Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ducker

Go down

Ducker Empty Ducker

Témanyitás by Ducker Vas. Okt. 11 2015, 04:02

Bemutatkozás:
Úgy döntöttem megírom, bár még nem tudom, mennyire leszek sikeres mesélés terén. Akiknek még rémlik a Ducker név, azok elsősorban egy félbemaradt küldire emlékezhetnek vissza. Nem volt egy jó kezdés, de bízom benne, hogy az ottani tapasztalat hasznos lesz a későbbi próbálkozásokra nézve.
Jöjjenek hát az ígéretek, és elvárások.

Kezdjük talán az ígéretekkel, avagy mit szeretnék elérni:
Amit játékosként is szeretek, és én is szeretnék megvalósítani, az a küldetéseken átívelő történetszál, amikor több küldetés jelenti a nagy kirakós egy-egy darabját. Szeretem az utalásokat, "easter eggeket". Szeretnék komoly érzelmeket, jót/rosszat kicsikarni a karakterekből, és nagy ellentéteket, vagy épp egy hullámhosszon lévőket összehozni. Szeretném, hogy a döntéseknek valódi súlya legyen, és bizony a rossz-rossz lehetőség is legalább annyit szerepeljen, mint a jó-jó. A komolyabb játékokban előfordulhatnak durvább jelenetek is, elvégre egy veszélyes játékban vagyunk, még ha sokan el is felejtik. Ugyanakkor, mint talán mindenkinél, nálam is előfordulhatnak könnyedebb hangvételű játékok is. A lényeg, hogy a karaktereitek komoly szerephez jussanak, és bár szeretek tervezgetni, azért hagyok mozgásteret a karaktereknek is, ha a járatlan ösvényre merészkednének. Ha ezeknek a felét teljesíteni tudom, akkor talán már elértem valamit. :3

Amit elvárok:
Karakterhű kijátszás. Azt hiszem talán ez a legfontosabb. Csak azt írd le amit a karaktered is megtenne, gondolna, mondana. Se többet, se kevesebbet. Ehhez szorosan kapcsolódik, hogy kerüld a "metagaminget". Magyarul: ne írj olyat, amit a karaktered nem tenne meg, csak azért, hogy ezzel előnyhöz juss. Ha láthatóan ezzel próbálkozol, akkor könnyen nagyobb lehet az utána érkező balszerencse, mint az előny amit ezzel szerzel. Wink
Határidők terén valószínűleg nem én leszek a legszigorúbb. Alkalmazkodjunk egymás tempójához, de ha nagyon belassul a játék, akkor az engedékenység elmúlhat.
Elvárom továbbá azt is, hogy jelezzetek nekem mindent a küldetésekkel kapcsolatban. Tehát jelezzétek ha valami gondotok van, vagy ha nem tudtok írni, ha elrontottam valamit, esetleg kérés, vagy kritika van. Egyszóval Bármit mondanátok ne tartsátok magatokban.
Végül pedig, bár szívesen várok hideget, meleget, de ha azért érkezik panasz, mert olyasmi történik amiről adtam a küldetés előtt füstjeleket, azt figyelmen kívül hagyom. Részletesebben egy kicsit lentebb olvashatjátok.

Veszélyességi szintek, és szerepük:
A küldetések meghírdetésekor mindig jelezni fogom a veszélyességi szintet, így userként előre eldönthetitek, hogy mi az a kockázat amit még vállaltok. Ezeket mindig tartani fogom szóval, tényleg figyeljetek oda, hogy mire jelentkeztek mert utólag nem változtatom meg az eseményeket. Ezek a szintek ugyanakkor nem jelölik a játékostársak nyújtotta veszélyt. Szóval ha a legkönnyebb szinten halálos párbajba kezdtek egymással, az végződhet halállal, bár ezen a nehézségi szinten még előfordulhat, hogy megsegít a csoda. Razz

Nyuszisimogató = foolproof
A nevéből már talán kitaláltátok, hogy ez nem lesz nagy kihívás. Harcra szinte biztosan nem kell számítani, és veszteség is csak akkor érhet bedobod a folyóba a cipőd. Többnyire még magaddal sem végezhetsz, ugyanis nagy eséllyel védett területen leszel. Öngyilkolni vágyó kariknak tehát masszívan nem ajánlott küldik ezek.
Vaddisznóbűvölő = easy
Hacsak nem kezdesz el cigánykerekezve zsonglőrködni a szakadék szélén akrobatika jártasság nélkül, akkor nem valószínű, hogy bajod lesz belőle. Nagyon ügyetlennek kell lenned ahhoz, hogy komoly bajod legyen.
Kazamatatisztító = medium
Ez a szint már jelenthet némi kihívást a karaktereknek. A karakterhalál itt sem túl valószínű, de szélsőséges esetekben megeshet, ahogy az is, hogy komolyabb veszteség ér. Érdemes odafigyelni.
Pengeélen táncoló = hard
Itt már tényleg koncentrálnia kell a karaktereknek, ha ép bőrrel akarják befejezmi a feladatot. Itt a halál már komoly veszély, ha hibázol, ahogy a komolyabb veszteségek is esélyesek.
Kayaba = nightmare
Avagy nevezhetjük úgy is, hogy a „Mind meghaltok Twisted Evil” szint. Ha ezen a szinten bármit is elérsz úgy, hogy minden testrészed a helyén marad, akkor gratulálok, elnyerted a félisten címet!
A bossok itt már fekete indikátortól indulnak. A „hé ez már túlzás!” mindennapos. A túlélés esélye pedig egy a tízhez. Ide tényleg csak az jelentkezzen, aki nem bánja, ha a karaktere meghal, vagy ha egyenesen a halált keresi a számára. Deus ex machina kizárva. Ha meghalsz, meghalsz, és ezen a burok sem segít!
Nem valószínű, hogy ilyen túl sok lesz. Ha lesz is, valószínűleg inkább kérésre.

Meséim:

[Küldetés] Quack-quack – Fut. Értékelés majd a zárás után.

[Küldetés] Most látsz, most nem... – Ez a küldetés - annak ellenére, hogy sajnos le kellett zárnom mielőtt kibontakozhatott volna – több szempontból is fontos volt. Egyszerre volt kísérlet a részemről, és egy küldetéssorozat kezdő része. A legnagyobb problémát az inaktivitás jelentette, ami ellen valószínűleg határozottabban kellett volna fellépnem. A küldetés egyik alapja Kayaba koboldos eventje volt, ahol a 11. szintért folyó harcban, rengeteg kobold egyszerűen megfutamodott. Ezt az elemet továbbgondolva hoztam létre egy kobold csapatot, akik a ködös szinten rejtőzködve, a vezérük elvesztése után is ellenállnak. A küldetés így egyszerűen a csapat megtalálása, és likvidálása lett volna, mialatt a játékosok egy új rejtély nyomaira bukkannak. A küldetés viszont elbukott, így a kobold csapat háborítatlanul garázdálkodhat tovább, és a rejtély is tovább mélyül...

Az Árnyharcos hagyatéka – Fut. Értékelés majd a zárás után.

[Küldetés] Ducker és a kincsvadászok – A küldetés ami után hosszú időre jegeltem a mesélői karriert. Lelkesen, de rosszul vágtam bele, és hamar elvettem a saját kedvem. Csak hogy a legnagyobb hibát emeljem ki: Túlságosan is elképzeltem, hogy mit akarok elérni, és nem vettem számításba, hogy talán a játékosok máshogy alakítanák az eseményeket. Ráadásul nem is volt olyan érdekes koncepció, mint amilyennek eleinte gondoltam. Végül szegény Klein szenvedhetett vele. Ennek ellenére most mégis egy hasonló, de erősen átdolgozott küldetést tervezek indítani.


Ducker Killer_duck_by_a_muse_d
Ducker
Ducker
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 80
Join date : 2013. May. 18.

Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.