Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Kaland] A karmazsin játékos

3 posters

Go down

 [Kaland] A karmazsin játékos Empty [Kaland] A karmazsin játékos

Témanyitás by Garrgantis Szomb. Okt. 05 2024, 21:15

Garr ahogy lenni szokott kisebb nagyobb küldetésekkel üti el az idejét. A mostani éppen az, hogy a kobold kazamaták kobold kovácsainak szekercéjét kell megszerezni. Garr belép a kazamatába, és azonnal megérzi a hely nyomasztó, régi levegőjét. Az ajtó mögött egy hosszú, szűk folyosó terül el, amelyet halvány, kékes fény világít meg a falakból kiálló, ősi fáklyákból. A kövek alatt halk morgás hallatszik, mintha maga a föld remegne a mélyben. A levegő vastag és poros, minden lépésére halk koppanás visszhangzik a sötét falakról, mintha a kazamata figyelné a belépőket. A mennyezet alacsony, és a falakat kőfaragványok díszítik, amelyek kobold harcosokat és egykori csatákat ábrázolnak.
A hely egyszerre tűnik üresnek és halálosan veszélyesnek. Az évek alatt, amióta Ilfang, a Kobold Király megsemmisült, a kazamata új életre kelt, mintha a megmaradt koboldok és csapdák most is őriznék az egykori erődemonstráció színhelyét. Garr szeme a folyosó végén egy masszív, kétszárnyú ajtóra szegeződik, amely mögött a kaland igazi kihívásai várnak. Halk morgás és fémes csikorgás hallatszik a távolból – valami vagy valaki még él odabent.
Ahogy előrehalad, az első lépéseket már magabiztosan teszi meg. A falak mentén sötét árnyak mozdulnak meg a fáklyák táncoló fényében. Garr tapasztalt játékos, de tudja, hogy itt nem bízhat a rutinban. A kazamata folyamatosan változik, és a veszélyek minden sarok mögött ott leselkednek. Ahogy a bejárati ajtó tompa puffanással bezárul mögötte, érezhetővé válik, hogy nincs visszaút.
Ahogy sejtette, a sötétet a kazamata azonnal kihasználja és rögtön mobokkal látja el. Két világító szempár jelenik meg. Felsóhajt amikor felismeri hogy ezek egyszerű koboldok. Azok közül is a gyengébbek közé tartozó. A kobold harcosok keményebbek Ezeknek a felszerelése rongyos könnyű páncélzatból áll, amelyet különösen az erős vállpáncél és a teljes kobakját takaró sisak jellemez. A fejfedő arc oldalán nyitott így a kutyafej szerű pofájuk és gonosz vigyoruk jól kivehető. Szemei vágásán keresztül éles tekintet figyel, ami arra utal, hogy nemcsak erős, de veszélyesen éber is. A sisakhoz két szarv kapcsolódik, ami még félelmetesebbé teszi a kinézetét.
Testalkata erős és masszív, színe zöldes árnyalatú, ami összhangban van a páncéljával. A szörny kisebb, bunkósbot-szerű fegyvert tart a kezében, amelyet nagy erővel képes forgatni, könnyedén összetörve ellenfeleit. Testének alsó része szinte állatias, a kobold vöröses-farkaszerű farokkal rendelkezik, és lábai karmokban végződnek, ami gyors és erős mozgást tesz lehetővé. Magassága alapján körülbelül 130 cm magas, ember méretű, de sokkal nagyobb gyorsasággal és kitartással rendelkezik, mint egy átlagos emberi harcos.
Ez a szörny valószínűleg könnyű közelharcos ellenfél, aki gyengébb erejét és könnyű fegyverzetét használja arra, hogy gyors csapásokat mérjen ellenfeleire.
Elmosolyodik amikor támadásba lendülnek. Könnyű menet lesz, ideje tesztelni az új képességét. Felidézi a jól ismert erőt és merít belőle. Elindítja a kaszáját és azzal a lendülettel elmetéli az elsőt, majd a másodikat.

Garrgantis (Sebzés: 18, támadáshoz nem kell dobnia, spec. képességhez nem kell dobnia, 6.5 SP kiskörönként.)
Kobold #1
Kobold #2

A mobok szépen elpixeleződnek és továbbáll.
További ellenfelek leküzdése után eljut eegy terembe, ahol egy különös jelenségre lesz figyelmes. egy asztal van középen. A terem végében egy kis márványkapu van. A kapu előtt egy hatalmas kőlap van, amelybe négy különböző szimbólumot véstek: egy kardot, egy pajzsot, egy szemet és egy lángot. Minden szimbólum mellett van egy külön gomb.
NA ez vajon mi lehet? Gondolja magában.
Garrgantis
Garrgantis
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 114
Join date : 2021. Nov. 27.
Age : 33

Karakterlap
Szint: 9
Indikátor: Zöld
Céh: Unity

Vissza az elejére Go down

 [Kaland] A karmazsin játékos Empty Re: [Kaland] A karmazsin játékos

Témanyitás by Paragadan Szomb. Okt. 12 2024, 15:30

Para, egy új küldetés keretében barlangkeresésre indult egyedül. Ez a hely egy régi, elhagyatott erődítmény alatt terül el. Paragadan megvetően gondol vissza azokra, akik szerint a csapatmunka elengedhetetlen az ilyen kalandok során. Számára a kazamaták rejtélyei nemcsak kincseket, hanem kihívásokat is rejtenek, és a túlélés kulcsa az, hogy az ember egyedül bízik önmagában. Szóló játékos révén megtanulta, hogy esetek többségében csak lelassítják a csapattársak.

Ahogy belép a kazamata főbejáratán, megérzi a hely levegőjének nehézségét. A poros, dohos szag azonnal az orrába kúszik, és a padló kőlapjai alatt tompa, visszhangos morgás hallatszik, mintha valami mélyen, a föld alatt szunnyadna. A kazamata falai régi domborművekkel vannak díszítve.

A kazamata bejáratánál rögtön két irányba nyílik lehetőség: egy szűk, kanyargós folyosó balra, és egy tágasabb, sötétebb terem jobbra. A férfi a fáklya pislákoló fényénél alaposan átgondolja a lehetőségeit. Úgy dönt, hogy a szélesebb terem felé veszi az irányt, mivel a szűk folyosók gyakran rejtenek váratlan csapdákat.

A sötét teremben bolyongva arra lesz figyelmes, hogy a termet egy kirajzolódó boltív világítja meg, ami a terem falán helyezkedett el. A kazamata termének falán megjelenik egy ajtó alakú átjáró. Óvatosan az boltíves átjáró mellé lopakodik, a falhoz simul és végignéz a termen. Egy asztal van középen. A terem végében egy kis márványkapu van. A kapu előtt egy hatalmas kőlap van, amelybe négy különböző szimbólumot véstek: egy kardot, egy pajzsot, egy szemet és egy lángot. Minden szimbólum mellett van egy külön gomb.
A teremben egy férfit lát ahogy vizsgálja a teremben lévő dolgokat. Egy magas, rövid hajú férfi volt, izmosabb testalkattal.

Vissza lapul a fal mellé és számba veszi a lehetőségeit. Szerencséjére a férfi nem hallhatta, mert fal változása nem járt hangeffekttel. - Talán egy meglepetés támadással le tudom győzni, de elég valószínűtlen a kasztomat és a szintemet tekintve. Továbbá a képességével sem vagyok tisztában. - Tétovázott magában motyogva, végül egy rövid töprengést követően úgy döntött, hogy megpróbálja lehető legjobbat kihozni a helyzetből. Hipokrita módon a szövetkezés mellett tette le a voksát, legalábbis amég nem lesz erősebb. Egyébként is, egy magasabb szintű játékos talán kapóra jöhet a harcoknál és a fejlődésben.

Pallosát eltéve, fegyvertelenül elkezdett a játékos felé közeledni. - Ááá, egy csak nem egy másik kalandor? - Mondta minél pozitív kisugárzással, reménykedve, hogy a vörös státusza nem fog offenzív és veszélyes cselekedetet kihozni a másik játékosból.


A hozzászólást Paragadan összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Okt. 23 2024, 11:20-kor.
Paragadan
Paragadan
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 3
Join date : 2024. Sep. 15.
Age : 30

Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

 [Kaland] A karmazsin játékos Empty Re: [Kaland] A karmazsin játékos

Témanyitás by Garrgantis Vas. Okt. 13 2024, 15:07

A kazamata ezen szakasza éppenséggel ismerős számára. Eszébe jut, hogy itt a koboldok preferenciájával kellett kezdeni valamit. Hogy mit tartanak fontosnak de mik is voltak ezek?  - Harciasság védelem bölcsesség volt a szem és a láng az erő. drmgi magának félhangosan.
Valami nincs rendben... Pusztán megszokásból rápillant a térképre és ahogy gondolta is, megjelent egy piros pötty. És épp felé közeledett. Azonnal előhívja a kaszát és támadásra készen várja az ellenfelét. Gyanúja méginkább fokozódik amikor megjelenik az ajtóban egy másik játékos. Az indikátora pedig vörös...
Nem engedi le a védelmét a szintjét nem ismeri az indikátor pedig árulkodik. Ezek szerint régi játékos volt és a játék az indikátor színét is hozta. Ezek szerint ő ölt már emberi játékost, ami nem túl jó referencia.
Kicsit lazít ugyan, amikor a srác megszólal és úgy tűnik nincsenek rossz szándékai, de azért nem lankad a figyelme. Leteszi a kasza nyelét a földre és kissé félre áll, hogy a másik jól láthassa a feladványt.
Úgy dönt, egyenlőre az indikátort nem hozza föl neki,Vagy mégis? Viszont akárhogy is... tartja a távolságot.
- Valami olyasmi. Válaszolja kimérten.
- A kobold kovácsok kovácskalapácsát kell elhoznom. De útban van ez az ajtó. Illetve egy feladvány van előttünk, amit meg kell oldani, hogy tovább mehessünk. És te mijáratban errefelé piroska?
Kérdi kis éllel a hangjában.
-Hogy lehet hogy egy ilyen nagy harcos mint te, ilyen alacsony szinten kalandozik?
Közben visszafordul a tábla felé és ismét szemügyre veszi a szimbólumokat.
-Közben gondolkozhatsz azon, hogy mi volt itt a megoldás!
-Feltételezem még anno jártál itt.
Ezzel a korábbi SAO világra utal. -A koboldok számára fontos értékeket láthatjuk itt. A kard a harciasságot jelenti a pajzs a védelmet, tűz a bátorságot és a szem a bölcsességet. Ezek megfelelő sorrendbe rendezve elvileg kinitja az ajtót. A kard és a pajzs kezd, a másik kettő kérdéses. Látod azokat a lyukakat a falon? Ha rosszul írjuk be tűpárna lesz belőlünk.
Garrgantis
Garrgantis
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 114
Join date : 2021. Nov. 27.
Age : 33

Karakterlap
Szint: 9
Indikátor: Zöld
Céh: Unity

Vissza az elejére Go down

 [Kaland] A karmazsin játékos Empty Re: [Kaland] A karmazsin játékos

Témanyitás by Strea Vas. Okt. 13 2024, 15:25


Sziasztok!

Nem fogok beleszólni a történetbe, deee ezen a ponton sajnos muszáj vagyok pár megjegyzést hozzáfűzni a dolgokhoz. (Illetve azt hiszem most van itt az ideje elgondolkozni azon is, vajon mennyire engedjünk új usereket kalandozni tapasztaltabb társ nélkül, de szerintem ez lesz az utolsó ilyen játék Neutral Nem a ti hibátok, egyszerűen az új rendszernek nincs jelenleg megoldása az új userek "betanítására" ^^") Szóóval.

1. Paragadan vs 2x Kobold

Ha harcot tesztek bele a kalandba (ami ugye kötelező elem is), akkor azt rendesen le kell vezetni. Garrgantis első hszénél azért volt jó a leírás, mert neki nem kellett dobnia a támadásra és volt elég SP-je elpixelezni a két ellenfelét. Ez Paragadannál azonban nincs így. Ha sebzéshez 3 vagy afölé kell dobnod, akkor ki kell dobni a hsz végén a dobást. Utána a két kobold jön, és fixen betalálnak. Csak azután támadhatsz újra. (És most ebbe ne vegyük bele, hogy bár kértem, nem osztottál pontot Kitartás statra, tehát jelenleg 0 a CSP-d, azaz nem is tudsz egyáltalán támadni.)
A fentiek alapján nézzük meg a leírásod:

"penge félelmetesen suhan a levegőben, és a kobold éppen csak el tudja kerülni az első csapást, de már túl későn. Paragadan második lendítése közvetlenül a kobold testén csapódik, és a lény a földre zuhan, ahol lassan elpixeleződik."

Ha úgy veszed (hibásan, hiszen nem dobtál), hogy a kobold elkerülte az első csapásod, akkor utána mindkét kobold megtámad, a gyorsaságkülönbség miatt kétszer is, azaz sebeznek beléd 2x2x3=12-őt. Utána jössz te. Tegyük fel, hogy (bár szintén ki kellett volna dobnod), ezúttal betalálsz. A Kobold HP-ja 5, a te sebzésed viszont csak 4, tehát nem pixelezed el egy csapással, mint ahogy leírtad. Ezek után a két kobold megintcsak támad és mivel 3 HP-d maradt, elpixeleznek.

"A második kobold, a bal oldali támadó, közben háta mögé kerül, és egy aljas csapással próbálja megsebezni. Paragadan gyorsan reagál: egy határozott fordulattal oldalra lép, épp elkerülve a kobold támadását. Pallosát a levegőben megforgatja, majd határozott mozdulattal lecsap a koboldra. Ez a kobold is pixelekbe omlik."

A mobok fixen betalálnak, tehát Paradan akármilyen gyorsan reagál is, nem tudja elkerülni a kobold támadását. Bár egyébként a koboldok ebben az időpillanatban már maximum a pixeljeidet találnák el.

Lényeg a lényeg, amíg nem vagy tisztában a harcrendszerrel, kérlek NE vezess le egymagad harcot, de ha meg is próbálod, ad1 szabályosan vezesd le, ne szabálytalanul, ad2 olyan ellenfeleket válassz, amelyek nem pixeleznek el.
A mostani esetben legyen az, hogy nem találkoztál koboldokkal a Garrgantis felé vezető úton.

2. Garrgantis és a jövőbelátó térkép

"Pusztán megszokásból rápillant a térképre és ahogy gondolta is, megjelent egy piros pötty. És épp felé közeledett."

Helytelen. Előszöris, Észlelés jártasság nélkül nem észleled, ha valaki feléd közeledik, másodszor, a térkép pedig főleg nem mutat meg ilyesmiket (akkor sem, ha van Észlelésed, mivel az csak bejelez, hogy valaki a közelben van, de pontos helyet nem tudsz meg belőle). Csak azt látod a minimapon mob vagy játékosi pöttyként, amit szabad szemmel is már észlelni tudsz.

Egyelőre ennyi. Innentől figyelni fogom a játékot és jelzem, ha valami nem jó benne. Illetve titeket is megkérlek, hogy ha valamiben nem vagytok biztosak, inkább kérdezzetek :3

_________________
Színeim: #c997c8 4e4557
Adatlap

Aktív mesélésem: [Kaland] Három csepp


 [Kaland] A karmazsin játékos Newwea12
Strea
Strea
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -

Vissza az elejére Go down

 [Kaland] A karmazsin játékos Empty Re: [Kaland] A karmazsin játékos

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.