Diceless Kazamata Szabályok
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Egyéb :: Archív :: Kazamaták :: Archív
1 / 1 oldal
Diceless Kazamata Szabályok
Általános szabályok:
1. Egyszerre csak egy kazamata harcod futhat, szóval választanod kell, hogy diceless vagy hagyományos kazamata csapatban kívánsz részt venni. Egy hónapban ugyanúgy egyszer indulhatsz kazamatázni, nem lehet hagyományost és dicelesst is lezavarni egymás után egyazon hónapban.
2. A hagyományos kazamaták harcrendszere alapján működik a harc, viszont a diceless változatban - ahogy a neve is mutatja - nem dobunk kockákkal, a játékosok maguk döntik el a postjaikban, hogy a támadásaik sikeresek voltak-e. A szörnyharchoz szükséges dobási arányok, támadási körök száma és a pihi körök itt is fel lesznek tüntetve segítségül, de a dobásokat nem kell végrehajtani. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy minden támadás és képességaktiválás automatikusan sikeres, a hangsúly továbbra is a realitáson van, így a túlkapásokért, valótlan kijátszásokért a végértékelésben jutalommegvonás járhat.
3. Minden kazamata-harcban négy szörnyhullámot kell túlélned neked és csapatodnak. A mobok típusaés száma (max hat) egy előre meghatározott, az adott kazamatához tartozó listából kerül kisorsolásra véletlenszerűen. A sorsolandó mobok max létszámát illetőleg a csapat tagjai OOC megbeszélhetik egymással, hogy a választott szintű kazamatában a csapatösszetétel szintjéhez mérten hullámonként 6, 10 vagy 12 mob ellen indulnak-e harcba. Előfordulhatnak szóló ritka szörnyek is, ezek erősebbek a többi mobnál. Legyőzésük után a kazamata megtisztítottnak minősül, nem érkezik több hullám.
4. Egy kazamata-harcban egy party legfeljebb hat játékost foglalhat magába. Ha több party is részt vesz egy küzdelemben, akkor a szörnyhullámba is több mob kerülhet a maximális számnál.
5. A hullámok között nincs szünet, pihenőköreid, és speciális képességeid lehűlési ideje nem áll vissza alaphelyzetbe, viszont HP-d visszatöltődik teljes életed 10%-ával.
6. A hagyományos kazamatáktól eltérően indulhatnak szinteket tekintve vegyes csapatok (tehát akár 11. szintű 36. szintűvel is), viszont a kijátszás folyamán érződni kell a játékosok közti esetleges szintbeli különbségeknek.
7. A harcokban 150 szavas szólimit van érvényben, ha ennél rövidebb reagot írsz, az adott körben semmisnek számít a cselekedeted. "Támadok" típusú egyszavas posztokért pedig egyáltalán nem osztok jutalmat, még ha a csapatod végig is viszi a kazamatát.
8. A már meglévő, szintezett kazamata topicokban fognak lezajlani ezután is a diceless játékok, de a szintednek megfelelő szintnél magasabbra továbbra sem mehetsz, ha pedig alacsonyabb szintre mész, akkor agresszívebbek veled szemben a mobok.
Jutalmazás:
1. A kazamata sikeres teljesítéséért 30 xp és 60 arany jár. 11. szint felett ez a jutalom duplázódik, 21. szint felett triplázódik, stb.
2. Ha egy partyból valaki kiesik a küzdelemből, a tagok a kiesett játékosok arányában kapnak jutalmat, tehát ha egy három fős csapatból egy játékos nem tudja befejezni, akkor a jutalom kétharmada jár. Ha senki sem tudja befejezni a harcot, akkor nem jár se tapasztalat, se arany. Fontos tehát a csapatmunka.
3. A gyakori mobok 30%, a ritkák 100% eséllyel elejthetnek egy tárgyat legyőzésüket követően, ami lehet életadó potion, növények vagy speciális tárgyak. Ezek néhány kivétellel közös batyuba kerülnek, melyet a harc végén úgy osztotok el, ahogy akartok. Ez akkor is jár, ha mindenki kiesik a harcból.
4. Aki egyedi felszereléssel vág neki egy kazamatának, az a lények legyőzése után zsákmányol három Kristálykövet, melyekkel az(oka)t az egyedi felszerelés(eke)t, amivel megszerezte, fejleszteni lehet. Ha egy lény sem a te kezed által vész el, akkor viszont nem jár a kőből.
1. Egyszerre csak egy kazamata harcod futhat, szóval választanod kell, hogy diceless vagy hagyományos kazamata csapatban kívánsz részt venni. Egy hónapban ugyanúgy egyszer indulhatsz kazamatázni, nem lehet hagyományost és dicelesst is lezavarni egymás után egyazon hónapban.
2. A hagyományos kazamaták harcrendszere alapján működik a harc, viszont a diceless változatban - ahogy a neve is mutatja - nem dobunk kockákkal, a játékosok maguk döntik el a postjaikban, hogy a támadásaik sikeresek voltak-e. A szörnyharchoz szükséges dobási arányok, támadási körök száma és a pihi körök itt is fel lesznek tüntetve segítségül, de a dobásokat nem kell végrehajtani. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy minden támadás és képességaktiválás automatikusan sikeres, a hangsúly továbbra is a realitáson van, így a túlkapásokért, valótlan kijátszásokért a végértékelésben jutalommegvonás járhat.
3. Minden kazamata-harcban négy szörnyhullámot kell túlélned neked és csapatodnak. A mobok típusa
4. Egy kazamata-harcban egy party legfeljebb hat játékost foglalhat magába. Ha több party is részt vesz egy küzdelemben, akkor a szörnyhullámba is több mob kerülhet a maximális számnál.
5. A hullámok között nincs szünet, pihenőköreid, és speciális képességeid lehűlési ideje nem áll vissza alaphelyzetbe, viszont HP-d visszatöltődik teljes életed 10%-ával.
6. A hagyományos kazamatáktól eltérően indulhatnak szinteket tekintve vegyes csapatok (tehát akár 11. szintű 36. szintűvel is), viszont a kijátszás folyamán érződni kell a játékosok közti esetleges szintbeli különbségeknek.
7. A harcokban 150 szavas szólimit van érvényben, ha ennél rövidebb reagot írsz, az adott körben semmisnek számít a cselekedeted. "Támadok" típusú egyszavas posztokért pedig egyáltalán nem osztok jutalmat, még ha a csapatod végig is viszi a kazamatát.
8. A már meglévő, szintezett kazamata topicokban fognak lezajlani ezután is a diceless játékok, de a szintednek megfelelő szintnél magasabbra továbbra sem mehetsz, ha pedig alacsonyabb szintre mész, akkor agresszívebbek veled szemben a mobok.
Jutalmazás:
1. A kazamata sikeres teljesítéséért 30 xp és 60 arany jár. 11. szint felett ez a jutalom duplázódik, 21. szint felett triplázódik, stb.
2. Ha egy partyból valaki kiesik a küzdelemből, a tagok a kiesett játékosok arányában kapnak jutalmat, tehát ha egy három fős csapatból egy játékos nem tudja befejezni, akkor a jutalom kétharmada jár. Ha senki sem tudja befejezni a harcot, akkor nem jár se tapasztalat, se arany. Fontos tehát a csapatmunka.
3. A gyakori mobok 30%, a ritkák 100% eséllyel elejthetnek egy tárgyat legyőzésüket követően, ami lehet életadó potion, növények vagy speciális tárgyak. Ezek néhány kivétellel közös batyuba kerülnek, melyet a harc végén úgy osztotok el, ahogy akartok. Ez akkor is jár, ha mindenki kiesik a harcból.
4. Aki egyedi felszereléssel vág neki egy kazamatának, az a lények legyőzése után zsákmányol három Kristálykövet, melyekkel az(oka)t az egyedi felszerelés(eke)t, amivel megszerezte, fejleszteni lehet. Ha egy lény sem a te kezed által vész el, akkor viszont nem jár a kőből.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Similar topics
» Kazamata Szabályok
» Heroic kazamata szabályok (régi)
» Akartok-e diceless kazamatát?
» Képesség Szabályok
» Szint szabályok
» Heroic kazamata szabályok (régi)
» Akartok-e diceless kazamatát?
» Képesség Szabályok
» Szint szabályok
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Egyéb :: Archív :: Kazamaták :: Archív
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.