Akartok-e diceless kazamatát?
+5
RenAi
Hinari
Danee
Wanagate Akimoto
Rosalia
9 posters
1 / 1 oldal
Akartok-e diceless kazamatát?
Akartok-e diceless kazamatát?
A diceless kazamata lényege az lenne, mint egy kockadobások nélküli párbajnak, csak itt nem egymás ellen, hanem a mobok ellen harcolhatnátok kazis jutalmakért. Nem lenne szintbeli megkötés, tehát indulhatnának vegyes csapatok, viszont a kijátszás folyamán érződni kell a játékosok közti esetleges szintbeli különbségeknek. Azért hívom dicelessnek, mert a játék során nem használunk kockát, csak a fantáziánkat. Itt is érvényesek a pontozások, de mint arányokat használjuk fel, ahogy régen is. Ha viszont irreális a kijátszás, a szokványos módon kisorsolt mobokat VP-zve győzitek le, akkor kevesebb jutalmat kapnátok. Minőségi, reális játék esetén viszont jár a normál kazamata jutalom, így nem érne hátrányos megkülönböztetés a normál kazival szemben.
Lehetséges azonban, hogy ez a játékmód túl kötetlen, vagy egyszerűen csak egy felesleges ismihely, amit nem lehet ésszerű szabályok közé vonni. Valószínűleg a gyakorlatban forrná ki magát, meg azt is, hogy eleve van-e létjogosultsága egy ilyen játéktérnek.
Szavazzatok belátásotok szerint, javaslatokat pedig alant lehet megtenni.
Lehetséges azonban, hogy ez a játékmód túl kötetlen, vagy egyszerűen csak egy felesleges ismihely, amit nem lehet ésszerű szabályok közé vonni. Valószínűleg a gyakorlatban forrná ki magát, meg azt is, hogy eleve van-e létjogosultsága egy ilyen játéktérnek.
Szavazzatok belátásotok szerint, javaslatokat pedig alant lehet megtenni.
A hozzászólást Rosalia összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Május 11 2015, 11:09-kor.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
Na. Mint friss tag, nem igazán van ralatasom még a harcrendszerre, de más frpg-kben viszonylag otthon vagyok és szerintem néha unalmas a kockadobásos rendszer (főleg hosszabb harcoknal), így támogatom az ötletet. Ettől függetlenül, azért a kerdesesebb helyzetek maradjanak csak meg Mesélőknek/adminoknak
Ne helyettesitse teljesen a harcrendszert, tehát valaki figyelje, hogy mennyire vp dolgok mennek le itt. Nyilván senki nem fogja szándékosan kinyiratni a karijatz ha nem szól közbe a játék, de lehet így is izgalmas (kockak nélkül).
Wana ^^
Ne helyettesitse teljesen a harcrendszert, tehát valaki figyelje, hogy mennyire vp dolgok mennek le itt. Nyilván senki nem fogja szándékosan kinyiratni a karijatz ha nem szól közbe a játék, de lehet így is izgalmas (kockak nélkül).
Wana ^^
Wanagate Akimoto- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 25
Join date : 2015. Apr. 13.
Age : 104
Tartózkodási hely : Aincrad - Főtér
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
Szívesen kipróbálnám, én magam is kíváncsi vagyok, hogy lehet-e hozni itt is azt a szintet, amit Thrillion-on láttam. És persze, hogy ez mennyire élvezetes maguk, a játékosok számára
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
Kockadobás nélküli bármi? Persze hogy! \o
Jó hát egyértelmű miért szavazok igennel, de kicsit jobban belemenve a témába: ez továbbra is frpg, ahol az írás szépségéért, az írás élményéért játszunk, és nem azért, hogy csak letudjuk a reagokat. A 100-as szólimit pedig pont nem ezt célozná meg, így egy olyan játéklehetőség, ahol rendesen le vannak írva a mozdulatok és igenis számít az, hogy a kari a mob melyik oldalán áll, hogyan képes azt eltalálni vagy sem és nem utolsó sorban, hogy hogyan alakul a csapatmunka, mindenképpen egy jó felvetés.
A probléma azzal lenne, hogy vegyes csapatok esetén hogyan legyen a jutalmazás. Egyik megoldás hogy mindenki a szintjének megfelelőt, én ezt támogatom, így egyik játékos sem lesz hátrányban és tényleg megérné mindenkinek a vegyes csapat, az itemekben meg hagyatkozhatunk a rendes kazamatákra. Viszont ne egy plusz hely legyen, tehát kelljen választani, melyikféle kazamatában játszol. Maradhat a "havi 1, egyszerre csak egy"-féle megkötés, kockázás nélküli kaziban a szólimit érvényessége és a minőség miatt magasabb jutalmazást adnék, de ugye tovább is tartana jóval, mint a mostani, így lennének egyensúlyban. Vaaagy azonos jutalom de kevesebb mobhullám esetleg. Hmm brainstormingból egyelőre ennyi, az ötletet támogatom.
Jó hát egyértelmű miért szavazok igennel, de kicsit jobban belemenve a témába: ez továbbra is frpg, ahol az írás szépségéért, az írás élményéért játszunk, és nem azért, hogy csak letudjuk a reagokat. A 100-as szólimit pedig pont nem ezt célozná meg, így egy olyan játéklehetőség, ahol rendesen le vannak írva a mozdulatok és igenis számít az, hogy a kari a mob melyik oldalán áll, hogyan képes azt eltalálni vagy sem és nem utolsó sorban, hogy hogyan alakul a csapatmunka, mindenképpen egy jó felvetés.
A probléma azzal lenne, hogy vegyes csapatok esetén hogyan legyen a jutalmazás. Egyik megoldás hogy mindenki a szintjének megfelelőt, én ezt támogatom, így egyik játékos sem lesz hátrányban és tényleg megérné mindenkinek a vegyes csapat, az itemekben meg hagyatkozhatunk a rendes kazamatákra. Viszont ne egy plusz hely legyen, tehát kelljen választani, melyikféle kazamatában játszol. Maradhat a "havi 1, egyszerre csak egy"-féle megkötés, kockázás nélküli kaziban a szólimit érvényessége és a minőség miatt magasabb jutalmazást adnék, de ugye tovább is tartana jóval, mint a mostani, így lennének egyensúlyban. Vaaagy azonos jutalom de kevesebb mobhullám esetleg. Hmm brainstormingból egyelőre ennyi, az ötletet támogatom.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
Nyupp. o/
_________________
Információk a karakteremről:
✿ Pontok✿ Képességeim, jártasságaim✿ Felszerelésem ✿ Inventorym |✿ Előtöri ✿ Érdekességek✿ Ozi féle Karakterlap✿ Ozi-féle Leltár✿ SAO Hivatalos karakterlap
Beszédszinem: orange/ff9933; Gondolat szín: eac117; Háttér/Kyubei(dőlt) színe:ffeec0
RenAi- Lovag
- Hozzászólások száma : 1873
Join date : 2012. Aug. 26.
Age : 35
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
*Böködi hogy viduljon.* :3
_________________
Információk a karakteremről:
✿ Pontok✿ Képességeim, jártasságaim✿ Felszerelésem ✿ Inventorym |✿ Előtöri ✿ Érdekességek✿ Ozi féle Karakterlap✿ Ozi-féle Leltár✿ SAO Hivatalos karakterlap
Beszédszinem: orange/ff9933; Gondolat szín: eac117; Háttér/Kyubei(dőlt) színe:ffeec0
RenAi- Lovag
- Hozzászólások száma : 1873
Join date : 2012. Aug. 26.
Age : 35
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
Csak azért léptem fel, hogy igennel szavazzak. Egy csomó ötletem lenne kazis játékokra, ahogy pl. a kt-kat is élvezem, ha az ötletesség megy nem egy nyomi kocka. :3
Jajdejólenne *-*
(persze be lehet kötni hogy így meg úgy kiskapú, de arra vannak az admin samák, és eddig is figyelve volt a kazi szal nem is plusz (?) )
Jajdejólenne *-*
(persze be lehet kötni hogy így meg úgy kiskapú, de arra vannak az admin samák, és eddig is figyelve volt a kazi szal nem is plusz (?) )
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
A kockázós is ugyanúgy kijátszható, csupán senki sem játssza ki.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
Ki lehet, de nekem pl (és szerintem ezzel más is van így) az a része nem tetszik a kockázós harcnak, hogy a kocka mennyire befolyásolja a játékot. Volt már velem is úgy, hogy egy jól felépített, jól összerakott támadást a kocka miatt olyan nyakatekert módon kellett leírni, hogy végül is miért nem sikerült, hogy legszívesebben inkább beengedtem volna az ütést... amit viszont ugye a karakter nem tesz meg, meg eleve "tétmeccs", és ott nem a kocka szerint játszani csalás. Pont az a része a szép a kockamentes harcnak, hogy jutalmazhatod a másikat akkor ha ügyes egy pluszon kívül azzal is, hogy eltalál.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
Úgy látom elég meggyőző fölénnyel (17:5:1) szavaztátok meg, hogy igeni is szeretnétek ezt az újszerű kazamatát. Hamarosan elkezdem a kidolgozását
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
Elkészült a Diceless Kazamata Szabályzat, most még lehet vinnyogni, hogy változtassak-e rajta valamit
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
Rosalia írta:
1. A kazamata sikeres teljesítéséért 30 xp és 60 arany jár. 11. szint felett ez a jutalom duplázódik, 21. szint felett triplázódik, stb.
Ez vegyes csapatoknál úgy működik, mint küldetéseknél (x szint feletti jutalom jár, ha a tagok több mint fele x szint fölötti), vagy mint küzdőtereknél (legkisebb szintű jk számít), vagy mint kazamatáknál (kazamata szintjének megfelelő), vagy úgy hogy mindenki a maga szintjének megfelelőt? ><
Ha pedig a kazamata szintjének megfelelő a válasz, úgy a nagyobb lv-szintű jk-kkal ugyanúgy agresszívabban fognak viselkedni a mobok? Meg akkor a kisebb szintű jk is mehet feljebbi szintekre kazamatázni?
Illetve én vagy kevesebb mobhullámot, vagy több jutalmat adnék ezekre, mint a rendesre. A miértek ott vannak a fenti reagomban. Illetve ha már így, én simán felvinném 250-re a szószámot, mert hogy most 100 vagy 150 az aztán tényleg mindegy. xD De 250-nél kijön a minőség stb is.
Ha pedig a kazamata szintjének megfelelő a válasz, úgy a nagyobb lv-szintű jk-kkal ugyanúgy agresszívabban fognak viselkedni a mobok? Meg akkor a kisebb szintű jk is mehet feljebbi szintekre kazamatázni?
Illetve én vagy kevesebb mobhullámot, vagy több jutalmat adnék ezekre, mint a rendesre. A miértek ott vannak a fenti reagomban. Illetve ha már így, én simán felvinném 250-re a szószámot, mert hogy most 100 vagy 150 az aztán tényleg mindegy. xD De 250-nél kijön a minőség stb is.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
Hinari írta:De 250-nél kijön a minőség stb is.
terjedelem=minőség
Seems legit!
Szerintem harci postokra nem kell a 250.
Seems legit!
Szerintem harci postokra nem kell a 250.
Silica- Moderátor
- Hozzászólások száma : 809
Join date : 2014. Apr. 20.
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
A kazamata szintjének megfelelően, hiszen ugyanazokban a kazitopicokban játszunk majd. De minden ugyanúgy működik, tehát a szintednek megfelelő szintnél magasabbra nem mehetsz, ha pedig alacsonyabb szintre mész, akkor agresszívebbek veled szemben a mobok, szóval minkét kérdésre a válasz az igen.
A kazamata lényege a pörgősebb játék, nem adhatok neki 250 szavas limitet, mert akkor lesz egy év is egy harc xP Aki akar meg tud, az úgyis ír többet. Több jutalmat semmiképpen nem adok, mint a kockázósért, a lehetőségek variálása a szintkötetlen csapatban és a választható számú ellenben rejlik. Nem konkurenciát akarok a kockázós harcnak, hanem egyenlő mértékű lehetőségeket azok számára, akik kötetlenebb harcra vágynak.
A kazamata lényege a pörgősebb játék, nem adhatok neki 250 szavas limitet, mert akkor lesz egy év is egy harc xP Aki akar meg tud, az úgyis ír többet. Több jutalmat semmiképpen nem adok, mint a kockázósért, a lehetőségek variálása a szintkötetlen csapatban és a választható számú ellenben rejlik. Nem konkurenciát akarok a kockázós harcnak, hanem egyenlő mértékű lehetőségeket azok számára, akik kötetlenebb harcra vágynak.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
@Shu: Szerintem meg kell, ha nem 150 szónyi "támadok"-ot akarunk olvasni, hanem rendes mozdulatsort, reakciókat és csapatmunkát. A 100-150 szavas reagokat össze lehet dobni öt perc alatt is tele hablattyal, amíg a 250-hez azért már meg kell alkotni azt a reagot. Szal jepp, ezesetben minőség=terjedelem, abban az esetben persze, ha te a 250-et terjedelemnek nevezed. Mert én nem. xD
@Ró: Ha nem mehetnek nagyobb szintű kazamatába, úgy a nagyobb lv-szintűeknek kell lemenni a kicsikhez, és úgy kb one hitelhetik a mobhullámokat, a szintjükhöz képest minimális tapasztalatért. Így tényleg nem lesz konkurencia, nah de egyenlő sem. xD De ha elhagyod a kockát és ic reálisabb, jobb játékot szeretnél, úgy ezt gondolom vállalni kell. Bár a 250 az akkor is alap lenne nekem, ha már frpgzünk és nem mmo-zunk.
@Ró: Ha nem mehetnek nagyobb szintű kazamatába, úgy a nagyobb lv-szintűeknek kell lemenni a kicsikhez, és úgy kb one hitelhetik a mobhullámokat, a szintjükhöz képest minimális tapasztalatért. Így tényleg nem lesz konkurencia, nah de egyenlő sem. xD De ha elhagyod a kockát és ic reálisabb, jobb játékot szeretnél, úgy ezt gondolom vállalni kell. Bár a 250 az akkor is alap lenne nekem, ha már frpgzünk és nem mmo-zunk.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
Igen, vállalni kell, de a kulcsszó az, hogy vállalni lehet. Eddig ez nem volt, viszont nem fogok szembemenni a rendszerrel és megengedni, hogy magasabb szintekre menjen az, akinek nincs meg hozzá a tapasztalati szintje. Egyébként meg a nagyobb játékos ha 14x támadhat, nem muszáj 14x támadnia is A mobok számát sem véletlenül lehet variálni, hogy azért legyen kihívás is. A kazi lényege szerintem nem a hentelés, hanem a csapatmunka kitanulása, abban pedig elfér az, hogy a magasabb szintű tanítgatja az alacsonyabb szintűt.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
Aki nem akar, vagy nem tud részleteset írni, -mert a kezdőkre is gondolnunk kell, akik még csak próbálgatják a szárnyaikat, és tényleg nehéz nekik 250 szót is összehozni- azt hiába kötelezed 250 szóra, mert akkor csak nyűglődni fog vele. Aki viszont terjedelmeset szeretne írni, azt viszont ez nem fogja lekorlátozni. Azt is figyelembe kell vennünk, hogy bár frpg és nem mmo, mégis csak harcolunk, és sokszor csak tényleg annyi történik, hogy odacsapunk. Ezt le lehet írni 150 szóban szépen, mozdulatsorilag, de 250 szóban talán egy pár kényszeredett mondat is belekerülne, hogy meglegyen a szószám, és ezt is igyekezni kell elkerülni.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
@Ró: Játékélmény szempontjából jobb is lesz, naná. Minden más miatt pedig nem, de ha erre nem is törekedtek a szabályok alkotásánál, akkor persze ok ez a fönti így (kivéve a 150, mert az akkor is kevés ). Én azt hittem törekszünk, dehát oh well... ha nem hát nem. xD *von vállat*
@Shu: Sztem hamar belejönnek a kezdők is. Végtére is, eddig is 250 volt a minimum a játéktéren és most is az, és a sao elég minőségi oldalnak számít ahhoz, hogy megtartsuk a szintet, és inkább a kezdőket húzzuk fel, mint mi adjunk lejjebb miattuk (nem a harcról beszélve, hanem az indokra reakcióként). Máshol is összejött, sőt itt is akad rá bőven példa. Ami a harcot illeti, azt mondom van abban valami amit mondasz. De! Úgy lehet a legjobban kitanulni a harci leírásokat pl, hogy ott az a 250. Abszolút saját tapasztalatból beszélve. >< (Aki olvasta a nagytornákat és utána az első Yuichi kt-m utáni harci hsz-eket, az érti. Abban a kt-ban az első harci reagok iszonyat szenvedősek voltak, de azóta is hálás vagyok azért, amiket ott tanultam, és sokat tett hozzá ahhoz, amit most tudok.) Szal megéri sztem.
@Shu: Sztem hamar belejönnek a kezdők is. Végtére is, eddig is 250 volt a minimum a játéktéren és most is az, és a sao elég minőségi oldalnak számít ahhoz, hogy megtartsuk a szintet, és inkább a kezdőket húzzuk fel, mint mi adjunk lejjebb miattuk (nem a harcról beszélve, hanem az indokra reakcióként). Máshol is összejött, sőt itt is akad rá bőven példa. Ami a harcot illeti, azt mondom van abban valami amit mondasz. De! Úgy lehet a legjobban kitanulni a harci leírásokat pl, hogy ott az a 250. Abszolút saját tapasztalatból beszélve. >< (Aki olvasta a nagytornákat és utána az első Yuichi kt-m utáni harci hsz-eket, az érti. Abban a kt-ban az első harci reagok iszonyat szenvedősek voltak, de azóta is hálás vagyok azért, amiket ott tanultam, és sokat tett hozzá ahhoz, amit most tudok.) Szal megéri sztem.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
Továbbra sem látom a közvetlen kapcsolatot a minőség és a mennyiség között olyan erősnek, mint te. Olvasd el! Ha a mennyiség minőséget jelent, akkor ez a játék elvileg minőségi... és még TCS is, ami majdnem kazamata. Szerintem túlságosan félted a "minőségi oldal" címet. Mindenkit a tudásához képest pontozunk, és pontozni is fogja a mesélő a játék végén. Ez ilyen liberális felfogás izé-bizé. Az a véleményem, hogy segítően kell hozzáállni a fejlődéshez, nem rögtön olyat elvárni, amit egyébként sokan a jó régi tagok közül sem képesek teljesíteni. Itt tulajdonképpen két oktatási és nevelési felfogás ütközik, és te a konzervatív vonalat képviseled. Szívesen megbeszélem veled ezt egy tea mellett, itt azonban szerintem döntsön Rosi, ha már ő találta ki az egészet.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Akartok-e diceless kazamatát?
Hinari írta:minőség=terjedelem, abban az esetben persze, ha te a 250-et terjedelemnek nevezed.
Szóval sem mondtam hogy minden esetben az. Mert az nyilvánvalóan nem igaz.
Shukaku írta:... segítően kell hozzáállni a fejlődéshez, nem rögtön olyat elvárni, amit egyébként sokan a jó régi tagok közül sem képesek teljesíteni
A "rögtön" az az előtörténet, ami nemhogy kevesebb mint 250, de egyenesen 500. Ha meg harci posztokra gondolsz, akkor a küzdőtér is 250. Viszont nem kell ez ellen menned most, mert sztem az ET is, a kt is jó úgy ahogy van, pusztán példáknak lettek felhozva, és nyilván tudnál és lehet akarsz is pontosítani hogy nem ezekre és így gondoltál, de szerintem fölösleges. Én tartanám a színvonalat ebben is (ha már van rendes kazamata ahol nem kell=van választási lehetőség), ti nem értetek egyet, de mivel Ró csinálja így nyilván maradni fog az a 150, aki meg akar ír többet. Nem tetszik de nem tetszhet minden; elmondtam mindent amit akartam, ennyi. Részemről off.
És örülök Shu hogy a második hsz-edtől már rendesen tudtunk kommunikálni.
*és ezt berakja megint mert nagyon tetszik neki ><*
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.