Kérdések és válaszok
+90
Sinon
Angelica Katharina
Ryuninji Ren
Rinarin Ai Kita
Tetsuko Jin
Drake Haru
Benedict Arata
Bacchus
Silver
Argo
Saya
Cearso
Nihtek
Suzume
Atoru
Kuromajo
Maci
Silica
Ilsette
Phobos
Akuma
Ryuu
Astaroth
Darkness
Lizbet
Yaru
Utahime
Aoi Shizuka
Angi
Asasel
Ryutoshi Kurasai
Ozirisz
Shukaku
Askr
Danee
Aurora Rainfell
Chitose
Higurashi Sango
Hayashi Yuichi
Kurokoto
Tachibana Makoto
Jun
Fuuko Shinatsu
Nomad
Asuka
Hinari
Hermit
Kazuma
Aidor
Cardinal
Enheriel
Miyako
Szophie
Ichiga Zakuro
Henzon
Chancery
Kamijou Ryner
Koshitsu Esutel
Asobi
Allen Dante
Kiroku
Joey Chrome
Diabel
Halász Alex
Rita Hanami
Rosalia
Hiro Akemi
Taiga Kagami
Haruyuki Kazuto
Kimiko
Peter Worker
Adachi Kaede
Kusumi Ayani
Reaw
Sachi
Shannon Ashdawn
Viola
Anatole Saito
Taidana
Fuun Kotarou
Umono Hebi
Sakamoto Rin
Mikawa Teru
Asuna
Hitodama
Hokushin
Mirika
Tatsuki Ranmaru
Tomoyama Tsubaki
Kayaba Akihiko
94 posters
25 / 40 oldal
25 / 40 oldal • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Kérdések és válaszok
Lehet játszani valahogy?
A karakterlapot mi alapján töltsem ki?
Hol tudok kasztot választani?
A karakterlapot mi alapján töltsem ki?
Hol tudok kasztot választani?
Nihtek- Hozzászólások száma : 1
Join date : 2014. Jul. 14.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Szia
Ez egy fórum alapú szerepjáték oldal - tehát egész pontosan úgy tudsz játszani, hogy írsz Megalkotod a karaktered, egy történetet építesz köréje, személyiséget, kinézetet, stb. És miután elfogadásra kerülsz, kereshetsz játékostársat, akivel írásban lehet játszani, mintha közösen írnátok egy rövid könyvet. Természetesen ki-ki a saját karakterét irányítja. Bocsi, ha túl magyarázós lettem, de nem tudom, voltál-e már hasonló szerepjátékokban
Karakterlapot nem tudod kitölteni, azt az egyik admin fogja megtenni, miután te a megfelelő topikban leírtad, mit szeretnél Itt az első lépésed az, hogy megírod az előtörténeted és egy új topikot nyitva neki közzéteszed, és megvárod, amíg Kayaba elolvassa és elfogadja Utána eloszthatod a pontokat, amit kapsz és kezdheted a játékot.
Kasztot választani is akkor tudsz, mikor megírod az Előtörténeted. Ott egy sablon, az alapján írhatod meg
Viszont adok egy tippet: Ne Asuna legyen az avatárképed, vagy a karaktered. Az animében és light-novelekben szereplő karaktereket csak a staff tagjai használhatják ^^
Ez egy fórum alapú szerepjáték oldal - tehát egész pontosan úgy tudsz játszani, hogy írsz Megalkotod a karaktered, egy történetet építesz köréje, személyiséget, kinézetet, stb. És miután elfogadásra kerülsz, kereshetsz játékostársat, akivel írásban lehet játszani, mintha közösen írnátok egy rövid könyvet. Természetesen ki-ki a saját karakterét irányítja. Bocsi, ha túl magyarázós lettem, de nem tudom, voltál-e már hasonló szerepjátékokban
Karakterlapot nem tudod kitölteni, azt az egyik admin fogja megtenni, miután te a megfelelő topikban leírtad, mit szeretnél Itt az első lépésed az, hogy megírod az előtörténeted és egy új topikot nyitva neki közzéteszed, és megvárod, amíg Kayaba elolvassa és elfogadja Utána eloszthatod a pontokat, amit kapsz és kezdheted a játékot.
Kasztot választani is akkor tudsz, mikor megírod az Előtörténeted. Ott egy sablon, az alapján írhatod meg
Viszont adok egy tippet: Ne Asuna legyen az avatárképed, vagy a karaktered. Az animében és light-novelekben szereplő karaktereket csak a staff tagjai használhatják ^^
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Kérdések és válaszok
"vadássz vagy halássz háromszor 24 óra leforgása alatt"
Ebbe az ingyen dobások is beleszámítanak vagy feltétlen csak akkor teljesül ha megvan a 9 kör játék?
Ebbe az ingyen dobások is beleszámítanak vagy feltétlen csak akkor teljesül ha megvan a 9 kör játék?
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Kérdések és válaszok
9 kör játék.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Egyedi, avagy bossitemek továbbfejlesztése lehetséges-e?
Illetve nem sok kicsit 105 érc _és_ növény ahhoz, hogy egy tárgy szintjét megemeljük egy tierrel (+6 stat)? :]
Illetve nem sok kicsit 105 érc _és_ növény ahhoz, hogy egy tárgy szintjét megemeljük egy tierrel (+6 stat)? :]
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Legendások?
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Kérdések és válaszok
Azokban még gondolkozom, így direkt nem adtam még nekik árat. Amúgy szerintem ez így nem sok, mivel +1-re meg nagyon olcsó és szinte minden cuccot lehet majd.
Amúgy gondolkozok abban is, hogy az akkori szint érc és növényköltségét kifizetve újra lehessen osztani a +okat.
Amúgy gondolkozok abban is, hogy az akkori szint érc és növényköltségét kifizetve újra lehessen osztani a +okat.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Esküdt ellenség: Egy játék során vadászd le/halászd ki ötször ugyanazt a vadat/halat egymás után!
Jól értem, hogy az egymás után az azt jelenti, hogy semmilyen másfajta nem lehet közötte? Mert úgy eléggé lehetetlennek tűnik.
Jól értem, hogy az egymás után az azt jelenti, hogy semmilyen másfajta nem lehet közötte? Mert úgy eléggé lehetetlennek tűnik.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Kayaba Akihiko írta:Nem lehetetlen, csak nagyon kicsi rá az esély.
Jogos. X3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
nem annyira kicsi az az esély, "csak" 1:1296-hoz
ugyebár első dobás lehet akármi, utána még négyszer ugyanaz, amikre 1:6 az esély egyenként, összesen 1:64 = 1:1296
// valószínűleg legutolsó kész teljesítmény lesz, de előbb bekövetkezik mint a lottóötös
ugyebár első dobás lehet akármi, utána még négyszer ugyanaz, amikre 1:6 az esély egyenként, összesen 1:64 = 1:1296
// valószínűleg legutolsó kész teljesítmény lesz, de előbb bekövetkezik mint a lottóötös
_________________
Ozirisz- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 2136
Join date : 2013. Jun. 10.
Age : 36
Tartózkodási hely : Házi karanténban Yurihimével :3
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Ha a statomat valamilyen hatás ideiglenes megváltoztatja pl: ital, kristály, méreg, buff, debuff stb, akkor arra az időre elvesztem Zerios gyűrűjének a bónuszát?
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Felmerült bennem egy érdekes kérdés. Az animében ugye a páncél elpixeleződött, ha sikerült leverni valakiről a páncélpontokat. Az elpixeleződés ugye azt jelenti, hogy onnantól kezdve a párharc végéig azt az adott személy nem viseli. Tehát ha például leverünk valakiről egy Fényes Mellvértet, akkor az illető nem csak a páncélpontjait kellene, hogy elveszítse, hanem két fegyverkezelés és két kitartás pontot is. Eddig azonban sohasem láttam, hogy ez így működne. Mi ennek a magyarázata?
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
/ csak hogy megjegyezzem ez saját vélemény xD /
gondolom mert túl bonyolult lenne a vezetése egyrészt mi alapján határozod meg, hogy melyik páncélpont melyik felszereléshez tatozik, másrészt a szörnyharcok levezetése maga lenne a rémálom. Egyszerűség kedvéért számoljunk 2 páncélt adó itemmel, és mondjuk 10 játékossal (bosson mindig vagyunk ennyien). KA-nak így alapból 10x kell számolnia full szettel. Ám megvan az esélye annak,
hogy mindegyik felszerelés levevésénél változik az alany találati esélye, így legrosszabb esetben 20-szor kell újraírnia KA-nak (ugye az 1. páncélt adó dolog, majd a 2.), azon kívül hogy a boss dolgaira is figyelnie kell. Ha csak a felével számolunk statváltozásnál (mondjuk leüti 1.-re és változik), akkor is KA-nak 1 játék alatt 20 kell számolgatnia csak a játékosokra. persze nem minden esetben változik, de minden egyes elpixeleződésnél ellenőrizni kell, és korrigálni. Szerintem sokkal több nyűg lenne ez a mesélőnek, hiába sokkal realisztikusabb, de a mesélőtől függ szerintem >.>
bár egyszerűbb oknak lehetne azt mondani, hogy a rendszer csak sérült itemként érzékeli, nem megsemmisült itemként, így a pontokat továbbra is kapod
gondolom mert túl bonyolult lenne a vezetése egyrészt mi alapján határozod meg, hogy melyik páncélpont melyik felszereléshez tatozik, másrészt a szörnyharcok levezetése maga lenne a rémálom. Egyszerűség kedvéért számoljunk 2 páncélt adó itemmel, és mondjuk 10 játékossal (bosson mindig vagyunk ennyien). KA-nak így alapból 10x kell számolnia full szettel. Ám megvan az esélye annak,
hogy mindegyik felszerelés levevésénél változik az alany találati esélye, így legrosszabb esetben 20-szor kell újraírnia KA-nak (ugye az 1. páncélt adó dolog, majd a 2.), azon kívül hogy a boss dolgaira is figyelnie kell. Ha csak a felével számolunk statváltozásnál (mondjuk leüti 1.-re és változik), akkor is KA-nak 1 játék alatt 20 kell számolgatnia csak a játékosokra. persze nem minden esetben változik, de minden egyes elpixeleződésnél ellenőrizni kell, és korrigálni. Szerintem sokkal több nyűg lenne ez a mesélőnek, hiába sokkal realisztikusabb, de a mesélőtől függ szerintem >.>
bár egyszerűbb oknak lehetne azt mondani, hogy a rendszer csak sérült itemként érzékeli, nem megsemmisült itemként, így a pontokat továbbra is kapod
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Én is erre gondoltam, de akkor ezek szerint ténylegesen mesélőtől függ, és nincs rá szabályozás.
A sérült itemes rész szerintem jó ötlet, mert így már azt is tudnánk, hogy mit is lát akkor egy játékos ténylegesen amikor elveszíti a páncélját. Ez szerintem fontos, mert ugye ebből következik az, hogy az ellenfél tud-e következtetéseket levonni vagy sem, a pontokra vonatkozóan. Egy bossharcnál vagy több résztvevős játéknál én sem számolgatnék vele, de egy KTnál szerintem lehetne egy kis taktikázást belevinni ezzel, csak nem akartam szembemenni valamivel, ha van rá már szabály.
Köszönöm a választ! ^^
A sérült itemes rész szerintem jó ötlet, mert így már azt is tudnánk, hogy mit is lát akkor egy játékos ténylegesen amikor elveszíti a páncélját. Ez szerintem fontos, mert ugye ebből következik az, hogy az ellenfél tud-e következtetéseket levonni vagy sem, a pontokra vonatkozóan. Egy bossharcnál vagy több résztvevős játéknál én sem számolgatnék vele, de egy KTnál szerintem lehetne egy kis taktikázást belevinni ezzel, csak nem akartam szembemenni valamivel, ha van rá már szabály.
Köszönöm a választ! ^^
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Én nem úgy játszom, hogy elpixeleződik a vért, ha leütik a páncélt, (és szerintem más sem az oldalon). Sőt, mivel a gyűrűkön kívül majd minden itemnek van páncélpontja, legalábbis az új rendszer szerint, így nem lenne reális ha minden cuccunk elpixeleződne, a sisak-cipő-köpeny is, ha leütnénk a páncélpontokat, annál is inkább, mivel - mint Ayani is mondta - nem tudod melyik páncélpont melyik itemhez kapcsolódik. A dobási arányok újra- és újraszámolása pedig a másik.
Szóval ebben is más az oldal mint az animé, ott pl a fegyverek is el tudtak törni, itt ez sem működik.
Szóval ebben is más az oldal mint az animé, ott pl a fegyverek is el tudtak törni, itt ez sem működik.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Még nem nagyon olvastam sehol, hogy valaki leírná, hogy mi is történik ilyenkor pontosan, mit látnak a karik...
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Ami az elpixeleződést illeti, az animében sztem a páncél tartóssága járt le, és akkor végleg megsemmisült a tárgy. Minden tárgy (páncél, sisak, fegyver, stb) rendelkezett tartóssággal, ami használatkor/beszedett találatkor csökkent, és ha nem javították fel akkor az előbb-utóbb elfogyott és azzal az item is megsemmisült. Azt itt fórumon elég cinkes lenne bevezetni (sztem senki se örülne hogy a jópárszáz aranyba került cucca elszáll)
_________________
Ozirisz- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 2136
Join date : 2013. Jun. 10.
Age : 36
Tartózkodási hely : Házi karanténban Yurihimével :3
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Értem én, és el is fogadom, csak akkor tudni kellene, hogy akkor mit lát a kari, ha leütik a páncélját. Mert ugye úgy játsszuk ki, hogy ez látszik. Erre persze lehetne azt mondani, hogy látjuk, hogy azután az életpontok csökkennek már, de mégis csak jó lenne tudni, hogy mi történik ilyenkor. X3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Én eddig úgy játszottam, hogy a páncél csak vizualitás és ha elfogy a páncél az attól még nem tűnik el.
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Kérdések és válaszok
Én is úgy jártam el eddig mint Suzume-chan. Alapból a páncélok nem fogják fel a sebzést csak csökkentik. Itt ez kicsit másképpen van megcsinálva itt inkább úgy működik mint egy + életerő csík. A páncél pedig nem egyenlő a tartósság pontokkal. Inkább egy egyszerűbb megoldása annak, hogy a páncél mennyit fog fel az ellenfél támadásából. Ahelyett, hogy mind a 2 érték párhuzamosan csökkenne egyszerre csak az egyik csökken. Viszont ez pótolja azt mintha csak %-os értékkel csökkenne. Lényegében % helyett darabszám van, de ezt eddig nem úgy kezeltem mintha egyenlő lenne a tartósság pontokkal.
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Én meg elég hülyén játszom, mert követem a Perfect Worldből és társaiból ismert kis vizuális hack-et, miszerint páncélpontokat kapok, de egy külön kis rublikába helyezett divatruhát látnak a többiek
Kokoro a kivétel, egyenlőre. Bár ő folyton mindenben kivétel
Elvégre más magyarázatot az animéből sem tudok fogni, miszerint például a KoB-osoknak miért néz ki a páncéljuk ugyanúgy 30-40-50 szinten keresztül, mint azt, hogy az a "divatruha", és a valódi páncél akkor tűnne fel, ha a karakter azt a divatruhát levenné a rublikából.
Épp ezért én mindenkire folyton ezt a divatruháját képzelem rá a játékokon, amiket látok az avatarokon
Kokoro a kivétel, egyenlőre. Bár ő folyton mindenben kivétel
Elvégre más magyarázatot az animéből sem tudok fogni, miszerint például a KoB-osoknak miért néz ki a páncéljuk ugyanúgy 30-40-50 szinten keresztül, mint azt, hogy az a "divatruha", és a valódi páncél akkor tűnne fel, ha a karakter azt a divatruhát levenné a rublikából.
Épp ezért én mindenkire folyton ezt a divatruháját képzelem rá a játékokon, amiket látok az avatarokon
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Kérdések és válaszok
Szerintem se tűnik el a páncél, ha leütik, és a másik játékos is csak onnan látja, hogy már az ellenfele életcsíkja csökken sebzéskor. (*Eddig így játszotta meg fogja is.*) Meghát ugye, páncéllal rendelkező moboknak/bossoknak sincsen vértjük meg ilyesmi, ami eltűnne, ha leütnénk a páncélpontjait.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Egyedül a pajzsoknak van ilyen "része" is. Ha egy pajzs egyszerre több embert tud védeni, akkor, ha az azt hordó lovagnak nullázódik a páncélja elveszti eme képességét, hacsak az valamilyen úton-módon nem szerez páncélt.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
25 / 40 oldal • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
25 / 40 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.