Hírek az oldallal kapcsolatban
+11
Argo
Sakuya
Silica
Strea
Yuuki Asuna
Cardinal
Lizbet
Henzon
Rosalia
Asuna
Kayaba Akihiko
15 posters
8 / 19 oldal
8 / 19 oldal • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A jelenlegi peteket már nem vesszük el senkitől, de innentől, aki petet szeretne magának (ami persze nem harcol) az tőlem kérjen engedélyt és ne lepődjön meg senki, ha csak nyomós indok mellett fogadom el a további nem-harci peteket.
Mostantól akárhányszor változtathatsz jártasságot, de minden jártasság váltáskor a régebbi jártasságban elveszted szintjeid és az újat elölről (1-ről) kezded.
Kasztváltás továbbra is marad 1 ingyen lehetőség, azonban bekerül a következő: "Az első után a további kasztváltáskor először egy szintnyi exp vonódik le a karakteredtől, majd a következőnél kettő...stb. (a szintnyi exp mindig a jelenlegi szinthez igazodik, tehát, ha a szinted eléréséhez 50 exp kell, akkor 50 vonódik le, ha 500, akkor meg 500)"
A pályázat szabályok is bővültek ezzel.
Mostantól akárhányszor változtathatsz jártasságot, de minden jártasság váltáskor a régebbi jártasságban elveszted szintjeid és az újat elölről (1-ről) kezded.
A pályázat szabályok is bővültek ezzel.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Többen is kérték, így a kasztváltós dolgot visszaírtam, hogy csak egy lehetősége legyen mindenkinek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Lángoló Nodachi Recept
1 Tűzkő
Helyett
Lángoló Nodachi Recept
1 Tűzkő + 15 Acél
1 Tűzkő
Helyett
Lángoló Nodachi Recept
1 Tűzkő + 15 Acél
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Szépült a bestiárium. (Még októberben kiterveltem ezt a formátumot.)
Remélem tetszik ^^
Remélem tetszik ^^
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A következő tárgyak a következőképpen változtak:
Nagy *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+3 erő +1 kitartás +8 páncél)
helyett
Nagy *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+3 erő +1 kitartás +10 páncél)
-------------------------
Hősi *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+6 erő +12 páncél)
helyett
Hősi *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+6 erő +15 páncél)
--------------------------
Kristálypajzs (+32 páncél +1 személy védelem, minden a használóra vagy a védettre irányuló sebzés 2-vel kevesebbet sebez, míg a pajzs szét nem törik)
"A pajzs széle tömör hó, a közepe átlátszó kristály és a pajzs maga akkora, hogy nem csak egy személy fér el mögötte... és mindemellett kemény, mint a szikla. Kitűnő darab." - egy játékos, kit ez a pajzs védett meg
helyett
Kristálypajzs (+35 páncél +1 személy védelem, minden a használóra vagy a védettre irányuló sebzés 2-vel kevesebbet sebez, míg a pajzs szét nem törik)
"A pajzs széle tömör hó, a közepe átlátszó kristály és a pajzs maga akkora, hogy nem csak egy személy fér el mögötte... és mindemellett kemény, mint a szikla. Kitűnő darab." - egy játékos, kit ez a pajzs védett meg
------------------------------------
Sólyomgondozók Sisakja (+4 irányítás +6 páncél)
helyett
Sólyomgondozók Sisakja (+4 irányítás +10 páncél)
---------------------------------
Gyémántsisak (+22 páncél)
helyett
Gyémántsisak (+25 páncél)
--------------------------------
Alkony Maszk (+2 kitartás, +5 fegyverkezelés, +8 páncél)
helyett
Alkony Maszk (+2 kitartás, +5 fegyverkezelés, +10 páncél)
------------------------------
Topáz Sisak (+3 erő +20 páncél)
helyett
Topáz Sisak (+3 erő +25 páncél)
---------------------------------
Vastag Köpeny (+14 páncél)
helyett
Vastag Köpeny (+20 páncél)
------------------------------------
Vörös Bőrköpeny (+1 fegyverkezelés +1 irányítás +16 páncél)
helyett
Vörös Bőrköpeny (+1 fegyverkezelés +1 irányítás +20 páncél)
------------------------------------
Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +8 páncél)
"Olyannyira vékony, hogy mikor oldalról nézünk rá, akkor nem is látjuk, hogy ott van." - SAO kézikönyv
helyett
Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +5 páncél)
"Olyannyira vékony, hogy mikor oldalról nézünk rá, akkor nem is látjuk, hogy ott van." - SAO kézikönyv
----------------------------------
Erős Bőrpáncél (+1 erő +14 páncél)
helyett
Erős Bőrpáncél (+1 erő +15 páncél)
------------------------------
Fémpáncél (+19 páncél)
helyett
Fémpáncél (+20 páncél)
-------------------------------
Birkózó Páncél (+10 erő +4 páncél)
helyett
Birkózó Páncél (+10 erő +5 páncél)
------------------------------
Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +36 páncél)
"A megváltó egyedül jött, lassan lépdelt a piros céh tagjai felé. Egy tucatnyian voltak, ő mégsem hátrált meg, csak lépett és lépett. Páncélja éjfekete acélból volt, véseteket lehetett találni a hátán. A tucatnyi emberből egy sem tudta széttörni a páncélját. Mind elmenekültek, ő meg csak ment tovább... megmenekültünk. - egy játékos"
helyett
Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +30 páncél)
"A megváltó egyedül jött, lassan lépdelt a piros céh tagjai felé. Egy tucatnyian voltak, ő mégsem hátrált meg, csak lépett és lépett. Páncélja éjfekete acélból volt, véseteket lehetett találni a hátán. A tucatnyi emberből egy sem tudta széttörni a páncélját. Mind elmenekültek, ő meg csak ment tovább... megmenekültünk. - egy játékos"
-------------------------------
Holdpáncél Mellvért (+30 páncél)
helyett
Holdpáncél Mellvért (+35 páncél)
-----------------------------------
Fém Bakancs (+6 gyorsaság +1 erő +6 páncél)
helyett
Fém Bakancs (+6 gyorsaság +1 erő +5 páncél)
---------------------------------
Medvetalp (+2 gyorsaság +7 erő +12 páncél)
helyett
Medvetalp (+2 gyorsaság +7 erő +10 páncél)
A statváltozásokat tessék a felszerelkezőben jelezni.
Nagy *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+3 erő +1 kitartás +8 páncél)
helyett
Nagy *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+3 erő +1 kitartás +10 páncél)
-------------------------
Hősi *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+6 erő +12 páncél)
helyett
Hősi *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+6 erő +15 páncél)
--------------------------
Kristálypajzs (+32 páncél +1 személy védelem, minden a használóra vagy a védettre irányuló sebzés 2-vel kevesebbet sebez, míg a pajzs szét nem törik)
"A pajzs széle tömör hó, a közepe átlátszó kristály és a pajzs maga akkora, hogy nem csak egy személy fér el mögötte... és mindemellett kemény, mint a szikla. Kitűnő darab." - egy játékos, kit ez a pajzs védett meg
helyett
Kristálypajzs (+35 páncél +1 személy védelem, minden a használóra vagy a védettre irányuló sebzés 2-vel kevesebbet sebez, míg a pajzs szét nem törik)
"A pajzs széle tömör hó, a közepe átlátszó kristály és a pajzs maga akkora, hogy nem csak egy személy fér el mögötte... és mindemellett kemény, mint a szikla. Kitűnő darab." - egy játékos, kit ez a pajzs védett meg
------------------------------------
Sólyomgondozók Sisakja (+4 irányítás +6 páncél)
helyett
Sólyomgondozók Sisakja (+4 irányítás +10 páncél)
---------------------------------
Gyémántsisak (+22 páncél)
helyett
Gyémántsisak (+25 páncél)
--------------------------------
Alkony Maszk (+2 kitartás, +5 fegyverkezelés, +8 páncél)
helyett
Alkony Maszk (+2 kitartás, +5 fegyverkezelés, +10 páncél)
------------------------------
Topáz Sisak (+3 erő +20 páncél)
helyett
Topáz Sisak (+3 erő +25 páncél)
---------------------------------
Vastag Köpeny (+14 páncél)
helyett
Vastag Köpeny (+20 páncél)
------------------------------------
Vörös Bőrköpeny (+1 fegyverkezelés +1 irányítás +16 páncél)
helyett
Vörös Bőrköpeny (+1 fegyverkezelés +1 irányítás +20 páncél)
------------------------------------
Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +8 páncél)
"Olyannyira vékony, hogy mikor oldalról nézünk rá, akkor nem is látjuk, hogy ott van." - SAO kézikönyv
helyett
Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +5 páncél)
"Olyannyira vékony, hogy mikor oldalról nézünk rá, akkor nem is látjuk, hogy ott van." - SAO kézikönyv
----------------------------------
Erős Bőrpáncél (+1 erő +14 páncél)
helyett
Erős Bőrpáncél (+1 erő +15 páncél)
------------------------------
Fémpáncél (+19 páncél)
helyett
Fémpáncél (+20 páncél)
-------------------------------
Birkózó Páncél (+10 erő +4 páncél)
helyett
Birkózó Páncél (+10 erő +5 páncél)
------------------------------
Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +36 páncél)
"A megváltó egyedül jött, lassan lépdelt a piros céh tagjai felé. Egy tucatnyian voltak, ő mégsem hátrált meg, csak lépett és lépett. Páncélja éjfekete acélból volt, véseteket lehetett találni a hátán. A tucatnyi emberből egy sem tudta széttörni a páncélját. Mind elmenekültek, ő meg csak ment tovább... megmenekültünk. - egy játékos"
helyett
Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +30 páncél)
"A megváltó egyedül jött, lassan lépdelt a piros céh tagjai felé. Egy tucatnyian voltak, ő mégsem hátrált meg, csak lépett és lépett. Páncélja éjfekete acélból volt, véseteket lehetett találni a hátán. A tucatnyi emberből egy sem tudta széttörni a páncélját. Mind elmenekültek, ő meg csak ment tovább... megmenekültünk. - egy játékos"
-------------------------------
Holdpáncél Mellvért (+30 páncél)
helyett
Holdpáncél Mellvért (+35 páncél)
-----------------------------------
Fém Bakancs (+6 gyorsaság +1 erő +6 páncél)
helyett
Fém Bakancs (+6 gyorsaság +1 erő +5 páncél)
---------------------------------
Medvetalp (+2 gyorsaság +7 erő +12 páncél)
helyett
Medvetalp (+2 gyorsaság +7 erő +10 páncél)
A statváltozásokat tessék a felszerelkezőben jelezni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A Túlélő Csarnok már nincs a küzdőtéren belül, nem is értem miért volt ott eddig.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Halászatnál maradt az eredeti rendszer, vadászatnál viszont előre is lehet dobni.
Hogyan vadásszunk:
Mikor dobjak?
A halászatnál a halat utólag dobod, a vadászatnál viszont előre dobod a vadat, hiszen először meglátod jó esetben és csak utána kezded el levadászni. Vadászatnál is lehet utólag dobni, ha akarod a meglepetését például annak, hogy "mi volt az a mocorgó valami a bokorban".
------------------
Emellett folyamatosan kerülnek be új teljesítmények + a teljesítményekért mostantól Szafari jelvény is jár, amit majd a későbbiekben lehet felhasználni.
Hogyan vadásszunk:
Mikor dobjak?
A halászatnál a halat utólag dobod, a vadászatnál viszont előre dobod a vadat, hiszen először meglátod jó esetben és csak utána kezded el levadászni. Vadászatnál is lehet utólag dobni, ha akarod a meglepetését például annak, hogy "mi volt az a mocorgó valami a bokorban".
------------------
Emellett folyamatosan kerülnek be új teljesítmények + a teljesítményekért mostantól Szafari jelvény is jár, amit majd a későbbiekben lehet felhasználni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A következő Szafari teljesítmények kerültek be:
-------------------------------Területi Teljesítmények-------------------------------
Kúti halász
"halássz ki valamit a Kezdetek Városa kútjából"
Jutalom: 1 arany + 1 Szafari jelvény
2-es szinti lesvadász
"vadássz le valamit a kettes szinten, egy bokorból"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Manó aréna
"kapj el egy szőrös manót a 3-as szinten"
Jutalom: 20 arany + 1 Szafari jelvény
Sok víz = sok hal
"fogj ki egy pontyot a 4-es szinten"
Jutalom: 20 arany + 1 Szafari jelvény
Melyik erdőben vadásszak?
"vadássz le valamit az 5-ös szinten"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Kinek kell búvóhely?
"vadássz le valamit a 6-os szinten"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Trópusi bölényvadászat
"vadássz le egy bölényt a hetes szinten"
Jutalom: 20 arany + 1 Szafari jelvény
A csirke nyolcas
"vadássz le 8 csirkét a 8-as szinten"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Csodaszarvas?
"vadássz le egy szarvast a 9-es szinten"
Jutalom: 20 arany + 1 Szafari jelvény
Ott, ahol annak a helye
"vadássz és halássz is legalább egyszer a szafari akármelyik területén"
Jutalom: 20 arany + 1 Szafari jelvény
-------------------------------Területi Teljesítmények-------------------------------
Kúti halász
"halássz ki valamit a Kezdetek Városa kútjából"
Jutalom: 1 arany + 1 Szafari jelvény
2-es szinti lesvadász
"vadássz le valamit a kettes szinten, egy bokorból"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Manó aréna
"kapj el egy szőrös manót a 3-as szinten"
Jutalom: 20 arany + 1 Szafari jelvény
Sok víz = sok hal
"fogj ki egy pontyot a 4-es szinten"
Jutalom: 20 arany + 1 Szafari jelvény
Melyik erdőben vadásszak?
"vadássz le valamit az 5-ös szinten"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Kinek kell búvóhely?
"vadássz le valamit a 6-os szinten"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Trópusi bölényvadászat
"vadássz le egy bölényt a hetes szinten"
Jutalom: 20 arany + 1 Szafari jelvény
A csirke nyolcas
"vadássz le 8 csirkét a 8-as szinten"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Csodaszarvas?
"vadássz le egy szarvast a 9-es szinten"
Jutalom: 20 arany + 1 Szafari jelvény
Ott, ahol annak a helye
"vadássz és halássz is legalább egyszer a szafari akármelyik területén"
Jutalom: 20 arany + 1 Szafari jelvény
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A következő került a felszerelés szabályokba:
A rúnák csak tier 2-től (erről bővebben lentebb) elérhetőek. A rúnákat szintén fegyverkovácsok készítik és mindenki csak egyet szerelhet fel (fegyverszámtól függetlenül). A rúna egy hatszög alakú ékszer, amit a felszerelt fegyveredbe kell nyomni, és érintkezésre eltűnik és megadja a plusz pontokat. (Árnyharcosnak elég az egyik késbe nyomni és a másik is megkapja, lovagnak pedig a pajzsba kell.) A rúna kivételéhez a fegyverhez kell tartani a tenyered, majd azt mondani, hogy "Rúna, ki" és a rúnát sikeresen leszerelted. Ezt mindenki csak a saját fegyverén tudja megcsinálni. Rúnát értelemszerűen harc közben nem lehet cserélgetni, pont, mint felszerelést sem.
+ Ami nincs a szabályokban: Tier 2-nél és onnantól a fegyverkovácsok 30 receptjéből 10 rúna recept lesz. A 10 rúna recept közül 1 ritka.
A rúnák csak tier 2-től (erről bővebben lentebb) elérhetőek. A rúnákat szintén fegyverkovácsok készítik és mindenki csak egyet szerelhet fel (fegyverszámtól függetlenül). A rúna egy hatszög alakú ékszer, amit a felszerelt fegyveredbe kell nyomni, és érintkezésre eltűnik és megadja a plusz pontokat. (Árnyharcosnak elég az egyik késbe nyomni és a másik is megkapja, lovagnak pedig a pajzsba kell.) A rúna kivételéhez a fegyverhez kell tartani a tenyered, majd azt mondani, hogy "Rúna, ki" és a rúnát sikeresen leszerelted. Ezt mindenki csak a saját fegyverén tudja megcsinálni. Rúnát értelemszerűen harc közben nem lehet cserélgetni, pont, mint felszerelést sem.
+ Ami nincs a szabályokban: Tier 2-nél és onnantól a fegyverkovácsok 30 receptjéből 10 rúna recept lesz. A 10 rúna recept közül 1 ritka.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A további viták elkerülése érdekében bekerült a szabályzatba az Indikátor Szabályok című topik, mely a játékosok és mobok feletti színes kurzorokról és annak esetleges változásairól szól. Többnyire az eredeti történetben fellelhető részletek kerültek be, ám itt-ott történtek apróbb módosítások a könnyebb játszhatóság érdekében.
A Harc Szabályok leírása kis mértékben változott: a teljes életes párbajoknál az eddigi paneles rendszer helyett a játékosok már a párbaj elején eldönthetik, hogy életre-halálra menő küzdelmet vívnak, vagy a rendszer állítsa-e meg az utolsó csapásnál a küzdelmet. Emellett bekerült a párbajtípusok közé az időlimites mód is.
Végül, de nem utolsó sorban a Bestiáriumban egyes lények statjai megváltoztak, általánosságban véve nőttek, hogy nagyobb kihívást jelentsen a játékosoknak a legyőzésük. Eddig a legtöbb mob csak a legalacsonyabb szintű játékosoknak jelentett nehézséget, immár a mesélők számára azonban talán bővebb merítési lehetőség is adódik, ha harcra szeretnék ösztökélni a küldetéseik résztvevőit.
A Harc Szabályok leírása kis mértékben változott: a teljes életes párbajoknál az eddigi paneles rendszer helyett a játékosok már a párbaj elején eldönthetik, hogy életre-halálra menő küzdelmet vívnak, vagy a rendszer állítsa-e meg az utolsó csapásnál a küzdelmet. Emellett bekerült a párbajtípusok közé az időlimites mód is.
Végül, de nem utolsó sorban a Bestiáriumban egyes lények statjai megváltoztak, általánosságban véve nőttek, hogy nagyobb kihívást jelentsen a játékosoknak a legyőzésük. Eddig a legtöbb mob csak a legalacsonyabb szintű játékosoknak jelentett nehézséget, immár a mesélők számára azonban talán bővebb merítési lehetőség is adódik, ha harcra szeretnék ösztökélni a küldetéseik résztvevőit.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A legendás fegyverek max. szintje 50. 25-ös és 50-es szinten viszont nem csak statokban fejlődhetnek (többet nem mondok). 50-es szinten is kb. T9-es vagy annál erősebb szinten lesznek, fölösleges kitolni 100-ra.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Receptváltozások:
Lángoló Nodachi Recept / Rita Hanami /
1 Tűzkő + 15 Acél
helyett
Lángoló Nodachi Recept / Rita Hanami /
1 Tűzkő + 8 Acél + 5 Fémkő
-------------------
Napszak Gyűrű Recept / Anatole Saito /
1 Tűzkő
helyett
Napszak Gyűrű Recept / Anatole Saito /
1 Tűzkő + 7 Drágakő
Lángoló Nodachi Recept / Rita Hanami /
1 Tűzkő + 15 Acél
helyett
Lángoló Nodachi Recept / Rita Hanami /
1 Tűzkő + 8 Acél + 5 Fémkő
-------------------
Napszak Gyűrű Recept / Anatole Saito /
1 Tűzkő
helyett
Napszak Gyűrű Recept / Anatole Saito /
1 Tűzkő + 7 Drágakő
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mostantól minden kaszt tud mérgeket használni, azonban az árnyharcosokon kívül mindenki egyszerre csak egyet.
Az árnyharcos új leírása a következő lett: Az árnyharcosok két késsel és több méreggel harcolnak, mint a többi kaszt. Előnyük, hogy kétszer is támadhatnak egy körben, először az egyik, majd másik késükkel, na meg, hogy mindkét pengéjükre tudnak egy-egy különböző mérget tenni.
Emellett a szörnyharcokba a következő került:
Mérgekkel kapcsolatos információk: A szörnyharcok közben a rendszer nem engedi, hogy mérget tegyél a fegyveredre/fegyvereidre, így előre kell kitalálnod, hogy milyen mérgekkel indulsz a szörny(ek)nek, már, ha használsz. A mérget a harc előtti hozzászólásban kell a fegyverre kenni és mindegyik saját harci körödnél szólni kell, hogy melyik méreg van a pengén és még hány találatig van rajta. A méreg mindenképpen elhasznál 1 találatnyi adagot minden találatnál, tehát ha pl. XY már a szörnyre rakott egy mérget, ami nem többszörözhető, akkor ha te ugyanolyan méreggel támadod a szörnyet, akkor csak annyit érsz el vele, hogy egy találatnyi leesik a fegyveredről. Így érdemes előre kiszámolni, hogy mikor járnak le a mérgek és egy effektív ütemet kialakítani nekik.
A későbbiekben több szörnyharcon használható méreg is be fog kerülni.
ui.: All-starson nem érvényes.
Az árnyharcos új leírása a következő lett: Az árnyharcosok két késsel és több méreggel harcolnak, mint a többi kaszt. Előnyük, hogy kétszer is támadhatnak egy körben, először az egyik, majd másik késükkel, na meg, hogy mindkét pengéjükre tudnak egy-egy különböző mérget tenni.
Emellett a szörnyharcokba a következő került:
Mérgekkel kapcsolatos információk: A szörnyharcok közben a rendszer nem engedi, hogy mérget tegyél a fegyveredre/fegyvereidre, így előre kell kitalálnod, hogy milyen mérgekkel indulsz a szörny(ek)nek, már, ha használsz. A mérget a harc előtti hozzászólásban kell a fegyverre kenni és mindegyik saját harci körödnél szólni kell, hogy melyik méreg van a pengén és még hány találatig van rajta. A méreg mindenképpen elhasznál 1 találatnyi adagot minden találatnál, tehát ha pl. XY már a szörnyre rakott egy mérget, ami nem többszörözhető, akkor ha te ugyanolyan méreggel támadod a szörnyet, akkor csak annyit érsz el vele, hogy egy találatnyi leesik a fegyveredről. Így érdemes előre kiszámolni, hogy mikor járnak le a mérgek és egy effektív ütemet kialakítani nekik.
A későbbiekben több szörnyharcon használható méreg is be fog kerülni.
ui.: All-starson nem érvényes.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mostantól ha indul egy bossharc, a második körrel egy ütemben be fognak kerülni a következő adatok a túlélő csarnokba:
Fegyverkezelés
Kitartás
Gyorsaság
Speciális képesség
Fegyverkezelés
Kitartás
Gyorsaság
Speciális képesség
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A túlélő csarnokban megváltozott a pontozási rendszer (túl nagy számok lesznek).
Tehát:
Bossok értéke:
1. Boss: 1 pont
2. Boss: 2 pont
3. Boss: 3 pont
4. Boss: 4 pont
5. Boss: 5 pont
...
Helyett:
Bossok értéke:
1-9. Boss: 1-1 pont
10-19. Boss: 2-2 pont
...
Majd ebből vonódik ki a tagszám.
Tehát:
Bossok értéke:
1. Boss: 1 pont
2. Boss: 2 pont
3. Boss: 3 pont
4. Boss: 4 pont
5. Boss: 5 pont
...
Helyett:
Bossok értéke:
1-9. Boss: 1-1 pont
10-19. Boss: 2-2 pont
...
Majd ebből vonódik ki a tagszám.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A Chupakabra kikerült a petek listájából.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Ha valaki hiányzik bossoknál és lejár a határidő, akkor mikor lekerül a sor aljára mostantól olyannak számít, mintha csak nem reagált volna időben a karakter, így szintén kétszer fog jönni a boss. (Pont, mint sorrend cserénél.)
Ok: kiskapu
Ok: kiskapu
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
- Mi az a mínusz páncél?
Egyes felszerelések nem főképpen arra lettek kialakítva, hogy megvédjék a használót, hanem például arra, hogy egyes pontjait erősen megdobják. Az ilyen páncélok általában tele vannak gyenge pontokkal és úgymond mínusz páncélt adnak.
A mínusz páncél nem von le a páncél értékből. Például egy 20 páncélértékes játékos 10 mínusz páncéllal nem 10 páncélértékes lesz, hanem továbbra is 20.
Azonban, ha a mínusz páncél értéke meghaladja a páncélértéket, akkor az adott játékos annyival több sebzést kap minden ütés után, amennyivel több a mínusz páncél a páncélnál.
Az alábbi tárgyakat érinti: Sisak, köpeny, páncél, cipő, lovag pajzsok/fegyverek
Kinézete: Páncél: +20 (-10)
A ritka páncélok nem adnak mínusz páncélt.
Példa:
XY páncélértéke: +20 (-19)
YX páncélértéke: +20 (-20)
ZX páncélértéke: +20 (-21)
ZY páncélértéke: +20 (-30)
XY-nak, YX-nek, ZX-nek és ZY-nak is 20 páncélja van. Tehát a mínusz páncél nem von le a páncélértékből.
XY normál sebzést kap. Mínusz páncél értéke nem haladta meg a páncéljának értékét.
YX normál sebzést kap. Mínusz páncél értéke nem haladta meg a páncéljának értékét.
ZX minden őt ért támadástól +1 sebzést kap. Mínusz páncél értéke 1-el meghaladja a páncélértékét.
ZY minden őt ért támadástól +10 sebzést kap. Mínusz páncél értéke 10-el meghaladja a páncélértékét.
Az alábbi tárgyak kaptak mínusz páncélt (Ha az adott páncélok közül viselsz egyet, kérem a bejelentőben bejelenteni, hogy összesen mennyi mínusz páncélod van.):
Sólyomgondozók Sisakja (+4 irányítás +10 páncél +5 mpáncél)
Alkony Maszk (+2 kitartás, +5 fegyverkezelés, +10 páncél +5 mpáncél)
Holdsugár Diadém (+5 kitartás +2 fegyverkezelés +4 speciális képesség +15 mpáncél)
Rubin Köpeny (+4 erő +3 speciális képesség +15 mpáncél)
Csigamintás Köpeny (+8 fegyverkezelés +10 páncél +5 mpáncél)
Kitartás Köpenye (+8 kitartás +6 gyorsaság +20 mpáncél)
Birkózó Páncél (+10 erő +5 páncél +10 mpáncél)
Fém Bakancs (+4 gyorsaság +1 erő +10 páncél +5 mpáncél)
Surranó (+3 fegyverkezelés +5 gyorsaság +5 páncél +10 mpáncél)
Nyúlcipő (+8 gyorsaság +2 kitartás +5 páncél +10 mpáncél)
Medvetalp (+2 gyorsaság +7 erő +10 páncél +10 mpáncél)
Nagy *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+3 erő +1 kitartás +10 páncél +5 mpáncél)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Bekerültek a Kazamaták a játékba \o/ Egyelőre még nem lehet rá jelentkezni, a holnapi nap folyamán azonban bekerülnek a helyszínek is, és onnantól megnyílik a móka
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Megnyíltak a helyszínek és a jelentkezés is!Klein írta:Bekerültek a Kazamaták a játékba \o/ Egyelőre még nem lehet rá jelentkezni, a holnapi nap folyamán azonban bekerülnek a helyszínek is, és onnantól megnyílik a móka
Érdemes gyorsan lecsapni, azok a mobok, melyek mellett még nincsenek statok, egyelőre felfedezetlenek. Aki először kerül velük szembe, extra pénzt kap a harcok végén
További fontos információ, mely tegnap óta került be a szabályokba, hogy a többi szörnyharccal ellentétben van szólimit, ami csekélyke 100 szó.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Birkózó Páncél (+10 erő +5 páncél)
helyett
Birkózó Páncél (+4 erő +20 páncél)
----------
Holdsugár Diadém (+5 kitartás +2 fegyverkezelés +4 speciális képesség)
helyett
Holdsugár Diadém (+5 speciális képesség +2 fegyverkezelés +10 páncél)
EDIT: Az egyedi tárgyak simává lettek (az egyediesítésből jövő jártasság pontok megmaradnak, tehát nem kell aggódni) a változásokat kérem a bejelentőben jelenteni.
helyett
Birkózó Páncél (+4 erő +20 páncél)
----------
Holdsugár Diadém (+5 kitartás +2 fegyverkezelés +4 speciális képesség)
helyett
Holdsugár Diadém (+5 speciális képesség +2 fegyverkezelés +10 páncél)
EDIT: Az egyedi tárgyak simává lettek (az egyediesítésből jövő jártasság pontok megmaradnak, tehát nem kell aggódni) a változásokat kérem a bejelentőben jelenteni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Egyedi tárgyak kovácsolásához bekerült az irányítás is. Emellett ki lett véve, hogy erőt lehessen irányítássá kovácsolni és irányítást sem lehet erőre, csak akármi másra. (Az eddig így átkovácsolt tárgyak már megmaradnak.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A Pályázat Szabályok topikba két új dolog került:
- Egyrészt eddig hiányzott az NJK-pályázással kapcsolatos passzus, ami pótolva lett ezennel.
- Másrészt pedig ha valaki egy eddig meglévő képességét teljesen megváltoztatja, akkor ugyanúgy egy legalább 250 szavas keretsztorit kell írnia hozzá, mintha egy új képességet pályázna.
- Egyrészt eddig hiányzott az NJK-pályázással kapcsolatos passzus, ami pótolva lett ezennel.
- Másrészt pedig ha valaki egy eddig meglévő képességét teljesen megváltoztatja, akkor ugyanúgy egy legalább 250 szavas keretsztorit kell írnia hozzá, mintha egy új képességet pályázna.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
8 / 19 oldal • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19
8 / 19 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.