Hírek az oldallal kapcsolatban
+11
Argo
Sakuya
Silica
Strea
Yuuki Asuna
Cardinal
Lizbet
Henzon
Rosalia
Asuna
Kayaba Akihiko
15 posters
12 / 19 oldal
12 / 19 oldal • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A Staff adatlapok közé bekerült Admini feladatkörök címen egy összesítő, amiből ezután bármikor ki tudjátok keresni, hogy ha szeretnétek valamit záratni, vagy problémátok van valamelyik játéktérrel, esetleg noszogatni akarjátok valamelyik admint, akkor kit kell keresnetek az adott üggyel.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Heti szinten kapok már NJK-sításokat. (Csak ma Chiaki és Justin.) Mostantól az NJK-sítás csak akkor történhet meg, ha más (vagy a kérvényező) már előre megpályázta az adott karaktert, mint NJK. (És beleírta hogyan találkozott a karakterrel, aki NJK-nak fogadta természetesen.) Szerintem fölösleges minden karakterből halál helyett NJK-t készíteni, meg amúgy is túlbonyolítja a dolgokat, ha vendégben van az NJK.
AZ NJK-SÍTÁS MOSTANTÓL A HALÁLLAL ELLENTÉTBEN VÉGLEGESÍTÉS, TEHÁT OLYAN, MINT A VÉGLEGES HALÁL. EZ ALATT ÉRTEM AZT, HOGY TÖBBET JÁTÉKOS MÁR NEM LEHET.
Ez bekerül az egyebek közé: "Egy karaktert emellett NJK-vá is lehet alakítani, amennyiben egy meglévő másik karakter már előre megpályázta az adott karaktert, mint NJK. (Természetesen beleírva hol és hogyan találkoztak...stb.) Ekkor a felhasználó vendégbe kerül és a karakter véglegesen NJK lesz, tehát tilos többé a felhasználóval játszani."
AZ NJK-SÍTÁS MOSTANTÓL A HALÁLLAL ELLENTÉTBEN VÉGLEGESÍTÉS, TEHÁT OLYAN, MINT A VÉGLEGES HALÁL. EZ ALATT ÉRTEM AZT, HOGY TÖBBET JÁTÉKOS MÁR NEM LEHET.
Ez bekerül az egyebek közé: "Egy karaktert emellett NJK-vá is lehet alakítani, amennyiben egy meglévő másik karakter már előre megpályázta az adott karaktert, mint NJK. (Természetesen beleírva hol és hogyan találkoztak...stb.) Ekkor a felhasználó vendégbe kerül és a karakter véglegesen NJK lesz, tehát tilos többé a felhasználóval játszani."
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Rangsorolt küzdelem jutalmak:
egy általad választott sima vagy ritka tárgy (aminek receptjében az elkészítéséhez nem kell egy másik tárgy)
Egyéni (hardcore):
szint*50 arany (minimum 1000 arany) VAGY egy szabadon elosztható pont VAGY egy általad választott ritka érc/növény és 20 általad választott gyakori érc vagy növény VAGY egy általad választott, felfedezett ritka recept VAGY három általad választott, felfedezett, gyakori recept
Második és harmadik helyezett: egy általad választott ritka érc vagy növény VAGY szint*25 arany (minimum 500 arany) VAGY két általad választott gyakori, felfedezett recept
Negyediktől tizedik helyezett: 20 általad választott gyakori érc vagy növény VAGY szint*10 arany (minimum 250 arany) VAGY egy általad választott gyakori felfedezett recept
Rangsorolt küzdelem feltételek:
Ha egy 100 ponttal többel rendelkező játékost győzöl le +10, 200-nál +20...stb. pont jár.
Jelvény beváltó:
3. Egy általad választott gyakori tárgy, aminek receptjében az elkészítéséhez nem kell egy másik tárgy. A tárgy tierje legfeljebb a szinted tizede lehet, 0.5-nél felfelé kerekítve. Amennyiben a kerekítés hatására az eredmény 0 lenne, Tier 1-es tárgy választható. (1-es és 14-es szinten pl. csak T1-eset lehet, 15-ösön már lehet T2-t.)
egy általad választott sima vagy ritka tárgy (aminek receptjében az elkészítéséhez nem kell egy másik tárgy)
Egyéni (hardcore):
szint*50 arany (minimum 1000 arany) VAGY egy szabadon elosztható pont VAGY egy általad választott ritka érc/növény és 20 általad választott gyakori érc vagy növény VAGY egy általad választott, felfedezett ritka recept VAGY három általad választott, felfedezett, gyakori recept
Második és harmadik helyezett: egy általad választott ritka érc vagy növény VAGY szint*25 arany (minimum 500 arany) VAGY két általad választott gyakori, felfedezett recept
Negyediktől tizedik helyezett: 20 általad választott gyakori érc vagy növény VAGY szint*10 arany (minimum 250 arany) VAGY egy általad választott gyakori felfedezett recept
Rangsorolt küzdelem feltételek:
Ha egy 100 ponttal többel rendelkező játékost győzöl le +10, 200-nál +20...stb. pont jár.
Jelvény beváltó:
3. Egy általad választott gyakori tárgy, aminek receptjében az elkészítéséhez nem kell egy másik tárgy. A tárgy tierje legfeljebb a szinted tizede lehet, 0.5-nél felfelé kerekítve. Amennyiben a kerekítés hatására az eredmény 0 lenne, Tier 1-es tárgy választható. (1-es és 14-es szinten pl. csak T1-eset lehet, 15-ösön már lehet T2-t.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Általános szabályok kibővítve: "A fórum java része "in-character", azaz karakterbeli játékra épül, így ne vonj bele a reagjaidba olyan dolgokat, hogy például, ha te összevesztél XY karakter gazdájával, akkor a karaktered automatikusan rosszban van XY-al, még ha addig jóban is voltak. Ebbe beletartozik az is, hogy tájékozódj az adott karakterről, mielőtt írsz róla valamit és a karaktered nem pletykának vagy hazugságnak szánja. Ezt például privát üzenettel, chat beszélgetéssel vagy az adatlapjának megtekintésével könnyen megteheted."
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A Küzdelem Szabályokból kihúztam a csak KT-ra vonatkozó részeket, azok néhány más információval együtt átkerültek a Küzdőtér Útmutatóba. Semmi újat nem tartalmaz a topik egy dolgot leszámítva:
Az inaktív küzdőtereket két hónap után zárom le figyelmeztetés nélkül. Február elsejéig kapnak türelmi időt azok a párbajok, amelyek már legalább két hónapja állnak.
Az inaktív küzdőtereket két hónap után zárom le figyelmeztetés nélkül. Február elsejéig kapnak türelmi időt azok a párbajok, amelyek már legalább két hónapja állnak.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
1000-1999 pont között:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 10, Z: -150
X: 5, Y: 30, Z: -100
X: 4, Y: 40, Z: -95
X: 3, Y: 50, Z: -90
X: 2, Y: 60, Z: -85
X: 1, Y: 70, Z: -80
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 80 pont jár, veszteségért -80.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 80, Z: -70
X: 2, Y: 90, Z: -60
X: 3, Y: 100, Z: -50
X: 4, Y: 110, Z: -40
X: 5, Y: 120, Z: -30
X: 6-10, Y: 125, Z: -25
2000 vagy afölött:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 0, Z: -250
X: 5, Y: 10, Z: -200
X: 4, Y: 20, Z: -175
X: 3, Y: 30, Z: -150
X: 2, Y: 40, Z: -125
X: 1, Y: 50, Z: -100
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 60 pont jár, veszteségért -90.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 70, Z: -80
X: 2, Y: 75, Z: -70
X: 3, Y: 80, Z: -60
X: 4, Y: 85, Z: -50
X: 5, Y: 90, Z: -50
X: 6-10, Y: 95, Z: -50
HELYETT
1000-1999 pont között:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 5, Z: -150
X: 5, Y: 5, Z: -100
X: 4, Y: 5, Z: -95
X: 3, Y: 10, Z: -90
X: 2, Y: 10, Z: -85
X: 1, Y: 10, Z: -80
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 15 pont jár, veszteségért -80.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 15, Z: -70
X: 2, Y: 15, Z: -60
X: 3, Y: 20, Z: -50
X: 4, Y: 20, Z: -40
X: 5, Y: 20, Z: -30
X: 6-10, Y: 25, Z: -25
2000 vagy afölött:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 0, Z: -250
X: 5, Y: 5, Z: -200
X: 4, Y: 5, Z: -175
X: 3, Y: 5, Z: -150
X: 2, Y: 5, Z: -125
X: 1, Y: 5, Z: -100
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 10 pont jár, veszteségért -90.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 15, Z: -80
X: 2, Y: 15, Z: -70
X: 3, Y: 15, Z: -60
X: 4, Y: 15, Z: -50
X: 5, Y: 15, Z: -50
X: 6-10, Y: 20, Z: -50
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 10, Z: -150
X: 5, Y: 30, Z: -100
X: 4, Y: 40, Z: -95
X: 3, Y: 50, Z: -90
X: 2, Y: 60, Z: -85
X: 1, Y: 70, Z: -80
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 80 pont jár, veszteségért -80.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 80, Z: -70
X: 2, Y: 90, Z: -60
X: 3, Y: 100, Z: -50
X: 4, Y: 110, Z: -40
X: 5, Y: 120, Z: -30
X: 6-10, Y: 125, Z: -25
2000 vagy afölött:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 0, Z: -250
X: 5, Y: 10, Z: -200
X: 4, Y: 20, Z: -175
X: 3, Y: 30, Z: -150
X: 2, Y: 40, Z: -125
X: 1, Y: 50, Z: -100
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 60 pont jár, veszteségért -90.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 70, Z: -80
X: 2, Y: 75, Z: -70
X: 3, Y: 80, Z: -60
X: 4, Y: 85, Z: -50
X: 5, Y: 90, Z: -50
X: 6-10, Y: 95, Z: -50
HELYETT
1000-1999 pont között:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 5, Z: -150
X: 5, Y: 5, Z: -100
X: 4, Y: 5, Z: -95
X: 3, Y: 10, Z: -90
X: 2, Y: 10, Z: -85
X: 1, Y: 10, Z: -80
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 15 pont jár, veszteségért -80.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 15, Z: -70
X: 2, Y: 15, Z: -60
X: 3, Y: 20, Z: -50
X: 4, Y: 20, Z: -40
X: 5, Y: 20, Z: -30
X: 6-10, Y: 25, Z: -25
2000 vagy afölött:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 0, Z: -250
X: 5, Y: 5, Z: -200
X: 4, Y: 5, Z: -175
X: 3, Y: 5, Z: -150
X: 2, Y: 5, Z: -125
X: 1, Y: 5, Z: -100
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 10 pont jár, veszteségért -90.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 15, Z: -80
X: 2, Y: 15, Z: -70
X: 3, Y: 15, Z: -60
X: 4, Y: 15, Z: -50
X: 5, Y: 15, Z: -50
X: 6-10, Y: 20, Z: -50
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Úgy éreztem, hogy a rendfenntartó céh bónusz nem volt elég jó a többihez képest, így a következővé változott:
Rendfenntartó Céh - a céh kap egy fejlesztést amivel a tagjainak a szóló bazárhoz hasonlóan havonta x számú zsetonja van. A zsetonok minden hónapban nullázódnak.
Tehát mostantól nem közös kassza, hanem mindenkinek fejenként.
Rendfenntartó Céh - a céh kap egy fejlesztést amivel a tagjainak a szóló bazárhoz hasonlóan havonta x számú zsetonja van. A zsetonok minden hónapban nullázódnak.
Tehát mostantól nem közös kassza, hanem mindenkinek fejenként.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A fórummotorunk üzemeltetői a hetek-hónapok óta panaszokat hallva úgy döntöttek, hogy újraírják a chatbox kódját, amit ma élesítettek. Elvileg minden problémát megoldottak, de egyelőre béta verzió, így nem működik még normálisan. Türelem, rózsát terem... remélhetőleg.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
TCS:
10 pont után kétszeres jutalom.
20 pont után háromszoros jutalom.
40 pont után négyszeres jutalom.
10 pont után kétszeres jutalom.
25 pont után háromszoros jutalom.
50 pont után négyszeres jutalom.
100 pont után ötszörös jutalom.
20 pont után háromszoros jutalom.
40 pont után négyszeres jutalom.
10 pont után kétszeres jutalom.
25 pont után háromszoros jutalom.
50 pont után négyszeres jutalom.
100 pont után ötszörös jutalom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A Túlélő Csarnokban ettől a perctől kezdve 100-as szólimit lép érvénybe.
Lizbet- Mesélő
- Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Ha elég sokat várat magára egy boss leölése, akkor fenntartom a jogot arra, hogy a játék gördülékeny haladása érdekében NJK-kkal (pl. Sayonara) leüthessem azt. Természetesen ilyenkor bukik az összes jutalom belőle, amit játékos szerezhetne.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Na, újdonságok akkor a bossokkal kapcsolatban. Kezdem is akkor a lényegesebbel.
A bossok taktikáit elkezdem rövidíteni. Kevesebb HP-juk lesz és egyszerűbb (de nem könnyebb ) taktikájuk. Tehát bossonként maximum 1-2 nagykörös játékokra lehet számítani, 100-as minimál szólimites körökkel, kétszer annyi határidővel DE csak nem gondoltátok, hogy mindezt olyan anti-KA-san, kedvesen megkapjátok, mi?
A bossok nemcsak úgy lesznek tervezve, hogy 1-2 nagykör alatt leüthetőek legyenek, hanem úgy is, hogy maximum 1-2-3 nagykör alatt vége legyen a harcnak. Tehát a sebzések durvulni fognak, lesznek "enrage" elemek, amikor szépen elkezdik nyirbálni a játékosokat vagy csak fokozatosan fognak durvulni. (Itt nem instant killre gondolok, hanem pl. 300-as sebzésre. )
A 19-es és azelőtti bossokat nem módosítom, maradjanak meg emlékben.
A bossok azon tulajdonságát, hogy életük többszöröződik 10 fő felett elveszem.
A másik, hogy a szervező eldöntheti hány NJK-t kér segíteni a harchoz. Ezt a mostaninál is meg lehet tenni. Az egészben az lesz a csavar, hogy bár eldöntheti a szervező mennyit kér, én fogom eldönteni, hogy mennyit adok. (Természetesen a taktika teljes ismeretével rendelkezve el tudom dönteni hogyan lehetne még kihívás.) Az így bekerült NJK-k viszont szabadon gazdálkodhatnak a közös tarisznyából, ha nem tetszik nekik valami hazateleportálhatnak és gondoskodom arról, hogy a többnyire Sayonarából hozott NJK-k jellemei ki legyenek játszva és Terumi követelje a T3 alatti cuccokkal rendelkező játékosok azonnali kirúgását a harcból például.
Az NJK-k nem lehetnek parancsnokok, nem kötelesek parancsnoki utasítást követni és semmiképpen sem árulhatnak el taktikai információkat, de mindent meg fognak tenni a boss legyőzése érdekében, amennyiben jól érzik magukat a csapatban. (Tehát tessék majd simsezni velük, nehogy éhes legyen a kis NJK vagy morcos. )
A lényeg, hogy izgi lesz a 19-es után. (Vagy már azon is, ha igényeltek.)
A bossok taktikáit elkezdem rövidíteni. Kevesebb HP-juk lesz és egyszerűbb (de nem könnyebb ) taktikájuk. Tehát bossonként maximum 1-2 nagykörös játékokra lehet számítani, 100-as minimál szólimites körökkel, kétszer annyi határidővel DE csak nem gondoltátok, hogy mindezt olyan anti-KA-san, kedvesen megkapjátok, mi?
A bossok nemcsak úgy lesznek tervezve, hogy 1-2 nagykör alatt leüthetőek legyenek, hanem úgy is, hogy maximum 1-2-3 nagykör alatt vége legyen a harcnak. Tehát a sebzések durvulni fognak, lesznek "enrage" elemek, amikor szépen elkezdik nyirbálni a játékosokat vagy csak fokozatosan fognak durvulni. (Itt nem instant killre gondolok, hanem pl. 300-as sebzésre. )
A 19-es és azelőtti bossokat nem módosítom, maradjanak meg emlékben.
A bossok azon tulajdonságát, hogy életük többszöröződik 10 fő felett elveszem.
A másik, hogy a szervező eldöntheti hány NJK-t kér segíteni a harchoz. Ezt a mostaninál is meg lehet tenni. Az egészben az lesz a csavar, hogy bár eldöntheti a szervező mennyit kér, én fogom eldönteni, hogy mennyit adok. (Természetesen a taktika teljes ismeretével rendelkezve el tudom dönteni hogyan lehetne még kihívás.) Az így bekerült NJK-k viszont szabadon gazdálkodhatnak a közös tarisznyából, ha nem tetszik nekik valami hazateleportálhatnak és gondoskodom arról, hogy a többnyire Sayonarából hozott NJK-k jellemei ki legyenek játszva és Terumi követelje a T3 alatti cuccokkal rendelkező játékosok azonnali kirúgását a harcból például.
Az NJK-k nem lehetnek parancsnokok, nem kötelesek parancsnoki utasítást követni és semmiképpen sem árulhatnak el taktikai információkat, de mindent meg fognak tenni a boss legyőzése érdekében, amennyiben jól érzik magukat a csapatban. (Tehát tessék majd simsezni velük, nehogy éhes legyen a kis NJK vagy morcos. )
A lényeg, hogy izgi lesz a 19-es után. (Vagy már azon is, ha igényeltek.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A kitartásnak túl alacsony szerepe van bossharcoknál. Így egyszerre gyengítve és erősítve (ezzel fincsi lehetőségeket megnyitva) kerül be a 20. bosstól kezdődően.
XX-nek 1 a kitartása, ami kisebb, mint a boss kitartásának a fele, ő minden második körében pihen.
RR-nek 2 a kitartása, ami kisebb, mint a boss kitartása, de nem kisebb a felénél, ő a megegyezőhöz hasonlóan mindennegyedik harmadik körében pihen.
YY-nak 3 a kitartása, ami megegyezik a bosséval, ő mindennegyedik harmadik körében pihen.
ZZ-nek 4 a kitartása, ami nagyobb a boss kitartásánál, de nem a kétszerese vagy annál nagyobb, ezért ő mindenötödik negyedik körében pihen.
WW-nek 6 a kitartása, úgy látszik ebben is ő a legjobb, és mivel a kétszerese (vagy annál nagyobb), ezért ő mindenhatodik ötödik körében pihen.
Emellett minden további szorzatnál (hasonlóan a gyorsasághoz) további 1 körrel nő a pihenés nélküli támadás lehetősége. (Például háromszorosnál minden hatodik körében pihen.)
Kockázós játékos elleni küzdelmeknél a jelenlegi marad, tehát az nem változik.
XX-nek 1 a kitartása, ami kisebb, mint a boss kitartásának a fele, ő minden második körében pihen.
RR-nek 2 a kitartása, ami kisebb, mint a boss kitartása, de nem kisebb a felénél, ő a megegyezőhöz hasonlóan minden
YY-nak 3 a kitartása, ami megegyezik a bosséval, ő minden
ZZ-nek 4 a kitartása, ami nagyobb a boss kitartásánál, de nem a kétszerese vagy annál nagyobb, ezért ő minden
WW-nek 6 a kitartása, úgy látszik ebben is ő a legjobb, és mivel a kétszerese (vagy annál nagyobb), ezért ő minden
Emellett minden további szorzatnál (hasonlóan a gyorsasághoz) további 1 körrel nő a pihenés nélküli támadás lehetősége. (Például háromszorosnál minden hatodik körében pihen.)
Kockázós játékos elleni küzdelmeknél a jelenlegi marad, tehát az nem változik.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Kam kérte, hogy tegyem bele a szabályzatba is:
Nyomkövetés: A nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy egyéb módon segít rájönni, hogy merre található az egyén, az általa megérintett dolgok kiemelésével. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak ritkán jelöli a dolgokat és lábnyomokat. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a nyomkövetést.
Nyomkövetés: A nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy egyéb módon segít rájönni, hogy merre található az egyén, az általa megérintett dolgok kiemelésével. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak ritkán jelöli a dolgokat és lábnyomokat. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a nyomkövetést.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Tekintve, hogy a szavazás elsöprő többségben az Igen felé tolódott el, ezért bátorkodtam máris megnyitni a 18+ játékteret. A fórum rejtett, így ha szeretnéd látni, küldj egy PÜ-t Kleinnek, azaz nekem.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mostantól a bossokért járó egyedi itemek sorsolva lesznek a tagok között és teljesen random, hogy ki kapja. Így talán nem csak azok kapják majd, akik vagy nagyot sebeznek vagy pont jókor jönnek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Kereskedő céheknél a segédkereskedőkből jött aranyat mostantól külön kell számolni és csak fejlesztésekre lehet használni. A bónusszal megszerzett további rendes kereskedők továbbra is rendesen a kivehető aranyba tesznek. Ennek fő oka az, hogy egy hónap alatt kb. annyit hoznak, mintha valaki minden nap teljesítene egy küldetést.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mindenki örömére újabb rendszerváltoztatás! A lényege a kitartás rendszer megújulása. No, de nem is szaporítom tovább a szót, kezdjünk is bele.
Szabályzat változások:
Mire jók a pontok:
Amennyiben valaki ragaszkodik a régi rendszerhez.
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Amennyiben nem pontokon alapuló rendszert használsz, a pihenés viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Pontokon alapuló szörnyharcok rendszere:
Mit befolyásol a szörny kitartása?: Semmit, mivel a szörny minden körben támad és sosem fárad el. A szörnyharcokban egyedül a játékos kitartása számít. A játékos a kitartásból cselekvéspontokat kap (CSP). Minden karakter kitartásra osztott pontok*5 cselekvéspontot kap (amivel a harc során gazdálkodhat), és ez lesz a harcban a maximuma is.
Egy környi támadás (tehát árnyharcosnál, idomárnál 2 támadás; többieknél 1; plusz akkor is ennyit von le, ha csak egyet támad az árnyharcos/idomár) a játékos szintjével egyenlő pontba kerül.
Egy mellékcselekvés szint/2 pontba kerül (páratlan szám esetén lefelé kerekítve).
Egy többletkörnyi pihenés (tehát többszörös támadási lehetőségek esetében az egyik támadást helyettestő pihenés) a karakter cselekvéspontjait a maximum felére tölti (páratlan szám esetén lefelé kerekítve).
Egy környi pihenés (többletkörök hiányában minden pihenés, többletkörökkel csak amennyiben egy kör összes többlet és nem többletkörét lepiheni a karakter) a maximumra tölti a karakter cselekvéspontjait.
Rangsorolt/pontokon alapuló küzdelmek rendszere:
Egyetlen eltéréssel a bossharcoktól, az izgalom emelése érdekében.
Kitartás/pihenés: Minden karakter kitartásra osztott pontok*5 cselekvéspontot kap (amivel a harc során gazdálkodhat), és ez lesz a harcban a maximuma is.
Egy környi támadás (tehát árnyharcosnál, idomárnál 2 támadás; többieknél 1; plusz akkor is ennyit von le, ha csak egyet támad az árnyharcos/idomár) a játékos szintjével egyenlő pontba kerül.
Egy mellékcselekvés szint/2 pontba kerül (páratlan szám esetén lefelé kerekítve). Méregkenés fix 10 pont.
Egy többletkörnyi pihenés (tehát többszörös támadási lehetőségek esetében az egyik támadást helyettestő pihenés) a karakter cselekvéspontjait a maximum felére tölti (páratlan szám esetén lefelé kerekítve).
Egy környi pihenés (többletkörök hiányában minden pihenés, többletkörökkel csak amennyiben egy kör összes többlet és nem többletkörét lepiheni a karakter) a maximumra tölti a karakter cselekvéspontjait.
Az így érintett, és nem érintett megváltozott itemek:
Alap Csapat Sebzés Kristály (Aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása1->2-vel többet fog sebezni.)
Haladó Csapat Sebzés Kristály (Aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása4->7-tel többet fog sebezni.)
Börtön->Büntető Kristály (Egy piros indikátoros JK-t két körére kalitkába zár, megakadályozva a cselekvésben, egy harcban maximum egyszer használható.)
Büntető Kristály Recept
20->9 Vastag Tövisgyökér + 10->4 Nihil Levél
Erőtér Kristály (Amennyiben az ellenfeled szintje kisebb nálad a következő kiskörben nem tud megsebezni, két használat között legalább öt körnek el kell telnie.)
Gyenge Területi Kábító Kristály (Egy körre elkábít két ellenfelet,egyszer(lol)-> egy harcban egyszer használható, bossokon nem működik.)
Mobszorító Kristály (A kiválasztott mob/boss a következő körben nem térhet ki a támadások elől/a következő körben nincs támadás luft,csak 35-ös alatti bossokon használható->csak a használónál legalább 10 szinttel alacsonyabb mob/bossokon használható.)
Birkózó Kristály (A következő két körben minden harcban résztvevő játékos elveszíti minden speciális képességét, annak hatásai eltűnnek. A használó ereje emellett 10-el csökken.)
RövidPontosság->Telitalálat Potion (1 támadás erejéig biztos találatot nyújt, amennyiben a célpont legalább 6 szinttel alacsonyabb, egy harcban maximum egyszer használható.)
Béna->Gyenge Adrenalin Potion (+1->2 sebzés, +1->3 gyorsaság két körig)
Vörös Bika Potionújjáéled! (Használójának következő 3 támadása nem fogyaszt cselekvéspontot, tízes szint felett következő 2, húszas szint felett következő 1, egy harcban maximum egyszer használható.)
Hosszú Pontosság Potion (2 támadás erejéig biztos találat, íjászoknak, egy harcban maximum egy pontosság potion használható.)
Egyszerű Frissítő Potion (+4 gyorsaság +1 kitartásegy->négy körig és 25 HP-t gyógyít.)
Fegyver Élesség Potion (Fegyveren használandó, öt körön keresztül +3->5 sebzést okoz a fegyver, amelyen használták.)
Tartós Pontosság Potion (3 támadás erejéig biztos találat, íjászoknak, egy harcban maximum egy pontosság potion használható.)
Tartós Specialitás Potion (Három körig5->9-el növeli a spec. képesség pontjaid.)
Egyszerű Adrenalin Potion (+4 sebzés->erő és irányítás, +3 gyorsaság két körig.)
Gyenge Gyors Ütés Potion (Ha megiszod az adott kiskörben kapsz +1 többletkörnyi támadást,csak 20-as szint alatt->csak legalább 5 szinttel alacsonyabb célpont ellen használható.)
Energia Potion (A használó a következő körében kap +1 többletkört,hosszú szöveg és kikötések->viszont az az egy plusz többletkörnyi támadás kétszer annyi cselekvéspontot fogyaszt, egy harcban maximum egyszer használható.)
Gyenge Speciális Méreg (2 körig megakadályozza a speciális képességek működését amennyiben a célpont legalább 5 szinttel alacsonyabb a használónál, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
Gyenge Vérontó Méreg (-3->5 HP körönként a harc végéig/letisztításig, maximum 1 találatig marad a pengén.)
Gyenge Altató Méreg (Aki a mérget kapta 3 kör múlva elalszik egy körre, az alvás pihenőkörnek számít, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
Gyenge Méregfordító Méreg (A célpont által elszenvedett következő mérgezés ellentétes hatást fejt ki, emellett a célpont a következő mérgezett ütéstől nem szenved el sebzést, 1 találatig marad a pengén. A méreggel felszerelt penge csak ellenséges játékosba sebez, így elkerülve az indikátor színeződést.)
---------------------------------------------------------------------------------------------
Egyéb/kisbetűs rész:
Nem említett kristályokon leírás szépítés. (Egységesen nagy kezdőbetű...stb.)
Mire jók a pontoknál javítva lett a link a képességeknél.
Küzdelmek és szörnyharcok rendszere szabályzat át lett nevezve.
Várható: lopakodás bónusz erősítése.
Erre az újításra hivatkozva lehet újrapontozni. (Maximum. 2015. 04. 24-ig.)
Bossoknak nincs többé kitartás statja.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Szabályzat változások:
Mire jók a pontok:
Amennyiben valaki ragaszkodik a régi rendszerhez.
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Amennyiben nem pontokon alapuló rendszert használsz, a pihenés viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Pontokon alapuló szörnyharcok rendszere:
Mit befolyásol a szörny kitartása?: Semmit, mivel a szörny minden körben támad és sosem fárad el. A szörnyharcokban egyedül a játékos kitartása számít. A játékos a kitartásból cselekvéspontokat kap (CSP). Minden karakter kitartásra osztott pontok*5 cselekvéspontot kap (amivel a harc során gazdálkodhat), és ez lesz a harcban a maximuma is.
Egy környi támadás (tehát árnyharcosnál, idomárnál 2 támadás; többieknél 1; plusz akkor is ennyit von le, ha csak egyet támad az árnyharcos/idomár) a játékos szintjével egyenlő pontba kerül.
Egy mellékcselekvés szint/2 pontba kerül (páratlan szám esetén lefelé kerekítve).
Egy többletkörnyi pihenés (tehát többszörös támadási lehetőségek esetében az egyik támadást helyettestő pihenés) a karakter cselekvéspontjait a maximum felére tölti (páratlan szám esetén lefelé kerekítve).
Egy környi pihenés (többletkörök hiányában minden pihenés, többletkörökkel csak amennyiben egy kör összes többlet és nem többletkörét lepiheni a karakter) a maximumra tölti a karakter cselekvéspontjait.
Rangsorolt/pontokon alapuló küzdelmek rendszere:
Egyetlen eltéréssel a bossharcoktól, az izgalom emelése érdekében.
Kitartás/pihenés: Minden karakter kitartásra osztott pontok*5 cselekvéspontot kap (amivel a harc során gazdálkodhat), és ez lesz a harcban a maximuma is.
Egy környi támadás (tehát árnyharcosnál, idomárnál 2 támadás; többieknél 1; plusz akkor is ennyit von le, ha csak egyet támad az árnyharcos/idomár) a játékos szintjével egyenlő pontba kerül.
Egy mellékcselekvés szint/2 pontba kerül (páratlan szám esetén lefelé kerekítve). Méregkenés fix 10 pont.
Egy többletkörnyi pihenés (tehát többszörös támadási lehetőségek esetében az egyik támadást helyettestő pihenés) a karakter cselekvéspontjait a maximum felére tölti (páratlan szám esetén lefelé kerekítve).
Egy környi pihenés (többletkörök hiányában minden pihenés, többletkörökkel csak amennyiben egy kör összes többlet és nem többletkörét lepiheni a karakter) a maximumra tölti a karakter cselekvéspontjait.
Az így érintett, és nem érintett megváltozott itemek:
Alap Csapat Sebzés Kristály (Aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása
Haladó Csapat Sebzés Kristály (Aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása
Büntető Kristály Recept
Erőtér Kristály (Amennyiben az ellenfeled szintje kisebb nálad a következő kiskörben nem tud megsebezni, két használat között legalább öt körnek el kell telnie.)
Gyenge Területi Kábító Kristály (Egy körre elkábít két ellenfelet,
Mobszorító Kristály (A kiválasztott mob/boss a következő körben nem térhet ki a támadások elől/a következő körben nincs támadás luft,
Birkózó Kristály (A következő két körben minden harcban résztvevő játékos elveszíti minden speciális képességét, annak hatásai eltűnnek. A használó ereje emellett 10-el csökken.)
Rövid
Vörös Bika Potionújjáéled! (Használójának következő 3 támadása nem fogyaszt cselekvéspontot, tízes szint felett következő 2, húszas szint felett következő 1, egy harcban maximum egyszer használható.)
Egyszerű Frissítő Potion (+4 gyorsaság +1 kitartás
Fegyver Élesség Potion (Fegyveren használandó, öt körön keresztül +
Tartós Pontosság Potion (3 támadás erejéig biztos találat, íjászoknak, egy harcban maximum egy pontosság potion használható.)
Tartós Specialitás Potion (Három körig
Egyszerű Adrenalin Potion (+4 sebzés->erő és irányítás, +3 gyorsaság két körig.)
Gyenge Gyors Ütés Potion (Ha megiszod az adott kiskörben kapsz +1 többletkörnyi támadást,
Energia Potion (A használó a következő körében kap +1 többletkört,
Gyenge Speciális Méreg (2 körig megakadályozza a speciális képességek működését amennyiben a célpont legalább 5 szinttel alacsonyabb a használónál, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
Gyenge Vérontó Méreg (-
Gyenge Altató Méreg (Aki a mérget kapta 3 kör múlva elalszik egy körre, az alvás pihenőkörnek számít, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
Gyenge Méregfordító Méreg (A célpont által elszenvedett következő mérgezés ellentétes hatást fejt ki, emellett a célpont a következő mérgezett ütéstől nem szenved el sebzést, 1 találatig marad a pengén. A méreggel felszerelt penge csak ellenséges játékosba sebez, így elkerülve az indikátor színeződést.)
---------------------------------------------------------------------------------------------
Egyéb/kisbetűs rész:
Nem említett kristályokon leírás szépítés. (Egységesen nagy kezdőbetű...stb.)
Mire jók a pontoknál javítva lett a link a képességeknél.
Küzdelmek és szörnyharcok rendszere szabályzat át lett nevezve.
Várható: lopakodás bónusz erősítése.
Erre az újításra hivatkozva lehet újrapontozni. (Maximum. 2015. 04. 24-ig.)
Bossoknak nincs többé kitartás statja.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Bekerültek a heroic kazamaták!
Játszhatóak, teljesen funkcionálisak, csupán még lehetetlenek számotokra.
Jó nézegetést ^^
Játszhatóak, teljesen funkcionálisak, csupán még lehetetlenek számotokra.
Jó nézegetést ^^
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mostantól a boss meghirdetése után (tehát miután megnyílik a küldi a szinten) nem adok ki több boss infót, nehogy rám kelljen várni, mert még nem osztottam ki a két nappal az indulás előtt vett infót.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Rosalia írta:Továbbá arra is nyomatékosan felhívnám a figyelmeteket, hogy érthetően megfogalmazva írjátok le, hogy mire kéritek az 1, 2, 3 és 4 dobás utáni jutalmat. Annyi nekem nem elég, hogy "látásra kérem", hanem így helyes: "érclátásra kérném a +10 pontot". Vagy másik példa: ne azt írjátok, hogy "készítésre kérem", hanem azt, hogy "Kristályírásból kérnék egy gyakori receptet" vagy "Kristályírásra kérem a +2 pontot" stb. stb.
Továbbá rögzítve lett a bazáros leírásban, hogy a kidobott érték beváltása (és editelése) csak az adott hónapra érvényes. Tehát pl. ha kidobtál +10 szint érclátást, azt ne spájzolhatod be a következő hónapon esedékes tierváltásodra. Lehetőséged van viszont az adott hónapban bármikor kérni a dobásod utólagos beváltását, ezt azonban pü formájában jelezzétek nekem editelés után, hogy ne legyen elfelejtve és ne kelljen visszakeresni bazár frissítés után. Köszönöm!
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Aréna szabályváltozások:
Amennyiben a csapatban a legtöbb speciális képesség ponttal rendelkező karakternek kétszerese vagy több a speciális képesség pontjai, mint az ellenfél valamelyik tagjának, akkor az az ellenfél csak ötös (5) vagy hatos (6) dobásnál használhat speciális képességeket. Háromszoros vagy afölött értéknél csak hatos (6) dobásnál használhat.
Jártasság szabályváltozások:
Lopakodás: Szerintem eléggé egyértelmű, hogy a lopakodás mire jó. A lopakodás használatával észrevétlenül és lépéshangok nélkül "lopakodhatsz". Értelemszerűen minél nagyobb szintű, annál jobb a lopakodási tudásod.
1. szinten: Nálad gyengébb mobok, néhány NPC és az észleléssel nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (lefelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Egyes szintű lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
2. szinten: A te szinted körüli mobok, a gyengébb mobok, néhány NPC és az észlelés 2-es szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Kettes szintű lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
3. szinten: A te szinted körüli mobok, a gyengébb mobok, NPC-k nagyja és az észlelés 3-as szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Hármas szintű lopakodás bossharcoknál nem használható.
4. szinten: A mobok, a nálad legalább 10 szinttel kisebb bossok, az NPC-k nagyja és az észlelés 4-es szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinteddel megegyező mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Négyes szintű lopakodás a nálad 10 szinttel nem kisebb bossharcoknál nem használható.
5. szinten: Semelyik mob, boss, semelyik NPC sem vesz észre, és játékosok közül is csak az 5-ös észleléssel rendelkező tud, mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinteddel megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el.
Harcművész kaszt megerősítése:
Alap pontozásuk:
Élet: 2
Fegyverkezelés: 2
Erő: 1
Kitartás: 2
Gyorsaság: 1
Speciális képesség: 2
Bónuszaik:
Amennyiben a csapatban a legtöbb speciális képesség ponttal rendelkező karakternek kétszerese vagy több a speciális képesség pontjai, mint az ellenfél valamelyik tagjának, akkor az az ellenfél csak ötös (5) vagy hatos (6) dobásnál használhat speciális képességeket. Háromszoros vagy afölött értéknél csak hatos (6) dobásnál használhat.
Jártasság szabályváltozások:
Lopakodás: Szerintem eléggé egyértelmű, hogy a lopakodás mire jó. A lopakodás használatával észrevétlenül és lépéshangok nélkül "lopakodhatsz". Értelemszerűen minél nagyobb szintű, annál jobb a lopakodási tudásod.
1. szinten: Nálad gyengébb mobok, néhány NPC és az észleléssel nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (lefelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Egyes szintű lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
2. szinten: A te szinted körüli mobok, a gyengébb mobok, néhány NPC és az észlelés 2-es szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Kettes szintű lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
3. szinten: A te szinted körüli mobok, a gyengébb mobok, NPC-k nagyja és az észlelés 3-as szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Hármas szintű lopakodás bossharcoknál nem használható.
4. szinten: A mobok, a nálad legalább 10 szinttel kisebb bossok, az NPC-k nagyja és az észlelés 4-es szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinteddel megegyező mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Négyes szintű lopakodás a nálad 10 szinttel nem kisebb bossharcoknál nem használható.
5. szinten: Semelyik mob, boss, semelyik NPC sem vesz észre, és játékosok közül is csak az 5-ös észleléssel rendelkező tud, mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinteddel megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el.
Harcművész kaszt megerősítése:
Harcművész
A harcművészek egyedi, közelharci fegyverükkel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy minden fegyvert fel tudnak szerelni, felszereléseik kinézete egyedi és elvehetik mások fegyverét egy küzdelem során.
A harcművészek egyedi, közelharci fegyverükkel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy minden fegyvert fel tudnak szerelni, felszereléseik kinézete egyedi és elvehetik mások fegyverét egy küzdelem során.
Alap pontozásuk:
Élet: 2
Fegyverkezelés: 2
Erő: 1
Kitartás: 2
Gyorsaság: 1
Speciális képesség: 2
Bónuszaik:
- Egyedi fegyver: a fegyvereik úgy néznek ki, hogy "Valamilyen *Fegyver*". A *fegyver*-t itt szabadon kicserélhetik akármilyen közelharci fegyver nevére és a fegyverük fel is veszi annak kinézetét. A fegyver megszerzésekor kell kiválasztani, így utólag nem változtatható, hacsak nem vásárolnak egy újabb *fegyver*-t, ahol újra megadhatják.
- Egyedi felszerelés: a harcművész a jelenleg felszerelt alábbi felszerelései után: sisak, páncél, köpeny, cipő azok tierjének megfelelő értékben elosztható plusz felszerelés pontokat kap, amit fegyverkezelésre, kitartásra vagy speciális képességre tehet. A pontok a fegyverén jelennek meg, így ha egy másik harcművész elveszi a fegyvert, ezeket is megkapja ideiglenesen. (Újabb fegyver felszerelésekor a pontok átvándorolnak arra.)
- Egyedi kinézet: a harcművész ingyen változtathatja felszereléseinek kinézetét a páncél kinézetét változtató boltban.
- Fegyvertolvaj: harc közben használhatják ellenfeleik fegyverét, ha azt sikerül elvenni, vagy az ellenfél leejti, felvevésekor a fegyver bónuszainak felét plusz értékként hozzákapva a harc végéig, vagy amíg el nem engedik. (Egyszerre maximum egy ilyen fegyverből lehet bónuszokat kapni, a harcművész így egyszerre két fegyver forgatására lesz képes, de az árnyharcos bónuszt nem kapja meg, sima küzdőtérnél csakis az ellenfél beleegyezésével lehet elvenni.)
- Univerzális fegyverforgató: akármilyen fegyvert használhatnak, de ha más kaszt fegyvereit használják, akkor azok bónuszának csak a felét kapják meg. (Mínusz módosítók esetén azonban például -4 helyett 4/2=2, -6 lenne nekik, nem kerek számok esetén meg például 5 helyett 5/2=2.5, lefele kerekítve 2 lenne nekik.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A mai nap sok, kis szépítés/frissítés lesz, majd lehet keresgélni, mint a húsvéti tojást.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Elfeledés miatt a hardcore aréna reset 06. 01-jén lesz.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
12 / 19 oldal • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19
12 / 19 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.