Saibāitachi
2 posters
1 / 1 oldal
Saibāitachi
II. Képesség pályázata:
Tawada no sai – Sho/Dai (Aktív)
Működése: Izommotoros, koncentrációt nem igénylő képesség. A rengeteg gyakorlásnak hála, a kata mozdulatai már teljesen rutinszerűvé és roppant gördülékennyé váltak, valamint a legkisebb koncentrációt sem kell ráfordítania, hogy végrehajtsa a mozdulatsort.
Az árnyharcos sikeres aktiválás esetén az adott körben támadásai után egy támadással kevesebbre számolhatja a CSP költséget, de a támadásokra késenként ugyan úgy dobnia kell.
Korlátozások: Mob harc esetén minimum 3, maximum 6 ellenfél (Sho 3-4, Dai 5-6). A körre vonatkozóan legalább az ellenfeleivel megegyező többletkörrel kell rendelkeznie (Ellenfelek száma <= SP egész értéke), játékos elleni küzdelemben pedig minimum 2 SP. A csökkentés nélküli CSP-vel kell rendelkeznie aktiváláskor (mivel sikertelen aktiválás esetén is, ki kell tudja fizetni a támadások CSP árát).
Visszahűlés: 3 kör azaz 4 körönként használható.
Példa:
Itachi 13-as szintű, és 4 Foszló Zombi ellenféllel néz szembe. Az aktuális körre 4,3 az SP-je és jelenleg 75 a CSP-je. Minden feltétel teljesült. Itachi aktiválja a Tawada no sai-t és minden ellenfelét támadja. Mivel az ellenfelek alacsony szintűek, a Spec.Képességre és a támadásokra ez esetben nem kell dobnia, így automatikus a siker. Mind a négy ellenfele sérül, elhasználta a 4 egész SP-t, de csak 39 CSP-t használt (az 52 helyett).
Keret:
Passau, Alsó-Bajorország – Németország. A SAO indulása után 2 évvel.
Az öreg mester a fejét csóválva szól bele a feketehajú fiú muzdulataiba.
– Állj! – és el is indul felé a tatamin – Megint nem jó a tartás! jobban fordítsd ki a fegyvert, és az alkarod meredekebben tartsd! Így! – igazítja be tanítványa karját a helyes tartásba.
– De mester, még egy fél centi sincs az eltérés. Kit érdekel, hogy áll a fegyver. – akadékoskodik a fiú.
– Engem. – mondja az idős férfi – És az összes bírót, aki figyelni fog!
– Nem hiszem, hogy lesznek olyan szigorúak, mint te, Sensei! – húzza fel az orrát a srác. – És különben is, semmi nem múlik azon a fél centin.
– Óóó! Tényleg?! – húzza össze a szemét a mester – Szóval a fiatalúr jobban tudja, mint az a mester, aki meg alkotta ezt a kata-t? Rendben akkor nézzük, mennyire számít az a fél centi. Menj vissza az alappontra és kezd elölről. – mondja, majd odasétál a fal mellett álló két füstölő közt lévő díszes kardállványhoz, és meghajolva előtte kihúzza a katanát a tokjából. A fiú felveszi az alapállást és figyeli ahogy az idős mester a tatami azon pontjára áll, ahová ő fog érkezni épp a nyugati hárító mozdultnál. Egy pillanatra elbizonytalanodik, de aztán a „most már úgy is minden mindegy” alapon elszánja magát.
Mozgása gyors és könnyed ahogy végrehajtja az északi irányú mozdulat sort, majd nyugatnak fordul. Két támadás és jön a hárítás. A katana éles csendüléssel találkozik a monouchival. Az öreg egy leheletnyi finom mozdulattal megdönti a katana pengéjét, és kicsit visszahúzza a sairól. A tompa csikordulást a fiú éles szisszenése zárja. A mester elemeli a pengét és talán egy csöppnyi aggódással a szemében figyeli a fiú gijén lassan terjedő élénk karmazsin foltot.
Naha, Okinawa – Japán. A SAO indulása után 3 évvel.
A többi versenyzőhöz képest magas európai fiú lassan emelkedik fel a térdeplő tanítványok sorából. Az ő bemutatója következik. Ahogy az elvárható illendően köszönti a bírákat, és azt a csekélyszámú nézőt, akit érdekel egy külföldi kölyök öv vizsgája. Menyét megáll a kezdő pozícióban, majd szinte nullára üríti elméjét. Csapongó gondolatai elcsendesednek és a teste mintha csak zsinóron mozgatnák megindul. Precíz és határozott mozdulatokkal halad a „kijelölt úton”. A bírók átható tekintetétől kísérve néma csendben mozog. Csupán fegyverei csendülnek olykor-olykor egy dupla hárítás alakalmával, valamint a feltóduló energiák kiengedésére szolgáló kiáltások zavarják a csendet.
Túl van már az északi, a nyugati és a keleti mozdulat soron, a fiú mintha csak kívülről látná magát csak az eredményt látja ~Jó! Itt sem hibáztam!~ .
Végül elérkezik az utolsó mozdulat sor is, és már csak a zárás és meghajlás van hátra. Az öreg mester elégedetten mosolyogva nyugtázza a fiú gyakorlatát, miközben figyeli ahogy visszatér a helyére és letérdel.
Az ifjú hálás tekintettel fogadja, és köszöni meg a gratulációt amikor átveszi az új övét. A vizsgabíró most a mesteréhez fordul és vele kezd beszélni. Talán nem is sejti, hogy tud japánul mert kertelés nélkül tereli rá a szót a férfi.
Arany Legelők, 9-es szint – Aincrad. A SAO indulása után 8 évvel.
Az árnyharcos a felé közelítő 4 Foszló Zombit figyeli. Szerencséjére mozgásul elég lomha, nem tűnnek komoly ellenfélnek. ~Tisztára mintha otthon lennék a dojo-ban egy edzésen…~ vigyorodik el magában. És ha már így felötlött benne, akkor a tréfa kedvéért felegyenesedik, a kétfegyverét összefogva meghajol, majd hangosan ahogy egy formagyakorlathoz illik kimondja;
– Tawada no sai, Sho! – ami azonban ezt követ, az a meglepetés. Ugyanis pontosan előtte fel ugrik egy panel
Új képességet fedeztél fel!
Tawada no sai – Sho/Dai
< elfogad >
Gyorsan okézza le a panelt, mert azért a zombik még közelednek. Ahogy tanulta, felveszi az alapállást majd egy éles „Ki-ai!” kiáltást követően megindul. ~Északfelé két támadás, pipa~ konstatálja a gyors mozdulatokat követően. ~Nyugat két támadás és felsőhárítás, pipa.~ Még át sem gondolja de már a következő ellenfél felé lendül. ~Kelet… pipa!~ és utána ~Dél hárítás és két támadás pipa~, majd ezt követően körbe tekint, és elégedetten nyugtázza az eredményt;
– Na így kell ezt csinálni! – és már lendül is tovább.
_________________
Adatlap
Előtörténet
Narráció: #8c8c8c Beszéd és gondolatok: #618bbb OFF – magyarázat: #f2f2f2
Saibāitachi- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2020. Aug. 23.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Vörös
Céh: Endless Society
Re: Saibāitachi
A pályázatot elfogadom, gratulálok a második képességedhez! ^^
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Céh alapítás pályázat
Endless Society
Céh logo:
Logo magyarázat, ha esetleg valakit érdekel: A farkába harapó kígyó, a végtelenség szimbóluma.
A két összeütött ököl (ökölpacsi) a barátság, egyetértés és a szövetség szimbóluma.
Céh jellege: Közösségi
Céh felépítése: Nincsenek rangok vagy titulusok. A céhvezér cím is csak névleges. A céhre vonatkozó döntéseket közösen, megbeszélés alapján szavazással hozzuk. A megbeszélésen és a szavazáson, minden céhtag alanyi jogon részt vehet, de nem kötelező.
A céh felépítésében ugyan rangok nincsenek, de osztagok (tai) vannak, melyeket különböző feladatokra lehet kiküldeni. Egy osztag létszáma 2-5 fő között mozoghat, melyet a Kapitány (Taichō) vezet, akinek a szerepe a csapat stratégiájának kidolgozása, és a csoport irányítása. A kapitányt az osztag választja saját tagjai közül. Az osztagok közt szabad átjárás van. Amennyiben a választott kapitány elhagyja a csapatot új kapitányt kell választani. A csapatba egy új tag érkeztével új kapitány választására nincs szükség, a már korábban megválasztott kapitány marad továbbra is a vezető.
Az osztagoknak a fentieken felül még az a szerepe is meg van, hogy a tagok fejlődését biztosítsa, olyan módon, hogy ha nincs épp külső megbízás, akkor egymásközt amolyan verseny jelleggel csapat aréna küzdelembe vehetnek részt. A tai küzdelmek nem számítanak rangsorolt küzdelemnek, viszont házon belüli rangsoroltba lehet (alap terv szerint csak játékszínesítés, konkrét előnnyel vagy jutalommal nem jár), de ez még képlékeny.
Céh célkitűzése: Olyan játékos bázis kialakítása, mely több céhen is átível, lehetővé téve az egymásközti, akár információ, akár tárgyi cseréket segítve ezzel egy masszív front kialakítását.
Ezt a célkitűzés a közösségi kapcsolatok ápolása, különböző társasági rendezvények szervezése, egymás szívességi alapon történő kölcsönös megsegítése (akár még arról is lehet szó, hogy más céhekkel Kölcsönös Segítségnyújtási szerződések vagy még inkább Egyezmények megkötésével tartós céh kooperáció kialakításra kerüljön) révén kívánja elérni. Valamint a céhtagok egyéni szinten, más céhek tagjaival ápolt baráti viszonnyal tudják ezt segíteni, illetve a céh által szervezett rendezvényeken való részvétellel. A rendezvényeken ettől függetlenül a céhtagok részvétele nem kötelező. Viszont, ha a céhet felkérik egy másik céhtől a segítség nyújtásra, és azt az osztagot melyben ő is tag, rendelik ki a feladatra, az már kötelező.
A rendezvények: A céhház területére (amíg nincs céhház, addig a játéktér arra alkalmas topikjában) szervezett esemény jellegű (de nem Event!) játékok, melyeknek jutalmazása a céh saját forrásaiból történik. A rendezvények sokrétűek lesznek, főzőversenytől kezdve, horgászkihíváson át, fotópályázatig bezárólag bármi lehetséges (a kreativitásunk szab csak határt). A rendezvények (az eventekhez hasonlóan) időkorlátosak lesznek, de bárki szabadon nevezhet rájuk céhtagságtól függetlenül. Céljuk a játékosok közti ismerkedés, interakció segítése.
A céhmegbízások: Felépítsük és kivitelezésük a saját küldetés vagy ismerkedő játék kategória. A kibővített sajátküldetés szabályok alapján már egyszerre több is lehet ilyenből. A céh a megbízásból csak a célt adja meg, a megvalósítás a játékosokra van bízva. Példák; „Az ??? céh megbízásából, szerezz a 4.szintről egy ritka Fekete igazgyöngyöt” (saját küldi jellegű) vagy „XY kéri, hogy szerezz egy T2-es Nodachi-t” (ismerkedő játék jellegű). Mivel egy tai minimum két tagú, így ezek gond nélkül indíthatóak.
Céh tagokra és a jelentkezésre vonatkozó szabályok: Bárki jelentkezhet (ha csak az oldal alapszabálya ezt nem tiltja, pl.: multi), a felvételhez különösebb engedély vagy hozzájárulás nem kell. Ha már van elképzelése a jelentkezőnek, akkor a jelentkezését a kiválasztott Tai kapitányánál tegye meg. Ha nincs akkor az épp aktuális céhvezérnél. Jelentkezés lehet IC és OOC is, kinek-kinek a maga beállítottsága szerint.
Indikátor korlát nincs. Jelentkezhetnek narancs és vörös indikátoros játékosok is. Viszont a felvételüket követően, más játékosokat kizárólag a céhtanács beleegyezésével ölhet(nek) meg. Amennyiben ezt megszegi(k), úgy azonnali hatállyal, kérdés és figyelmeztetés nélkül a céhből eltávolításra kerülnek. Valamint a fejükre pedig vérdíj kerül kitűzésre (Akito féle MANHUNT irodában, szóval csak játékszinesítő).
Céh alapítók:
Saibaitachi
Nova
Kotaro //Az Ő javított ET-je még elfogadásra vár//
_________________
Adatlap
Előtörténet
Narráció: #8c8c8c Beszéd és gondolatok: #618bbb OFF – magyarázat: #f2f2f2
Saibāitachi- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2020. Aug. 23.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Vörös
Céh: Endless Society
Re: Saibāitachi
Kotaro ET-jének elfogadásával megvan a szükséges létszám a céhalapításhoz, így a pályázatot elfogadom. Saibaitachit megkérem, hogy a Céhek boardon belül nyisson egy adatlapot a céhnek. A további teendőitekről és bónuszaitokról ITT tudtok tájékozódni.
A meglévő szóló menedékes zsetonjaitok automatikus beváltásával Saibaitachi 9x50=450 aranyat, Nova pedig 50 aranyat kap.
A meglévő szóló menedékes zsetonjaitok automatikus beváltásával Saibaitachi 9x50=450 aranyat, Nova pedig 50 aranyat kap.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Képesség pályázat
III. Képesség pályázata
Jakuten mite iru (aktív)
Működése: Magas koncentrációt igénylő képesség. Sikeres aktiválás esetén (Aktiváláshoz ki kell mondania: Jakuten mite iru!) a célponton különböző színű célkeresztek jelennek meg (zöld, sárga, piros), melyek az ellenfél gyenge pontjait jelöli (értelem szerűen a piros a legérzékenyebb pont). Az árnyharcos megjelölheti, hogy milyen színű pontot támad; Zöld esetén a sebzés 1/4-del kevesebb, Sárga esetén 1/1 a sebzés, míg a piros pontok támadásával a sebzés 1/4-del több.
Időtartam: 1 kiskör
Visszahűlés: Mivel a képesség magas koncentrációt igényel, ahhoz hogy ismét használja, elméjének 4 körig pihennie kell. Ha a 4 kör letelte előtt újabb koncentrációt igénylő képességet használ, úgy a 4 kör számítását az újabb képességhasználattól kell újrakezdeni.
Keret:
Havas táj, 22-es szint – Aincrad
Itachi már egy jó ideje püföli azt a hatalmas csonttitánt amit a balsors az útjába vezetett. Az árnyharcosnak fegyverkezelés szempontjából nem különösebben ellenfele, de a lény életcsíkja nem akar mozdulni. Nyilván magas a páncél értéke, ami nem kis nyugtalanságot okoz a fiúnak. A lénynek így sokkal több ideje van pofozni Itát, mire annak sikerül leverni róla a páncélt, és tényleges kárt tud okozni neki.
Az árnyharcos nyugtalansága csak fokozódik, amikor elveszíti saját páncélját és a lény immár az életcsíkját fogyasztja. Bár tudja hogy nincs veszélyben, lévén inventoryjában ott lapulnak az általa készített gyógypotik, de nem szívesen használna el belőlük, elvégre nem azért érkezett erre a szintre, hogy a készleteit apassza.
Egy gyors oldalra vetődéssel próbál teret nyerni, majd igyekszik felmérni lehetőségeit.
– Mennyivel könnyebb lenne, ha látnám a gyenge pontjaid! – kötekedik a lénnyel, noha tudja úgy sem érti azt amit mond.
Viszont szavai nyomán egy rendszerüzenet jelenik meg;
gyors mozdulat és a panel eltűnik, ellenfelének látható részein pedig háromféle színű célkeresztek jelennek meg. Egy gyors döntés után a legkönnyebb célpontot egy zöld célkeresztet támad. A találatot követően rendszerüzenet érkezik; „Sebzés értéke 3/4”„Jakuten mite iru képesség aktíválva!”
– A bánatba! – fakad ki a fiú, majd rögtön utána – Látom a gyenge pontjaid! – de nem történik semmi.
– Oké, oké! Csak nyugi! – mondja majd szusszan néhányat és vár nagyjából annyit amit a Chudan Harai-Uke esetében szokott, majd újra;
– „Jakuten mite iru!” – a lényen ismét megjelennek a célkeresztek. Most az egyik sárgát támadja Ita, melyet követően a rendszerüzenet; „Sebzés értéke 4/4”
– Na ez már mindjárt jobb! És akkor ha minden jól megy a pirosnál nőni fog a sebzésem. – konstatálja majd amint lehet újra aktíválja az újdonsült képességét és a piros célkeresztes pontot támadja. Az üzenet a vártaknak megfelelően; „Sebzés értéke 5/4”
A hozzászólást Saibāitachi összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Aug. 10 2021, 21:58-kor.
_________________
Adatlap
Előtörténet
Narráció: #8c8c8c Beszéd és gondolatok: #618bbb OFF – magyarázat: #f2f2f2
Saibāitachi- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2020. Aug. 23.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Vörös
Céh: Endless Society
NJK pályázat
Karasu (Holló)
Neme: Nő
Kora: 19 év (Belépéskori)
Szint: 35
Indikátor: narancs
Kaszt: Kardforgató
Kinézet: Az átlag japán nőkhöz képest húsosabb, de arányos. Ott gömbölyödik, ahol arra szükség van. Haja női mércével rövidnek számít, egyenes. fekete vékonyszálú. A frizurájával nem sokat vesződik, egy kék vékony szalaggal fűzött tincsen kívül a haját csak a szél fésüli. Öltözéke elég kihívó, egy csatos bőrkabát, amit a legritkább esetekben szokott csak összecsatolni (eső, erős szél, hideg). Alatta egy erősebb, de puha bőr, fekete melltartó. A rövidnadrág, amit hord, jellemzően deréknál kigombolt, csak az alsó két gombnál van összefogva, ami épp csak hogy takarja a kényes részt. Hosszúszárú, combközépig érő, visszahajtott peremű csizmát hord, fején többnyire egy, ütött-kopott bambusz kalap éktelenkedik.
Jellem: Roppant szabadelvű. A legtöbb szabályt nem tekinti magára érvényesnek. Nem igen feszéjezi semmi, de ettől függetlenül nem viselkedik kirívóan. Bár az is igaz, hogy ha elkapja a gépszíj hajlamos megfeledkezni magáról. Alapjában véve nagyon kedves, és olykor talán egy kicsit anyáskodó.
Előtörténet: (kivonatos verzió) Átlagos Tokyo-i japán család első gyermeke. Képességei nem kimagaslóak, a tanulmányi eredményei alapján elég középszerűek. Az alsó közép-iskolában az első években nem is igen tűnt fel senkinek. Azonban a 3. osztálytól kezdve elkezdett érdeklődni az informatika iránt. Az iskolájában a számitógépes klubban rajta kívül csak fiúk jártak, ráadásul elég korán kezdett el domborodni mellkas tájékon, így elég hamar elhíresült, mint egyetlen szuperdögös-kockalány. A számitógépes klubtevékenység főkét abból állt, hogy kibeszélték a legújabb játékokat, vagy multiba nyomták a telójukon az épp aktuális sláger játékot. Bár tanulmányi eredményei továbbra is csak az átlagot érték el még a felső közép-iskolában is, népszerűsége egyre csak nőt. Népszerűsége végzős korára érte el csúcsát, amikor megjelent a SAO. Nem volt kérdés, mint ahogy egy menő csajhoz illik is, megszerzi a hardware-t és a software-t.
Mivel Ita egy szerelmi analfabéta, ezért nem tud különbséget tenni a megjátszott és a valós érzelmek közt, így folyamatosan zavarban van, ha úgy közeledik valaki hozzá mint ha szerelmes lenne belé. Ezt kihasználva Karasu folyamatosan szórakozik Itachival és hülyét csinál belőle azzal, hogy a sráccal úgy viselkedik mint aki szerelmes belé, de a végén úgy tünteti fel, mintha csak poénból csinálta volna. Azonban Karasu tényleg szerelmes Itachiba. Ezt viszont akkor sem ismerné be, ha kínoznák. Részben a korkülömbség miatt, részben mert nem akarja a fiút összezavarni, egy a lány szerint reménytelennek vélt kapcsolattal. A viszonya vele szinte teljesen olyan mint a Bokutachi wa Benkyō ga Dekinai animében Asumi és Nariyuki kapcsolata, kivéve, hogy Ita Nariyukival ellentétben nem játsza meg, hogy a lány a barátnője.
Eddigi kapcsolataik a játéktéren:
Bolondok napja event
Hangulati (játékszínesítő) hsz
Mia-Ita ismi
Neme: Nő
Kora: 19 év (Belépéskori)
Szint: 35
Indikátor: narancs
Kaszt: Kardforgató
Kinézet: Az átlag japán nőkhöz képest húsosabb, de arányos. Ott gömbölyödik, ahol arra szükség van. Haja női mércével rövidnek számít, egyenes. fekete vékonyszálú. A frizurájával nem sokat vesződik, egy kék vékony szalaggal fűzött tincsen kívül a haját csak a szél fésüli. Öltözéke elég kihívó, egy csatos bőrkabát, amit a legritkább esetekben szokott csak összecsatolni (eső, erős szél, hideg). Alatta egy erősebb, de puha bőr, fekete melltartó. A rövidnadrág, amit hord, jellemzően deréknál kigombolt, csak az alsó két gombnál van összefogva, ami épp csak hogy takarja a kényes részt. Hosszúszárú, combközépig érő, visszahajtott peremű csizmát hord, fején többnyire egy, ütött-kopott bambusz kalap éktelenkedik.
Jellem: Roppant szabadelvű. A legtöbb szabályt nem tekinti magára érvényesnek. Nem igen feszéjezi semmi, de ettől függetlenül nem viselkedik kirívóan. Bár az is igaz, hogy ha elkapja a gépszíj hajlamos megfeledkezni magáról. Alapjában véve nagyon kedves, és olykor talán egy kicsit anyáskodó.
Előtörténet: (kivonatos verzió) Átlagos Tokyo-i japán család első gyermeke. Képességei nem kimagaslóak, a tanulmányi eredményei alapján elég középszerűek. Az alsó közép-iskolában az első években nem is igen tűnt fel senkinek. Azonban a 3. osztálytól kezdve elkezdett érdeklődni az informatika iránt. Az iskolájában a számitógépes klubban rajta kívül csak fiúk jártak, ráadásul elég korán kezdett el domborodni mellkas tájékon, így elég hamar elhíresült, mint egyetlen szuperdögös-kockalány. A számitógépes klubtevékenység főkét abból állt, hogy kibeszélték a legújabb játékokat, vagy multiba nyomták a telójukon az épp aktuális sláger játékot. Bár tanulmányi eredményei továbbra is csak az átlagot érték el még a felső közép-iskolában is, népszerűsége egyre csak nőt. Népszerűsége végzős korára érte el csúcsát, amikor megjelent a SAO. Nem volt kérdés, mint ahogy egy menő csajhoz illik is, megszerzi a hardware-t és a software-t.
Mivel Ita egy szerelmi analfabéta, ezért nem tud különbséget tenni a megjátszott és a valós érzelmek közt, így folyamatosan zavarban van, ha úgy közeledik valaki hozzá mint ha szerelmes lenne belé. Ezt kihasználva Karasu folyamatosan szórakozik Itachival és hülyét csinál belőle azzal, hogy a sráccal úgy viselkedik mint aki szerelmes belé, de a végén úgy tünteti fel, mintha csak poénból csinálta volna. Azonban Karasu tényleg szerelmes Itachiba. Ezt viszont akkor sem ismerné be, ha kínoznák. Részben a korkülömbség miatt, részben mert nem akarja a fiút összezavarni, egy a lány szerint reménytelennek vélt kapcsolattal. A viszonya vele szinte teljesen olyan mint a Bokutachi wa Benkyō ga Dekinai animében Asumi és Nariyuki kapcsolata, kivéve, hogy Ita Nariyukival ellentétben nem játsza meg, hogy a lány a barátnője.
Eddigi kapcsolataik a játéktéren:
Bolondok napja event
Hangulati (játékszínesítő) hsz
Mia-Ita ismi
A hozzászólást Saibāitachi összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Aug. 10 2021, 22:35-kor.
_________________
Adatlap
Előtörténet
Narráció: #8c8c8c Beszéd és gondolatok: #618bbb OFF – magyarázat: #f2f2f2
Saibāitachi- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2020. Aug. 23.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Vörös
Céh: Endless Society
Re: Saibāitachi
Elfogadom a képességet és az NJK pályázatot is ^^ Gratulálok az új skillhez és az új barátnőhöz!
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Arculatváltás pályázat
Kinézet:
Régi: Európai mércével mérve
Új: Európai mércével mérve átlagos, sportos kinézetű fiatal fehér férfi. Fekete haja ápolt, viszonylag rövidre nyírt. Frizurája inkább praktikus, sem mint divatos. Öltözéke ugyan ezt az elvet követi. Többnyire sötét színű ruhában jár, amennyire lehetséges zömében fekete szín dominál. Miután szembesült vele, hogy a valódi kinézetét használja a játék, hogy személy azonosságát leplezze, állandóan egy fekete maszkkal és csuklyával takarja az arcát és haját.
Képességek:
Mivel Ita már inkább rejtőzködik, így elég idétlenül venné ki magát, ha lopakodás közben egy aktiválás miatt nekiállna kiabálni. Vagyis lényegében a képiknek csak az aktiválásuk módja változna, minden más marad. Mivel az aktiválás eddig csak egy leírásban szerepelt, így az újakat egyszerűen a végére biggyesztettem.
Chudan Harai-Uke (Aktív)
Koncentrációt igénylő képesség. Az árnyharcos az adott körben, egyik támadásának feláldozásának fejében, a következő körben őt érő egyik támadást tudja semlegesíteni (vagyis a következő mob fázisban egyel kevesebb találat éri).
Visszahűlés: Mivel a képesség magas koncentrációt igényel, ahhoz hogy ismét használja, elméjének 4 körig pihennie kell. Ha a 4 kör letelte előtt újabb koncentrációt igénylő képességet használ, úgy a 4 kör számítását az újabb képességhasználattól kell újrakezdeni.
Aktiválása: a Kai kuji-val (kézjellel) történik.
Tawada no sai – Sho/Dai (Aktív)
Izommotoros, koncentrációt nem igénylő képesség. Az árnyharcos sikeres aktiválás esetén az adott körben támadásai után egy támadással kevesebbre számolhatja a CSP költséget, de a támadásokra késenként ugyan úgy dobnia kell.
Korlátozások: Mob harc esetén minimum 3, maximum 6 ellenfél (Sho 3-4, Dai 5-6). A körre vonatkozóan legalább az ellenfeleivel megegyező többletkörrel kell rendelkeznie (Ellenfelek száma <= SP egész értéke), játékos elleni küzdelemben pedig minimum 2 SP. A csökkentés nélküli CSP-vel kell rendelkeznie aktiváláskor (mivel sikertelen aktiválás esetén is, ki kell tudja fizetni a támadások CSP árát).
Visszahűlés: 3 kör azaz 4 körönként használható.
Aktiválása: a Pyo kuji-val történik.
Jakuten mite iru (Aktív)
Magas koncentrációt igénylő képesség. Sikeres aktiválás esetén
Időtartam: 1 kiskör
Visszahűlés: Mivel a képesség magas koncentrációt igényel, ahhoz hogy ismét használja, elméjének 4 körig pihennie kell. Ha a 4 kör letelte előtt újabb koncentrációt igénylő képességet használ, úgy a 4 kör számítását az újabb képességhasználattól kell újrakezdeni.
Aktiválása: a Retsu kuji-val történik.
Indikátor:
Sem szabályt, sem leírást nem találtam arról, hogy mi a módja az indikátor megváltoztetsásának, így egyszerűen csak bejelentem;
Saibāitachi indikátor színét kérem a karakterlapon vörösre átírni. Köszönöm!
_________________
Adatlap
Előtörténet
Narráció: #8c8c8c Beszéd és gondolatok: #618bbb OFF – magyarázat: #f2f2f2
Saibāitachi- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2020. Aug. 23.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Vörös
Céh: Endless Society
Re: Saibāitachi
A kinézet- és képességmódosításokat elfogadom.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Öröklés
Takada Hiroshi inaktívvá válása okán, tőle az alábbi tételekből az örökösödési adóval csökkentett aranyat és expet (és ha lehet akkor a plusz elosztható pontokat is) szeretném igényelni. A tételek a karakterlap alapján kerültek feltüntetésre.
Exp: 3435
Arany: 13745
Jártasságok:
Kristályírás I
Növénylátás I
Keresés I
Nyersanyag ismeret I
Észlelés II
Nyomkövetés I
Látás I
Akrobatika II
Plusz elosztható pontok amik nem Boss harcból vagy Tcs-ből származnak:
2x 1 pont céhbazárban dobva (1 spec-re, 1 pedig Fk-ra ment)
Felszerelés: Nincs, az mind az Artes-é volt, ők is kapták vissza.
A magyarázat Ita színesedése lenne, több ismiben, megjegyzésre került, hogy Ita egy bérgyilkosságot vállalt el, aminek a végrehajtása után vált az indikátora vörössé. Maga a gyilkosság(ok) nem került(ek) kijátszásra, remélem ez nem probléma.
Az örökítést követően kérem Takada Hiroshi karaktert halott státuszba helyezni. Mivel halálát végül nem játszottam ki, így ha a staff tagjai közül bárki igényt formál rá, nyugodtan intézheti saját belátása szerint.
_________________
Adatlap
Előtörténet
Narráció: #8c8c8c Beszéd és gondolatok: #618bbb OFF – magyarázat: #f2f2f2
Saibāitachi- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2020. Aug. 23.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Vörös
Céh: Endless Society
Re: Saibāitachi
Nagy pályázatot kell írnod, amennyiben karakterhalálnál expet, aranyat vagy egyebet adnál át egy másik karakterednek. A pályázatban ki kell fejteni, hogyan szerezte meg az örökös a neki átadni kívánt tapasztalatot, aranyat, jártasságszinteket vagy éppen tárgyakat. Ezeket nem feltétlenül a leadott karaktertől kell kapnia közvetlenül, a lényeg, hogy legyen egy logikus indoklása a fejlődésnek, meggazdagodásnak. Csodaitalokat és egyéb, hirtelen sok szint fejlődést okozó tárgyakat ha lehet, ne találjatok ki.
Ez alapján kérek egy 250 szavas kerettörténetet, amelyben a fent leírtakat kifejted; arra pedig már előre felhívom a figyelmed, hogy a "megöltem pár játékost" a többezer exp és az osztható pontok megszerzésére nem megfelelő indok.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Öröklés 1.1
Takada Hiroshi inaktívvá válása okán, az örökösödési adóval csökkentett aranyat és expet szeretném igényelni.
Exp: 3435
Arany: 13745
Keret történet:
Itachi lagymatag félmosollyal az arcán csendben figyeli ahogy a lány dühe, épp az imént falhoz vágott edény pixelszilánkjaival együtt párolog el. Tudja jól, hogy még néhány percig jobb ha nem szól semmit. Azonban a csendet a kardforgató töri meg.
– Rendben, azzal hogy ilyen makacs vagy úgy sem tudok mit kezdeni. De csak hogy tudd; az hogy élsz-e vagy halsz nem csak a Te dolgod! Ez érinti azokat is akik körülötted élnek és szeretnek! – majd kissé lágyabb hangon hozzá teszi – Emlékszel mit mondtál nekem, miért nem vagy hajlandó kikapcsolni az etikai kódot? Azt mondtad nem akarod, hogy az első együttlétünk egy a program készítette hamis emlékké egy olcsó hazugsággá silányuljon. Te valódi érintést és valódi emléket szeretnél. Ehhez azonban túl kell élnünk ezt a játékot. És jelenlegi szinteddel és tudásoddal, a munka elvégzését követően, miután rád szállnak a zöld indikátoros legális gyilkosok, ez nem tűnik lehetségesnek.
Tart némi hatásszünetet majd folytatja.
– Szóval a kérésednek megfelelően nem veszek rész a „vadászatban”, amúgy sem tudnék, mert nem avattál be a részletekbe. Viszont azt sem hagyom, hogy ilyen gyatra felkészültséggel indulj neki. Időnk még van, úgyhogy készülj fel, hogy kemény kiképzést fogsz kapni.
Az árnyharcos nem volt ostoba, és nagyon is értette Holló szavaiban rejlő igazságot, így megadóan bólintott;
– Természetesen most is igazad van, mint mindig, így hálásan köszönöm a felajánlott segítséget. De mégis hogy akarod ezt megoldani?
– Mi sem egyszerűbb. Gyere. Rögtön meg fogod érteni. – Azzal elindult kifelé a céhházból, nyomában a fiúval.
Hamarosan a Kezdetek Városának Főterén találták magukat a kiképző tiszttel szemben. A lány a felugró ablakon rögtön igényelte az Akaito-t, majd intett Itának, hogy tegye ugyanezt. Csuklójukon meg is jelent az item.
– Mivel már jó ideje idebent vagyok már képben vagyok, hogy hol tudjuk felvenni a legjobban farmolható küldetéseket, illetve melyek azok a kazamaták területek amiknek a kipucolásával fel tudjuk tornázni a szintedet. Holnap reggel neki is kezdünk! – jelenti ki ellentmondást nem tűrő hangon.
A következő naptól kezdve a fiúnak egy perc nyugta nem volt. Karasu folyton magával rángatta amerre csak jól fizető küldetés szagát érezte, és nem múlt el nap, hogy ne holt fáradtan tért volna vissza szállására. Bár a mentorának ezt nem merte mondani, de alkalmasint erősen túlzásnak tartotta ezt a tempót.
Végül elérkezett az a pont amikor az akaito már nem nyújtott előnyt a számukra, így levették azt a csuklójukról. Az árnyharcost önkéntelenül is egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el, mire a fekete hajú lány, nem kis kéjjel a hangjában megjegyezte;
– No akkor az első lépcsőn túl vagyunk, most jön a második fokozat. Az újonnan elérhetővé vált szinteket party-ban szépen felderítjük, úgy, hogy Te mész elöl.
Ita fancsali képpel jegyezte meg;
– Jó, de ma vasárnap van, kicsit pihenjünk és majd holnap.
– Kizárt! – mondott ellen a lány – Ha majd az indikátorod miatt, utolérnek a fejvadászok, szerinted mit fognak szólni, ha azt mondod nekik; „Bocs, de ma Vasárnap van, keresetek meg majd Hétfőn!” – mondandója közben előszedte a teleport kristályát – Most indulunk! És addig nincs pihenő, amíg én jónak nem látom és azt nem mondom, hogy már elég! – és a fiú legnagyobb bánatára ez csak a meló előtti nap érkezett el.
Az örökítést követően kérem Takada Hiroshi karaktert halott státuszba helyezni. Mivel halálát végül nem játszottam ki, így ha a staff tagjai közül bárki igényt formál rá, nyugodtan intézheti saját belátása szerint.
_________________
Adatlap
Előtörténet
Narráció: #8c8c8c Beszéd és gondolatok: #618bbb OFF – magyarázat: #f2f2f2
Saibāitachi- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2020. Aug. 23.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Vörös
Céh: Endless Society
Re: Saibāitachi
A pályázatot elfogadom. Takada Hiroshi karakter átkerül a Halott csoportba, Saibaitachi pedig a következőket örökli tőle:
+ 13 990 arany
+ 2 elosztható pont
+ 2641 exp
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Képesség pályázat
IV. képesség
Tsuin ha sai (permanens)
Hatás: Az árnyharcos felszerelt fegyverei, függetlenül a fajtájuktól és kinézetüktől mindig egy lapos pengéjű sai ként fognak kinézni (lenti kép, mármint a banner). Csak a fegyverek formáját (kinézetét) módosítja a statisztikáit nem. Ha a fegyverre mérget kentek, akkor a penge mély azúrkék színben dereng (világításra alkalmatlan tompa fény). Amint leszerelésre kerülnek a fegyverek vissza alakulnak eredeti formájukra.
Korlátozás: Csak felszerelt fegyveren aktiválódik, vagyis a képesség nem teszi lehetővé más kasztok fegyvereinek használatát.
Keret:
Az árnyharcos ha alkalmasint ellátogat a céhházba, többnyire mindig az edzőterembe köt ki. Mivel rejtekhelye elég szűkös, a hely hiány miatt nem tudja elvégezni a formagyakorlatokat, így amikor csak lehet kihasználva a hely adta biztonságot gyakorol.
Muszáj is gyakorolnia, mivel a játékban elérhető árnyharcos fegyverek kialakítása elég távol van az általa preferált sai-okétól ezért a fogások, tartások apró módosításokat igényelnek, hogy elég stabilak legyenek ahhoz, hogy a küzdőstílust alkalmazni tudja. Eléggé bosszantja Itát az, hogy ahhoz képest, amennyi technikát ismert csupán csak néhány mozdulatot tudott használni, így folyamatosan kísérletezett miként tudná kiküszöbölni a problémákat. Az elérhető fegyverek legnagyobb hiányosságai a gyakutemochi-nál jöttek elő. A yoku hiánya miatt hiába váltott fogást, nem volt elégséges a támaszték ahhoz, hogy támadni tudjon a tsukagashirával, nem is beszélve arról, hogy a pengék annyira rövidek voltak, hogy hárításra sem lehetett használni a tartást, mivel a saki nem érte el a könyökét.
Most is épp egy gyakorló bábú előtt áll, és folyamatosan próbál egy egyszerű egyenes vonalú támadást, de már sokadjára is csak azt éri el, hogy a fegyvere kiesik a kezéből annak ellenére, hogy minden támadás alkalmával egy picit finomít a tartáson. Végül elunja a próbálkozást és magában puffogva letelepedik a tatamira.
– Pedig valahogy biztos meg lehet oldani! Nem hiszem el, hogy egy japán játékban ne lenne sai technika.
A sarkára ülve csukott szemmel töprengett. Gondolatban végig futtata az összes mozdulatot és próbálta az erő vektorokat kiokoskodni, de nem jutott dűlőre. Végül elő vette az egyik tőrét és azt kezdte vizslatni hátha rájön valamire.
Majd hirtelen bevillant neki valami, egy emlék az egyik korábbi harca közben felugró ablakról. Lenyitotta a menüjét és akkurátusan kezdte átnézni, és hamarosan meg is találta amit keresett;
Tsuin ha sai képességhez szükséges szint elérve, a képesség feloldva.
És alatta egy gomb:
Aktiválás.
_________________
Adatlap
Előtörténet
Narráció: #8c8c8c Beszéd és gondolatok: #618bbb OFF – magyarázat: #f2f2f2
Saibāitachi- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2020. Aug. 23.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Vörös
Céh: Endless Society
Re: Saibāitachi
A képességet elfogadom, arra viszont felhívnám a figyelmed, hogy a permanenseket nem tudod aktiválni meg deaktiválni, így a kerettörténet során ez egyszeri és kivételes eset lett, deaktiválási lehetőség nélkül.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Similar topics
» Saibāitachi
» Saibāitachi
» Mia vs Saibāitachi
» Faliújság (Tainyilvántartás, hírek, stb) - Saibaitachi
» Saikoro Club; Minako és Saibāitachi
» Saibāitachi
» Mia vs Saibāitachi
» Faliújság (Tainyilvántartás, hírek, stb) - Saibaitachi
» Saikoro Club; Minako és Saibāitachi
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.