Hírek az oldallal kapcsolatban
+11
Argo
Sakuya
Silica
Strea
Yuuki Asuna
Cardinal
Lizbet
Henzon
Rosalia
Asuna
Kayaba Akihiko
15 posters
3 / 19 oldal
3 / 19 oldal • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Néhány recept költsége változott:
Szabdaló Recept
2 Holdkő + 4 Vasérc
helyett
Szabdaló Recept
3 Holdkő + 6 Vasérc
----------
Kapcsolat Gyűrű Recept
3 Halvány Rubint + 2 Sida Kő
helyett
Kapcsolat Gyűrű Recept
6 Halvány Rubint + 4 Sida Kő
-----------
Gyorstalpaló Recept
18 Munkálatlan Bőr + 1 Holdkő + 2 Rubint
helyett
Gyorstalpaló Recept
12 Munkálatlan Bőr + 1 Holdkő + 1 Rubint
Szabdaló Recept
2 Holdkő + 4 Vasérc
helyett
Szabdaló Recept
3 Holdkő + 6 Vasérc
----------
Kapcsolat Gyűrű Recept
3 Halvány Rubint + 2 Sida Kő
helyett
Kapcsolat Gyűrű Recept
6 Halvány Rubint + 4 Sida Kő
-----------
Gyorstalpaló Recept
18 Munkálatlan Bőr + 1 Holdkő + 2 Rubint
helyett
Gyorstalpaló Recept
12 Munkálatlan Bőr + 1 Holdkő + 1 Rubint
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A korábbiakban "bossharcok" néven lévő topik ezúttal "szörnyharcok" lett és kiemeltem.
A leíráson egyes helyeken tisztítottam, hozzáadtam dolgokat, mik eddig ködösek lehettek és kérem, hogy mindenki, aki a későbbiekben mesélne egy olyan kalandot, hol harcrendszerhez folyamodna vagy részt venne egyben, olvassa el.
Aki lusta megkeresni, az kattintson ide!
A leíráson egyes helyeken tisztítottam, hozzáadtam dolgokat, mik eddig ködösek lehettek és kérem, hogy mindenki, aki a későbbiekben mesélne egy olyan kalandot, hol harcrendszerhez folyamodna vagy részt venne egyben, olvassa el.
Aki lusta megkeresni, az kattintson ide!
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Új szabályok az ördögökkel kapcsolatban:
- Az ördög ne tartson tovább egy körnél. Mivel vannak elhúzódó kalandok, ezért aki kap mondjuk egy három körös ördögöt, az már azt is elfelejti, hogy mi volt az ördöge, mire oda érne, hogy kijátszhatná a harmadik körét is.
- Kérem, hogy mellőzzük a szexuális tartalmú ördögöket, helyette találjatok ki valami újat is!
- A megalázó ördögök... igen, legyen egy ördög frappáns, nehezen kijátszható, hogy kelljen dolgozniuk az agytekervényeknek a jutalomért, de ne alázzuk már meg a másik karakterét.
- Ha valaki ilyen ördögöket ad, akkor aki kapta az ördögöt szóljon nekem és "elnyer" 50 aranyat az ördögöt adótól, büntetésképpen.
- Az ördög ne tartson tovább egy körnél. Mivel vannak elhúzódó kalandok, ezért aki kap mondjuk egy három körös ördögöt, az már azt is elfelejti, hogy mi volt az ördöge, mire oda érne, hogy kijátszhatná a harmadik körét is.
- Kérem, hogy mellőzzük a szexuális tartalmú ördögöket, helyette találjatok ki valami újat is!
- A megalázó ördögök... igen, legyen egy ördög frappáns, nehezen kijátszható, hogy kelljen dolgozniuk az agytekervényeknek a jutalomért, de ne alázzuk már meg a másik karakterét.
- Ha valaki ilyen ördögöket ad, akkor aki kapta az ördögöt szóljon nekem és "elnyer" 50 aranyat az ördögöt adótól, büntetésképpen.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mivel senkinek sem akaródzik leesni, hogy ki vagyok, elkerülendő a további magyarázkodást: Silicából alakultam át, user ugyan az. Tartsátok végtagjaitokat a vonatban, ameddig a szerelvény teljesen meg nem áll. Köszönöm a figyelmet!
_________________
Mesélői Adatlap ||| Játékosi Adatlap ||| Good Fucking Night
Mesélői szín: goldenrod ||| Játékosi szín: burlywood
- Küldetéseim:
Henzon- Harcos
- Hozzászólások száma : 231
Join date : 2012. Sep. 26.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Liberators
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Úgy látszik, hogy a mesélők inkább új küldiket indítgatnak a régi tagoknak, ahelyett, hogy az újakat is elvinnék. Ennek orvosolására kitaláltam a következő szabályt, ami a küldetés szabályzatba fog bekerülni: Mesélő mindaddig nem indíthat külön meghirdetett küldetést, amíg valaki vár a jelentkezőben, ha pedig kevesen várnak, akkor köteles őket is beletenni a küldetésébe!
Higgyétek el, hogy csomó küldetés van, amit ugyanúgy az egyes szinten is el lehet mesélni, na meg ez természetesen mostantól érvényes, tehát a már meghirdetett küldetések maradhatnak.
Higgyétek el, hogy csomó küldetés van, amit ugyanúgy az egyes szinten is el lehet mesélni, na meg ez természetesen mostantól érvényes, tehát a már meghirdetett küldetések maradhatnak.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Szeretném megszüntetni a maximális limiten kívüli küldetések számát, így mesélő mostantól nem indíthat olyan küldetést, ami "nem foglal helyet". Azonban ne aggódjatok, hiszen mostanában kezd elterjedni az események (=eventek) rendszere, ami viszont már tényleg nem foglal helyet a karaktereknél. A visszaélések kikerülése érdekében, ha valaki eseményt indítana, akkor először kérem, hogy írjon rám, az üzenete meg tartalmazza az esemény vázlatát, hogy elkerüljük az eseménynek álcázott küldetéseket.
Ennek ellenére szerintem sokatok örömére megnövelem egyel a maximális küldetések számát.
Egy karakter egyszerre 2 küldetésen, és 3 küzdőtéri harcban vehet részt. Kivétel csak nyomós indokkal van.
helyett
Egy karakter egyszerre 3 küldetésben, 3 küzdőtéri harcban és korlátlan számú eseményben vehet részt. Kivétel nincs!
A szabályzatban a játékszabályok alatt lehet megtalálni.
(Érdekesség: 12-13 játékos vesz éppen részt több, mint kettő küldetésben, ellenben az oldal létrejötte óta KT határt senki sem szegett még meg.)
Ennek ellenére szerintem sokatok örömére megnövelem egyel a maximális küldetések számát.
helyett
Egy karakter egyszerre 3 küldetésben, 3 küzdőtéri harcban és korlátlan számú eseményben vehet részt. Kivétel nincs!
A szabályzatban a játékszabályok alatt lehet megtalálni.
(Érdekesség: 12-13 játékos vesz éppen részt több, mint kettő küldetésben, ellenben az oldal létrejötte óta KT határt senki sem szegett még meg.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Lejjebb vettem a magas szintű elsődleges jártasságok árát.
4. szint: 100.000 arany
5. szint: 1.000.000 arany
helyett
4. szint: 50.000 arany
5. szint: 100.000 arany
A céhház ára:
15.000 - [tagok száma*1000]
helyett
5.000 - [tagok száma*500]
5. szint: 1.000.000 arany
helyett
4. szint: 50.000 arany
5. szint: 100.000 arany
A céhház ára:
helyett
5.000 - [tagok száma*500]
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Módosítottam a következő kristályt:
Halvány Erősítő Kristály (aktiválásakor a következő sebzés 1.5-szereset fog sebezni)
helyett
Halvány Erősítő Kristály (aktiválásakor a következő sebzés +5-öt fog sebezni)
DE akinek a régi van, azt nem akarom, így elkeseríteni, tehát, ha valakinek a "régi" verzió van, akkor kérem, hogy jelezze egy csillaggal. Pl.:
*Halvány Erősítő Kristály* (aktiválásakor a következő sebzés 1.5-szereset fog sebezni)
Mostantól a recept azonban az új verziót fogja elkészíteni.
helyett
Halvány Erősítő Kristály (aktiválásakor a következő sebzés +5-öt fog sebezni)
DE akinek a régi van, azt nem akarom, így elkeseríteni, tehát, ha valakinek a "régi" verzió van, akkor kérem, hogy jelezze egy csillaggal. Pl.:
*Halvány Erősítő Kristály* (aktiválásakor a következő sebzés 1.5-szereset fog sebezni)
Mostantól a recept azonban az új verziót fogja elkészíteni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A Mire jók a jártasságok?, a Mire jók a felszerelések? és a Mire jók a pontok? topicok átkerültek a Szabályzat fórumba, ahol emellett egy kis eligazítás is történt, miszerint mi javasolt az újaknak, a tagoknak és a tapasztalt tagoknak.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Hivatalosan is elkészült a halállista az összesítés azon pontja, ahol a halottakat és halálozásuk helyét vezetem, egy-egy linkkel megspékelve. Remélem mindenkinek tetszeni fog ez a kis bővítése az összesítésnek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
helyett
Ahhoz, hogy valaki a következő Aincrad szintre lépjen, egy szintlépő küldetés keretében, egy minimum egy fős csapatban kell legyőzni a főellenséget.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A megszaporodott panaszok miatt a fogadásokkal kapcsolatban újabb korlátozás kerül be:
- Mellőzzétek a karakter jellemével teljesen ellentétes ördögöket, igyekezz azt kijátszhatónak megírni. Egy örökké optimista karitól ne kérd azt, hogy lássa a dolgok árnyoldalát; egy érintésre fóbiásnak ne add ki feladatnak, hogy ölelgessen végig mindenkit. A fogadásoknak nem az a célja, hogy megerőszakold egy karakter jellemét.
- Mellőzzétek a karakter jellemével teljesen ellentétes ördögöket, igyekezz azt kijátszhatónak megírni. Egy örökké optimista karitól ne kérd azt, hogy lássa a dolgok árnyoldalát; egy érintésre fóbiásnak ne add ki feladatnak, hogy ölelgessen végig mindenkit. A fogadásoknak nem az a célja, hogy megerőszakold egy karakter jellemét.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az internetes dobókockám megbabonázása miatt az átváltás változik:
4 Holdkő -> 1 Borostyánkő
4 Rubint -> 1 Tűzkő
és
4 Kristálylevél -> 1 Fagylevél
4 Örökké Lángoló Tulipán -> 1 Lávatulipán
helyett
5 Holdkő -> 1 Borostyánkő
5 Rubint -> 1 Tűzkő
és
5 Kristálylevél -> 1 Fagylevél
5 Örökké Lángoló Tulipán -> 1 Lávatulipán
4 Holdkő -> 1 Borostyánkő
4 Rubint -> 1 Tűzkő
és
4 Kristálylevél -> 1 Fagylevél
4 Örökké Lángoló Tulipán -> 1 Lávatulipán
helyett
5 Holdkő -> 1 Borostyánkő
5 Rubint -> 1 Tűzkő
és
5 Kristálylevél -> 1 Fagylevél
5 Örökké Lángoló Tulipán -> 1 Lávatulipán
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Denevér Kristály Recept - elf spec (2 Barna Gomba + 3 Tövisgyökér)
Aktiválásakor egy nagy rakás denevér repül neki az ellenfélnek. Ez a kristály sebzés kristállyal sem kap sebzést, csupán zavaró jellegű.
Tükör Kristály (4 Kristálylevél)
Aktiválása utáni első, a használó felé intézett támadást a támadás okozója szenvedi el.
"Vissza a feladónak!"
Helyett:
Denevér Kristály Recept - elf spec (2 Barna Gomba + 3 Tövisgyökér)
Aktiválásakor egy nagy rakás denevér repül neki az ellenfélnek. Sebzés kristály használatakor sebez, de csak egyszer. Ráadásul zavaró hatású.
Tükör Kristály (2 Kristálylevél + 4 Faeno Levél + 4 Barna Gomba)
Aktiválása utáni első, a használó felé intézett támadást a támadás okozója szenvedi el.
"Vissza a feladónak!"
Aktiválásakor egy nagy rakás denevér repül neki az ellenfélnek. Ez a kristály sebzés kristállyal sem kap sebzést, csupán zavaró jellegű.
Tükör Kristály (4 Kristálylevél)
Aktiválása utáni első, a használó felé intézett támadást a támadás okozója szenvedi el.
"Vissza a feladónak!"
Helyett:
Denevér Kristály Recept - elf spec (2 Barna Gomba + 3 Tövisgyökér)
Aktiválásakor egy nagy rakás denevér repül neki az ellenfélnek. Sebzés kristály használatakor sebez, de csak egyszer. Ráadásul zavaró hatású.
Tükör Kristály (2 Kristálylevél + 4 Faeno Levél + 4 Barna Gomba)
Aktiválása utáni első, a használó felé intézett támadást a támadás okozója szenvedi el.
"Vissza a feladónak!"
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az eventeket /eseményeket/ mostantól a küzdőtér felett találhatjátok meg.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Elgondolkodtam egy kicsit a tiereken és rájöttem, hogy később mivel a tier 1-es cuccok nem fognak érni valami sokat és minden kezdő tier 2-3-as cuccokban fog szaladgálni, ezért a Mire jók a felszerelések? szabályzat a különböző ponttal bővült:
Mi az a tier rendszer? [Tagoknak]
Észrevehetted, hogy az összesítésben furcsa jelzések vannak a tárgyak előtt, ami így néz ki:
{T1} Tárgy Neve (+/- pontok)
Nos, a tárgyakat Tierekre (Úgymond szintekre.) osztottuk, hogy a magasabb szintű játékosok keményebb felszerelésekkel rendelkezhessenek. Ez annak az érdekében jött létre, hogy mindegyik felszerelésnek megmaradjon az értéke és ne mindenki csak a legerősebbet készítse. A Tiereknek csupán egy feladatuk van, mégpedig, hogy eldöntsék, hogy ki viselheti a felszerelést. A besorolás az alábbi.
{T1} 1-100. szintig
{T2} 9-100. szintig
{T3} 18-100. szintig
{T4} 27-100. szintig
{T5} 36-100. szintig
{T6} 45-100. szintig
{T7} 54-100. szintig
{T8} 63-100. szintig
{T9} 72-100. szintig
{T10} 81-100. szintig
{T11} 90-100 szintig
Mi az a tier rendszer? [Tagoknak]
Észrevehetted, hogy az összesítésben furcsa jelzések vannak a tárgyak előtt, ami így néz ki:
{T1} Tárgy Neve (+/- pontok)
Nos, a tárgyakat Tierekre (Úgymond szintekre.) osztottuk, hogy a magasabb szintű játékosok keményebb felszerelésekkel rendelkezhessenek. Ez annak az érdekében jött létre, hogy mindegyik felszerelésnek megmaradjon az értéke és ne mindenki csak a legerősebbet készítse. A Tiereknek csupán egy feladatuk van, mégpedig, hogy eldöntsék, hogy ki viselheti a felszerelést. A besorolás az alábbi.
{T1} 1-100. szintig
{T2} 9-100. szintig
{T3} 18-100. szintig
{T4} 27-100. szintig
{T5} 36-100. szintig
{T6} 45-100. szintig
{T7} 54-100. szintig
{T8} 63-100. szintig
{T9} 72-100. szintig
{T10} 81-100. szintig
{T11} 90-100 szintig
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az előbb látható módosítást kiegészíteném. Ez a kiegészítés a szabályzatban már megtalálható.
"A Tiereknek csupán egy feladatuk van, mégpedig, hogy eldöntsék, hogy ki viselheti a felszerelést/ki használhatja a kristályokat/potionokat/mérgeket. A besorolás az alábbi.
A szint követelmény csak azt határozza meg, hogy mikortól viselhetitek/használhatjátok és nem mikortól szerezhetitek/vehetitek meg."
Emellett az összesítés felszerelés szakaszában az "orange" színt a legendás felszerelések helyett az egyedi felszerelések kapják. Az egyedi felszerelésekből csak egy van (vagy régebbiekből, ha több maradt, akkor annyi) és semmilyen módon sem lehet többet szerezni. Ezt a jelzést az eddigi "Egyéb" ronda beosztás eltüntetése érdekében hoztam létre. (Mindig is zavart.)
A boss itemek is egyediek és Tier besorolást is kaptak.
A legendás felszerelések mostantól "red" színt kapnak.
Kérem, hogy ha valaki felszerelésének a színe változott, vagy nem tudta, hogy milyenre színezze, az az adatlapján pótolja az elmaradást. (A ritka felszerelések a "lightgreen" színt használják.)
"A Tiereknek csupán egy feladatuk van, mégpedig, hogy eldöntsék, hogy ki viselheti a felszerelést/ki használhatja a kristályokat/potionokat/mérgeket. A besorolás az alábbi.
A szint követelmény csak azt határozza meg, hogy mikortól viselhetitek/használhatjátok és nem mikortól szerezhetitek/vehetitek meg."
Emellett az összesítés felszerelés szakaszában az "orange" színt a legendás felszerelések helyett az egyedi felszerelések kapják. Az egyedi felszerelésekből csak egy van (vagy régebbiekből, ha több maradt, akkor annyi) és semmilyen módon sem lehet többet szerezni. Ezt a jelzést az eddigi "Egyéb" ronda beosztás eltüntetése érdekében hoztam létre. (Mindig is zavart.)
A boss itemek is egyediek és Tier besorolást is kaptak.
A legendás felszerelések mostantól "red" színt kapnak.
Kérem, hogy ha valaki felszerelésének a színe változott, vagy nem tudta, hogy milyenre színezze, az az adatlapján pótolja az elmaradást. (A ritka felszerelések a "lightgreen" színt használják.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Bekerültek a legendás fegyverek és Ryner sütiboltjában némi szerencsével már meg is vásárolhatóak. Mivel ilyen alkalom többször nem lesz, azért, hogy mindenki egyenlő esélyekkel induljon, az oldal összes élő karaktere kap 1000 aranyat. Egyszeri jutalom, arra költitek, amire szeretnétek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A szörnyharcokba bekerült: Mi van, ha kezdősorrendet váltok?: A vezető az első körben módosíthatja a sorrendet, de ez azonban a második körre visszaáll. A sorrend változtatást követően egy láthatatlan fal blokkolja a játékosokat, ami a sorrend alapján engedi előre azokat, akik jönnek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Össze-vissza repülnek a panaszok és a viták, tehát az oldalon néhány nagyobb változást jelentenék be. Először is kezdem a rossz dolgokkal. Mivel feszültséget kezdeményez, hogy Ryner a besúgó, ezért a pénzt, amit a besúgókra költött visszaszolgáltatom neki és hivatalosan is vissza fog térni az általam üzemeltetett besúgó. Tehát mostantól admini besúgó lesz. Ryner a maradék infóit még eladhatja, a pénzt akármire költheti, de nem veheti meg Kotától a kristályait. Természetesen a besúgó segítők eltűntek, később talán visszatérnek, de csak átdolgozva.
Most jöjjön a pozitívum:
Sachi ötletét átgondolva, a folyó küzdőterek számát Kettőre csökkentem, jelenleg szeretném, ha ismerkedésre is koncentrálnátok.
Mostantól ismerkedős játékok végén jár jutalom, arra ösztönözve titeket, hogy a karaktereitek jellemét és kapcsolatát is fejlesszétek. Természetesen ismerkedős játék akármennyi futhat. A végén tessék nekem PÜ-t írni és majd elolvasom majd karakterhűség alapján adok érte jutalmat. Utólag nem osztok jutalmat, a mostantól befejeződőkre érvényes a kijelentés.
A bossharcokra mostantól én választom ki a szervezőket (általában céhvezéreket) és én döntöm el, hogy a harc mikor indul. Jelentkezni mindenki tud és ha kapok PM-et, hogy valaki jönne, akkor megvárjuk őt is.
Most jöjjön a pozitívum:
Sachi ötletét átgondolva, a folyó küzdőterek számát Kettőre csökkentem, jelenleg szeretném, ha ismerkedésre is koncentrálnátok.
Mostantól ismerkedős játékok végén jár jutalom, arra ösztönözve titeket, hogy a karaktereitek jellemét és kapcsolatát is fejlesszétek. Természetesen ismerkedős játék akármennyi futhat. A végén tessék nekem PÜ-t írni és majd elolvasom majd karakterhűség alapján adok érte jutalmat. Utólag nem osztok jutalmat, a mostantól befejeződőkre érvényes a kijelentés.
A bossharcokra mostantól én választom ki a szervezőket (általában céhvezéreket) és én döntöm el, hogy a harc mikor indul. Jelentkezni mindenki tud és ha kapok PM-et, hogy valaki jönne, akkor megvárjuk őt is.
A hozzászólást Kayaba Akihiko összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Ápr. 30 2013, 19:46-kor.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Felháborodás végett a KT limit száma egyről kettőre növekedett.
Az ismerkedős játékért exp jutalom helyett tárgyjutalom lesz. (Fegyver, felszerelés, kristály, potion, vagy akár egy zsák érc/növény, sima/ritka, nyílt dobókockás sorsolással lesz, tehát látjátok, hogy mit dobott.)
Az ismerkedős játékért exp jutalom helyett tárgyjutalom lesz. (Fegyver, felszerelés, kristály, potion, vagy akár egy zsák érc/növény, sima/ritka, nyílt dobókockás sorsolással lesz, tehát látjátok, hogy mit dobott.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Holnaptól (Április 19-től) egy új KT pontozás fog érvénybe lépni, ami nagyban elősegíti a kis szintű karakterek fejlődését és meggátolja, hogy a nagyok több szinteket lépjenek egy-egy KT-val.
Az eddigi/régi rendszer.
5 exp 10 arany - 10 exp 40 arany - 1. szint
5 exp 20 arany - 15 exp 50 arany - 2. szint
5 exp 30 arany - 20 exp 60 arany - 3. szint
10 exp 40 arany - 25 exp 70 arany - 4.szint
15 exp 50 arany - 30 exp 80 arany - 5.szint
20 exp 60 arany - 35 exp 90 arany - 6.szint
25 exp 70 arany - 40 exp 100 arany - 7.szint
...
40 exp 100 arany - 55 exp 130 arany - 10. szint
...
65 exp 150 arany - 80 exp 180 arany - 15. szint
...etc
A jutalmat az alacsonyabb szintű játékos szintjének megfelelően kell osztani. - mindkét félnek.
Az új rendszer:
1-10. szint: 15 exp, 40 arany - 30 exp, 60 arany
11-20. szint: 30 exp, 80 arany - 60 exp, 120 arany
21-30. szint: 45 exp, 120 arany - 90 exp, 180 arany
...
A jutalmat az alacsonyabb szintű játékos szintjének megfelelően kell osztani. - mindkét félnek. Kiváló minőség esetén több aranyjutalom is járhat.
Reméljük, hogy az új rendszerrel sokkalta könnyebb lesz felzárkózni.
Az eddigi/régi rendszer.
5 exp 10 arany - 10 exp 40 arany - 1. szint
5 exp 20 arany - 15 exp 50 arany - 2. szint
5 exp 30 arany - 20 exp 60 arany - 3. szint
10 exp 40 arany - 25 exp 70 arany - 4.szint
15 exp 50 arany - 30 exp 80 arany - 5.szint
20 exp 60 arany - 35 exp 90 arany - 6.szint
25 exp 70 arany - 40 exp 100 arany - 7.szint
...
40 exp 100 arany - 55 exp 130 arany - 10. szint
...
65 exp 150 arany - 80 exp 180 arany - 15. szint
...etc
A jutalmat az alacsonyabb szintű játékos szintjének megfelelően kell osztani. - mindkét félnek.
Az új rendszer:
1-10. szint: 15 exp, 40 arany - 30 exp, 60 arany
11-20. szint: 30 exp, 80 arany - 60 exp, 120 arany
21-30. szint: 45 exp, 120 arany - 90 exp, 180 arany
...
A jutalmat az alacsonyabb szintű játékos szintjének megfelelően kell osztani. - mindkét félnek. Kiváló minőség esetén több aranyjutalom is járhat.
Reméljük, hogy az új rendszerrel sokkalta könnyebb lesz felzárkózni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az éjjellátással kapcsolatban léptek fel változások. A javítást köszönöm Violeta del Sancheznek.
Éjjeli látás: Szerintem ide nincs mit írni, teljesen egyértelmű.
1. szint: Jobban látsz a sötétben.
2. szint: Tisztán látsz a sötétben.
3. szint: Jobban látsz a sötétben, mint rendesen.
4. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt.
5. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt és a mozgást.
HELYETT
Látás - A karakter különböző látásokra tehet szert, melyekkel könnyeben el tud igazodni.
1. szint: A szemedet nem zavarja össze a sok- és gyors mozgás, ki tudod választani azt, amelyikre te figyelni akarsz. Ez azonban nem befolyásolja a te gyorsaságodat. A sötétben nagyon halványan látod a közeli dolgokat (maximálisan három méter távolságig).
2. szint: Jobban látsz a sötétben: Az éjszaka inkább szürkület vagy kora hajnalként jelenik meg a szemedben. A sötétség inkább szürkeség, melyen könnyebben be-, illetve átlátsz. Éjszaka kissé fakóbb lesz a szemed színe.
3. szint: Ugyan úgy látsz a sötétben, mint fényben. Ergo nem lesz sötétség sehol sem. Mindent olyan minőségű fénnyel látsz, ami a szemednek a legtökéletesebb. Éjszaka kissé fakóbb lesz a szemed színe.
4. szint: Falakon át látod a játékosok, NJK-k és mobok teljes és részletes hőtérképét (Már amelyiknek van.) A távolság ameddig így ellátsz a mindenkori szinteddel egyezik meg méterben. Ergo minél nagyobb a szinted annál távolabb is látsz vele a falakon át. Az, hogy mennyi akadályon látsz így keresztül a mindenkori szinted néggyel (4) leosztott és megkapott eredménye mutatja. A szemed színe fakóbb lesz.
5. szint: Sokkal távolabbra látsz el ugyan olyan tökéletes fókusszal. Ez lehet több száz méter is, kivéve ha valami a látásod útjában van, mint például egy fal. A hőlátás a negyedik (4) szint alapján van továbbra is érvényben. A szemed elveszti színét.
Aki egyik jártasságát látásra szeretné váltani vagy a látást valami másra, az 2013. 05. 1-jéig PÜ formájában megteheti, ha küld nekem egy PÜ-t. (Nem használja el az egy váltási lehetőséget.)
1. szint: Jobban látsz a sötétben.
2. szint: Tisztán látsz a sötétben.
3. szint: Jobban látsz a sötétben, mint rendesen.
4. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt.
5. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt és a mozgást.
HELYETT
Látás - A karakter különböző látásokra tehet szert, melyekkel könnyeben el tud igazodni.
1. szint: A szemedet nem zavarja össze a sok- és gyors mozgás, ki tudod választani azt, amelyikre te figyelni akarsz. Ez azonban nem befolyásolja a te gyorsaságodat. A sötétben nagyon halványan látod a közeli dolgokat (maximálisan három méter távolságig).
2. szint: Jobban látsz a sötétben: Az éjszaka inkább szürkület vagy kora hajnalként jelenik meg a szemedben. A sötétség inkább szürkeség, melyen könnyebben be-, illetve átlátsz. Éjszaka kissé fakóbb lesz a szemed színe.
3. szint: Ugyan úgy látsz a sötétben, mint fényben. Ergo nem lesz sötétség sehol sem. Mindent olyan minőségű fénnyel látsz, ami a szemednek a legtökéletesebb. Éjszaka kissé fakóbb lesz a szemed színe.
4. szint: Falakon át látod a játékosok, NJK-k és mobok teljes és részletes hőtérképét (Már amelyiknek van.) A távolság ameddig így ellátsz a mindenkori szinteddel egyezik meg méterben. Ergo minél nagyobb a szinted annál távolabb is látsz vele a falakon át. Az, hogy mennyi akadályon látsz így keresztül a mindenkori szinted néggyel (4) leosztott és megkapott eredménye mutatja. A szemed színe fakóbb lesz.
5. szint: Sokkal távolabbra látsz el ugyan olyan tökéletes fókusszal. Ez lehet több száz méter is, kivéve ha valami a látásod útjában van, mint például egy fal. A hőlátás a negyedik (4) szint alapján van továbbra is érvényben. A szemed elveszti színét.
Aki egyik jártasságát látásra szeretné váltani vagy a látást valami másra, az 2013. 05. 1-jéig PÜ formájában megteheti, ha küld nekem egy PÜ-t. (Nem használja el az egy váltási lehetőséget.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A félreértések elkerülése végett a karakter szabályok képességeket érintő felsorolása még egy ponttal bővült. Megtekintéshez katt ide!
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
3 / 19 oldal • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19
3 / 19 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.