Sayonara
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Nem Játékos Karakterek :: NJK archív
1 / 1 oldal
Sayonara
A Sayonara csak úgy feltűnt a semmiből és a játékosok körében fokozott figyelmet vont magára. Ennek oka pedig nem más, mint az átlagtól elütő toborzási rendszere. A Sayonara igazából nem egy céh, csupán céhes vagy céh nélküli tagok társasága, kik ugyanazt a logót viselik, a piros körben más-más számmal. A "céhben" bekerüléses rendszer van és mindig csak állandóan hét tagja. A legkülönösebb dolog azonban, hogy a tagok egyike maga a besúgó, kinek információi nem egy embert megsegítettek és híre elterjedt messze Aincrad területén. A bekerülés egyszerű feltételekhez van szabva: győzd le az egyik tagját és átveszed helyét. És mivel a társaságnak a céhbeliek és a céh nélküliek is lehetnek tagjai, ezért sokan úgy vélik, hogy akin ez a logó található, annak jobb nem útjában állni. Mindezek mellett sokan úgy gondolják, hogy az első helyezett csak egy átverés és csak azért van ott, mert ő alapította a társaságot, mikor kikiáltotta a kezdetek városában, hogy lehet csatlakozni. A kikiáltást hét napos folyamatos küzdelmek folytatták a kezdetek városának küzdőterében. Legalább is a legendák szerint.
Nyilvános szabályaik:
- Ha valaki harcra hív annak érdekében, hogy átvegye a helyed, köteles vagy elfogadni a kihívást. A hét vezető tag közül az adott tagot csak annak parancsnoka hívhatja ki.
- Amennyiben nem egy az első pontban szereplő küzdelemben van részed, ne harcolj teljes erőből, adj a másik félnek esélyt. Emellett a küzdelmet fegyver nélkül kell kezdjed. A fegyvered elővételével beismered, hogy ellenfelednek lenne ellened esélye.
- Úgy játszod a játékot, ahogy szeretnéd. Ha azonban nem csak egy ember próbál megállítani, akkor hívhatod a társaság segítségét, kik egyesével dönthetnek afelől, hogy segítenek vagy sem. A parancsnokoknak kötelező együttműködni vezetőjükkel.
A hét tag:
1.
Yoshiaga
"A csavaros alak"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a tagokkal és saját parancsnokokkal kapcsolatban)
2.
Gregant
"A besúgó"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a tagokkal és saját parancsnokokkal kapcsolatban)
3.
Nabnos
"Az áttörhetetlen páncél"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a tagokkal és saját parancsnokokkal kapcsolatban)
4.
Seyio
"A megállíthatatlan kölyök"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a tagokkal és saját parancsnokokkal kapcsolatban)
5.
Deliz
"Nyster démona"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a tagokkal és saját parancsnokokkal kapcsolatban)
6.
Alazzazza
"A farmer"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a tagokkal és saját parancsnokokkal kapcsolatban)
7.
Artois
"A megállíthatatlan nyíl"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a tagokkal és saját parancsnokokkal kapcsolatban)
?
Yoshiaga
"A csavaros alak"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Sayonara alapítója. Kevesen ismerik igazán, de sokan látták már, egyesek pedig azt mondják, hogy mindig mindenhol ott van. Egy nagy fejszét hord a hátán, így kasztja feltehetőleg harcos, erre talán utal az is, hogy ellenfeleit szinte elképzelhetetlenül nagy erővel, egy ütéssel szedi ki. A fejéből egy csavar áll ki, okát elvileg senki sem tudja, bár már többen kérdezték. Szintje kifejezetten magas, nem visel gyakori tárgyakat. Egy közismert boltja van, ahol saját fejlesztésű Pánik Kristály alternatívákat ad el és a pletykák szerint dúsgazdag emiatt. Vannak akik nem kedvelik, amiért régen hasra ütés szerűen megnövelte a burkok árát, sokan azt gondolják, hogy erősen visszaél a játékbeli hatalmával. Az idők során már többen hívták ki és mindannyian elismerték erejét, így már nincsenek kételkedések afelől, hogy megérdemli-e a vezetőségi pozíciót. Akik közelebbről megismerhették azt mondják, hogy a jelleme teljesen ellentmond a rémisztő hírnevének. Rengeteg nagy esemény köthető személyesen hozzá, a legveszélyesebb játékosnak mondják. |
Adatok
Szint: 50 Indikátor: Zöld HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: Hat érzék Yoshiaga két másodlagos jártasságát képes felcserélni elsődleges jártasságra. ??? ??? ??? ??? ??? Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Lopakodás (5) Észlelés (5) Nyomkövetés (5) Hallgatózás (5) Súlyemelés (5) Akrobatika (5) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a tagokkal és saját parancsnokokkal kapcsolatban)
|
2.
Gregant
"A besúgó"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
A hírhedt besúgó, kinek kinézete egészen sokáig ismeretlen volt folytonos ruhatakarása miatt. Egyszer valaki elkapta egy fotó kristállyal és azóta köztudott a kinézete, bár még sokszor ennek tudatában is hordja fekete kapucniját. A kasztját csak tippelik, hogy árnyharcos lehet, képességei ismeretlenek. Azt mondják, hogy fegyverét eddig csak egy ember ellen vette elő, aki nem más volt, mint Nabnos. Egy hálózatot vezet a kezdetek városában, ahol eldugott tárgyak lelőhelyeit és a következő szintfőnökök taktikáit árulja el egy kisebb pénzért. Elvileg egy egész hadseregnyi játékos van, aki alatta dolgozik, így sokan félnek tőle, de valójában azt mondják róla, hogy nem akar rosszat és jó lélek, csak néha kicsit paranoiás. Bár ennek oka érthető, Aincrad egyik legbefolyásosabb embereként. Vannak olyan elméletek, hogy ő nem is a besúgó, de valószínűleg csak amiatt születtek, mert úgy néz ki, mint egy átlagos fiatal és semmi extrát sem látnak benne. Egyesek azt mondják, hogy nem felejt el soha semmit, bár ez csak pletyka. |
Adatok
Szint: 50 Indikátor: Sárga HP: 34 (170) FK: 154 Erő: 4 (+54 kés) Kit: 70 (350) Gyors: 100 Spec: 86 Páncél: 115 Képességek: Köztes anyag Gregant a képességével képes egyes objektumok programkódbeli tulajdonságait felvenni. Ez csak azt jelenti, hogy ha például felveszi egy láthatatlan fal tulajdonságait akkor a program nem dobja ki azokról a helyekről, ahol előfordulhat láthatatlan fal. Hasznos képesség olyan zónák eléréséhez, ahova nem engedi a játékosokat. Ez nem azt jelenti, hogy láthatatlan fallá alakul vagy át tud menni azon, külsőleg semmi változás sem jön létre. Warp Gregant minimum két méternyi utat teleportál. A megtett út függ Gregant jelenlegi sebességétől. Tehát olyan távot teleportál, mint amekkora távot futna egyenes talajon, ha nem állna előtte semmi. A warp nem használ cselekvéspontot és mellékcselekvést. Egy körben maximum kétszer használható. (Vizuálisan csak nagyon gyorsnak néz ki tőle Gregant.) Foglalt memória Gregantnak nem muszáj mindenre emlékeznie, elég felírnia egy cetlire, majd azt eltennie valahová. Amíg a cetli érintetlen marad, Gregant nem felejti el azt a dolgot, amit felírt rá és minden azzal kapcsolatos adatot. A cetlik jellegzetesek, képességével gyártja őket. A helyük lényegtelen, amíg nem szakadnak el, így egy elejtett cetlire például örökké emlékezni fog, ha azt érintetlenül hagyják. Ismereti szuperioritás Gregant rengeteg dolgot ismer, rengeteg emberről és így tudja hogyan tudja ellenfelét folyamatosan sakkban tartani. Gregant 1. köre után ellenfele nem tud megmozdulni. Az utáni második köre után ellenfele nem tud képességet használni. Az utáni harmadik köre után nem tudja eltalálni Gregantot. Az utáni negyedik köre után minden cselekvését elveszíti. Megvalósítása úgy néz ki, hogy Gregant az ellenfelének saját gyengéit használja fel. Olyan szituációkat teremt harc közben, hogy ezek az előírások bekövetkezzenek. Késketrec Gregant csak ellenfele mögött használhatja a képességet. Egyik kését célpontja torkához szegezi, a másikat a combjához. Amennyiben a célpont elmozdul a helyzetből, Gregant a combjába eresztve kését azonnal bénítja arra a körre, amennyiben pedig nem mozdul el, Gregant másfélszeres sebzést okoz neki, mivel elvágja a torkát. Átfogó méreg és növényismeret A paralizáló és hasonló hatású mérgek hatásideje megnő 1-el. Felszerelések: [T3] Jetinyúzó Kés +14[14E] (+27 erő +3 speciális képesség +2 kitartás) [T3] Jetinyúzó Kés +14[14E] (+27 erő +3 speciális képesség +2 kitartás) [T4] Egyedi Holdfény Rúna +4[4S] (+16 fegyverkezelés +4 irányítás +4 speciális képesség) [T4] Platinum Töménysisak +9[2G7S] (+13 speciális képesség +50 páncél) [T4] Fényes Pikkelypáncél +12[12F] (+18 fegyverkezelés +45 páncél) [T4] Egyedi Szivárvány Köpeny +6[6F] (+14 fegyverkezelés +4 erő +4 kitartás +4 gyorsaság +4 speciális képesség +10 páncél, egy harcban egyszer egy célpontot 3 körre megvakít, a megvakult célpont csak 4 vagy afölötti dobással találhat el, boss tulajdonságú lényeken értelemszerűen nem használható) [T4] Pehelykönnyű Bakancs +15[15G] (+35 gyorsaság +10 páncél) [T4] Káosz Gyűrű +15[5F5G5S] (+16 élet +6 fegyverkezelés +6 gyorsaság +6 speciális képesség) [T4] Káosz Gyűrű +9[9G] (+18 élet +10 gyorsaság) Jártasságok: Lopakodás (5) Észlelés (5) Nyomkövetés (5) Akrobatika (5) Érclátás (T5) Növénylátás (T5) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a tagokkal és saját parancsnokokkal kapcsolatban)
|
3.
Nabnos
"Az áttörhetetlen páncél"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Nem véletlen nevezik az áttörhetetlen páncélnak. Nabnos kardforgató létére jelenleg az egyik legkeményebb játékos. Páncélját eddig csak egyszer ütötték át, mégpedig amikor Gregant átvette tőle a második helyet. Egyik ismert képessége a "sündisznó" gúnynévre hallgat. Használatakor testéből kardok állnak ki és védik. Vörös indikátora van, állítása szerint egy játékos addig ütötte, míg bele nem halt. Szabadidejében vagy a Kayaba Kaszinót járja vagy a Kezdetek Városában segít a kezdőknek, bár az utóbbinak kevesen hisznek. Azok szerint, akik eddig kihívták erősen arrogáns, bunkó és imádja mások orra alá dörgölni, hogy ő mennyivel fölöttük áll. Sokszor megfordul a városok szórakozóhelyein is és a nők szerint irtó bénák a szövegei. |
Adatok
Szint: 50 Indikátor: Vörös HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: Páncéltömeg 10 HP fölött Nabnos összes életpontja páncélba megy. Testre nőtt páncél Nabnos körönként szintjének felével megegyező páncélpontot regenerál, összesen maximum annyit, ahány páncélja volt a regenerálódás kezdetekor. Méregelnyelő pikkelyek Minden támadás után a támadónak 10 sebzés és elnyel 10 sebzést a támadásból is majd támadásonként 10-el nő, mindaddig míg meg nem mérgezik. Mérgezéskor elnyeli a mérget és eltűnik. (Ha valaki harcol vele és erre segítség nélkül rájön, az metázásért azonnal elveszti a harcot.) Páncélrobbantás Nabnos erősen izzani kezd, majd a következő körben robban, páncélértékének felét elvesztve és 5 páncélpontonként 2-t sebezve ellenfelébe. Acéltüskék Amennyiben valami közvetlenül Nabnos életpontjait sebezné, tehát valaki átüt a páncélján egy harcban maximum egyszer tüskék állnak ki Nabnosból mindenfelé. Ekkor Nabnos a sebzést megkapó és az azutáni körben sebezhetetlen és körönként speciális képességével megegyező életpontot és max életpontot kap, ami a harc után visszaáll eredeti helyzetébe. A képesség harconként csak egyszer aktiválódhat. Ilyenkor Nabnos minden támadását elveszti. Képességei abbamaradnak, elle nfelének képességei biztos találnak. Hiányzó képesség1 (teljes elutasítás miatt) Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Keresés (3) Észlelés (4) Látás (3) Súlyemelés (4) Kristályírás (T4) Potion/Méregfőzés (T4) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a tagokkal és saját parancsnokokkal kapcsolatban)
|
4.
Seyio
"A megállíthatatlan kölyök"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Egy nappal miután parancsnok lett legyőzte Ekitorát és a beválogatáskor sem vesztett küzdelmet. Ismerősei azt mondják, hogy nem csinál az égvilágon semmit és csak lustálkodik naphosszat vagy PvP-zik. A második szint fölött még nem látták soha, sőt egyesek azt mondják szintlépése véletlenül következett be. Messze a legalacsonyabb szintű játékos a Sayonara tagjai közül, a parancsnokai valamiért mégsem hívják ki soha. |
Adatok
Szint: 2 Indikátor: Zöld HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: Ne ítélj első látásra Seyio a harc elején egy választott ellenséges célpont és közte lévő szintkülönbséget megkapja életben. (10-es szintű ellenfél ellen 8 életet kap, azaz 40 HP-t.) A harc további részében Seyio összes elvesztett életpontja egy másik statba megy át, de egyik stat sem haladhatja meg így az ellenséges célpont adott statjának kétszeresét. (A kapott statokat Seyio határozza meg.) Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Lopakodás (5) Észlelés (5) Hallgatózás (4) Akrobatika (5) Kristályírás (T1) Potion/Méregfőzés (T1) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a tagokkal és saját parancsnokokkal kapcsolatban)
|
5.
Deliz
"Nyster démona"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Nyster démonának nevezik amióta vörös maszkjában és hófehér farkasával megjelent Nysterben és kihívta Ealtent és Netlaet. Kettő az egy elleni küzdelemben győzte le őket, így mindkettejüket a halálba küldve. Mivel a halál nem a saját keze által történt, így indikátora zöld maradt. Kedves és nagyon céltudatos lánynak mondják. |
Adatok
Szint: 48 Indikátor: Sárga HP: 66 (330) FK: 112 Erő: 4 / Ir: 83 Kit: 30 (150) Gyors: 75 Spec: 52 Páncél: 80 Képességek: Ördögmaszk Fejére húzva vörös démonná változik, farkasa démonfarkassá majd az első támadás szorzója +0.2-szeres és minden további sebzés, amennyiben az sikeres ehhez a szorzóhoz +0.2-őt ad. Minden sikertelen támadás után és pihenés után újraindul. Minden kör végén az idomár sebződik jelenlegi szorzó*10-et (pl. +0.2-nél 1.2*10), abban a körben is, amelyikben levette. Az idomár akármikor leveheti maszkját és visszaváltozhat. Hátrány: a maszk a sisakja. Gyógyító fehér/Sebző vörös fény 60 életpontot gyógyít. Maszkkal 60 életpontot sebez és Deliz 30-at sebződik. 3 kör lehűlés. Az összefogás/A vérszomj ereje Az idomár és a pet egyszerre támad, a körben a támadások kivédhetetlenek. 3 kör lehűlés. Maszkkal ebben a körben a támadások életelszívó erejűek. (A sebzés 10%-át kapja vissza csak.) Ördögmaszk töltés Egy démoni eredetű lénnyel való érintkezéskor a maszk tölteni kezd. A maszk csak akkor használható, ha elegendően fel van töltve. Lényegében petjének simogatásával mindig megfelel a maszk követelésének. Hiányzó képesség1 Hiányzó képesség2 Pet képességek: Fáradhatatlan Démonfarkas A pet támadásai nem fogyasztanak cselekvéspontot. Marcangolás A pet megharapja a célpontot és elkezdi marcangolni, így az a saját körében is sebződik pet támadás/4-t. Üss vagy fuss Amennyiben az idomár körét veszti ezt a képességet használhatja csak. Ha sikeres, akkor a farkas szemei vörössé változnak, majd az idomár következő körében maszkja rákerül, aktiválva az ördögmaszk képességet. Felszerelések: [T3] Gyémánt Kesztyű +3[3I] (+26 irányítás, ha az állatidomár támadása nem talál, akkor a támadásának ereje hozzáadódik a következő pet támadáséhoz, maximum egyszer erősödhet egy támadás) [T4] Holdfény Rúna +5[5I] (+12 fegyverkezelés +13 irányítás) [T1] Ördögmaszk (Legendás képesség ami helyet foglal, +15 páncél) [T4] Orichalcum Tömény Páncél +8[+5F+3G] (+5 fegyverkezelés +3 gyorsaság +50 páncél) [T4] Szivárvány Köpeny +3[3I] (+4 fegyverkezelés +4 erő +7 irányítás +4 kitartás +4 gyorsaság +4 speciális képesség +10 páncél, egy harcban egyszer egy célpontot 3 körre megvakít, a megvakult célpont csak 4 vagy afölötti dobással találhat el, boss tulajdonságú lényeken értelemszerűen nem használható) [T4] Rugalmas Cipő +6[3K3F] (+15 gyorsaság +5 fegyverkezelés +3 kitartás +5 páncél) [T4] Holdkő Gyűrű +3[3I] (+15 fegyverkezelés +6 gyorsaság) [T4] Káosz Gyűrű +10[5S3F2K] (+19 élet +5 fegyverkezelés +5 gyorsaság +2 kitartás) Jártasságok: Keresés (2) Lopakodás (5) Észlelés (4) Akrobatika (5) Fegyverkészítés (T4) Páncélkészítés (T4) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a tagokkal és saját parancsnokokkal kapcsolatban)
|
6.
Alazzazza
"A farmer"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Alazzazzáról azt mondják, hogy nem pihen. Soha. Az első szinttől kezdve egy küldetést sem teljesített és szintben messze elhúzott a többiektől. A játék elejétől hosszas napokon keresztül tisztogatja a szinteket, nappalt éjjellé téve csak öli a mobokat. Eddig csak három szinten lehetett megpillantani, az egyes szinten, a kilences szinten, majd nemrég a tizenhatos szintre tért át. Játékos léte során kiderült, hogy erős OCD-je van és harcstílusát is a kényszeres ismételgetések jellemzik. Egyik képessége behálózza az ellenfelét. Kihívói folyton irritáló, nyúlós fonalakról reklamáltak és arról, hogy póknak képzelte magát. Ennek ellenére azt mondják, hogy kedves gyerek és szíve szerint a legyeken kívül nem ártana senkinek sem. |
Adatok
Szint: 50 Indikátor: Zöld HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: Fonál Minden találatával egy láthatatlan kinyúló fonalat rak az ellenfelére és a földhöz köti azt. A fonalak mind 10 sebzést nyelnek el maximum. Körbekötés Ellenfelét körbeköti X számú fonállal, elveszítve ezzel X fonalat, viszont ellenfele X*10 sebzést kap és 1 körig mozgásképtelen lesz, amennyiben 5 vagy több fonál lett felhasználva. Átközés Alazzazza felugrik a fonalakra és azokon (mintha levegőben) futva mozog célpontjához, kitépve X számút és magára rakva X*5-öt sebezve, viszont X*20 fonálpáncélt kapva. A fonalak megnőnek és amíg rajta vannak (tehát van páncélja), addig rugalmas pókhálóként fogják körbe. Jojó Amennyiben a célponton van egy fonál a jojóval magához húzhatja Alazzazza és három gyors 20%-os támadást intézhet belé. (+3 fonalat tesz) Hiányzó képesség1 Hiányzó képesség2 Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Lopakodás (4) Észlelés (3) Látás (4) Akrobatika (5) Érclátás (T5) Növénylátás (T5) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a tagokkal és saját parancsnokokkal kapcsolatban)
|
7.
Artois
"A megállíthatatlan nyíl"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Bár nem éppen a legszerényebb, legkedvesebb fazon, egy íjászhoz képest nem fél közel kerülni ellenfeléhez. Nemrégiben kezdett rohamosul fejlődni. Ereje kétségtelen, ismerősei sokszor bújnak mögé, ha bajba jutnak és általában megvédi őket, mivel a való életben is ismerte legtöbbjüket. |
Adatok
Szint: 50 Indikátor: Sárga HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: ??? ??? ??? ??? ??? ??? Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Lopakodás (3) Nyomkövetés (4) Súlyemelés (3) Akrobatika (2) Fegyverkészítés (T3) Páncélkészítés (T3) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a tagokkal és saját parancsnokokkal kapcsolatban)
|
?
- ISMERETLEN:
A hozzászólást Yoshiaga összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Okt. 22 2014, 23:51-kor.
Yoshiaga- Harcos
- Hozzászólások száma : 172
Join date : 2012. Nov. 11.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Sayonara
Ahogyan a játékosok körében egyre hírhedtebbé (vagy esetleg híresebbé?) vált a Sayonara egyre több és több játékos akar csatlakozni a hét tag közé, így Yoshiaga vezetésével megindult egy toborzási hullám. A tagok elvileg folyamatosan kapták a kihívásokat és a céh elvei alapján ezeket mind el is kellett fogadniuk. Ahhoz, hogy megkönnyítsék dolgukat és erősítsék a céhet, egy új szabályt adtak az eddigiekhez, ami a következő: "A hét vezető tag közül az adott tagot csak annak parancsnoka hívhatja ki."
A toborzási hullám az alábbi parancsnokokat hozta a céhbe:
A toborzási hullám az alábbi parancsnokokat hozta a céhbe:
PARANCSNOKOK
Yoshiaga parancsnokai
Jezob
"A csaló"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
Marteo
"Az álomgyáros"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
Gregant parancsnokai
Farotawa
"A kutatás megszállottja"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
Sielman
"A komornyik"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
Nabnos parancsnokai
Tao
"A detektív"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
Aliicira
"Az ismeretlen"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
Seyio parancsnokai
Terumi
"A megmagyarázhatatlan vagyon"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
Ajira
"A halál angyala"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
Deliz parancsnokai
Tachibana Makoto
"A bájkeverő"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Adatlap
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
???
"A kilences"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
Alazzazza parancsnokai
Angela
"A nagy szerelmes"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
Ekitora
"A nyughatatlan"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
Artois parancsnokai
Nerial
"Az alkalmazkodó"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
Braor
"A politikus"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Adatok
Tulajdonságok
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
Yoshiaga parancsnokai
Jezob
"A csaló"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
SAO egyik eredeti programozója, vérbeli gamer, pályafutása elején kirúgták amiért kiskapukat programozott a játékba, hogy előnyt szerezhessen magának. Bár a belekotnyeleskedéseit kiszedték a programkódból, úgy látszik, hogy nem mindet sikerült, mivel az infók szerint egyszerre két kaszttal és kétszer annyi képességgel rendelkezik. |
Adatok
Szint: 50 Indikátor: Sárga HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: ??? ??? ??? ??? ??? ??? Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Lopakodás (5) Észlelés (5) Súlyemelés (5) Akrobatika (5) Fegyverkészítés (T2) Páncélkészítés (T2) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
|
Marteo
"Az álomgyáros"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Akik látták eddig mind egy semmirekellő mitugrásznak mondták. Azt mondják, hogy a közelében nem tudni mi valós és mi illúzió. Eddig az összes küzdelmét úgy nyerte, hogy az ellenfele feladta. |
Adatok
Szint: 50 Indikátor: Vörös HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: ??? ??? ??? ??? ??? ??? Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Lopakodás (5) Észlelés (4) Hallgatózás (4) Látás (5) Kristályírás (T3) Potion/Méregfőzés (T3) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
|
Gregant parancsnokai
Farotawa
"A kutatás megszállottja"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Óriási tőkével rendelkezik és folyton Terumival verseng felszerelések terén. Azt mondja, hogy azért nem hozzá csatlakozott, mert még a végén megölné véletlen. Kedvenc kifogása: "No, de kérem, egy kutatónak elengedhetetlen a korlátok átlépése." |
Adatok
Szint: 50 Indikátor: Sárga HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: ??? ??? ??? ??? ??? ??? Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Keresés (5) Észlelés (5) Nyomkövetés (5) Hallgatózás (5) Kristályírás (T5) Potion/Méregfőzés (T5) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
|
Sielman
"A komornyik"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Gregant közeli ismerőse, ki inkább a "vörös" oldalát ismeri a játéknak Greganttal ellentétben. Gregant eddig is előszeretettel használta testőrként, most viszont végre hivatalos. |
Adatok
Szint: 45 Indikátor: Vörös HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: ??? ??? ??? ??? ??? ??? Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Lopakodás (4) Észlelés (3) Nyomkövetés (2) Hallgatózás (4) Fegyverkészítés (T1) Páncélkészítés (T1) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
|
Nabnos parancsnokai
Tao
"A detektív"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Elvileg Nabnos még a játék előtt megismerte. A detektív nevet azért kapta, mert detektívnek dolgozott és mert ő volt az, aki kiderítette a csendes Gerner igazi motívumát, majd leleplezte őt. Miután Nyolcas végzett Gernerrel, Taot tették a helyére parancsnokként. Egyesek azt állítják, hogy sokkal erősebb a legtöbb parancsnoknál és csak azért nem vette át Nabnos helyét, mert haverja. |
Adatok
Szint: 50 Indikátor: Zöld HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: ??? ??? ??? ??? ??? ??? Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Lopakodás (4) Észlelés (5) Nyomkövetés (5) Hallgatózás (5) Kristályírás (T1) Potion/Méregfőzés (T2) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
|
Aliicira
"Az ismeretlen"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Nabnos rehabilitáció közben ismerkedett meg a lánnyal és együtt kezdtek el játszani. Állítása szerint Aliicira erősebb nála, ennek ellenére teljesen ismeretlen a SAO világában. |
Adatok
Szint: 41 | Vagyon: 1K+ | Felszerelések: T3-T4 |
Képességek: önerősítő jellegűek | Célok: ismeretlenek | Harcstílus: nyers erő |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
|
Seyio parancsnokai
Terumi
"A megmagyarázhatatlan vagyon"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
A profi játékosok folyton keresik, de sosem találják, így nem is tudják honnan szerzi dolgait. Terumiról az egyik legfontosabb információ az, hogy mindig a legjobb felszerelésekben mászkál. Mire valaki eljut oda, hogy megszerezze azt, ami neki van, addigra ő már messze jobb cuccokat talált. Egyik elterjedt mondása: "A lovagot választottam... és, hogy miért? Csak, mert szimplán több felszerelést vehetek egyszerre fel." Sokan azt állítják, hogy nem annyira jó játékos, csupán kevesek tudnak akármit is kezdeni cuccai ellen. Viselkedését "Sayonarás öntelt"-nek gúnyolják azok, akik nem szeretik a céh létezését. Az utóbbi időkben egy konferencián való fellépése, egy szint elsajátításának vágya felkavarta a port a játékosok körében. Sokan azt mondják, hogy az ő okozta azt, hogy megnőtt a burkok ára. Boltjába senkit sem enged be. |
Adatok
Szint: 50 Indikátor: Sárga HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: ??? ??? ??? ??? ??? ??? Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Lopakodás (5) Észlelés (5) Nyomkövetés (5) Akrobatika (5) Fegyverkészítés (T5) Páncélkészítés (T5) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
|
Ajira
"A halál angyala"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Állítólag azt hiszi, hogy aki a játékban meghal az a való életben nem hal meg és csak ki lesz zárva a játékból. Elvileg egy karaván felől hallotta hallgatózás jártasságával mikor éppen az első szinti erdőben küldetésezett. Igazából nem bujkál, az információk hiánya onnan ered, hogy senki sem mer róla semmit sem mondani. Indikátora értelemszerűen piros. |
Adatok
Szint: 50 Indikátor: Vörös HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: ??? ??? ??? ??? ??? ??? Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Lopakodás (4) Észlelés (4) Látás (5) Súlyemelés (5) Kristályírás (T2) Potion/Méregfőzés (T4) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
|
Deliz parancsnokai
Tachibana Makoto
"A bájkeverő"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
A vörös indikátoros játékosok közül talán ő van leginkább szem előtt, hiszen rendszeresen részt vesz a bossharcokon, és csak ritkán rejti el a kilétét. Bőven keringenek róla rosszindulatú pletykák, sokat látni az alvilág által is kedvelt helyeken, többnyire hölgyek társaságában. Udvarias, végtelenül higgadt, de egyben lekezelő stílusa kifejezetten irritáló lehet, különösen mert nem fél rálépni mások tyúkszemére. Lányokkal szemben szokatlanul lovagias, egyesek még kedvesnek és ártalmatlannak is tartják. Köztudottan ő birtokolja a legendás pajzsot. |
Adatok
Adatlap
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
|
???
"A kilences"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Semmi információ sincs róla, minden nem Sayonarást megölt, aki látta. Nem a hullám során került be, hanem utólag. |
Adatok
Szint: 50 Indikátor: Vörös HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: ??? ??? ??? ??? ??? ??? Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Keresés (5) Észlelés (5) Nyomkövetés (5) Hallgatózás (5) - (Nem vásárolt még) - (Nem vásárolt még) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
|
Alazzazza parancsnokai
Angela
"A nagy szerelmes"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Harci eredményei felettébb meggyőzőek voltak a toborzásnál, így sokan akarták őt, mint parancsnokukat, azonban ő ragaszkodott Alazzazzához. A pletykák szerint szerelmes a fiúba, hiszen viselkedéséből ez erősen meglátszik, főleg, hogy saját kezűleg keresi meg és kínozza azt, aki bántani meri az ő kis pókocskáját. Gyönyörű kinézetéből fakad, hogy mióta megjelent sokan hirtelen irigyek lettek Alazzazzára. A kihívói mind megbuktak és a küzdelmet "egyértelműen egyoldalú"-nak és "olyan, mint egy Sayonara alapítótag ellen"-inek jellemezték. |
Adatok
Szint: 50 Indikátor: Zöld HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: ??? ??? ??? ??? ??? ??? Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Hallgatózás (2) Észlelés (3) Súlyemelés (4) Akrobatika (5) Fegyverkészítés (T3) Páncélkészítés (T1) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
|
Ekitora
"A nyughatatlan"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Azt mondják, hogy támadását nem lehet kivédeni, őt meg nem lehet eltalálni. A céhben lét alatt mintha megváltozott volna, az terjedt el róla, hogy folyton morcos és a kocsmákat meg a küzdőtereket járja. Vagy iszik, vagy gyakorol, akik próbálták megszólítani mind bunkónak titulálták. Egy régi barátja a következőt mondta róla: "Régen is bunkó volt, de akkor legalább humoros bunkó. Mostanra már csak idegesítő a folytonos rinyálása." |
Adatok
Szint: 50 Indikátor: Zöld HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: ??? ??? ??? ??? ??? ??? Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Lopakodás (5) Észlelés (3) Nyomkövetés (3) Súlyemelés (3) Fegyverkészítés (T4) Potion/Méregfőzés (T4) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
|
Artois parancsnokai
Nerial
"Az alkalmazkodó"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Kétségtelen, hogy mindenki szereti a lányt. Törődik mind a játékban lévő emberekkel mind azzal, hogy mi történik velük a játék után. A kisugárzása meg az őt körülvevő túlontúl szeretet azonban sokakat kérdőre vonhat vele kapcsolatban. |
Adatok
Szint: 50 Indikátor: Zöld HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: ??? ??? ??? ??? ??? ??? Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Keresés (3) Észlelés (5) Hallgatózás (3) Akrobatika (5) Kristályírás (T4) Páncélkészítés (T3) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
|
Braor
"A politikus"
Közismert dolgok
(Tehát erről tudnak a játékosok, a többiről nem)
Gúnynevét onnan kapta, hogy folyton intézkedik az itteni világ jobbá tételéért. Nem sok ismert róla, csupán az, hogy általában városokban található. |
Adatok
Szint: 46 Indikátor: Zöld HP: ??? FK: ??? Erő: ??? Kit: ??? Gyors: ??? Spec: ??? Páncél: ??? Képességek: ??? ??? ??? ??? ??? ??? Felszerelések: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Jártasságok: Keresés (3) Észlelés (5) Súlyemelés (2) Akrobatika (2) Kristályírás (T2) Potion/Méregfőzés (T2) |
Tulajdonságok
|
Diplomácia
(Csak a felette állóval és a többi parancsnokkal kapcsolatban)
|
Yoshiaga- Harcos
- Hozzászólások száma : 172
Join date : 2012. Nov. 11.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: -
Similar topics
» Sayonara :D
» Sayonara tevékenységei
» Sayonara: Ekitora
» Sayonara revans
» Sayonara (Raven vs. Nabnos)
» Sayonara tevékenységei
» Sayonara: Ekitora
» Sayonara revans
» Sayonara (Raven vs. Nabnos)
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Nem Játékos Karakterek :: NJK archív
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.