Judy Noxia - NJK adatbázis
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Nem Játékos Karakterek :: NJK archív
1 / 1 oldal
Judy Noxia - NJK adatbázis
- Natsumi:
Nem: Férfi
Kor: 16
Kaszt: Állatidomár
Külső:
Barnás-vörös hajú tinifiú, egyszerű ingviselettel és állandó pimasz fejjel, ráadásul még a barnás szemei is éppen olyan alattomosan csillog, amilyen a jelleme is. A petje, Dundi egy varánusz-féle sötétbarna, állandóan nyáladzó kövér állat, ferde szemekkel.
Jellem:
Amilyen a külső, olyan a személyiség is. Pimasz, önző, nagyképű, idegesítő, bajkeverő kis mitugrász. Natsumi meghalna, ha egy percig is nyugton kell maradni. Mindig keresi a bajt, s amikor megtalálja azt, akkor képes olyan katasztrófát is csinálni, amely befolyás alá vonja mások életét. Emiatt nemcsak valóságban, de még SAO-ban is rengeteg embert haragított már magára. Hát igen, mikor egy feldühödött tömeg üldözi, akkor bizony nem is olyan nagy a szája a szerencsétlen fiúnak. Még mások küldetésébe is belekotnyeleskedik attól függetlenül, hogy ő egyáltalán nem vette azt fel. Akit a legjobban szeret bosszantani, az a nővére, Yuriko, aki után képes volt szülei tiltása ellenére is a játékba menni, hogy megpróbálja lejáratni. Az akciói nem mindig sikerülnek, és általában menekülnie is kell, hiszen a nővére ráuszította Judy Noxiát, hogy vigye el hozzá.
Előtörténet:
Natsumi egy igazi rajzfilmekbe illő kis bajkeverő. Már óvodás korában huzigálta a kislányok haját, és tört borsót az óvónők orra alá. Idősebb korára még az általánosban és a gimnáziumban is folyton történt valami, aminek a hátterében mindig ő állt. Az egész környék a pokolba kívánta, még a szüleinek is folyton szégyenkeznie kell amiatt, hogy ezt ő élvezi csinálni. Mivel Yuriko volt mindig a család szeme fénye, ezért Natsumi azóta utálja nővérét, amióta eszét tudja. Legalábbis az érzéseit a szokásos csínytevéseivel fejezte ki.
Idővel aztán megjelent a SAO és hozzá a NerveGear, amit természetesen Yuriko kapott ajándékba. Natsumi csak nézte, ahogy Yuriko belépett a játékba, és ott is maradt a mai napig. A szülei teljesen kétségbe estek a hírtől, attól féltek, hogy ha a lányuk meghal a játékban, a valóságban is meg fog halni. Annak ellenére, hogy a szülők a nővére mellett virrasztanak éjjel-nappal és talán élve nem fogja többi látni, elhatározta, hogy nem érdekel, ő bizony nem akar kimaradni az egészből, így hiába tiltották meg neki a szülei, hogy be ne lépjen, mert úgy fog járni, mint Yuriko, így is a hátuk mögött megvette a saját gépezetét és játékát, majd belépett, mint állatidomár.
Attól kezdve, hogy ő utólag belépve a játékba megkezdte a halálos kihívást, csak a bajt keresi mindenütt, és nem egyszer a játékosok, de még a mobok, njk-k és egy-két készítő avatarjának hordái kergették már meg. Egyszerűen nekiveselkedett a káosz felépítésének, hogy nem csak a nővérét és más játékosokat idegesítse, hanem még egy jót is szórakozzon. Persze, leszámítva, hogy elég béna alak volt mindig is, és mindig mindent elszúr. Vajon mi a legrosszabb? Hogy sikeresen véghez viszi a terveit, vagy az hogy a tervei súlyos kudarcba fulladnak?
- Yuriko:
Név: Uzumaki Yuriko
Nem: Nő
Kor: 21
Kaszt: Lovag
Külső:
Yuriko egy magas, feketehajú, majdnem kislányos szépség, ámde nem egy típikus felvágoskodó, pasizó csaj még első ránézésre sem. Legalábbis a testhez álló extrém ruházatai, szigorú tekintete is ezt tükrözi belőle. Gyakran jár olyan helyeken, ahol csupa kosz és pixel lehet, mégis makulátlan tiszta marad.
Jellem:
Kedves, megértő, mások iránt aggódó, tiszteletet mutató leány, mégis szigorú, mint egy tanárnő. Megadja másoknak a második esélyt, ám de ha az illető azt is kijátssza, ne reméljen tőle többé kegyelmet, mert ha egyszer megharagszik az illetőre egy idő után, többé nem fog megbocsátani, és soha többé nem törődik vele. Barátaival mindig keresi a kapcsolatot, és a saját élete árán is megvédi őket, még akkor is, ha nagyon elfoglalt. Nem csoda, hogy a céhében, a Becsület Lovagjaiban őt választották meg a vezérüknek. Eddig egyetlen csalódást sem okozott sem a szüleinek, sem a baráti körének. A SAO fogságában is azon törekszik, hogy igyekezzen mindenkit összetartani, mert ahogy az elve is mondja: csak együtt leszünk képesek túlélni.
Ámde nem könnyű a dolga, hiszen amióta az öccse, Natsumi is belépett a játékba bajt keverni, aggódik, ám mégsem tehet ez ügyben semmit egyéb teendői miatt. Nem is csoda, hogy a főiskolai hallgatótársnőjét, Judy Noxiát kérte meg rá, hogy kapja el és hozza elé az öccsét.
Előtörténet:
Yuriko az Uzumaki-testvérek idősebb, sikeresebb tagjaként született meg. Már gyerekkorában tanúsított lojalitást és tehetséget a rajzművészetből, és a szülei mindig büszkék voltak ezen a téren elért sikereiért. Annak ellenére, hogy amiket Natsumi művel hivatásos bajkeverőként, a család készek voltak kényeztetni, és büszkén bemutatni őt mindenkinek, akinek lehetett. Az egyik ilyen ismerős ajánlotta be őt később a tokiói képzőművészeti főiskolára, ahol később megismerkedett nála egy-két évvel idősebb Judyval.
A játékot a NerveGearrel együtt ajándékba kapta szüleitől, amiért olyan jól tanult az elmúlt három év folyamán, azzal a feltétellel, hogy a szerverjátékozást a vizsgaidőszakokban kötelessége szüneteltetni. Ám senki se számított rá, ahogy ahogy a lány belépett a játékba, a szó legszorosabb értelmében a SAO-ban ragadt, tudatostul. Ott volt a főtéren, mikor KA közölte a játékosokkal a rossz hírt, ott volt, mikor mindenki pánikba esett, hogy talán többé nem jutnak ki innen élve. Neki mégis sikerült megőrizni hidegvérét, és máris cselekedni kezdett. Igyekezik a mai napig szintjét, jártasságait és céhét fejleszteni, segíteni barátait, hogy egy nap mikor eléri a századik szintjét, barátaival és vele hasonló módon járt főiskolai társaival együtt elhagyhassák a virtuális valóságot. Arra azonban nem számított, hogy az öccse minden logikus gondolkodás nélkül szintén belép a játékba a történtek ellenére, hogy megpróbálja őt és mindenki mást tönkretenni az ostoba, gyerekes csínyjeivel, mik nem egyszer már súlyos következményekkel járt. Őt azonban kötelezi a saját feladatai és nincs ideje az öccse nyomába eredni, ezért felkéri azt az egyetlen embert, aki egyedül még képes lesz keményebb idegekkel a céhébe hozni Natsumit...
- Mogorva:
Név: Mogorva (aka Logan Grim) //Igen, Ehni, ez lenni "Grimlock", mielőtt megkérdezni, de inkább nem szó'ni semmit! XD//
Nem: Férfi
Kor: 30
Kaszt: Harcos
Bolti segéd és njk egyben.
Külső:
Durva, erős felépítésű, legalább 215 cm méter magas, típikus izomagyú férfi. A valóságban mindig katonai öltözékben feszített, ám a játékban olyan, mint egy barbár, inkább szellősebb páncélzatban. Ha még növesztette volna a haját és a szakállát, még a végén sokan azt hihetik, hogy ő Khal Drogo.
Jellem:
Mogorva egoista alak, és igen furcsán beszél, de sajnos mindig az van, amit ő megmond. Ami nem tetszik neki, vagy szavakkal, vagy tettekkel fejezi ki (hmmm, inkább tettekben, ránézve a vörös idikátorára ). Ő nem tagja egyetlen céhnek sem, de mindig jól jön testőrnek a termete és az ereje miatt. Nem tűri az okoskodókat, a picsogást és a parancsolgatást. Hát igen, Mogorva nem szereti, ha parancsolgatnak neki, egyedül csak Judynak hajlandó bolti szívességeket tenni, habár nem mindig azt csinálja, amire tényleg szépen megkérik. Tessék vigyázni, aki ujjat mer vele húzni, egyedül csak annak örülhet, hogy Mogorvában van annyi tisztelet, hogy nem öli meg!
Előtörténet:
Logan Grim Svédországban született, majd tizenöt éves korában Amerikába emigrált, hogy ifikatonaként elkezdhesse az akadémiát. Bár magatartásilag túl kemény volt, mégis kitűnően megállta helyét, és az akadémiát követte a katonaság. Javában benne volt a keleti háborúban, és már huszonéves korában elismerték kemény tetteit, amiért kitüntették, majd előléptették a NATO történetében az eddigi legfiatalabb főparancsnokká. Azonban a főparancsnoki pályafutásai nem voltak hosszútávúak. Egy küldetés folyamán be kellett hatolnia csapatával egy ellenséges bázisra, hogy elkaphassanak egy hírhedt vezetőt, ám ezalatt értesítést kapott, hogy a városba betört a vezető emberei megtámadtak egy kisvárost, és fogságba ejtették a civileket, akiknek a halálával fenyegetőznek, ha azonnal nem adják meg magukat. Grim tenni akart ezellen is valamit, de a parancs szigorúan kötelezte eddigi feladatának teljesítésére. Tehát akkor választania kellett: vagy betör a csapattal, és elkapják a vezetőt, vagy pedig elmennek a városba megmenteni az ártatlanokat?
Az utóbbit választotta. Akármilyen kemény alak is Grim, azért szívén viselte az ártatlanok sorsát, amióta az édesanyját akadémiai korszakában lelőtték Chicago-ban fényes nappal az utcán, és belehalt a sérüléseibe. Így fogta magát a csapatával, és a városba siettek megmenteni a foglyokat, mielőtt úgy járnak, mint édesanyjuk, csak mert rosszkor voltak rossz helyen. Azonban arra nem számítottak, hogy a vezető pont ezt akarta elérni. A város megtámadásával őket akarta elcsalni a bázis közeléből, hogy kilőhessenek egy rakétát, amivel hamarosan fel is robbantotta az amerikai főbázist Irakban. Ami meg a foglyokat illette, azokat már azelőtt kivégezték, mielőtt Grim ott termett volna a városban a csapatával. Őket pedig egy felszerelkezett, páncélkocsis egység várta, hogy őket kivonhassák a forgalomból...
A teljes csapat megsemmisült, de Grim súlyos sérülésekkel túlélte, bár hadifogságba került egy időre, majd egy egyezkedés alapján szabadon engedték. Ám nem volt itt még vége a rémálomnak: hadbíróság elé kellett állnia, amiért megszegte a rá szabott parancsot. Ugyan egyetértett mindenki azzal, hogy az ártatlanok élete forgott kockán, de senki se tudhatta, hogy csapda volt az egész, mégis örökre menesztetették katonáskodásból. Onnantól kezdve már csak rendőrként és biztonsági őrként dolgozhatott.
A csapata és foglyok elvesztése, hadifogság és az őellene tartott eljárás annyira megviselte őt, hogy már-már hármas számban kezdett beszélni, egyszerűen egoistává vált. Ám katonai életét soha nem feledte, még a néha rátörő agresszióját is szerencséje tudja kezelni. De a trauma annyira megártott neki, hogy a munkája mellett inni és szerverjátékozni kezdett, hogy legyen mivel levezetnie indulatait. Mikor hallott a Japánban kijött SAO-ról, úgy döntött, kipróbálja azt, és megrendelte interneten keresztül, hogy munka után azzal is játszhasson egyet. Nem telt bele egy hét, máris megkapta, feltelepítette, beregisztrált. Ámde, ahogy Mogorvaként belépett, egyből befagyasztották karakterét valamiért. Később, mire aktivizálódott, már a játék fogságába került. Először nem értett semmit se az egészből, de amikor már értesült mások által a helyzetről, csak megvonta a vállát, és ennyit mondott: - Én maradni, Mogorva megtalálta újra helyét! Mogorva király lesz!
Leginkább pvp úton fejlődött, minthogy küldetéseket vállaljon. Keleten történtek óta senkivel se hajlandó nagyon összedolgozni, csak ha nagyon muszáj, inkább magányos farkasként járja Aincrad szintjeit, és ha úgy adódik, bever néhány rossz képet, ha az kötözködni merészel akár kocsmában, akár nyilvánosan valahol. Persze szakmát azért felvett, mint érclátó és páncélkészítő, hogy legyen miből keresnie kenyerét, azaz a piáját.
Azonban egyszer bajba került. Találkozott egy játékossal, aki epésen tette neki a megjegyzéseket a külsejéről és beszédstílusáról, amiért a jussa néhány pixelekké robbant fogsor volt Mogorva ökle által. A srác az egyik Angelic Voice-os tagnak volt egy ismerőse, és az illető azt hazudta, hogy majdnem megölte őt szándékosan. Így hát a céh igazságot akart szolgáltatni ellene. Ez majdnem össze is jött nekik, amikor a srác egyszer csak elszólta magát Judy előtt kárörvendezésben, és a lány tisztázta Mogorvát a hazug vádak alól. A srácot kirúgták a céhtől, Mogorva meg megbocsátást nyert. Bár a férfi utálja a parancsolgatást, annyival tartozik Judynak, hogy ha kell, ő mindig segíteni fog neki bármiben, még a boltjában is akár helyettesítheti őt, mint segéd és biztonsági őr.
_________________
- Statok:
- Élet: 23 (-2)
Fegyverkezelés: 28 (+37)
Erő: 25 (+37)
Kitartás: 15 (+3)
Gyorsaság: 34 (+7)
Speciális képesség: 15 (+9)
Páncél: +60
- Jártasságok:
- Elsődleges jártasságok:
Akrobatika (3. szint)
Keresés (2. szint)
Lopakodás (1. szint)
Észlelés (1. szint)
Noxy- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1050
Join date : 2013. Jan. 21.
Karakterlap
Szint: 25
Indikátor: Zöld
Céh: White Rose
Similar topics
» Judy Noxia (eredeti nevén Judy Sarnatrina)
» Judy Noxia pályázatai
» Judy Noxia (A Fehér Főnix)
» Judy Noxia, avagy a Fehér Főnix Vadász-Múzeuma
» Sweet Dreams cukrászda
» Judy Noxia pályázatai
» Judy Noxia (A Fehér Főnix)
» Judy Noxia, avagy a Fehér Főnix Vadász-Múzeuma
» Sweet Dreams cukrászda
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Nem Játékos Karakterek :: NJK archív
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.