Sachi [Admin]
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Staff adatlapok :: Régi/inaktív mesélők adatlapja
1 / 1 oldal
Mennyire tartjátok tartalmilag élvezhetőnek a küldetéseimet?
Sachi [Admin]
Én vagyok a Sachi-maszk viselője, egy változó hangulatú és stílusú játékos/mesélő aki amellett hogy a kezdetektől jelen van (mint előbbi) egy reggelen arra ébredt, hogy admin rangot kapott. Vannak akik szerint jókat írok és akad aki szerint kevésbé, amíg nem álltam munkába pedig sűrűn tudtam írni. Ez azonban már a múlt része (egyenlőre), így inkább türelmesebb játékosok számára ajánlanám csak magam. A szerepjáték egy meglehetősen fontos része a mindennapjaimnak, de ebbe nem érzem úgy hogy érdemes volna részletesen belemennem. A helyesírásom azonban hagy némi kívánnivalót maga után, a Word programot pedig néha eszméletlenül tökkel ütöttnek érzem javítások terén, főleg ha vesszőkről van szó (gyengéim). Tulajdonképpen utánozva a többieket írom ezt az adatlap félét, mert már lassan egy hónapja kérnek rá
A már említett stílusom? - Amióta mesélek a dobókocka ott van az asztalomon, hogy karakterek és njkk bizonyos cselekedeteinek sikerességét az elmémtől független alapon határozzam meg. Van hogy a mostanihoz hasonló agyhalott formalitással gépelek, de van hogy mind az írásom mind a nem játékos karaktereim is eltávolodnak a szélsőségmentes definíciótól. A roleplay (szerepjáték) és a fairplay (no comment) nálam két külön dolog: nem szokásom játékon kívüli dolgok alapján változtatni egy küldetésen és így kerülhetnek slamasztikába óvatlan játékosok, ugyanakkor nem vagyok (mindig) annyira morbid hogy alacsony szinteken ne bukkanjon fel egy-egy njk kisegítésnek, ha nem alakulnak kedvezően a dolgok. Ennek ellenére máshol és más időben karaktergyilkos kalandmesternek tartottak, ami még nem veszett ki belőlem de soha nem is szántszándékos volt. Megijedni (már aki...) felesleges: nem feltétlenül kell nálam ésszel játszani, akad hely az erőpárti vagy éppen az empatikus karakterek számára is bőven lehetőség egy küldetésben, ahogy egyes résztvevők számára rejtett apróságokkal. Flexibilis vagyok, csinálhattok akármit és mehettek akárhová amíg van erre lehetőség, mindössze az ősszabályról ne feledkezzen meg senki ha a kezem alatt kalandozik: az akciót reakció követ, ami már a kisregényből (vagy netán az animéből) is kiderülhetett. Még ha most limitált is, kihívhatóak néha bizonyos njkim küzdőtérre és küldetések egyes részeit kérésre személyre szabottá teszek, netán én kérdezek meg játékost hogy általa megihletődve bánná ha ugyanezt tenném. Nem minden bonyodalom oldódik meg egy küldetésen belül és már nyár vége óta gyűjtögettem a gondolataimat egy nagyobb küldetéssorozathoz, mely az igazat megvallva már eddig is kapcsolatban áll az oldalon beállt néhány változásokhoz vagy éppen korábbi meséléseimhez. Egyesek szerint több energiát fektetek bele a nem játékos karaktereimbe mint a játékosokba, ez leginkább azért van mert az esetükben nem kell a srácokat imitálva egy nem létező gatyamadzag után nyúlkálnom a megalkotásukkor. Hátsó szándék amiért régebben mesélőnek jelentkeztem, mert szeretem kiélni sztorikavarási és karakteralkotási vágyaimat
Hogy mit csinálok itt?
Mesélek és adminkodok nagy ritkán, de főleg előbbi és a játékos karaktereim aktívon tartása kötik le a figyelmemet. Az előtörténeteket átolvasom ha éppen érem, de nem mindegyiket bírálom el több okból kifolyólag is. Ezek közül a legfontosabb az idomárok esete, mivel a peteket nem én határozom számukra meg és nem is igazán vállalnék be ilyesmit.
Amit szeretek...
A szép reagokat és jól kialakított karaktereket, vagy éppen az egyszerűeket... no meg a dörzsölt és gazravágyó ipséket, akikből sosem lenne elég ha lenne belőlük elég az egyediségről nem is beszélve (a saját negatív karaktereimet például nem tartom egyedinek, nem mintha a pozitívakat igen...). Ebből pedig következtető, hogy saját szavakat is szokásom kitalálni. Preferálom, ha valaki hiányzás előtt jelez nekem még ha telespameli az üziboxomat vagy a Hiányzások témát, feltéve ha módja van rá. Máskülönben elkezdek aggódni nem is igazán a játék vagy a résztvevők, hanem az eltűnt illető épsége miatt amire volt már példa és máig vannak olyan játékosok, akik sosem kerültek elő és minden nap nézem, nem jöttek e meg? Mielőtt még átmennék nem szeretek témába, folytatnám a monológomat a pozitív dolgokról. Szeretem ugyanis ha építő kritikát kapok, ami őszinte és egyben lágy tónussal célba juttatott, tehát nem egy kedvemért vagy más kedvéért fabrikált hazugság, vagy egy tudományosan rideg és ezért sértő elemzés
Amiket nem szeretek (és eddig nem említettem)
Nem tudom értékelni ha olyan dolgok miatt nyúznak, melyekről előre szóltam hogy miként fognak működni. Nyomatékosítom, hogy ha pontról pontra nem is de igyekszem követni hogy a küldetéseimen résztvevő karakterek az induláskor milyen állapotban voltak. Ezért nem fogadom tárt karokkal az olyan panaszokat miszerint ezt meg ezt kellene kapni olyan karakter jártasságok miatt, melyek a történések idejében még meg sem voltak. És kimondottan nem vagyok oda érte, ha ebben minden szó nélkül felül akarnak írni. Itt nyomatékosítom végre írásban is, hogy minden mesélőnek megvan a maga stílusa és így nekem is. A karakterek eredményei alapján jutalmazok és nem szimpátiára meg fájdalomdíjra alapozva, mert ha nem is igazán láttam részeket de le mernék fogadni, hogy olyan nem volt a történetben hogy valaki a másokra várakozási türelme miatt kapott több xpt. Igen, eléggé régimódi ergo konzervatív mesélő tudok lenni ha techinkai dolgokról van szó, de mi egy valóságot szimulálunk itt és az illetve a sajátunk között nincsen reális kapcsolat. Ezért sem kedvelem a metagamerkedést, ami annyit tesz példával élve, hogy a karakter váratlanul olyan dolgot tud meg amit csakis a felhasználója tudhat, erre iszonyatosan mérges tudok lenni és nagyon komolyan veszem ha szembetűnő. Ha pedig valaki karaktere mafláskodik és belehal, ne hozzám gyertek hogy ez igazságtalan mert ez meg az. Ezek közül persze van jó néhány, melyet én mint játékos is alapesetben elvárok mesélőktől (persze, a stílusukra alapozva). És mi van még? Nos, egy olyan dolog mely miatt igazából senki sem hibás, ami pedig a drasztikusan eltérő minőség és fogalmazási stílus játékosok között egy küldetésen belül. Szerencsére rosszabb esetben is mindössze lelassít, befejezetlenül ugyanis csak lehetetlenné vált helyzetekben hagyok dolgokat, melyre eddig egyetlen példa volt csupán és az ok is más volt: egyhamar nem indítok olyan küldetést, amit bizonyos számú karakternek kell véghez vinnie... Említettem már hogy a küldetéseimen a pont és következő mondat között szóköz is van? De tényleg...
A már említett stílusom? - Amióta mesélek a dobókocka ott van az asztalomon, hogy karakterek és njkk bizonyos cselekedeteinek sikerességét az elmémtől független alapon határozzam meg. Van hogy a mostanihoz hasonló agyhalott formalitással gépelek, de van hogy mind az írásom mind a nem játékos karaktereim is eltávolodnak a szélsőségmentes definíciótól. A roleplay (szerepjáték) és a fairplay (no comment) nálam két külön dolog: nem szokásom játékon kívüli dolgok alapján változtatni egy küldetésen és így kerülhetnek slamasztikába óvatlan játékosok, ugyanakkor nem vagyok (mindig) annyira morbid hogy alacsony szinteken ne bukkanjon fel egy-egy njk kisegítésnek, ha nem alakulnak kedvezően a dolgok. Ennek ellenére máshol és más időben karaktergyilkos kalandmesternek tartottak, ami még nem veszett ki belőlem de soha nem is szántszándékos volt. Megijedni (már aki...) felesleges: nem feltétlenül kell nálam ésszel játszani, akad hely az erőpárti vagy éppen az empatikus karakterek számára is bőven lehetőség egy küldetésben, ahogy egyes résztvevők számára rejtett apróságokkal. Flexibilis vagyok, csinálhattok akármit és mehettek akárhová amíg van erre lehetőség, mindössze az ősszabályról ne feledkezzen meg senki ha a kezem alatt kalandozik: az akciót reakció követ, ami már a kisregényből (vagy netán az animéből) is kiderülhetett. Még ha most limitált is, kihívhatóak néha bizonyos njkim küzdőtérre és küldetések egyes részeit kérésre személyre szabottá teszek, netán én kérdezek meg játékost hogy általa megihletődve bánná ha ugyanezt tenném. Nem minden bonyodalom oldódik meg egy küldetésen belül és már nyár vége óta gyűjtögettem a gondolataimat egy nagyobb küldetéssorozathoz, mely az igazat megvallva már eddig is kapcsolatban áll az oldalon beállt néhány változásokhoz vagy éppen korábbi meséléseimhez. Egyesek szerint több energiát fektetek bele a nem játékos karaktereimbe mint a játékosokba, ez leginkább azért van mert az esetükben nem kell a srácokat imitálva egy nem létező gatyamadzag után nyúlkálnom a megalkotásukkor. Hátsó szándék amiért régebben mesélőnek jelentkeztem, mert szeretem kiélni sztorikavarási és karakteralkotási vágyaimat
Hogy mit csinálok itt?
Mesélek és adminkodok nagy ritkán, de főleg előbbi és a játékos karaktereim aktívon tartása kötik le a figyelmemet. Az előtörténeteket átolvasom ha éppen érem, de nem mindegyiket bírálom el több okból kifolyólag is. Ezek közül a legfontosabb az idomárok esete, mivel a peteket nem én határozom számukra meg és nem is igazán vállalnék be ilyesmit.
Amit szeretek...
A szép reagokat és jól kialakított karaktereket, vagy éppen az egyszerűeket... no meg a dörzsölt és gazravágyó ipséket, akikből sosem lenne elég ha lenne belőlük elég az egyediségről nem is beszélve (a saját negatív karaktereimet például nem tartom egyedinek, nem mintha a pozitívakat igen...). Ebből pedig következtető, hogy saját szavakat is szokásom kitalálni. Preferálom, ha valaki hiányzás előtt jelez nekem még ha telespameli az üziboxomat vagy a Hiányzások témát, feltéve ha módja van rá. Máskülönben elkezdek aggódni nem is igazán a játék vagy a résztvevők, hanem az eltűnt illető épsége miatt amire volt már példa és máig vannak olyan játékosok, akik sosem kerültek elő és minden nap nézem, nem jöttek e meg? Mielőtt még átmennék nem szeretek témába, folytatnám a monológomat a pozitív dolgokról. Szeretem ugyanis ha építő kritikát kapok, ami őszinte és egyben lágy tónussal célba juttatott, tehát nem egy kedvemért vagy más kedvéért fabrikált hazugság, vagy egy tudományosan rideg és ezért sértő elemzés
Amiket nem szeretek (és eddig nem említettem)
Nem tudom értékelni ha olyan dolgok miatt nyúznak, melyekről előre szóltam hogy miként fognak működni. Nyomatékosítom, hogy ha pontról pontra nem is de igyekszem követni hogy a küldetéseimen résztvevő karakterek az induláskor milyen állapotban voltak. Ezért nem fogadom tárt karokkal az olyan panaszokat miszerint ezt meg ezt kellene kapni olyan karakter jártasságok miatt, melyek a történések idejében még meg sem voltak. És kimondottan nem vagyok oda érte, ha ebben minden szó nélkül felül akarnak írni. Itt nyomatékosítom végre írásban is, hogy minden mesélőnek megvan a maga stílusa és így nekem is. A karakterek eredményei alapján jutalmazok és nem szimpátiára meg fájdalomdíjra alapozva, mert ha nem is igazán láttam részeket de le mernék fogadni, hogy olyan nem volt a történetben hogy valaki a másokra várakozási türelme miatt kapott több xpt. Igen, eléggé régimódi ergo konzervatív mesélő tudok lenni ha techinkai dolgokról van szó, de mi egy valóságot szimulálunk itt és az illetve a sajátunk között nincsen reális kapcsolat. Ezért sem kedvelem a metagamerkedést, ami annyit tesz példával élve, hogy a karakter váratlanul olyan dolgot tud meg amit csakis a felhasználója tudhat, erre iszonyatosan mérges tudok lenni és nagyon komolyan veszem ha szembetűnő. Ha pedig valaki karaktere mafláskodik és belehal, ne hozzám gyertek hogy ez igazságtalan mert ez meg az. Ezek közül persze van jó néhány, melyet én mint játékos is alapesetben elvárok mesélőktől (persze, a stílusukra alapozva). És mi van még? Nos, egy olyan dolog mely miatt igazából senki sem hibás, ami pedig a drasztikusan eltérő minőség és fogalmazási stílus játékosok között egy küldetésen belül. Szerencsére rosszabb esetben is mindössze lelassít, befejezetlenül ugyanis csak lehetetlenné vált helyzetekben hagyok dolgokat, melyre eddig egyetlen példa volt csupán és az ok is más volt: egyhamar nem indítok olyan küldetést, amit bizonyos számú karakternek kell véghez vinnie... Említettem már hogy a küldetéseimen a pont és következő mondat között szóköz is van? De tényleg...
_________________
Clumsy GM (Slateblue | 6A5ACD)
Sachi- Mesélő
- Hozzászólások száma : 178
Join date : 2012. Aug. 23.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: -
Céh: -
Similar topics
» Kayaba Akihiko [Admin]
» Sachi njk listája
» Daikyū //Sachi// vs. Ranmaru
» Rosalia [Admin]
» Strea [Admin]
» Sachi njk listája
» Daikyū //Sachi// vs. Ranmaru
» Rosalia [Admin]
» Strea [Admin]
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Staff adatlapok :: Régi/inaktív mesélők adatlapja
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.