Kérdések és válaszok
+90
Sinon
Angelica Katharina
Ryuninji Ren
Rinarin Ai Kita
Tetsuko Jin
Drake Haru
Benedict Arata
Bacchus
Silver
Argo
Saya
Cearso
Nihtek
Suzume
Atoru
Kuromajo
Maci
Silica
Ilsette
Phobos
Akuma
Ryuu
Astaroth
Darkness
Lizbet
Yaru
Utahime
Aoi Shizuka
Angi
Asasel
Ryutoshi Kurasai
Ozirisz
Shukaku
Askr
Danee
Aurora Rainfell
Chitose
Higurashi Sango
Hayashi Yuichi
Kurokoto
Tachibana Makoto
Jun
Fuuko Shinatsu
Nomad
Asuka
Hinari
Hermit
Kazuma
Aidor
Cardinal
Enheriel
Miyako
Szophie
Ichiga Zakuro
Henzon
Chancery
Kamijou Ryner
Koshitsu Esutel
Asobi
Allen Dante
Kiroku
Joey Chrome
Diabel
Halász Alex
Rita Hanami
Rosalia
Hiro Akemi
Taiga Kagami
Haruyuki Kazuto
Kimiko
Peter Worker
Adachi Kaede
Kusumi Ayani
Reaw
Sachi
Shannon Ashdawn
Viola
Anatole Saito
Taidana
Fuun Kotarou
Umono Hebi
Sakamoto Rin
Mikawa Teru
Asuna
Hitodama
Hokushin
Mirika
Tatsuki Ranmaru
Tomoyama Tsubaki
Kayaba Akihiko
94 posters
32 / 40 oldal
32 / 40 oldal • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Kérdések és válaszok
Ha jól emlékszem Liz a hardcore tervezésénél még le is akarta vinni a szintkülönbséget 10-ről 5-re /az OHKO miatt/, és ha magasabb level-gap is engedélyezve volna, akkor szerintem KA biztos kiegészítette volna a pontozást.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Kérdések és válaszok
Nekem meg úgy logikus, ahogy magamnak mentettem el a Mozillában xD Nekem userlige ugyanolyan egyszerű mindkét inventoryba eljutni, ebből indultam ki. Próbálok még utánanézni a menü szerkezetének, mármint hogy az animeben hogy nézett ki, de ott sztem céhes inventory nem is volt :/
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Kérdések és válaszok
Nekem is úgy rémlik, céhes inventory az eredetiben nem volt. Egyébként mit kell ezen ennyit agyalni? Nehéz elérni, mert millió csatornán kell elérni meg távol van meg anyámkínja, persze, hogy sokat kell rá kattintani, legyen érte mellékcselekvés. Ha gyorsbillentyűn van, akkor előbb azt a rendszer is ki kéne építeni, ki mit rakna rá használatra. Szütyő, kódot nem kérő hasitasi meg ilyesmi van, lehet használni, hajrá. Női táskákba meg pláne elfér sokminden. Potit meg én a magam részéről kapásból még úgy is elképzelem, ilyen rucija van is Channak, mint a Witcherben; övre felakasztva, és elég csak kiszednie, felhörpinti, szörnyetgyak.
Azért egy mai MMO-ban is jóformán egy gombnyomás és máris levág a karid egy húszütéses kombót
Azért egy mai MMO-ban is jóformán egy gombnyomás és máris levág a karid egy húszütéses kombót
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Kérdések és válaszok
A céhes menüpontról nincsen semmi infó. Annyi biztos, hogy:
Inventory -> Items -> kiválasztás, és pár másodperc alatt megjelenik kézben a tárgy
Friends/Guilds -> Guild -> ???
Szóval még a céhmenün belül is navigálni kell, de mondjuk egy gyakorlott játékosnak ez alig egy-két pillanat. Igazából nem a menüben keresgélés miatt tart sokáig az itemek előhívása, hanem a cuccok materializálódása tart sokáig.
Inventory -> Items -> kiválasztás, és pár másodperc alatt megjelenik kézben a tárgy
Friends/Guilds -> Guild -> ???
Szóval még a céhmenün belül is navigálni kell, de mondjuk egy gyakorlott játékosnak ez alig egy-két pillanat. Igazából nem a menüben keresgélés miatt tart sokáig az itemek előhívása, hanem a cuccok materializálódása tart sokáig.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Eléggé keverednek itt a dolgok Akkor kezdjük
A SAO animében és a novellben is elhangzik, leírják többször is egy csata előtt, h legyen előkészítve ez, meg az, tehát a kis batyujukból gazdálkodnak
Én nem hinném, és nem emlékszem arra, h a SAO-ban lenne gyorsmenű, mert ugye nem a klaviatúra figyel előtted, ott panelod van,azon csinálsz mindent
és jah, le lehet korlátozni a batyuba került itemeket és még csak nem is annyira bonyi. Minden harc előtt beírod a statjaid mellé, h mi van a batyudban, amiért nem kell plusz mellékcselekvést fizetned.
Am meg... sztem ha már van céhbank és céhvezér... akkor a céhvezérnek le kellene okéznia azt, ha kivesz valaki valamit a bankból, ahogy OOC is megkérdezitek, h lehet-e különben akár Ic szemmel nézve valaki behízelgi magát a céhbe, felveszik, kirámolja a bankot, majd lelép a céhből xd Ez az aincradi bankrablás \o/
A SAO animében és a novellben is elhangzik, leírják többször is egy csata előtt, h legyen előkészítve ez, meg az, tehát a kis batyujukból gazdálkodnak
Én nem hinném, és nem emlékszem arra, h a SAO-ban lenne gyorsmenű, mert ugye nem a klaviatúra figyel előtted, ott panelod van,azon csinálsz mindent
és jah, le lehet korlátozni a batyuba került itemeket és még csak nem is annyira bonyi. Minden harc előtt beírod a statjaid mellé, h mi van a batyudban, amiért nem kell plusz mellékcselekvést fizetned.
Am meg... sztem ha már van céhbank és céhvezér... akkor a céhvezérnek le kellene okéznia azt, ha kivesz valaki valamit a bankból, ahogy OOC is megkérdezitek, h lehet-e különben akár Ic szemmel nézve valaki behízelgi magát a céhbe, felveszik, kirámolja a bankot, majd lelép a céhből xd Ez az aincradi bankrablás \o/
_________________
Tetsuko Jin- Lovag
- Hozzászólások száma : 542
Join date : 2012. Dec. 24.
Karakterlap
Szint: 24
Indikátor: Zöld
Céh: White Rose
Re: Kérdések és válaszok
Chancery írta:Ha gyorsbillentyűn van, akkor előbb azt a rendszer is ki kéne építeni, ki mit rakna rá használatra.
Támogatom a javaslatot. Ha jól tudom ez már alap dolog a legtöbb ilyen játékban.
Chancery írta:
Szütyő, kódot nem kérő hasitasi meg ilyesmi van, lehet használni, hajrá. Női táskákba meg pláne elfér sokminden. Potit meg én a magam részéről kapásból még úgy is elképzelem, ilyen rucija van is Channak, mint a Witcherben; övre felakasztva, és elég csak kiszednie, felhörpinti, szörnyetgyak.
Nya, akkor ezért már megszámoltam. Shunak 42 féle, összesen 85 db iteme van, amit ezek szerint a kis batyujából gyorsan elér. ^^
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Ez a kép SAO wikiről van.
1) Személyes cuccok /azon belül skillek, felszerelések, itemek menüpontok/
2) Barátlista, párbajfelkérés, partyba hívás
3) Üzenetek
4) Térkép
/5) Láttam más képeken még egy plusz beállítások gombot/
Szóval nekem ez alapján úgy lenne logikus, hogy az 1) személyes menüpont alá kerülne egy céhlogóval ellátott menüpont és az alatt 1) céhleírás 2) céhbank 3) fejlesztések háza menüpontokkal.
Edit:
Jin céhrablásos gondolatában van rizikó és végre egy logikus válasz is. A rúnás újításhoz hasonlóan be lehetne vezetni akkor az öveket, szütyőket, táskákat, aminek a mérete/befogadóképessége megvitatott szempontok szerint lehetne korlátozva vagy bővítve.
Edit2: Chan, nem azon akadtam fent, hogy legyen mellékcselekvés az inventoryból kiszedni, mert ez teljesen logikus, hiszen időigényes a menüvel babrálni. Nekem az volt érthetetlen, hogy a céhes inventory miért kerül mellékcselekvésbe, ha a saját inventory nem.
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Kérdések és válaszok
Anatole Saito írta:
A rúnás újításhoz hasonlóan be lehetne vezetni akkor az öveket, szütyőket, táskákat, aminek a mérete/befogadóképessége megvitatott szempontok szerint lehetne korlátozva vagy bővítve.
Edit2: Chan, nem azon akadtam fent, hogy legyen mellékcselekvés az inventoryból kiszedni, mert ez teljesen logikus, hiszen időigényes a menüvel babrálni. Nekem az volt érthetetlen, hogy a céhes inventory miért kerül mellékcselekvésbe, ha a saját inventory nem.
Ez egy tetszetős ötlet. És igen, nem az volt a gond, hogy időbe kerül, hanem az, hogy az indoklásból kiindulva a sima inventory is időbe kerülne sok item esetében, amit pedig magadra aggatni nem igen tudsz mindet.
Így lehetne egy azonnal felhasználható készleted, X számú, és e mellé ugye kivehetnél az inventorydból késleltetéssel. Ez sokkal taktikusabbá tenné a harcot, mert míg eddig választhattál 50 fajtából az alkalomhoz illően, most lenne mondjuk 5-10 féle, amit jól össze kell válogatni.
Így lehetne egy azonnal felhasználható készleted, X számú, és e mellé ugye kivehetnél az inventorydból késleltetéssel. Ez sokkal taktikusabbá tenné a harcot, mert míg eddig választhattál 50 fajtából az alkalomhoz illően, most lenne mondjuk 5-10 féle, amit jól össze kell válogatni.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Hát, a Shu-féle anomáliákra nem terjedt ki az ötletelésem
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Kérdések és válaszok
Umm Kirito és a 10 másodperces szabály. Gleam Eyes elleni bosscsatában Asunának és Kleinnek tíz másodpercig kellett feltartania a nagy csúnya bosst, míg Kirito kedves előbabrálta a menüjéből a Lizbeth-től kapott darabolót. ^^
Egyébként szerintem ha már mellékcselekvés akkor legyen mindkettő az, de a céhbankból legyen több idő lekérni a dolgokat, elvégre mégiscsak messzebb van a céhház a boss termétől, mint a saját inventory. ^^
Egyébként szerintem ha már mellékcselekvés akkor legyen mindkettő az, de a céhbankból legyen több idő lekérni a dolgokat, elvégre mégiscsak messzebb van a céhház a boss termétől, mint a saját inventory. ^^
_________________
Rinarin Ai Kita- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 126
Join date : 2014. Aug. 26.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Klein írta:
Kitartás/pihenés: A szörnyharcoktól eltérően itt a pihenőkör nem támadási körre vonatkozik, hanem teljes körre. Így, ha pihenőköröd van és kétszer támadnál nem csak egy támadást veszítesz el, hanem mindkét támadást és a mellékcselekvést is. Azt ne felejtsd el, hogy a képességek lehűlési ideje pihenőkörökben is megy le.A kitartás csak akkor fogy, ha az adott körben cselekvést hajtasz végre, legyen az támadás, és/vagy mellékcselekvés. Ha nem csinálsz semmit, nem is fáradsz, de fontos megjegyezni, hogy az ilyen tétlen körök nem váltják ki a pihenőköröket.
Ez a kristály/méreg általi kényszerpihenőkre is érvényes?
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
egy játékos NJK-ját megölheti egy másik játékos?
Joey Chrome- Lovag
- Hozzászólások száma : 934
Join date : 2013. Feb. 11.
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Kérdések és válaszok
Shukaku-nee kérdezi, hogy
a szafarinál lehet olyat, hogy vadat is és halat is rakok egy listába?
IC van értelme annak, hogy Shu horgászik, és Timi közben vadászik... persze így is csak három körönként dobnék egyet ^^
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Joey, igen.
Nem lehet, vagy vadat, vagy halat.
Nem lehet, vagy vadat, vagy halat.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Köszönöm szépen a választ! De... olyat lehet, hogy mondjuk egy játékon belül egyszer horgászok, egyszer vadászok, ugye? :3
És még egy kérdés:
A csoportos arénában jelenleg hárman vagyunk az első helyen holtversenyben 550 ponttal. Klein bácsi szerint ilyenkor az szokott az első helyen lenni, aki előbb szerezte meg a pozíciót. Itt is ez a helyzet, vagy mindhárom csapat kérhet első helyes jutalmat, hiszen a pontok szerint vagyunk sorba rakva?
És még egy kérdés:
A csoportos arénában jelenleg hárman vagyunk az első helyen holtversenyben 550 ponttal. Klein bácsi szerint ilyenkor az szokott az első helyen lenni, aki előbb szerezte meg a pozíciót. Itt is ez a helyzet, vagy mindhárom csapat kérhet első helyes jutalmat, hiszen a pontok szerint vagyunk sorba rakva?
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Igen, olyat lehet. Felváltva csinálhatod, csak nem kombinálva.
Nem, ilyenkor az szokott előrébb kerülni, aki később szerezte meg a pozíciót, díjazva az aktivitást. Az előbb szerezte meg szituáció a túlélő csarnoknál van.
Nem, ilyenkor az szokott előrébb kerülni, aki később szerezte meg a pozíciót, díjazva az aktivitást. Az előbb szerezte meg szituáció a túlélő csarnoknál van.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
A Jányok félik KA-t, ezért engem ért a megtiszteltetés, hogy kérdést tehessek fel.
A kérdés a következő: Eddig minden éjévkor volt Nagy Kvíz, és most is biztos lenne rá igény. Idén is várhatunk ilyesmire?:3
A kérdés a következő: Eddig minden éjévkor volt Nagy Kvíz, és most is biztos lenne rá igény. Idén is várhatunk ilyesmire?:3
_________________
"Madness is not a state of mind...
...Madness is a place, where I live"
Jun- Harcművész
- Hozzászólások száma : 1565
Join date : 2013. May. 10.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Ha jól jön a segítség, akkor szólj nyugodtan KA és besegítek a kvíz elkészítésében
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Kérdések és válaszok
Következők a kérdéseim:
- El tudod-e magad rejteni a térképen a barátlistán szereplő emberkék elől?
- Van e lehetőség névtelen levél küldésére?
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Hogyan kell működtetni a Hazatérés kristályt?
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Ha az animé alapján megyünk, és sztem eddig így játszottuk, akkor felemeled a kristályt és kimondod a város nevét ahová menni akarsz (csak általad már látogatott város lehet).
Edit: mondjuk most ugrott be hogy a PK kill a városban-féle duplarészben nem kellett felemelni, elég volt csak elővenni magad elé. De kimondani mindenképpen ki kell, hová akarsz menni.
Illetve a két korábbi kérdésre, én úgy játszottam hogy el lehet rejteni a jelenlétet, nemtom más hogy van vele, de sztem ezt mindenki játszhatja úgy, ahogy szeretné. Névtelen levelet sztem nem lehet, ha azt nézzük, hogy a saját menüdből küldöd el, és nem te írod be a feladót. De lehet más máshogy gondolja vagy játszotta is esetleg, szóval ki ahogy akarja >.<
Edit: mondjuk most ugrott be hogy a PK kill a városban-féle duplarészben nem kellett felemelni, elég volt csak elővenni magad elé. De kimondani mindenképpen ki kell, hová akarsz menni.
Illetve a két korábbi kérdésre, én úgy játszottam hogy el lehet rejteni a jelenlétet, nemtom más hogy van vele, de sztem ezt mindenki játszhatja úgy, ahogy szeretné. Névtelen levelet sztem nem lehet, ha azt nézzük, hogy a saját menüdből küldöd el, és nem te írod be a feladót. De lehet más máshogy gondolja vagy játszotta is esetleg, szóval ki ahogy akarja >.<
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Az a baj ezzel a ki hogyan akarja dologgal, hogy XY küld egy névtelen levelet Józsikának, Józsika viszont eddig máshogy játszotta, de XY pedig már küldött nyolcvanhét névtelen levelet, de Józsika nem úgy játssza, szóval hurrdurr neki nem lehet. Ugyanúgy problémák lesznek belőle, mint a top-10 listával vagy a páncélkinézettel.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Akkor megoldják valahogy, Józsika pl azt hiszi hogy bug és máris elkezdhet agyalni azon, hogy ki küldhette, de ettől függetlenül maradhat abban a hiszemben hogy nem lehet. Rejtett jelenléttel ugyanez, nem mindenki jön rá hogy lehet mert a menü eldugott részében van pl, mások meg azt hiszik hogy egy kazamatában van vagy ilyesmi azért nem látják (ugye Asuna is unknown-nak látta Liz-t amíg a lyukban ültek Kiritoval).
Szóval nem kell mindent lefixálni, nem kell mindenre szabály mert a végén semmi szabadság nem marad a játékosoknak, és nem írhatsz le három sort úgy, hogy ne kéne hozzá végigbogarászni x oldal szabályzatot. >< Az ilyen bonyodalmakat hogy egyik így játssza másik úgy, meg kreatívan meg kell oldani. Peter is aszonta azért halt meg Hisame is, mert a pet meghal, ha az idomárja, de Nestor és Hati pl még mindig élnek. Kis rugalmasság és máris élvezhetőbb lesz a játék.
Szóval nem kell mindent lefixálni, nem kell mindenre szabály mert a végén semmi szabadság nem marad a játékosoknak, és nem írhatsz le három sort úgy, hogy ne kéne hozzá végigbogarászni x oldal szabályzatot. >< Az ilyen bonyodalmakat hogy egyik így játssza másik úgy, meg kreatívan meg kell oldani. Peter is aszonta azért halt meg Hisame is, mert a pet meghal, ha az idomárja, de Nestor és Hati pl még mindig élnek. Kis rugalmasság és máris élvezhetőbb lesz a játék.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Kérdés:
Vannak olyan kristályok amik egy harcban csak egyszer használható viszont ez csak az használóra értendő vagy a mindenkit beleértve egy harcban? Pl. X használ egy lökés kristályt amit ugye már ő nem használhat viszont Y akivel vállvetve harcol használhat hiszen ő még nem használt.
Vannak olyan kristályok amik egy harcban csak egyszer használható viszont ez csak az használóra értendő vagy a mindenkit beleértve egy harcban? Pl. X használ egy lökés kristályt amit ugye már ő nem használhat viszont Y akivel vállvetve harcol használhat hiszen ő még nem használt.
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
32 / 40 oldal • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
32 / 40 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.