Garrgantis
2 posters
1 / 1 oldal
Garrgantis
Képességcsere
Karakterem számára első körben sajnos egy elég haszontalan és fantáziátlan képességet sikerült alkotnom, főleg abból kiindulva hogy fegyverspecifikus kari lesz saját készítésű fegyókkal. Nos... ez a kovácsolás miatt kiesett így lehetőségem sincs használni a képességét, épp ezért egy effektívebb képességet agyaltam ki.
Karakterem barátságos és közkedvelt mint a pókember,vagy legalábbis szeretne az lenni... ezért a képesség is kiváló szinergiát biztosít párharcok során más kasztok karakterei számára abban az esetben, ha több ellenféllel kell küzdeni. De miről is van szó...
Vértombolás:
Aktiválást kívánó hatás.
Ha az adott körben egy ellenfelét elpusztítja,akkor a lény által abban a körben elszenvedett sebzést automatikusan beüti a következő ellenfélnek is. Ez nem plusz körként jelenik meg hanem egy második sebzésként, de még abban a körben. A második ellenfél pusztulása esetén, a sebzés nem ismétlődik meg, tehát minden esetben legfeljebb két ellenfél sebződhet ezáltal.
Hátrányok: 2 kör cooldown
+0,5 támadásnyi csp levonódik
Mező.... mindenütt mező....Meg jókora dombok. Ez a hely próbál fellélegezni és még hátborzonagóbb amióta elmentek a koboldok. Már akik elmentek. Pechére pont egy olyan falkába ütközött bele, akik még itt tanyáznak.
Garr a domb csúcsának közelében egy sziklaormon áll, lábai előtt elterülő sík és lankás völgyek tarka kavalkádjában pedig egy kisebb csoporton legelteti a szemét. Nem vagyok egyedül... Szólalt meg magába, miközben lepillantott a völgyben alant táborozó kobold falkára.
A gondolat, mintha utat talált volna a mobokhoz, mert szinte azonnal felé pillantottak és arcukon gonosz vicsorral, felé iramodtak.
A domb aljában tengernyi halott hevert. A falka korábbi mob áldozatai lehettek, vagy csak a dekoráció kedvéért és a hatás elérése miatt spawnoltak oda. akárhogy is, az élmény nagyon adta. Szinte már-már elhitte, hogy itt bizony valami ördögi gonosz tanyázik.Arcán mosollyal lehunyta a szemét és hallgatta a lények vartyogó hangjának kakofóniáját. Régen hogy tartott tőlük...
Garr szemei felpattannak és vele együtt karjaiban megjelenik az ördög kasza is.
Már nincs sok hátra és megjelenik a legelső mob a szirten és kezdetét veszi a daloló halál. A kasza pengése szimfónikusokat megszégyenítő módon hasítja a levegőt, aratja az életet. Még ha virtuális is. Az elkövetkező pillanatokban szinte megrészegíti a tombolás. A következő suhintásával, amivel elkaszál egy koboldot, egy nagy robajlás rázza meg a hegyoldalt, vérmocskos földdel kevert szikladarabokat zúdítva a felé érkező koboldok felé...és a kasza nem áll meg. Tovább arat és gyűjti az életeket.
Aztán az érzés amilyen gyorsan jött eloszlik és ismét tisztán látja a csatateret. A hirtelen támadt fény, mely a kaszából eredt,bevilágította a hegyoldalt, a felé érkező koboldok ádáz pofáját, szájukban tátongó agyaraikat. De ez már nem rémítette meg. Marokra fogta a nyelet és megújult erővel, a korábbi érzést keresve, megpóbálta felidézni azt...
Karakterem számára első körben sajnos egy elég haszontalan és fantáziátlan képességet sikerült alkotnom, főleg abból kiindulva hogy fegyverspecifikus kari lesz saját készítésű fegyókkal. Nos... ez a kovácsolás miatt kiesett így lehetőségem sincs használni a képességét, épp ezért egy effektívebb képességet agyaltam ki.
Karakterem barátságos és közkedvelt mint a pókember,vagy legalábbis szeretne az lenni... ezért a képesség is kiváló szinergiát biztosít párharcok során más kasztok karakterei számára abban az esetben, ha több ellenféllel kell küzdeni. De miről is van szó...
Vértombolás:
Aktiválást kívánó hatás.
Ha az adott körben egy ellenfelét elpusztítja,akkor a lény által abban a körben elszenvedett sebzést automatikusan beüti a következő ellenfélnek is. Ez nem plusz körként jelenik meg hanem egy második sebzésként, de még abban a körben. A második ellenfél pusztulása esetén, a sebzés nem ismétlődik meg, tehát minden esetben legfeljebb két ellenfél sebződhet ezáltal.
Hátrányok: 2 kör cooldown
+0,5 támadásnyi csp levonódik
*
Mező.... mindenütt mező....Meg jókora dombok. Ez a hely próbál fellélegezni és még hátborzonagóbb amióta elmentek a koboldok. Már akik elmentek. Pechére pont egy olyan falkába ütközött bele, akik még itt tanyáznak.
Garr a domb csúcsának közelében egy sziklaormon áll, lábai előtt elterülő sík és lankás völgyek tarka kavalkádjában pedig egy kisebb csoporton legelteti a szemét. Nem vagyok egyedül... Szólalt meg magába, miközben lepillantott a völgyben alant táborozó kobold falkára.
A gondolat, mintha utat talált volna a mobokhoz, mert szinte azonnal felé pillantottak és arcukon gonosz vicsorral, felé iramodtak.
A domb aljában tengernyi halott hevert. A falka korábbi mob áldozatai lehettek, vagy csak a dekoráció kedvéért és a hatás elérése miatt spawnoltak oda. akárhogy is, az élmény nagyon adta. Szinte már-már elhitte, hogy itt bizony valami ördögi gonosz tanyázik.Arcán mosollyal lehunyta a szemét és hallgatta a lények vartyogó hangjának kakofóniáját. Régen hogy tartott tőlük...
Garr szemei felpattannak és vele együtt karjaiban megjelenik az ördög kasza is.
Már nincs sok hátra és megjelenik a legelső mob a szirten és kezdetét veszi a daloló halál. A kasza pengése szimfónikusokat megszégyenítő módon hasítja a levegőt, aratja az életet. Még ha virtuális is. Az elkövetkező pillanatokban szinte megrészegíti a tombolás. A következő suhintásával, amivel elkaszál egy koboldot, egy nagy robajlás rázza meg a hegyoldalt, vérmocskos földdel kevert szikladarabokat zúdítva a felé érkező koboldok felé...és a kasza nem áll meg. Tovább arat és gyűjti az életeket.
Aztán az érzés amilyen gyorsan jött eloszlik és ismét tisztán látja a csatateret. A hirtelen támadt fény, mely a kaszából eredt,bevilágította a hegyoldalt, a felé érkező koboldok ádáz pofáját, szájukban tátongó agyaraikat. De ez már nem rémítette meg. Marokra fogta a nyelet és megújult erővel, a korábbi érzést keresve, megpóbálta felidézni azt...
Garrgantis- Harcművész
- Hozzászólások száma : 114
Join date : 2021. Nov. 27.
Age : 33
Karakterlap
Szint: 9
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Garrgantis
A képességcserét elfogadom ^^
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.