Rinne
2 posters
1 / 1 oldal
Rinne
Adatlap
Név: Emily White “Rinne”
Becenév: Shiro Oni
Nem: nő
Kaszt: lovag
Kor: 19
Kinézet: 163 centi magas, vékony testalkatú lány. Hosszú, ezüstszürke haját legtöbbször kibontva hordja, olyankor egészen a derekáig ér. Imád egy tonna páncélt magára húzni, de ha hétköznapi viseletről van szó, inkább a kényelmes ruhákra teszi le a voksát. Harci díszben jellemző a sisakján látható két démonszarv, amiről a becenevét is kapta, egyébként tengerészsapkát vesz fel, merthogy nem bírja ki, ha nincs a fején valami.
Jellem: Komplikált. Jó, persze, ezt kábé minden emberre rá lehet fogni. Ugyan van, aki egyszerű, mint egy faék, de aki elég intelligens ahhoz, hogy ne csak egy kis szeletét fogja fel a világnak, azért az már fel tud mutatni annyi bonyolultságot a jellemében, hogy rá lehessen sütni ezt a jelzőt. Emily se más tulajdonképpen. Van egy csomó szokása, mint az állandó sapkahordás, de élvezetet lel abban is, ha le tud tankolni egy erős támadást. Vagy többet. Szokása megmenteni másokat, nem feltétlenül azért, hogy megmentse őket, inkább azért, mert élvezi, ha megmutathatja az erejét, de a hálás pillantások is motiválják tulajdonképpen.
Könnyed, játékos jellem. Sokat nevet, kíváncsiskodik, néha kicsit már zavaróan közvetlen. De azért alapvetően ragadós a vidám hangulata, a pezsgése. Kissé figyelmetlen, könnyen bajba keveredik. Aztán… nos, észreveszed, hogy mennyire nem képes semmit sem komolyan venni. Hogy ez a könnyedsége igazából nemtörődömség. Hogy azért tűnik állandóan vidámnak, mert nem tud szomorú lenni. Először talán csak azt hiszed, hogy érzéketlen, de aztán rájössz, hogy tényleg nem tud különbséget tenni a jó és a rossz dolgok között. Nem ismeri a negatív érzéseket. Nem érez lelkiismeret-furdalást, nem érez félelmet. Ő ugyanúgy boldogan segít, ha meg kell menteni a fán ragadt kismacskát, és akkor is, ha meg kell ölni, hiszen csak azt látja, hogy ezzel segített valakinek.
Ha Emily-nek megtetszik valami, akkor azt ő megszerzi. Bármi áron. Akkor könnyű, ha valami kézzelfogható dologról van szó. Egy sapkáról, amit bárhol lehet kapni. Egy süteményről a cukrászdában. Talán már csak azért is megveszed neki, mert örömet okozol, és a csillogó szemei téged is feldobnak. Ha azonban valami különlegesre fáj a foga… mondjuk az epikus sisakodra, vagy a képességedre, nos, akkor peched van.
Emily az a vörös játékos, aki mindamellett, hogy megölt több tucat játékost, legalább tízszer ennyit meg is mentett a biztos halálból. A tettei között nem érez különbséget. Ő csak használja az erejét, amiért kemény munkával megdolgozott.
Képességek
Név: Nisemono
Leírás: Miután szemtanúja volt egy képességnek, le tudja másolni azt. A lemásolt képességet három körön belül fel kell használnia, különben elveszti, kivéve ha a képesség gazdája ez idő alatt meghal. Ilyenkor mintegy megörökli a képességet. Legfeljebb annyi lemásolt képessége lehet, ahány helye van ilyen skilleknek (tehát 10. szinten kettő, 20. szinten három, stb.), és a Nisemono képességet leszámítva semmilyen más saját képessége nem lehet. A kopizott képességeket szabadon kidobhatja, hogy helyet csináljon egy újabbnak, de értelemszerűen újra megtanulni ezeket már nem tudja.
Copy #1
Név: Codename Shadow
Típus: passzív játékszínesítő
Leírás: A képesség befolyásolja, hogyan érzékeli Emily-t a környezete. Tulajdonképpen a szoftver azon részét csapja be, mely a teljesítmény javítása érdekében csak azokat az elemeket rajzolja meg nagy felbontásban, melyekre a játékos ráfókuszál. Ha a képesség aktív, és valaki rápillant a lányra, ugyanazt az elmosódott foltot látja, amit a látómezeje legszélén is. Így kivehetetlen a neve, homályos körvonallá silányul a sziluettje és kissé torzul a hangja is. Mindeközben a környezet ugyanolyan éles és részletes marad, mint egyébként.
Korlátok: Bár talán valamennyire zavaró lehet, harc közben nem jelent semmiféle előnyt az abnormális külső. A képesség használata nem dobáshoz, hanem egy tárgy (jelen esetben egy csuklya) felvételéhez köthető.
Copy #2
Név: Shield of the Promised Victory
Típus: permanens
Leírás: Emily pajzsa nem csak rúnát, hanem más felszereléseket is képes elnyelni, hogy erősödjön. A pajzshoz a rúna mellett hozzá lehet adni a pajzs kivételével minden felszerelés típusból egyet, melyek ugyanúgy növelik a képesség használójának statjait, mint a rúna teszi.
Korlátok: Az extra felszerelések csak a pajzs és az élet értékét növelik, más statot nem erősítenek. Minden további pont, amit adna egy felszerelés, negatív értékként befolyásolja a pontozást. Ha egy felszerelés pontlevonást ad, az változatlan marad. Az itemek képessége megmarad, de ha több speciális felszerelést is felszerelnek ilyen módon, csak egy képesség hatása érvényesül, ami nem változtatható játékonként, csak akkor ha a kiválasztott tárgy nem marad Emily tulajdonában. A képesség által szerzett páncél és élet nem a pajzs pontjaihoz tartozik, hanem a rúna értékeihez adódik hozzá. Végül a karakter a “rendes” felszereléséből a pajzsot magát kivéve nem kaphat se páncélt, se életet.
Copy #3
Név: Spiked Armour
Típus: aktív
Leírás: A képesség használatához meg kell ütni a pajzsot a fegyverrel. A szörnyek ezután a használóra összpontosítanak, aki nagyfokú védelmet élvez ezalatt. Aktív képesség esetén minden a használót ért sebzés 80%-át felfogja a pajzsa, a maradék 20%-ot pedig amellett, hogy benyeli, visszasebzi az ellenfélre. Tehát 100 sebzés esetén 20 sebzés éri a karaktert, és 20 sebzés éri az ellenfelét is.
Korlátok: A képesség három (kis)körig tart, ezalatt a használójának a pajzsa mögé kell bújnia, így támadni képtelen (beleértve azt a kört is, amikor a képességet aktiválja). Mellékcselekvést használhat. A képesség végével a szörnyek az eredeti célpontjukhoz térnek vissza. A képesség egy harcban csak egyszer használható. A képesség működik PvP harcban is, értelemszerűen akkor nem tudja támadásra kényszeríteni az ellenfele(ke)t, de a sebzéscsökkenés és a visszasebzés működik.
Copy #4
Név: Health Overload
Típus: passzív
Leírás: Minden gyógyítás, amit a képesség tulajdonosa használ, vagy rajta alkalmaznak, legyen az képesség, potion vagy kristály hatása, túl tudja tölteni a karakter maximális életerőpontját.
Korlátok: A képességnek nincs felső határa, de amíg a maximális felett vannak a HP-pontjai, addig a fegyverkezelése, a sebzése és a kitartása is 50%-os debuffot szenved el. Fegyverkezelés esetén legalább eggyel mindig nagyobbat kell dobnia, akkor is, ha a debuff nem változtatna a találati arányokon.
Copy #5
Név: ???
Leírás: mindenkori üres slot az ideiglenes, harc közben kopizott képességekhez
Előtörténet
Emily ausztrál, a legnagyobb északi város, Darwin szülötte. A szülei egy sétahajózással foglalkozó céget igazgattak, innen ered a lány szeretete a víz és a tenger iránt. A vakáció nagyjából minden évben abból állt, hogy hajóról-hajóra vándorolt, és bejárta az összes környékbeli szigetet, de ezen kívül is rengeteg időt töltött a mólókon. Kislány kora óta segített a matrózoknak, akik eleinte nyilván nem merték a főnök lányát eltessékelni, aztán ahogy cseperedett és beletanult a dolgokba, már valóban segítség volt számukra az apró dolgokban. Emily lelkes volt és nagyon tanulékony, rövidesen a tengerészek kedvencévé vált, és nem csak azért halmozták el dicséretekkel, mert muszáj volt, hanem mert meg is érdemelte. Ez pedig csak tovább motiválta Emilyt.
Nem voltak szegények, szóval a kislány kábé mindent megkapott, amire vágyott, viszont úgy nevelték, hogy ezért neki is tennie kell, ingyen nem jár semmi. Ha segített a házimunkában vagy éppen a kikötőben, azért kérhetett valami jutalmat, így akár kérés nélkül is kereste a módját, hogyan tudna segíteni. Már-már túlzásba is vitte alkalmanként az örökös segíteni akarást, és volt egy pont, amikor tudomására hozták, ez már inkább idegesítő, semmint hasznos, de ez nem vetette vissza a lelkesedését. Ez nem…
Időnként előfordult, hogy ilyen-olyan balesetek érték a mólón. Ráesett egy doboz, beleesett a vízbe, felhorzsolta kötéllel a bőrét, ilyesmik. Ez benne volt a pakliban nem csak egy kisgyereknél, de a felnőtt matrózoknál is. A legkomolyabb sérülése azonban csupán egy ficam volt. Tudott vigyázni magára a kora ellenére is, mindenre nagyon odafigyelt, és nem ment veszélyes helyekre. Minden baj, ami érte, az önhibáján kívül történt, kivéve talán az, amikor tizenegy évesen csúnyán elvágta az ujját krumplipucolás közben. Egy évvel később viszont egy szerencsétlen baleset örökre megváltoztatta az életét. Egy acélsodrony pattant el, az elszabadult kötél pedig lesodorta a hajó fedélzetéről, pechére nem a vízbe, hanem a mólóra, és még nagyobb pechére a kobakjára esett. A fejét érő trauma miatt két hónapra kómába esett, és súlyosan károsodott az agya és a nyaki csigolyái is, aminek következtében részlegesen lebénult a bal oldala, egész pontosan a bal karját nem tudta mozgatni többé, valamint sérült az érzelmekért felelős terület is. Bizonyos érzelmeket, mint a félelem, vagy a szomorúság tulajdonképpen elveszített.
Mivel Emily nagybátyja agysebészként dolgozott Japánban, a család úgy látta jónak, ha ő kezeli a kislányt, ezért amíg kómában volt, addig átszállították Oszakába. Összességében hat hónapot töltött kórházban, de miután felépült, sem ment végül vissza Ausztráliába. A speciális kezelések miatt Japánban maradt, a nagybátyja befogadta. Igyekezett megtalálni a módját annak, hogy működésre bírja legalább a lány karját, azonban a kísérletek rendre kudarccal zárultak. Emily ebből szinte semmit sem érzékelt, egyáltalán nem érzett kétségbeesést, vagy szomorúságot, mert csak az egyik kezét tudta használni. Optimistán látta a jövőjét, azt hajtogatta, hogy egy kézzel is képes lesz ugyanarra, amire mindenki más.
Nagyjából egy évvel a baleset után végül visszatért a mindennapi életbe. Beiratkozott egy közeli iskolába. Addigra már alapszinten ki tudta fejezni magát japánul is, és ismerte a legalapvetőbb szokásokat, de persze ettől még teljesen idegen volt a helyi gyerekek számára. Egy külföldi tanuló, aki mindig mosolyog, folyton tapogatja őket, és még a kezét se tudja mozgatni? Hát, nem lett sok barátja. Sőt, egy se. Volt viszont néhány lány, aki célpontot látott benne. Rendszeresen szekálták, először ártatlan tréfákkal, mint a nyakába borított krétapor, vagy az eltüntetett könyvek, de mivel Emily mindig velük nevetett ezeken, szépen lassan eldurvultak a tréfák. Ragasztó a széken, rajzszög és borotva a cipőben… egészen odáig mentek, hogy belenyomták a lány fejét a vécébe. Semmivel sem tudták megtörni. Számukra Emily ijesztővé vált. Nagyon ijesztővé. Végül az érzéketlen karján élték ki a dühüket. Az egyik tanár vette észre, hogy vérzik az alkarja, és az orvosi szobában végül kiderült minden, miközben ellátták a vágást. Nagy botrány kerekedett az esetből, ami Emily számára is kellemetlen volt a felhajtás miatt. Ekkor döntötte el, hogy a hasonló eseteket szeretné megelőzni.
Időközben a kevésbé lestresszelt osztálytársai rájöttek, hogy Emily annyira nem is ijesztő, sőt, szívesen segített bármiben, ha kérték. Mivel szorgalmas és jó tanuló volt, ezért már akadt olyan is, aki megkérte, hogy korrepetálja őt. Egy-egy fesztiválnál pedig, ahol az egész osztálynak együtt kellett dolgoznia, nélkülözhetetlenné vált a segítsége. És persze megjelentek azok is, akik kihasználták az önzetlenségét… Jól érzed, ebből is baj lett. Pedig Emily naivan azt hitte, ezzel biztosan megelőzi a nagy felhajtással járó eseteket. Máshogy nem is tudta felfogni. Ő csak segített. Ha kellett, elvett valamit. Ha kellett, pénzt adott. Ha kellett, felgyújtott egy kukát, hogy bekapcsoljon a tűzjelző és elmaradjon a dolgozat. Mindenre hajlandó volt, azonban mindenért kért valamit cserébe. Hiszen így tanulta: ha segítesz, azért kapsz valamit. Volt, hogy ezt a valamit nem akarták neki odaadni, úgyhogy ő elvette, hiszen neki ez járt. Igen, Emily húzta a rövidebbet, lopás miatt eltanácsolták az iskolából.
A nagybátyja nem igazán tudott mit kezdeni a lánnyal, próbálta nevelni, megfeddte, leszidta, ajándékot adott neki, ha valamit jól csinált, de tulajdonképpen Emily semmire sem reagált, csak élt tovább a maga kis világában. Ekkor jött be a köztudatba a NerveGear. A nagybácsi terápiás lehetőséget látott az eszközben, úgy gondolta van rá esély, hogy a sisak segíthet stimulálni az agy hibásan működő területeit. Emily pedig… nos, neki a Sword Art Online kellett, miután hallott róla. Két legyet egy csapásra, a lány megkapta a játékot. Csak hát miután belépett, nem tudott többé kilépni… Igaz ő ezt nem is bánta. Újra képes volt mozgatni a bal karját, ami feldobta, nagy kedvvel vetette bele magát a játékba úgy is, hogy nem igazán tudta, mit kéne tennie. De mivel lány volt, ezért gyorsan talált segítséget, két fiú az aranyáért cserébe nagyon szívesen megtanította az alapokra.
Rinne, merthogy a játékban ezt a nevet használta a “harangszó” írásmódjával, egész gyorsan elsajátította a játékmenetet, és ha nem is túl gyorsan, de stabilan fejlődött. Ha talált valakit, akinek segítségre volt szüksége, gyorsan megegyeztek. Tudott barátokat szerezni, sokkal másabb volt ez a világ, mint az, amelyikből érkezett. Aztán… nos, a problémák végül itt is felbukkantak. Hiszen attól még, hogy ez egy virtuális világ, az emberek benne ugyanazok. Vagy talán még rosszabbak is. Vörös akkor lett, amikor egy férfi felajánlotta, hogy bármit megkap, ha lenullázza az egyik ismerőse HP-csíkját. Rinne éppen nagyon vágyott egy jobb mellvértre, így gondolkodás nélkül megtette. Segített valakin, és ezért még ő is kapott valami értékeset. Számára megérte.
Lassan rájött, hogy mi mindent szeretne elérni egy ilyen játékban, és elkezdett tudatosan építkezni. Tank akart lenni, aki bármilyen erős támadást fel tud fogni. Hiszen ezzel segít a legtöbbet. Ebbe az irányba kezdett el építkezni, de tisztában volt vele, hogy csak pontokkal és felszereléssel nem tudja elérni a célját. Képességek is kellenek neki. Olyan képességek, amik neki nincsenek meg, de meg tudja őket szerezni. Úgyhogy vadászni kezdett. A beállítottsága miatt ugyan naiv volt, a defektes agya miatt pedig végtelenül pozitív, de ostoba az nem volt. Látta, hogy nem minden pozitív tette jó mindenki számára. Látta, hogy az éremnek két oldala van. Felhajtást pedig nem szeretett volna. Kapóra jött neki egy fiú, akit a játék eleje óta ismert. Volt egy képessége, amivel el tudta fedni a kilétét. Onnantól kezdve pedig, hogy Rinne úgy érezte, erre a képességre szüksége van, nem lehetett megállítani.
Nemsokára a lány hírhedt lett alvilági körökben. Egyre többen keresték meg olyan kérésekkel a fantom démont, amikhez ők maguk gyengék voltak. Egy fickónak szüksége volt egy miniboss által dobott tárgyra, de nem akarta kockáztatni az életét, hogy megszerezhesse. Rinne viszont csatlakozott a csapathoz, és elérte, hogy az item biztosan nála kössön ki: megölte az összes csapattársát, és végül egyedül vitte be az utolsó ütést a szörnynek. És miközben a fantom énje lelkiismeret-furdalás nélkül megtett bármit bárkinek, a játékos énje számos embert mentett meg önzetlenül, hiszen Rinne tudta, hogy ha segít, azért kapni fog valamit. Minimum egy hálás pillantást, ami máris boldoggá tette. Bármerre járt, ha meglátott egy bajban lévő játékost, vagy akár csapatot, kérdés nélkül odasietett.
Azonban ahhoz, hogy igazán elégedettnek érezhesse magát, még hiányzott valami. Egy tárgy, egy pajzs, ami nem nála volt. Azonban úgy döntött, hogy mindent megtesz azért, hogy ez a valami hozzá kerüljön. Tudta, kinél van, hiszen a férfi hírhedt, mi több, híres volt. Megtalálni azonban egy jóféle tű volt a szénakazalban. Szerencséjére a sors a segítségére sietett, és küldött számára egy támpontot. A finom modorú, jóvágású, már-már tenyérbemászó férfi ennek az alaknak a halálát akarta, és Rinnét bízta meg a feladattal, hiszen saját elmondása szerint a megszokott bérgyilkosa visszadobta a felkérést, mondván túl rágós falat. Rinne azonban örömmel vállalta, és a férfi által adott tippek helyesnek bizonyultak. Innentől kezdve már csak meg kellett találnia a megfelelő alkalmat. Az alkalom pedig előbb-utóbb mindig felkínálja magát...
A történet kiteljesedése: https://swordartonline.hungarianforum.com/t2232-a-kaszas-keze#115587
Név: Emily White “Rinne”
Becenév: Shiro Oni
Nem: nő
Kaszt: lovag
Kor: 19
Kinézet: 163 centi magas, vékony testalkatú lány. Hosszú, ezüstszürke haját legtöbbször kibontva hordja, olyankor egészen a derekáig ér. Imád egy tonna páncélt magára húzni, de ha hétköznapi viseletről van szó, inkább a kényelmes ruhákra teszi le a voksát. Harci díszben jellemző a sisakján látható két démonszarv, amiről a becenevét is kapta, egyébként tengerészsapkát vesz fel, merthogy nem bírja ki, ha nincs a fején valami.
Jellem: Komplikált. Jó, persze, ezt kábé minden emberre rá lehet fogni. Ugyan van, aki egyszerű, mint egy faék, de aki elég intelligens ahhoz, hogy ne csak egy kis szeletét fogja fel a világnak, azért az már fel tud mutatni annyi bonyolultságot a jellemében, hogy rá lehessen sütni ezt a jelzőt. Emily se más tulajdonképpen. Van egy csomó szokása, mint az állandó sapkahordás, de élvezetet lel abban is, ha le tud tankolni egy erős támadást. Vagy többet. Szokása megmenteni másokat, nem feltétlenül azért, hogy megmentse őket, inkább azért, mert élvezi, ha megmutathatja az erejét, de a hálás pillantások is motiválják tulajdonképpen.
Könnyed, játékos jellem. Sokat nevet, kíváncsiskodik, néha kicsit már zavaróan közvetlen. De azért alapvetően ragadós a vidám hangulata, a pezsgése. Kissé figyelmetlen, könnyen bajba keveredik. Aztán… nos, észreveszed, hogy mennyire nem képes semmit sem komolyan venni. Hogy ez a könnyedsége igazából nemtörődömség. Hogy azért tűnik állandóan vidámnak, mert nem tud szomorú lenni. Először talán csak azt hiszed, hogy érzéketlen, de aztán rájössz, hogy tényleg nem tud különbséget tenni a jó és a rossz dolgok között. Nem ismeri a negatív érzéseket. Nem érez lelkiismeret-furdalást, nem érez félelmet. Ő ugyanúgy boldogan segít, ha meg kell menteni a fán ragadt kismacskát, és akkor is, ha meg kell ölni, hiszen csak azt látja, hogy ezzel segített valakinek.
Ha Emily-nek megtetszik valami, akkor azt ő megszerzi. Bármi áron. Akkor könnyű, ha valami kézzelfogható dologról van szó. Egy sapkáról, amit bárhol lehet kapni. Egy süteményről a cukrászdában. Talán már csak azért is megveszed neki, mert örömet okozol, és a csillogó szemei téged is feldobnak. Ha azonban valami különlegesre fáj a foga… mondjuk az epikus sisakodra, vagy a képességedre, nos, akkor peched van.
Emily az a vörös játékos, aki mindamellett, hogy megölt több tucat játékost, legalább tízszer ennyit meg is mentett a biztos halálból. A tettei között nem érez különbséget. Ő csak használja az erejét, amiért kemény munkával megdolgozott.
Képességek
Név: Nisemono
Leírás: Miután szemtanúja volt egy képességnek, le tudja másolni azt. A lemásolt képességet három körön belül fel kell használnia, különben elveszti, kivéve ha a képesség gazdája ez idő alatt meghal. Ilyenkor mintegy megörökli a képességet. Legfeljebb annyi lemásolt képessége lehet, ahány helye van ilyen skilleknek (tehát 10. szinten kettő, 20. szinten három, stb.), és a Nisemono képességet leszámítva semmilyen más saját képessége nem lehet. A kopizott képességeket szabadon kidobhatja, hogy helyet csináljon egy újabbnak, de értelemszerűen újra megtanulni ezeket már nem tudja.
Copy #1
Név: Codename Shadow
Típus: passzív játékszínesítő
Leírás: A képesség befolyásolja, hogyan érzékeli Emily-t a környezete. Tulajdonképpen a szoftver azon részét csapja be, mely a teljesítmény javítása érdekében csak azokat az elemeket rajzolja meg nagy felbontásban, melyekre a játékos ráfókuszál. Ha a képesség aktív, és valaki rápillant a lányra, ugyanazt az elmosódott foltot látja, amit a látómezeje legszélén is. Így kivehetetlen a neve, homályos körvonallá silányul a sziluettje és kissé torzul a hangja is. Mindeközben a környezet ugyanolyan éles és részletes marad, mint egyébként.
Korlátok: Bár talán valamennyire zavaró lehet, harc közben nem jelent semmiféle előnyt az abnormális külső. A képesség használata nem dobáshoz, hanem egy tárgy (jelen esetben egy csuklya) felvételéhez köthető.
Copy #2
Név: Shield of the Promised Victory
Típus: permanens
Leírás: Emily pajzsa nem csak rúnát, hanem más felszereléseket is képes elnyelni, hogy erősödjön. A pajzshoz a rúna mellett hozzá lehet adni a pajzs kivételével minden felszerelés típusból egyet, melyek ugyanúgy növelik a képesség használójának statjait, mint a rúna teszi.
Korlátok: Az extra felszerelések csak a pajzs és az élet értékét növelik, más statot nem erősítenek. Minden további pont, amit adna egy felszerelés, negatív értékként befolyásolja a pontozást. Ha egy felszerelés pontlevonást ad, az változatlan marad. Az itemek képessége megmarad, de ha több speciális felszerelést is felszerelnek ilyen módon, csak egy képesség hatása érvényesül, ami nem változtatható játékonként, csak akkor ha a kiválasztott tárgy nem marad Emily tulajdonában. A képesség által szerzett páncél és élet nem a pajzs pontjaihoz tartozik, hanem a rúna értékeihez adódik hozzá. Végül a karakter a “rendes” felszereléséből a pajzsot magát kivéve nem kaphat se páncélt, se életet.
Copy #3
Név: Spiked Armour
Típus: aktív
Leírás: A képesség használatához meg kell ütni a pajzsot a fegyverrel. A szörnyek ezután a használóra összpontosítanak, aki nagyfokú védelmet élvez ezalatt. Aktív képesség esetén minden a használót ért sebzés 80%-át felfogja a pajzsa, a maradék 20%-ot pedig amellett, hogy benyeli, visszasebzi az ellenfélre. Tehát 100 sebzés esetén 20 sebzés éri a karaktert, és 20 sebzés éri az ellenfelét is.
Korlátok: A képesség három (kis)körig tart, ezalatt a használójának a pajzsa mögé kell bújnia, így támadni képtelen (beleértve azt a kört is, amikor a képességet aktiválja). Mellékcselekvést használhat. A képesség végével a szörnyek az eredeti célpontjukhoz térnek vissza. A képesség egy harcban csak egyszer használható. A képesség működik PvP harcban is, értelemszerűen akkor nem tudja támadásra kényszeríteni az ellenfele(ke)t, de a sebzéscsökkenés és a visszasebzés működik.
Copy #4
Név: Health Overload
Típus: passzív
Leírás: Minden gyógyítás, amit a képesség tulajdonosa használ, vagy rajta alkalmaznak, legyen az képesség, potion vagy kristály hatása, túl tudja tölteni a karakter maximális életerőpontját.
Korlátok: A képességnek nincs felső határa, de amíg a maximális felett vannak a HP-pontjai, addig a fegyverkezelése, a sebzése és a kitartása is 50%-os debuffot szenved el. Fegyverkezelés esetén legalább eggyel mindig nagyobbat kell dobnia, akkor is, ha a debuff nem változtatna a találati arányokon.
Copy #5
Név: ???
Leírás: mindenkori üres slot az ideiglenes, harc közben kopizott képességekhez
Előtörténet
Emily ausztrál, a legnagyobb északi város, Darwin szülötte. A szülei egy sétahajózással foglalkozó céget igazgattak, innen ered a lány szeretete a víz és a tenger iránt. A vakáció nagyjából minden évben abból állt, hogy hajóról-hajóra vándorolt, és bejárta az összes környékbeli szigetet, de ezen kívül is rengeteg időt töltött a mólókon. Kislány kora óta segített a matrózoknak, akik eleinte nyilván nem merték a főnök lányát eltessékelni, aztán ahogy cseperedett és beletanult a dolgokba, már valóban segítség volt számukra az apró dolgokban. Emily lelkes volt és nagyon tanulékony, rövidesen a tengerészek kedvencévé vált, és nem csak azért halmozták el dicséretekkel, mert muszáj volt, hanem mert meg is érdemelte. Ez pedig csak tovább motiválta Emilyt.
Nem voltak szegények, szóval a kislány kábé mindent megkapott, amire vágyott, viszont úgy nevelték, hogy ezért neki is tennie kell, ingyen nem jár semmi. Ha segített a házimunkában vagy éppen a kikötőben, azért kérhetett valami jutalmat, így akár kérés nélkül is kereste a módját, hogyan tudna segíteni. Már-már túlzásba is vitte alkalmanként az örökös segíteni akarást, és volt egy pont, amikor tudomására hozták, ez már inkább idegesítő, semmint hasznos, de ez nem vetette vissza a lelkesedését. Ez nem…
Időnként előfordult, hogy ilyen-olyan balesetek érték a mólón. Ráesett egy doboz, beleesett a vízbe, felhorzsolta kötéllel a bőrét, ilyesmik. Ez benne volt a pakliban nem csak egy kisgyereknél, de a felnőtt matrózoknál is. A legkomolyabb sérülése azonban csupán egy ficam volt. Tudott vigyázni magára a kora ellenére is, mindenre nagyon odafigyelt, és nem ment veszélyes helyekre. Minden baj, ami érte, az önhibáján kívül történt, kivéve talán az, amikor tizenegy évesen csúnyán elvágta az ujját krumplipucolás közben. Egy évvel később viszont egy szerencsétlen baleset örökre megváltoztatta az életét. Egy acélsodrony pattant el, az elszabadult kötél pedig lesodorta a hajó fedélzetéről, pechére nem a vízbe, hanem a mólóra, és még nagyobb pechére a kobakjára esett. A fejét érő trauma miatt két hónapra kómába esett, és súlyosan károsodott az agya és a nyaki csigolyái is, aminek következtében részlegesen lebénult a bal oldala, egész pontosan a bal karját nem tudta mozgatni többé, valamint sérült az érzelmekért felelős terület is. Bizonyos érzelmeket, mint a félelem, vagy a szomorúság tulajdonképpen elveszített.
Mivel Emily nagybátyja agysebészként dolgozott Japánban, a család úgy látta jónak, ha ő kezeli a kislányt, ezért amíg kómában volt, addig átszállították Oszakába. Összességében hat hónapot töltött kórházban, de miután felépült, sem ment végül vissza Ausztráliába. A speciális kezelések miatt Japánban maradt, a nagybátyja befogadta. Igyekezett megtalálni a módját annak, hogy működésre bírja legalább a lány karját, azonban a kísérletek rendre kudarccal zárultak. Emily ebből szinte semmit sem érzékelt, egyáltalán nem érzett kétségbeesést, vagy szomorúságot, mert csak az egyik kezét tudta használni. Optimistán látta a jövőjét, azt hajtogatta, hogy egy kézzel is képes lesz ugyanarra, amire mindenki más.
Nagyjából egy évvel a baleset után végül visszatért a mindennapi életbe. Beiratkozott egy közeli iskolába. Addigra már alapszinten ki tudta fejezni magát japánul is, és ismerte a legalapvetőbb szokásokat, de persze ettől még teljesen idegen volt a helyi gyerekek számára. Egy külföldi tanuló, aki mindig mosolyog, folyton tapogatja őket, és még a kezét se tudja mozgatni? Hát, nem lett sok barátja. Sőt, egy se. Volt viszont néhány lány, aki célpontot látott benne. Rendszeresen szekálták, először ártatlan tréfákkal, mint a nyakába borított krétapor, vagy az eltüntetett könyvek, de mivel Emily mindig velük nevetett ezeken, szépen lassan eldurvultak a tréfák. Ragasztó a széken, rajzszög és borotva a cipőben… egészen odáig mentek, hogy belenyomták a lány fejét a vécébe. Semmivel sem tudták megtörni. Számukra Emily ijesztővé vált. Nagyon ijesztővé. Végül az érzéketlen karján élték ki a dühüket. Az egyik tanár vette észre, hogy vérzik az alkarja, és az orvosi szobában végül kiderült minden, miközben ellátták a vágást. Nagy botrány kerekedett az esetből, ami Emily számára is kellemetlen volt a felhajtás miatt. Ekkor döntötte el, hogy a hasonló eseteket szeretné megelőzni.
Időközben a kevésbé lestresszelt osztálytársai rájöttek, hogy Emily annyira nem is ijesztő, sőt, szívesen segített bármiben, ha kérték. Mivel szorgalmas és jó tanuló volt, ezért már akadt olyan is, aki megkérte, hogy korrepetálja őt. Egy-egy fesztiválnál pedig, ahol az egész osztálynak együtt kellett dolgoznia, nélkülözhetetlenné vált a segítsége. És persze megjelentek azok is, akik kihasználták az önzetlenségét… Jól érzed, ebből is baj lett. Pedig Emily naivan azt hitte, ezzel biztosan megelőzi a nagy felhajtással járó eseteket. Máshogy nem is tudta felfogni. Ő csak segített. Ha kellett, elvett valamit. Ha kellett, pénzt adott. Ha kellett, felgyújtott egy kukát, hogy bekapcsoljon a tűzjelző és elmaradjon a dolgozat. Mindenre hajlandó volt, azonban mindenért kért valamit cserébe. Hiszen így tanulta: ha segítesz, azért kapsz valamit. Volt, hogy ezt a valamit nem akarták neki odaadni, úgyhogy ő elvette, hiszen neki ez járt. Igen, Emily húzta a rövidebbet, lopás miatt eltanácsolták az iskolából.
A nagybátyja nem igazán tudott mit kezdeni a lánnyal, próbálta nevelni, megfeddte, leszidta, ajándékot adott neki, ha valamit jól csinált, de tulajdonképpen Emily semmire sem reagált, csak élt tovább a maga kis világában. Ekkor jött be a köztudatba a NerveGear. A nagybácsi terápiás lehetőséget látott az eszközben, úgy gondolta van rá esély, hogy a sisak segíthet stimulálni az agy hibásan működő területeit. Emily pedig… nos, neki a Sword Art Online kellett, miután hallott róla. Két legyet egy csapásra, a lány megkapta a játékot. Csak hát miután belépett, nem tudott többé kilépni… Igaz ő ezt nem is bánta. Újra képes volt mozgatni a bal karját, ami feldobta, nagy kedvvel vetette bele magát a játékba úgy is, hogy nem igazán tudta, mit kéne tennie. De mivel lány volt, ezért gyorsan talált segítséget, két fiú az aranyáért cserébe nagyon szívesen megtanította az alapokra.
Rinne, merthogy a játékban ezt a nevet használta a “harangszó” írásmódjával, egész gyorsan elsajátította a játékmenetet, és ha nem is túl gyorsan, de stabilan fejlődött. Ha talált valakit, akinek segítségre volt szüksége, gyorsan megegyeztek. Tudott barátokat szerezni, sokkal másabb volt ez a világ, mint az, amelyikből érkezett. Aztán… nos, a problémák végül itt is felbukkantak. Hiszen attól még, hogy ez egy virtuális világ, az emberek benne ugyanazok. Vagy talán még rosszabbak is. Vörös akkor lett, amikor egy férfi felajánlotta, hogy bármit megkap, ha lenullázza az egyik ismerőse HP-csíkját. Rinne éppen nagyon vágyott egy jobb mellvértre, így gondolkodás nélkül megtette. Segített valakin, és ezért még ő is kapott valami értékeset. Számára megérte.
Lassan rájött, hogy mi mindent szeretne elérni egy ilyen játékban, és elkezdett tudatosan építkezni. Tank akart lenni, aki bármilyen erős támadást fel tud fogni. Hiszen ezzel segít a legtöbbet. Ebbe az irányba kezdett el építkezni, de tisztában volt vele, hogy csak pontokkal és felszereléssel nem tudja elérni a célját. Képességek is kellenek neki. Olyan képességek, amik neki nincsenek meg, de meg tudja őket szerezni. Úgyhogy vadászni kezdett. A beállítottsága miatt ugyan naiv volt, a defektes agya miatt pedig végtelenül pozitív, de ostoba az nem volt. Látta, hogy nem minden pozitív tette jó mindenki számára. Látta, hogy az éremnek két oldala van. Felhajtást pedig nem szeretett volna. Kapóra jött neki egy fiú, akit a játék eleje óta ismert. Volt egy képessége, amivel el tudta fedni a kilétét. Onnantól kezdve pedig, hogy Rinne úgy érezte, erre a képességre szüksége van, nem lehetett megállítani.
Nemsokára a lány hírhedt lett alvilági körökben. Egyre többen keresték meg olyan kérésekkel a fantom démont, amikhez ők maguk gyengék voltak. Egy fickónak szüksége volt egy miniboss által dobott tárgyra, de nem akarta kockáztatni az életét, hogy megszerezhesse. Rinne viszont csatlakozott a csapathoz, és elérte, hogy az item biztosan nála kössön ki: megölte az összes csapattársát, és végül egyedül vitte be az utolsó ütést a szörnynek. És miközben a fantom énje lelkiismeret-furdalás nélkül megtett bármit bárkinek, a játékos énje számos embert mentett meg önzetlenül, hiszen Rinne tudta, hogy ha segít, azért kapni fog valamit. Minimum egy hálás pillantást, ami máris boldoggá tette. Bármerre járt, ha meglátott egy bajban lévő játékost, vagy akár csapatot, kérdés nélkül odasietett.
Azonban ahhoz, hogy igazán elégedettnek érezhesse magát, még hiányzott valami. Egy tárgy, egy pajzs, ami nem nála volt. Azonban úgy döntött, hogy mindent megtesz azért, hogy ez a valami hozzá kerüljön. Tudta, kinél van, hiszen a férfi hírhedt, mi több, híres volt. Megtalálni azonban egy jóféle tű volt a szénakazalban. Szerencséjére a sors a segítségére sietett, és küldött számára egy támpontot. A finom modorú, jóvágású, már-már tenyérbemászó férfi ennek az alaknak a halálát akarta, és Rinnét bízta meg a feladattal, hiszen saját elmondása szerint a megszokott bérgyilkosa visszadobta a felkérést, mondván túl rágós falat. Rinne azonban örömmel vállalta, és a férfi által adott tippek helyesnek bizonyultak. Innentől kezdve már csak meg kellett találnia a megfelelő alkalmat. Az alkalom pedig előbb-utóbb mindig felkínálja magát...
A történet kiteljesedése: https://swordartonline.hungarianforum.com/t2232-a-kaszas-keze#115587
A karakter örökli Yachi és Tachi expjét és aranyát, valamint összes itemét és nyersanyagát ( Yachi leltár és Tachi leltár ).
Jártasságok árát kérem szépen vissza, kivéve Yachi kristályírás szintjét, valamint Tachi növénylátását, azokat megtartom, akárcsak Yachi receptjeit.
Rinne- Lovag
- Hozzászólások száma : 305
Join date : 2018. Sep. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Rinne
No halihó!
Streával megbeszéltétek a képességeket, pipa! A háttértörténet érdekes volt, kíváncsi vagyok a továbbiakra. Az előtörténetedet elfogadom!
7409 exp (43. szint), valamint 35121 arany jár neked. 215 szabadon elosztható pont jár neked, amit a lovag kaszt alapjára osztogathatsz:
Élet: 4
Fegyverkezelés: 1
Erő: 1
Kitartás: 2
Gyorsaság: 1
Speciális képesség: 1
Továbbá a megmaradt jártasságaid (T3 Kristályírás: 248; T3 Növénylátás: 241) az új karakterlapodon fel lesz tüntetve. A tárgyakat csekkoltam, rendben vannak. Szerintem nem kell mondanom, ismered erre a járást! Kreálj egy adatlapot, oszt uccu játszani!
Streával megbeszéltétek a képességeket, pipa! A háttértörténet érdekes volt, kíváncsi vagyok a továbbiakra. Az előtörténetedet elfogadom!
7409 exp (43. szint), valamint 35121 arany jár neked. 215 szabadon elosztható pont jár neked, amit a lovag kaszt alapjára osztogathatsz:
Élet: 4
Fegyverkezelés: 1
Erő: 1
Kitartás: 2
Gyorsaság: 1
Speciális képesség: 1
Továbbá a megmaradt jártasságaid (T3 Kristályírás: 248; T3 Növénylátás: 241) az új karakterlapodon fel lesz tüntetve. A tárgyakat csekkoltam, rendben vannak. Szerintem nem kell mondanom, ismered erre a járást! Kreálj egy adatlapot, oszt uccu játszani!
Eugeo- Mesélő
- Hozzászólások száma : 129
Join date : 2014. Apr. 23.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.