Börtön megbeszélés
+17
Hermit
Michiko
Anatole Saito
Aidor
Shukaku
Noxy
Atoru
Jun
Szophie
Kazuma
Koshitsu Esutel
Mirika
Peter Worker
Kayaba Akihiko
Halász Alex
Chancery
Egil
21 posters
3 / 3 oldal
3 / 3 oldal • 1, 2, 3
Re: Börtön megbeszélés
Hermit javaslata tetszik, lehetne külön játéktér, hisz a rabok se ülnek örökké a cellájukban, ők is tudnak beszélgetni, kalandozni, stb.
A kari szivatás pedig... ezzel jár az, ha valaki piros karit indít, az ártatlan börtönbe jutása mindig előfordul, de akkor lehetne nekik enyhítés, hisz mégis csak büntetlen elő életű.
A börtön logó is jó ötlet szerintem, hisz ezt a nem piros indikátoros játékosok is meg kaphatják.
A bíróságot viszont elvethetnénk, hisz mégis csak egy középkori MMO a SAO, akkoriban pedig bíróság helyett megoldották magas pénzbüntetéssel és csonkítással.
De ez is csak vélemény.
A kari szivatás pedig... ezzel jár az, ha valaki piros karit indít, az ártatlan börtönbe jutása mindig előfordul, de akkor lehetne nekik enyhítés, hisz mégis csak büntetlen elő életű.
A börtön logó is jó ötlet szerintem, hisz ezt a nem piros indikátoros játékosok is meg kaphatják.
A bíróságot viszont elvethetnénk, hisz mégis csak egy középkori MMO a SAO, akkoriban pedig bíróság helyett megoldották magas pénzbüntetéssel és csonkítással.
De ez is csak vélemény.
_________________
If you wait until you can do everything for everybody, instead of something for somebody you'll end up not doing anything for anybody.
Atoru- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 958
Join date : 2013. Nov. 04.
Age : 26
Tartózkodási hely : Friben/Nyster
Karakterlap
Szint: 25
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Börtön megbeszélés
Nekem is az a meglátásom, hogy komoly pénzeket és rengeteg növényt nem fog valaki arra áldozni, hogy NJK-t dutyiba juttasson. Azt reálisnak találom, hogy JK is kerülhessen börtönbe, ha a user beleegyezik. Így nincs sértődés, szóval ez kipipálva. Én pl simán el tudok képzelni olyan szituációt, hogy CC-ből Itachit dutyiba zárják és a céhe megy kimenteni.
A börtönviseltség megbélyegző jelét (bye Alex) továbbra is jó ötletnek tartom, mert piri és piri közt is különbséget tud tenni. Más kérdés, hogy ez kétélű fegyver és kellően okos piri még ezt is ki tudja magyarázni. Na meg zöldek nem szívesen hordanának örökre ilyen bélyeget
Börtön, mint játéktér szintén tetszik, már most lenne ötletem oda mesélni. Azzal viszont nem értek egyet, hogy csak akkor lehessen börtönözni, ha párbajban legyőzik a bebörtönözni kívánt félt. Pl ha van egy alacsonyabb szintű játékos, aki nem tudja megvédeni magát és persze azt sem akarja, hogy vér tapadjon a kezéhez, még önvédelemből is képtelen lenne ölni, számára ideális a börtön kristály, amit viszont használhat önvédelemből. Egyfajta pánik burok ártó emberekkel szemben.
Nah most értem Tachi érveihez visszaolvasásban és jupp, igazat kell adnom abban, hogy komplett karakter koncepciók dőlhetnek be. Itt megint csak azt tudom mondani, hogy user engedélye elsimítja a dolgokat, de azt is jól írta valaki, hogy aki pirivel akar lenni, vállalja a felelősséget. Bár vannak piri karik, akik számomra kifejezetten rokonszenvesen vannak kijátszva, valahol felháborító, hogy kedvükre járnak-kelnek Aincradszerte és van, akiket ez baromira nem zavar. Ez az animeben sem volt normális, a piri céh tagja is teljes titokban működtek, maszkban jártak úgy, hogy senki sem látta őket.
Am meg úgyis tudjátok, hogy sem Kazut, sem Tachit nem küldené senki sem böribe, ahhoz ők már túlságosan elvegyültek a közösségben. Ellenben legalább mintegy sakkbantartási, ha úgy tetszik fegyelmező eszköz lehetne a közösség kezében a börtön kristály velük szemben. Mármint nem a használata, hanem a puszta megléte.
Am középkori fantasy, de a szereplői modernkori emberek, ergo simán lehet bíróságot működtetni.
Na de hogy valami megoldásfélét is próbáljak keresni: Két lehetőség rajzolódott ki bennem.
1) JK-ra is lehet használni, user engedélyével, börtönös játéktérrel, látogató fogadással stb.
2) Hagyjuk a fenébe, csak NJK-n lehessen használni, nem vesződünk a böri játéktérrel, viszont ebben az esetben minimum felére, de inkább a harmadára csökkenteni a kristály előállításához szükséges növényeket, mert a kutyának sem fog kelleni.
Játékszínesítő elemnek mindenképp jó, tehát az megkérdőjelezhetetlen, hogy a kristályt szeretnénk.
A börtönviseltség megbélyegző jelét (by
Börtön, mint játéktér szintén tetszik, már most lenne ötletem oda mesélni. Azzal viszont nem értek egyet, hogy csak akkor lehessen börtönözni, ha párbajban legyőzik a bebörtönözni kívánt félt. Pl ha van egy alacsonyabb szintű játékos, aki nem tudja megvédeni magát és persze azt sem akarja, hogy vér tapadjon a kezéhez, még önvédelemből is képtelen lenne ölni, számára ideális a börtön kristály, amit viszont használhat önvédelemből. Egyfajta pánik burok ártó emberekkel szemben.
Nah most értem Tachi érveihez visszaolvasásban és jupp, igazat kell adnom abban, hogy komplett karakter koncepciók dőlhetnek be. Itt megint csak azt tudom mondani, hogy user engedélye elsimítja a dolgokat, de azt is jól írta valaki, hogy aki pirivel akar lenni, vállalja a felelősséget. Bár vannak piri karik, akik számomra kifejezetten rokonszenvesen vannak kijátszva, valahol felháborító, hogy kedvükre járnak-kelnek Aincradszerte és van, akiket ez baromira nem zavar. Ez az animeben sem volt normális, a piri céh tagja is teljes titokban működtek, maszkban jártak úgy, hogy senki sem látta őket.
Am meg úgyis tudjátok, hogy sem Kazut, sem Tachit nem küldené senki sem böribe, ahhoz ők már túlságosan elvegyültek a közösségben. Ellenben legalább mintegy sakkbantartási, ha úgy tetszik fegyelmező eszköz lehetne a közösség kezében a börtön kristály velük szemben. Mármint nem a használata, hanem a puszta megléte.
Am középkori fantasy, de a szereplői modernkori emberek, ergo simán lehet bíróságot működtetni.
Na de hogy valami megoldásfélét is próbáljak keresni: Két lehetőség rajzolódott ki bennem.
1) JK-ra is lehet használni, user engedélyével, börtönös játéktérrel, látogató fogadással stb.
2) Hagyjuk a fenébe, csak NJK-n lehessen használni, nem vesződünk a böri játéktérrel, viszont ebben az esetben minimum felére, de inkább a harmadára csökkenteni a kristály előállításához szükséges növényeket, mert a kutyának sem fog kelleni.
Játékszínesítő elemnek mindenképp jó, tehát az megkérdőjelezhetetlen, hogy a kristályt szeretnénk.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Börtön megbeszélés
" valahol felháborító, hogy kedvükre járnak-kelnek Aincradszerte és van, akiket ez baromira nem zavar." ^^ ...
Nem tudom, mennyire tartozik ide, dee.. kérdés: ha lesz börtön, valaki vállal oda nekem egy küldetést. *nem tesz le arról, hogy megnézze*
Nem tudom, mennyire tartozik ide, dee.. kérdés: ha lesz börtön, valaki vállal oda nekem egy küldetést. *nem tesz le arról, hogy megnézze*
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Börtön megbeszélés
Meg annyit tennék hozzá, hogy mivel lesznek látogatók, simán tud KT-zni az, aki börtönbe került. És bárkivel. Az, aki nincs börtönben, kitalál egy sztorit, hogy kit ment el meglátogatni, vagy egyáltalán mijáratban a börtönben, aztán összetalálkozik a börtöntöltelékes játékossal, összevesznek, vagy akármi és KT-znak. Még ismit is lehet játszani, csak nyilván olyan keretek között, hogy a nem börtöntöltelék valami ürügyet keres arra, hogy miért is megy a börtönbe látogatni. Tehát userileg nem volna megkötve a kezünk, csak többet kell gondolkodni, hogy hogyan oldjuk meg azt, hogy tudjunk játszani.
És igen, meggyőztél Anat, nem jó, ha csak akkor tudunk valakit börtönbe küldeni, ha legyőztük, emrt a gyengéknek semmi esélye.
És igen, meggyőztél Anat, nem jó, ha csak akkor tudunk valakit börtönbe küldeni, ha legyőztük, emrt a gyengéknek semmi esélye.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
3 / 3 oldal • 1, 2, 3
3 / 3 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.