[Játékos Küldetés] Idegen vizeken
5 posters
2 / 2 oldal
2 / 2 oldal • 1, 2
Re: [Játékos Küldetés] Idegen vizeken
Látszólag a közös támadás elegendő volt ahhoz, hogy a szörnyetegnek fájós élményeket okozzanak. Persze Hati mindezen röhögcsélt, már nem is zavarta őt a tengeri betegsége. Felhőtlen jókedve abban kerekedett, hogy fájdalmat okozhatott valaminek. Gonosz. Minden esetre a bestia visszabukik a mélységbe. Kezdtem elbizakodni magamat, de valahol sejtettem: még nincs vége. Az óriási tengerikígyó valóságos torpedóként lövi ki magát, aztán átkerül az Esthajnalcsillag másik oldalára. Hát, ilyet se lát túl gyakran az ember. Szinte reflexből ráztam meg magamat, amint a víz tökéletesen eláztatott engem. Már megint bőrig áztam...
- Első tiszt, ide hozzám! - dörgött a kapitány úr parancsa. Szapora léptekkel siettem: ismét egy feladatot kell teljesítenem, mi? Ez a tisztes dolog számomra elég szokatlan volt, de nem volt mit tenni. Akkor értem oda, a hajó órához, amikor Baltha egy leplet rántott le valamiről. Az a valami nem volt más, mint egy szigonykilövő ágyú. Láttam már ehhez hasonlókat, azokban a tengerész filmekben, amiket annyira szerettem. Sose tudtam, mégis hogyan tudják az effajta szerkezeteket kezelni, így már attól tartottam, hogy nekem kell használnom. Legalábbis ezt gondoltam, miközben Baltha szigonyt helyezett az ágyúba.
- Ha tiszta a cél, lőj a fejéhez közel! - mondta, aztán a csajokhoz intézte szavait: Énekeljetek neki, táncoljatok, teljesen mindegy, csak vonjátok el a figyelmét, tartsátok egy helyben! Ő fog elvezetni minket a kincshez, áháháháhháháhhháááá!
Kincs? És én még azt hittem, hogy el akarja pusztítani a dögöt. Ilyenek a kalózok... De ha sikerül is a szörnyet eltalálnom, akkor legalább hamarabb teljesítjük a küldetést, és hazamehetünk. Reméltem, hogy a határozott mozdulattal való lövés, és a lányok terelési akciója sikeres lesz.
- Első tiszt, ide hozzám! - dörgött a kapitány úr parancsa. Szapora léptekkel siettem: ismét egy feladatot kell teljesítenem, mi? Ez a tisztes dolog számomra elég szokatlan volt, de nem volt mit tenni. Akkor értem oda, a hajó órához, amikor Baltha egy leplet rántott le valamiről. Az a valami nem volt más, mint egy szigonykilövő ágyú. Láttam már ehhez hasonlókat, azokban a tengerész filmekben, amiket annyira szerettem. Sose tudtam, mégis hogyan tudják az effajta szerkezeteket kezelni, így már attól tartottam, hogy nekem kell használnom. Legalábbis ezt gondoltam, miközben Baltha szigonyt helyezett az ágyúba.
- Ha tiszta a cél, lőj a fejéhez közel! - mondta, aztán a csajokhoz intézte szavait: Énekeljetek neki, táncoljatok, teljesen mindegy, csak vonjátok el a figyelmét, tartsátok egy helyben! Ő fog elvezetni minket a kincshez, áháháháhháháhhháááá!
Kincs? És én még azt hittem, hogy el akarja pusztítani a dögöt. Ilyenek a kalózok... De ha sikerül is a szörnyet eltalálnom, akkor legalább hamarabb teljesítjük a küldetést, és hazamehetünk. Reméltem, hogy a határozott mozdulattal való lövés, és a lányok terelési akciója sikeres lesz.
Askr- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Idegen vizeken
The member 'Askr' has done the following action : Kockadobás
'2 oldal halál/korona' :
'2 oldal halál/korona' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Idegen vizeken
Mindhárman közösen támadtunk a szörnyeteg uszonyaira, úgy tűnt éppen elég is volt neki. Hatalmas erővel csapódott a hatalmas test a vízbe, újabb adagot zúdítva a hajóra. Majd amikor már fellélegezhettem, és úgy tűnt minden újra a régi, a vízi lény elment és nyugodtan folytathatjuk az utunkat, ismét felbukkant. Szó szerint átugrott a hajó felett, és amikor becsapódott egy jókora hullámot keltett ami kis híján felborított minket. A hajó folytonos rázkódása kezdett már valami féle rosszullétet okozni. Szédültem, és alkalmanként fel-fel tört az aminek odalent lenne a helye. A számra tapasztottam a kezeim és egy hatalmasat nyeltem, minden gondolatommal és erőmmel próbáltam olyasmire gondolni ami elfeledteti velem ezt a hirtelen rosszullétet. Sőt a helyzet nem igen lehet már rosszabb, talán akkor ha sikerülne is felborítania a hajónkat és az erre úszkáló cápák áldozataivá válhatnánk. A ruháink csurom vizesek, a hajó ramatyul néz ki, az alig pár perccel ezelőtt frissen felmosott padló romokban hever, sőt talán az eddigi lyukak is megnagyobbodtak, és szaporodtak pár újjal. Az én munkát tönkrement. De örömmel látom, hogy az árboc még egyben van, Chitose-san jó erősen megkötötte, ezért kitart a helyén. A kapitány Askr-sanhoz intézett parancsára odafigyeltem és követtem őket, egészen a szigonyágyúig. Úgy tűnik jól tettem mivel rögtön én is megkaptam a parancsot. Chitose-sannal el kell vonjuk a szörny figyelmét amíg eltalálják egy kötélre erősített szigonnyal.
- É-énekeljek? - lepődtem meg, a parancson. Az ember sosem gondolná, hogy milyen nehéz egy tengerész élete. Ráadásul fahangom van. Sosem voltam jó az éneklésben, próbáltam kicsit törni a fejem majd eszembe jutott egy régi gyermekdal és azt kezdtem el énekelni.
Majd amint véget ért a dal újra nekikezdtem. Kicsit bizonytalanul, néhány megakadással de végül sikerült másodszorra tökéletesen elénekelni. Az arcom vöröslött, és csak arra tudtam gondolni, hogy a nagy kavarodásban senki sem figyel. Vagy legalábbis reménykedtem benne, hogy nem.
Ha jól láttam Askr-san tökéletesen becélozta a monstrumot és sikeresen el is találta a szigonyágyúval. Most már kezdődhet a kincsvadászat, vagyis remélem. Kisgyermek korom óta vágyakoztam erről. Már csak a kincsestérkép hiányzik.
- É-énekeljek? - lepődtem meg, a parancson. Az ember sosem gondolná, hogy milyen nehéz egy tengerész élete. Ráadásul fahangom van. Sosem voltam jó az éneklésben, próbáltam kicsit törni a fejem majd eszembe jutott egy régi gyermekdal és azt kezdtem el énekelni.
Kaeru no uta ga kikoete kuru yo.
Gwa, Gwa, Gwa, Gwa, Gero, Gero, Gero,
Gero, Gwa, Gwa, Gwa.
Gwa, Gwa, Gwa, Gwa, Gero, Gero, Gero,
Gero, Gwa, Gwa, Gwa.
Majd amint véget ért a dal újra nekikezdtem. Kicsit bizonytalanul, néhány megakadással de végül sikerült másodszorra tökéletesen elénekelni. Az arcom vöröslött, és csak arra tudtam gondolni, hogy a nagy kavarodásban senki sem figyel. Vagy legalábbis reménykedtem benne, hogy nem.
Ha jól láttam Askr-san tökéletesen becélozta a monstrumot és sikeresen el is találta a szigonyágyúval. Most már kezdődhet a kincsvadászat, vagyis remélem. Kisgyermek korom óta vágyakoztam erről. Már csak a kincsestérkép hiányzik.
_________________
- Spoiler:
Élet: 8 (+2)
Fegyverkezelés: 8
Irányítás: 11 (+14 )
Kitartás: 6
Gyorsaság: 9
Speciális képesség: 3
[Páncél: 8
Keresés: 1
Látás: 1
Lopakodás: 1
Nyomkövetés: 1
Növénylátás: 1
Potion/Méregfőzés: 1
Fuuko Shinatsu- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 179
Join date : 2012. Dec. 22.
Age : 30
Karakterlap
Szint: 11
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Idegen vizeken
A támadásom sikerrel járt, ennek, és a többieknek hála a víziszörny elkapta csápjait a hajóról, tehát elhárult az a veszély, hogy felborítson minket. Már épp kezdtem megnyugodni, de aztán támadt egy rossz érzésem, mint valami vihar előtti csend, olyan volt, és ez be is igazolódott. A kígyószerűség egyszercsak kilőtte magát a vízből, egyenesen át a hajó másik oldalára. Közben akkora erővel csobbant a túloldalon, hogy egy jó pár méteres hullámot zúdított a fedélzetre. Hajókáztam én már viharos tengeren, de ez még nekem is sok volt. A hullám elsodort engem, mire a földön kötöttem ki, egy kis víz került a szervezembe is, ráadásul csurom vízes lettem. Azonban, ez még csak a kisebb probléma volt, ugyanis a szörny ott magasodott felettünk, korántsem sikerült elűznünk az előbbi támadásunkkal. Mit csináljunk most ? Mit mond erre a kapitány ? Merült fel bennem a kérdés, majd a kalózra néztem.
- Első tiszt, ide hozzám! - kiáltotta az említett - ez gondolom, csakis Askr lehet - majd a hajó elejéhez szaladt. Valami nagyobb tárgy volt ott, aminek létezése ezidáig fel se tűnt nekem, a kapitány levette róla a takarót, és megláthattuk, hogy lám, egy szigonyágyú volt az. De mit akar ezzel a kapitány ?
- Ha tiszta a cél, lőj a fejéhez közel! - parancsolta Askr-nak. - Énekeljetek neki, táncoljatok, teljesen mindegy, csak vonjátok el a figyelmét, tartsátok egy helyben! Ő fog elvezetni minket a kincshez, áháháháhháháhhháááá!
Micsoda ? Ezt a nagy valamit akarja felhasználni a kincsvadászatához ? Elment az esze, én egy ilyesmitől minnél inkább távolt akarnám tartani magam ! De abban igaza van, hogy el kell vonnunk a figyelmét Askr-ról, hogy neki célt érhessen a lövése. Csak az a baj, hogy se énekelni, se táncolni nem tudok. Ránéztem Fuukora, és láttam, hogy neki egész jól megy, valami gyermekdalt kezdett el énekelni. Akkor az én részem lesz a tánc. Végülis, láttam én már tánc-show életemben, gondoltam, majd hozzá is láttam. Kisterpeszbe álltam, kitártam a karjaimat oldalra, és elkezdtem mozgatni őket könnyeden és lágyan, mit egy kígyó mozgása vagy a tenger hullámzása. Igen, igen, valahogy így táncoltak azok az arab nők is a tévében, erősítettem meg ebben magamat, ja és még volt valami csípőmozgás is, jutott eszembe. A csípőmet is elkezdetem jobbra-balra rázni, hogy teljes legyen a tánc, és még párat tapsoltam és dobbantottam a lábammal, hogy biztosan sikeres legyen az elterelési hadművelet. Ezt pedig ha jól emlékszem, valami spanyol táncosok csinálták. Közben hallottam, hogy Askr kilőtte a szigonyt, az pedig repült, repült, és egyenesen beleállt a víziszörnybe. Ez az ! Szorítottam össze az ujjaim, majd abbahagytam a táncot. Akkor ez az akció sikeres volt, már csak az a kérdés, hogyan tovább ?
/Bocsánat a késésért. :-( /
- Első tiszt, ide hozzám! - kiáltotta az említett - ez gondolom, csakis Askr lehet - majd a hajó elejéhez szaladt. Valami nagyobb tárgy volt ott, aminek létezése ezidáig fel se tűnt nekem, a kapitány levette róla a takarót, és megláthattuk, hogy lám, egy szigonyágyú volt az. De mit akar ezzel a kapitány ?
- Ha tiszta a cél, lőj a fejéhez közel! - parancsolta Askr-nak. - Énekeljetek neki, táncoljatok, teljesen mindegy, csak vonjátok el a figyelmét, tartsátok egy helyben! Ő fog elvezetni minket a kincshez, áháháháhháháhhháááá!
Micsoda ? Ezt a nagy valamit akarja felhasználni a kincsvadászatához ? Elment az esze, én egy ilyesmitől minnél inkább távolt akarnám tartani magam ! De abban igaza van, hogy el kell vonnunk a figyelmét Askr-ról, hogy neki célt érhessen a lövése. Csak az a baj, hogy se énekelni, se táncolni nem tudok. Ránéztem Fuukora, és láttam, hogy neki egész jól megy, valami gyermekdalt kezdett el énekelni. Akkor az én részem lesz a tánc. Végülis, láttam én már tánc-show életemben, gondoltam, majd hozzá is láttam. Kisterpeszbe álltam, kitártam a karjaimat oldalra, és elkezdtem mozgatni őket könnyeden és lágyan, mit egy kígyó mozgása vagy a tenger hullámzása. Igen, igen, valahogy így táncoltak azok az arab nők is a tévében, erősítettem meg ebben magamat, ja és még volt valami csípőmozgás is, jutott eszembe. A csípőmet is elkezdetem jobbra-balra rázni, hogy teljes legyen a tánc, és még párat tapsoltam és dobbantottam a lábammal, hogy biztosan sikeres legyen az elterelési hadművelet. Ezt pedig ha jól emlékszem, valami spanyol táncosok csinálták. Közben hallottam, hogy Askr kilőtte a szigonyt, az pedig repült, repült, és egyenesen beleállt a víziszörnybe. Ez az ! Szorítottam össze az ujjaim, majd abbahagytam a táncot. Akkor ez az akció sikeres volt, már csak az a kérdés, hogyan tovább ?
/Bocsánat a késésért. :-( /
Chitose- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 222
Join date : 2013. Mar. 23.
Age : 31
Karakterlap
Szint: 11
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Idegen vizeken
Keresés: 1-2-3-4 nem sikerül, 5-6 sikerül. 1. kocka Askr, 2. kocka Fuuko Shinatsu.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Idegen vizeken
The member 'Kayaba Akihiko' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Idegen vizeken
A küldetést tehát lezárom. A küldetést nem ért véget és akinek fontos a történet, az élményekben befejezheti.
Askr: 35 exp 50 arany -> türelemért és a gyönyörű posztokért +10 exp -> 45 exp 50 arany
Fuuko Shinatsu: 35 exp 50 arany -> türelemért és a gyönyörű posztokért +10 exp -> 45 exp 50 arany
Chitose: 35 exp 50 arany -> türelemért és a gyönyörű posztokért +10 exp -> 45 exp 50 arany -> menedék +20% arany -> 45 exp 60 arany
Céhbónuszok:
Justice League: 25 arany, 4 exp Hinari, 2 exp RenAi, 4 exp Szophie, 0 exp Rita Hanami, 4 exp Yurihime, 4 exp Hayashi Yuichi, 4 exp Askr
Young Justice: 25 arany, 4 exp Clark Corben, 0 exp Aoishi Airi, 3 exp Chancery, 3 exp Parvulus, 3 exp Mao, 3 exp Fuuko Shinatsu, 3 exp Askr, 3 exp Peter Worker
Jártasságok:
Askr: Fegyverkészítés: Éles Kés Recept, Stabil Íj Recept
Érclátás: 25 -> 37, 10 Bronzérc, 4 Munkálatlan Bőr, 2 Sida Kő, 3 Halvány Rubin, 1 Vasérc
Fuuko Shinatsu: Potion/Méregfőzés: Gyenge Lassító Méreg Recept, Vörös Bika Potion Recept
Növénylátás: 34 -> 46, 4 Kis Tövisgyökér, 4 Faeno Levél, 5 Barna Gomba, 1 Tövisgyökér, 6 Vörös Pitypang
Chitose: Fegyverkészítés: Cseppkő Recept
Érclátás: 6 -> 18, 4 Bronzérc, 3 Munkálatlan Bőr, 3 Sida Kő, 6 Halvány Rubin, 4 Vasérc
Askr: 35 exp 50 arany -> türelemért és a gyönyörű posztokért +10 exp -> 45 exp 50 arany
Fuuko Shinatsu: 35 exp 50 arany -> türelemért és a gyönyörű posztokért +10 exp -> 45 exp 50 arany
Chitose: 35 exp 50 arany -> türelemért és a gyönyörű posztokért +10 exp -> 45 exp 50 arany -> menedék +20% arany -> 45 exp 60 arany
Céhbónuszok:
Justice League: 25 arany, 4 exp Hinari, 2 exp RenAi, 4 exp Szophie, 0 exp Rita Hanami, 4 exp Yurihime, 4 exp Hayashi Yuichi, 4 exp Askr
Young Justice: 25 arany, 4 exp Clark Corben, 0 exp Aoishi Airi, 3 exp Chancery, 3 exp Parvulus, 3 exp Mao, 3 exp Fuuko Shinatsu, 3 exp Askr, 3 exp Peter Worker
Jártasságok:
Askr: Fegyverkészítés: Éles Kés Recept, Stabil Íj Recept
Érclátás: 25 -> 37, 10 Bronzérc, 4 Munkálatlan Bőr, 2 Sida Kő, 3 Halvány Rubin, 1 Vasérc
Fuuko Shinatsu: Potion/Méregfőzés: Gyenge Lassító Méreg Recept, Vörös Bika Potion Recept
Növénylátás: 34 -> 46, 4 Kis Tövisgyökér, 4 Faeno Levél, 5 Barna Gomba, 1 Tövisgyökér, 6 Vörös Pitypang
Chitose: Fegyverkészítés: Cseppkő Recept
Érclátás: 6 -> 18, 4 Bronzérc, 3 Munkálatlan Bőr, 3 Sida Kő, 6 Halvány Rubin, 4 Vasérc
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
2 / 2 oldal • 1, 2
Similar topics
» [Küldetés] A kedves idegen!
» [Játékos Küldetés] Gyógyír a halhatatlanságra
» [Játékos küldetés] Airborne
» [Játékos küldetés] Leverru
» [Játékos Küldetés] Vér és könnyek
» [Játékos Küldetés] Gyógyír a halhatatlanságra
» [Játékos küldetés] Airborne
» [Játékos küldetés] Leverru
» [Játékos Küldetés] Vér és könnyek
2 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.