Heroic kazamata szabályok (régi)
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Egyéb :: Archív :: Kazamaták :: Archív :: Heroic kazamaták
1 / 1 oldal
Heroic kazamata szabályok (régi)
Általános szabályok:
1. Egyszerre csak egy heroic kazamata-harcod futhat, ami mellett lehet sima futó kazamata harcod is.
2. A kazamata-harcok a szörnyharcok szabályainak megfelelően futnak, egyetlen módosítással.
---Parancsnok kazamatákon nincs, a sorrendet viszont minden hullám első körében meg lehet változtatni.
3. Minden heroic kazamata-harcban szörnyhullámokat kell túlélned neked és csapatodnak. A mobok típusa és száma (maximum tizenkettő, minimum hat) egy előre meghatározott, az adott kazamatához tartozó listából kerül kisorsolásra véletlenszerűen.
---A heroic kazamaták egyik pontján egy boss is tartózkodik. (Fix boss.)
---Ritka szörnyek esetében a sorsolás 3 és 6 között történik.
---Minibossok is tartózkodhatnak a kazamatában. Ezek a minibossok lehetnek vándorló minibossok (véletlenszerű helyen) vagy lehetnek fix helyen is. A bossokkal ellentétben véletlenszerűen sorsoltak.
4. Minden harc után két nap áll rendelkezésre "üres körök" megírásához, amelyikben minden résztvevőnek egy ingyen mellékcselekvése van, ekkor kell meghatározni a sorrendet is a következő harchoz. Két harc között a cselekvéspontok újratöltődnek, de a speciális képességek (és egyéb hasonló dolgok) lehűlési ideje nem áll vissza alaphelyzetbe. Az "üres kör" nem számít körnek, így nem von le egyet a lehűlési időből és teljesen opcionális, tehát nem kötelező rá írni, ha valaki nem kéri a mellékcselekvését vagy nem szeretne megbeszélni semmit.
5. A harcok egy meghatározott térképen fognak zajlani, a továbbhaladási irányt az üres körökben kell eldönteni. Döntés hiányában véletlenszerű irányba megy a party.
6. Egy kazamata-harcban egy party legfeljebb tíz játékost foglalhat magába.
7. A harcokban 100 szavas szólimit van érvényben, ha ennél rövidebb reagot írsz, semmisnek számít a cselekedeted.
8. A térképeken a csapdák helye fehér négyzettel van jelölve. Minden ilyenen való áthaladás egy véletlenszerű hatást fejt ki.
9. Amennyiben valaki életpontjai nullára csökkennek, az kiteleportálódik a kazamatából és nem kaphat a jutalomból. (Természetesen nincs megtiltva, hogy utólag adjanak neki.)
Jutalmazás:
1. Minden heroic kazamatának vannak megjelölt pontjai, ahol véletlenszerű jutalom jár. (Meghatározott dolgok közül.)
2. A jutalom egy közös inventoryban gyűlik, amit csak akkor lehet szétosztani, ha minden résztvevő úgy dönt, hogy kiteleportál, amennyiben pedig mindenki kiesik, a jutalom eltűnik.
3. A szétosztás a játékon kívül zajlik, játékosi megegyezés alapján. (A túlélők között.) A megszületett döntést a bejelentőben jelezni kell.
4. Természetesen a jutalom a kazamata szintjének megfelelő.
1. Egyszerre csak egy heroic kazamata-harcod futhat, ami mellett lehet sima futó kazamata harcod is.
2. A kazamata-harcok a szörnyharcok szabályainak megfelelően futnak, egyetlen módosítással.
---Parancsnok kazamatákon nincs, a sorrendet viszont minden hullám első körében meg lehet változtatni.
3. Minden heroic kazamata-harcban szörnyhullámokat kell túlélned neked és csapatodnak. A mobok típusa és száma (maximum tizenkettő, minimum hat) egy előre meghatározott, az adott kazamatához tartozó listából kerül kisorsolásra véletlenszerűen.
---A heroic kazamaták egyik pontján egy boss is tartózkodik. (Fix boss.)
---Ritka szörnyek esetében a sorsolás 3 és 6 között történik.
---Minibossok is tartózkodhatnak a kazamatában. Ezek a minibossok lehetnek vándorló minibossok (véletlenszerű helyen) vagy lehetnek fix helyen is. A bossokkal ellentétben véletlenszerűen sorsoltak.
4. Minden harc után két nap áll rendelkezésre "üres körök" megírásához, amelyikben minden résztvevőnek egy ingyen mellékcselekvése van, ekkor kell meghatározni a sorrendet is a következő harchoz. Két harc között a cselekvéspontok újratöltődnek, de a speciális képességek (és egyéb hasonló dolgok) lehűlési ideje nem áll vissza alaphelyzetbe. Az "üres kör" nem számít körnek, így nem von le egyet a lehűlési időből és teljesen opcionális, tehát nem kötelező rá írni, ha valaki nem kéri a mellékcselekvését vagy nem szeretne megbeszélni semmit.
5. A harcok egy meghatározott térképen fognak zajlani, a továbbhaladási irányt az üres körökben kell eldönteni. Döntés hiányában véletlenszerű irányba megy a party.
6. Egy kazamata-harcban egy party legfeljebb tíz játékost foglalhat magába.
7. A harcokban 100 szavas szólimit van érvényben, ha ennél rövidebb reagot írsz, semmisnek számít a cselekedeted.
8. A térképeken a csapdák helye fehér négyzettel van jelölve. Minden ilyenen való áthaladás egy véletlenszerű hatást fejt ki.
9. Amennyiben valaki életpontjai nullára csökkennek, az kiteleportálódik a kazamatából és nem kaphat a jutalomból. (Természetesen nincs megtiltva, hogy utólag adjanak neki.)
Jutalmazás:
1. Minden heroic kazamatának vannak megjelölt pontjai, ahol véletlenszerű jutalom jár. (Meghatározott dolgok közül.)
2. A jutalom egy közös inventoryban gyűlik, amit csak akkor lehet szétosztani, ha minden résztvevő úgy dönt, hogy kiteleportál, amennyiben pedig mindenki kiesik, a jutalom eltűnik.
3. A szétosztás a játékon kívül zajlik, játékosi megegyezés alapján. (A túlélők között.) A megszületett döntést a bejelentőben jelezni kell.
4. Természetesen a jutalom a kazamata szintjének megfelelő.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Similar topics
» Heroic Kazamata igényfelmérés
» Kazamata Szabályok
» Diceless Kazamata Szabályok
» Udvar [régi]
» Bank (régi)
» Kazamata Szabályok
» Diceless Kazamata Szabályok
» Udvar [régi]
» Bank (régi)
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Egyéb :: Archív :: Kazamaták :: Archív :: Heroic kazamaták
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.