[hardcore] Egy régi tartozás. Yuuki vs Cear.
4 posters
1 / 1 oldal
[hardcore] Egy régi tartozás. Yuuki vs Cear.
Volt egy nagyon hosszú idő, mikor nem voltam teljesen ura magamnak. Úgy néz ki, hogy ennek a szakasznak hamarosan vége, vagy már teljesen befejezödött. Azért nem akarom elkiabálni a dolgot, hisz még akármelyik pillanatban visszaeshetek abba a mély és borzongó lelkiállapotba. Mivel már úgy érzem egyre kisebb bennem a szorongás, úgy döntöttem, ismét megpróbálok visszatérni a porondra. Már csak azért is, mert Asu örökségét dobnám el magamtól azzal, hogy nem teszem magam próbára semmilyen küzdelemben.
Rengeteget változtam ez idő alatt, és rengeteg olyan dolgot megtudtam magamról, amit sosem gondoltam volna azelőtt.
Az egyik ilyen a hatalmas dűh, ami bennem ég. Dűhös vagyok Kayabára, akire egyszer rég felnéztem, Aincradra, ami a gondtalan élet illúzióját vetiti felénk, Asura, aki itthagyott miután felnyitotta a szemem, és végül magamra, amiért hagytam magam irányítani. A dühöt, ha nem is sikerül elfolytanom, meg kell tanulnom lecsillapítanom, vagy irányítanom, különben nem tudok koncentrálni. Ami viszont fontos a képességeim használatánál.
De nem csak a dűh az egyetlen, ami megváltoztatott. Rengeteget változott a gondolkodásmódom, és az életfelfogásomon.
Nem vagyok benne teljesen biztos, hogy végleg letelt az idő, amit a gyásszal töltöttem, ugyanis az elmúlt fél évben már kétszer is éreztem így, és mindkétszer egy aréna keretein belül akartam felemelkedni hamvaimból.
Az első küzdelemnek már az elején megfutamodtam, míg a másik küzdelmen meg se jelentem.
Most az akkori kihívómat keresem fel, hogy én hívjam meg őt egy küzdelemre.
Meglepetésemre el is fogadja a kihívásomat. Nem várok igazán sokat ettől a küzdelemtől, hisz több, mint fél évig semmit se fejlödtem, miközben mindenki másnak körülöttem rengeteg esélye volt, hogy túlszárnyaljon engem...
szint: 35
élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:2/0
Irányítás:30/47
Kitartás:28/7
Gyorsaság:36/79
spec:17/0
páncél /65
Rengeteget változtam ez idő alatt, és rengeteg olyan dolgot megtudtam magamról, amit sosem gondoltam volna azelőtt.
Az egyik ilyen a hatalmas dűh, ami bennem ég. Dűhös vagyok Kayabára, akire egyszer rég felnéztem, Aincradra, ami a gondtalan élet illúzióját vetiti felénk, Asura, aki itthagyott miután felnyitotta a szemem, és végül magamra, amiért hagytam magam irányítani. A dühöt, ha nem is sikerül elfolytanom, meg kell tanulnom lecsillapítanom, vagy irányítanom, különben nem tudok koncentrálni. Ami viszont fontos a képességeim használatánál.
De nem csak a dűh az egyetlen, ami megváltoztatott. Rengeteget változott a gondolkodásmódom, és az életfelfogásomon.
Nem vagyok benne teljesen biztos, hogy végleg letelt az idő, amit a gyásszal töltöttem, ugyanis az elmúlt fél évben már kétszer is éreztem így, és mindkétszer egy aréna keretein belül akartam felemelkedni hamvaimból.
Az első küzdelemnek már az elején megfutamodtam, míg a másik küzdelmen meg se jelentem.
Most az akkori kihívómat keresem fel, hogy én hívjam meg őt egy küzdelemre.
Meglepetésemre el is fogadja a kihívásomat. Nem várok igazán sokat ettől a küzdelemtől, hisz több, mint fél évig semmit se fejlödtem, miközben mindenki másnak körülöttem rengeteg esélye volt, hogy túlszárnyaljon engem...
szint: 35
élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:2/0
Irányítás:30/47
Kitartás:28/7
Gyorsaság:36/79
spec:17/0
páncél /65
- spec item::
- Artemis (+9 irányítás +6 fegyverkezelés)
Szint: 8
Exp: 1/80
Tulajdonos: Cearso
Az Artemis egy törhetetlen, hajlékony fából készült íj. Nyilait magától tölti az íjba, így felajzás után automatikusan bele kerül egy nyíl. Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egy, majd az előző értékhez megint plusz egy, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét. Tehát maximálisan annyi plusz érhető el, mint amennyi a fegyver szintje.
Az Artemis akkor fejlődik, ha használója kíméletes küzdelemben vesz részt. Minden olyan küzdőtér és aréna alap expjének huszonöt százalékát kapja meg, ahol az ellenfél életben maradt.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: [hardcore] Egy régi tartozás. Yuuki vs Cear.
Továbbra is igyekeztem rendületlenül haladni előre az aréna ranglétráján immáron nem csak hardcore de sima kategóriában is. Ott megvolt az első győzelmem Tachi ellen és különös módon de rengeteg önbizalmat adott. Már nem az erőmmel vagy a képességeimmel kapcsolatban. Azzal sose volt gond. Továbbra is úgy tartottam, hogy Hinarin kívül senki nem tudna legyőzni. Önmagammal kapcsolatban változott nagyban a hozz állásom. Vicces, hogy pont egy olyan pökhendi, perverz, szemét alak kellet hozzá, hogy jobban elfogadjam magam.
Mondjuk a mostani harc nem volt betervezve. Általában én magam keresek ellenfelet, vagy csak szimplán befoglalom az arénát kihívót keresve. Most azonban engem hívtak ki harcra igaz Cearsot korábban már próbáltam csatába invitálni de nem jelent meg. Talán pont ez miatt akarta most pótolni. Bevallom kicsit vágytam arra, hogy jól elgyapáljam. Még előttem volt az első találkozás emléke és bár az csak a gyerekes hülyeségem miatt lett negatív valahogy örökre beírta magát azok közé az emberek közé akiknek szívesen megsimogatnám az arcát. Pedig szerencsétlen srác tényleg nem tett semmi rosszat ellenem. Minden esetre elfogadtam a kihívást és meg is jelentem. A szokásos köszönést esetleg némi csevejt letudva rögtön a tárgyra is tértem.
- Kihívott jogán szeretném én kiválasztani a küzdőteret. - Mondtam majd ha nem volt különösebb ellenvetése akkor neki is láttam. Emlékeim szerint íjász volt bár azt már nem tudtam, hogy azért mert láttam nála íjat vagy Shu mondta korábban vagy talán bosson láttam. Minden esetre ez jó lehetőség volt, hogy én is gyakoroljam az íjászatot és ellesek néhány trükköt. Persze ettől független igyekeztem az előnyömre formálni a terepet. Egy viszonylag nagy tágas rét viszont telezsúfoltam mindenféle terep tárgyal amik majd fedezékül szolgálhatnak. Szénabála, kerítés részek, rengeteg fa aminek köszönhetően kezdett "be erdősődni". Meg ami a csövön kifér. A lényeg, hogy megfogja a nyilakat.
- Szólj ha mehet. - Mosolyodtam el felé majd még odaszúrtam egy sok sikert és elkezdtem magam is felkészülni a harcra.
Karakter tulajdonságai: Kurokawa Yuuki
Alap adatok
Név: Kurokawa Yuuki
Kaszt: Harcművész
Szint: 38
Céh: Justice League
Indikátor: Zöld
Pontozás
Élet: 39 (+0) =39
Fegyverkezelés: 52 (+14) =66
Erő: 22 (+105) =127
Kitartás: 27 (+ =35
Gyorsaság: 44 (+41) =85
Spec. Képesség: 16 (+34) =50
Páncél: (+70) =70
Kurokawa Yuuki (38) - HP:195 | F:66 | E:127 | K:35 | GY:85 | S:50 | P:70
Felszerelés
Jobb kéz: Metamorph 11. szint ( +16 Erő +2 Gyorsaság +7 Spec. Képesség )
Rúna: Tövis Rúna ( +14 Erő )
Testpáncél: Platinum Láncing ( +2 Fegyverkezelés +13 Spec. Képesség +30 Páncél )
Sisak: Obszidián Burgonet ( +12 Erő +3 Spec. Képesség +30 Páncél )
Csizma: Egyedi Pegazus Bakancs ( +8 Fegyverkezelés +25 Gyorsaság +3 Spec. Képesség )
Köpeny: Egyedi Szivárvány Köpeny ( +4 Erő +8 Kitartás +4 Fegyverkezelés +4 Gyorsaság +8 Spec. Képesség +10 Páncél )
Gyűrű: Egyedi A viking Zerios Gyűrűje ( +27 Erő +5 Gyorsaság )
Gyűrű: Egyedi Vikinggyűrű ( +27 Erő +5 Gyorsaság )
Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Észlelés: 3. szint
Látás: 3. szint
Súlyemelés: 2. szint
Akrobatika: 2. szint
Ugrás: 2. szint
Másodlagos jártasságok
Növénylátás: Tier 1, 74. szint
Potifőzés/Méregkeverés: Tier 1, 8. szint
Harmadlagos jártasságok
Lovaglás: Haladó, 400. szint
További infók
Életpontok (100%, Zöld): 195
Életpontok (50%, Sárga): 97
Életpontok (20%, Piros): 39
Páncél: 70
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés: 127
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül): 111
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül): 22
Tárgybónuszok
Obszidián Burgonet: Minden további ritka/egyedi/legendás felszerelés/fegyver után +1 erőt ad.
Pegazus Bakancs: egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható.
Szivárvány Köpeny: Egy harcban egyszer egy célpontot 3 körre megvakít, a megvakult célpont csak 4 vagy afölötti dobással találhat el.
A viking Zerios Gyűrűje: harconként kétszer a használó életét, páncélját és cselekvéspontjait egy körrel azelőtti státuszukra állíthatja vissza, nem lehet egymást követő körökben használni.
Vikinggyűrű: az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot
Mondjuk a mostani harc nem volt betervezve. Általában én magam keresek ellenfelet, vagy csak szimplán befoglalom az arénát kihívót keresve. Most azonban engem hívtak ki harcra igaz Cearsot korábban már próbáltam csatába invitálni de nem jelent meg. Talán pont ez miatt akarta most pótolni. Bevallom kicsit vágytam arra, hogy jól elgyapáljam. Még előttem volt az első találkozás emléke és bár az csak a gyerekes hülyeségem miatt lett negatív valahogy örökre beírta magát azok közé az emberek közé akiknek szívesen megsimogatnám az arcát. Pedig szerencsétlen srác tényleg nem tett semmi rosszat ellenem. Minden esetre elfogadtam a kihívást és meg is jelentem. A szokásos köszönést esetleg némi csevejt letudva rögtön a tárgyra is tértem.
- Kihívott jogán szeretném én kiválasztani a küzdőteret. - Mondtam majd ha nem volt különösebb ellenvetése akkor neki is láttam. Emlékeim szerint íjász volt bár azt már nem tudtam, hogy azért mert láttam nála íjat vagy Shu mondta korábban vagy talán bosson láttam. Minden esetre ez jó lehetőség volt, hogy én is gyakoroljam az íjászatot és ellesek néhány trükköt. Persze ettől független igyekeztem az előnyömre formálni a terepet. Egy viszonylag nagy tágas rét viszont telezsúfoltam mindenféle terep tárgyal amik majd fedezékül szolgálhatnak. Szénabála, kerítés részek, rengeteg fa aminek köszönhetően kezdett "be erdősődni". Meg ami a csövön kifér. A lényeg, hogy megfogja a nyilakat.
- Szólj ha mehet. - Mosolyodtam el felé majd még odaszúrtam egy sok sikert és elkezdtem magam is felkészülni a harcra.
Karakter tulajdonságai: Kurokawa Yuuki
Alap adatok
Név: Kurokawa Yuuki
Kaszt: Harcművész
Szint: 38
Céh: Justice League
Indikátor: Zöld
Pontozás
Élet: 39 (+0) =39
Fegyverkezelés: 52 (+14) =66
Erő: 22 (+105) =127
Kitartás: 27 (+ =35
Gyorsaság: 44 (+41) =85
Spec. Képesség: 16 (+34) =50
Páncél: (+70) =70
Kurokawa Yuuki (38) - HP:195 | F:66 | E:127 | K:35 | GY:85 | S:50 | P:70
Felszerelés
Jobb kéz: Metamorph 11. szint ( +16 Erő +2 Gyorsaság +7 Spec. Képesség )
Rúna: Tövis Rúna ( +14 Erő )
Testpáncél: Platinum Láncing ( +2 Fegyverkezelés +13 Spec. Képesség +30 Páncél )
Sisak: Obszidián Burgonet ( +12 Erő +3 Spec. Képesség +30 Páncél )
Csizma: Egyedi Pegazus Bakancs ( +8 Fegyverkezelés +25 Gyorsaság +3 Spec. Képesség )
Köpeny: Egyedi Szivárvány Köpeny ( +4 Erő +8 Kitartás +4 Fegyverkezelés +4 Gyorsaság +8 Spec. Képesség +10 Páncél )
Gyűrű: Egyedi A viking Zerios Gyűrűje ( +27 Erő +5 Gyorsaság )
Gyűrű: Egyedi Vikinggyűrű ( +27 Erő +5 Gyorsaság )
Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Észlelés: 3. szint
Látás: 3. szint
Súlyemelés: 2. szint
Akrobatika: 2. szint
Ugrás: 2. szint
Másodlagos jártasságok
Növénylátás: Tier 1, 74. szint
Potifőzés/Méregkeverés: Tier 1, 8. szint
Harmadlagos jártasságok
Lovaglás: Haladó, 400. szint
További infók
Életpontok (100%, Zöld): 195
Életpontok (50%, Sárga): 97
Életpontok (20%, Piros): 39
Páncél: 70
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés: 127
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül): 111
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül): 22
Tárgybónuszok
Obszidián Burgonet: Minden további ritka/egyedi/legendás felszerelés/fegyver után +1 erőt ad.
Pegazus Bakancs: egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható.
Szivárvány Köpeny: Egy harcban egyszer egy célpontot 3 körre megvakít, a megvakult célpont csak 4 vagy afölötti dobással találhat el.
A viking Zerios Gyűrűje: harconként kétszer a használó életét, páncélját és cselekvéspontjait egy körrel azelőtti státuszukra állíthatja vissza, nem lehet egymást követő körökben használni.
Vikinggyűrű: az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: [hardcore] Egy régi tartozás. Yuuki vs Cear.
Sorrend: Cear gyorsabb (nincs aktív rejtőzés/lopakodás bónusz)
többletkör: (115, 85) (115/85=1,3) Cear körönként 1,3 SP-t kap, Yuuki 1-et
támadás: (61, 66) Cear 3, vagy afölött talál, Yuuki 2, vagy afölött talál, ami íjász kikerülés kasztbónusz miatt eggyel nő, tehát Yuuki 3, vagy afölött talál
Spec képesség (17, 50) (50/17=2,9)
Cear 5 vagy afölött használhat képességet, Yuuki 3 vagy afölött használhat képességet.
Megérkeztem az arénába, és tisztelettudóan köszöntem, és megnyugodva vettem tudomásul, hogy nem kell a múltkori távollétem miatt magyarázkodnom. Nem esett volna nagyon nehezemre, de sokkal jobb, hogy ilyen nehézségek nélkül el tudunk kezdeni harcolni. Most nem a győzelem a célom, hanem szeretnék egy kicsit visszarázódni a küzdelmekbe. A komoly küzdelmekbe, nem azokba, amiket Shuval szoktunk játszani. Szóval hiába nem a győzelem a célom, azért beleadok a küzdelembe mindent, amim van, és nem sajnálok használni.
-Tiéd a megtiszteltetés, Csinálj, amit akarsz. Viszont egy kérdés még előtte, ha már ilyen jól tisztában vagy a jogaiddal, mi legyen az itemhasználattal?
Akárhogy is válaszol, megvárom, hogy milyen csatateret is fog nekünk választani. Persze én nem terveztem semmilyen itemet elhasználni a küzdelem során, viszont jó tudni, ő hogyan áll hozzá ehhez a kérdéshez.
Egy rét olyan tereptárgyakkal, amik zavarnának, ha közönséges íj lenne nálam. Viszont nem ez a helyzet. A fény megtalálja az utat ott, ahol egy szilárd tárgy mozgása véget érne. Persze biztos vannak helyzetek, ahol nem ilyen egyszerű a dolog, vagy esetleg lenne egyszerűbb megoldása is a helyzetnek, de a makacsságom már jó párszor bebizonyította, hogy az leggyorsabb út, az egyenes út. Még ha nem is a leghasznosabb az esetek többségében. Ez viszont engem a legkisebb mértékben sem szokott zavarni.
Ha egyszer már a makacsságomnál tartunk ezt a küzdelmet is pontosan úgy fogom elkezdeni, ahogy minden másikat, elbújok az egyik fa takarásába, majd onnan kiáltok ki:
-Felőlem kezdhetjük.
Felajzom az Artemiszt. Majd elsuttogom neki a bátorító szavaimat. (Amik leginkább engem bátorítanak.)
-Ragyogj.
Csodás érzés tölt el, ahogy a régen látott fénynyilak oly sok idő után újra felragyognak a legendás fegyveren.
Kihajolok egy pillanatra a fa takarásából, és próbálok a meglepetés és gyorsaság erejével lecsapni, ahogy egy nyílzápor zúg az ellenfelem felé.
Majd visszahajolok a fa mögé, várva az ellenfelem reakciójára.
nyílzápor. (Elvesz egy támadási lehetőséget.)
Minden találat (V vagy VI) után Yuuki 39-et sebzödik. (Maximum 117-et), Minden találattal eggyel nő Artemis sebzése.
CSP: -17 (158/175)
SP: 0.3
többletkör: (115, 85) (115/85=1,3) Cear körönként 1,3 SP-t kap, Yuuki 1-et
támadás: (61, 66) Cear 3, vagy afölött talál, Yuuki 2, vagy afölött talál, ami íjász kikerülés kasztbónusz miatt eggyel nő, tehát Yuuki 3, vagy afölött talál
Spec képesség (17, 50) (50/17=2,9)
Cear 5 vagy afölött használhat képességet, Yuuki 3 vagy afölött használhat képességet.
Megérkeztem az arénába, és tisztelettudóan köszöntem, és megnyugodva vettem tudomásul, hogy nem kell a múltkori távollétem miatt magyarázkodnom. Nem esett volna nagyon nehezemre, de sokkal jobb, hogy ilyen nehézségek nélkül el tudunk kezdeni harcolni. Most nem a győzelem a célom, hanem szeretnék egy kicsit visszarázódni a küzdelmekbe. A komoly küzdelmekbe, nem azokba, amiket Shuval szoktunk játszani. Szóval hiába nem a győzelem a célom, azért beleadok a küzdelembe mindent, amim van, és nem sajnálok használni.
-Tiéd a megtiszteltetés, Csinálj, amit akarsz. Viszont egy kérdés még előtte, ha már ilyen jól tisztában vagy a jogaiddal, mi legyen az itemhasználattal?
Akárhogy is válaszol, megvárom, hogy milyen csatateret is fog nekünk választani. Persze én nem terveztem semmilyen itemet elhasználni a küzdelem során, viszont jó tudni, ő hogyan áll hozzá ehhez a kérdéshez.
Egy rét olyan tereptárgyakkal, amik zavarnának, ha közönséges íj lenne nálam. Viszont nem ez a helyzet. A fény megtalálja az utat ott, ahol egy szilárd tárgy mozgása véget érne. Persze biztos vannak helyzetek, ahol nem ilyen egyszerű a dolog, vagy esetleg lenne egyszerűbb megoldása is a helyzetnek, de a makacsságom már jó párszor bebizonyította, hogy az leggyorsabb út, az egyenes út. Még ha nem is a leghasznosabb az esetek többségében. Ez viszont engem a legkisebb mértékben sem szokott zavarni.
Ha egyszer már a makacsságomnál tartunk ezt a küzdelmet is pontosan úgy fogom elkezdeni, ahogy minden másikat, elbújok az egyik fa takarásába, majd onnan kiáltok ki:
-Felőlem kezdhetjük.
Felajzom az Artemiszt. Majd elsuttogom neki a bátorító szavaimat. (Amik leginkább engem bátorítanak.)
-Ragyogj.
Csodás érzés tölt el, ahogy a régen látott fénynyilak oly sok idő után újra felragyognak a legendás fegyveren.
Kihajolok egy pillanatra a fa takarásából, és próbálok a meglepetés és gyorsaság erejével lecsapni, ahogy egy nyílzápor zúg az ellenfelem felé.
Majd visszahajolok a fa mögé, várva az ellenfelem reakciójára.
nyílzápor. (Elvesz egy támadási lehetőséget.)
Minden találat (V vagy VI) után Yuuki 39-et sebzödik. (Maximum 117-et), Minden találattal eggyel nő Artemis sebzése.
CSP: -17 (158/175)
SP: 0.3
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: [hardcore] Egy régi tartozás. Yuuki vs Cear.
The member 'Cearso' has done the following action : Kockadobás
'Római stílusos 6-os' :
'Római stílusos 6-os' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [hardcore] Egy régi tartozás. Yuuki vs Cear.
Yuuki inaktivitás miatt elveszíti a párbajt. Cearso jutalma 120 exp és 320 arany. Lezárom a küzdelmet, legközelebb egymással június 4. után küzdhettek meg.
Cearso: +10 pont
Yuuki: +1 pont
Cearso: +10 pont
Yuuki: +1 pont
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.