Lotti
2 posters
1 / 1 oldal
Lotti
Adatok!
Név: Lotti Ulbricht / játékban a megjelenő neve: Lotti
Nem: Nő
Kaszt: Állatidomár
Kor: 18
Kinézet:
Jellem:
Képesség:
Utólag lesz pályázva a petével együtt, addig még gondolkodom
Előtörtténet!
Lotti Ulbricht 18 évvel, no meg egy kicsivel ezelőtt látta meg a napvilágot Németország határain belül, de hogy ott pontosan hol, azt csak az anyakönyvi kivonata mondhatná meg. A lány gazdag családba született, nem volt panasza semmire, mivel apja sikeres autó-kereskedést üzemeltetett. Megkapott mindent, amire csak kinyitotta a száját, de ennek ellenére sosem kért olyat, amitől sokkal több lett volna másoknál. Lehet azért is volt ez, mert mindig olyan iskolákba járt, ahol a többi diák nem volt hozzá hasonlóan pénzes, így ő sem akart kitűnni a tömegből drága holmijaival.
Már a tizennyolcadik életévét is betöltötte, de még mindig nem volt semmi ötlete arra, hogy életét mivel színesítse ki, vagy éppen hogy mivel szeretne foglalkoznia nyugdíjas éveig. Élete talán egyetlen hobbija a videó játékozás. Már egészen kicsi kora óta ott ült a konzol vagy a gép előtt, éppen milyen játékot tolva.
Hanem egyszer apja, kinek sikerült szerződést kötnie Japánban, magával vitte Lottit a szigetországba, ahova édesanyja nem követte őket, mert otthon maradt beteg nagymamájával.
Az apja azt ígérte neki, hogy durván három napig maradnak, ennek ellenére már ott rostokoltak két hete, s a lány már nagyon unta magát. Ücsörgött a szállodai szobájában és egész nap a tévét leste, ezzel is erősítve amúgy szegényes japán tudását. Esténként furcsa japán horrorokat lesett apjával, aki napközben tárgyalásokon volt. A filmekben többnyire erdőben evett embereket egy furcsa élőlény, amit Lotti elég szimpatikusnak talált, mivel a siránkozó tini-japókat kajolta be vacsira. Chupacabra, vagy mi volt a neve...
A második hét végén Lottinak már elege volt a tévéből, az ücsörgésből. Izgalomra vágyott. De nem akart hazamenni, hanem inkább apja elé állt, s pénzt kért tőle, hogy megvehesse a NerveGear nevű játékkonzolt, amit már mióta reklámoztak a telekommunikációs készülék agyzsibbasztó képernyőjén keresztül.
Apuka persze rendes, mint mindig, kedves kislánya kedvében járandó átad neki egy csinos összeget, amivel a leányzó egyenest a legközelebbi boltba rohant, hogy megvehesse a konzolt. Visszabaktatva a szobájába egyből üzembe helyezte a gépezetet, s alámerült a játékvilágba, ahol japán tudásának hála félrenyomott, így nem harcmíves(?) lett, hanem egy tojást kapott a kezébe, s mikor megleste adatait, kiderült, hogy ő bizony állatidomár kasztot választott. Persze ezt is újra kellett olvasnia, mert először rántotthomárt olvasott. Meg is ijedt rendesen, nem akarja, hogy megsüssék...
Tehát ott volt a játékban, ami igen csak elnyerte a tetszését, főleg a látványvilág miatt, de el is kezdte frusztrálni, hogy bent van a tudata egy ilyen kreált térben, így ki is akart lépni, hogy egy újabb levegő vétellel alámerüljön egy kis pihi után. Erre azonban nem volt esélye sem, mert a menüben nem találta meg a kilépés gombot. Buksiját vakargatva nyálazta át újra és újra az írásjeleket, de csak nem találta meg a kilépés ikonját. Már majdnem azon volt, hogy segítséget kérjen valakitől, aki tudja, hogy hogyan kell kilépni, mikor egy ismeretlen erő átteleportálta őt egy tér közepére, ahol rengeteg másik játékos is megjelent. Aztán egy csuklyás alak beszámolót tartott arról, hogy nem lehet kijutni, csak akkor, ha végigviszik a SAO-t.
- Ezt nem hiszem el?! Scheiße!!! - kiáltja, ahogy eltűnik Kayaba Akihiko, s megtörik a pillanatnyi kínos csend, s mindenki más is rájön, hogy bent ragadtak.
Ezután elővette a tojglit, s mereven bámulni kezdte. Alig akarta elhinni, hogy abból valami állat fog kikelni. Ha állat is lesz, nagyon furcsa, az biztos, vagy minden tojás így nézne ki? Ez minden esetre szürkés-fekete színben "pompázott", pár sötétebb csíkkal lentről felfelé, vagy fordítva. Megrázta a tojást.
- Na mi lesz! Kikelni most azonnal, Ja?!
Név: Lotti Ulbricht / játékban a megjelenő neve: Lotti
Nem: Nő
Kaszt: Állatidomár
Kor: 18
Kinézet:
- A haját még a játék előtt befestette kékre, így a NerveGear is ezt a színt vitte át a játékba, továbbá hajfürtjei körülbelül lapockáig érnek. Szemei játékos, kék színben pompáznak, melyek előtt az orrán egy szemüveg csücsül. Közelre látó. Átlagos, 170 centis magasságához kábé 55 kilógram súly párosul, melle mérete közepes.
- Ruhája többnyire egyszerű vászon, de mindenképpen passzos, mind a nadrág, mind a felső. Lábán egy csizma van.
Jellem:
- Zavarja, hogy a játékban van, sokszor idegeskedik rajta, semmi kedve sincs ebben a játékban meghalnia, szeretné, ha minél előbb legyőzné valaki Kayaba Akihikót, hogy mindenki mehessen haza.
- Utálja a csalókat és a tisztességtelen játékosokat, mert hiába, hogy ott utál lenni, de ennek ellenére sportszerűen szereti csak a játékot, így sokszor esélyt is ad ellenfeleinek, hogy egyenlítsenek, ha ő maga tisztességtelen előnyre tenne szert.
- Kedves, kissé naiv, de nagyon lobbanékony, jellemző rá a nagyon gyors érzelmi változás, ilyenkor pedig magából kikelve német nyelvű szitkozódásokat sújt "áldozatára".
- Igen, német származású és kevés ideje volt még japánul tanulni, így sokszor ront, vagy éppen félig német és félig japán mondatokat nyög ki. Van, hogy angol is belekerül. Azt, hogy ilyen többnyelvűen beszél, magán észre sem veszi.
- Harcban többnyire a petre támaszkodik, mert "Hát azért van, nem?!" A pettel nem ápol bensőséges kapcsolatot, többnyire parancsolgat neki.
Képesség:
Utólag lesz pályázva a petével együtt, addig még gondolkodom
Előtörtténet!
Lotti Ulbricht 18 évvel, no meg egy kicsivel ezelőtt látta meg a napvilágot Németország határain belül, de hogy ott pontosan hol, azt csak az anyakönyvi kivonata mondhatná meg. A lány gazdag családba született, nem volt panasza semmire, mivel apja sikeres autó-kereskedést üzemeltetett. Megkapott mindent, amire csak kinyitotta a száját, de ennek ellenére sosem kért olyat, amitől sokkal több lett volna másoknál. Lehet azért is volt ez, mert mindig olyan iskolákba járt, ahol a többi diák nem volt hozzá hasonlóan pénzes, így ő sem akart kitűnni a tömegből drága holmijaival.
Már a tizennyolcadik életévét is betöltötte, de még mindig nem volt semmi ötlete arra, hogy életét mivel színesítse ki, vagy éppen hogy mivel szeretne foglalkoznia nyugdíjas éveig. Élete talán egyetlen hobbija a videó játékozás. Már egészen kicsi kora óta ott ült a konzol vagy a gép előtt, éppen milyen játékot tolva.
Hanem egyszer apja, kinek sikerült szerződést kötnie Japánban, magával vitte Lottit a szigetországba, ahova édesanyja nem követte őket, mert otthon maradt beteg nagymamájával.
Az apja azt ígérte neki, hogy durván három napig maradnak, ennek ellenére már ott rostokoltak két hete, s a lány már nagyon unta magát. Ücsörgött a szállodai szobájában és egész nap a tévét leste, ezzel is erősítve amúgy szegényes japán tudását. Esténként furcsa japán horrorokat lesett apjával, aki napközben tárgyalásokon volt. A filmekben többnyire erdőben evett embereket egy furcsa élőlény, amit Lotti elég szimpatikusnak talált, mivel a siránkozó tini-japókat kajolta be vacsira. Chupacabra, vagy mi volt a neve...
A második hét végén Lottinak már elege volt a tévéből, az ücsörgésből. Izgalomra vágyott. De nem akart hazamenni, hanem inkább apja elé állt, s pénzt kért tőle, hogy megvehesse a NerveGear nevű játékkonzolt, amit már mióta reklámoztak a telekommunikációs készülék agyzsibbasztó képernyőjén keresztül.
Apuka persze rendes, mint mindig, kedves kislánya kedvében járandó átad neki egy csinos összeget, amivel a leányzó egyenest a legközelebbi boltba rohant, hogy megvehesse a konzolt. Visszabaktatva a szobájába egyből üzembe helyezte a gépezetet, s alámerült a játékvilágba, ahol japán tudásának hála félrenyomott, így nem harcmíves(?) lett, hanem egy tojást kapott a kezébe, s mikor megleste adatait, kiderült, hogy ő bizony állatidomár kasztot választott. Persze ezt is újra kellett olvasnia, mert először rántotthomárt olvasott. Meg is ijedt rendesen, nem akarja, hogy megsüssék...
Tehát ott volt a játékban, ami igen csak elnyerte a tetszését, főleg a látványvilág miatt, de el is kezdte frusztrálni, hogy bent van a tudata egy ilyen kreált térben, így ki is akart lépni, hogy egy újabb levegő vétellel alámerüljön egy kis pihi után. Erre azonban nem volt esélye sem, mert a menüben nem találta meg a kilépés gombot. Buksiját vakargatva nyálazta át újra és újra az írásjeleket, de csak nem találta meg a kilépés ikonját. Már majdnem azon volt, hogy segítséget kérjen valakitől, aki tudja, hogy hogyan kell kilépni, mikor egy ismeretlen erő átteleportálta őt egy tér közepére, ahol rengeteg másik játékos is megjelent. Aztán egy csuklyás alak beszámolót tartott arról, hogy nem lehet kijutni, csak akkor, ha végigviszik a SAO-t.
- Ezt nem hiszem el?! Scheiße!!! - kiáltja, ahogy eltűnik Kayaba Akihiko, s megtörik a pillanatnyi kínos csend, s mindenki más is rájön, hogy bent ragadtak.
Ezután elővette a tojglit, s mereven bámulni kezdte. Alig akarta elhinni, hogy abból valami állat fog kikelni. Ha állat is lesz, nagyon furcsa, az biztos, vagy minden tojás így nézne ki? Ez minden esetre szürkés-fekete színben "pompázott", pár sötétebb csíkkal lentről felfelé, vagy fordítva. Megrázta a tojást.
- Na mi lesz! Kikelni most azonnal, Ja?!
_________________
[No Signature Available]
Lotti- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 118
Join date : 2012. Dec. 14.
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Lotti
Szia!
Az előtörténet mindent tartalmazott, ami szükséges, elfogadom.
A tojásodból egy Chupakabra kölyök kelt ki.
Ezután a legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A karakterek kezdéskor tíz (10) pontot kapnak, amit az állatidomár alapra, azaz:
Élet: 2 (a pet élete élet/2)
Fegyverkezelés: - (a te sebzésed)
Irányítás: 3 (a peted sebzése)
Kitartás: 0 (megegyezik a pet kitartásával)
Gyorsaság: 0 (megegyezik a pet gyorsaságával)
Speciális képesség: 0 (megegyezik a pet speciális képesség pontjaival)
Erre ráoszthatsz. Az elosztáshoz ha kéne egy kis segítség akkor ide kattints és a pontokat itt oszthatod el.
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
Kezdő Állatidomár Kés (felszerelt, - )
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
És ne feledkezzünk meg az aranyról. 70 arany üti a markodat, plusz 20 arany az új faj felfedezése miatt, azaz összesen 90 arany.
Nyomás adatlapot készíteni
Az előtörténet mindent tartalmazott, ami szükséges, elfogadom.
A tojásodból egy Chupakabra kölyök kelt ki.
Ezután a legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A karakterek kezdéskor tíz (10) pontot kapnak, amit az állatidomár alapra, azaz:
Élet: 2 (a pet élete élet/2)
Fegyverkezelés: - (a te sebzésed)
Irányítás: 3 (a peted sebzése)
Kitartás: 0 (megegyezik a pet kitartásával)
Gyorsaság: 0 (megegyezik a pet gyorsaságával)
Speciális képesség: 0 (megegyezik a pet speciális képesség pontjaival)
Erre ráoszthatsz. Az elosztáshoz ha kéne egy kis segítség akkor ide kattints és a pontokat itt oszthatod el.
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
Kezdő Állatidomár Kés (felszerelt, - )
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
És ne feledkezzünk meg az aranyról. 70 arany üti a markodat, plusz 20 arany az új faj felfedezése miatt, azaz összesen 90 arany.
Nyomás adatlapot készíteni
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.