhördülve nyújtottam a karjaimat a magasba
- Arrrrgh! Ez nem igaz!
Akkor történt az a bizonyos csodálatos dolog: a vértem, pajzsom vörösen átizzott, ahogy a fürge kis dögöket hessegettem eredménytelenül magam körül, majd egyik percről a másikra a hő nélkül izzó fémruha áttetszővé vált és végül úgy tűnt, el mintha soha nem is lett volna. Kétségbeesetten nyitottam meg az inventorit, de lám, a felszerelés még mindig ott csücsült, a karakterlap még is nullás páncélértéket mutatott
- Hogy lehet ez, miféle bug ez már megint?
Aztán megpillantottam a haloványan pulzáló számokat a gyorsaság és a kitartás címkék mellett.
- Ez nem ennyi volt, ezek jóval kevesebbet mutattak, mi ez itt?
Közben újabb szörnyike merészkedett veszélyesen közel hozzám, így kénytelen voltam a figyelmem leszakítani a számoktól, és széleset hasítani feléje a levegőben
- Hűha! - csodálkoztam rá
- Sokkal könnyebb és sokkal fürgébb.
Most már komolyan érdekelt, hogy miről is van szó, gyorsan előkerestem az állapotmódosítókat listázó részt, és lám-lám ott állt a plusz, mínuszok előtt egy új képesség neve:
SpeedUP!
Variáns1: Shift
Buff:
Gyorsaság és Kitartás növelés a feláldozott Páncélpontok 1/10-nek megfelelő mennyiségben, lefele kerekítve (pl.: 180PP => +18GY, +18K), egyenlő mértékben, max 1,5x-es buff
az összes Páncélpont feláldozásával.
Hatóidő:
Azonnali, 3 nagy körön át
Reuse:
6 kör lehűlés
Variáns2: Burst
Buff:
Gyorsaság növelés a feláldozott Páncélpontok 1/5-nek megfelelő mennyiségben, lefele kerekítve (pl.: 180PP=> 36GY), max 1,5x-es buff
az összes Páncélpont feláldozásával.
Hatóidő:
Azonnali, 6 nagy körön át
Reuse:
6 kör lehűlés
A hozzászólást Danee összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Márc. 26 2017, 09:11-kor.
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Danee
Szia,
Mivel az aktiválás pillanatában minden páncélpontod elveszíted, a kapott buffhoz majd mindig lefelé kerekíts pls. Ezzel együtt elfogadom a képességet.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Danee
Egy kis pályázat formájában megváltoztathatod a jártasságaidat is, amennyiben úgy érzed, hogy rosszul választottál, és nyomós indokod van a váltásra. Az okot is tartalmazza a pályázat. Azonban jártasság váltáskor a régebbi jártasságban elveszted szintjeid és az újat elölről (1-ről) kezded.
Szeretném lecserélni a T3 Potion/Méregfőzés jártasságomat T1 Kristályírásra
okok:
- Desdemona inaktív, szeretnénk használni a nála lévő T2 Kristályrecepteket, én lennék az "utód"
- T3 Potion/Méregfőzésre jelenleg 3 ember is van (RenAi, Aturo + Danee)
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Danee
Mivel Desdemona user visszatérőben van, és tudtommal szeretné megtartani a kristályreceptjeit, ezért beszéld meg vele, mi legyen, addig nem bírálom el pályázatot, ha esetleg szeretnéd meggondolni magad.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Danee
beszéltem a userrel, megerősítette a visszatérési szándékot és a receptek használatát új karakterrel
viszont Shukaku T1 kristályai még mindig probléma, ezért a változtatási szándékot fenntartom. (lennék T1 Kristályíró saját beszerzésű receptekkel)
viszont Shukaku T1 kristályai még mindig probléma, ezért a változtatási szándékot fenntartom. (lennék T1 Kristályíró saját beszerzésű receptekkel)
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Danee
227 pont Potifőzés átváltva Kristályírássá. Elfogadom a pályázatot.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Danee
Klein írta:Osu!
Ritkát csak ritkával készíthetsz, és mivel a ritka az tényleg ritka, ezért teszek egy kis engedményt is: két darab egyik típusú ritkából készíthetsz egy másik típusú ritkát ugyanazon a tieren belül.
Elfogadnám az engedményt, ha még érvényben van.
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Danee
Érvényben van az, így rendben vagyunk.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Danee
Szeretném megpályázni a Dismantle képességem második nerfelését, mert Strea megint kötözködik és úgy gondolja gondolatolvasó is vagyok. Szóval rábizom Streára, pályázza meg ő, én már nem tudom mi férhet bele.
Itt álljon Klein ajánlása, ha ettől jobb:
Itt álljon Klein ajánlása, ha ettől jobb:
Klein írta:Sok tekintetben nincs konkretizálva a képesség, én legalább háromféle módon tudnám értelmezni. Megbeszéltük, hogy úgy lenne a legcélszerűbb, ha a ritka és a gyakori nyersiket külön kezelnéd, mert aránytalan lenne pusztán a nyersik számát tekintetbe venni, a nyersik értékének figyelembe vétele nélkül.
Viszont mivel a kerekítéses korlát miatt ez azt jelentené, hogy a legtöbb ritka tárgyból nem tudnál ritka nyersit kinyerni, ezért én erre keresnék valami megoldást. Vagy azt, hogy a ritka nyersiknél mehetne a felfelé kerekítés, vagy azt, hogy ha beáldozod az összes gyakori nyersit, akkor kiküszöbölheted a kerekítési korlátot, és kinyerheted a ritkát (de csak páratlan számú ritka nyersi esetén). Én az utóbbit tenném javaslatnak, de a végső szó nem az enyém.
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Danee
Nos, miután már egyszer átbeszéltük, hogy a ritka és gyakori ércek értéke értelemszerűen nem ugyanannyi, illetve - ahogy a fenti idézet mutatja - akkor kaptál is már megoldási javaslatot rá, hogy mely képességmódosítás oldhatná meg, hogy legközelebb ne felejtsd el ezt a tényszerűséget, örülök, hogy a második eset után megpályázod a korrekciót : )
Nagyjából egyetértek Klein utóbbi javaslatával, így egy ilyen kiegészítést javasolnék a képességedhez:
Dismantle:
Bármely kovácsolható és általa már hordható felszerelést képes úgy szétszedni, hogy az eredeti alkotóelemek közül a fele (lefele kerekítve) mennyiséget visszanyerhesse a tárgy megsemmisítése révén. Amennyiben az item ritka ércet vagy alapanyag-itemet tartalmaz, - mivel értelemszerűen ezek nem egyenértékűek a gyakori nyersanyagokkal - úgy a szétbontásra a következő szabályok érvényesek:
- alapanyag-itemnél nem az item, hanem az item gyakori nyersanyagigényének fele nyerhető vissza (lefele kerekítve)
- páros számú ritka ércnél a fele mennyiség-, páratlan számú ritka érc esetében pedig vagy lefelé kerekítve (1-ből 0; 3-ból 1) lehet kinyerni a hozzávalókat, vagy az összes többi alapanyag beáldozásával felfele kerekítve (1-ből 1; 3-ból 2)
A gondos művelet eredményeként a kívánt alapanyagok nyerhetőek vissza.
Írok egy példát is:
1 Smaragd + 8 Ezüströg + Mithril Gyűrű (item)
--> 1 Smaragd VAGY 4 Ezüströg + 1 Fekete Holdkő + 2 Mithril
(a fekete holdkő és a mithril aránya opcionálisan eltérő lehet a képesség utolsó mondata alapján)
Ha valami továbbra sem világos, nyugodtan kérdezz! - és inkább kérdezz, minthogy mégegyszer rosszul értelmezd a megbeszélteket
Nagyjából egyetértek Klein utóbbi javaslatával, így egy ilyen kiegészítést javasolnék a képességedhez:
Dismantle:
Bármely kovácsolható és általa már hordható felszerelést képes úgy szétszedni, hogy az eredeti alkotóelemek közül a fele (lefele kerekítve) mennyiséget visszanyerhesse a tárgy megsemmisítése révén. Amennyiben az item ritka ércet vagy alapanyag-itemet tartalmaz, - mivel értelemszerűen ezek nem egyenértékűek a gyakori nyersanyagokkal - úgy a szétbontásra a következő szabályok érvényesek:
- alapanyag-itemnél nem az item, hanem az item gyakori nyersanyagigényének fele nyerhető vissza (lefele kerekítve)
- páros számú ritka ércnél a fele mennyiség-, páratlan számú ritka érc esetében pedig vagy lefelé kerekítve (1-ből 0; 3-ból 1) lehet kinyerni a hozzávalókat, vagy az összes többi alapanyag beáldozásával felfele kerekítve (1-ből 1; 3-ból 2)
A gondos művelet eredményeként a kívánt alapanyagok nyerhetőek vissza.
Írok egy példát is:
1 Smaragd + 8 Ezüströg + Mithril Gyűrű (item)
--> 1 Smaragd VAGY 4 Ezüströg + 1 Fekete Holdkő + 2 Mithril
(a fekete holdkő és a mithril aránya opcionálisan eltérő lehet a képesség utolsó mondata alapján)
Ha valami továbbra sem világos, nyugodtan kérdezz! - és inkább kérdezz, minthogy mégegyszer rosszul értelmezd a megbeszélteket
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Danee
megfelel az általad javasolt szövegezése a képességnek
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Danee
Rendben, ezesetben hivatalosan is elfogadom a kiegészítést.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Danee
5. Képesség pályázat: Gólem
A gólemek többsége, mint azt tudjuk, rendszerint csupán néhány alapvető funkció betöltésére készülnek.
Természetesen léteztek tudattal rendelkező "gólemek" is, de ezek sokkal inkább voltak állatidomár petek, mint kreálmányok.
Régóta foglalkoztatott az a probléma kör, hogy hogyan is tudnék többel hozzájárulni elsősorban a boss harcok jobb kimeneteléért, de az sem lett volna gond, ha az eredmény nem korlátozódik kizárólag erre az egy eseményre.
Azzal tudtam kezdeni valamit, amihez értek is, és nem kívántam nagyon olyan területek felfedezésébe bonyolódni, amihez még sosem volt közöm. Ez pedig a páncélok és kristályok gyártása, a kardforgatás és a pajzshasználat kiművelése.
A Sao előtti időkben járt a kezemben egy olyan fantázia szülte regény, ami hatalmas hódító seregekről szólt, idegen istenekkel, egy másik kontinensről. Kinek haja fehér volt, tartásuk egyenes, minden másban hasonlítottak az emberekre. Legjobbjaik olyan páncélzatokat hordtak, melyeket mágiával ruháztak fel, hogy jobban illeszkedjenek a viselőjükre, könnyebben lehessen bennük mozogni, kilessék viselőjük gondolatait is. Ezek a varázsos páncélok aztán idővel magukba szívták gazdájuk eszenciájának egy részét, és maguk is öntudatra keltek. Persze hűségesek maradtak, de a béke beköszöntével nem egy esetben túlélték a gazdáikat is.
Bennem valami nagyon hasonló ötlet fogalmazódott meg. Már csak meg kellett találni a módját, hogyan is leheljek életet egy ilyen monstrumba. Aisu, a néhai Desdemona jég góleme, akire a 25. szint rejtett taván akadtam össze, kellő inspiráció volt számomra. Időm és kristályom volt, mint a tenger, volt amit magam is el tudtam készíteni, és volt, aminél csak a használat módját és hatásait ismertem. Végül különböző frissítő és energiaszipoly hatású készítményekkel kezelt teljes vértezett volt az, ami már minimális reflexeket produkált. A lény életre kelt, már csak kellő értelemmel kellett felruházni.
Az alkotás öröm volt, a tanítás kínkeserves nyűg. Azt hittem elkészíthetem a magam pinokióját, de olyan falakba ütköztem, amiknek feloldásához kevésnek bizonyult a türelmem.
Végül annyit sikerült elérnem, hogy hallott, és memorizált, megkülönböztette a tárgyakat és egyéneket. Ha utasítottam, akkor beállt a veszélyforrás és a veszélyeztetett közé. Használta a pajzsát. De továbbra is képtelen volt visszatámadni, vagy akár csak kitérni a támadások elől, nem is beszélve a kommunikáció szinte teljes hiányáról.
Mit tud:
- rendelkezni Danee életpontjainak 1/4-vel, amit idézéskor Danee elveszít
- szörnyharcokon és boss harcokon aktiválódni, harconként egy alkalommal
- a belé kovácsolt felszerelések páncélpontjait felvenni
- pusztán a megjelenés szempontjából bármilyen lovagi felszerelést tartalmazni (fegyvert is markolni)
- a belé kovácsolt itemek cserélhetőek, a régiek elvesznek pontjaikkal együtt, permanens képességei megmaradnak és az eltérő hatásúak halmozódnak
- védeni azt, akire Danee mutat, vagy akinek a nevét kimondja: "Gólem, védd XY-t!" Ez Danee is lehet
- védés következményeként sérülni a védendő helyett, illetve elpusztulni az adott harc idejére
- páncéllal kapcsolatos permanens item képességeket használni (felezés, tükrözés, visszasebzés, regenerálódás stb.)
- Danee köreiben mellékcselekvés hatására mást védeni (kockamentes módosítás)
Mit NEM tud:
- pvp-n aktiválódni (aréna, kt, stb)
- támadni
- itemet használni (bármely kristályt, potiont, és aktív képességű felszerelést)
- páncél pontokon kívül bármilyen más pontot felvenni
- bármilyen módon kommunikálni
- mástól parancsot elfogadni
Mi kell hozzá:
- sikeres speciális képesség dobás aktiváláshoz
- általános és lovag specifikus felszerelések "elégetése", azok feljegyzése, mint a gólem visszanyerhetetlen részei az adatlapon
A gólemek többsége, mint azt tudjuk, rendszerint csupán néhány alapvető funkció betöltésére készülnek.
Természetesen léteztek tudattal rendelkező "gólemek" is, de ezek sokkal inkább voltak állatidomár petek, mint kreálmányok.
Régóta foglalkoztatott az a probléma kör, hogy hogyan is tudnék többel hozzájárulni elsősorban a boss harcok jobb kimeneteléért, de az sem lett volna gond, ha az eredmény nem korlátozódik kizárólag erre az egy eseményre.
Azzal tudtam kezdeni valamit, amihez értek is, és nem kívántam nagyon olyan területek felfedezésébe bonyolódni, amihez még sosem volt közöm. Ez pedig a páncélok és kristályok gyártása, a kardforgatás és a pajzshasználat kiművelése.
A Sao előtti időkben járt a kezemben egy olyan fantázia szülte regény, ami hatalmas hódító seregekről szólt, idegen istenekkel, egy másik kontinensről. Kinek haja fehér volt, tartásuk egyenes, minden másban hasonlítottak az emberekre. Legjobbjaik olyan páncélzatokat hordtak, melyeket mágiával ruháztak fel, hogy jobban illeszkedjenek a viselőjükre, könnyebben lehessen bennük mozogni, kilessék viselőjük gondolatait is. Ezek a varázsos páncélok aztán idővel magukba szívták gazdájuk eszenciájának egy részét, és maguk is öntudatra keltek. Persze hűségesek maradtak, de a béke beköszöntével nem egy esetben túlélték a gazdáikat is.
Bennem valami nagyon hasonló ötlet fogalmazódott meg. Már csak meg kellett találni a módját, hogyan is leheljek életet egy ilyen monstrumba. Aisu, a néhai Desdemona jég góleme, akire a 25. szint rejtett taván akadtam össze, kellő inspiráció volt számomra. Időm és kristályom volt, mint a tenger, volt amit magam is el tudtam készíteni, és volt, aminél csak a használat módját és hatásait ismertem. Végül különböző frissítő és energiaszipoly hatású készítményekkel kezelt teljes vértezett volt az, ami már minimális reflexeket produkált. A lény életre kelt, már csak kellő értelemmel kellett felruházni.
Az alkotás öröm volt, a tanítás kínkeserves nyűg. Azt hittem elkészíthetem a magam pinokióját, de olyan falakba ütköztem, amiknek feloldásához kevésnek bizonyult a türelmem.
Végül annyit sikerült elérnem, hogy hallott, és memorizált, megkülönböztette a tárgyakat és egyéneket. Ha utasítottam, akkor beállt a veszélyforrás és a veszélyeztetett közé. Használta a pajzsát. De továbbra is képtelen volt visszatámadni, vagy akár csak kitérni a támadások elől, nem is beszélve a kommunikáció szinte teljes hiányáról.
Mit tud:
- rendelkezni Danee életpontjainak 1/4-vel, amit idézéskor Danee elveszít
- szörnyharcokon és boss harcokon aktiválódni, harconként egy alkalommal
- a belé kovácsolt felszerelések páncélpontjait felvenni
- pusztán a megjelenés szempontjából bármilyen lovagi felszerelést tartalmazni (fegyvert is markolni)
- a belé kovácsolt itemek cserélhetőek, a régiek elvesznek pontjaikkal együtt, permanens képességei megmaradnak és az eltérő hatásúak halmozódnak
- védeni azt, akire Danee mutat, vagy akinek a nevét kimondja: "Gólem, védd XY-t!" Ez Danee is lehet
- védés következményeként sérülni a védendő helyett, illetve elpusztulni az adott harc idejére
- páncéllal kapcsolatos permanens item képességeket használni (felezés, tükrözés, visszasebzés, regenerálódás stb.)
- Danee köreiben mellékcselekvés hatására mást védeni (kockamentes módosítás)
Mit NEM tud:
- pvp-n aktiválódni (aréna, kt, stb)
- támadni
- itemet használni (bármely kristályt, potiont, és aktív képességű felszerelést)
- páncél pontokon kívül bármilyen más pontot felvenni
- bármilyen módon kommunikálni
- mástól parancsot elfogadni
Mi kell hozzá:
- sikeres speciális képesség dobás aktiváláshoz
- általános és lovag specifikus felszerelések "elégetése", azok feljegyzése, mint a gólem visszanyerhetetlen részei az adatlapon
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Danee
Szia,
Több problémám is van ezzel a képességgel. Az még rendben van, hogy valahogy tárgyból élőt kovácsolsz, illetve hogy nem idomárként lesz kvázi egy petféleséged; de minimális hátránnyal szeretnél túl sok féle hatást kapni, ez pedig nem megengedett. Lenne egy élő pajzsod, ami rendelkezik HPval, belekovácsolt itemektől függő - de nem kevés - páncélponttal, halmozott itemképikkel amik még aktiválódni is tudnak, ráadásul a harc teljes időtartamára ott is marad, amíg le nem ütik.
A halmozott itemképiket felejtsd el, nem fogom engedni.
Ezen felül ahhoz, hogy itemekből páncélpontokat nyerj, engedélyt kellett volna kérned Rinnétől, aki viszont ezt nem adta meg. Tehát a képességed ezen része helyett is találj ki valami mást.
A képességpályázatot mindezek fényében tehát elutasítom.
Több problémám is van ezzel a képességgel. Az még rendben van, hogy valahogy tárgyból élőt kovácsolsz, illetve hogy nem idomárként lesz kvázi egy petféleséged; de minimális hátránnyal szeretnél túl sok féle hatást kapni, ez pedig nem megengedett. Lenne egy élő pajzsod, ami rendelkezik HPval, belekovácsolt itemektől függő - de nem kevés - páncélponttal, halmozott itemképikkel amik még aktiválódni is tudnak, ráadásul a harc teljes időtartamára ott is marad, amíg le nem ütik.
A halmozott itemképiket felejtsd el, nem fogom engedni.
Ezen felül ahhoz, hogy itemekből páncélpontokat nyerj, engedélyt kellett volna kérned Rinnétől, aki viszont ezt nem adta meg. Tehát a képességed ezen része helyett is találj ki valami mást.
A képességpályázatot mindezek fényében tehát elutasítom.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Danee
Papírforma szerint. Megjegyzem a nem véglegesített pályázat ötleteket lenyúlni épp ennyire sportszerűtlen, de rendben, majd kitalálok mást, ha nem adta meg az engedélyt.
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Danee
Ebben az esetben azonban nem történt semmiféle "lenyúlás", ugyanis Rinné a képességet - ha utánanéztél - Tachitól kapta meg, akinek jóideje megvolt már. Kérlek a jövőben tartózkodj az efféle vádaskodástól.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Danee
Strea írta:Ebben az esetben azonban nem történt semmiféle "lenyúlás", ugyanis Rinné a képességet - ha utánanéztél - Tachitól kapta meg, akinek jóideje megvolt már. Kérlek a jövőben tartózkodj az efféle vádaskodástól.
item statokból páncél/védelem, itt
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
2 / 3 oldal • 1, 2, 3
2 / 3 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.