Lotti
3 posters
1 / 1 oldal
Lotti
Lotti képessége:
Képes elszenvedni a sérülést a pet helyett és fordítva.
Pet!
Név: Stark
A képesség megmutatkozása:
Verőfényes nap van Aincrad első szintjén, melyet minden játékos élvez, kivéve a Kezdetek Városának határában ücsörgő lány, Lotti, aki mereven bámulja a kezében lévő furcsa tojást. Állítólag egy állatnak kellene kibújnia belőle, de az igen álomszuszék lehet, mert nem akaródzik kibújni a lány ezer kérésére sem. Ideges is miatta Lotti, mert addig semmit sem tud csinálni, amíg a pet nincs vele, olyan mint egy félkarú rabló... ööö... fél kar nélkül! Már arra is gondolt, hogy talán rá kéne csüccsennie, hogy kiköltse, de végül elvetette az ötletet, miután beszélt néhány más állatidomár játékossal is. Az ő elmondásuk szerint nem kell ilyet csinálnia, de akkor mégis miért nem képes kikelni?
Ja igen, állítólag a tojás színe utal arra, ami benne van. Hát amit a kék hajú szépség a kezei között tart, az nem más, mint szürke, s fekete közötti átmenet fekete csíkokkal megspékelve. Mi van akkor benne? Szén? :S
Lotti feltápászkodik, s úgy dönt lesétál a közeli mezőre, hátha egymaga is el bír bánni egy vaddisznóval és legalább addig is gyűjti a tapasztalati pontokat. A pontosztásnál figyelt, hogy legalább egy pontja legyen a sebzésen. Majd most kiderül, hogy volt-e értelme...
Nem tart sokáig, míg lebaktat egy mezőre, ahol már sorakoznak is a cocák. Lotti nem vacakol, odaugrik egyből az első mobhoz, s a késével oldalba böki a disznajt, aki keserves sikítással veszi tudomásul a sérülést. Bosszankodva néz a lányra, aki megilletődve tekint vissza, kicsit megsajnálta a malackát. Talán túl erőset szúrt...?
Hanem az állat inkább megvadul, s normális mobként nekirohan a lánynak, akit egy ökleléssel a földre küld, majd kissé hátrébb szalad, hogy újra rohamozzon.
- Ájjájj! Malac nem bántani engem! - kiáltja, majd hátat fordít a csülöknek, s szaladni kezd. Hallja azonban, hogy a vaddisznó csörtet mögötte, s egyre közelebb ér hozzá. A szemüveges csajszi nem figyel eléggé a lába elé, ezért elbukik, s nagyot tanyál a földön, a malac viszont éppen akkor akarta rávetni magát, így "átrepül" fölötte.
Menüje hirtelen elkezd csipogni, így gyorsan lenyitja, míg a csülkös állat észreveszi, hogy a lány mögé került. A tojás jelez, villog, csipog, nyekereg, etc. Kiválasztja, a kezébe esik az item, majd egy nagy fényjelenség kíséretében a tojás kinyílik. A lány nem hisz a szemének, ijedtében el is ejti azt, ami a földre érkezve átalakul egy lénnyé.
- Te lenni én petem? - nyögi szegényes japán tudásával. A szürkés bőrű lény, melynek hátából nagy tüskék állnak ki, s négy lábon terpeszkedik, vörösen izzó szemeit a lányra emeli. Csőrös szájából halk morgó hangot hallat, majd a közeledő vaddisznóra tekint. Megfordul a közeledő mob irányába, majd hátán felborzolja a tüskéket, s hirtelen a kétszeresére nő meg. A szerencsétlen vaddisznót egyetlen harapással a megsemmisíti, aztán összemegy, s Lottit nézi, aki még mindig zavarodott az imént átélt látványtól. De észhez is tér, amikor egy panel ugrik fel előtte billentyűzettel. "Pet neve". Ez szerepelt a panel tetején. Lotti rátekintett a lényre, aki vörösen izzó szemeivel hol őt, hol a környezetet figyelte, vagy éppen a közelebb sétáló disznókat.
- Hmm, te vagy erős... - jelenti ki a kék hajú, ahogy eszébe jut, a korábbi átváltozása, s hogy egy harapással leterítette malackát.
- Neved legyen Stark..! Én nyelvemen ez annyit tesz... Erős! - az állat morog egyet. Nem tudni, hogy nem érti, vagy csak nem akar válaszolni.
Miután Lotti "leokézi" a begépelt szöveget, a pet fölött halványan megjelenik a "Stark" név, s egy életerő-bár is.
- Wunderbar! Most már én csatlakozom játékhoz! - mondja elégedetten, miközben a int a lénynek.
- Te követni engem, mostan! - közli parancsoló hangnemmel, majd sarkon fordul. Itt az idő keresni valami küldetést és ezt a városban tudja kivitelezni. Ezzel az állattal az oldalán már simán elvállalhat feladatokat!
Képes elszenvedni a sérülést a pet helyett és fordítva.
Pet!
Név: Stark
Faj: Chupacabra Képesség: Képes mindenkori méretének kétszeresére megnőni egy rövid időre (kb. öt perc) és ilyenkor ereje is ezzel együtt a duplájára nő. Tehát ha derékig ér az idomárnak, akkor miután megnő kb. Lotti feje tetejéig ér, vagyis durván 170 centi magas lesz. Minden szintlépés után plusz két gyorsaság pontot is kap ezen állapotában. Amint visszaváltozott normál alakjába, az ereje a felére zuhan és az alap sebességéből pedig a szintjével megegyező mennyiséget veszti el. |
A képesség megmutatkozása:
Verőfényes nap van Aincrad első szintjén, melyet minden játékos élvez, kivéve a Kezdetek Városának határában ücsörgő lány, Lotti, aki mereven bámulja a kezében lévő furcsa tojást. Állítólag egy állatnak kellene kibújnia belőle, de az igen álomszuszék lehet, mert nem akaródzik kibújni a lány ezer kérésére sem. Ideges is miatta Lotti, mert addig semmit sem tud csinálni, amíg a pet nincs vele, olyan mint egy félkarú rabló... ööö... fél kar nélkül! Már arra is gondolt, hogy talán rá kéne csüccsennie, hogy kiköltse, de végül elvetette az ötletet, miután beszélt néhány más állatidomár játékossal is. Az ő elmondásuk szerint nem kell ilyet csinálnia, de akkor mégis miért nem képes kikelni?
Ja igen, állítólag a tojás színe utal arra, ami benne van. Hát amit a kék hajú szépség a kezei között tart, az nem más, mint szürke, s fekete közötti átmenet fekete csíkokkal megspékelve. Mi van akkor benne? Szén? :S
Lotti feltápászkodik, s úgy dönt lesétál a közeli mezőre, hátha egymaga is el bír bánni egy vaddisznóval és legalább addig is gyűjti a tapasztalati pontokat. A pontosztásnál figyelt, hogy legalább egy pontja legyen a sebzésen. Majd most kiderül, hogy volt-e értelme...
Nem tart sokáig, míg lebaktat egy mezőre, ahol már sorakoznak is a cocák. Lotti nem vacakol, odaugrik egyből az első mobhoz, s a késével oldalba böki a disznajt, aki keserves sikítással veszi tudomásul a sérülést. Bosszankodva néz a lányra, aki megilletődve tekint vissza, kicsit megsajnálta a malackát. Talán túl erőset szúrt...?
Hanem az állat inkább megvadul, s normális mobként nekirohan a lánynak, akit egy ökleléssel a földre küld, majd kissé hátrébb szalad, hogy újra rohamozzon.
- Ájjájj! Malac nem bántani engem! - kiáltja, majd hátat fordít a csülöknek, s szaladni kezd. Hallja azonban, hogy a vaddisznó csörtet mögötte, s egyre közelebb ér hozzá. A szemüveges csajszi nem figyel eléggé a lába elé, ezért elbukik, s nagyot tanyál a földön, a malac viszont éppen akkor akarta rávetni magát, így "átrepül" fölötte.
Menüje hirtelen elkezd csipogni, így gyorsan lenyitja, míg a csülkös állat észreveszi, hogy a lány mögé került. A tojás jelez, villog, csipog, nyekereg, etc. Kiválasztja, a kezébe esik az item, majd egy nagy fényjelenség kíséretében a tojás kinyílik. A lány nem hisz a szemének, ijedtében el is ejti azt, ami a földre érkezve átalakul egy lénnyé.
- Te lenni én petem? - nyögi szegényes japán tudásával. A szürkés bőrű lény, melynek hátából nagy tüskék állnak ki, s négy lábon terpeszkedik, vörösen izzó szemeit a lányra emeli. Csőrös szájából halk morgó hangot hallat, majd a közeledő vaddisznóra tekint. Megfordul a közeledő mob irányába, majd hátán felborzolja a tüskéket, s hirtelen a kétszeresére nő meg. A szerencsétlen vaddisznót egyetlen harapással a megsemmisíti, aztán összemegy, s Lottit nézi, aki még mindig zavarodott az imént átélt látványtól. De észhez is tér, amikor egy panel ugrik fel előtte billentyűzettel. "Pet neve". Ez szerepelt a panel tetején. Lotti rátekintett a lényre, aki vörösen izzó szemeivel hol őt, hol a környezetet figyelte, vagy éppen a közelebb sétáló disznókat.
- Hmm, te vagy erős... - jelenti ki a kék hajú, ahogy eszébe jut, a korábbi átváltozása, s hogy egy harapással leterítette malackát.
- Neved legyen Stark..! Én nyelvemen ez annyit tesz... Erős! - az állat morog egyet. Nem tudni, hogy nem érti, vagy csak nem akar válaszolni.
Miután Lotti "leokézi" a begépelt szöveget, a pet fölött halványan megjelenik a "Stark" név, s egy életerő-bár is.
- Wunderbar! Most már én csatlakozom játékhoz! - mondja elégedetten, miközben a int a lénynek.
- Te követni engem, mostan! - közli parancsoló hangnemmel, majd sarkon fordul. Itt az idő keresni valami küldetést és ezt a városban tudja kivitelezni. Ezzel az állattal az oldalán már simán elvállalhat feladatokat!
A hozzászólást Lotti összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Dec. 16 2012, 20:22-kor.
_________________
[No Signature Available]
Lotti- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 118
Join date : 2012. Dec. 14.
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Lotti
A pet képeségben egy hibát vettem észre "Minden szintlépés után plusz két gyorsaság pontot is kap ezen állapotában. Amint visszaváltozott normál alakjába, az ereje a felére zuhan és a sebességéből pedig a szintjével megegyező mennyiséget veszti el." szóval, ha vegyük például 4 gyorsasága van és hármas szintű, akkor ha átváltozik 8 gyorsaságpontja lesz, majd visszaváltozáskor a négynek a fele, az egy levonódik és 6 lesz. Majd megint átváltozik 10 lesz, majd megint -2, 8 lesz. Így örökösen viheted fel a sebességét, kérlek ezt módosítsd.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Lotti
Módosítottam! :]
Az alap pontokból vonódik le, elnézést! :] Tehát például ha a sebesség 4 akkor a képesség használat után nem 5-re csökken az érték, hanem 3-ra.
Az alap pontokból vonódik le, elnézést! :] Tehát például ha a sebesség 4 akkor a képesség használat után nem 5-re csökken az érték, hanem 3-ra.
_________________
[No Signature Available]
Lotti- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 118
Join date : 2012. Dec. 14.
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Lotti
Szia!
Így elfogadom, de ha szeretnéd, akkor nyugodtan kiveheted ezt a részét, hiszen elég kellemetlen, ha lefele megy a pontozás.
Így elfogadom, de ha szeretnéd, akkor nyugodtan kiveheted ezt a részét, hiszen elég kellemetlen, ha lefele megy a pontozás.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Lotti
Én "cooldown" módra gondoltam, szóval visszaáll az eredeti értékre valamennyi idő múlva. Nem számítottam arra, hogy valaki így fogja értelmezni, ezért nem is írtam oda ezt pluszba! ^^" Viszont így igazságosabb: ha korábban megnövelt sebessége volt, akkor utána csökkentett legyen. Szerintem így neked is rendben lenne!
_________________
[No Signature Available]
Lotti- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 118
Join date : 2012. Dec. 14.
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Lotti
Képesség korlátozás!
Saját vépéségem megelőzendő módosítok a Stark képességén, hogy ne legyen olyan lehetetlenül erős, mert ha a mostani állapotában nem is olyan bika, később az lesz, ha minden alkalommal, amikor a képességét aktiválja, az ereje duplázódik. Most is felmegy 24-es sebzésre az alap 12-ről, de később, ha lesz 50-es, akkor 100-ra ugrik fel, ami már brutál lenne.
Éppen ezért:
Régebbi:
Név: Stark
Faj: Chupacabra
Képesség: Képes mindenkori méretének kétszeresére megnőni egy rövid időre (kb. öt perc) és ilyenkor ereje is ezzel együtt a duplájára nő. Tehát ha derékig ér az idomárnak, akkor miután megnő kb. Lotti feje tetejéig ér, vagyis durván 170 centi magas lesz. Minden szintlépés után plusz két gyorsaság pontot is kap ezen állapotában. Amint visszaváltozott normál alakjába, az ereje a felére zuhan és az alap sebességéből pedig a szintjével megegyező mennyiséget veszti el.
Új:
Név: Stark
Faj: Chupacabra
Képesség: Képes mindenkori méretének kétszeresére megnőni egy rövid időre (kb. öt perc) és ilyenkor ereje a másfélszeresére nő. Tehát ha derékig ér az idomárnak, akkor miután megnő kb. Lotti feje tetejéig ér, vagyis durván 170 centi magas lesz. Minden szintlépés után plusz két gyorsaság pontot is kap ezen állapotában. Amint visszaváltozott normál alakjába, az ereje a felére zuhan és az alap sebességéből pedig a szintjével megegyező mennyiséget veszti el.
_________________
[No Signature Available]
Lotti- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 118
Join date : 2012. Dec. 14.
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Lotti
Ossu!
Elfogadom a módosítást. Annyit tennék hozzá, hogy az öt perces időkorlátot még varázsold át körökké, max 1-2 lenne jó
Elfogadom a módosítást. Annyit tennék hozzá, hogy az öt perces időkorlátot még varázsold át körökké, max 1-2 lenne jó
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Lotti
Kinézet módosítás!
Mivel az idő a játékon kívül sem állt le, így hősnőnk a kékre festett haját lassan lenőtte, annak helyét németes szőke hajszíne vette át, melyben itt-ott vannak sötétebb árnyalatok is.
_________________
[No Signature Available]
Lotti- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 118
Join date : 2012. Dec. 14.
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Lotti
Elfogadom a pályázatot
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.