Traumnis
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Traumnis
Név: Tagawa Rokuro
Nem: férfi
Kaszt: árnyharcos
Kor: 16
Szint: 10
XP: 181/500
Arany: 220
Szafari jelvény: 1
2 szóló zseton
+20% exp és arany köv küldire
Kinézet
Magasság 174
Súly 64
Szem kék
Haj fekete
Bőrszín fehér
Ruházat sötétebb színű, általában csuklyával, a fegyverek nincsenek látható helyen
Egyéb Rokuro magas a korához képest, viszonylag vékony, de relatíve izmos volt a játékba kerülésekor, köszönhetően annak, hogy úszott.
Jellem:
Rokuronak nincs hiánya humorérzékből, és ha beszél, kegyetlenül őszinte, sértő, cinikus, nagyképű tud lenni, bár ezt mindig kifejezetten udvarias hangnemben teszi, soha nem használja még a legszelídebb káromkodásokat sem, ezzel talán még jobban felidegesítve egyeseket. Néha kifejezetten koravén stílusban, szakszavakat használva beszél, máskor viszont tele van a mondandója szlenggel.
Bár néha ezt nehéz elhinni, kivételesen intelligens, nagyon kreatív, gyors észjárású, bár nem túl szorgalmas, úgyhogy a lexikális tudása hagy kívánni valót maga után. Általában nyugodtan szokott kezelni minden problémát, nehezen esik pánikba, akár szinte lenullázott életponttal is hidegvérrel folytat egy harcot, ha kiszámolta, hogy megnyeri. Azt is tudja ugyanakkor, hogy mikor kell lelépni valahonnan, mikor ajánlott lapulni, nem az a hősködős típus.
Általában jókedvű, mosolygós, vagy szemmel láthatóan erőltetetten komoly, bár néha tud nagyon komor, csendes is lenni, főleg, ha történik valami a közelében, ami erre okot ad, vagy komolyan elgondolkozik a jövőről. Többnyire azért az álmodozás jellemző rá, nem idegeskedik feleslegesen semmin, az életre, mint egy nagy játékra szokott tekinteni, és inkább él a jelennek, mint a jövőnek. Felemás módon tekint a SAO-ra, egyrészt jól érzi magát egy fantázia világban, ahol harcolhat szörnyekkel, megismerhet fantáziatájakat, másrészt szeretne hazamenni, és szeretné tudni azt is, hogy vannak a játékba került rokonai.
Képesség:
Stroke of grace (Kegyelemdöfés)
Lehűlési idő: öt kör
A képesség aktiválásával az árnyharcos fő (jobb kezes) fegyverének sebzése megnő a körben, függően a célpont életpontjaitól. Amikor aktív a képesség, az árnyharcos szemei vörös színben kezdenek világítani, és a jobb kezes fegyvere vörös aurát kap. Csak olyan ellenfélen van hatása, akinek már 80%-on, vagy az alatt van az életpontja, 80% életponton 20% bónuszsebzést kap, 60% életponton 40%, 40% életponton 60%, 20% életponton pedig 80% a sebzésbónusz. Ha az ellenfél 10% életpontra, vagy alá kerül, a képesség 100% sebzésbónuszt biztosít.
Célpontok, akik méreg hatása alatt állnak, további bónuszsebzést szenvednek el a képességtől (a méregnek nem kell az orgyilkos pengéjéről származnia, és nincs jelentősége annak sem, hogy milyen típusú, milyen hatást fejt ki). Az alapsebzés 10%-ával növekszik a sérülés célpontokon, akik mérgezés alatt állnak, ez a bónuszsebzés minden különböző méregnél halmozódik. A halmozódás mértéke legfeljebb a speciális képességre tett pontokkal azonos mértékű lehet.
Ha a képesség végez az ellenféllel, a lehűlési ideje két körrel csökken a következő használatig, ha viszont valamiért nem okoz sebzést, öt körrel tovább tart a lehűlési ideje, mint normál esetben. Ezt a büntetést minden ötödik pont a speciális képességen egy körrel csökkenti. Minden ellenfél, akinek az árnyharcos viszi be a halálos találatot, egy körrel csökkenti a lehűlési időt a következő használatig.
Példák sebzésre:
1. Célpont 32% életponton, három méreg hatása alatt, az árnyharcosnak öt pontos a speciális képessége: +80% sebzés
2. Célpont 69% életponton, négy méreg hatása alatt, az árnyharcosnak két pontos a speciális képessége: +50% sebzés (csak két további méreg hatása érvényesül a maximális három helyett)
3. Célpont 9% életponton, hét méreg hatása alatt, az árnyharcosnak hét pontos a speciális képessége: +160% sebzés
Felszerelés:
Kezdő Kés (felszerelt, +0.5 erő)
Kezdő Kés (felszerelt, +0.5 erő)
Láncruha (felszerelt, +7 páncél)
Bronz Sisak (felszerelt, +4 Páncél)
Bőr Cipő (felszerelt, +2 Gyorsaság)
Aranygyűrű (felszerelt, +3 Erő)
Kezdő ruha (+2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
Gyenge Lassító Méreg
-2 gyorsaság, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható
Gyenge Gyengítő Méreg
-2 erő, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén
Gyenge Fárasztó Méreg
-2 kitartás, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén
Gyenge Speciális Méreg
2 körig megakadályozza a speciális képesség működését, maximum 1 találatig marad a pengén
Lezárt dolgok:
Küldetés-
KT- Shu
Aréna- Cear
KT- Kat
Nem: férfi
Kaszt: árnyharcos
Kor: 16
Szint: 10
XP: 181/500
Arany: 220
Szafari jelvény: 1
2 szóló zseton
+20% exp és arany köv küldire
Kinézet
Magasság 174
Súly 64
Szem kék
Haj fekete
Bőrszín fehér
Ruházat sötétebb színű, általában csuklyával, a fegyverek nincsenek látható helyen
Egyéb Rokuro magas a korához képest, viszonylag vékony, de relatíve izmos volt a játékba kerülésekor, köszönhetően annak, hogy úszott.
Jellem:
Rokuronak nincs hiánya humorérzékből, és ha beszél, kegyetlenül őszinte, sértő, cinikus, nagyképű tud lenni, bár ezt mindig kifejezetten udvarias hangnemben teszi, soha nem használja még a legszelídebb káromkodásokat sem, ezzel talán még jobban felidegesítve egyeseket. Néha kifejezetten koravén stílusban, szakszavakat használva beszél, máskor viszont tele van a mondandója szlenggel.
Bár néha ezt nehéz elhinni, kivételesen intelligens, nagyon kreatív, gyors észjárású, bár nem túl szorgalmas, úgyhogy a lexikális tudása hagy kívánni valót maga után. Általában nyugodtan szokott kezelni minden problémát, nehezen esik pánikba, akár szinte lenullázott életponttal is hidegvérrel folytat egy harcot, ha kiszámolta, hogy megnyeri. Azt is tudja ugyanakkor, hogy mikor kell lelépni valahonnan, mikor ajánlott lapulni, nem az a hősködős típus.
Általában jókedvű, mosolygós, vagy szemmel láthatóan erőltetetten komoly, bár néha tud nagyon komor, csendes is lenni, főleg, ha történik valami a közelében, ami erre okot ad, vagy komolyan elgondolkozik a jövőről. Többnyire azért az álmodozás jellemző rá, nem idegeskedik feleslegesen semmin, az életre, mint egy nagy játékra szokott tekinteni, és inkább él a jelennek, mint a jövőnek. Felemás módon tekint a SAO-ra, egyrészt jól érzi magát egy fantázia világban, ahol harcolhat szörnyekkel, megismerhet fantáziatájakat, másrészt szeretne hazamenni, és szeretné tudni azt is, hogy vannak a játékba került rokonai.
Képesség:
Stroke of grace (Kegyelemdöfés)
Lehűlési idő: öt kör
A képesség aktiválásával az árnyharcos fő (jobb kezes) fegyverének sebzése megnő a körben, függően a célpont életpontjaitól. Amikor aktív a képesség, az árnyharcos szemei vörös színben kezdenek világítani, és a jobb kezes fegyvere vörös aurát kap. Csak olyan ellenfélen van hatása, akinek már 80%-on, vagy az alatt van az életpontja, 80% életponton 20% bónuszsebzést kap, 60% életponton 40%, 40% életponton 60%, 20% életponton pedig 80% a sebzésbónusz. Ha az ellenfél 10% életpontra, vagy alá kerül, a képesség 100% sebzésbónuszt biztosít.
Célpontok, akik méreg hatása alatt állnak, további bónuszsebzést szenvednek el a képességtől (a méregnek nem kell az orgyilkos pengéjéről származnia, és nincs jelentősége annak sem, hogy milyen típusú, milyen hatást fejt ki). Az alapsebzés 10%-ával növekszik a sérülés célpontokon, akik mérgezés alatt állnak, ez a bónuszsebzés minden különböző méregnél halmozódik. A halmozódás mértéke legfeljebb a speciális képességre tett pontokkal azonos mértékű lehet.
Ha a képesség végez az ellenféllel, a lehűlési ideje két körrel csökken a következő használatig, ha viszont valamiért nem okoz sebzést, öt körrel tovább tart a lehűlési ideje, mint normál esetben. Ezt a büntetést minden ötödik pont a speciális képességen egy körrel csökkenti. Minden ellenfél, akinek az árnyharcos viszi be a halálos találatot, egy körrel csökkenti a lehűlési időt a következő használatig.
Példák sebzésre:
1. Célpont 32% életponton, három méreg hatása alatt, az árnyharcosnak öt pontos a speciális képessége: +80% sebzés
2. Célpont 69% életponton, négy méreg hatása alatt, az árnyharcosnak két pontos a speciális képessége: +50% sebzés (csak két további méreg hatása érvényesül a maximális három helyett)
3. Célpont 9% életponton, hét méreg hatása alatt, az árnyharcosnak hét pontos a speciális képessége: +160% sebzés
Felszerelés:
Kezdő Kés (felszerelt, +0.5 erő)
Kezdő Kés (felszerelt, +0.5 erő)
Láncruha (felszerelt, +7 páncél)
Bronz Sisak (felszerelt, +4 Páncél)
Bőr Cipő (felszerelt, +2 Gyorsaság)
Aranygyűrű (felszerelt, +3 Erő)
Kezdő ruha (+2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
Gyenge Lassító Méreg
-2 gyorsaság, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható
Gyenge Gyengítő Méreg
-2 erő, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén
Gyenge Fárasztó Méreg
-2 kitartás, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén
Gyenge Speciális Méreg
2 körig megakadályozza a speciális képesség működését, maximum 1 találatig marad a pengén
Lezárt dolgok:
Küldetés-
KT- Shu
Aréna- Cear
KT- Kat
Traumnis- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 134
Join date : 2014. Sep. 08.
Age : 16
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: -
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.