Halász Alex
2 posters
1 / 2 oldal
1 / 2 oldal • 1, 2
Halász Alex
Fegyverkovács jártasságomat szeretném lecserélni Növénylátásra.
Az ok igen egyszerű. Mikor kértem, még nem volt teljesen tiszta Alex lelki állapota, illetve a SAO-hoz való hozzáállása.
Most, hogy már tudom, hogy céhen belül akar meglenni, illetve személyét tekintve sem az a fajta egyhelyben ülő típus, biztosan nem kérne Fegyverkovás jártasságot.
Előre is köszönöm ( a megértést is )
Alex.
Az ok igen egyszerű. Mikor kértem, még nem volt teljesen tiszta Alex lelki állapota, illetve a SAO-hoz való hozzáállása.
Most, hogy már tudom, hogy céhen belül akar meglenni, illetve személyét tekintve sem az a fajta egyhelyben ülő típus, biztosan nem kérne Fegyverkovás jártasságot.
Előre is köszönöm ( a megértést is )
Alex.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Halász Alex
Elfogadom a módosítást, átírtam a karilapodon.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Halász Alex
Kisebb képességmódosítást szeretnék.
Íme a régi.
Air walk: Magyarul légjárás. Ezt a képességét aktiválva egy percen //azaz 3 kör erejéig, 2 ha az életpontja 50% vagy kevesebb// keresztül a levegőt, mint egy szilárd talajt tudja használni. Lépcsőként, vagy padlóként akár.
Azonban létezik magassági határa is, ez pedig a 10 méternél van, nagyjából egy három-emeletes ház magassági szintje. Innen leesni viszont már sebzést vonhat maga után, tehát figyelnie kell az időkorlátra. A képességet használni viszont egy órán belül, csak egyszer teheti meg.
És az új.
A módosítást más színnel jelöltem meg.
Air walk: Magyarul légjárás. Ezt a képességét aktiválva egy percen //azaz 3 kör erejéig, 2 ha az életpontja 50% vagy kevesebb// keresztül a levegőt, mint egy szilárd talajt tudja használni. Lépcsőként, vagy padlóként akár.
Képességének nyitja a rá nehezedő gravitációs erő könnyebbé tételén alapszik.
Azonban létezik magassági határa is, ez pedig a 10 méternél van, nagyjából egy három-emeletes ház magassági szintje. Innen leesni viszont már sebzést vonhat maga után, tehát figyelnie kell az idő korlátra. A képességet használni viszont egy órán belül, csak egyszer teheti meg.
Íme a régi.
Air walk: Magyarul légjárás. Ezt a képességét aktiválva egy percen //azaz 3 kör erejéig, 2 ha az életpontja 50% vagy kevesebb// keresztül a levegőt, mint egy szilárd talajt tudja használni. Lépcsőként, vagy padlóként akár.
Azonban létezik magassági határa is, ez pedig a 10 méternél van, nagyjából egy három-emeletes ház magassági szintje. Innen leesni viszont már sebzést vonhat maga után, tehát figyelnie kell az időkorlátra. A képességet használni viszont egy órán belül, csak egyszer teheti meg.
És az új.
A módosítást más színnel jelöltem meg.
Air walk: Magyarul légjárás. Ezt a képességét aktiválva egy percen //azaz 3 kör erejéig, 2 ha az életpontja 50% vagy kevesebb// keresztül a levegőt, mint egy szilárd talajt tudja használni. Lépcsőként, vagy padlóként akár.
Képességének nyitja a rá nehezedő gravitációs erő könnyebbé tételén alapszik.
Azonban létezik magassági határa is, ez pedig a 10 méternél van, nagyjából egy három-emeletes ház magassági szintje. Innen leesni viszont már sebzést vonhat maga után, tehát figyelnie kell az idő korlátra. A képességet használni viszont egy órán belül, csak egyszer teheti meg.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Halász Alex
Elfogadom, az adatlapodon is módosítsd a leírást, kérlek
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Halász Alex
2. Képi
Inrijoku acurijoku
A speciális képesség két kiválasztott mobot/njk-t/jk-t mozgásképtelenné tud tenni legalább egy kör erejéig. Egy célpont egy kéz alapján dolgozva.
Alex a kijelölt ellenfél felé emeli a tenyerét, és egy gravitációs lökéshullámmal eltaszítja magától.
Ha a célpont mögött nem volt semmi két méteres körzetben, akkor a lökés értelmében eltávolódik a harcmezőtől és egy körig kiesik.
Ha volt fa/fal vagy bármi más, aminek neki ütődhetett, akkor Alex Kitartáspontjainak értelmében addig tarthatja ott, amíg ki nem fárad, de ez esetben két körig pihennie kell.
Ha megzavarják külső tényezők, akkor a spec. megszűnik, mivel csak addig érvényes, amíg felé tartja a kezét. Ebben az esetben egy körig kell pihennie, míre újra harcba szállhat.
Egyszerre két célpontot tud így sakkban tartani.
Kicsit sem volt megalázó, hogy ilyen lassan vánszorgok előre a szintlétra lépcsőfokain, de meg kell szenvednem a vakmerő tettemért. Fújtam egyet, és megnéztem a térképet, hogy hol is üti el az idejét Mr. Piri, alias az én szerencsétlen SAO-s barátom, Neuro. Komolyan, belegondolva, hogy adhatott magának egy ilyen nevet? Habár senki se gondolta volna, hogy ez lesz a játékból, mikor beregizett. Elképzelném otthon, hány kétségbeesett "petivokaztcső" járkálna az első szinten. Hehe lehet itt is van egy pár japán változatban. Egy fogadóban ültem, mert miért ne. Most is olyan, mint eddig mindig. Az ötödik szinten csücsülök, és csak nézek ki a fejemből, mert mit is csináljak mást. Solo játékosként sok a szabadidőt, pedig pont neked kéne tele lenni munkával. Csakhogy a solosoknak egyre kevesebb feladat van a nagyobb szinteken, a jókat elkapkodják. Sokáig nem is jelenik meg újra az. Egy újabb sóhaj hagyta el a számat, pedig örülnöm kéne. Nem rég felléptem a 10. szintre. Egy újabb bűvös szám, a következő kerek szint.
Valójában egész izgatottá tett a gondolat. Sok hír felröppent már, hogy akik átlépték ezt a bűvös számot kaptak jutalmul valamit. Vajon én is kapok? És ha igen mit? Remélem valami hasznos lesz, de nem lehetek telhetetlen. Úgy érzem, hogy bármivel beérném.
És akkor megjelent egy rendszer üzenet. remegve bontottam ki a levélkét, amiben csak annyi állt, hogy üdvözölnek.
Japán neve volt. "Gravitációs lökéshullám."
Elolvasva a kis magyarázatot hozzá egyszerre éreztem magam egy nagyon szerencsés fazonnak, és egy nagyon szerencsétlennek. Ez a képesség csak csapatban hasznos. ....
Inrijoku acurijoku
A speciális képesség két kiválasztott mobot/njk-t/jk-t mozgásképtelenné tud tenni legalább egy kör erejéig. Egy célpont egy kéz alapján dolgozva.
Alex a kijelölt ellenfél felé emeli a tenyerét, és egy gravitációs lökéshullámmal eltaszítja magától.
Ha a célpont mögött nem volt semmi két méteres körzetben, akkor a lökés értelmében eltávolódik a harcmezőtől és egy körig kiesik.
Ha volt fa/fal vagy bármi más, aminek neki ütődhetett, akkor Alex Kitartáspontjainak értelmében addig tarthatja ott, amíg ki nem fárad, de ez esetben két körig pihennie kell.
Ha megzavarják külső tényezők, akkor a spec. megszűnik, mivel csak addig érvényes, amíg felé tartja a kezét. Ebben az esetben egy körig kell pihennie, míre újra harcba szállhat.
Egyszerre két célpontot tud így sakkban tartani.
Kicsit sem volt megalázó, hogy ilyen lassan vánszorgok előre a szintlétra lépcsőfokain, de meg kell szenvednem a vakmerő tettemért. Fújtam egyet, és megnéztem a térképet, hogy hol is üti el az idejét Mr. Piri, alias az én szerencsétlen SAO-s barátom, Neuro. Komolyan, belegondolva, hogy adhatott magának egy ilyen nevet? Habár senki se gondolta volna, hogy ez lesz a játékból, mikor beregizett. Elképzelném otthon, hány kétségbeesett "petivokaztcső" járkálna az első szinten. Hehe lehet itt is van egy pár japán változatban. Egy fogadóban ültem, mert miért ne. Most is olyan, mint eddig mindig. Az ötödik szinten csücsülök, és csak nézek ki a fejemből, mert mit is csináljak mást. Solo játékosként sok a szabadidőt, pedig pont neked kéne tele lenni munkával. Csakhogy a solosoknak egyre kevesebb feladat van a nagyobb szinteken, a jókat elkapkodják. Sokáig nem is jelenik meg újra az. Egy újabb sóhaj hagyta el a számat, pedig örülnöm kéne. Nem rég felléptem a 10. szintre. Egy újabb bűvös szám, a következő kerek szint.
Valójában egész izgatottá tett a gondolat. Sok hír felröppent már, hogy akik átlépték ezt a bűvös számot kaptak jutalmul valamit. Vajon én is kapok? És ha igen mit? Remélem valami hasznos lesz, de nem lehetek telhetetlen. Úgy érzem, hogy bármivel beérném.
És akkor megjelent egy rendszer üzenet. remegve bontottam ki a levélkét, amiben csak annyi állt, hogy üdvözölnek.
Milyen figyelmes. Még sok sikert is kívántak, de nem ez volt az amire vágytam. Azt hiszem. Kissé csalódottan zártam be a panelt, amikor elfogott az érzés. Át kell kutatnom az inventorymat.Gratulálunk a tízes szint átlépéséhez. Maradjon játékban, sok sikert a további szintekhez.
Japán neve volt. "Gravitációs lökéshullám."
Elolvasva a kis magyarázatot hozzá egyszerre éreztem magam egy nagyon szerencsés fazonnak, és egy nagyon szerencsétlennek. Ez a képesség csak csapatban hasznos. ....
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Halász Alex
Ossu!
Elfogadom a pályázatot. Gratulálok a második képességedhez!
Elfogadom a pályázatot. Gratulálok a második képességedhez!
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Halász Alex
Kasztváltás pályázat.
Ok, és előzmény itt
Röviden a lényeg, hogy Alexnek muszáj kasztot módosítania in game.
Useresen pedig azért döntöttem e mellett, mert nekem is jobb lesz egy olyan kasztot kijátszani ami közelebb áll hozzám, plusz a kari is jobban fogja magát érezi. ^^
Pályázat leírás:
A Limenben ücsörögtem az üres, tágas szoba egyik falának dőlve. Ez lesz majd, egyszer, talán az én szobám. Eddig még csak egy szoba, amit elkértem Anattól. Nem voltak felszereléseim, amiket az inventoryn kívül tartanék, így majd el kell látogassak egy ilyen virtuális bútor boltba. Ez a városias lét egészen kényelmes, ha van hol laknod. Olyan simses. Aki nem akar, vagy megfáradt a mob gyakás közepette, az elsimsezhet. Hehh, azt a játékot se bírtam sokáig játszani. Őszintén nem vágom mi a jó abban, hogy virtuálisan szimuláljuk az életet, ahelyett hogy élnénk. Persze értemén, hogy egy másik ember bőrébe bújva egy másik életet is lejátszhassak, mint valami kis isten felette. Hát LOL, ahogy ezt a kockák mondanák, ha valami furcsán vicces.
Ha a SAO harcias világát fel is fogtam eddigre, az még nem érkezett el, hogy ezt is megértsem. Majd talán ha leállok az őrült harchajkurászással. Talán majd most, ezután. :/
Kicsit sem volt ám ijesztő, csak épp halál félelmem volt, amit ugye soha nem fogok beismerni mások előtt. *Sóhaj*
Nah jó, nézzük át újra, mi is az a kaszt ami leginkább nekem való, minden játékelem nélkül.
Megpróbálok pusztán a saját adottságaimra hagyatkozni, mi áll hozzám a legközelebb, és aztán összevetve az eddigi tapasztalataimat a kasztokról.
Értelemszerűen az idomár kiesett a játékból egyből. Majd valami oknál fogva a lovagot is kilőttem a lehetségesek listájából. A harcművész tetszett, de úgy hírlett, hogy eddig mindenki aki tudott kasztot váltani és harcműv volt, az egyből meg is tette. Valamiért nem voltak megelégedve a harcművésszel, és ez zavart. Fő a hatékonyság. Ezt szem előtt kellett tartanom.
Maradt tehát az árnyharcos, meg a harcos.
Mindkettő csábító volt, így elképzeltem magam két késsel a kezemben, meg aztán felötlött a gondolat, hogy akkor fel tudom szerelni azt a tőrt is, amivel megtámadtak. Erre meg kirázott a hideg, és talán még a verejték is, ha lenne.
Nem, az árnyharcoshoz túl sok negatív emlék fűződik. Ott volt az a hapi, aki kísértetiesen hasonlított rám, és azt mondta, hogy ő, én vagyok. Vagy valami ilyen badarsággal próbált beetetni. Nem tudom hogyan tűnt el, de az az ember nem normális, remélem soha többé nem látom viszont. Mert ha igen, biztosan kiverem belőle a s*@*t is.
Megölt négy embert! *sóhaj* Nagyon ajánlom azoknak a híresztelőknek, hogy igazuk legyen, akik azt bizonygatják, hogy nem halunk meg a karakterhalál után.
Kissé elkalandoztam, nah de kizártam az utolsó választási lehetőséget is. Egy kicsit még elgondolkoztam a dolgon, majd össze szedve a bátorságom rányomtam a választott kasztra, és közben szentül hittem benne, hogy ez lett a legjobb választás. Vagy legalább is nagyon reméltem.
A kaszt pedig: HARCOS.
Ok, és előzmény itt
Röviden a lényeg, hogy Alexnek muszáj kasztot módosítania in game.
Useresen pedig azért döntöttem e mellett, mert nekem is jobb lesz egy olyan kasztot kijátszani ami közelebb áll hozzám, plusz a kari is jobban fogja magát érezi. ^^
Pályázat leírás:
A Limenben ücsörögtem az üres, tágas szoba egyik falának dőlve. Ez lesz majd, egyszer, talán az én szobám. Eddig még csak egy szoba, amit elkértem Anattól. Nem voltak felszereléseim, amiket az inventoryn kívül tartanék, így majd el kell látogassak egy ilyen virtuális bútor boltba. Ez a városias lét egészen kényelmes, ha van hol laknod. Olyan simses. Aki nem akar, vagy megfáradt a mob gyakás közepette, az elsimsezhet. Hehh, azt a játékot se bírtam sokáig játszani. Őszintén nem vágom mi a jó abban, hogy virtuálisan szimuláljuk az életet, ahelyett hogy élnénk. Persze értemén, hogy egy másik ember bőrébe bújva egy másik életet is lejátszhassak, mint valami kis isten felette. Hát LOL, ahogy ezt a kockák mondanák, ha valami furcsán vicces.
Ha a SAO harcias világát fel is fogtam eddigre, az még nem érkezett el, hogy ezt is megértsem. Majd talán ha leállok az őrült harchajkurászással. Talán majd most, ezután. :/
Kicsit sem volt ám ijesztő, csak épp halál félelmem volt, amit ugye soha nem fogok beismerni mások előtt. *Sóhaj*
Nah jó, nézzük át újra, mi is az a kaszt ami leginkább nekem való, minden játékelem nélkül.
Megpróbálok pusztán a saját adottságaimra hagyatkozni, mi áll hozzám a legközelebb, és aztán összevetve az eddigi tapasztalataimat a kasztokról.
Értelemszerűen az idomár kiesett a játékból egyből. Majd valami oknál fogva a lovagot is kilőttem a lehetségesek listájából. A harcművész tetszett, de úgy hírlett, hogy eddig mindenki aki tudott kasztot váltani és harcműv volt, az egyből meg is tette. Valamiért nem voltak megelégedve a harcművésszel, és ez zavart. Fő a hatékonyság. Ezt szem előtt kellett tartanom.
Maradt tehát az árnyharcos, meg a harcos.
Mindkettő csábító volt, így elképzeltem magam két késsel a kezemben, meg aztán felötlött a gondolat, hogy akkor fel tudom szerelni azt a tőrt is, amivel megtámadtak. Erre meg kirázott a hideg, és talán még a verejték is, ha lenne.
Nem, az árnyharcoshoz túl sok negatív emlék fűződik. Ott volt az a hapi, aki kísértetiesen hasonlított rám, és azt mondta, hogy ő, én vagyok. Vagy valami ilyen badarsággal próbált beetetni. Nem tudom hogyan tűnt el, de az az ember nem normális, remélem soha többé nem látom viszont. Mert ha igen, biztosan kiverem belőle a s*@*t is.
Megölt négy embert! *sóhaj* Nagyon ajánlom azoknak a híresztelőknek, hogy igazuk legyen, akik azt bizonygatják, hogy nem halunk meg a karakterhalál után.
Kissé elkalandoztam, nah de kizártam az utolsó választási lehetőséget is. Egy kicsit még elgondolkoztam a dolgon, majd össze szedve a bátorságom rányomtam a választott kasztra, és közben szentül hittem benne, hogy ez lett a legjobb választás. Vagy legalább is nagyon reméltem.
A kaszt pedig: HARCOS.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Halász Alex
Ossu!
Elfogadom a pályázatot. Újrapontozhatsz, valamint egy Kezdő *pallos/fejsze/pöröly* tulajdonosa lettél az íjad helyett. A fegyvercserét jelezd a felszerelkezőben.
Elfogadom a pályázatot. Újrapontozhatsz, valamint egy Kezdő *pallos/fejsze/pöröly* tulajdonosa lettél az íjad helyett. A fegyvercserét jelezd a felszerelkezőben.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Halász Alex
*-* *Olyan szép ez a barna T.T * xD
Köhöm, ezen felháborodva.... azaz felbátorodva, megpályáznék egy képesség módosítást, illetve még valamit. ^^
Képesség módosítás.
Eredeti:
Air walk: Magyarul légjárás. Ezt a képességét aktiválva egy percen //azaz 3 kör erejéig, 2 ha az életpontja 50% vagy kevesebb// keresztül a levegőt, mint egy szilárd talajt tudja használni. Lépcsőként, vagy padlóként akár.
Képességének nyitja a rá nehezedő gravitációs erő könnyebbé tételén alapszik.
Azonban létezik magassági határa is, ez pedig a 10 méternél van, nagyjából egy három-emeletes ház magassági szintje. Innen leesni viszont már sebzést vonhat maga után, tehát figyelnie kell az időkorlátra. A képességet használni viszont egy órán belül, csak egyszer teheti meg.
Új:
Air walk: Magyarul légjárás. A skill két részből, egy passzív és egy aktívból áll.
Passzív:
Ezt a képességét aktiválva 5 körön keresztül a levegőt, mint egy szilárd talajt tudja használni. Lépcsőként, vagy padlóként akár.
Képességének nyitja a rá nehezedő gravitációs erő könnyebbé tételén alapszik.
Azonban létezik magassági határa is, ez pedig a 10 méternél van, nagyjából egy három-emeletes ház magassági szintje. Innen leesni viszont már sebzést vonhat maga után, tehát figyelnie kell az időkorlátra. A képességet használni viszont egy órán belül, csak egyszer teheti meg.
Aktív:
Az aktív skill mellett, ha föntről, tehát a levegőből támad Alex a fegyverével, akkor a támadásának sebzése megugrik 10%-al.
Tehát az adott összsebzés 10%-ával nő meg, és annyit sebez.
Ezt, amíg a skill aktív minden második körében teheti meg, tehát egy kört pihennie kell hozzá.
Hátrány: Amíg a levegőben lesz, lévén harcos, nem fog tudni támadni, de kitérni igen, viszont amikor épp támad, a fegyvert maga fölött tartva, védtelenné válik a nála gyorsabb (tehát több gyorsaságponttal rendelkező) ellenfelek számára.
Öhm... Getsuga Tenshou \o/ Na ez nem lesz (csak mert Klein beültette a bogarat a fülembe .____. )
"Még valami"
Ezen (nem tud linkelni vmiért ) ehem, szóval a fentebb linkelt előzmény, illetve élmény alapján pályáznám meg ezt a felettébb mazoista dolgot.
Szval Fájdalom érzet.
Az ok igen egyszerű.
Azért érzi a fájdalmat, mert amikor megpróbálták levenni a NerveGearét, a dulakodás folyamán nem került teljesen vissza a helyére a sisak. Valami elállítódott benne, így amikor Alex avatárja sebzést szenved el a játékban, a NerveGear az agyának azt a lebenyét is stimulálja, ami a fájdalomért felelős, így a játékban egy gyors, de intenzív fájdalomérzet alakul ki.
Nem betegszik meg, vagy ehhez hasonlók, és a súlyosabb sebeket sem úgy szenvedi el, mint rendesen, csak épp érzi a fájdalmat abban a kiritikus pillanatban.
Köhöm, ezen felháborodva.... azaz felbátorodva, megpályáznék egy képesség módosítást, illetve még valamit. ^^
Képesség módosítás.
Eredeti:
Air walk: Magyarul légjárás. Ezt a képességét aktiválva egy percen //azaz 3 kör erejéig, 2 ha az életpontja 50% vagy kevesebb// keresztül a levegőt, mint egy szilárd talajt tudja használni. Lépcsőként, vagy padlóként akár.
Képességének nyitja a rá nehezedő gravitációs erő könnyebbé tételén alapszik.
Azonban létezik magassági határa is, ez pedig a 10 méternél van, nagyjából egy három-emeletes ház magassági szintje. Innen leesni viszont már sebzést vonhat maga után, tehát figyelnie kell az időkorlátra. A képességet használni viszont egy órán belül, csak egyszer teheti meg.
Új:
Air walk: Magyarul légjárás. A skill két részből, egy passzív és egy aktívból áll.
Passzív:
Ezt a képességét aktiválva 5 körön keresztül a levegőt, mint egy szilárd talajt tudja használni. Lépcsőként, vagy padlóként akár.
Képességének nyitja a rá nehezedő gravitációs erő könnyebbé tételén alapszik.
Azonban létezik magassági határa is, ez pedig a 10 méternél van, nagyjából egy három-emeletes ház magassági szintje. Innen leesni viszont már sebzést vonhat maga után, tehát figyelnie kell az időkorlátra. A képességet használni viszont egy órán belül, csak egyszer teheti meg.
Aktív:
Az aktív skill mellett, ha föntről, tehát a levegőből támad Alex a fegyverével, akkor a támadásának sebzése megugrik 10%-al.
Tehát az adott összsebzés 10%-ával nő meg, és annyit sebez.
Ezt, amíg a skill aktív minden második körében teheti meg, tehát egy kört pihennie kell hozzá.
Hátrány: Amíg a levegőben lesz, lévén harcos, nem fog tudni támadni, de kitérni igen, viszont amikor épp támad, a fegyvert maga fölött tartva, védtelenné válik a nála gyorsabb (tehát több gyorsaságponttal rendelkező) ellenfelek számára.
Öhm... Getsuga Tenshou \o/ Na ez nem lesz (csak mert Klein beültette a bogarat a fülembe .____. )
"Még valami"
Ezen (nem tud linkelni vmiért ) ehem, szóval a fentebb linkelt előzmény, illetve élmény alapján pályáznám meg ezt a felettébb mazoista dolgot.
Szval Fájdalom érzet.
Az ok igen egyszerű.
Azért érzi a fájdalmat, mert amikor megpróbálták levenni a NerveGearét, a dulakodás folyamán nem került teljesen vissza a helyére a sisak. Valami elállítódott benne, így amikor Alex avatárja sebzést szenved el a játékban, a NerveGear az agyának azt a lebenyét is stimulálja, ami a fájdalomért felelős, így a játékban egy gyors, de intenzív fájdalomérzet alakul ki.
Nem betegszik meg, vagy ehhez hasonlók, és a súlyosabb sebeket sem úgy szenvedi el, mint rendesen, csak épp érzi a fájdalmat abban a kiritikus pillanatban.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Halász Alex
Kinézetet pályáznék meg. ^^
Alex, majd az Anat vs Al ktban fogja megtudni, de már most megpályáznám, mivel csak egy kicsi változtatás, a két avialany nem is különbözik egymástól nagyon-nagyon ^^", ám játéktechnikailag fontos szrepet tölt be, és már így is indult úgy játékom, hogy az "új" kinézete is közre játszik. xD
Íme:
A lányok bálványa. Mármint Japánban biztosan. Egyszerűen rajongtak leomló szőke haja és zölden megcsillanó nagy, nyílt szemeiért. Magas, egyenes tartású fiatalember, a nagykorúság szélén. Arca mindig üde, és mindig mosolygós. Haja a válláig ér. Általában elegáns ruhákban jár, és mind tartása mind járása arról árulkodik, hogy a sportokban is jeleskedik. 174 cm, és 71 kg, de persze ilyen apróságokat sose ad ki magáról. Összefoglalva bárhol „jó parti” lehetne, ha nem lennének olyan szigorú elvei, amihez tartja is magát. Nem szereti a céltalan rajongásokat.
Újabban, amikor megfogja a saját, felszerelt fegyverét, egész másnak érzi magát. És ez így is van, ugyanis a NerveGear egy idősebb formáját veszi fel, ha ugyan ez tényleg az ő alakja. Ezt következtette ki Alex, szóval ezentúl így fogunk rá hivatkozni.
Alex, majd az Anat vs Al ktban fogja megtudni, de már most megpályáznám, mivel csak egy kicsi változtatás, a két avialany nem is különbözik egymástól nagyon-nagyon ^^", ám játéktechnikailag fontos szrepet tölt be, és már így is indult úgy játékom, hogy az "új" kinézete is közre játszik. xD
Íme:
A lányok bálványa. Mármint Japánban biztosan. Egyszerűen rajongtak leomló szőke haja és zölden megcsillanó nagy, nyílt szemeiért. Magas, egyenes tartású fiatalember, a nagykorúság szélén. Arca mindig üde, és mindig mosolygós. Haja a válláig ér. Általában elegáns ruhákban jár, és mind tartása mind járása arról árulkodik, hogy a sportokban is jeleskedik. 174 cm, és 71 kg, de persze ilyen apróságokat sose ad ki magáról. Összefoglalva bárhol „jó parti” lehetne, ha nem lennének olyan szigorú elvei, amihez tartja is magát. Nem szereti a céltalan rajongásokat.
Újabban, amikor megfogja a saját, felszerelt fegyverét, egész másnak érzi magát. És ez így is van, ugyanis a NerveGear egy idősebb formáját veszi fel, ha ugyan ez tényleg az ő alakja. Ezt következtette ki Alex, szóval ezentúl így fogunk rá hivatkozni.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Halász Alex
Ossu!
Nem lett volna fontos megpályázni, ahogy írtad, a két avialanyod nagyon hasonló, de ha fontos neked, akkor nyilván elfogadom a pályázatot. Meg amúgy is
Nem lett volna fontos megpályázni, ahogy írtad, a két avialanyod nagyon hasonló, de ha fontos neked, akkor nyilván elfogadom a pályázatot. Meg amúgy is
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Halász Alex
NJK pályázat.
~ Informátor lesz leginkább, és játékszínesítő njk kari ~
Név: Elijah Tyler Karakternév; Crusher
Nem: Férfi
Kor: 28 ~
Kaszt: Harcművész
Szint: legalább 11, de nem tudni.....
Képesség: nem ismert.
Kinézet.
Jellegzetes sötét barna bőr, hosszú fekete, rasztahaj, sötét fekete, mélyen ülő szemek, melyeket könnyen tud rávillantani "áldozatára", jellegeztes húsos ajkak, és cigi őrület. A dohány nem hiányozhat a repertoárból.
Laza, lenge ruhákban jár, amire rá tudja csatolni a fegyverét.
Jellem:
Samurájnak mondja magát, ezért harcművész lett, és szereti is meglepő módon a kasztját. Csak kevés dolgot tart az inventoryjában. Nem sikerült megszoknia ezt a fajta tárolási módot, így mindig van nála valamilyen táska is. Ő maga is legalább olyan laza, mint amilyen lazán tartja a fegyvert a kezében. Az ember azt hinné, hogy mindjárt kiesik belőle, de akkor nagyot téved. Ő csak menőzik....vagy épp próbál. Tipikus rap őrült, és sok dalt is ismer fejből, szokta dudorászni is félhangosan alkalomadtán.
A lényeg;
~ Informátor lesz leginkább, és játékszínesítő njk kari ~
Név: Elijah Tyler Karakternév; Crusher
Nem: Férfi
Kor: 28 ~
Kaszt: Harcművész
Szint: legalább 11, de nem tudni.....
Képesség: nem ismert.
Kinézet.
Jellegzetes sötét barna bőr, hosszú fekete, rasztahaj, sötét fekete, mélyen ülő szemek, melyeket könnyen tud rávillantani "áldozatára", jellegeztes húsos ajkak, és cigi őrület. A dohány nem hiányozhat a repertoárból.
Laza, lenge ruhákban jár, amire rá tudja csatolni a fegyverét.
Jellem:
Samurájnak mondja magát, ezért harcművész lett, és szereti is meglepő módon a kasztját. Csak kevés dolgot tart az inventoryjában. Nem sikerült megszoknia ezt a fajta tárolási módot, így mindig van nála valamilyen táska is. Ő maga is legalább olyan laza, mint amilyen lazán tartja a fegyvert a kezében. Az ember azt hinné, hogy mindjárt kiesik belőle, de akkor nagyot téved. Ő csak menőzik....vagy épp próbál. Tipikus rap őrült, és sok dalt is ismer fejből, szokta dudorászni is félhangosan alkalomadtán.
A lényeg;
Egyszer csak elém került. Nem mondom, hogy nem voltam bajban, mert jócskán elszámoltam magam, de úgy voltam vele, hogy ki tudom menteni ezt a helyzetet. Nem volt veszett ügy, ami azt illeti, de ő csak úgy elém ugrott és egy kurjantással levágott két meg nem mondanám milyen mobot. Rondák voltak és folyt valami belőlük, de hát a 11. szinten már sok minden előfordulhat. Dúdolt valami rap félét közben és velem mintha ne is törődne. Én meg csak álltam, megakasztott a folyamatomban, mit ne mondjak. Valami érthetetlenül hosszú katanához hasonló fegyvert forgatott. Egyből lejött, hogy harcművész. Látszott rajta, hogy élvezi, és nem most döntötte el, hogy kimerészkedik a Kezdetek Városából. Aztán felém fordult és egy enyhén sértő jelző kíséretében rám mordult.
- Mi van öcsi, gatyába ment, hogy nem mozdulsz?
- Nani? o.O
Mi a Jóisten volt ez az előbb? Komolyan mondom, majdnem rárontottam azzal a szép lendülettel együtt, de ő lépett előbb. Már már ott tartottam, hogy ez megőrült, és most engem is el akar tüntetni, mert nem tetszik a fejem, de elsuhant mellettem. Hallottam ahogy éles kurjongatással szaggatott szét pár kardcsapás után még egy mobot. Közben ahogy engedte az ideje még táncikált is az ellenség között és valami rapet énekelt. Ha nem a saoban lennénk, biztos lennék benne, hogy fejhallgatóval nyomatná. Nah akkor meg se hallaná, hogy mit makogott itt neki... de így se néz ki úgy, mint aki figyelne is rám, így döntenem kellett. Túl kellett tennem magam rajta, és ha már ő sem kekeckedik, akkor beszálljak az alapvetően is saját "mulatságomba".
Voltaképpen egész jól telt el annak a résznek a kitisztítása. Ő is elvolt a saját világával, de nekem se hagyott más választást, minthogy szép csendben átvegyem a ritmusát. fura egy fickó és kinézetre is tuti jóval idősebb nálam, de egyelőre veszélytelen. Talán valóban segíteni jött volna?
A nagy kérdés ki is derült, amikor az utolsó mob is eltűnt. Ő egy laza mozdulattal elmart, és magához nyomott. Hát felettébbnagyszerű émelyítő élmény volt, nem beszélve arról, hogy alig kaptam levegőt.
- Hé öcsi!
~ úúúú, de nem szeretem ha valaki így szólít >< ~
- Nem va....
- Jól harcoltál!
És kaptam tőle egy teli mosolyt. Mi ütött bele ebbe?
- Atarimaida!
Akartam volna eltolni magam, de nem engedte. Elindult a fejemmel a karjaiba.
- Engedj el, megfuladok.... >.<
- A SAOról beszélsz kölyök.
- Chhh, csak engedj már eeel : o
Erre elengedett. Szerencséje. ˇˇ
- Ha legközelebb farmolni akarsz, kölyök,kicsit keletebbre menj. Tuti tipp
- Ööööö, ok.
Hát így kezdődött egy furcsa ismeretségem vele, akinek a nevét csak később tudtam meg, jah és azt még, hogy nem akar frontharcos lenni. Inkább infókat gyűjt.
- Mi van öcsi, gatyába ment, hogy nem mozdulsz?
- Nani? o.O
Mi a Jóisten volt ez az előbb? Komolyan mondom, majdnem rárontottam azzal a szép lendülettel együtt, de ő lépett előbb. Már már ott tartottam, hogy ez megőrült, és most engem is el akar tüntetni, mert nem tetszik a fejem, de elsuhant mellettem. Hallottam ahogy éles kurjongatással szaggatott szét pár kardcsapás után még egy mobot. Közben ahogy engedte az ideje még táncikált is az ellenség között és valami rapet énekelt. Ha nem a saoban lennénk, biztos lennék benne, hogy fejhallgatóval nyomatná. Nah akkor meg se hallaná, hogy mit makogott itt neki... de így se néz ki úgy, mint aki figyelne is rám, így döntenem kellett. Túl kellett tennem magam rajta, és ha már ő sem kekeckedik, akkor beszálljak az alapvetően is saját "mulatságomba".
Voltaképpen egész jól telt el annak a résznek a kitisztítása. Ő is elvolt a saját világával, de nekem se hagyott más választást, minthogy szép csendben átvegyem a ritmusát. fura egy fickó és kinézetre is tuti jóval idősebb nálam, de egyelőre veszélytelen. Talán valóban segíteni jött volna?
A nagy kérdés ki is derült, amikor az utolsó mob is eltűnt. Ő egy laza mozdulattal elmart, és magához nyomott. Hát felettébb
- Hé öcsi!
~ úúúú, de nem szeretem ha valaki így szólít >< ~
- Nem va....
- Jól harcoltál!
És kaptam tőle egy teli mosolyt. Mi ütött bele ebbe?
- Atarimaida!
Akartam volna eltolni magam, de nem engedte. Elindult a fejemmel a karjaiba.
- Engedj el, megfuladok.... >.<
- A SAOról beszélsz kölyök.
- Chhh, csak engedj már eeel : o
Erre elengedett. Szerencséje. ˇˇ
- Ha legközelebb farmolni akarsz, kölyök,kicsit keletebbre menj. Tuti tipp
- Ööööö, ok.
Hát így kezdődött egy furcsa ismeretségem vele, akinek a nevét csak később tudtam meg, jah és azt még, hogy nem akar frontharcos lenni. Inkább infókat gyűjt.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Halász Alex
Ossu!
Elfogadom a pályázatot. Készíts egy adatlapot neki az NJK-boardban és hozzá is foghatsz kijátszani
Elfogadom a pályázatot. Készíts egy adatlapot neki az NJK-boardban és hozzá is foghatsz kijátszani
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Halász Alex
NJK pályázat.
Kaszt: pet
Nem: elvbe hím >.> (Shukaku azt mondta rá)
Fajta: Tollas kajmán [bébi] o.o
Kinézet:
Színes, pihe puha tollak tarkítják, amit egy papagáj is megirigyelhetne. Persze a karmai már nem olyan puhácskák. Hosszú farkát kapaszkodásra is tudja használni. Az egész állat nem nagyobb Alex alkarjánál. Nagy feje és tömzsi teste van. Élénk, nagy szemeivel mindent "lát", vagyis úgy néz ki. Elég hátborzongató tud lenni néha. Szája mindig mosolyra húzódik, amitől nagyon magabiztosnak látszik.
Még jó, hogy csak egy "házi pet".
Sosem lesz harci, és nem nő meg.
Jellem:
Izgő mozgó állatka, de ha úgy tartja kedve, leheveredik valahova és meg se lehet mozdítani. Napokig tud csak úgy kinézni a fejéből. Az ember azt hihetné, hogy halott, de akkor elpixeleződne, nem?
Egy szó mint száz, elég kiismerhetetlen, de összességében nem nagyon zavar sok vizet.
Megtalálása: Shukaku "majdnem" ktban
Kaszt: pet
Nem: elvbe hím >.> (Shukaku azt mondta rá)
Fajta: Tollas kajmán [bébi] o.o
Kinézet:
Színes, pihe puha tollak tarkítják, amit egy papagáj is megirigyelhetne. Persze a karmai már nem olyan puhácskák. Hosszú farkát kapaszkodásra is tudja használni. Az egész állat nem nagyobb Alex alkarjánál. Nagy feje és tömzsi teste van. Élénk, nagy szemeivel mindent "lát", vagyis úgy néz ki. Elég hátborzongató tud lenni néha. Szája mindig mosolyra húzódik, amitől nagyon magabiztosnak látszik.
Még jó, hogy csak egy "házi pet".
Sosem lesz harci, és nem nő meg.
Jellem:
Izgő mozgó állatka, de ha úgy tartja kedve, leheveredik valahova és meg se lehet mozdítani. Napokig tud csak úgy kinézni a fejéből. Az ember azt hihetné, hogy halott, de akkor elpixeleződne, nem?
Egy szó mint száz, elég kiismerhetetlen, de összességében nem nagyon zavar sok vizet.
Megtalálása: Shukaku "majdnem" ktban
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Halász Alex
Ossu!
Kajmánszörny elfogadva, sok szerencsét a beidomításához
Kajmánszörny elfogadva, sok szerencsét a beidomításához
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Halász Alex
Szeretném megpályázni a mostani jártasság pályázatmódosításnak köszönhetően, a
Nyomkövetés jártasságom lecserélését, egy
Súlyemelésre.
Thnx.
Nyomkövetés jártasságom lecserélését, egy
Súlyemelésre.
Thnx.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Halász Alex
Ossu!
Elfogadom a pályázatot.
Elfogadom a pályázatot.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Halász Alex
Kibővíteném a "Fájdalomérzet" dolgot, hogy érthetőbb és nem utolsó sorban kijátszhatóbb, nah meg kevésbé szado-mazo legyen xP
Nah, itt az eredeti:
Az ok igen egyszerű.
Azért érzi a fájdalmat, mert amikor megpróbálták levenni a NerveGearét, a dulakodás folyamán nem került teljesen vissza a helyére a sisak. Valami elállítódott benne, így amikor Alex avatárja sebzést szenved el a játékban, a NerveGear az agyának azt a lebenyét is stimulálja, ami a fájdalomért felelős, így a játékban egygyors, de intenzív fájdalomérzet alakul ki, erőssége azzal arányosan, hogy hova kapta a sebzést.
Nem betegszik meg, vagy ehhez hasonlók, és a súlyosabb sebeket sem úgy szenvedi el, mint rendesen, csak épp érzi a fájdalmat abban a kiritikus pillanatban.
Bővítés: (tehátaz előzőből nem veszek el semmit mégis átírok egy fontos tényezőt , csak hozzá írok még pár fontos dolgot)
Mikor, mennyire, meddig?
Páncél: Amíg tart a páncélpontja, addig legfeljebb csak egy picivel érezhet (bármilyen ütésnél/szúrásnál, alias támadásnál) nagyobb/kellemetlenebb nyomást, mint a többiek. Elviselhető, megszokható, nem is igen törődik vele.
Ez ktban, illetve részben védett területen belül működik így.
Védett területen: belül tompa tárgyak keltette fájdalmat és lökéseket, zuhanásokat ugyanúgy blokkol a rendszer, mintha páncél lenne Alexen, viszont az éles fegyverekkel/tárgyakkal/felülettel való szúrást, vágást nem tudja "lekezelni".
Éles fájdalom alakul ki, mintha védett övezeten kívül lenne, páncél nélkül. :/
Kt-k, védett övezet kívül: Páncéllal a már említett helyzet áll elő. Amint a péncél nullázódik és a sebzések az életpontjait veszik le, minden beszerzett sebet 70-80%-os realisztikussággal éli meg. Ez helytől, és állapottól függő. Van hogy e megadott érték fölé megy. Például kevesebb kitartás ponttal erősebb lesz a fájdalom.
Hossza: A legelső éles fájdalomérzet nem tart túl sokáig, ám lassan csökken az intentizása. Tehát míg egy igazi sebnél nem tudni, hogy mikor nyíllal újra, és van hogy apad a fájdalom van hogy erősödik, itt minden esetben lassan ugyan, de biztosan elmúlik.
Ezt a folyamatot hp potik, vagy élet visszatöltő kristályok és egyéb healer képességek, hp csíkot növelő folyamatok tudják nagyban gyorsítani.
Például már egy egyszerű 5HP-s minipoti is sokat javíthat az állapotán.
Képesség korrigáció/név csere
Itt az eredeti szintén.
Inrijoku acurijoku: új név: Shock wave
A speciális képesség két kiválasztott mobot/njk-t/jk-t mozgásképtelenné tud tenni legalább egy kör erejéig. Egy célpont egy kéz alapján dolgozva.
Alex a kijelölt ellenfél felé emeli a tenyerét, és egy gravitációs lökéshullámmal eltaszítja magától.
Ha a célpont mögött nem volt semmi két méteres körzetben, akkor a lökés értelmében eltávolódik a harcmezőtől és egy körig kiesik.
Ha volt fa/fal vagy bármi más, aminek neki ütődhetett, akkor Alex Kitartáspontjainak értelmében addig tarthatja ott, amíg ki nem fárad, de ez esetben két körig pihennie kell.
Ha megzavarják külső tényezők, akkor a spec. megszűnik, mivel csak addig érvényes, amíg felé tartja a kezét. Ebben az esetben egy körig kell pihennie, mire újra harcba szállhat.
Egyszerre két célpontot tud így sakkban tartani.
Nem nyúlnék bele, pusztán megtoldanám azzal az aprósággal, hogy
Kockázós harcok alkalmával 5 kör a lehülési idő a használat után, függetlenül attól, hogy az ellenfelet mennyi körre tette cselekvésképtelenné.
Nah, itt az eredeti:
Az ok igen egyszerű.
Azért érzi a fájdalmat, mert amikor megpróbálták levenni a NerveGearét, a dulakodás folyamán nem került teljesen vissza a helyére a sisak. Valami elállítódott benne, így amikor Alex avatárja sebzést szenved el a játékban, a NerveGear az agyának azt a lebenyét is stimulálja, ami a fájdalomért felelős, így a játékban egy
Nem betegszik meg, vagy ehhez hasonlók, és a súlyosabb sebeket sem úgy szenvedi el, mint rendesen, csak épp érzi a fájdalmat abban a kiritikus pillanatban.
Bővítés: (tehát
Mikor, mennyire, meddig?
Páncél: Amíg tart a páncélpontja, addig legfeljebb csak egy picivel érezhet (bármilyen ütésnél/szúrásnál, alias támadásnál) nagyobb/kellemetlenebb nyomást, mint a többiek. Elviselhető, megszokható, nem is igen törődik vele.
Ez ktban, illetve részben védett területen belül működik így.
Védett területen: belül tompa tárgyak keltette fájdalmat és lökéseket, zuhanásokat ugyanúgy blokkol a rendszer, mintha páncél lenne Alexen, viszont az éles fegyverekkel/tárgyakkal/felülettel való szúrást, vágást nem tudja "lekezelni".
Éles fájdalom alakul ki, mintha védett övezeten kívül lenne, páncél nélkül. :/
Kt-k, védett övezet kívül: Páncéllal a már említett helyzet áll elő. Amint a péncél nullázódik és a sebzések az életpontjait veszik le, minden beszerzett sebet 70-80%-os realisztikussággal éli meg. Ez helytől, és állapottól függő. Van hogy e megadott érték fölé megy. Például kevesebb kitartás ponttal erősebb lesz a fájdalom.
Hossza: A legelső éles fájdalomérzet nem tart túl sokáig, ám lassan csökken az intentizása. Tehát míg egy igazi sebnél nem tudni, hogy mikor nyíllal újra, és van hogy apad a fájdalom van hogy erősödik, itt minden esetben lassan ugyan, de biztosan elmúlik.
Ezt a folyamatot hp potik, vagy élet visszatöltő kristályok és egyéb healer képességek, hp csíkot növelő folyamatok tudják nagyban gyorsítani.
Például már egy egyszerű 5HP-s minipoti is sokat javíthat az állapotán.
Képesség korrigáció/név csere
Itt az eredeti szintén.
A speciális képesség két kiválasztott mobot/njk-t/jk-t mozgásképtelenné tud tenni legalább egy kör erejéig. Egy célpont egy kéz alapján dolgozva.
Alex a kijelölt ellenfél felé emeli a tenyerét, és egy gravitációs lökéshullámmal eltaszítja magától.
Ha a célpont mögött nem volt semmi két méteres körzetben, akkor a lökés értelmében eltávolódik a harcmezőtől és egy körig kiesik.
Ha volt fa/fal vagy bármi más, aminek neki ütődhetett, akkor Alex Kitartáspontjainak értelmében addig tarthatja ott, amíg ki nem fárad, de ez esetben két körig pihennie kell.
Ha megzavarják külső tényezők, akkor a spec. megszűnik, mivel csak addig érvényes, amíg felé tartja a kezét. Ebben az esetben egy körig kell pihennie, mire újra harcba szállhat.
Egyszerre két célpontot tud így sakkban tartani.
Nem nyúlnék bele, pusztán megtoldanám azzal az aprósággal, hogy
Kockázós harcok alkalmával 5 kör a lehülési idő a használat után, függetlenül attól, hogy az ellenfelet mennyi körre tette cselekvésképtelenné.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Halász Alex
Ossu!
Védett övezeten belül ha támadás ér, akkor csak egy lökéshullámot érzékelsz, ami rossz esetben ledönt a lábadról. Nem ér hozzád semmi, így az éles fegyverek sem okozhatnak fájdalmat. Ezt leszámítva elfogadom a módosításokat.
Védett övezeten belül ha támadás ér, akkor csak egy lökéshullámot érzékelsz, ami rossz esetben ledönt a lábadról. Nem ér hozzád semmi, így az éles fegyverek sem okozhatnak fájdalmat. Ezt leszámítva elfogadom a módosításokat.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Halász Alex
Ahm tudtam, hogy vhol/vmikor túlkomplikáltam a dolgokat. o3o
Jó így, thnx xD
(eddig úgy játszotta, hogy védett övezeten belül is van -.- )
Jó így, thnx xD
(eddig úgy játszotta, hogy védett övezeten belül is van -.- )
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Halász Alex
Képesség pályázat. [ 20. szint; 3. képi ]
Név: Air walk Niban
"Ráépülő képesség"
Akkor lehet aktiválni, ha aktív az első képesség.
Szintén két része van. Egy passzív és egy aktív.
5 egész körrel dolgozik, és ahogy aktívvá válik, az első képesség elveszti a jelentőségét.
Tehát Alex dönthet, hogy az Air walk második körében aktiválja, (és így, ha nem sikerül, megpróbálkozhat vele később is) azonban ilyenkor csak plusz egy kört kap.
Ha viszont bízik a szerencséjében, akkor az Air walk utolsó körében aktiválja és sikeres aktiválás után még négy kört kap.
Vagyis nem adódik hozzá az Air walk körök számához a Niban köreinek száma, hanem amaz lesz aktív és az Air walk jelentőségét veszti.
A képességet egy harc alatt egyszer vetheti be.
Passzív: Ezután Alex nem csak lépcsőként használhatja fel a levegő részecskéit, de szinte bármilyen testtartásban megtud állni rajta és elrugaszkodni az Air walk képességnél megadott magasság [ 3 emelet ] körátmérőjével kiadott körön belül.
Aktív: Támadó képesség. Ahogy Al aktiválja a képesség aktív felét (erre nem kell dobnia, ahogy az Air walknál sem kellett, az öt körön belül ő dönti el, hogy mikor aktiválja) az annak a körnek a teljes sebzését megnöveli a sebzés 20%-ával. Utána pihenő kör, és így tovább.
Keretsztori:
Valójában már vártam. Egész izgatott voltam, hogy mit kapok Kayabától, mint egy kisgyerek Karácsonykor. Mit hoz a Télapó? *.* Egész röhejes volt, ahogy kisfiúsan pepecseltem a szobámban, de ki nem dugtam volna az orrom onnan, nehogy meghallja valaki, ha elkiáltom magam. Meg se kell említenem, hogy meg is tettem. Hozzá kell tennem, hogy az, hogy most ilyen állapotban várom ezt az új skillt, még ördögibbé teszi Kayaba világát, és magát Kayabát pedig még gonoszabbá. Elérte, hogy kvázi rajongjak a gyilkos játékáért. Utálom, gyűlölöm azt az embert! Engem is behálózott, pedig nem adtam ám könnyen a bőröm. állhatatos volt és kitartó. Végül pedig meg is szerzett magának. Olyan gyengének érzem magam.
Abban a pár órában mindent csináltam már, edzettem, de csak nyeglén, nem volt hozzá kedvem, meg a dobhoz se, de azért ledaráltam szinte minden dallamot, ami eszembe jutott, Esu chan nagy örömére. Meg meg.... ittam egy csomót. A Kajmánkát pedig kikergettem a szobámból. Abból a bizonyos belső szobából, ahova senkit sem engedek. >.< Őt mondjuk néha néha igen, és most sem úgy kergettem ki, ahogy azt az első jelentése árulná el nekünk. Egyszerűen nem volt hozzá szokva hogy simogassam. Aldot akarooook!
Hehhh, és ekkor megjelent a levélke! Júúúúúúj *.* Új képességet kapok. \o/ Mohón olvastam a levelet, majd teljes közömbösséggel csukta be, hogy felkutathassam a kis drágaszágot *-*
Ott is volt, Air walk Niban. Rányomtam, hogy kipróbálhassam, de nem történt semmi. Ehh, meg kel nyitnom a leírását. Meg is tettem szinte azonnal. Elolvasva pedig csak a fejem vakartam, aztán leejtettem magam mellé.
- Kore .... sugoooii! *.* -
Név: Air walk Niban
"Ráépülő képesség"
Akkor lehet aktiválni, ha aktív az első képesség.
Szintén két része van. Egy passzív és egy aktív.
5 egész körrel dolgozik, és ahogy aktívvá válik, az első képesség elveszti a jelentőségét.
Tehát Alex dönthet, hogy az Air walk második körében aktiválja, (és így, ha nem sikerül, megpróbálkozhat vele később is) azonban ilyenkor csak plusz egy kört kap.
Ha viszont bízik a szerencséjében, akkor az Air walk utolsó körében aktiválja és sikeres aktiválás után még négy kört kap.
Vagyis nem adódik hozzá az Air walk körök számához a Niban köreinek száma, hanem amaz lesz aktív és az Air walk jelentőségét veszti.
A képességet egy harc alatt egyszer vetheti be.
Passzív: Ezután Alex nem csak lépcsőként használhatja fel a levegő részecskéit, de szinte bármilyen testtartásban megtud állni rajta és elrugaszkodni az Air walk képességnél megadott magasság [ 3 emelet ] körátmérőjével kiadott körön belül.
Aktív: Támadó képesség. Ahogy Al aktiválja a képesség aktív felét (erre nem kell dobnia, ahogy az Air walknál sem kellett, az öt körön belül ő dönti el, hogy mikor aktiválja) az annak a körnek a teljes sebzését megnöveli a sebzés 20%-ával. Utána pihenő kör, és így tovább.
Keretsztori:
Valójában már vártam. Egész izgatott voltam, hogy mit kapok Kayabától, mint egy kisgyerek Karácsonykor. Mit hoz a Télapó? *.* Egész röhejes volt, ahogy kisfiúsan pepecseltem a szobámban, de ki nem dugtam volna az orrom onnan, nehogy meghallja valaki, ha elkiáltom magam. Meg se kell említenem, hogy meg is tettem. Hozzá kell tennem, hogy az, hogy most ilyen állapotban várom ezt az új skillt, még ördögibbé teszi Kayaba világát, és magát Kayabát pedig még gonoszabbá. Elérte, hogy kvázi rajongjak a gyilkos játékáért. Utálom, gyűlölöm azt az embert! Engem is behálózott, pedig nem adtam ám könnyen a bőröm. állhatatos volt és kitartó. Végül pedig meg is szerzett magának. Olyan gyengének érzem magam.
Abban a pár órában mindent csináltam már, edzettem, de csak nyeglén, nem volt hozzá kedvem, meg a dobhoz se, de azért ledaráltam szinte minden dallamot, ami eszembe jutott, Esu chan nagy örömére. Meg meg.... ittam egy csomót. A Kajmánkát pedig kikergettem a szobámból. Abból a bizonyos belső szobából, ahova senkit sem engedek. >.< Őt mondjuk néha néha igen, és most sem úgy kergettem ki, ahogy azt az első jelentése árulná el nekünk. Egyszerűen nem volt hozzá szokva hogy simogassam. Aldot akarooook!
Hehhh, és ekkor megjelent a levélke! Júúúúúúj *.* Új képességet kapok. \o/ Mohón olvastam a levelet, majd teljes közömbösséggel csukta be, hogy felkutathassam a kis drágaszágot *-*
Ott is volt, Air walk Niban. Rányomtam, hogy kipróbálhassam, de nem történt semmi. Ehh, meg kel nyitnom a leírását. Meg is tettem szinte azonnal. Elolvasva pedig csak a fejem vakartam, aztán leejtettem magam mellé.
- Kore .... sugoooii! *.* -
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Halász Alex
Ossu!
Nem vitted túlzásba az írást, de elfogadom a pályázatot, gratulálok a 3. képességedhez!
Nem vitted túlzásba az írást, de elfogadom a pályázatot, gratulálok a 3. képességedhez!
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Halász Alex
Képesség módosítás
Oka: Alacsony hatékonyság. Túl komplikálttá tettem. Sok megkötés, kevés előny, szal... xP
Meg olvasgatva a szabályzatot rá is fért a frissítés.
noh megyek sorjában
régi
Lényegében összevonom a 2 Air walk passzív képességét és együtt egy passzív, különálló képesség lenne, aminek lenne játéktechnikai hatása is.
Ezzel pedig elhasználnám a 2 passzív képi lehetőségem egyikét.
Új
Air dance:
Harc helyzet nélkül a maximális függőleges magasság, amit megtehet vele 10 méter, (függőlegesen bármennyi) harc közben ennek nagyjából kevesebb mint a harmada, ( tehát ~ 3 méter ) azonban még ez is nagy előnyt jelent. Nem csak lépcsőként vagy padlóként tudja használni a levegő részecskéit, de szinte bármilyen testtartásban megtud állni rajta és elrugaszkodni onnan. Figyelembe véve a magasságát, ellenfelei sokkal nehezebben érik el, de nem érinthetetlen.
Ilyenkor ellene mindig egyel nagyobbat kell dobni találathoz.
Ha megdobta a képességet, utána már csak rajta múlik mikor kapcsolja ki, azonban
hátránya, hogy 2 körönként 1 CSP pontot levesz.
Valójában nem tudom mennyi csp vesztés az optimális ehhez, ha nem jó így, akk ajánlj vmit x3
jöjjön a 2.
új
ref hozzá: Ezek a képességek jellemzően pillanatnyi erősítést jelentenek a karakternek, ami egy bizonyos időtartamig hat csupán. Ez maximum három kör lehet, aztán megszűnik. Ezek a képességek, ha nem olyan erősek, újra is aktiválhatóak, ilyenkor lehűlési idővel is kell számolni, ami ritka kivételeket leszámítva legalább kétszer annyi kör kell, hogy legyen, mint a képesség hatóideje.
Air crush
Aktív képesség.
Külsőleg ugyanaz, mint az Air dance, azonban ez nem ad plusz kitérés lehetőséget. Helyette a támadásra összpontosít. Lényegében véve, ez egy speciális támadási lehetőség a levegőből, amivel a szabad esés szerű csapás megnöveli Alex pillanatnyi sebzéspontját. Tehát abban a körben Alex teljes sebzése megnő az össz. sebzésének ( tehát felszerelésekkel együtt ) 30%-val.
Ez maximum 3 körig tartható fent, utána 6 kör lehűlési idő van.
Hátrány: Amíg az Air crush tart, addig kikapcsol az Air dance és utána is újra kell dobnia, ha be akarja aktiválni.
és itt van a 3.
régi
ref.az újhoz
6a) Támadást legfeljebb négy körönként egyszer tudsz teljes egészében megakadályozni. Amikor bénító/fagyasztó/kábító/altató képességet tervezel, az legfeljebb egy körig tarthat, és minimum három kör lehűlése kell, hogy legyen.
8b) Ha a speciális támadásnak valamilyen különleges hatása van (bénítás, mérgezés, stb), akkor legfeljebb az eredeti sebzésed felével érhet fel az általa okozott kár.
6d) Támadást akadályozó ÉS öngyógyító képességből ÖSSZESEN egy lehet egy karakternek, így elkerülve, hogy a képességeket egymást váltva örökké legyőzhetetlen maradjon valaki.
8a) A speciális, sebzést okozó támadások használatakor minden esetben elveszted a normál támadásod, amennyiben a támadás sebzése meghaladja az alapsebzésed negyedét. Azaz ilyenkor nem támadhatsz képességgel és normál támadásoddal egyszerre.
Tehát elhasználom a Bénító képesség lehetőségem.
új
Air wave
Aktív bénító képesség.
Alex a fegyverével a kiszemelt ellenfél felé suhint, ami így erős hullámot gerjeszt és egyfajta széllökéssel taszítja el a támadót, egy körre kiütve a támadásból, és sebezve rajta Alex teljes sebzésének felét. Ennek a képességnek 3 kör lehűlési ideje van, de csak egyszer kell dobnia, mégpedig a képességre. A támadásra nem. Itt a képesség sebez, illetve abban a körben nem támadhat rendesen.
Keretszorit elfogadás után írnék, illetve lehet hogy játéktéren oldom meg
Oka: Alacsony hatékonyság. Túl komplikálttá tettem. Sok megkötés, kevés előny, szal... xP
Meg olvasgatva a szabályzatot rá is fért a frissítés.
noh megyek sorjában
régi
- első:
- Air walk:
Magyarul légjárás. A skill két részből, egy passzív és egy aktívból áll.[/b]
Passzív:
Ezt a képességét aktiválva 5 körön keresztül a levegőt, mint egy szilárd talajt tudja használni. Lépcsőként, vagy padlóként akár.
Képességének nyitja a rá nehezedő gravitációs erő könnyebbé tételén alapszik.
Azonban létezik magassági határa is, ez pedig a 10 méternél van, nagyjából egy három-emeletes ház magassági szintje. Innen leesni viszont már sebzést vonhat maga után, tehát figyelnie kell az időkorlátra. A képességet használni viszont egy órán belül, csak egyszer teheti meg.
Aktív:
Az aktív skill mellett, ha föntről, tehát a levegőből támad Alex a fegyverével, akkor a támadásának sebzése megugrik 10%-al.
Tehát az adott össz-sebzés 10%-ával nő meg, és annyit sebez.
Ezt, amíg a skill aktív minden második körében teheti meg, tehát egy kört pihennie kell hozzá.
Hátrány: Amíg a levegőben lesz, lévén harcos, nem fog tudni támadni, de kitérni igen, viszont amikor épp támad, a fegyvert maga fölött tartva, védtelenné válik a nála gyorsabb (tehát több gyorsaságponttal rendelkező) ellenfelek számára.
Lényegében összevonom a 2 Air walk passzív képességét és együtt egy passzív, különálló képesség lenne, aminek lenne játéktechnikai hatása is.
Ezzel pedig elhasználnám a 2 passzív képi lehetőségem egyikét.
Új
Air dance:
Harc helyzet nélkül a maximális függőleges magasság, amit megtehet vele 10 méter, (függőlegesen bármennyi) harc közben ennek nagyjából kevesebb mint a harmada, ( tehát ~ 3 méter ) azonban még ez is nagy előnyt jelent. Nem csak lépcsőként vagy padlóként tudja használni a levegő részecskéit, de szinte bármilyen testtartásban megtud állni rajta és elrugaszkodni onnan. Figyelembe véve a magasságát, ellenfelei sokkal nehezebben érik el, de nem érinthetetlen.
Ilyenkor ellene mindig egyel nagyobbat kell dobni találathoz.
Ha megdobta a képességet, utána már csak rajta múlik mikor kapcsolja ki, azonban
hátránya, hogy 2 körönként 1 CSP pontot levesz.
Valójában nem tudom mennyi csp vesztés az optimális ehhez, ha nem jó így, akk ajánlj vmit x3
jöjjön a 2.
- második:
Air walk niiban
"Ráépülő képesség"
Akkor lehet aktiválni, ha aktív az első képesség.
Szintén két része van. Egy passzív és egy aktív.
5 egész körrel dolgozik, és ahogy aktívvá válik, az első képesség elveszti a jelentőségét.
Tehát Alex dönthet, hogy az Air walk második körében aktiválja, (és így, ha nem sikerül, megpróbálkozhat vele később is) azonban ilyenkor csak plusz egy kört kap.
Ha viszont bízik a szerencséjében, akkor az Air walk utolsó körében aktiválja és sikeres aktiválás után még négy kört kap.
Vagyis nem adódik hozzá az Air walk körök számához a Niban köreinek száma, hanem amaz lesz aktív és az Air walk jelentőségét veszti.
A képességet egy harc alatt egyszer vetheti be.
Passzív: Ezután Alex nem csak lépcsőként használhatja fel a levegő részecskéit, de szinte bármilyen testtartásban megtud állni rajta és elrugaszkodni az Air walk képességnél megadott magasság [ 3 emelet ] körátmérőjével kiadott körön belül.
Aktív: Támadó képesség. Ahogy Al aktiválja a képesség aktív felét (erre nem kell dobnia, ahogy az Air walknál sem kellett, az öt körön belül ő dönti el, hogy mikor aktiválja) az annak a körnek a teljes sebzését megnöveli a sebzés 20%-ával. Utána pihenő kör, és így tovább.
új
ref hozzá: Ezek a képességek jellemzően pillanatnyi erősítést jelentenek a karakternek, ami egy bizonyos időtartamig hat csupán. Ez maximum három kör lehet, aztán megszűnik. Ezek a képességek, ha nem olyan erősek, újra is aktiválhatóak, ilyenkor lehűlési idővel is kell számolni, ami ritka kivételeket leszámítva legalább kétszer annyi kör kell, hogy legyen, mint a képesség hatóideje.
Air crush
Aktív képesség.
Külsőleg ugyanaz, mint az Air dance, azonban ez nem ad plusz kitérés lehetőséget. Helyette a támadásra összpontosít. Lényegében véve, ez egy speciális támadási lehetőség a levegőből, amivel a szabad esés szerű csapás megnöveli Alex pillanatnyi sebzéspontját. Tehát abban a körben Alex teljes sebzése megnő az össz. sebzésének ( tehát felszerelésekkel együtt ) 30%-val.
Ez maximum 3 körig tartható fent, utána 6 kör lehűlési idő van.
Hátrány: Amíg az Air crush tart, addig kikapcsol az Air dance és utána is újra kell dobnia, ha be akarja aktiválni.
és itt van a 3.
régi
- harmadik:
- Shock wave
A speciális képesség két kiválasztott mobot/njk-t/jk-t mozgásképtelenné tud tenni legalább egy kör erejéig. Egy célpont egy kéz alapján dolgozva.
Alex a kijelölt ellenfél felé emeli a tenyerét, és egy gravitációs lökéshullámmal eltaszítja magától.
Ha a célpont mögött nem volt semmi két méteres körzetben, akkor a lökés értelmében eltávolodik a harcmezőtől és egy körig kiesik.
Ha volt fa/fal vagy bármi más, aminek neki ütődhetett, akkor Alex Kitartáspontjainak értelmében addig tarthatja ott, amíg ki nem fárad, de ez esetben két körig pihennie kell.
Ha megzavarják külső tényezők, akkor a spec. megszűnik, mivel csak addig érvényes, amíg felé tartja a kezét. Ebben az esetben egy körig kell pihennie, mire újra harcba szállhat.
Egyszerre két célpontot tud így sakkban tartani.
Kockázós harcok alkalmával 5 kör a lehűlési idő a használat után, függetlenül attól, hogy az ellenfelet mennyi körre tette cselekvésképtelenné.
ref.az újhoz
6a) Támadást legfeljebb négy körönként egyszer tudsz teljes egészében megakadályozni. Amikor bénító/fagyasztó/kábító/altató képességet tervezel, az legfeljebb egy körig tarthat, és minimum három kör lehűlése kell, hogy legyen.
8b) Ha a speciális támadásnak valamilyen különleges hatása van (bénítás, mérgezés, stb), akkor legfeljebb az eredeti sebzésed felével érhet fel az általa okozott kár.
6d) Támadást akadályozó ÉS öngyógyító képességből ÖSSZESEN egy lehet egy karakternek, így elkerülve, hogy a képességeket egymást váltva örökké legyőzhetetlen maradjon valaki.
8a) A speciális, sebzést okozó támadások használatakor minden esetben elveszted a normál támadásod, amennyiben a támadás sebzése meghaladja az alapsebzésed negyedét. Azaz ilyenkor nem támadhatsz képességgel és normál támadásoddal egyszerre.
Tehát elhasználom a Bénító képesség lehetőségem.
új
Air wave
Aktív bénító képesség.
Alex a fegyverével a kiszemelt ellenfél felé suhint, ami így erős hullámot gerjeszt és egyfajta széllökéssel taszítja el a támadót, egy körre kiütve a támadásból, és sebezve rajta Alex teljes sebzésének felét. Ennek a képességnek 3 kör lehűlési ideje van, de csak egyszer kell dobnia, mégpedig a képességre. A támadásra nem. Itt a képesség sebez, illetve abban a körben nem támadhat rendesen.
Keretszorit elfogadás után írnék, illetve lehet hogy játéktéren oldom meg
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Halász Alex
Ossu!
Air dance: a leírását olvasd át, mert van benne pár hiba és zöldség Hátrányként fogyassz 20%-kal több CSP-t támadásonként (mellékcselekvésre nem kell hatással legyen), ez azt fogja eredményezni, hogy egy körrel hamarabb kell pihenned.
Air crush: vagy legyen három körön keresztül 10%, vagy egy körön keresztül 30% a bónuszsebzés. Utóbbi esetben veheted lejjebb egy kevéssel a lehűlési időt.
Air wave: mivel nemcsak bénítasz, de sebzel is, így a lehűlési idő legyen öt kör.
Air dance: a leírását olvasd át, mert van benne pár hiba és zöldség Hátrányként fogyassz 20%-kal több CSP-t támadásonként (mellékcselekvésre nem kell hatással legyen), ez azt fogja eredményezni, hogy egy körrel hamarabb kell pihenned.
Air crush: vagy legyen három körön keresztül 10%, vagy egy körön keresztül 30% a bónuszsebzés. Utóbbi esetben veheted lejjebb egy kevéssel a lehűlési időt.
Air wave: mivel nemcsak bénítasz, de sebzel is, így a lehűlési idő legyen öt kör.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
1 / 2 oldal • 1, 2
Similar topics
» Halász Alex vs. Szophie
» Halász Alex vs Tatsuki Ranmaru
» Az öreg Halász és a... Esu?
» Itachi halász-vadász nyilvántartása
» Alex njk-i
» Halász Alex vs Tatsuki Ranmaru
» Az öreg Halász és a... Esu?
» Itachi halász-vadász nyilvántartása
» Alex njk-i
1 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.