Dixi szabályzat
1 / 1 oldal
Dixi szabályzat
Dixi szabályzat
Mik azok a dixik?
Dixik bár leginkább petnek minősülnek, valójában jóval kevésbé vannak kidolgozva, mint az idomárok petjeik, vagy a másodlagos petek, épp emiatt, a velük való kommunikáció kissé nehézkes, beszélni pedig egyikük se tud. A Dixi engedelmeskedik az alapvető parancsoknak (ül, várj, hozd, támad, stb), de nem okoz sérülést és mindössze 1 HP-ja van, így ajánlott óvatosan bánni velük.
Dixigyűjtés
Dixiket ismerkedős játékok alatt lehet szerezni: minden 3. körben dobhatsz egy Dixi kockával és ami kijött, azt a dixit el tudod kapni. Elég hozzáérned a dixihez, hogy a rendszer a tiedként ismerje el; ezután beteheted az inventorydba. Az adott 3 körös reagintervallumban el kell döntened, hogy vagy dixire dobsz, vagy halra, vagy vadra. Egy játékon belül ezek variálhatók, de mindig három körnek el kell telnie ahhoz, hogy újra válassz.
A dixiket Aincrad egész területén megtalálod a védett területeken kívül. A normál szinteken csak a Közönséges Dixik élnek meg; ilyenkor a "Dixi - ismerkedős" kockával kell dobnod. A többi típusú dixi a 30. szinten, a Mélység területén él.
A Mélységben (lásd lentebb) játszódó ismerkedős játékokra ugyanazok a szabályok érvényesek, mint a szinteken lévő dixigyűjtésre: 3 körönként lehet dobni a régió szerinti Dixi kockával és az így kidobott dixit lehet megszerezni. Mivel a Mélység területén a különböző Régiókra nem lehet azonnal, teleporttal eljutni, így ha a Régió boardokban is kezdtek játékot, az első dobásotokat akkor is a Központi Csarnok in game területe alapján, az aszerinti dixilista szerint dobjátok (azaz a közönséges dixik közül)! Ez az első dobás fedi le azt az időt, amely idő alatt eléritek a régiót. Szóló játékok esetén csakis akkor lehet a Régióra jellemző dixikből dobni, ha a játékos abban a hozzászólásban - például térképek miatt - több vad/hal/dixire dob: ilyenkor az első dobás a Központi Csarnok listájából kerül kidobásra, a többi pedig az adott Régió szerint.
Hogyan neveljek és fejlesszek egy dixit?
A Dixik köszönik szépen teljesen megvannak maguknak. Ha otthagyod őket egy ponton, akár egy hét után is azon a ponton maradhatnak. Nem igényelnek se vizet, se ételt, de ha adsz, nekik boldogabbak lesznek. Minden Dixi 0. szinten kezd, és minden legalább 5 körváltásos játék után +1 szintet lép. Fontos megjegyezni, hogy az, hogy a játék 10 körváltás volt, az nem számít +2-nek, ugyanúgy csak 1-et ér, illetve amennyiben az adott játék a te hibádból fagyott be, te nem kapod meg érte a szintlépést, hiába lépte túl a 5 kört, de mindenki más igen. Egy Dixi maximum 10. szintig képes felfejlődni. Ahhoz, hogy érvényesítsük a Dixi fejlődését, a választott játék bármelyik postjának végén valamilyen módon jelezni kell (opcionálisan //-ba foglalva), hogy milyen Dixit fejlesztesz épp. Ha egy Dixi képes fejlődni, az általában jelezve van, de ha nem ismert a fejlődési ág, akkor csupán kérdőjeleket látsz név helyett, így az ilyen így néz ki: "Evolválódhat: ??? (lvl5)". Ez azt jelenti, hogy amint eléri az 5. szintet, a Bejelentő topicban szabadon jelezheted fejlesztési kérelmedet, amely remélhetőleg gyorsan megtörténik és megmondják mivé változott át a kis lényed. Amennyiben egy faj fejlődési fája már ismert, nem szükséges ebben a topicban jelezni.
A Mélység és a Régiók
A Mélység a 30. szint végtelen jégtengere alatt elhelyezkedő barlangrendszer, amely egy alig észrevehető, egyszerűnek tűnő hasadékból nyílik. A területen a kistérkép elsötétül, így használhatatlan lesz, a játékosok így nagyon ritkán jutnak vissza a kiindulópontig - teleporttal azonban bármikor vissza lehet jutni a felszínre; Teleport Kristály nélkül tehát nem ajánlott betévedni ide. A Mélység több területből áll: közvetlenül a bejáratnál található a Központi Csarnok, a három nagy régió pedig ebből nyílik; ezek az Árny-, a Természet- és az Elemi Régiók. Minden nagy régió egy-egy speciális dixi csoport élőhelyéül szolgál, amelyek a külvilágban egyáltalán nem megtalálhatóak, összegyűjtésük így csakis itt lehetséges.
Arról, hogy melyik területen milyen dixiket lehet elkapni, a Dixi dex ad bővebb tájékoztatást.
Elengedési rendszer
Ha elkaptok egy Dixit, de úgy döntötök, hogy nem kell nektek, el is engedhetitek a csöppséget, aki ezután egy cukorkaszerű kis kristályt hagy maga után. Ezt a cukrot megetetve egy általad választott dixivel, az instant +1 szintet lép, maximum 10. szintig. Elengedni csakis a saját magad által elkapott dixiket lehet, az elengedést és a kristály felhasználását pedig kötelező bejelenteni, amit a Bejelentőben tehettek meg.
Dixik bár leginkább petnek minősülnek, valójában jóval kevésbé vannak kidolgozva, mint az idomárok petjeik, vagy a másodlagos petek, épp emiatt, a velük való kommunikáció kissé nehézkes, beszélni pedig egyikük se tud. A Dixi engedelmeskedik az alapvető parancsoknak (ül, várj, hozd, támad, stb), de nem okoz sérülést és mindössze 1 HP-ja van, így ajánlott óvatosan bánni velük.
Dixigyűjtés
Dixiket ismerkedős játékok alatt lehet szerezni: minden 3. körben dobhatsz egy Dixi kockával és ami kijött, azt a dixit el tudod kapni. Elég hozzáérned a dixihez, hogy a rendszer a tiedként ismerje el; ezután beteheted az inventorydba. Az adott 3 körös reagintervallumban el kell döntened, hogy vagy dixire dobsz, vagy halra, vagy vadra. Egy játékon belül ezek variálhatók, de mindig három körnek el kell telnie ahhoz, hogy újra válassz.
A dixiket Aincrad egész területén megtalálod a védett területeken kívül. A normál szinteken csak a Közönséges Dixik élnek meg; ilyenkor a "Dixi - ismerkedős" kockával kell dobnod. A többi típusú dixi a 30. szinten, a Mélység területén él.
A Mélységben (lásd lentebb) játszódó ismerkedős játékokra ugyanazok a szabályok érvényesek, mint a szinteken lévő dixigyűjtésre: 3 körönként lehet dobni a régió szerinti Dixi kockával és az így kidobott dixit lehet megszerezni. Mivel a Mélység területén a különböző Régiókra nem lehet azonnal, teleporttal eljutni, így ha a Régió boardokban is kezdtek játékot, az első dobásotokat akkor is a Központi Csarnok in game területe alapján, az aszerinti dixilista szerint dobjátok (azaz a közönséges dixik közül)! Ez az első dobás fedi le azt az időt, amely idő alatt eléritek a régiót. Szóló játékok esetén csakis akkor lehet a Régióra jellemző dixikből dobni, ha a játékos abban a hozzászólásban - például térképek miatt - több vad/hal/dixire dob: ilyenkor az első dobás a Központi Csarnok listájából kerül kidobásra, a többi pedig az adott Régió szerint.
Hogyan neveljek és fejlesszek egy dixit?
A Dixik köszönik szépen teljesen megvannak maguknak. Ha otthagyod őket egy ponton, akár egy hét után is azon a ponton maradhatnak. Nem igényelnek se vizet, se ételt, de ha adsz, nekik boldogabbak lesznek. Minden Dixi 0. szinten kezd, és minden legalább 5 körváltásos játék után +1 szintet lép. Fontos megjegyezni, hogy az, hogy a játék 10 körváltás volt, az nem számít +2-nek, ugyanúgy csak 1-et ér, illetve amennyiben az adott játék a te hibádból fagyott be, te nem kapod meg érte a szintlépést, hiába lépte túl a 5 kört, de mindenki más igen. Egy Dixi maximum 10. szintig képes felfejlődni. Ahhoz, hogy érvényesítsük a Dixi fejlődését, a választott játék bármelyik postjának végén valamilyen módon jelezni kell (opcionálisan //-ba foglalva), hogy milyen Dixit fejlesztesz épp. Ha egy Dixi képes fejlődni, az általában jelezve van, de ha nem ismert a fejlődési ág, akkor csupán kérdőjeleket látsz név helyett, így az ilyen így néz ki: "Evolválódhat: ??? (lvl5)". Ez azt jelenti, hogy amint eléri az 5. szintet, a Bejelentő topicban szabadon jelezheted fejlesztési kérelmedet, amely remélhetőleg gyorsan megtörténik és megmondják mivé változott át a kis lényed. Amennyiben egy faj fejlődési fája már ismert, nem szükséges ebben a topicban jelezni.
A Mélység és a Régiók
A Mélység a 30. szint végtelen jégtengere alatt elhelyezkedő barlangrendszer, amely egy alig észrevehető, egyszerűnek tűnő hasadékból nyílik. A területen a kistérkép elsötétül, így használhatatlan lesz, a játékosok így nagyon ritkán jutnak vissza a kiindulópontig - teleporttal azonban bármikor vissza lehet jutni a felszínre; Teleport Kristály nélkül tehát nem ajánlott betévedni ide. A Mélység több területből áll: közvetlenül a bejáratnál található a Központi Csarnok, a három nagy régió pedig ebből nyílik; ezek az Árny-, a Természet- és az Elemi Régiók. Minden nagy régió egy-egy speciális dixi csoport élőhelyéül szolgál, amelyek a külvilágban egyáltalán nem megtalálhatóak, összegyűjtésük így csakis itt lehetséges.
Arról, hogy melyik területen milyen dixiket lehet elkapni, a Dixi dex ad bővebb tájékoztatást.
Elengedési rendszer
Ha elkaptok egy Dixit, de úgy döntötök, hogy nem kell nektek, el is engedhetitek a csöppséget, aki ezután egy cukorkaszerű kis kristályt hagy maga után. Ezt a cukrot megetetve egy általad választott dixivel, az instant +1 szintet lép, maximum 10. szintig. Elengedni csakis a saját magad által elkapott dixiket lehet, az elengedést és a kristály felhasználását pedig kötelező bejelenteni, amit a Bejelentőben tehettek meg.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Similar topics
» Dixi-Dex
» Bossharc szabályzat
» Tudnivalók és szabályzat
» Harci szabályzat (PvP és PvE)
» Kazamata Szabályzat
» Bossharc szabályzat
» Tudnivalók és szabályzat
» Harci szabályzat (PvP és PvE)
» Kazamata Szabályzat
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.