Miko
1 / 1 oldal
Miko
Név: Kobayashi Miko
Nem: nő
Kaszt: Harcművész
Kor: 19
Szint: 45
Exp: 8345/8500
Arany: 3573
Kinézet: 164 centijével és 52 kilogrammos súlyával, átlagos japán nőnek titulálhatnánk elsőre, ha nem lenne ilyen napbarnított bőre. Bár minkét szülője japán, mégis elég kevés dolgot örökölt tőlük. Haja vajszínű, melyet szeret rövidebbre vágatni, vagy egy nagy kócos copfba összefonatni, szeme pedig tompa kékeszöld, mely sokak szerint a tompasága ellenére telve van energiával. Roppant karcsú és igazából elég szemrevaló annak ellenére is, hogy jól láthatóan elég edzett. Mindenesetre van egy testrésze, amitől jobb, ha távol tartja magát az ember: a lábai.
Jellem: Igazi életvidám személyiség, melyet mindenki elsőként meg is tapasztal, főleg első pillantásra… és hallásra. Hát igen… Miko hangszálaira úgy tűnik nem hat a kornövekedés, ugyanolyan hangos és lármás, mint kiskorában. Jószerével már akkor hallani lehet, ha jön, mikor még be sem fordult a szomszéd utca sarkán, de mindezek ellenére egy kedves személyiség. Nos, intelligencia tekintetében már vannak kifogásolható pillanatai, de azt mondják, ez családi vonás. Bár butácska ez néha nagy szerencse is egyben, mert nem mindig esik le neki, ha éppen rágalmazzák, vagy szidják, így kevésszer kerül harcba. Él hal az animékért és thaiboxért, utóbbi miatt előszeretettel hív ki másokat egy-egy párbajra.
~Felszerelés~
Fegyver: [LvL12] Metamorph+3[+3Gy] (+17 erő +8 speciális képesség +5 gyorsaság)
Rúna: [T4] Egyedi Tündérszalag Rúna (+9 fegyverkezelés +5 erő +4 kitartás +6 gyorsaság +5 speciális képesség; Szivárvány Köpennyel együtt használva, amíg a köpeny képessége aktív, a fegyverrel végre hajtott támadások 10%-kal többet sebeznek)
Sisak: [T5] Egyedi Gyöngykoszorút (+8 gyorsaság, +5 speciális képesség, +40 páncél) *HM-B: +5 Spec*
Páncél: [T5] A Végtelenség Kimonója (+15 fegyverkezelés +15 gyorsaság -20 páncél) *HM-B: +5 FK*
Köpeny: [T4] Egyedi Szivárvány Köpeny (+8 fegyverkezelés +4 erő +4 kitartás +4 gyorsaság +4 speciális képesség +10 páncél, egy harcban egyszer egy célpontot 3 körre megvakít, a megvakult célpont csak 4 vagy afölötti dobással találhat el, boss tulajdonságú lényeken értelemszerűen nem használható) *HM-B: +4 FK*
Gyűrű #1: [T5] Vikinggyűrű (+16 kitartás +8 fegyverkezelés +8 gyorsaság, az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot)
Gyűrű #2: [T4] Egyedi Holdkő Gyűrű (+12 fegyverkezelés +4 spec képesség +5 gyorsaság)
Cipő [T5] Egyedi Pegazus Bakancs (+25 gyorsaság +1 kitartás +5 fegyverkezelés, egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható.) *HM-B: +5 FK*
~Raktár~
- Hazatérés Kristály
- [T3] Egyedi Fényes Pikkelypáncél (+2 fegyverkezelés +2 erő +2 kitartás +45 páncél)
- 1x Pánikburok
- 1x Hősesszencia
- [T5] Egyedi Viking Ezüstpáncél (+3 erő +4 fegyverkezelés +70 páncél, két Viking Gyűrűvel együtt viselve 21 erőt)
~Képesség~
Bulk Up (Permanens)
Miko elképesztően bepörög egy jó harctól és ilyenkor nincs, mi leállítsa. Miko minden egyes bevitt találattal lendületet gyűjt magának, így sikeres találat esetén +0.1 SP-t gyűjt magának, melyek hozzáadódnak az SP-jéhez.
Példa: 2.3 SP-je van az ellenfele ellen, 2x támad és 2x talál is, így a köre végén marad 0.3 pontja alapból, de további 0.2 pontot kap még mellé a képesség miatt, így 0.5 pont tolódik a kövi körébe, így akkor 2.8 SP-ről indul.
Counter (Passzív)
Az ellenfélnek minden támadása után dobnia kell egy korona/koponya kockát. Amennyiben a támadása missel, és koponyát gurított mellé, Mikonak a saját körében lehetősége van Counter-attackokkal kezdeni, melyek felezett CSP költségű egyéni sebzés rátával rendelkező támadások, melyeket ugyanúgy ki kell dobálnia, mint alapjáraton. Az ilyen támadások találati sebzése 25%-a az eredeti felszerelés nélküli sebzésének. A képességet a többi képességtől függetlenül dobjuk.
Példa: Az ellenfele 2 vagy afölött talál, ám 1-est és koponyát dobott. Mikonak a saját körében 1.0 SP-je van, ám mivel az ellenfele proccolta a Counter effektet, így 2x dob. Mindét kocka talál, az alapsebzése a példában 100 és szinte 50-es. Minden esetben a Counter kockát dobjuk ki először, így az ellenfél 25 majd 100 pontot sérül az adott körben és az adott körben 75 MCS-t fogyasztott.
Low Kick (Aktív)
Egy alacsony rúgást hajt végre az ellenfele gyengepontja ellen, mellyel az ellenfél bizonyos értékű FK-t elveszít a következő nagykörére. Az elveszített FK mértéke attól függ, hogy a képességgel „átitatott” támadáskor az 1. támadó kocka talált-e. Ha igen az ellenfél szintjével azonos mennyiséget veszít, ha nem, akkor csak fele annyit. A képesség lehűlése 5 kör. 6-os (dobott) támadási dobással a képesség lehűlési ideje csökken 1 körrel.
Példa: Miko aktiválja a képességét és 2.0 SP-je van. Bár a képességdobás sikeres, illetve támadásra dobott egy 1-est és egy 6-ost. Az egyessel nem talált, a hatossal igen. Hiába talált ebben a körben, az első kockát veszi figyelembe a képesség, így csak az ellenfele csak felezett FK-t veszít. Az ellenfele 30-as szintű, így 15 FK-t veszít addig, míg újra Miko nem jön.
Brick Break (Aktív)
Miko brutális rúgással tör utat magának, mely ellen nincs védelem. Aktiválás után Miko képessé válik egy 50%-os bónusz zúzó sebzést okozni, ami a Súlyemelés szintjével azonos körig marad fenn, viszont harconként csak egyszer aktiválható. Csak páncéllal rendelkező ellenfelek ellen használhatja a támadást, ha az ellenfél páncél értéke 0, vagy a támadás 0-ra csökkenti a páncélját, akkor a bónusz sebzés elveszik. Amíg a képesség aktív, az ellenfél 1-el könnyebben találja el Mikot.
Példa: Mikonak 2-es súlyemelése van, így 2 körig aktív a skill. A sebzése 100, így 150-re nő a sebzése, ám az ellenfelének csak 120 páncélja van. Találatkor elsőként az alap 100 dmg vonódik le, majd utána jön csak a sebzés buff, ám az ellenfél csak további 20 sebzést szenved el, a maradék 30 már elveszik, mivel átütötte már a páncélt, így az ellenfél a HP-jából már nem veszít. Bossok ellen a sebzésbuff csak 25%-os.
Payday (Passzív)
A kazamata harcok végén a ládaérték sorsolásakor nagyobb eséllyel találok ezüst és aranyládát, ám a zárnyitás jártasságot nem befolyásolja. A talált ládák normális rendszer szerint találandóak és a többiek is ugyanezt kapják, viszont a következő % érték szerint nézendőek típusdobáskor:
1-79% Bronz
80-94% Ezüst
95-100% Arany
Dixit:
#1 Scrotch - Érték: d4+0/2
Nem: nő
Kaszt: Harcművész
Kor: 19
Szint: 45
Exp: 8345/8500
Arany: 3573
Kinézet: 164 centijével és 52 kilogrammos súlyával, átlagos japán nőnek titulálhatnánk elsőre, ha nem lenne ilyen napbarnított bőre. Bár minkét szülője japán, mégis elég kevés dolgot örökölt tőlük. Haja vajszínű, melyet szeret rövidebbre vágatni, vagy egy nagy kócos copfba összefonatni, szeme pedig tompa kékeszöld, mely sokak szerint a tompasága ellenére telve van energiával. Roppant karcsú és igazából elég szemrevaló annak ellenére is, hogy jól láthatóan elég edzett. Mindenesetre van egy testrésze, amitől jobb, ha távol tartja magát az ember: a lábai.
Jellem: Igazi életvidám személyiség, melyet mindenki elsőként meg is tapasztal, főleg első pillantásra… és hallásra. Hát igen… Miko hangszálaira úgy tűnik nem hat a kornövekedés, ugyanolyan hangos és lármás, mint kiskorában. Jószerével már akkor hallani lehet, ha jön, mikor még be sem fordult a szomszéd utca sarkán, de mindezek ellenére egy kedves személyiség. Nos, intelligencia tekintetében már vannak kifogásolható pillanatai, de azt mondják, ez családi vonás. Bár butácska ez néha nagy szerencse is egyben, mert nem mindig esik le neki, ha éppen rágalmazzák, vagy szidják, így kevésszer kerül harcba. Él hal az animékért és thaiboxért, utóbbi miatt előszeretettel hív ki másokat egy-egy párbajra.
~Felszerelés~
Fegyver: [LvL12] Metamorph+3[+3Gy] (+17 erő +8 speciális képesség +5 gyorsaság)
Rúna: [T4] Egyedi Tündérszalag Rúna (+9 fegyverkezelés +5 erő +4 kitartás +6 gyorsaság +5 speciális képesség; Szivárvány Köpennyel együtt használva, amíg a köpeny képessége aktív, a fegyverrel végre hajtott támadások 10%-kal többet sebeznek)
Sisak: [T5] Egyedi Gyöngykoszorút (+8 gyorsaság, +5 speciális képesség, +40 páncél) *HM-B: +5 Spec*
Páncél: [T5] A Végtelenség Kimonója (+15 fegyverkezelés +15 gyorsaság -20 páncél) *HM-B: +5 FK*
Köpeny: [T4] Egyedi Szivárvány Köpeny (+8 fegyverkezelés +4 erő +4 kitartás +4 gyorsaság +4 speciális képesség +10 páncél, egy harcban egyszer egy célpontot 3 körre megvakít, a megvakult célpont csak 4 vagy afölötti dobással találhat el, boss tulajdonságú lényeken értelemszerűen nem használható) *HM-B: +4 FK*
Gyűrű #1: [T5] Vikinggyűrű (+16 kitartás +8 fegyverkezelés +8 gyorsaság, az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot)
Gyűrű #2: [T4] Egyedi Holdkő Gyűrű (+12 fegyverkezelés +4 spec képesség +5 gyorsaság)
Cipő [T5] Egyedi Pegazus Bakancs (+25 gyorsaság +1 kitartás +5 fegyverkezelés, egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható.) *HM-B: +5 FK*
~Raktár~
- Hazatérés Kristály
- [T3] Egyedi Fényes Pikkelypáncél (+2 fegyverkezelés +2 erő +2 kitartás +45 páncél)
- 1x Pánikburok
- 1x Hősesszencia
- [T5] Egyedi Viking Ezüstpáncél (+3 erő +4 fegyverkezelés +70 páncél, két Viking Gyűrűvel együtt viselve 21 erőt)
~Képesség~
Bulk Up (Permanens)
Miko elképesztően bepörög egy jó harctól és ilyenkor nincs, mi leállítsa. Miko minden egyes bevitt találattal lendületet gyűjt magának, így sikeres találat esetén +0.1 SP-t gyűjt magának, melyek hozzáadódnak az SP-jéhez.
Példa: 2.3 SP-je van az ellenfele ellen, 2x támad és 2x talál is, így a köre végén marad 0.3 pontja alapból, de további 0.2 pontot kap még mellé a képesség miatt, így 0.5 pont tolódik a kövi körébe, így akkor 2.8 SP-ről indul.
Counter (Passzív)
Az ellenfélnek minden támadása után dobnia kell egy korona/koponya kockát. Amennyiben a támadása missel, és koponyát gurított mellé, Mikonak a saját körében lehetősége van Counter-attackokkal kezdeni, melyek felezett CSP költségű egyéni sebzés rátával rendelkező támadások, melyeket ugyanúgy ki kell dobálnia, mint alapjáraton. Az ilyen támadások találati sebzése 25%-a az eredeti felszerelés nélküli sebzésének. A képességet a többi képességtől függetlenül dobjuk.
Példa: Az ellenfele 2 vagy afölött talál, ám 1-est és koponyát dobott. Mikonak a saját körében 1.0 SP-je van, ám mivel az ellenfele proccolta a Counter effektet, így 2x dob. Mindét kocka talál, az alapsebzése a példában 100 és szinte 50-es. Minden esetben a Counter kockát dobjuk ki először, így az ellenfél 25 majd 100 pontot sérül az adott körben és az adott körben 75 MCS-t fogyasztott.
Low Kick (Aktív)
Egy alacsony rúgást hajt végre az ellenfele gyengepontja ellen, mellyel az ellenfél bizonyos értékű FK-t elveszít a következő nagykörére. Az elveszített FK mértéke attól függ, hogy a képességgel „átitatott” támadáskor az 1. támadó kocka talált-e. Ha igen az ellenfél szintjével azonos mennyiséget veszít, ha nem, akkor csak fele annyit. A képesség lehűlése 5 kör. 6-os (dobott) támadási dobással a képesség lehűlési ideje csökken 1 körrel.
Példa: Miko aktiválja a képességét és 2.0 SP-je van. Bár a képességdobás sikeres, illetve támadásra dobott egy 1-est és egy 6-ost. Az egyessel nem talált, a hatossal igen. Hiába talált ebben a körben, az első kockát veszi figyelembe a képesség, így csak az ellenfele csak felezett FK-t veszít. Az ellenfele 30-as szintű, így 15 FK-t veszít addig, míg újra Miko nem jön.
Brick Break (Aktív)
Miko brutális rúgással tör utat magának, mely ellen nincs védelem. Aktiválás után Miko képessé válik egy 50%-os bónusz zúzó sebzést okozni, ami a Súlyemelés szintjével azonos körig marad fenn, viszont harconként csak egyszer aktiválható. Csak páncéllal rendelkező ellenfelek ellen használhatja a támadást, ha az ellenfél páncél értéke 0, vagy a támadás 0-ra csökkenti a páncélját, akkor a bónusz sebzés elveszik. Amíg a képesség aktív, az ellenfél 1-el könnyebben találja el Mikot.
Példa: Mikonak 2-es súlyemelése van, így 2 körig aktív a skill. A sebzése 100, így 150-re nő a sebzése, ám az ellenfelének csak 120 páncélja van. Találatkor elsőként az alap 100 dmg vonódik le, majd utána jön csak a sebzés buff, ám az ellenfél csak további 20 sebzést szenved el, a maradék 30 már elveszik, mivel átütötte már a páncélt, így az ellenfél a HP-jából már nem veszít. Bossok ellen a sebzésbuff csak 25%-os.
Payday (Passzív)
A kazamata harcok végén a ládaérték sorsolásakor nagyobb eséllyel találok ezüst és aranyládát, ám a zárnyitás jártasságot nem befolyásolja. A talált ládák normális rendszer szerint találandóak és a többiek is ugyanezt kapják, viszont a következő % érték szerint nézendőek típusdobáskor:
1-79% Bronz
80-94% Ezüst
95-100% Arany
Dixit:
#1 Scrotch - Érték: d4+0/2
Miko- Harcművész
- Hozzászólások száma : 341
Join date : 2019. Dec. 23.
Karakterlap
Szint: 48
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.