Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Börtön megbeszélés

+17
Hermit
Michiko
Anatole Saito
Aidor
Shukaku
Noxy
Atoru
Jun
Szophie
Kazuma
Koshitsu Esutel
Mirika
Peter Worker
Kayaba Akihiko
Halász Alex
Chancery
Egil
21 posters

2 / 3 oldal Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Aidor Szomb. Jan. 11 2014, 18:37

lehet a legegyszerűbb az volna, hogy csak NJK-ra lehessen használni

mindenesetre ha mindenképpen ragaszkodunk ehhez véleményem:

büntetés kell mert különben nincs értelme a dolognak, gyakorlatilag valami olyasmi mint a halálbüntetés egy hagyományos MMO-ban
ezzel csak az a baj, hogy igen csak demoralizáló lenne egy lassú lefolyású FRPG-ben ami akár több hónap lemaradást is jelenthet mire ismét egyenesbe hozzuk a karakterünket, ellenben az interaktív MMO-val ahol 1 óra alatt vissza szerzed az elveszett EXP-t és pénzt, Szóval ezt kerüljük szerintem. Az előbbit az előbbi ért az utóbbit meg azért, mert a játékosok többsége amúgy is állandóan le van égve,

Esetleg valami olyasmit lehetne, hogy a következő küldetésen/ KT-n amin a szabadulás után rész vesz. X életponttal esetleg más statokbol is ideiglenesen levonódik valamennyi. Arra az 1 alkalomra, így ha valaki börtönbe kerül akkor számolni a kell azzal, hogy szabadulása után bármibe kezd jóval nehezebb lesz számára.

ez így nem vetné vissza karakter a fejlődésben, de nem olyan dolog amit bárki szívesen be vállalna.


_________________
Statok:

Jártaságok:
Aidor
Aidor
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik

Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Halász Alex Csüt. Jan. 30 2014, 11:39

KITALÁLTAM \o/

Az egyetelen és játszható, de nagyon, de nagyon gonosz retorzióját annak, hogy aki börtönbe kerül bűnhődjön is, meg ne is. \o/

Elsőre legyen nehéz bekerülni a börtönbe, érsd pl az "áldozat", akit be akarunk küldeni legyen mozdulatlan.
És sztem ezt nem fontos úgy megoldani, hogy közben sárgul a másik, hanem lehet egyszerűen a meglepetés (nem a hátba támadásra gondolok első sorban) erejével, azaz ledöbbenteni az illető(ket) egy kis időre. Rolling Eyes


De nem ez a zseniális ötlet.
HANEM AZ, hogy aki börtönviselt, annak jelenjen meg a feje fölött, pont a céhlogó helye melett egy logó ami azt jelzi, hogy börtönben volt, tehát "bűnöző" Razz

És akkor lehetne olyan, hogy ha zöld indikátoros az illető, akkor egy idő után ez a logó eltűnik.
Ha sárga indikátoros, akkor ez a logó több idő után tűnik el.
És ha piri, akkor vagy nem tűnik el, vagy.... nem tom, nem tűnik el... xD


Kijutni meg maradhatna az, hogy x szószámban leírja a kijutását.
És pl könnyítendő, aki ki akarna jutni, (mert lehetne ott is játszani, külön börtön játékokat) annak sorsolnánk egy helyet, ahol kijuthat, így nem lenne unalma, hogy mindenki ugyanazt írja.
Mert valaki egy sivatagon keresztül vág át, valaki éhes majmokkal küzd meg, valaki kifog egy minibosst és a többi... helyszín erősség, minden változna.... Surprised


Na? Nanana? xD

_________________
Börtön megbeszélés - Page 2 698kise_ryouta_ryouta_kis
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
flamberg:
Zafírszálas fejpánt:

Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex
Halász Alex
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze

Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Anatole Saito Csüt. Jan. 30 2014, 12:27

A börtönviseltes logó ötlete nekem tetszik, nagyon is! Így aki olyan piri, aki börtönbe is került, az aztén végképp nem mondhatja, hogy dehát csak baleset volt az indikátor meg önvédelem Rolling Eyes Razz

A kijutást én viszont nehezíteném. Bármikor kreálok egy ezer szavas postot arról, hogy jutok ki a börtönből és azt úgy csűröm-csavarom kényem-kedvem szerint, annyit vp-zek bene és annyi váratlan-véletlen kerül bele, amennyit csak akarok. Ebben nincs kihívás. Szerintem. Senyvedjen azért egy ideig bent Razz
Anatole Saito
Anatole Saito
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők

Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Michiko Csüt. Jan. 30 2014, 12:48

Börtönviseletes logó \o/

Felőlem szenvedhet. Surprised
Meg azt sem bánom, ha vki ártatlanként kerül be a börtönbe, és neki is nehéz kijutni, mert van ilyen. *.*
(szegény Alex, előre tudja, hogy egyszer legalább be fog kerülni > ha rajta múlik < Sad xD )

_________________
Börtön megbeszélés - Page 2 Prussia5aedd

szint 10:
Michiko
Michiko
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 47
Join date : 2014. Jan. 12.

Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Hermit Pént. Jan. 31 2014, 09:23

Jaja, szerintem ártatlanok is kerülhessenek be börtönbe. Csak több lesz úgy a dráma!

_________________
Hermit:


Hypnose:


Nazo:


By Aidor:


Játékaim:
Hermit
Hermit
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 331
Join date : 2013. Mar. 24.
Age : 32
Tartózkodási hely : 1. szint

Karakterlap
Szint: 16
Indikátor: Sárga
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Anatole Saito Pént. Jan. 31 2014, 09:28

Szerintem is mehessenek ártatlanok is börtönbe. 30 T2-es növény egy kristályért... na meg ugye recept is kell hozzá, Jun meg nem adja el csak úgy akárkinek Razz Szóval nem lehet ám olyan könnyen börtönbe kerülni, kijutni meg pláne ne lehessen könnyen, mert akkor elvész a kristály értéke.

Én azt mondanám, hogy legalább 10 reagon keresztül senyvedjen böriben, aki odakerült (mindegy, hogy jó vagy gonosz, ártatlan vagy bűnös) Ebben lehetne ismerkedős játék is, ha valaki meglátogatja, de lehet csak magán lamentálás, mintha élményt írna az illető. És kijutni kétféleképpen: tárgyalás vagy szökés. És lehetne erre szakosodott ügyvéd, mármint a kijutási tárgyalásra. Én pl simén el tudom képzelni Anatot vagy Rent ügyésznek, Alexet meg mondjuk védőügyvédnek xD Persze a szerepek cserélődhetnének, önkéntes alapon vállalva.
Anatole Saito
Anatole Saito
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők

Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Halász Alex Pént. Jan. 31 2014, 12:01

Illetve én hozzátenném Anat javaslatához, hogy a Börtön ne egy cella legyen csupán. (legyen olyan is, mondjuk első pár napban egy cellában van az illető a többiben pedig) egy külön arra tervezett Börtön >> sziget?, földrész?, kazamata?, egyéb? az első szint alatt egy nulladik szint? *.* << lehetne, ahol akár még fejlődhetnek is az oda kerülők és küldiket is vihetnek, meg lehetnek ott minibossok is stb. Rolling Eyes
Surprised

Így a 10 reagos dolog sem lenne kínszenvedés, persze a kiszabadulós ismi/élményre nem kapna az illető semmit!!! (? tényleg? xD )

Szval minden lenne, csak hardcore verzióban XD
és dráma, és szenvedés, és ronda mobok, és egymás kibelezése (helyet elpixelezése) és rettegés /o/ és és és... goniság *.* Twisted Evil

_________________
Börtön megbeszélés - Page 2 698kise_ryouta_ryouta_kis
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
flamberg:
Zafírszálas fejpánt:

Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex
Halász Alex
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze

Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Utahime Pént. Jan. 31 2014, 15:13

Már többen is írták, hogy az eredeti történetben is egy 0. szinten lévő kazamata volt, aminek a kijárata a Fekete Vaspalotához vezet (ahol a halottakat jegyző fekete kő is van). Tehát semmiképp nem egy celláról volt szó.
Minibosok és mobok pedig lehetnek benne, sőt bossok is (level cap-os boss őrizte a kijáratot, amit Yui ütött le a játék vége előtt pár nappal) ami ellen inkább csak menekülni kéne.

Ha sok játékost bebörtönöznek, akár közös kincskeresésre is mehetnének, bár ez a végén még jutalom lehet, büntetés helyett :3
Utahime
Utahime
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 370
Join date : 2013. Dec. 01.

Karakterlap
Szint: 11
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Aidor Pént. Jan. 31 2014, 20:22

itélet: 10 reagnyi börtön büntetés Lol

maximálisan egyetértek, a jelöléssel és a büntetés mértékével is viszont én még kiegészíteném:

a börtönből kijutás nehézségét tegyük függővé a játékos indikátorától.

az-az, a piros játékosok büntetése nagyobb legyen mint a sárga játékosoké és ez a kettő nagyobb legyen a zöld játékosoké

úgy ahogy a valóságban is más-más dolog a fegyház meg a börtön [fokozatok] úgy szerintem itt is ez a helyzet, a gyilkosokat a tolvajokkal és az ártatlanokkal egy lapra tenni sose jó ötlet.

_________________
Statok:

Jártaságok:
Aidor
Aidor
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik

Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Hermit Pént. Jan. 31 2014, 21:14

Én még azt javasolnám, hogy a "börtönben voltam" logó szerintem sose tűnjön el. Rolling Eyes Ez kb olyan, mint a amikor valaki öl és örökre piros lesz. Sztem az is viselje örökké a börtön jelet, aki bejutott oda.

_________________
Hermit:


Hypnose:


Nazo:


By Aidor:


Játékaim:
Hermit
Hermit
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 331
Join date : 2013. Mar. 24.
Age : 32
Tartózkodási hely : 1. szint

Karakterlap
Szint: 16
Indikátor: Sárga
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Jun Pént. Jan. 31 2014, 21:27

Szerintem kicsit durva az a tíz reag büntetés. Jó igaz, nem a legegyszerűbb elkészíteni a kristályt, mivel elég nagy nyersanyag követelménye van, de azért ha jobban végignézünk a játékosokon, azért szerintem látható, hogy néhányunknál még azok a játékok is amikre jutalom jár extra lassan folynak. Legyen inkább csak a fele öt reag, az még optimális is.
Börtön mint nulladik szint, érdekes ötlet, de szerintem nem rossz :3 Lehetne olyan esetleg, hogy a börtönkristály aktiválásakor a játékos(akin használják értelemszerűen) egy börtöncellába teleportál "alvó állapotban" semmi extra egy kényelmetlen ágy, matrac és pokróc nélkül, hideg nyirkos falak, félhomály. Viszont a zárt cella helyett itt nyitva lenne, hogy aztán mégis ki lehessen jutni valahogyan... xD A cella elhagyása után pedig már jöhetne a rendes SAO beli sötét folyosók, kísérteties üresség, elszórtan egy-két a karakter szintje körüli mob. Illetve még a hangulathoz annyit adhatnánk, hogy ott lenne még az a járőröző boss/mini-boss csontváz is, ami mondjuk úgy tűnne fel, hogy a bebörtönzött játékosnak minden reagja végén dobnia kellene egy halál-korona kockával és ha halál akkor onnantól fogva már mehetne ez az üldözéses meneküléses rész.

_________________
"Madness is not a state of mind...

...Madness is a place, where I live"
Jun
Jun
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 1565
Join date : 2013. May. 10.
Age : 29

Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Halász Alex Pént. Jan. 31 2014, 21:44

Jun, mint a PoP Warrior Withinben Dahaka \o/
Azokon a részeken mindig meghaltam elsőre, amikor felbukkant. Razz

Öhm, a logó meg csak piros jákosoknál ne tűnjön el, hiszen ők valóban bűnözők, mert öltek.
A zöldek azonban "ártatlanok", őket fel lehet menteni, és egyúttal eltűnne idővel a logó.

a sárgák meg sárgák. :3

Jah és a bebörtönzöttek találkozhatnának egymással. :3

És a kijutás, ahogy Anat is mondta, nem feltétlen csak a megszökés lehetne, hanem tárgyalás is, ahol bíróságilag fel lehet menteni, be lehet bizonyítani, hogy nem oda való.
Sőt, pl a tárgyalás után aki ezt megnyerte, annak automatikusan eltűnne a logója. :3

Jah, és izé, had magyarázzam meg.
Én úgy képzelem el, hogy alapból meg lehet szökni.
Akkor ahogy mondtam, a logó vagy nem tűnik el, vagy csak idővel zöldeknél, sárgáknál pedig még "idővelebb".

A tárgyaláson azonban még egy piros is felmentheti magát, és leszedetheti magáról a logót, ha be a bíróságon egy ilyen tárgyalás alkalmával sikerül meggyőznie az "esküdteket", hogy ő Önvédelemből ölt és tette nem csak, hogy jogos, de kivédhetetlen volt.
Fúh, ebből mekkora drámák lehetnének, de ehhez azért kis jogot is tudni kell. o.o

_________________
Börtön megbeszélés - Page 2 698kise_ryouta_ryouta_kis
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
flamberg:
Zafírszálas fejpánt:

Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex
Halász Alex
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze

Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Cardinal Szomb. Márc. 01 2014, 02:47

No, jöttem én is, mert ideje véleményt nyilvánítani, javaslatot tenni.

Három oldala van a témának. Egyrészt van egy börtönbe küldő karakter, aki nyersanyagot és pénzt nem sajnálva szerez egy méregdrága kristályt. Az ő számára az a jó, ha a célpontja, legyen az bármilyen indikátorú játékos, valamiféle ingame büntetést elszenved, hiszen mi másért áldozna ennyit, ha nem azért, hogy megszívassa az ellenségét? Ha Józsi beteleportálja Pityut a börtönbe, és viszontlátja egy hét múlva, akkor nem érte meg számára az egész kaland. Lehet rajta fordítani azzal, hogy vérdíjat kap a börtönbe küldött játékosért, de szvsz még annyi arany úgysem jön össze, hogy fedezze egy ilyen befektetés költségeit, nem hogy nyeresége is legyen. Tehát vagy hátrányt kap a bebörtönzött karakter, vagy semmi értelme az egésznek.

Aztán ott a másik oldal, a börtöntöltelék. Abban maximálisan egyet tudok érteni Shuval, hogy aki vörös karaktert indít, az számoljon a következményekkel, vagyis akár azzal is, hogy a karaktere nem tud küldizni, bossokra járni, mert... hát börtönben csücsül. Ugyanakkor az egyetlen maradandó büntetés ebből a szempontból a boss kihagyása, mivel azért olyan jutalom jár, amit nehéz máshol beszerezni. Küldit, KT-t bármikor vállalhat az ember, ha most kiesik egy pár hét új játék indítása nélkül, az nem egy nagy dolog. Ráadásul ott vannak az ártatlanok is, akiket úgyszintén börtönbe lehet juttatni, az ő esetükben pedig még arról sem lehet beszélni, hogy edd meg, amit főztél. Büntetés lehetne még a váltságdíj kifizetése, ami ingame szempontból a börtönbe küldő számára megint csak nem szerencsés, mert aki kristályt használ, az valószínűleg nem kifosztani akarja a másikat, hanem kivonni a forgalomból. Lehetőleg örökre.

És végül van egy useri oldalunk is, amit már részben érintettünk az imént. Ahogy Pete is írta, játékosok közti konfliktushoz vezethet, ha Józsi beküldi Pityut a börtönbe és emiatt Pityu elesik egy csomó dologtól. Ha viszont nem származik a karakternek hátránya, akkor nincs értelme a kristálynak sem.

Szerintem egyszerűen nincs megoldása a történetnek, akármit találunk ki, az vagy ingame szempontból nem kielégítő, vagy useri szempontból jelent hátrányt vagy éppen konfliktusforrást.

Az eredeti elgondolás az volt, hogy anélkül is lehessen kivonni gonosz karaktereket a forgalomból, hogy a jó karakter vörös pixelekkel szennyezze be a kezét. Legyen szó egy velejéig romlott sorozatgyilkosról vagy a szerelmed/legjobb barátod gyilkosáról, a pozitív jellemű karakter bosszúja nem az ölésben keresendő. Hanem például a gonosz bebörtönzésében. Egyszóval szem előtt tartva a fenti probléma megoldhatatlannak tűnő jellegét és a kristály eredeti célját, szvsz a legjobb megoldás az volna, ha JK-kra egyszerűen nem lehetne használni, csak NJK-kra. Ebben az esetben nyilván olcsóbbá lehetne tenni a kristályt is, mert csak afféle küldetéseket színesítő eszközé válna, amivel kerekebbé lehet tenni egy-egy mesélői sztoriszálat.

Elkezdtem véleményt írni, és erre jutottam. Uff! Ettől függetlenül én szeretnék a kazamaták közé egy Börtönt is rakni, ahonnan random NJK-kat lehetne kiszabadítani alvilági megbízásból, bizonyos jutalmak fejében, hogy a csapatjátékban nem túl népszerű sárga és vörös játékosok se maradjanak ki a fórum ezen részének szépségeiből. Ez független volna a Börtön kristálytól mondjuk.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Aidor Szomb. Márc. 01 2014, 07:38

Igaz... ha a karaktert akarod szívatni az usert is szívatod... a kettő nem választható külön.

Viszont van egy ötletem egy új fajta játékra akkor már ha így csináljuk.  :idea: 

Lehetne az NJK számára csinálni egy fajta "körözési" táblát, amin szerepelnek az erre a célra készült piros indikátoros NJK-k.
Na most ezek random, mesélőtől függően felbukkanhatnak a meséléseikbe akár jelentősebb szerepben, akár mellék szerepben... akár csak említés szintjén. Ekkor a játékos dönthetne, hogy tesz-e egy kis kitérőt a mesében és üldözőbe veszi-e.
A börtönbe  küldéséért jutalom járna...

Milyen?

_________________
Statok:

Jártaságok:
Aidor
Aidor
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik

Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Kayaba Akihiko Szomb. Márc. 01 2014, 10:22

Na látjátok és ezért teszek be olyan hamar újításokat. Két hónap alatt eljutottatok oda, ahova én, mikor felajánlották a börtön kristályt. Én nem akartam, mert fölösleges, de akkor oké, NJK-ra lehessen használni. (Így viszont alig ér valamit, ki tudja milyen faja kristály helyére került be... én tudom Razz) Aidor ötlete meg nem rossz, csak én biztos nem fogom megvalósítani, mert sok munka lenne benne és szerintem nem éri meg arra a kb. 2 börtön kristályra ami a játék során lesz egy egész körözöttségi listát felállítani.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Koshitsu Esutel Szomb. Márc. 01 2014, 11:15

NJK ellen pedig senki nem fogja használni, nekem meg ez a véleményem. :S
No mindegy. Pedig ez egy hatalmas ötlet lett volna, tele izgalmakkal, kár, hogy nincs megoldás a problémára. Sad
Koshitsu Esutel
Koshitsu Esutel
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen

Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales

http://syrup.blogger.hu/

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Cardinal Szomb. Márc. 01 2014, 12:16

Hidd el, lesznek, sőt már vannak is olyan NJK-k, akikre érdemes használni a kristályt Very Happy

@KA: a börtön kristály azért egy összetett problémakör. Nem lenne minden újításnál ilyen hosszú megbeszélés vagy döntésképtelenség, ez most pont egy olyan volt, aminél viszont igen.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Halász Alex Szomb. Márc. 01 2014, 13:08

Az én ötletemet mindenki magasból letojja,mint nem is lenne, pedig még Anatnak is tetszett az ötlet, és úgy ámblokk mindenkinek.

Useresen is és karakterileg is kielégítő lenne sztem...de úgy látszik csak sztem.
*elment a kedve ezek után bármiben is agyalni*

_________________
Börtön megbeszélés - Page 2 698kise_ryouta_ryouta_kis
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
flamberg:
Zafírszálas fejpánt:

Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex
Halász Alex
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze

Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Tachibana Makoto Szomb. Márc. 01 2014, 13:20

A börtönviselt logóra gondolsz? Az miben lenne más, mint a vörös indikátor? Pont ugyanazt a feladatot látná el, mint a kurzor, csak jelezné, hogy az adott vörös játékoson már használtak-e börtön kristályt. Annak meg igazából semmi jelentősége, ha bárkit be lehet küldeni a börtönbe. Simán beküldöm Ferit, aki önvédelemből vörösödött be és amúgy teljesen békés játékos, mert vagy nem hiszek neki, vagy szemét vagyok, vagy elvakult vörös-vadász. És akkor máris nincs különbség a börtöntöltelék Pityu és az amúgy jámbor Feri között.
Tachibana Makoto
Tachibana Makoto
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad

Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Hermit Szomb. Márc. 01 2014, 13:33

Nyilván ha valaki be akarja börtönözni a másikat, azt azért teszi, hogy ne tudjon több kárt okozni, ne legyen elérhető, ne ártson a köznek, ne találkozzon vele szembe újra.

Ha valaki börtönbe jut, az egy dolog, hogy Aincradból kiesik, s nem tud olyan könnyen kiszabadulni, de ha a börtönbe is lenne játéktér, akkor nem volna szívás ez az usernek, akinek a karija börtönbe került. A börtön is lehetne ugyanolyan játéktér, mint egy szint pl. Ott is van erdő, vagy bármi. A börtönbe került játékosok találkozhatnak és játszhatnak egymással. Nyilván, mivel nem kerülnének sokan börtönbe, s biztos lenne olyan, hogy egyszerre csak egy valaki van ott, erre az esetre lehetne NJK-kat, vagy egyszemélyes miniküldetéseket létrehozni. A bebörtönzöttek kimaradnak a társadalmi életből, azonban ők sem unatkoznának, s nem tudnak ártani, se nem találkozni a kintlévőkkel. Esetleg több veszélybe kerülnének. ezzel mi a gond? Jah, hogy túl bonyi lenne? Az lehet, de szerintem marha izgalmas is lenne.

Kijutási lehetőség ezerféle lehetne.
Szökés, váltságdíj, fellebbezés...
És az, hogy valaki már járt börtönben úgy megmaradhatna bélyegként, ahogy fentebb Alex javasolta. Bár én abban is simán benne lennék, hogy egy zöld indikátorosnak is örökre megmaradjon ez a jel.

Én nem akarom ezt csak úgy feladni. Nekem nagyon tetszik a börtönös ötlet. Smile

És kin lehetne használni? Felőlem bárkin. Csak mondjuk harchoz lehetne kötni, s ha az illető, akit be akarnak börtönözni, ha elvesztette a csatát, akkor aktiválódik a kristály. Nem tom... valami ilyesmi jutott eszembe. Tehát csak úgy lehetne bebörtönözni valakit, hogy kihívják az illetőt egy párbajra. De ez csak egy példa, lehet másképp is persze...

amit Tachi te mondasz... hmm... arra meg lehetne az a megoldás, hogy csak azokat lehet bebörtönözni, aki kikerült a körözési listára.De hogy arra hogyan lehet feljutni, mondjuk nem csak simán feljelentéskor, de mondjuk valami bizonyíték által, vagy nem tom. Kellene egy bizottság, amely felügyeli, hogy kik kerülnek a listára, kik kerülnek a börtönben, s egyszerre volnának ők a bírók, a börtönőrök, s esetleg a nyomozók is, ha szükségesek.

_________________
Hermit:


Hypnose:


Nazo:


By Aidor:


Játékaim:
Hermit
Hermit
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 331
Join date : 2013. Mar. 24.
Age : 32
Tartózkodási hely : 1. szint

Karakterlap
Szint: 16
Indikátor: Sárga
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Halász Alex Szomb. Márc. 01 2014, 13:48

VAgy csak egyszerűen csak azok kerülhetnek a börtönbe, akiknek a usere rábólintott, mint ahogy karigyilkolást sem lehet a user engedélye nélkül csinálni.

_________________
Börtön megbeszélés - Page 2 698kise_ryouta_ryouta_kis
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
flamberg:
Zafírszálas fejpánt:

Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex
Halász Alex
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze

Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Tachibana Makoto Szomb. Márc. 01 2014, 14:02

Most karakter-useri szempontból nézve én semmi izgit nem találok abban, hogy NJK-kal játszok, vagy szóló miniküldiken veszek részt. Egyrészt találj rá mesélőt, mikor így is mindig vannak küldetésre váró játékosok, másrészt az már a useri büntetés kategóriájába is beleesik, hogy nem játszhatok akárkivel, mert el van szigetelve a karakterem a többitől. Ha kimaradok egy-két bossról, az még oké, de ez is csak az én véleményem, mert Kazu meg már úgy van vele, hogy nem is akar hallani ilyesmiről.

Ami neked izgalmas, az másnak unalmas, ami nekem jogos büntetésnek tűnik, arról más hallani sem akar. Nem látom, hogy lehetne megoldani, hogy userileg mindenkinek jó legyen.

Arról nem is beszélve, hogy ezt a körözéses-váltságdíjas-tárgyalásos-fellebbezéses dolgot rettentően izzadságszagúnak és idegennek vélem a SAO világától. Ez nem az a fórum egyszerűen.

@Alex: ha már useri bólintásnál járunk, akkor ehhez szvsz nem is kell a börtön kristály. Ha valaki ilyesmit akar kijátszani, akkor szól egy mesélőnek, hogy börtönös/tárgyalásos küldit igényel és ennyi. Spórolunk vele időt és pénzt is, mert nem kell az adott user engedélye után szaladgálni és nem kell a kristályra sem költeni.
Tachibana Makoto
Tachibana Makoto
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad

Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Koshitsu Esutel Szomb. Márc. 01 2014, 14:06

Akkor erről ennyit. Smile Veszett fejsze nyele.
Koshitsu Esutel
Koshitsu Esutel
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen

Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales

http://syrup.blogger.hu/

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Tachibana Makoto Szomb. Márc. 01 2014, 14:14

Esu, győzz meg, hogy miért jó nekem, aki a vörös karakterét csak akkor tudja érdemesen kijátszani, ha van kire reagálnia és kapcsolatokat építhet, ha kiveszed a többi játékos közül és bedobod egy "üres szobába", ahol én, mint user, nem tudok vele mit kezdeni. Nem marad értelme a karinak, ha egy ilyen helyzetbe kényszeríted, ha meg csak simán megszöktetem, akkor az jár rosszul, aki börtönbe küldött, hiszen nem kap semmit azért cserébe, hogy elköltött egy kisebb vagyont.
Vagy miért jó a userileg fejlődés-orientált Kazunak, ha elveszed tőle a küldikre, bossokra járás, a KT-indítás lehetőségét. Meghajolok előtted, ha megcsinálod :]
Tachibana Makoto
Tachibana Makoto
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad

Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Koshitsu Esutel Szomb. Márc. 01 2014, 15:06

Ne fáraszd a hátadat, felesleges. Smile ezért is mondtam, hogy erről ennyit. Nem vagyok Isten, de senki sem az. Senki nem fog erre megoldást találni. NJK-t meg ki a manó fog börtönbe küldözgetni, azt meg én nem tom, szal szerintem ezért veszett fejsze nyele, mert nem lesz használva ez az egész semmire. Ennyi.
Koshitsu Esutel
Koshitsu Esutel
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen

Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales

http://syrup.blogger.hu/

Vissza az elejére Go down

Börtön megbeszélés - Page 2 Empty Re: Börtön megbeszélés

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

2 / 3 oldal Previous  1, 2, 3  Next

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.