Stingray
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Stingray
Név: Stingray (Teshima Korin, Sting)
Nem: Férfi
Kaszt: Íjász
Kor: 20 a játék indulásakor
Szint: 25
Exp: 2336/2500
Arany: 15194
Szóló zseton: 1
Jellem: Meglehetősen öntörvényű alkat, ami bizonyos esetekben könnyen konfliktusokhoz is vezethet az ő esetében. Szereti a maga módján megmagyarázni az események alakulását. Emberismerete eddig jól szolgálta a nehéz helyzetekben, bár hajlamos időnként alábecsülni másokat, és éles nyelve mindig kész mások kritizálására. Mindezek ellenére jó csapatjátékos lehet, amíg nem kerül túlságosan alárendelt szerepbe. Harcban analizáló, kihívásokat és kiskapukat egyaránt keres, és a győzelem érdekében nem riad vissza a piszkos húzásoktól sem. Nagy kíváncsisággal tekint az őt körülvevő világra, de óvatosan kezel mindent, amiben Kayaba keze benne lehet. Összességében véve szeret a játékban lenni, de ha biztosan tudná, hogy később bármikor visszatérhet, akkor nem habozna kijutni.
Kinézet: Átlagos magasság, és átlagos testalkat. Lila kócos haja (ami odakint barna), és kékeszöld szeme viszont, már annál kevésbé nevezhető átlagosnak. Előbbit egyszerű fehér kendő tartja vissza attól, hogy eltakarja előle a kilátást több-kevesebb sikerrel, a jobb fülén pedig mindig egy mancsot formázó fülbevaló lóg. Öltözködésén elsősorban a lila szín az uralkodó, de hangulattól és időjárástól függően sokféle ruhadarab előfordulhat rajta. Ezen kívül sok egyéb kiegészítőt és tárgyat is hurcol magán/magával, ugyanis minden eseményről, amit arra érdemesnek tart, begyűjt valami emléket.
Képességek:
Nyílkészítés I.: Páncéltörő hegy
Stingray készíthet magának keskeny, hegyes végű nyílvesszőket, melyek formájuk miatt alkalmasabbak a páncélok átlyukasztására, mint a megszokottabb társaik, de a keskenyebb hegy miatt kevésbé hatékony, páncélozatlan ellenfelekkel szemben.
Stingray teljes sebzésének 120%-át sebzi, ennek fele az életpontból, fele pedig a páncélból vonódik le.
Újak elkészítése természetesen csak harcon kívül lehetséges, küldetéseken, eventeken is csak akkor, ha hosszabb ideig semmi dolga. (Pl.: Egy-két órás várakozás közben.) Az elkészítéshez szükséges eszközök mindig nála vannak.
Egy támadást és egy mellékcselekvést használ el a nyílvessző használata. Római kockával kell dobni. Egy támadásnyi csp-be kerül.
A nyílvesszők átadhatók.
Maximum 3 db
Nyílkészítés II. Horgas hegy
Az átlagos nyílvessző hegynél szélesebb, és horgas kialakítása miatt, az eltávolításkor komoly sérüléseket okozhat. Hátránya, hogy a széles fej miatt, páncélozott ellenfeleknél kevésbé hatékony.
Páncélozatlan ellenfeleknél (vagy olyan ellen, aki elvesztette a páncélpontjait) 100%-os sebzést okoz, és amíg a nyílvessző a testében van, a fegyverkezelése 20%-al lecsökken a harc végéig. Ha az ellenfél kihúzza a nyílvesszőt a testéből, akkor megszűnik a fegyverkezelésére kapott debuff, cserébe viszont 3 körig a szintjének felével megegyező mértékű sebzést (vérzést) szenved el, ami közvetlenül az életerőből vonódik le.
Páncélozott ellenfeleknél 50%-os sebzést okoz a találat, és míg a nyílvessző a testében van, a fegyverkezelése 10%-al lecsökken a harc végéig. Ha az ellenfél kihúzza a nyílvesszőt a testéből, akkor megszűnik a fegyverkezelésre kapott debuff, cserébe viszont 3 körig a szintjének negyedével megegyező mértékű sebzést (vérzést) szenved el, ami közvetlenül az életerőből vonódik le.
A horgas nyílvessző hatása nem többszörözhető.
Egy támadást és egy mellékcselekvést használ el a nyílvessző használata. Római kockával kell dobni. Egy támadásnyi csp-be kerül.
A nyílvesszők átadhatók.
Maximum 3 db
Nyílkészítés III. Hordozó nyílvessző
A hordozó nyílvesszőre bármilyen kisebb tárgyat rá lehet erősíteni. Tompa hegye miatt sebzést senkinek sem okoz. A kristályok, és potionok becsapódáskor rögtön kifejtik a hatásukat az adott területen/játékoson/mobon, más tárgyakat pedig egyszerűen átrepíthet A-ból B-be. A tárgyat egyszerűen hozzá kell érinteni a nyílvesszőhöz ami azonnal rátapad, és csak egy játékos/mob szedheti le róla újra.
Egy támadást és egy mellékcselekvést használ el a nyílvessző használata. Harci helyzetben, ellenfélre való célzáskor, római kockával kell hozzá dobni. Támadás+mellékcselekvés csp-be kerül.
A nyílvesszők átadhatók.
Maximum 3 db
Felszerelés:
Felszerelt:
-
Inventory:
Villám Rúna (+4 speciális képesség +5 fegyverkezelés)
Farkas Álarc (+5 fegyverkezelés + 4 kitartás, a környező farkas mobok az oldaladra állnak)
"Az álarc reprezentálja a falkavezér arcát, így viselőjét a farkasok egy vezetőnek látják."
Bunmei Embléma (+7 erő, ha erőd kevesebb, mint az ellenfeled ereje, akkor +3 erő)
"Egy vörös négyzet van a gyűrűbe vájva, alatta a következővel: Erő, erő, erő és erő."
Birkózó Páncél (+4 erő +20 páncél)
Nyúlcipő (+10 gyorsaság +2 kitartás)
Fémgyűrű (+5 erő +2 kitartás)
Királyi Nagy Köpeny (+10 kitartás +20 páncél)
Maszk ( - )
Bőr Cipő (+2 gyorsaság)
Vas Kard (+2 erő)
Rubin Köpeny (+4 erő +3 speciális képesség)
Láncruha (+7 páncél)
2x Csigamintás Gyűrű (+5 fegyverkezelés)
Kidolgozott Bőrruha (+8 páncél)
Ügyesség Rúna (+7 fegyverkezelés)
Hősi Köpeny (+8 páncél +2 kitartás)
Bronz Sisak (+4 páncél)
Futópajzs (+6 páncél +3 gyorsaság)
Pókháló Pajzs (+3 páncél +1 erő)
Görbe bot (irányítás +4)
Bőrcipő (+2 gyorsaság)
2x Kezdő Állatidomár Kés ( - )
Életlen *Fegyver* (+2 erő -1 fegyverkezelés)
Körpajzs (+3 páncél)
Tompa *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+2 erő)
3x Kezdő Ruha (+2 páncél)
2x Bőr Sisak (+2 páncél)
8x Szalmakalap (+1 páncél)
2x Kezdő Íj (+1 fegyverkezelés)
Kezdő *Fegyver* (+1 erő)
Életlen *Fegyver* (+2 erő -1 fegyverkezelés)
1x Éles *Fegyver* (+2 erő)
1x Könnyű Kard (+1 erő +1 gyorsaság)
Használt Cipő (+1 gyorsaság)
Birkózó Gyűrű (+1 kitartás)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Gyenge Lökés Kristály (Aktiválásakor gyengéden meglöki ellenfeled, a lökés nem tudja hátralökni, csak zavarni.)
1x Gyenge Kinézet Kristály (aktiválása után egy körig úgy nézhetsz ki, mint valaki más)
1x Hullám Kristály (A földnek kell vágni és a három legközelebbi mobot vagy játékost (beleértve téged és társakat is, így megéri messze dobni) meglöki, a lökés csak annyira erős, hogy a figyelmetlen célpontok elessenek.)
2x Magasugrás Kristály (aktiválása után a használó egy ugrás erejéig kétszer olyan magasra ugorhat)
2x Fotó Kristály (A kristállyal fényképet lehet készíteni, amit egy régimódi fényképezőgép módjára kilök magából, ezután összetörik.)
1x Hangrögzítő Kristály (rögzíti és visszajátssza a vele felvett hangokat)
1x Gyors Futás Kristály (aktiválása után a használója egy körig akármilyen felületen sétálhat és gyorsasága megnő 4-el)
1x Mini Potion (+5 hp)
4x Kis Potion (+20 hp)
1x Nagy Potion (+40 hp)
1x Páncélbőr Potion (Ha az elkövetkezendő 3 kiskörben átütik a páncélodat a negyedikben az első feléd intézett sebzés, sebzés helyett annyi páncélt ad, amennyit sebezne.)
2x Vörös Bika Potion (használója 6 körön át nem fárad kitartás képzettségtől függetlenül)
1x Gyenge Adrenalin Potion (+1 sebzés, +1 gyorsaság két körig)
1x Gyenge Altató Méreg (aki a mérget kapta 3 kör múlva elalszik egy körre, maximum 1 találatig marad a pengén, bossok ellen nem használható)
1x Röhögőgörcs méreg (megállíthatatlan nevetés, két körig, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
6x Gyenge Paralízis Méreg (egy körig megbénítja az ellenfelet, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható) (2 elhasználva)
5x Gyenge Lassító Méreg (-2 gyorsaság, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
6x Gyenge Gyengítő Méreg (-2 erő, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
3x Gyenge Fárasztó Méreg (-2 kitartás, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
3x Gyenge Kábító Méreg (-2 fegyverkezelés minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
3x Gyenge Speciális Méreg (2 körig megakadályozza a speciális képesség működését, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható) (1 elhasználva)
Ércek:
T1
1x Holdkő
3x Halvány Rubin
5x Vasérc
T2
4x Fémkő
4x Drágakő
4x Acél
1x Vastag Bőr
2x Tömény Rubin
T3
2x Halvány Holdkő
1x Jeti Bőr
3x Topáz
Növények:
T1
-
T2
9x Vastag Tövisgyökér
6x Faeno Ág
3x Vörös Gomba
2x Nihil Levél
8x Óriás Pitypang
T3
1x Eknier Levél
2x Ezüst Százszorszép
1x Gigantikus Pitypang
Nem: Férfi
Kaszt: Íjász
Kor: 20 a játék indulásakor
Szint: 25
Exp: 2336/2500
Arany: 15194
Szóló zseton: 1
Jellem: Meglehetősen öntörvényű alkat, ami bizonyos esetekben könnyen konfliktusokhoz is vezethet az ő esetében. Szereti a maga módján megmagyarázni az események alakulását. Emberismerete eddig jól szolgálta a nehéz helyzetekben, bár hajlamos időnként alábecsülni másokat, és éles nyelve mindig kész mások kritizálására. Mindezek ellenére jó csapatjátékos lehet, amíg nem kerül túlságosan alárendelt szerepbe. Harcban analizáló, kihívásokat és kiskapukat egyaránt keres, és a győzelem érdekében nem riad vissza a piszkos húzásoktól sem. Nagy kíváncsisággal tekint az őt körülvevő világra, de óvatosan kezel mindent, amiben Kayaba keze benne lehet. Összességében véve szeret a játékban lenni, de ha biztosan tudná, hogy később bármikor visszatérhet, akkor nem habozna kijutni.
Kinézet: Átlagos magasság, és átlagos testalkat. Lila kócos haja (ami odakint barna), és kékeszöld szeme viszont, már annál kevésbé nevezhető átlagosnak. Előbbit egyszerű fehér kendő tartja vissza attól, hogy eltakarja előle a kilátást több-kevesebb sikerrel, a jobb fülén pedig mindig egy mancsot formázó fülbevaló lóg. Öltözködésén elsősorban a lila szín az uralkodó, de hangulattól és időjárástól függően sokféle ruhadarab előfordulhat rajta. Ezen kívül sok egyéb kiegészítőt és tárgyat is hurcol magán/magával, ugyanis minden eseményről, amit arra érdemesnek tart, begyűjt valami emléket.
Képességek:
Nyílkészítés I.: Páncéltörő hegy
Stingray készíthet magának keskeny, hegyes végű nyílvesszőket, melyek formájuk miatt alkalmasabbak a páncélok átlyukasztására, mint a megszokottabb társaik, de a keskenyebb hegy miatt kevésbé hatékony, páncélozatlan ellenfelekkel szemben.
Stingray teljes sebzésének 120%-át sebzi, ennek fele az életpontból, fele pedig a páncélból vonódik le.
Újak elkészítése természetesen csak harcon kívül lehetséges, küldetéseken, eventeken is csak akkor, ha hosszabb ideig semmi dolga. (Pl.: Egy-két órás várakozás közben.) Az elkészítéshez szükséges eszközök mindig nála vannak.
Egy támadást és egy mellékcselekvést használ el a nyílvessző használata. Római kockával kell dobni. Egy támadásnyi csp-be kerül.
A nyílvesszők átadhatók.
Maximum 3 db
- Példa:
- 1. eset
Ellenfél 10 élet 0 páncél.
Stingray 10 sebzés
Páncéltörő nyíllal a teljes sebzés 12 pont lenne, azonban ennek fele a páncélból vonódik le, ami mivel jelen esetben 0, így teljes mértékben elvész, így az ellenfél a 120%-os sebzés felét (6 pont) szenvedi csak el. (Ebben az esetben jobb nem is használni a páncéltörőt.)
2. eset
Ellenfél 10 élet 5 páncél.
Stingray 10 sebzés
Szintén 6 élet veszteség, továbbá az 5 páncél is eltűnik, 1 pontnyi sebzés pedig elvész.
3. eset
Ellenfél 10 élet 10 páncél
Stingray 10 sebzés
6 életet és 6 páncélt veszít az ellenfél.
Nyílkészítés II. Horgas hegy
Az átlagos nyílvessző hegynél szélesebb, és horgas kialakítása miatt, az eltávolításkor komoly sérüléseket okozhat. Hátránya, hogy a széles fej miatt, páncélozott ellenfeleknél kevésbé hatékony.
Páncélozatlan ellenfeleknél (vagy olyan ellen, aki elvesztette a páncélpontjait) 100%-os sebzést okoz, és amíg a nyílvessző a testében van, a fegyverkezelése 20%-al lecsökken a harc végéig. Ha az ellenfél kihúzza a nyílvesszőt a testéből, akkor megszűnik a fegyverkezelésére kapott debuff, cserébe viszont 3 körig a szintjének felével megegyező mértékű sebzést (vérzést) szenved el, ami közvetlenül az életerőből vonódik le.
Páncélozott ellenfeleknél 50%-os sebzést okoz a találat, és míg a nyílvessző a testében van, a fegyverkezelése 10%-al lecsökken a harc végéig. Ha az ellenfél kihúzza a nyílvesszőt a testéből, akkor megszűnik a fegyverkezelésre kapott debuff, cserébe viszont 3 körig a szintjének negyedével megegyező mértékű sebzést (vérzést) szenved el, ami közvetlenül az életerőből vonódik le.
A horgas nyílvessző hatása nem többszörözhető.
Egy támadást és egy mellékcselekvést használ el a nyílvessző használata. Római kockával kell dobni. Egy támadásnyi csp-be kerül.
A nyílvesszők átadhatók.
Maximum 3 db
Nyílkészítés III. Hordozó nyílvessző
A hordozó nyílvesszőre bármilyen kisebb tárgyat rá lehet erősíteni. Tompa hegye miatt sebzést senkinek sem okoz. A kristályok, és potionok becsapódáskor rögtön kifejtik a hatásukat az adott területen/játékoson/mobon, más tárgyakat pedig egyszerűen átrepíthet A-ból B-be. A tárgyat egyszerűen hozzá kell érinteni a nyílvesszőhöz ami azonnal rátapad, és csak egy játékos/mob szedheti le róla újra.
Egy támadást és egy mellékcselekvést használ el a nyílvessző használata. Harci helyzetben, ellenfélre való célzáskor, római kockával kell hozzá dobni. Támadás+mellékcselekvés csp-be kerül.
A nyílvesszők átadhatók.
Maximum 3 db
Felszerelés:
Felszerelt:
-
Inventory:
Villám Rúna (+4 speciális képesség +5 fegyverkezelés)
Farkas Álarc (+5 fegyverkezelés + 4 kitartás, a környező farkas mobok az oldaladra állnak)
"Az álarc reprezentálja a falkavezér arcát, így viselőjét a farkasok egy vezetőnek látják."
Bunmei Embléma (+7 erő, ha erőd kevesebb, mint az ellenfeled ereje, akkor +3 erő)
"Egy vörös négyzet van a gyűrűbe vájva, alatta a következővel: Erő, erő, erő és erő."
Birkózó Páncél (+4 erő +20 páncél)
Nyúlcipő (+10 gyorsaság +2 kitartás)
Fémgyűrű (+5 erő +2 kitartás)
Királyi Nagy Köpeny (+10 kitartás +20 páncél)
Maszk ( - )
Bőr Cipő (+2 gyorsaság)
Vas Kard (+2 erő)
Rubin Köpeny (+4 erő +3 speciális képesség)
Láncruha (+7 páncél)
2x Csigamintás Gyűrű (+5 fegyverkezelés)
Kidolgozott Bőrruha (+8 páncél)
Ügyesség Rúna (+7 fegyverkezelés)
Hősi Köpeny (+8 páncél +2 kitartás)
Bronz Sisak (+4 páncél)
Futópajzs (+6 páncél +3 gyorsaság)
Pókháló Pajzs (+3 páncél +1 erő)
Görbe bot (irányítás +4)
Bőrcipő (+2 gyorsaság)
2x Kezdő Állatidomár Kés ( - )
Életlen *Fegyver* (+2 erő -1 fegyverkezelés)
Körpajzs (+3 páncél)
Tompa *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+2 erő)
3x Kezdő Ruha (+2 páncél)
2x Bőr Sisak (+2 páncél)
8x Szalmakalap (+1 páncél)
2x Kezdő Íj (+1 fegyverkezelés)
Kezdő *Fegyver* (+1 erő)
Életlen *Fegyver* (+2 erő -1 fegyverkezelés)
1x Éles *Fegyver* (+2 erő)
1x Könnyű Kard (+1 erő +1 gyorsaság)
Használt Cipő (+1 gyorsaság)
Birkózó Gyűrű (+1 kitartás)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Gyenge Lökés Kristály (Aktiválásakor gyengéden meglöki ellenfeled, a lökés nem tudja hátralökni, csak zavarni.)
1x Gyenge Kinézet Kristály (aktiválása után egy körig úgy nézhetsz ki, mint valaki más)
1x Hullám Kristály (A földnek kell vágni és a három legközelebbi mobot vagy játékost (beleértve téged és társakat is, így megéri messze dobni) meglöki, a lökés csak annyira erős, hogy a figyelmetlen célpontok elessenek.)
2x Magasugrás Kristály (aktiválása után a használó egy ugrás erejéig kétszer olyan magasra ugorhat)
2x Fotó Kristály (A kristállyal fényképet lehet készíteni, amit egy régimódi fényképezőgép módjára kilök magából, ezután összetörik.)
1x Hangrögzítő Kristály (rögzíti és visszajátssza a vele felvett hangokat)
1x Gyors Futás Kristály (aktiválása után a használója egy körig akármilyen felületen sétálhat és gyorsasága megnő 4-el)
1x Mini Potion (+5 hp)
4x Kis Potion (+20 hp)
1x Nagy Potion (+40 hp)
1x Páncélbőr Potion (Ha az elkövetkezendő 3 kiskörben átütik a páncélodat a negyedikben az első feléd intézett sebzés, sebzés helyett annyi páncélt ad, amennyit sebezne.)
2x Vörös Bika Potion (használója 6 körön át nem fárad kitartás képzettségtől függetlenül)
1x Gyenge Adrenalin Potion (+1 sebzés, +1 gyorsaság két körig)
1x Gyenge Altató Méreg (aki a mérget kapta 3 kör múlva elalszik egy körre, maximum 1 találatig marad a pengén, bossok ellen nem használható)
1x Röhögőgörcs méreg (megállíthatatlan nevetés, két körig, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
6x Gyenge Paralízis Méreg (egy körig megbénítja az ellenfelet, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható) (2 elhasználva)
5x Gyenge Lassító Méreg (-2 gyorsaság, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
6x Gyenge Gyengítő Méreg (-2 erő, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
3x Gyenge Fárasztó Méreg (-2 kitartás, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
3x Gyenge Kábító Méreg (-2 fegyverkezelés minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
3x Gyenge Speciális Méreg (2 körig megakadályozza a speciális képesség működését, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható) (1 elhasználva)
Ércek:
T1
1x Holdkő
3x Halvány Rubin
5x Vasérc
T2
4x Fémkő
4x Drágakő
4x Acél
1x Vastag Bőr
2x Tömény Rubin
T3
2x Halvány Holdkő
1x Jeti Bőr
3x Topáz
Növények:
T1
-
T2
9x Vastag Tövisgyökér
6x Faeno Ág
3x Vörös Gomba
2x Nihil Levél
8x Óriás Pitypang
T3
1x Eknier Levél
2x Ezüst Százszorszép
1x Gigantikus Pitypang
Stingray- Íjász
- Hozzászólások száma : 143
Join date : 2015. Sep. 16.
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.