Tatsuki Ranmaru
3 posters
1 / 1 oldal
Tatsuki Ranmaru
1. képesség: yagan: többszörös fókusz ~ ezennel törlöm a szótáramból a periférikus látás fogalmát! Nem kell fókuszálnom. Amit a "szemem sarkából láttam csak", az is ugyan olyan éles volt, mintha egyező távolságra, csak pontosan előttem történt volna. A titok igen egyszerű: speciális képesség*1. Ennyi helyre vagyok képes egyszerre figyelni, plusz a saját tekintetem. Így például két speciális képesség esetén akár három célpontot is szemmel tudok tartani, és ebben nem akadály, ha egymástól messze (horizontális) vagy távol (vertikális) helyezkednek el... talán mondanom sem kell: mindezt bandzsítás nélkül.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Tatsuki Ranmaru
A pályázatban nem láttam semmi kifogásolni valót, természetesen elfogadom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Az Ítélet Ökle - céh újrapályázat
Az Ítélet Ökle a játékban megalakult első céh. Mivel ehhez a legjobbnak kellett lenni rövid idő alatt, ezért a céh nem szimplán a legjobb játékosokat keresi magának, hanem azokat, akik tehetségük révén többek tudnak lenni kaszttársaiknál. Alapvető céljuk a bosszú, hogy meghatározott eszméik szerint igazságot szolgáltassanak ebben a világban, ítéletük pedig mindenkit elérjen: az itt rekedtek élete számukra a legfontosabb, még egy orgyilkos céh tagjai sem érdemlik meg, hogy életvonaluk elérje a nullát. Kayaba Akihiko lelkén pedig napról napra több ember vére szárad, amely megtorlást kíván.
Szívesen fogadnak maguk közé bárkit, aki hajlandó állandó fejlődéséért vagy társai fejlődéséért tenni – ezzel keresd bármelyik céhtagot, amely ha beajánl, valószínűleg felvételt nyersz. Beajánlód személyes mentorod és egyben mestered lesz a továbbiakban, aki felel érted, és akinek felelned kell.
A legbecsesebb fegyvereden vagy páncélodon hordd a céh logoját.
Szabályok:
És hogy a céh hű legyen eredeti megalapítójának szavaihoz:
Szívesen fogadnak maguk közé bárkit, aki hajlandó állandó fejlődéséért vagy társai fejlődéséért tenni – ezzel keresd bármelyik céhtagot, amely ha beajánl, valószínűleg felvételt nyersz. Beajánlód személyes mentorod és egyben mestered lesz a továbbiakban, aki felel érted, és akinek felelned kell.
A legbecsesebb fegyvereden vagy páncélodon hordd a céh logoját.
Szabályok:
- Minden céhtag köteles törekedni arra, hogy saját kasztján belül a legjobb legyen. Ez alól csak akkor lehet kivétel, ha a legjobb már a céhünk tagja.
- A céhen belül mindenki felel valakiért, akire hallgatni köteles, és akinek tettiért neki is felelnie kell, legfelül pedig a céhvezér áll.
- JK megölésére csak egy olyan helyzet jogosít fel, ha így egynél több másik játékos életét mented meg – majd vállald a következményeket: mint gyilkos, el fogunk zárni!
- Régi, számunkra elavult eszközeinket nem adjuk el, hanem alsóbb szintű céhtársainkat támogatjuk velük.
És hogy a céh hű legyen eredeti megalapítójának szavaihoz:
- Senki sem állhat az utunkba!
Tagok:
Tatsuki Ranmaru / vezető /
Zaraki Kizashi
Matsuo Kazuma
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Tatsuki Ranmaru
Az újrapályázást elfogadom. Az előző adatlap törlésre kerül, kérem tedd be az új adatlapot.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Jártasságváltás
Keresés jártasságomat szeretném Éjjellátásra cserélni. Az ok igen egyszerű: amikor a Keresést vettem, még öt alap jártassághely volt, így úgy gondoltam, belefér a keretbe. Most viszont már azt látom, nem engedhetem meg magamnak. Kicsit pontosabb megfogalmazással: szeretném jobban kihasználni a jártasságaimat, és ebben egy Keresés csak hátráltat.
Másrészről eddig még jutalmat nem kaptam miatta, nem használtam. Éjjellátásra cserélném.
Köszi,
Ran
Másrészről eddig még jutalmat nem kaptam miatta, nem használtam. Éjjellátásra cserélném.
Köszi,
Ran
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Tatsuki Ranmaru
Oké, elfogadom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Tatsuki Ranmaru
Fegyverkovácsolás jártasságomat szeretném Növénylátásra cserélni. Tudom, hogy csak egyszer lehet jártasságot cserélni, de kiemelném, hogy már az előző jártasságmódosításomat is szabálymódosítás miatt kérelmeztem, és most megint azért vagyok gondban, hogy ezt elfogadjátok-e, mert azóta megint szabálymódosításra került sor. A rendszer áldozatának érzem magam.
Emlékeim szerint eddig egyetlen darab körpajzsot tudtam csinálni... bár mintha lett volna még valami, de a lényeg, hogy nem használtam agyon a jártasságot. Túlélném, ha a jártasságmódosításért cserébe mondjuk alap szinten indulna újra a növénylátásom. Boltom volt, de aztán törölve is lett, sok értelme nem volt, szóval nem marad túl sok bug utánam.
Reménykedem kérelmem pozitív elbírálásában,
Ran
Emlékeim szerint eddig egyetlen darab körpajzsot tudtam csinálni... bár mintha lett volna még valami, de a lényeg, hogy nem használtam agyon a jártasságot. Túlélném, ha a jártasságmódosításért cserébe mondjuk alap szinten indulna újra a növénylátásom. Boltom volt, de aztán törölve is lett, sok értelme nem volt, szóval nem marad túl sok bug utánam.
Reménykedem kérelmem pozitív elbírálásában,
Ran
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Tatsuki Ranmaru
Ossu!
Meghánytam-vetettem, de el kell utasítsam sajnos a pályázatod. Ha bővíted a receptjeid számát akár cserével, vétellel vagy küldetéseken való részvétellel, jobban ki fogod tudni használni a jártasságot minden bizonnyal
Meghánytam-vetettem, de el kell utasítsam sajnos a pályázatod. Ha bővíted a receptjeid számát akár cserével, vétellel vagy küldetéseken való részvétellel, jobban ki fogod tudni használni a jártasságot minden bizonnyal
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Tatsuki Ranmaru
Másodlagos képesség pályázat
Evolúció: passzív skill. Ranmaru gyorsabban fejlődik a társainál, rohamtempóban véve a szintek lépcsőfokait. Számítás: (speciális képességpont x szint) osztva hárommal. Tehát kettes szinten három pont mellett kettő. Mert (2x3)/3=2. És így tovább.
Rendellenes gyorsaságú szaporodását figyeltem meg a tapasztalatpontjaimnak. Nem indokolta semmi, hogy olyan gyorsasággal fejlődjek, ahogy a szinteket léptem. Néha még abban is kételkedtem, hogy bármi indokolná, hogy szintet lépjek. Tengődésem közepette mégis kezdtem úgy érezni: ha teszek valamit, annak eredménye van. Ha hajszára indulok, látványosan gyarapodik az exp-em.
Kicsit szidtam magamat, mert idő kellett, amíg rájöttem, hogy csak le kéne gördítenem a skilljeim listáját. Igen, ott találtam közöttük az evolúciót.
Biztos voltam benne, hogy unique képesség birtokába jutottam. Eddig nem is hallottam hasonlóról, vagy ha igen, elkerülte a figyelmem. Bárki beláthatja, hogy utóbbi eset megtörténésének valószínűsége konvergál a nullához.
Számba vettem az eseményeket, amik mostanában történtek meg velem, és olyan szintű változást követeltek maguknak, hogy az aktiválta nálam ezt a skillt. Mert igen, biztos voltam benne, hogy a rendszer osztotta ki nekem. Én hasonlót nem igényeltem, fel sem merült bennem, bár tény, hogy erősen szükségem volt egy ilyen megoldásra.
Elértem a tízedik szintet. Ez fordulópontnak számított, de el is hagytam, mire észrevettem, hogy birtokomban van ez a képesség. Bár tény, hogy ez nem jelenti azt, hogy korábban ne bírtam volna már vele.
Új pontelosztásom megint kiemelt az átlag közül, örömmel vettem észre, hogy ismét a legjobbak között vagy. Annak a listának az élén, amivel Kizashi anno, még a játékba lépésem első napján beetetett. Megmosolyogtam az emléket.
A legügyesebb íjász lettem. Nem csak mint íjász. Minden játékos közül a legügyesebb. Ott is volt a helyem közöttük – éreztem.
Akkor talán a legnagyobb változás az lehetett az életemben, hogy kiléptem a Justice League-ből. Ez már nem a régi Ököl volt, nem a Fist of Judgement, amit Kazumával és Kizashival hoztunk össze hármasban. Már a tagokat sem ismertem. Nem is akartam. Nem érdekelt. Kiléptem.
És talán éppen ez volt az a pont, ahol az új skill SAO-beli énem kódolásának részévé vált. El nem vehették már tőlem. Talán halálom esetén megint újraossza a rendszer. De ennek a képességnek a birtokában már kevesen lesznek, akik birokra kelhetnek velem.
Tovább! Fejlődni akartam. Továbblépni.
Rohanni! Tépni!
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Tatsuki Ranmaru
King megszállta Ranmarut! O.O Végünk! Nah, nem, elfogadom a pályázatot, haver! Gratulálok a második képességedhez!
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Tatsuki Ranmaru
Evolúció - újabb gyengítés:
Szint*spec képesség/10 exp bónuszt ad KT-k és küldetések végén. Céhhez még mindig nem csatlakozhatok.
Szint*spec képesség/10 exp bónuszt ad KT-k és küldetések végén. Céhhez még mindig nem csatlakozhatok.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Tatsuki Ranmaru
Talán már végleges. Reméljük Elfogadom a pályázatot.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Similar topics
» Tatsuki Ranmaru
» Tatsuki Ranmaru
» Tatsuki Ranmaru
» Tatsuki Ranmaru vs. Szophie
» Sakamoto Rin és Tatsuki Ranmaru
» Tatsuki Ranmaru
» Tatsuki Ranmaru
» Tatsuki Ranmaru vs. Szophie
» Sakamoto Rin és Tatsuki Ranmaru
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.