Játék ajánló
+4
Maci
Aidor
Enheriel
Rita Hanami
8 posters
1 / 1 oldal
Játék ajánló
Na, gondoltam ha már van anime/manga/könyv/zene ajánló akkor miért ne lehetne egy ilyen topik is :3 akkor nyitnám is a sort.
Persona 4:
P4 a playstation alkonyának egyik gyöngyszeme (személy szerint a konzol felhozatalából a kedvencem) ami később meg jelent vitara is bővített kiadásban és egy igen csak élvezetes anime és manga adaptációt is kapott. A játék főhőse (az animében Narukami Yu) a nagyvárosból kénytelen egy átlagos, álmos kisvárosba, Inababa költözni egy évre a nagybácsikájához. Hamar kiderül, hogy az elsőnek unalmasnak tűnő városkában különös dolgok történnek. Napról napra különös gyilkosságok veszik kezdetét. Hőseink hamar rá jönnek, hogy a gyilkosságok kapcsolatban állnak egy titokzatos adóval a Midnight Channellel ami esős napokon minden éjfélkor megmutatja a következő áldozatot és amin keresztül egy másik világba jutnak. Azok akik a TV világába keverednek szembe kerülnek a saját elfojtott negatív érzéseikkel (Shadow) amik végeznek velük a holttestük pedig megjelenik a való világban mikor leszáll a köd. Hősünk és csapata végül úgy döntenek, hogy a Midnight Chanel segítségével megakadályozzák a gyilkosságokat és elkapják a gyilkost.
Maga a játék tipikus Jrpg alapokon áll, random megjelenő szörnyekkel (hál istennek elkerülhető) körökre osztott harcokkal és fejlődéssel megfűszerezve némi randi és életszimulátorral. Ez utóbbit, úgy kell elképzelni, hogy a fő karakterünk éli a minden napi iskolás életét, klubokhoz csatlakozik, összejár a haverokkal, építi a kapcsolatait ami tulajdonképpen a játék gerince. Nagyon nem akarok bele merülni a teljes játék elemzésébe mert oldalakat írhatnák róla. A sztori szerintem kiválóra sikerült, csavaros, érzelmekkel teli és nem utolsó sorban humoros. A karakterek nagyon szépen ki vannak dolgozva, a harcok izgalmas és szerencsére nem erőltetik agyon mint ahogy általában ebben a műfajban szokás, nincs szükség több órányi grindelésre, hogy megfektessünk egy-egy bosst. Akinek van lehetősége az tegyen vele egy próbát még akkor is ha nem rajong kifejezetten az ilyen játékokért mert már csak a történet miatt is megéri (bár erre ott van az anime ) én csak ajánlani tudom.
Persona 4:
P4 a playstation alkonyának egyik gyöngyszeme (személy szerint a konzol felhozatalából a kedvencem) ami később meg jelent vitara is bővített kiadásban és egy igen csak élvezetes anime és manga adaptációt is kapott. A játék főhőse (az animében Narukami Yu) a nagyvárosból kénytelen egy átlagos, álmos kisvárosba, Inababa költözni egy évre a nagybácsikájához. Hamar kiderül, hogy az elsőnek unalmasnak tűnő városkában különös dolgok történnek. Napról napra különös gyilkosságok veszik kezdetét. Hőseink hamar rá jönnek, hogy a gyilkosságok kapcsolatban állnak egy titokzatos adóval a Midnight Channellel ami esős napokon minden éjfélkor megmutatja a következő áldozatot és amin keresztül egy másik világba jutnak. Azok akik a TV világába keverednek szembe kerülnek a saját elfojtott negatív érzéseikkel (Shadow) amik végeznek velük a holttestük pedig megjelenik a való világban mikor leszáll a köd. Hősünk és csapata végül úgy döntenek, hogy a Midnight Chanel segítségével megakadályozzák a gyilkosságokat és elkapják a gyilkost.
Maga a játék tipikus Jrpg alapokon áll, random megjelenő szörnyekkel (hál istennek elkerülhető) körökre osztott harcokkal és fejlődéssel megfűszerezve némi randi és életszimulátorral. Ez utóbbit, úgy kell elképzelni, hogy a fő karakterünk éli a minden napi iskolás életét, klubokhoz csatlakozik, összejár a haverokkal, építi a kapcsolatait ami tulajdonképpen a játék gerince. Nagyon nem akarok bele merülni a teljes játék elemzésébe mert oldalakat írhatnák róla. A sztori szerintem kiválóra sikerült, csavaros, érzelmekkel teli és nem utolsó sorban humoros. A karakterek nagyon szépen ki vannak dolgozva, a harcok izgalmas és szerencsére nem erőltetik agyon mint ahogy általában ebben a műfajban szokás, nincs szükség több órányi grindelésre, hogy megfektessünk egy-egy bosst. Akinek van lehetősége az tegyen vele egy próbát még akkor is ha nem rajong kifejezetten az ilyen játékokért mert már csak a történet miatt is megéri (bár erre ott van az anime ) én csak ajánlani tudom.
Rita Hanami- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 811
Join date : 2012. Aug. 20.
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Játék ajánló
Akkor folytatom én:
Pokoli Szomszédok Széria:
Nem, nem a rajzfilmsorozatot kell érteni ez alatt, hanem a 2011-ben tönkrement JoWooD Entertainment (Gothic, Painkiller pl.) által 2003-ban és 2004-ben kiadott Pokoli Szomszédok nevű játékról, valamint röviden a folytatásairól. Van (volt pontosabban) PC-s, Xbox és Gamecube verzióban, ám az utóbbi kettőnek ugyan szebb volt a grafikája, de egybevágták a kettőt, ezáltal nagyon rövid lett (azt hiszem az Xbox-nál), míg a PC-snek ugyan nem volt olyan szép grafikája, de jóval hosszabb volt mindkét rész (ami külön volt). Ami a grafikát illeti, egyedi volt, ami illett is hozzá, s viccesebbé is tette a dolgot. Most a PC-sről beszélek, mert abban van tapasztalatom.
Pokoli Szomszédok 1: Édes a bosszú íze.../Rossz szomszédság örök átok...
Történet:
A 2003-ban megjelent első rész története az, hogy egy Rottweiler (tényleg ez a neve!) nevű férfi rendszeresen tönkreteszi főhősünk, Woody (őt fogjuk irányítani) és mások mindennapjait, amíg Woody-nak elege nem lesz, s meghív egy tévéstábot, hogy filmezzék le, amint csínyei áldozatává teszi szomszédját.
Játékmenet:
A PC-s verzióban (nem olyan szép a grafika, mint az Xbox-ban, viszont hosszabb is) a bal egérgombot használhatjuk ez a mindenes gomb. Csínyeket kell megcsinálni a beszerzett tárgyak és a bizonyos kellékek kombinálásával, amivel minél jobban az őrületbe kell kergetni a szomszédot. De nem szabad, hogy elkapjon, különben Game Over, agyon ver! Elbújhatunk a szekrényben (nem fogja soha megnézni), s az ágy alá (kivéve egy epizódot, amiben aludni is fog benne). Némelyik részben lesz a szomszédnak állatja, ami azonnal riasztja, ha Woody nem lopakodik (jobb egér gomb) el mellette (egy epizódban lesz malacka is, de attól nem kell aggódni).
Értékelés szerintem: El lehet szórakozni vele, ha unatkozunk, és nagyon vicces!
Pokoli Szomszédok 2: Vakáción
Történet:
Rottweiler annyira kiborul Woody tréfáitól (plusz egy új, semleges karakterbe, egy Olga nevű bálnasúlyú nőbe is belezúg), hogy elindul egy világ körüli útra, ám Woody fellopakodik a hajóra utána egy diszkrét TV stábbal, hogy a vakációján is megbosszulja Rottweiler szemétségeit.
Játékmenet:
Ugyanaz, mint az első részben, csak mivel már Rottweiler nem rendelkezik állatokkal, amik riasztanák egyből, nem elérhető a lopakodás (nem is kell akkor sem, mikor a szomszéd alszik). Ám az egyik köztes epizódtól kezdve lesz egy másik ellensége is Woody-nak: Rottweiler alig szebb anyja! Úgy bizony, amint az is meglátja Woody, összeveri (ebben a játékban azonban már Woody-nak 3 élete van)! Rottweiler anyja ellen nem kell tréfákat csinálni, de befeketíthetjük a kicsike (hájas) fiát. Apropó, tréfák: itt már lehet úgy is, hogy több süljön el egymás után! Például először csak szappant teszünk a pocsolyára, hogy Rottweiler eltaknyoljon, ám a következő alkalommal egy csőfogót alkalmazunk a korláton, miután a szappan a helyére került, és Rottweiler aztán elmondhatja magáról, hogy kiugrott a tengerre!XD
Értékelés szerintem: kicsit rövidebb lett, de ez is nagyon vicces, érdemes kipróbálni!XD
ÉS jön a fekete leves...
A JoWood átadta a Pokoli Szomszédok készítői jogát egy orosz cégnek, amelyik annyira elk**ta a többi részt, hogy azokról inkább nem is adok leírást, s nem is ajánlom, hogy játsszátok! (én sem ismerem őket plusz)
Íme egy Console Trailer a Pokoli Szomszédokról:
Pokoli Szomszédok Széria:
Nem, nem a rajzfilmsorozatot kell érteni ez alatt, hanem a 2011-ben tönkrement JoWooD Entertainment (Gothic, Painkiller pl.) által 2003-ban és 2004-ben kiadott Pokoli Szomszédok nevű játékról, valamint röviden a folytatásairól. Van (volt pontosabban) PC-s, Xbox és Gamecube verzióban, ám az utóbbi kettőnek ugyan szebb volt a grafikája, de egybevágták a kettőt, ezáltal nagyon rövid lett (azt hiszem az Xbox-nál), míg a PC-snek ugyan nem volt olyan szép grafikája, de jóval hosszabb volt mindkét rész (ami külön volt). Ami a grafikát illeti, egyedi volt, ami illett is hozzá, s viccesebbé is tette a dolgot. Most a PC-sről beszélek, mert abban van tapasztalatom.
Pokoli Szomszédok 1: Édes a bosszú íze.../Rossz szomszédság örök átok...
Történet:
A 2003-ban megjelent első rész története az, hogy egy Rottweiler (tényleg ez a neve!) nevű férfi rendszeresen tönkreteszi főhősünk, Woody (őt fogjuk irányítani) és mások mindennapjait, amíg Woody-nak elege nem lesz, s meghív egy tévéstábot, hogy filmezzék le, amint csínyei áldozatává teszi szomszédját.
Játékmenet:
A PC-s verzióban (nem olyan szép a grafika, mint az Xbox-ban, viszont hosszabb is) a bal egérgombot használhatjuk ez a mindenes gomb. Csínyeket kell megcsinálni a beszerzett tárgyak és a bizonyos kellékek kombinálásával, amivel minél jobban az őrületbe kell kergetni a szomszédot. De nem szabad, hogy elkapjon, különben Game Over, agyon ver! Elbújhatunk a szekrényben (nem fogja soha megnézni), s az ágy alá (kivéve egy epizódot, amiben aludni is fog benne). Némelyik részben lesz a szomszédnak állatja, ami azonnal riasztja, ha Woody nem lopakodik (jobb egér gomb) el mellette (egy epizódban lesz malacka is, de attól nem kell aggódni).
Értékelés szerintem: El lehet szórakozni vele, ha unatkozunk, és nagyon vicces!
Pokoli Szomszédok 2: Vakáción
Történet:
Rottweiler annyira kiborul Woody tréfáitól (plusz egy új, semleges karakterbe, egy Olga nevű bálnasúlyú nőbe is belezúg), hogy elindul egy világ körüli útra, ám Woody fellopakodik a hajóra utána egy diszkrét TV stábbal, hogy a vakációján is megbosszulja Rottweiler szemétségeit.
Játékmenet:
Ugyanaz, mint az első részben, csak mivel már Rottweiler nem rendelkezik állatokkal, amik riasztanák egyből, nem elérhető a lopakodás (nem is kell akkor sem, mikor a szomszéd alszik). Ám az egyik köztes epizódtól kezdve lesz egy másik ellensége is Woody-nak: Rottweiler alig szebb anyja! Úgy bizony, amint az is meglátja Woody, összeveri (ebben a játékban azonban már Woody-nak 3 élete van)! Rottweiler anyja ellen nem kell tréfákat csinálni, de befeketíthetjük a kicsike (hájas) fiát. Apropó, tréfák: itt már lehet úgy is, hogy több süljön el egymás után! Például először csak szappant teszünk a pocsolyára, hogy Rottweiler eltaknyoljon, ám a következő alkalommal egy csőfogót alkalmazunk a korláton, miután a szappan a helyére került, és Rottweiler aztán elmondhatja magáról, hogy kiugrott a tengerre!XD
Értékelés szerintem: kicsit rövidebb lett, de ez is nagyon vicces, érdemes kipróbálni!XD
ÉS jön a fekete leves...
A JoWood átadta a Pokoli Szomszédok készítői jogát egy orosz cégnek, amelyik annyira elk**ta a többi részt, hogy azokról inkább nem is adok leírást, s nem is ajánlom, hogy játsszátok! (én sem ismerem őket plusz)
Íme egy Console Trailer a Pokoli Szomszédokról:
_________________
Adatlap|Bolt|NJK-k|Gyűjtemény
Színeim:
Enheriel (violet), Lulu (hotpink), Villámlás (khaki), Snowcat (#9999FF), Regina (cyan)
Enheriel- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1188
Join date : 2012. Dec. 29.
Age : 33
Tartózkodási hely : nem mondom meg:P
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Játék ajánló
ha már sao legyen sao
Sword art online: Eternal world [PC]
ingyen letölthető: http://saogameproject.freeforums.org/viewtopic.php?f=5&t=734
Sword art online: Eternal world [PC]
ingyen letölthető: http://saogameproject.freeforums.org/viewtopic.php?f=5&t=734
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Játék ajánló
na akkor jöjjön egy újabb játék. Igaz én is csak nemrég találtam rá a címe: Hearthstone. Maga a játék egy online gyűjtögetős kártyajáték a warcraft világát felhasználva. Meglehetősen egyszerű a rendszere könnyű megtanulni az alapokat éppen ezért a játékmenete pörgős. A körítés szép és szerintem a hangok és úgy az egész tök poénos egyetlen hátránya, hogy ingame szinte csak minimális szociális tevékenységek (chat,piactér egyebek) vannak legalábbis egyenlőre bár a hírek alapján ez változni fog. Mindent összevetve a játék szórakoztató azok számára akik kicsit is vonz ez a stílus, hiszen megvan minden ami kell. Harcolhatunk, új hősőket és kártyákat nyithatunk meg, vehetünk a boltban lapokat vagy akár gyárthatunk is le újakat vannak külön kasztok amik csak bizonyos lapokat használhatnak stb. Egyszóval, nekem bejött így ha valaki szeretne párbajozni szívesen elnáspángolom .
Végül egy kisseb videó:
Végül egy kisseb videó:
Maci- Harcművész
- Hozzászólások száma : 125
Join date : 2014. Jan. 16.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Játék ajánló
Eljött az ideje, hogy én is írjak ide, ami meg is fogja érni. Kipróbáltam pár MMO-t már életem során, és eddig ez volt a legmegfogóbb. A harmadik béta teszt hétvégén részt vettem és ott az jött le a játékról, hogy ebbe benne van minden, ami csak kellhet. 4 óra hossza játék alatt értem el a 15. szintet és összesen 12 óra játszással fejeztem be a béta teszt hétvégét, alig tíz további szintet lépve. A küldetések valamint eldugott kincsek és puzzlek a játékban remek. A széleskörű karakter kifejlesztéséig nem jutottam el, jobban elragadott a környezet konfliktusa, hogyan kerül a karakter a képbe, és mivé formál ez az esemény sor? És miért 12 óra kell hozzá, hogy az alap térkép 20%-át fedezzem csak fel? Sok nyomot hagyott a játék bennem és 2015.03.17-étől B2P azaz "vedd meg és játssz" formára vált. Ott körül vagy előtte lesz rá leárazás biztosan, hiszen most még a játék 55 euro környékén mozog + havi feltöltés, ami további 15 euro. Meg merem kockáztatni, hogy ezen időpont körül lefog esni 15-20 euro közé a játék megvásárlása és utána nem kell érte többet fizetni. Hasonlóan, mint a GuildWars 2-ért. Szóval akit érdekel a történet és maga a játék, hamarosan lesz egy jó ajánlat
Elder Scrolls Online
Elder Scrolls Online
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Játék ajánló
Ugyan nem vagyok túlzottan otthon a játékok területén, de úgy érzem, hogy egy olyanra találtam, amelyt mindenkinek meg kell ismernie. 2015 egyik siker játékaként tartják számon és sok embernek bedobta a szívébe magát, már az első játék után. Nem másról van szó, mint az Undertale-ről.
A játék története egyszerű: egy világban, hol a szörnyek évszázadok óta elzárva élnek a föld alatt, miután az emberek végzetes csapást mértek rájuk, egy lány felmászik egy hegyre, ahol véletlenül megbotolva leesik ebbe a földalatti világba és próbál visszajutni a felszínre. A történet itt veszi kezdetét.
A játékot nem a grafikája miatt szerették meg, ez ugyanis nagyban elmarad egy FallOut 4-hez, vagy bármely más mostani játékhoz képest. Ez a játék visszatér a gyökerekhez és előveszi a régen bevált módszert, amivel meg tudja ragadni az embert és ott tartja akár órákig. Ez nem más, mint a történet.
A játék világa, a szereplők és a kibontakozó cselekmény szál egyszerűen lenyűgöző. Aki szerette a régi 8-bit RPG-ket, azoknak az Undertale is tetszeni fog. Teli van humorral, kutyákkal és néhány olyan elrejtett viccel, amit csak az adott témában jártasok ismernek. (Pl: A kaktusz a virágok igazi tsunderéje.)
És ott van a szörnyrendszer. Mint a legtöbb RPG, itt is harcolnod kell szörnyekkel, és ha akarod megölöd őket, ha akarod nem. Minden szörnynél esélyt kapunk, hogy "Act"-oljunk az ellenféllel, aki így feladja a harcot - ha jól csinálunk mindent.
Emellett a készítő - mivel ez egy ember, Toby Fox munkája - gondolt arra is, ha valaki többször viszi ki a játékot, esetleg bizonyos eseményeknél visszamegy az előző mentésre, hogy meg nem történté tegye... Minden fontosabb esemény hatással van a játék végkifejletére, ahogyan az is, hogy milyen sorrendben visszük ki. (A hírek szerint legfélelmetesebb ending, ha először mindenkivel végzel (Genocide), és a második végigjátszás alkalmával pedig mindenkit megmentesz. (Pacific) Ezt sajnos nem tudom, még nem próbáltam. x3)
Egy szó, mint száz, az Undertale a saját 8-bit RPG stílusával és a lenyűgöző játékélményével kompenzálta, sőt, élvezhetőbbé is tette a grafikai hátrányokat és méltón érdemli ki az Év Játéka címet.
A játék története egyszerű: egy világban, hol a szörnyek évszázadok óta elzárva élnek a föld alatt, miután az emberek végzetes csapást mértek rájuk, egy lány felmászik egy hegyre, ahol véletlenül megbotolva leesik ebbe a földalatti világba és próbál visszajutni a felszínre. A történet itt veszi kezdetét.
A játékot nem a grafikája miatt szerették meg, ez ugyanis nagyban elmarad egy FallOut 4-hez, vagy bármely más mostani játékhoz képest. Ez a játék visszatér a gyökerekhez és előveszi a régen bevált módszert, amivel meg tudja ragadni az embert és ott tartja akár órákig. Ez nem más, mint a történet.
A játék világa, a szereplők és a kibontakozó cselekmény szál egyszerűen lenyűgöző. Aki szerette a régi 8-bit RPG-ket, azoknak az Undertale is tetszeni fog. Teli van humorral, kutyákkal és néhány olyan elrejtett viccel, amit csak az adott témában jártasok ismernek. (Pl: A kaktusz a virágok igazi tsunderéje.)
És ott van a szörnyrendszer. Mint a legtöbb RPG, itt is harcolnod kell szörnyekkel, és ha akarod megölöd őket, ha akarod nem. Minden szörnynél esélyt kapunk, hogy "Act"-oljunk az ellenféllel, aki így feladja a harcot - ha jól csinálunk mindent.
Emellett a készítő - mivel ez egy ember, Toby Fox munkája - gondolt arra is, ha valaki többször viszi ki a játékot, esetleg bizonyos eseményeknél visszamegy az előző mentésre, hogy meg nem történté tegye... Minden fontosabb esemény hatással van a játék végkifejletére, ahogyan az is, hogy milyen sorrendben visszük ki. (A hírek szerint legfélelmetesebb ending, ha először mindenkivel végzel (Genocide), és a második végigjátszás alkalmával pedig mindenkit megmentesz. (Pacific) Ezt sajnos nem tudom, még nem próbáltam. x3)
Egy szó, mint száz, az Undertale a saját 8-bit RPG stílusával és a lenyűgöző játékélményével kompenzálta, sőt, élvezhetőbbé is tette a grafikai hátrányokat és méltón érdemli ki az Év Játéka címet.
_________________
If you wait until you can do everything for everybody, instead of something for somebody you'll end up not doing anything for anybody.
Atoru- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 958
Join date : 2013. Nov. 04.
Age : 26
Tartózkodási hely : Friben/Nyster
Karakterlap
Szint: 25
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Játék ajánló
Nem iagzán rittyentenék ide semmit, mert magért beszél a kép Meg a fanok amúgy is értik.... csak 10 évet vártunk erre \o/
(Amúgy van FFXV film is, amit pár pillanat múlva megkeresek )
(Amúgy van FFXV film is, amit pár pillanat múlva megkeresek )
Akito- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 359
Join date : 2015. Dec. 01.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Játék ajánló
Kingsglaive \o/
A héten nekem is meglesz végre.
Csak egy HD tv-t és egy ps4et vettem ezért a játékért >< :3
*és ezt stílusosan a kocka karjával írta*
A héten nekem is meglesz végre.
Csak egy HD tv-t és egy ps4et vettem ezért a játékért >< :3
*és ezt stílusosan a kocka karjával írta*
Ryuu- Harcművész
- Hozzászólások száma : 327
Join date : 2014. Jan. 22.
Karakterlap
Szint: 13
Indikátor: Sárga
Céh: -
Similar topics
» Lizzy vs Yuichi játék, vagy nem játék
» Saját küldetés ajánló
» Anime/manga/visual novel/light novel ajánló
» Bacchus vs. Black Chevalier
» Játékostárs Kereső
» Saját küldetés ajánló
» Anime/manga/visual novel/light novel ajánló
» Bacchus vs. Black Chevalier
» Játékostárs Kereső
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.