Hírek az oldallal kapcsolatban
+11
Argo
Sakuya
Silica
Strea
Yuuki Asuna
Cardinal
Lizbet
Henzon
Rosalia
Asuna
Kayaba Akihiko
15 posters
13 / 19 oldal
13 / 19 oldal • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mostantól a bossokért járó egyedi itemek sorsolva lesznek a tagok között és teljesen random, hogy ki kapja. Így talán nem csak azok kapják majd, akik vagy nagyot sebeznek vagy pont jókor jönnek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Kereskedő céheknél a segédkereskedőkből jött aranyat mostantól külön kell számolni és csak fejlesztésekre lehet használni. A bónusszal megszerzett további rendes kereskedők továbbra is rendesen a kivehető aranyba tesznek. Ennek fő oka az, hogy egy hónap alatt kb. annyit hoznak, mintha valaki minden nap teljesítene egy küldetést.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mindenki örömére újabb rendszerváltoztatás! A lényege a kitartás rendszer megújulása. No, de nem is szaporítom tovább a szót, kezdjünk is bele.
Szabályzat változások:
Mire jók a pontok:
Amennyiben valaki ragaszkodik a régi rendszerhez.
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Amennyiben nem pontokon alapuló rendszert használsz, a pihenés viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Pontokon alapuló szörnyharcok rendszere:
Mit befolyásol a szörny kitartása?: Semmit, mivel a szörny minden körben támad és sosem fárad el. A szörnyharcokban egyedül a játékos kitartása számít. A játékos a kitartásból cselekvéspontokat kap (CSP). Minden karakter kitartásra osztott pontok*5 cselekvéspontot kap (amivel a harc során gazdálkodhat), és ez lesz a harcban a maximuma is.
Egy környi támadás (tehát árnyharcosnál, idomárnál 2 támadás; többieknél 1; plusz akkor is ennyit von le, ha csak egyet támad az árnyharcos/idomár) a játékos szintjével egyenlő pontba kerül.
Egy mellékcselekvés szint/2 pontba kerül (páratlan szám esetén lefelé kerekítve).
Egy többletkörnyi pihenés (tehát többszörös támadási lehetőségek esetében az egyik támadást helyettestő pihenés) a karakter cselekvéspontjait a maximum felére tölti (páratlan szám esetén lefelé kerekítve).
Egy környi pihenés (többletkörök hiányában minden pihenés, többletkörökkel csak amennyiben egy kör összes többlet és nem többletkörét lepiheni a karakter) a maximumra tölti a karakter cselekvéspontjait.
Rangsorolt/pontokon alapuló küzdelmek rendszere:
Egyetlen eltéréssel a bossharcoktól, az izgalom emelése érdekében.
Kitartás/pihenés: Minden karakter kitartásra osztott pontok*5 cselekvéspontot kap (amivel a harc során gazdálkodhat), és ez lesz a harcban a maximuma is.
Egy környi támadás (tehát árnyharcosnál, idomárnál 2 támadás; többieknél 1; plusz akkor is ennyit von le, ha csak egyet támad az árnyharcos/idomár) a játékos szintjével egyenlő pontba kerül.
Egy mellékcselekvés szint/2 pontba kerül (páratlan szám esetén lefelé kerekítve). Méregkenés fix 10 pont.
Egy többletkörnyi pihenés (tehát többszörös támadási lehetőségek esetében az egyik támadást helyettestő pihenés) a karakter cselekvéspontjait a maximum felére tölti (páratlan szám esetén lefelé kerekítve).
Egy környi pihenés (többletkörök hiányában minden pihenés, többletkörökkel csak amennyiben egy kör összes többlet és nem többletkörét lepiheni a karakter) a maximumra tölti a karakter cselekvéspontjait.
Az így érintett, és nem érintett megváltozott itemek:
Alap Csapat Sebzés Kristály (Aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása1->2-vel többet fog sebezni.)
Haladó Csapat Sebzés Kristály (Aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása4->7-tel többet fog sebezni.)
Börtön->Büntető Kristály (Egy piros indikátoros JK-t két körére kalitkába zár, megakadályozva a cselekvésben, egy harcban maximum egyszer használható.)
Büntető Kristály Recept
20->9 Vastag Tövisgyökér + 10->4 Nihil Levél
Erőtér Kristály (Amennyiben az ellenfeled szintje kisebb nálad a következő kiskörben nem tud megsebezni, két használat között legalább öt körnek el kell telnie.)
Gyenge Területi Kábító Kristály (Egy körre elkábít két ellenfelet,egyszer(lol)-> egy harcban egyszer használható, bossokon nem működik.)
Mobszorító Kristály (A kiválasztott mob/boss a következő körben nem térhet ki a támadások elől/a következő körben nincs támadás luft,csak 35-ös alatti bossokon használható->csak a használónál legalább 10 szinttel alacsonyabb mob/bossokon használható.)
Birkózó Kristály (A következő két körben minden harcban résztvevő játékos elveszíti minden speciális képességét, annak hatásai eltűnnek. A használó ereje emellett 10-el csökken.)
RövidPontosság->Telitalálat Potion (1 támadás erejéig biztos találatot nyújt, amennyiben a célpont legalább 6 szinttel alacsonyabb, egy harcban maximum egyszer használható.)
Béna->Gyenge Adrenalin Potion (+1->2 sebzés, +1->3 gyorsaság két körig)
Vörös Bika Potionújjáéled! (Használójának következő 3 támadása nem fogyaszt cselekvéspontot, tízes szint felett következő 2, húszas szint felett következő 1, egy harcban maximum egyszer használható.)
Hosszú Pontosság Potion (2 támadás erejéig biztos találat, íjászoknak, egy harcban maximum egy pontosság potion használható.)
Egyszerű Frissítő Potion (+4 gyorsaság +1 kitartásegy->négy körig és 25 HP-t gyógyít.)
Fegyver Élesség Potion (Fegyveren használandó, öt körön keresztül +3->5 sebzést okoz a fegyver, amelyen használták.)
Tartós Pontosság Potion (3 támadás erejéig biztos találat, íjászoknak, egy harcban maximum egy pontosság potion használható.)
Tartós Specialitás Potion (Három körig5->9-el növeli a spec. képesség pontjaid.)
Egyszerű Adrenalin Potion (+4 sebzés->erő és irányítás, +3 gyorsaság két körig.)
Gyenge Gyors Ütés Potion (Ha megiszod az adott kiskörben kapsz +1 többletkörnyi támadást,csak 20-as szint alatt->csak legalább 5 szinttel alacsonyabb célpont ellen használható.)
Energia Potion (A használó a következő körében kap +1 többletkört,hosszú szöveg és kikötések->viszont az az egy plusz többletkörnyi támadás kétszer annyi cselekvéspontot fogyaszt, egy harcban maximum egyszer használható.)
Gyenge Speciális Méreg (2 körig megakadályozza a speciális képességek működését amennyiben a célpont legalább 5 szinttel alacsonyabb a használónál, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
Gyenge Vérontó Méreg (-3->5 HP körönként a harc végéig/letisztításig, maximum 1 találatig marad a pengén.)
Gyenge Altató Méreg (Aki a mérget kapta 3 kör múlva elalszik egy körre, az alvás pihenőkörnek számít, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
Gyenge Méregfordító Méreg (A célpont által elszenvedett következő mérgezés ellentétes hatást fejt ki, emellett a célpont a következő mérgezett ütéstől nem szenved el sebzést, 1 találatig marad a pengén. A méreggel felszerelt penge csak ellenséges játékosba sebez, így elkerülve az indikátor színeződést.)
---------------------------------------------------------------------------------------------
Egyéb/kisbetűs rész:
Nem említett kristályokon leírás szépítés. (Egységesen nagy kezdőbetű...stb.)
Mire jók a pontoknál javítva lett a link a képességeknél.
Küzdelmek és szörnyharcok rendszere szabályzat át lett nevezve.
Várható: lopakodás bónusz erősítése.
Erre az újításra hivatkozva lehet újrapontozni. (Maximum. 2015. 04. 24-ig.)
Bossoknak nincs többé kitartás statja.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Szabályzat változások:
Mire jók a pontok:
Amennyiben valaki ragaszkodik a régi rendszerhez.
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Amennyiben nem pontokon alapuló rendszert használsz, a pihenés viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Pontokon alapuló szörnyharcok rendszere:
Mit befolyásol a szörny kitartása?: Semmit, mivel a szörny minden körben támad és sosem fárad el. A szörnyharcokban egyedül a játékos kitartása számít. A játékos a kitartásból cselekvéspontokat kap (CSP). Minden karakter kitartásra osztott pontok*5 cselekvéspontot kap (amivel a harc során gazdálkodhat), és ez lesz a harcban a maximuma is.
Egy környi támadás (tehát árnyharcosnál, idomárnál 2 támadás; többieknél 1; plusz akkor is ennyit von le, ha csak egyet támad az árnyharcos/idomár) a játékos szintjével egyenlő pontba kerül.
Egy mellékcselekvés szint/2 pontba kerül (páratlan szám esetén lefelé kerekítve).
Egy többletkörnyi pihenés (tehát többszörös támadási lehetőségek esetében az egyik támadást helyettestő pihenés) a karakter cselekvéspontjait a maximum felére tölti (páratlan szám esetén lefelé kerekítve).
Egy környi pihenés (többletkörök hiányában minden pihenés, többletkörökkel csak amennyiben egy kör összes többlet és nem többletkörét lepiheni a karakter) a maximumra tölti a karakter cselekvéspontjait.
Rangsorolt/pontokon alapuló küzdelmek rendszere:
Egyetlen eltéréssel a bossharcoktól, az izgalom emelése érdekében.
Kitartás/pihenés: Minden karakter kitartásra osztott pontok*5 cselekvéspontot kap (amivel a harc során gazdálkodhat), és ez lesz a harcban a maximuma is.
Egy környi támadás (tehát árnyharcosnál, idomárnál 2 támadás; többieknél 1; plusz akkor is ennyit von le, ha csak egyet támad az árnyharcos/idomár) a játékos szintjével egyenlő pontba kerül.
Egy mellékcselekvés szint/2 pontba kerül (páratlan szám esetén lefelé kerekítve). Méregkenés fix 10 pont.
Egy többletkörnyi pihenés (tehát többszörös támadási lehetőségek esetében az egyik támadást helyettestő pihenés) a karakter cselekvéspontjait a maximum felére tölti (páratlan szám esetén lefelé kerekítve).
Egy környi pihenés (többletkörök hiányában minden pihenés, többletkörökkel csak amennyiben egy kör összes többlet és nem többletkörét lepiheni a karakter) a maximumra tölti a karakter cselekvéspontjait.
Az így érintett, és nem érintett megváltozott itemek:
Alap Csapat Sebzés Kristály (Aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása
Haladó Csapat Sebzés Kristály (Aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása
Büntető Kristály Recept
Erőtér Kristály (Amennyiben az ellenfeled szintje kisebb nálad a következő kiskörben nem tud megsebezni, két használat között legalább öt körnek el kell telnie.)
Gyenge Területi Kábító Kristály (Egy körre elkábít két ellenfelet,
Mobszorító Kristály (A kiválasztott mob/boss a következő körben nem térhet ki a támadások elől/a következő körben nincs támadás luft,
Birkózó Kristály (A következő két körben minden harcban résztvevő játékos elveszíti minden speciális képességét, annak hatásai eltűnnek. A használó ereje emellett 10-el csökken.)
Rövid
Vörös Bika Potionújjáéled! (Használójának következő 3 támadása nem fogyaszt cselekvéspontot, tízes szint felett következő 2, húszas szint felett következő 1, egy harcban maximum egyszer használható.)
Egyszerű Frissítő Potion (+4 gyorsaság +1 kitartás
Fegyver Élesség Potion (Fegyveren használandó, öt körön keresztül +
Tartós Pontosság Potion (3 támadás erejéig biztos találat, íjászoknak, egy harcban maximum egy pontosság potion használható.)
Tartós Specialitás Potion (Három körig
Egyszerű Adrenalin Potion (+4 sebzés->erő és irányítás, +3 gyorsaság két körig.)
Gyenge Gyors Ütés Potion (Ha megiszod az adott kiskörben kapsz +1 többletkörnyi támadást,
Energia Potion (A használó a következő körében kap +1 többletkört,
Gyenge Speciális Méreg (2 körig megakadályozza a speciális képességek működését amennyiben a célpont legalább 5 szinttel alacsonyabb a használónál, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
Gyenge Vérontó Méreg (-
Gyenge Altató Méreg (Aki a mérget kapta 3 kör múlva elalszik egy körre, az alvás pihenőkörnek számít, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
Gyenge Méregfordító Méreg (A célpont által elszenvedett következő mérgezés ellentétes hatást fejt ki, emellett a célpont a következő mérgezett ütéstől nem szenved el sebzést, 1 találatig marad a pengén. A méreggel felszerelt penge csak ellenséges játékosba sebez, így elkerülve az indikátor színeződést.)
---------------------------------------------------------------------------------------------
Egyéb/kisbetűs rész:
Nem említett kristályokon leírás szépítés. (Egységesen nagy kezdőbetű...stb.)
Mire jók a pontoknál javítva lett a link a képességeknél.
Küzdelmek és szörnyharcok rendszere szabályzat át lett nevezve.
Várható: lopakodás bónusz erősítése.
Erre az újításra hivatkozva lehet újrapontozni. (Maximum. 2015. 04. 24-ig.)
Bossoknak nincs többé kitartás statja.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Bekerültek a heroic kazamaták!
Játszhatóak, teljesen funkcionálisak, csupán még lehetetlenek számotokra.
Jó nézegetést ^^
Játszhatóak, teljesen funkcionálisak, csupán még lehetetlenek számotokra.
Jó nézegetést ^^
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mostantól a boss meghirdetése után (tehát miután megnyílik a küldi a szinten) nem adok ki több boss infót, nehogy rám kelljen várni, mert még nem osztottam ki a két nappal az indulás előtt vett infót.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Rosalia írta:Továbbá arra is nyomatékosan felhívnám a figyelmeteket, hogy érthetően megfogalmazva írjátok le, hogy mire kéritek az 1, 2, 3 és 4 dobás utáni jutalmat. Annyi nekem nem elég, hogy "látásra kérem", hanem így helyes: "érclátásra kérném a +10 pontot". Vagy másik példa: ne azt írjátok, hogy "készítésre kérem", hanem azt, hogy "Kristályírásból kérnék egy gyakori receptet" vagy "Kristályírásra kérem a +2 pontot" stb. stb.
Továbbá rögzítve lett a bazáros leírásban, hogy a kidobott érték beváltása (és editelése) csak az adott hónapra érvényes. Tehát pl. ha kidobtál +10 szint érclátást, azt ne spájzolhatod be a következő hónapon esedékes tierváltásodra. Lehetőséged van viszont az adott hónapban bármikor kérni a dobásod utólagos beváltását, ezt azonban pü formájában jelezzétek nekem editelés után, hogy ne legyen elfelejtve és ne kelljen visszakeresni bazár frissítés után. Köszönöm!
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Aréna szabályváltozások:
Amennyiben a csapatban a legtöbb speciális képesség ponttal rendelkező karakternek kétszerese vagy több a speciális képesség pontjai, mint az ellenfél valamelyik tagjának, akkor az az ellenfél csak ötös (5) vagy hatos (6) dobásnál használhat speciális képességeket. Háromszoros vagy afölött értéknél csak hatos (6) dobásnál használhat.
Jártasság szabályváltozások:
Lopakodás: Szerintem eléggé egyértelmű, hogy a lopakodás mire jó. A lopakodás használatával észrevétlenül és lépéshangok nélkül "lopakodhatsz". Értelemszerűen minél nagyobb szintű, annál jobb a lopakodási tudásod.
1. szinten: Nálad gyengébb mobok, néhány NPC és az észleléssel nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (lefelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Egyes szintű lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
2. szinten: A te szinted körüli mobok, a gyengébb mobok, néhány NPC és az észlelés 2-es szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Kettes szintű lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
3. szinten: A te szinted körüli mobok, a gyengébb mobok, NPC-k nagyja és az észlelés 3-as szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Hármas szintű lopakodás bossharcoknál nem használható.
4. szinten: A mobok, a nálad legalább 10 szinttel kisebb bossok, az NPC-k nagyja és az észlelés 4-es szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinteddel megegyező mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Négyes szintű lopakodás a nálad 10 szinttel nem kisebb bossharcoknál nem használható.
5. szinten: Semelyik mob, boss, semelyik NPC sem vesz észre, és játékosok közül is csak az 5-ös észleléssel rendelkező tud, mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinteddel megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el.
Harcművész kaszt megerősítése:
Alap pontozásuk:
Élet: 2
Fegyverkezelés: 2
Erő: 1
Kitartás: 2
Gyorsaság: 1
Speciális képesség: 2
Bónuszaik:
Amennyiben a csapatban a legtöbb speciális képesség ponttal rendelkező karakternek kétszerese vagy több a speciális képesség pontjai, mint az ellenfél valamelyik tagjának, akkor az az ellenfél csak ötös (5) vagy hatos (6) dobásnál használhat speciális képességeket. Háromszoros vagy afölött értéknél csak hatos (6) dobásnál használhat.
Jártasság szabályváltozások:
Lopakodás: Szerintem eléggé egyértelmű, hogy a lopakodás mire jó. A lopakodás használatával észrevétlenül és lépéshangok nélkül "lopakodhatsz". Értelemszerűen minél nagyobb szintű, annál jobb a lopakodási tudásod.
1. szinten: Nálad gyengébb mobok, néhány NPC és az észleléssel nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (lefelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Egyes szintű lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
2. szinten: A te szinted körüli mobok, a gyengébb mobok, néhány NPC és az észlelés 2-es szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Kettes szintű lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
3. szinten: A te szinted körüli mobok, a gyengébb mobok, NPC-k nagyja és az észlelés 3-as szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Hármas szintű lopakodás bossharcoknál nem használható.
4. szinten: A mobok, a nálad legalább 10 szinttel kisebb bossok, az NPC-k nagyja és az észlelés 4-es szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinteddel megegyező mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Négyes szintű lopakodás a nálad 10 szinttel nem kisebb bossharcoknál nem használható.
5. szinten: Semelyik mob, boss, semelyik NPC sem vesz észre, és játékosok közül is csak az 5-ös észleléssel rendelkező tud, mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinteddel megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el.
Harcművész kaszt megerősítése:
Harcművész
A harcművészek egyedi, közelharci fegyverükkel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy minden fegyvert fel tudnak szerelni, felszereléseik kinézete egyedi és elvehetik mások fegyverét egy küzdelem során.
A harcművészek egyedi, közelharci fegyverükkel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy minden fegyvert fel tudnak szerelni, felszereléseik kinézete egyedi és elvehetik mások fegyverét egy küzdelem során.
Alap pontozásuk:
Élet: 2
Fegyverkezelés: 2
Erő: 1
Kitartás: 2
Gyorsaság: 1
Speciális képesség: 2
Bónuszaik:
- Egyedi fegyver: a fegyvereik úgy néznek ki, hogy "Valamilyen *Fegyver*". A *fegyver*-t itt szabadon kicserélhetik akármilyen közelharci fegyver nevére és a fegyverük fel is veszi annak kinézetét. A fegyver megszerzésekor kell kiválasztani, így utólag nem változtatható, hacsak nem vásárolnak egy újabb *fegyver*-t, ahol újra megadhatják.
- Egyedi felszerelés: a harcművész a jelenleg felszerelt alábbi felszerelései után: sisak, páncél, köpeny, cipő azok tierjének megfelelő értékben elosztható plusz felszerelés pontokat kap, amit fegyverkezelésre, kitartásra vagy speciális képességre tehet. A pontok a fegyverén jelennek meg, így ha egy másik harcművész elveszi a fegyvert, ezeket is megkapja ideiglenesen. (Újabb fegyver felszerelésekor a pontok átvándorolnak arra.)
- Egyedi kinézet: a harcművész ingyen változtathatja felszereléseinek kinézetét a páncél kinézetét változtató boltban.
- Fegyvertolvaj: harc közben használhatják ellenfeleik fegyverét, ha azt sikerül elvenni, vagy az ellenfél leejti, felvevésekor a fegyver bónuszainak felét plusz értékként hozzákapva a harc végéig, vagy amíg el nem engedik. (Egyszerre maximum egy ilyen fegyverből lehet bónuszokat kapni, a harcművész így egyszerre két fegyver forgatására lesz képes, de az árnyharcos bónuszt nem kapja meg, sima küzdőtérnél csakis az ellenfél beleegyezésével lehet elvenni.)
- Univerzális fegyverforgató: akármilyen fegyvert használhatnak, de ha más kaszt fegyvereit használják, akkor azok bónuszának csak a felét kapják meg. (Mínusz módosítók esetén azonban például -4 helyett 4/2=2, -6 lenne nekik, nem kerek számok esetén meg például 5 helyett 5/2=2.5, lefele kerekítve 2 lenne nekik.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A mai nap sok, kis szépítés/frissítés lesz, majd lehet keresgélni, mint a húsvéti tojást.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Elfeledés miatt a hardcore aréna reset 06. 01-jén lesz.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A Szóló Paradise kiegészült T4-el és a növények ára kissé lejjebb csökkent.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Aludtam rá egyet és úgy döntöttem, hogy végül is izgalmasabbá tenné a harcokat, így a 20. boss első próbája után már szabadon lehet írni reakciókat, nem harci hozzászólásokat.
Parancsnok a bossharcoknál: Mivel bossharcoknál tilos a metagamerkedés, (a jutalom egy elosztható pont megvonása a büntetés) bossharcoknál az első körben a szervező kinevezhet egy parancsnokot, amennyiben igényli ezt. A parancsnok egy speciális pozícióba kerül, miszerint ő szabadon irányíthat az egész bossharc leforgása alatt. A parancsnok ugyanúgy játékos, mint a többiek, tehát megvan a saját köre, ő is támadható, SWITCH-cselhet másra. A parancsnok hátránya azonban, hogy mások nem SWITCH-cselhetnek rá. Emellett a parancsnok adhat a harchoz egyedi számlálókat, amit in-game mindenki lát az egyik sarokban.
Természetesen más is szabadon beszélhet, csupán a hozzászólása elején jeleznie kell, hogy nem harci poszt. Továbbá szabad beszéddel továbbra sem lehet sorrendet módosítani vagy számlálót indítani és természetesen cselekedni. (Legyen az mellékcselekvés, mint a kiteleportálás, vagy akár egy potion átadása.)
Parancsnok a bossharcoknál: Mivel bossharcoknál tilos a metagamerkedés, (a jutalom egy elosztható pont megvonása a büntetés) bossharcoknál az első körben a szervező kinevezhet egy parancsnokot, amennyiben igényli ezt. A parancsnok egy speciális pozícióba kerül, miszerint ő szabadon irányíthat az egész bossharc leforgása alatt. A parancsnok ugyanúgy játékos, mint a többiek, tehát megvan a saját köre, ő is támadható, SWITCH-cselhet másra. A parancsnok hátránya azonban, hogy mások nem SWITCH-cselhetnek rá. Emellett a parancsnok adhat a harchoz egyedi számlálókat, amit in-game mindenki lát az egyik sarokban.
Természetesen más is szabadon beszélhet, csupán a hozzászólása elején jeleznie kell, hogy nem harci poszt. Továbbá szabad beszéddel továbbra sem lehet sorrendet módosítani vagy számlálót indítani és természetesen cselekedni. (Legyen az mellékcselekvés, mint a kiteleportálás, vagy akár egy potion átadása.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Egy kis item változás:
Életlen *Fegyver* (+2 erő -1 fegyverkezelés) -> Életlen *Fegyver* (+3 erő -1 fegyverkezelés)
Körpajzs (+3 páncél) -> Körpajzs (+5 páncél)
Nagy Körpajzs (+4 páncél) -> Nagy Körpajzs (+8 páncél)
Pókháló Pajzs (+3 páncél +1 erő) -> Pókháló Pajzs (+7 páncél +1 erő)
Új itemek (recept nélküli itemek):
(Továbbiak várhatóak az adott tier összes receptjének felfedezése után)
T1
Törött Kard (+1 erő +2 kitartás)
Bronz Kard (+1 erő +3 speciális képesség)
Tömény Kőkard (+10 erő -5 gyorsaság)
Rozsdás Nodachi (+7 erő -1 speciális képesség)
Rubin Kard (+6 erő)
Életlen *Kopja/Rövid Kard* (+2 erő +1 speciális képesség)
Gerezdes Buzogány (+4 erő)
Láncos Buzogány (+9 erő -3 fegyverkezelés)
A Gyűjtögető Pajzsa (+10 páncél, minden küldetés után Tier 1-es látások esetén +5 érc és/vagy növény jár, ha a táskádban van)
Könnyű Pallos (+1 erő +1 gyorsaság)
Nagy Bunkósbot (+7 erő -4 speciális képesség)
Rozsdás *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+8 erő *-4 kitartás/-4 fegyverkezelés/-4 gyorsaság*)
Óriási Harci Faág (+15 erő -7 fegyverkezelés -4 speciális képesség)
"-10 intelligencia"
Tüskés Bunkósbot (+8 erő -3 speciális képesség)
Könnyű Tompa Fejsze (+5 erő)
Harci Kalapács (+8 erő -2 gyorsaság)
Vas *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+10 erő *-4 kitartás/-4 fegyverkezelés/-4 gyorsaság*)
Bronz Kés (+2 erő)
Karom (+1 erő +2 kitartás)
Görbe Kés (+2 erő +2 fegyverkezelés)
Fényes Kés (+5 erő)
Hosszú Karom (+1 erő +2 fegyverkezelés +3 kitartás)
Rövid Ostor (+4 irányítás -1 élet)
Állatidomár Kés (+3 erő)
Bronz Irányítópálca (+2 irányítás +1 fegyverkezelés)
Állatidomár Kard (+4 erő)
Fa Síp (+3 irányítás +2 speciális képesség)
Répa Horgászboton (+1 irányítás +4 gyorsaság)
Bőrkesztyű (+5 irányítás +1 kitartás)
Bőr Íj (+2 irányítás)
Tömény Íj (+2 erő +1 irányítás)
Könnyű Íj (+2 irányítás +1 gyorsaság)
Bronz Íj (+4 irányítás)
Vas Íj (+6 irányítás -1 gyorsaság)
Hosszú Íj (+7 irányítás -2 fegyverkezelés)
Számszeríj (+8 irányítás -2 gyorsaság)
Különleges *Fegyver* (+1 erő +2 speciális képesség)
Rozsdás *Fegyver* (+4 erő -1 speciális képesség)
Harcos *Fegyver* (+8 erő -4 gyorsaság)
Fényes *Fegyver* (+5 erő)
Hárító *Fegyver* (+1 erő +10 páncél)
Túlélő *Fegyver* (+1 erő +2 élet)
A Gyártó Fegyvere (+3 erő +2 speciális képesség, minden Tier 1-es legyártott gyakori tárgyból kettőt gyártasz, ha a táskádban van)
T2
Rozsdás Fémkard (+8 erő -1 speciális képesség)
Fényes Rubin Kard (+8 erő)
Katana (+5 erő +2 fegyverkezelés +1 gyorsaság)
Nodachi (+8 erő +1 speciális képesség)
Éles Fémkard (+10 erő)
Rozsdás Katana (+8 erő +2 fegyverkezelés +1 gyorsaság -1 speciális képesség)
Acél Kard (+11 erő)
Díszes Kard (+8 erő +3 kitartás)
Fényes Raikiri (+5 erő +7 gyorsaság)
Fém Rövid Kard (+5 erő +2 gyorsaság)
Bőrpajzs (+1 gyorsaság +15 páncél)
Kerek Bőrpajzs (+4 gyorsaság +10 páncél)
Kis *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+1 erő +4 gyorsaság +4 speciális képesség)
Támaszpajzs (+7 kitartás +5 páncél)
Koboldszúró Kopja (+10 erő)
Tollas Buzogány (+9 erő +5 páncél)
Nagy Hősi Pajzs (+2 erő -1 gyorsaság +25 páncél)
Könnyű Pöröly (+6 erő +1 kitartás)
Harci Fejsze (+10 erő -2 fegyverkezelés)
Barbár *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+14 erő *-6 kitartás/-6 fegyverkezelés/-6 gyorsaság*)
Tömény *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+12 erő *-3 kitartás/-3 fegyverkezelés/-3 gyorsaság*)
Fém Boxer (+1 erő +8 kitartás)
Rubin *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+12 erő *-2 kitartás/-2 fegyverkezelés/-2 gyorsaság*)
Gigantikus Kalapács (+25 erő -15 gyorsaság)
Fényes *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+15 erő *-4 kitartás/-4 fegyverkezelés/-4 gyorsaság*)
Díszes Pöröly (+8 erő +6 speciális képesség -3 gyorsaság)
Fém Kés (+7 erő)
Stiletto (+6 erő +2 gyorsaság)
Acél Kés (+9 erő)
Acélkarom (+8 erő +2 kitartás)
Acél Tőr (+9 erő +4 fegyverkezelés -2 gyorsaság)
Rubin Kés (+8 erő +4 speciális képesség)
Fém Állatidomár Kard (+7 erő)
Fém Irányítópálca (+5 irányítás +2 fegyverkezelés)
Fém Kesztyű (+8 irányítás)
Rubin Irányítópálca (+9 irányítás)
Fém Síp (+8 irányítás +2 speciális képesség)
Répa Díszes Horgászboton (+1 irányítás +9 gyorsaság)
Selyem Kesztyű (+2 irányítás +9 kitartás)
Acél Bot (+2 erő +5 irányítás +2 élet)
Fém Számszeríj (+10 irányítás -3 gyorsaság)
Fém Hosszú Íj (+10 irányítás -3 fegyverkezelés)
Rugalmas Íj (+7 irányítás +1 fegyverkezelés)
Elfmintás Íj (+9 irányítás)
Energia Íj (+2 irányítás +7 kitartás)
Sárkánymintás Íj (+6 irányítás +4 speciális képesség)
Természet Íj (+2 irányítás +4 élet)
Acél Íj (+6 erő +5 irányítás)
Rugalmas Bőr Íj (+4 irányítás +7 fegyverkezelés)
Visszacsapódó Íj (+9 irányítás +3 erő)
Különleges Harcos *Fegyver* (+9 erő -4 gyorsaság +2 speciális képesség)
Életlen Fényes *Fegyver* (+8 erő -1 fegyverkezelés)
Éles Míves *Fegyver* (+5 erő +3 fegyverkezelés)
Nagy Hárító *Fegyver* (+2 erő +15 páncél)
Gyors Futó *Fegyver* (+2 erő +7 gyorsaság)
Rozsdás Óriás *Fegyver* (+15 erő -5 speciális képesség)
Könnyű *Fegyver* (+3 erő +3 kitartás +4 gyorsaság)
Acél *Fegyver* (+10 erő +1 kitartás)
Hamis *Fegyver* (+1 erő +10 speciális képesség)
Ritkák meg páncélok még várhatóak.
Életlen *Fegyver* (+2 erő -1 fegyverkezelés) -> Életlen *Fegyver* (+3 erő -1 fegyverkezelés)
Körpajzs (+3 páncél) -> Körpajzs (+5 páncél)
Nagy Körpajzs (+4 páncél) -> Nagy Körpajzs (+8 páncél)
Pókháló Pajzs (+3 páncél +1 erő) -> Pókháló Pajzs (+7 páncél +1 erő)
Új itemek (recept nélküli itemek):
(Továbbiak várhatóak az adott tier összes receptjének felfedezése után)
T1
Törött Kard (+1 erő +2 kitartás)
Bronz Kard (+1 erő +3 speciális képesség)
Tömény Kőkard (+10 erő -5 gyorsaság)
Rozsdás Nodachi (+7 erő -1 speciális képesség)
Rubin Kard (+6 erő)
Életlen *Kopja/Rövid Kard* (+2 erő +1 speciális képesség)
Gerezdes Buzogány (+4 erő)
Láncos Buzogány (+9 erő -3 fegyverkezelés)
A Gyűjtögető Pajzsa (+10 páncél, minden küldetés után Tier 1-es látások esetén +5 érc és/vagy növény jár, ha a táskádban van)
Könnyű Pallos (+1 erő +1 gyorsaság)
Nagy Bunkósbot (+7 erő -4 speciális képesség)
Rozsdás *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+8 erő *-4 kitartás/-4 fegyverkezelés/-4 gyorsaság*)
Óriási Harci Faág (+15 erő -7 fegyverkezelés -4 speciális képesség)
"-10 intelligencia"
Tüskés Bunkósbot (+8 erő -3 speciális képesség)
Könnyű Tompa Fejsze (+5 erő)
Harci Kalapács (+8 erő -2 gyorsaság)
Vas *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+10 erő *-4 kitartás/-4 fegyverkezelés/-4 gyorsaság*)
Bronz Kés (+2 erő)
Karom (+1 erő +2 kitartás)
Görbe Kés (+2 erő +2 fegyverkezelés)
Fényes Kés (+5 erő)
Hosszú Karom (+1 erő +2 fegyverkezelés +3 kitartás)
Rövid Ostor (+4 irányítás -1 élet)
Állatidomár Kés (+3 erő)
Bronz Irányítópálca (+2 irányítás +1 fegyverkezelés)
Állatidomár Kard (+4 erő)
Fa Síp (+3 irányítás +2 speciális képesség)
Répa Horgászboton (+1 irányítás +4 gyorsaság)
Bőrkesztyű (+5 irányítás +1 kitartás)
Bőr Íj (+2 irányítás)
Tömény Íj (+2 erő +1 irányítás)
Könnyű Íj (+2 irányítás +1 gyorsaság)
Bronz Íj (+4 irányítás)
Vas Íj (+6 irányítás -1 gyorsaság)
Hosszú Íj (+7 irányítás -2 fegyverkezelés)
Számszeríj (+8 irányítás -2 gyorsaság)
Különleges *Fegyver* (+1 erő +2 speciális képesség)
Rozsdás *Fegyver* (+4 erő -1 speciális képesség)
Harcos *Fegyver* (+8 erő -4 gyorsaság)
Fényes *Fegyver* (+5 erő)
Hárító *Fegyver* (+1 erő +10 páncél)
Túlélő *Fegyver* (+1 erő +2 élet)
A Gyártó Fegyvere (+3 erő +2 speciális képesség, minden Tier 1-es legyártott gyakori tárgyból kettőt gyártasz, ha a táskádban van)
T2
Rozsdás Fémkard (+8 erő -1 speciális képesség)
Fényes Rubin Kard (+8 erő)
Katana (+5 erő +2 fegyverkezelés +1 gyorsaság)
Nodachi (+8 erő +1 speciális képesség)
Éles Fémkard (+10 erő)
Rozsdás Katana (+8 erő +2 fegyverkezelés +1 gyorsaság -1 speciális képesség)
Acél Kard (+11 erő)
Díszes Kard (+8 erő +3 kitartás)
Fényes Raikiri (+5 erő +7 gyorsaság)
Fém Rövid Kard (+5 erő +2 gyorsaság)
Bőrpajzs (+1 gyorsaság +15 páncél)
Kerek Bőrpajzs (+4 gyorsaság +10 páncél)
Kis *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+1 erő +4 gyorsaság +4 speciális képesség)
Támaszpajzs (+7 kitartás +5 páncél)
Koboldszúró Kopja (+10 erő)
Tollas Buzogány (+9 erő +5 páncél)
Nagy Hősi Pajzs (+2 erő -1 gyorsaság +25 páncél)
Könnyű Pöröly (+6 erő +1 kitartás)
Harci Fejsze (+10 erő -2 fegyverkezelés)
Barbár *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+14 erő *-6 kitartás/-6 fegyverkezelés/-6 gyorsaság*)
Tömény *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+12 erő *-3 kitartás/-3 fegyverkezelés/-3 gyorsaság*)
Fém Boxer (+1 erő +8 kitartás)
Rubin *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+12 erő *-2 kitartás/-2 fegyverkezelés/-2 gyorsaság*)
Gigantikus Kalapács (+25 erő -15 gyorsaság)
Fényes *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+15 erő *-4 kitartás/-4 fegyverkezelés/-4 gyorsaság*)
Díszes Pöröly (+8 erő +6 speciális képesség -3 gyorsaság)
Fém Kés (+7 erő)
Stiletto (+6 erő +2 gyorsaság)
Acél Kés (+9 erő)
Acélkarom (+8 erő +2 kitartás)
Acél Tőr (+9 erő +4 fegyverkezelés -2 gyorsaság)
Rubin Kés (+8 erő +4 speciális képesség)
Fém Állatidomár Kard (+7 erő)
Fém Irányítópálca (+5 irányítás +2 fegyverkezelés)
Fém Kesztyű (+8 irányítás)
Rubin Irányítópálca (+9 irányítás)
Fém Síp (+8 irányítás +2 speciális képesség)
Répa Díszes Horgászboton (+1 irányítás +9 gyorsaság)
Selyem Kesztyű (+2 irányítás +9 kitartás)
Acél Bot (+2 erő +5 irányítás +2 élet)
Fém Számszeríj (+10 irányítás -3 gyorsaság)
Fém Hosszú Íj (+10 irányítás -3 fegyverkezelés)
Rugalmas Íj (+7 irányítás +1 fegyverkezelés)
Elfmintás Íj (+9 irányítás)
Energia Íj (+2 irányítás +7 kitartás)
Sárkánymintás Íj (+6 irányítás +4 speciális képesség)
Természet Íj (+2 irányítás +4 élet)
Acél Íj (+6 erő +5 irányítás)
Rugalmas Bőr Íj (+4 irányítás +7 fegyverkezelés)
Visszacsapódó Íj (+9 irányítás +3 erő)
Különleges Harcos *Fegyver* (+9 erő -4 gyorsaság +2 speciális képesség)
Életlen Fényes *Fegyver* (+8 erő -1 fegyverkezelés)
Éles Míves *Fegyver* (+5 erő +3 fegyverkezelés)
Nagy Hárító *Fegyver* (+2 erő +15 páncél)
Gyors Futó *Fegyver* (+2 erő +7 gyorsaság)
Rozsdás Óriás *Fegyver* (+15 erő -5 speciális képesség)
Könnyű *Fegyver* (+3 erő +3 kitartás +4 gyorsaság)
Acél *Fegyver* (+10 erő +1 kitartás)
Hamis *Fegyver* (+1 erő +10 speciális képesség)
Ritkák meg páncélok még várhatóak.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Nos, hogy akkor mindenhol 12 legyen és ne vegyesen 11-12 (árnyharcosnál 6-7).
A terv pedig, hogy mindenhol lesz legalább 1 ritka.
Ennek köszönhetően rövid karriert befutott, kikerült item:
Koboldszúró Kopja (+10 erő)
Változás, hogy ha már ritka, legyen is értelme:
Szabdaló (+5 erő +4 gyorsaság +2 fegyverkezelés) -> Szabdaló (+5 erő +4 gyorsaság +2 fegyverkezelés, támadásonként 1/12 esély azonnali csonkításra (12-es kockával kell dobni))
Árnyszúró Bicska (+2 erő +2 speciális képesség +1 kitartás) -> Árnyszúró Bicska (+2 erő +2 speciális képesség +1 kitartás, egy célpontnak -1 lopakodás)
Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás) -> Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének ördögszarvai nőnek)
Tehát új itemek:
T1
Életlen Raikiri (+1 erő +5 gyorsaság)
Címerpajzs (+15 páncél)
Fényes *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+8 erő *-2 kitartás/-2 fegyverkezelés/-2 gyorsaság*)
Fa Kés (+2 gyorsaság)
Rozsdás Kés (+4 erő -1 speciális képesség)
Vas Kés (+4 erő)
Életlen Stiletto (+3 erő +2 gyorsaság)
Vas Karom (+6 erő)
Fa Íj (+1 erő)
Vas *Fegyver* (+6 erő)
T2
A Tombolás Kalapácsa (+30 erő -14 kitartás, minden támadás után +2 sebzés és +1 CSP fogyasztás)
"Ahogy elhúzódott a harc, kezdett egyre mérgesebb lenni... és valamilyen okból ezen harag erősítette ütéseit."
Fém Karom (+5 erő +2 kitartás)
Rubin Karom (+4 erő +4 fegyverkezelés)
Rozsdás Tőr (+10 erő -1 speciális képesség)
Fém Tőr (+8 erő +2 fegyverkezelés)
Acél Stiletto (+6 erő +3 gyorsaság)
Rubin Stiletto (+5 erő +7 gyorsaság)
Mérgezett Penge (+10 erő +5 speciális képesség, találatonként +X-et sebez, ahol az X egyenlő az előző (ezzel a pengével bevitt) találatok +1-el, a pengére nem lehet mérget kenni)
Kapcsolat Bot (+12 irányítás +4 speciális képesség, amíg a bot fel van szerelve a peted jellemét szabadon formálhatod, leszereléskor visszatér az eredetihez)
"Láttál már vad pandát? Jámbor tűzsárkányt? Pókfóbiás óriáspókot? Ezelőtt még én sem...”
Mini Ballista (+22 irányítás -8 gyorsaság, amennyiben az előző két körben fizikailag nem mozdultál a mini ballistából kilőtt nyíl +7-et sebez)
"A legrosszabb érzés az, mikor végre felérsz egy domb tetejére csak azért, hogy öt ilyen nézzen egyenesen feléd."
Blokkoló *Fegyver* (+4 erő +8 fegyverkezelés)
Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, de sajnos nem tud velük repülni)
A terv pedig, hogy mindenhol lesz legalább 1 ritka.
Ennek köszönhetően rövid karriert befutott, kikerült item:
Koboldszúró Kopja (+10 erő)
Változás, hogy ha már ritka, legyen is értelme:
Szabdaló (+5 erő +4 gyorsaság +2 fegyverkezelés) -> Szabdaló (+5 erő +4 gyorsaság +2 fegyverkezelés, támadásonként 1/12 esély azonnali csonkításra (12-es kockával kell dobni))
Árnyszúró Bicska (+2 erő +2 speciális képesség +1 kitartás) -> Árnyszúró Bicska (+2 erő +2 speciális képesség +1 kitartás, egy célpontnak -1 lopakodás)
Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás) -> Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének ördögszarvai nőnek)
Tehát új itemek:
T1
Életlen Raikiri (+1 erő +5 gyorsaság)
Címerpajzs (+15 páncél)
Fényes *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+8 erő *-2 kitartás/-2 fegyverkezelés/-2 gyorsaság*)
Fa Kés (+2 gyorsaság)
Rozsdás Kés (+4 erő -1 speciális képesség)
Vas Kés (+4 erő)
Életlen Stiletto (+3 erő +2 gyorsaság)
Vas Karom (+6 erő)
Fa Íj (+1 erő)
Vas *Fegyver* (+6 erő)
T2
A Tombolás Kalapácsa (+30 erő -14 kitartás, minden támadás után +2 sebzés és +1 CSP fogyasztás)
"Ahogy elhúzódott a harc, kezdett egyre mérgesebb lenni... és valamilyen okból ezen harag erősítette ütéseit."
Fém Karom (+5 erő +2 kitartás)
Rubin Karom (+4 erő +4 fegyverkezelés)
Rozsdás Tőr (+10 erő -1 speciális képesség)
Fém Tőr (+8 erő +2 fegyverkezelés)
Acél Stiletto (+6 erő +3 gyorsaság)
Rubin Stiletto (+5 erő +7 gyorsaság)
Mérgezett Penge (+10 erő +5 speciális képesség, találatonként +X-et sebez, ahol az X egyenlő az előző (ezzel a pengével bevitt) találatok +1-el, a pengére nem lehet mérget kenni)
Kapcsolat Bot (+12 irányítás +4 speciális képesség, amíg a bot fel van szerelve a peted jellemét szabadon formálhatod, leszereléskor visszatér az eredetihez)
"Láttál már vad pandát? Jámbor tűzsárkányt? Pókfóbiás óriáspókot? Ezelőtt még én sem...”
Mini Ballista (+22 irányítás -8 gyorsaság, amennyiben az előző két körben fizikailag nem mozdultál a mini ballistából kilőtt nyíl +7-et sebez)
"A legrosszabb érzés az, mikor végre felérsz egy domb tetejére csak azért, hogy öt ilyen nézzen egyenesen feléd."
Blokkoló *Fegyver* (+4 erő +8 fegyverkezelés)
Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, de sajnos nem tud velük repülni)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Tárgyak továbbfejlesztéséből ritkánál hivatalosan is kikerült a ritka növény.
Kristály/poti/méreg receptváltozások (a legjobbak továbbra sem lesznek nagyon olcsóak, mert akkor mindenki csak azokat gyártaná):
T2
Kinézet Kristály Recept
3->2 Faeno Ág + 1 Vörös Gomba + 2->1 Vastag Tövisgyökér
Gyenge Bossgyengítő Kristály Recept
3->2 Vastag Tövisgyökér + 5->3 Nihil Levél
Haladó Csapat Sebzés Kristály Recept
5->3 Óriás Pitypang
Tövisgyökér Kristály Recept
6->4 Vastag Tövisgyökér
Büntető Kristály Recept
9->4 Vastag Tövisgyökér + 4->2 Nihil Levél
Erőtér Kristály Recept
6->5 Vastag Tövisgyökér
Pofon Kristály Recept
5->2 Vastag Tövisgyökér + 2 Vörös Gomba + 1 Óriás Pitypang
Hamis Sebzés Kristály Recept
10->5 Nihil Levél
Fürkésző Kristály Recept
3 Vastag Tövisgyökér + 3->2 Faeno Ág
Túlpörgés Potion Recept
1 Lávatulipán + 5->2 Vastag Tövisgyökér + 2->1 Faeno Ág + 2->1 Nihil Levél
Rövid Fegyver Élesség Potion Recept
3->2 Vastag Tövisgyökér + 2 Vörös Gomba
Gyenge Lényirtó Méreg Recept
5->4 Vastag Tövisgyökér + 1 Vörös Gomba
Pióca Méreg Recept
1 Fagylevél + 8->4 Vörös Gomba
Gyenge Elnyomó Méreg Recept
3 Vörös Gomba + 3->2 Faeno Ág
Gyenge Booster Méreg Recept
5->4 Vörös Gomba
Gyenge Gyors Ütés Potion Recept
4->3 Faeno Ág + 4->3 Óriás Pityang
Pet Bódító Méreg Recept
5->3 Vastag Tövisgyökér + 2 Vörös Gomba + 1 Nihil Levél
T3
Tisztító Kristály Recept
3->2 Nihil Ág + 2 Ezüst Százszorszép
Késleltető Kristály Recept
3 Gigantikus Pitypang + 5->3 Eknier Levél
Füst Kristály Recept
3->2 Ezüst Százszorszép + 3 Gyilkos Galóca
Ellenszél Kristály Recept
7->5 Eknier Levél
Hátszél Kristály Recept
4->1 Nihil Ág + 9->5 Ezüst Százszorszép
Szövegromboló Kristály Recept
2->1 Nihil Ág + 1 Gyilkos Galóca
Kirobbanó Gyógyító Kristály Recept
1 Sárkánylevél + 15->10 Gigantikus Pitypang /vagy/ 1 Sárkánylevél + 2 Gyógyító Kristály(item)
Titkos Üzenet Kristály *A/B/C/.../Z* Recept
3->1 Nihil Ág + 2->1 Eknier Levél + 2->1 Gyilkos Galóca + 2->1 Ezüst Százszorszép + 1 Gigantikus Pitypang
Birkózó Kristály Recept
3 Gyilkos Galóca + 5->4 Gigantikus Pitypang
Mágnes Kristály Recept
4->2 Nihil Ág + 3 Ezüst Százszorszép
Jégszilánk Kristály Recept
6->5 Ezüst Százszorszép
Parancsmester Potion Recept
1 Őslevél + 5->2 Eknier Levél
Gyengítő Méreg Recept
3->2 Nihil Ág + 4->3 Gyilkos Galóca
Irányító Méreg Recept
4->3 Nihil Ág + 3->2 Gyilkos Galóca
Fárasztó Méreg Recept
5->4 Nihil Ág + 2->1 Gyilkos Galóca
Kábító Méreg Recept
2->1 Nihil Ág + 5->4 Gyilkos Galóca
Vasbőr Potion Recept
1 Páncélbőr Potion (item) + 6->4 Ezüst Százszorszép /vagy/ 14->10 Ezüst Százszorszép
Energia Potion Recept
1 Gyilkos Galóca + 3 Eknier Levél + 4->3 Gigantikus Pitypang
Vérengző Áldozat Méreg Recept
1 Sárkánylevél + 12->6 Gyilkos Galóca
Lassító Méreg Recept
6->4 Nihil Ág +1 Gyilkos Galóca
Speciális Méreg Recept
1 Nihil Ág + 6->4 Gyilkos Galóca
Páncélevő Méreg Recept
2 Eknier Levél + 4->3 Ezüst Százszorszép
Veszélyérzet Potion Recept / Hayashi Yuichi /
4->3 Eknier Levél + 2 Ezüst Százszorszép
Kikerülés Potion Recept
11->5 Nihil Ág
Fájdalmas Menedék Méreg Recept
3 Gyilkos Galóca + 4->3 Ezüst Százszorszép
Szerencsés Ritmus Potion Recept
6->5 Nihil Ág + 2 Gigantikus Pitypang
Különleges Erő Potion Recept
1 Nihil Ág + 2 Eknier Levél + 3->2 Gigantikus Pitypang
Végül bekerült a Virágmező a 20. szintre.
(Aggodalomra semmi ok a szint miatt, a 20. boss legyőzésével a kiképzőtiszttel akárki a 20. szintre léphet.)
A virágmezőben növényeket tartalmazó tasak vehető vagy szerezhető egy 3-5 körös, rövid, veszélytelen küldetéssel. Bővebben a témán belül.
Kristály/poti/méreg receptváltozások (a legjobbak továbbra sem lesznek nagyon olcsóak, mert akkor mindenki csak azokat gyártaná):
T2
Kinézet Kristály Recept
3->2 Faeno Ág + 1 Vörös Gomba + 2->1 Vastag Tövisgyökér
Gyenge Bossgyengítő Kristály Recept
3->2 Vastag Tövisgyökér + 5->3 Nihil Levél
Haladó Csapat Sebzés Kristály Recept
5->3 Óriás Pitypang
Tövisgyökér Kristály Recept
6->4 Vastag Tövisgyökér
Büntető Kristály Recept
9->4 Vastag Tövisgyökér + 4->2 Nihil Levél
Erőtér Kristály Recept
6->5 Vastag Tövisgyökér
Pofon Kristály Recept
5->2 Vastag Tövisgyökér + 2 Vörös Gomba + 1 Óriás Pitypang
Hamis Sebzés Kristály Recept
10->5 Nihil Levél
Fürkésző Kristály Recept
3 Vastag Tövisgyökér + 3->2 Faeno Ág
Túlpörgés Potion Recept
1 Lávatulipán + 5->2 Vastag Tövisgyökér + 2->1 Faeno Ág + 2->1 Nihil Levél
Rövid Fegyver Élesség Potion Recept
3->2 Vastag Tövisgyökér + 2 Vörös Gomba
Gyenge Lényirtó Méreg Recept
5->4 Vastag Tövisgyökér + 1 Vörös Gomba
Pióca Méreg Recept
1 Fagylevél + 8->4 Vörös Gomba
Gyenge Elnyomó Méreg Recept
3 Vörös Gomba + 3->2 Faeno Ág
Gyenge Booster Méreg Recept
5->4 Vörös Gomba
Gyenge Gyors Ütés Potion Recept
4->3 Faeno Ág + 4->3 Óriás Pityang
Pet Bódító Méreg Recept
5->3 Vastag Tövisgyökér + 2 Vörös Gomba + 1 Nihil Levél
T3
Tisztító Kristály Recept
3->2 Nihil Ág + 2 Ezüst Százszorszép
Késleltető Kristály Recept
3 Gigantikus Pitypang + 5->3 Eknier Levél
Füst Kristály Recept
3->2 Ezüst Százszorszép + 3 Gyilkos Galóca
Ellenszél Kristály Recept
7->5 Eknier Levél
Hátszél Kristály Recept
4->1 Nihil Ág + 9->5 Ezüst Százszorszép
Szövegromboló Kristály Recept
2->1 Nihil Ág + 1 Gyilkos Galóca
Kirobbanó Gyógyító Kristály Recept
1 Sárkánylevél + 15->10 Gigantikus Pitypang /vagy/ 1 Sárkánylevél + 2 Gyógyító Kristály(item)
Titkos Üzenet Kristály *A/B/C/.../Z* Recept
3->1 Nihil Ág + 2->1 Eknier Levél + 2->1 Gyilkos Galóca + 2->1 Ezüst Százszorszép + 1 Gigantikus Pitypang
Birkózó Kristály Recept
3 Gyilkos Galóca + 5->4 Gigantikus Pitypang
Mágnes Kristály Recept
4->2 Nihil Ág + 3 Ezüst Százszorszép
Jégszilánk Kristály Recept
6->5 Ezüst Százszorszép
Parancsmester Potion Recept
1 Őslevél + 5->2 Eknier Levél
Gyengítő Méreg Recept
3->2 Nihil Ág + 4->3 Gyilkos Galóca
Irányító Méreg Recept
4->3 Nihil Ág + 3->2 Gyilkos Galóca
Fárasztó Méreg Recept
5->4 Nihil Ág + 2->1 Gyilkos Galóca
Kábító Méreg Recept
2->1 Nihil Ág + 5->4 Gyilkos Galóca
Vasbőr Potion Recept
1 Páncélbőr Potion (item) + 6->4 Ezüst Százszorszép /vagy/ 14->10 Ezüst Százszorszép
Energia Potion Recept
1 Gyilkos Galóca + 3 Eknier Levél + 4->3 Gigantikus Pitypang
Vérengző Áldozat Méreg Recept
1 Sárkánylevél + 12->6 Gyilkos Galóca
Lassító Méreg Recept
6->4 Nihil Ág +1 Gyilkos Galóca
Speciális Méreg Recept
1 Nihil Ág + 6->4 Gyilkos Galóca
Páncélevő Méreg Recept
2 Eknier Levél + 4->3 Ezüst Százszorszép
Veszélyérzet Potion Recept / Hayashi Yuichi /
4->3 Eknier Levél + 2 Ezüst Százszorszép
Kikerülés Potion Recept
11->5 Nihil Ág
Fájdalmas Menedék Méreg Recept
3 Gyilkos Galóca + 4->3 Ezüst Százszorszép
Szerencsés Ritmus Potion Recept
6->5 Nihil Ág + 2 Gigantikus Pitypang
Különleges Erő Potion Recept
1 Nihil Ág + 2 Eknier Levél + 3->2 Gigantikus Pitypang
Végül bekerült a Virágmező a 20. szintre.
(Aggodalomra semmi ok a szint miatt, a 20. boss legyőzésével a kiképzőtiszttel akárki a 20. szintre léphet.)
A virágmezőben növényeket tartalmazó tasak vehető vagy szerezhető egy 3-5 körös, rövid, veszélytelen küldetéssel. Bővebben a témán belül.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás, a fegyver viselőjének harc közben a 6. körében 100% eséllyel aktiválódik a fegyver elvétel képessége)
Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, amikkel repülni tud)
Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, amikkel repülni tud)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mivel most történik ilyen először, ideje hivatalosan is betenni a szörnyharcok rendszerébe: Amennyiben a boss valakit letöbbszöröz, akkor játékoshoz hasonlóan több támadást kap. Ez egyben azt is jelenti, hogy a többletköreitől eltekintve taktikailag továbbra is egy körnek fog számítani, csak többször fog támadni a boss és a segítői.
Természetesen a többletköröket a lekétszerezett játékos utáni egyetlen körében kapja.
Tehát nem fog több "mellékakciót" végezni, csak többször támad.
EDIT:
A 13. boss taktikája változott a könnyebb csarnokozás érdekében (magasabb szinteken)
Ütésenként max 20 sebzést kap attól, akin még van páncél és a páncélérték 100 alatt van, viszont kétszeres sebzést kap attól, akin már nincs vagy 100 fölötti páncélértékkel rendelkezik.
Természetesen a többletköröket a lekétszerezett játékos utáni egyetlen körében kapja.
Tehát nem fog több "mellékakciót" végezni, csak többször támad.
EDIT:
A 13. boss taktikája változott a könnyebb csarnokozás érdekében (magasabb szinteken)
Ütésenként max 20 sebzést kap attól, akin még van páncél és a páncélérték 100 alatt van, viszont kétszeres sebzést kap attól, akin már nincs vagy 100 fölötti páncélértékkel rendelkezik.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Nos, akkor a felszerelések jönnek most.
Először a változtatások:
(A felszerelkezőben jelezzétek, ha változtak pontjaitok)
Maszk ( - ) -> Maszk (+1 fegyverkezelés)
Bőr Sisak (+2 páncél) -> Bőr Sisak (+5 páncél)
Bronz Sisak (+4 páncél) -> Bronz Sisak (+10 páncél)
Vas Sisak (+7 páncél) -> Vas Sisak (+15 páncél)
Minotaurusz Sisak (+3 erő +8 páncél) -> Minotaurusz Sisak (+3 erő +15 páncél, a viselője könnyen eligazodik labirintusokban)
A bajnok sisakja (+3 fegyverkezelés +3 kitartás) -> A Bajnok Sisakja (+3 fegyverkezelés +3 kitartás +5 páncél, a viselője akaratra csilloghat)
Bőr Köpeny (+2 páncél) -> Bőr Köpeny (+5 páncél)
Hősi Köpeny (+8 páncél +2 kitartás) -> Hősi Köpeny (+2 kitartás +10 páncél)
Gyorstalpaló (+8 gyorsaság) -> Gyorstalpaló (+8 gyorsaság, akinél legalább kétszer gyorsabb a cipő viselője az legalább ötször gyorsabbnak érzékeli őt)
Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +30 páncél) -> Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +30 páncél, vörös indikátoros játékosok ellen +5 sebzés)
Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +5 páncél) -> Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +5 páncél, a viselője közelében erősebben fúj a szél)
Holdpáncél Mellvért (+35 páncél) -> Holdsugár Mellvért (+35 páncél)
Tünemény Gyűrű (+2 élet +5 speciális képesség) -> Tünemény Gyűrű (+2 élet +5 speciális képesség, az NPC-k kicsit jobban viszonyulnak a viselőjéhez)
Végül az új recept nélküli itemek:
T1
Fejkendő (+1 speciális képesség)
Pókháló Sisak (+1 gyorsaság +2 páncél)
Őr Sisak (+1 kitartás +5 páncél)
Futósisak (+1 gyorsaság +5 páncél)
Rubin Sisak (+3 speciális képesség +2 páncél)
Pókháló Köpeny (+3 gyorsaság)
Bronz Köpeny (-3 gyorsaság +15 páncél)
Rövid Köpeny (+2 fegyverkezelés +5 páncél)
Ezüst Köpeny (+3 speciális képesség +5 páncél)
Kapaszkodó Köpeny (+4 fegyverkezelés +5 gyorsaság, a köpeny képes zuhanáskor önmagától megkapaszkodni valamiben)
Kimonó (+1 speciális képesség)
Pókháló Ruha (+1 gyorsaság +3 páncél)
Harci Vért (+1 erő +5 páncél)
Rubin Vért (+1 speciális képesség +10 páncél)
Vaspáncél (+15 páncél)
Kapcsolat Páncél (+6 irányítás +5 páncél, a páncél fénylő aurát bocsát ki, ami jobbá teszi minden környező kedvét)
Lyukas Cipő (+1 speciális képesség)
Bronz Cipő (+5 páncél)
Selyem Cipő (+3 speciális képesség)
Trükkös Cipő (+3 fegyverkezelés)
Pókháló Cipő (+4 gyorsaság)
Vas Cipő (+15 páncél)
Pókmintás Gyűrű (+3 gyorsaság)
T2
Fém Sisak (+1 kitartás +15 páncél)
Fényes Rubin Sisak (+5 speciális képesség +5 páncél)
Csigamintás Sisak (+4 fegyverkezelés +10 páncél)
Vörös Maszk (+7 fegyverkezelés +5 páncél)
Bányász Sisak (+5 kitartás +25 páncél, a sisakban egy folyton világító kiszedhetetlen Gyertya Kristály lapul)
Nehéz Fém Köpeny (-5 gyorsaság +30 páncél)
Alkony Köpeny (+4 kitartás +10 páncél)
Holdsugár Köpeny (+5 speciális képesség +10 páncél)
Drága Ezüst Köpeny (+3 kitartás +2 speciális képesség +10 páncél)
Futóköpeny (+8 gyorsaság +5 páncél)
Csigamintás Páncél (+3 fegyverkezelés +10 páncél)
Tömény Rubin Vért (+2 speciális képesség +15 páncél)
Lovagi Páncél (+1 kitartás +20 páncél)
Sólyomgondozó Mellvért (+1 irányítás +20 páncél)
Alkony Páncél (+6 kitartás +10 páncél)
Kényelmetlen Fém Cipő (-3 gyorsaság +25 páncél)
Drágaköves Papucs (+5 speciális képesség +5 páncél)
Csigamintás Cipő (+5 fegyverkezelés +10 páncél)
Rubin Mokaszin (+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság +10 páncél)
Alkony Bakancs (+4 kitartás +15 páncél)
Acél Taposó (+10 erő +10 páncél, vörös életcsíkú célpontokra +10 sebzés)
Alkony Gyűrű (+8 kitartás)
Holdfény Gyűrű (+7 fegyverkezelés +2 speciális képesség)
Irányítás Gyűrű (+9 irányítás)
Lomhaság Rúna (+13 kitartás -6 gyorsaság)
Kapcsolat Rúna (+4 erő +4 irányítás)
Sólyom Rúna (+9 irányítás)
Először a változtatások:
(A felszerelkezőben jelezzétek, ha változtak pontjaitok)
Maszk ( - ) -> Maszk (+1 fegyverkezelés)
Bőr Sisak (+2 páncél) -> Bőr Sisak (+5 páncél)
Bronz Sisak (+4 páncél) -> Bronz Sisak (+10 páncél)
Vas Sisak (+7 páncél) -> Vas Sisak (+15 páncél)
Minotaurusz Sisak (+3 erő +8 páncél) -> Minotaurusz Sisak (+3 erő +15 páncél, a viselője könnyen eligazodik labirintusokban)
A bajnok sisakja (+3 fegyverkezelés +3 kitartás) -> A Bajnok Sisakja (+3 fegyverkezelés +3 kitartás +5 páncél, a viselője akaratra csilloghat)
Bőr Köpeny (+2 páncél) -> Bőr Köpeny (+5 páncél)
Hősi Köpeny (+8 páncél +2 kitartás) -> Hősi Köpeny (+2 kitartás +10 páncél)
Gyorstalpaló (+8 gyorsaság) -> Gyorstalpaló (+8 gyorsaság, akinél legalább kétszer gyorsabb a cipő viselője az legalább ötször gyorsabbnak érzékeli őt)
Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +30 páncél) -> Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +30 páncél, vörös indikátoros játékosok ellen +5 sebzés)
Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +5 páncél) -> Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +5 páncél, a viselője közelében erősebben fúj a szél)
Holdpáncél Mellvért (+35 páncél) -> Holdsugár Mellvért (+35 páncél)
Tünemény Gyűrű (+2 élet +5 speciális képesség) -> Tünemény Gyűrű (+2 élet +5 speciális képesség, az NPC-k kicsit jobban viszonyulnak a viselőjéhez)
Végül az új recept nélküli itemek:
T1
Fejkendő (+1 speciális képesség)
Pókháló Sisak (+1 gyorsaság +2 páncél)
Őr Sisak (+1 kitartás +5 páncél)
Futósisak (+1 gyorsaság +5 páncél)
Rubin Sisak (+3 speciális képesség +2 páncél)
Pókháló Köpeny (+3 gyorsaság)
Bronz Köpeny (-3 gyorsaság +15 páncél)
Rövid Köpeny (+2 fegyverkezelés +5 páncél)
Ezüst Köpeny (+3 speciális képesség +5 páncél)
Kapaszkodó Köpeny (+4 fegyverkezelés +5 gyorsaság, a köpeny képes zuhanáskor önmagától megkapaszkodni valamiben)
Kimonó (+1 speciális képesség)
Pókháló Ruha (+1 gyorsaság +3 páncél)
Harci Vért (+1 erő +5 páncél)
Rubin Vért (+1 speciális képesség +10 páncél)
Vaspáncél (+15 páncél)
Kapcsolat Páncél (+6 irányítás +5 páncél, a páncél fénylő aurát bocsát ki, ami jobbá teszi minden környező kedvét)
Lyukas Cipő (+1 speciális képesség)
Bronz Cipő (+5 páncél)
Selyem Cipő (+3 speciális képesség)
Trükkös Cipő (+3 fegyverkezelés)
Pókháló Cipő (+4 gyorsaság)
Vas Cipő (+15 páncél)
Pókmintás Gyűrű (+3 gyorsaság)
T2
Fém Sisak (+1 kitartás +15 páncél)
Fényes Rubin Sisak (+5 speciális képesség +5 páncél)
Csigamintás Sisak (+4 fegyverkezelés +10 páncél)
Vörös Maszk (+7 fegyverkezelés +5 páncél)
Bányász Sisak (+5 kitartás +25 páncél, a sisakban egy folyton világító kiszedhetetlen Gyertya Kristály lapul)
Nehéz Fém Köpeny (-5 gyorsaság +30 páncél)
Alkony Köpeny (+4 kitartás +10 páncél)
Holdsugár Köpeny (+5 speciális képesség +10 páncél)
Drága Ezüst Köpeny (+3 kitartás +2 speciális képesség +10 páncél)
Futóköpeny (+8 gyorsaság +5 páncél)
Csigamintás Páncél (+3 fegyverkezelés +10 páncél)
Tömény Rubin Vért (+2 speciális képesség +15 páncél)
Lovagi Páncél (+1 kitartás +20 páncél)
Sólyomgondozó Mellvért (+1 irányítás +20 páncél)
Alkony Páncél (+6 kitartás +10 páncél)
Kényelmetlen Fém Cipő (-3 gyorsaság +25 páncél)
Drágaköves Papucs (+5 speciális képesség +5 páncél)
Csigamintás Cipő (+5 fegyverkezelés +10 páncél)
Rubin Mokaszin (+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság +10 páncél)
Alkony Bakancs (+4 kitartás +15 páncél)
Acél Taposó (+10 erő +10 páncél, vörös életcsíkú célpontokra +10 sebzés)
Alkony Gyűrű (+8 kitartás)
Holdfény Gyűrű (+7 fegyverkezelés +2 speciális képesség)
Irányítás Gyűrű (+9 irányítás)
Lomhaság Rúna (+13 kitartás -6 gyorsaság)
Kapcsolat Rúna (+4 erő +4 irányítás)
Sólyom Rúna (+9 irányítás)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az izgalom fokozása érdekében mostantól bossonként maximálisan 10 információ vásárolható. (Legyen az sikeres vagy sikertelen.) Sikertelen boss próbálkozásonként azonban mindig további 10 vehető. Az ingyenes bossinfók nem tartoznak ebbe a keretbe.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A 20. szintboss legyőzésével a kiképzőtisztnél egy újabb funkció vált elérhetővé (20-as szintre lépés).
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Besúgónál mostantól bossinfónál a 3 is ad információt.
Boss infó: 150 arany/infó
Esélyek (dobókocka): 1-2 nincs adat, 3-6 van adat (Az adatok az elkövetkező két boss adatai közül sorsolandók. Aki vásárolja az választja ki, hogy melyikről kér.)
Boss infó: 150 arany/infó
Esélyek (dobókocka): 1-2 nincs adat, 3-6 van adat (Az adatok az elkövetkező két boss adatai közül sorsolandók. Aki vásárolja az választja ki, hogy melyikről kér.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A twister hatására ráeszméltem, hogy erre kéne egy ilyen, hiszen minden túlélhető lenne vele. A méregnek pedig nem ez volt eredetileg a célja. (És igen, használható magadra is, hiszen magaddal rendszerileg egy csapatban vagy.)
Fájdalmas Menedék Méreg (Ezzel a méreggel való sebzés nem okoz indikátorszín változást, harcon kívül lévő játékosnak nem viheti 10 alá az életpontjait, a megmérgezett játékosba a következő 3 körig minden nullát sebez, viszont a 3 kör lejárta után a mérget használó játékos sebzésének háromszorosát szenvedi el, csak a használóval egy csapatban lévő játékosra használható, maximum 1 találatig marad a pengén, egy harcban maximum egyszer használható.)
Fájdalmas Menedék Méreg (Ezzel a méreggel való sebzés nem okoz indikátorszín változást, harcon kívül lévő játékosnak nem viheti 10 alá az életpontjait, a megmérgezett játékosba a következő 3 körig minden nullát sebez, viszont a 3 kör lejárta után a mérget használó játékos sebzésének háromszorosát szenvedi el, csak a használóval egy csapatban lévő játékosra használható, maximum 1 találatig marad a pengén, egy harcban maximum egyszer használható.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A 9. szint az örök éj kietlen, fagyos pusztasággává változott. Aki arra a vidékre téved, körönként 75 fagysebzést szenved el..... (a már elkezdett játékokra természetesen nem vonatkozik)
Lizbet- Mesélő
- Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Pontokon alapuló küzdelmeknél az alábbi szabály kivéve (így arénáról is): A passzív képességekre is dobni kell (aktiválni kell először) majd azok utána a harc végéig tartanak.
Tehát a passzív képességeket nem kell aktiválni.
Tehát a passzív képességeket nem kell aktiválni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A legendás kisállatok át lettek alakítva szellemekké, mik a jelenlegi kisállatod programjába képesek költözni. Ezek a kisállatok extra képességeik és jellemeik mellett további pontokat adnak a használónak. Legendás fegyverekhez hasonlóan fejlődnek, maximum 50-es szintig és úgy is lesznek kisorsolva. 1-24 szint: bébi, 25-49: fiatal, 50: kifejlett. Az így elkészült legendás kisállat szellemek:
Susaya / Arany Majom / (+1 fegyverkezelés)
Szint: 1
Exp: 0/10
Egy aranyból álló majom, aminek a szemét piros fejpánt takarja el, így nem láthatod a szemét. Folyton mosolyog és vékony, idegesítő hangon szólal meg. Csak azt fogadja el, ha mesternek szólítod, különben nem reagál. A kijátszásában annyi nehézség lehet, hogy mindig hóbortokban beszél, sosem mondja ki azt, amire gondol, inkább rávezet, hogy te is arra gondolj. Legendás kisállatként a jelenlegi peted programjába képes költözni és harc közben szellemként jelenik meg és folyamatosan a peted mögött lebeg. Amennyiben harcon kívül is szükség van rá, akkor helyes megszólítással előjön.
A szellem minden küldetés után a használó szintjének megfelelő expben részesül.
Képességek, amiket a kisállatodnak ad mikor megjelenik a szellem:
Kung-fu Mester – Minden kung-fu és akrobatikus (szaltó, falon futás) mozdulatot ismer és tökéletesen végre tud hajtani.
Zarbeit / Démon Majom / (+1 speciális képesség)
Szint: 1
Exp: 0/10
Egy fekete szőrrel rendelkező kobold, aminek a szeme koromfekete. Folyton az ellenfél szemébe mered és mély, sátáni hangon szólal meg. Ritkán szólal meg, általában csak akkor, ha lehetőség lenne valami gonoszat tenni és a használó nem akarja. A kijátszásában annyi nehézség lehet, hogy nagyon jól meg tud győzni akárkit, így nehéz ellenérvelni, amennyiben a használó próbálja elkerülni a gonosz tetteket. Legendás kisállatként a jelenlegi peted programjába képes költözni és harc közben szellemként jelenik meg és folyamatosan a peted mögött lebeg. Harcon kívül csak akkor jön elő, ha gonoszságra szeretné meggyőzni a pet gazdáját.
A szellem minden küzdőtéri küzdelem után a használó szintjének megfelelő expben részesül.
Képességek, amiket a kisállatodnak ad mikor megjelenik a szellem:
Démonkapu – A kisállat képes a föld alá menni, majd akárhol máshol előbukkanni. Eltűnéskor és előbukkanáskor is kisebb fekete lángok keletkeznek a helyen.
A sorsolás a fórum témán belül kezdődik.
Susaya / Arany Majom / (+1 fegyverkezelés)
Szint: 1
Exp: 0/10
Egy aranyból álló majom, aminek a szemét piros fejpánt takarja el, így nem láthatod a szemét. Folyton mosolyog és vékony, idegesítő hangon szólal meg. Csak azt fogadja el, ha mesternek szólítod, különben nem reagál. A kijátszásában annyi nehézség lehet, hogy mindig hóbortokban beszél, sosem mondja ki azt, amire gondol, inkább rávezet, hogy te is arra gondolj. Legendás kisállatként a jelenlegi peted programjába képes költözni és harc közben szellemként jelenik meg és folyamatosan a peted mögött lebeg. Amennyiben harcon kívül is szükség van rá, akkor helyes megszólítással előjön.
A szellem minden küldetés után a használó szintjének megfelelő expben részesül.
Képességek, amiket a kisállatodnak ad mikor megjelenik a szellem:
Kung-fu Mester – Minden kung-fu és akrobatikus (szaltó, falon futás) mozdulatot ismer és tökéletesen végre tud hajtani.
Zarbeit / Démon Majom / (+1 speciális képesség)
Szint: 1
Exp: 0/10
Egy fekete szőrrel rendelkező kobold, aminek a szeme koromfekete. Folyton az ellenfél szemébe mered és mély, sátáni hangon szólal meg. Ritkán szólal meg, általában csak akkor, ha lehetőség lenne valami gonoszat tenni és a használó nem akarja. A kijátszásában annyi nehézség lehet, hogy nagyon jól meg tud győzni akárkit, így nehéz ellenérvelni, amennyiben a használó próbálja elkerülni a gonosz tetteket. Legendás kisállatként a jelenlegi peted programjába képes költözni és harc közben szellemként jelenik meg és folyamatosan a peted mögött lebeg. Harcon kívül csak akkor jön elő, ha gonoszságra szeretné meggyőzni a pet gazdáját.
A szellem minden küzdőtéri küzdelem után a használó szintjének megfelelő expben részesül.
Képességek, amiket a kisállatodnak ad mikor megjelenik a szellem:
Démonkapu – A kisállat képes a föld alá menni, majd akárhol máshol előbukkanni. Eltűnéskor és előbukkanáskor is kisebb fekete lángok keletkeznek a helyen.
A sorsolás a fórum témán belül kezdődik.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
13 / 19 oldal • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19
13 / 19 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.