Miyanari Kana
4 posters
1 / 1 oldal
Miyanari Kana
Angelic Voice
[Angyali Hang]
[Angyali Hang]
Az Angelic Voice békés és tisztességesen játszó céh, melynek célja a játék teljesítése úgy, hogy közben nem szenved csorbát senki szórakozása sem. Nem katonai szervezet vagyunk és nincs uniformisunk sem, egyedül a klán jelképének, az angyalszárnynak a viselésével kell jelezni, hogy a céh tagja vagy. A baráti légkört előbbre tartjuk a sikernél és az eredményeknél, de ez nem jelenti azt, hogy ne akarnánk elsőként felérni a 100. szintre. Senki cselekvését nem korlátozzuk, bárki bármit tehet és bárhová mehet, amennyiben követi a tisztességes játék szabályait és nem húzza ki magát teljesen a céhes portyák és gyűlések alól.
Szabályok:
1. A klánnak csak zöld játékosok lehetnek a tagjai. Ha egy tag narancssárga vagy piros lesz, és bebizonyosodik, hogy nem baleset történt, a játékost kizárja a céh.
2. Bármely zöld játékos jelentkezhet a céhbe és bármely tag toborozhat újakat, de a csatlakozást jóvá kell hagynia a klánvezéreknek is.
3. Bármilyen károkozás esetén, ami ronthatja a céh hírnevét, például Sleep PK vagy lopás, a bűnösnek bizonyult tagot a kár megtérítése után kizárja a céh.
4. A zsákmány a viták elkerülése érdekében azé, aki találta, és ő dönt a sorsa felől.
5. Csakis First Strike-módban lehet párbajozni, azaz a párbaj véget ér, ha az egyik fél HP-ja 50% alá esik.
Tagok:
- Miyanari Kana (céhvezető)
- Fuun Kotarou
- Hokushin
- Zhou Xiu Shui
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Miyanari Kana
Pénz levonva, a pályázatot elfogadom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Miyanari Kana
Képességmódosítás
RÉGI
A nyilait energiával tölti fel és ha egy szövetséges játékost eltalál vele, annak az Erő képzettsége szint+2 pontot kap ideiglenesen. A bónusz maximális mértéke Mirika szintje+1 (tehát ha 5. szinten van, akkor +6), időtartama pedig legfeljebb 3 támadásra terjed ki: 4. szinten nő kettőre, 7. szinten háromra.
A rendelkezésére álló nyilak száma megegyezik a Speciális Képességre tett pontok számával, de egy célpontot legfeljebb kétszer tápolhat fel egy játék alatt, a bónuszok nem halmozódhatnak, és a játék végéig nem kapja vissza az elhasznált nyilakat.
ÚJ
<<Angelic Charm>>
A képesség aktiválásakor az általa kiválasztott játékos(ok) a következő egy, míg céhtársai két támadásukhoz bónusz sebzést kapnak függően Mirika speciális képesség pontjaitól: ha egyetlen társát támogatja, az a pontok egészének megfelelő pluszsebzést kapja, amennyiben pedig legalább két játékos kerül a képessége hatása alá, úgy a pontjai fele adódik hozzá a sebzésükhöz, felfelé kerekítve.
Hogyha az összes pluszsebzés mértéke meghaladja a karakter saját sebzését, úgy Mirika nem támadhat a képesség használata mellett az adott körben. Az Angelic Charm egy játék során csak egyszer alkalmazható, animációja egy vagy több, a fegyveréből kicsapódó fehér fénysugár.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Miyanari Kana
Szia!
Örülök, hogy kissé szabályoztad a képességedet, mert igazán kezdett Pistává válni. Elfogadom.
Örülök, hogy kissé szabályoztad a képességedet, mert igazán kezdett Pistává válni. Elfogadom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Miyanari Kana
Kasztváltó pályázat
Indokok a pályázatban szerepelnek
Van egy olyan hülye mondás, vagy mi, hogy változnak az idők, meg változunk mi is. Na most rám ez nem igazán passzol, legalábbis tök ugyanannak a személynek érzem magam még mindig, aki elkezdte ezt a játékot hónapokkal ezelőtt. Sajnos. Képtelen voltam levetkőzni a hibáimat, kezdeni egy új életet tiszta lappal, kijöttek szépen sorban azok a dolgok, amik megmérgezték az életemet odakint. Most ugyan relatíve nyugodtnak mondhatom magam, de nemrég még össze voltam veszve azzal a valakivel, aki talán a második legfontosabb személy nekem itt, Aincradban és mint ilyen, elveszíteni elég durva lenne. Ki tudja, nem fog-e többször megtörténni ugyanez és nem maradok-e tökéletesen egyedül a végén? Bárhogy bizonygatják egyesek, hogy így meg úgy, simán elüldözhetem még őket magamat ismerve...
A változások igazából a játékkal kapcsolatban értek el, és azt senki másnak, csakis Kotának tulajdoníthattam. Ugyan már jó ideje bennem motoszkált, mennyire useless vagyok íjászként, de ha ő nincs, akkor talán sose jut eszembe, hogy lépjek. Réges-rég elmúltak azok az idők, mikor még az egész csapat engem védett a bossharc alatt, mert annyira erős voltam, de én már akkor is szarul éreztem magam emiatt, mert nem tartottam magam ilyen brutál értékesnek és hát marhára nem voltam boldog, hogy egy halom 0 és 1-es miatt kockáztatják az életüket értem. Na most, azóta többen elmentek mellettem és lám, legutóbb már azon kaptam magam hogy teljesen support szerepkörbe száműztem magamat, mert csak arra voltam jó.
Egyetlen ember maradt, aki azért áldozta fel magát értem, aki vagyok, és kergetett ezzel egyetemben az őrületbe engem. Talán Mizuki is képes lett volna rá, de erről még nem tudott bizonyságot adni, Kota viszont az, akiért érdemes volt küzdenem ebben az elcseszett művilágban, és Zerios termében a tudatalattimban rejtőző gondolatok is a felszínre törtek végre. Nem akartam, hogy Kota miattam áldozatokat hozzon és rájöttem, hogy ezt azért kellett megtennie, mert gyenge vagyok. Az én nyilam áldozata lett két boss is? Ugyan már, közönséges mázli volt, nem magamnak köszönhettem. Erősebbé akartam válni, hogy ne hátráltassam és aggasszam, és ami még fontosabb: mellette akartam harcolni. Nem mögötte, tőle egy tucat méterre, a többiek rejtekében. Mellette, hogy ha kell, fel tudjam magam áldozni érte, ahogy ő tette azt értem. Márpedig íjászként elve kudarca voltam ítélve, és már rég nem élveztem azt, amiért ezt a kasztot választottam annak idején. Támogatni és segíteni akartam másokat a háttérből, de megdöglött a koncepcióm, úgy éreztem hasznosabb lennék, ha nem maradnék hátul. Rájöttem, hogy én nem csak ezt akarom, hanem ténylegesen harcolni mások mellett. És nem csak ez, már régóta baromira idegesített az is, hogy teljesen tehetetlen vagyok, ha valaki vagy valami közel kerül hozzám. Nem élveztem már a lődözést, és amúgy sem az a típus vagyok, aki szeret egy helyben állni. Megfogalmazódott bennem a váltás gondolata.
Döntésemben nagyot segített az item, amit Ryner főnökétől szerváltam be. Az inventory-mban található Cseppkő vitt rá arra, hogy érdeklődni kezdjek a késes harcmodor iránt. Jól passzolt a mozgékonyságomhoz és a gyorsaságomhoz is, az elhatározás pedig megszületett Zerios után. Azóta titokban szerváltam egy másik tőrt is, és azokkal gyakoroltam farmolás helyett. Sword skilleket ismételtem órákon keresztül, amikor nem Kotával töltöttem az időmet, hogy a késhasználathoz szükséges gyakorlottságom fejlődjön. Lassú és pepecs munka volt, különösen úgy, hogy az íjászat képzettségem elég korrekt szinten volt már.
Hetekig gyakoroltam a két bicskával, mire elértem azt, amire vágytam: lehagyta a tőrhasználatom az íjászatot, és ezzel egyetemben az Erő képzettségem szürkesége is eltűnt. Ha valaki innentől kezdve infót hívott le rólam, kasztomként árnyharcost jelzett íjász helyett. Az átalakulás végbement. Már csupán csak egy újrapontozást kellett igényelnem a rendszertől, hogy megszabaduljak a számomra terhessé vált kasztomtól és ráléphessek az új ösvényre, amit választottam. Így végre méltó partnere lehettem a fiúnak, aki elrabolta a szívemet önfeláldozásával, megbízhatóságával és vagányságával.
Mintha csak újjászülettem volna.
A változások igazából a játékkal kapcsolatban értek el, és azt senki másnak, csakis Kotának tulajdoníthattam. Ugyan már jó ideje bennem motoszkált, mennyire useless vagyok íjászként, de ha ő nincs, akkor talán sose jut eszembe, hogy lépjek. Réges-rég elmúltak azok az idők, mikor még az egész csapat engem védett a bossharc alatt, mert annyira erős voltam, de én már akkor is szarul éreztem magam emiatt, mert nem tartottam magam ilyen brutál értékesnek és hát marhára nem voltam boldog, hogy egy halom 0 és 1-es miatt kockáztatják az életüket értem. Na most, azóta többen elmentek mellettem és lám, legutóbb már azon kaptam magam hogy teljesen support szerepkörbe száműztem magamat, mert csak arra voltam jó.
Egyetlen ember maradt, aki azért áldozta fel magát értem, aki vagyok, és kergetett ezzel egyetemben az őrületbe engem. Talán Mizuki is képes lett volna rá, de erről még nem tudott bizonyságot adni, Kota viszont az, akiért érdemes volt küzdenem ebben az elcseszett művilágban, és Zerios termében a tudatalattimban rejtőző gondolatok is a felszínre törtek végre. Nem akartam, hogy Kota miattam áldozatokat hozzon és rájöttem, hogy ezt azért kellett megtennie, mert gyenge vagyok. Az én nyilam áldozata lett két boss is? Ugyan már, közönséges mázli volt, nem magamnak köszönhettem. Erősebbé akartam válni, hogy ne hátráltassam és aggasszam, és ami még fontosabb: mellette akartam harcolni. Nem mögötte, tőle egy tucat méterre, a többiek rejtekében. Mellette, hogy ha kell, fel tudjam magam áldozni érte, ahogy ő tette azt értem. Márpedig íjászként elve kudarca voltam ítélve, és már rég nem élveztem azt, amiért ezt a kasztot választottam annak idején. Támogatni és segíteni akartam másokat a háttérből, de megdöglött a koncepcióm, úgy éreztem hasznosabb lennék, ha nem maradnék hátul. Rájöttem, hogy én nem csak ezt akarom, hanem ténylegesen harcolni mások mellett. És nem csak ez, már régóta baromira idegesített az is, hogy teljesen tehetetlen vagyok, ha valaki vagy valami közel kerül hozzám. Nem élveztem már a lődözést, és amúgy sem az a típus vagyok, aki szeret egy helyben állni. Megfogalmazódott bennem a váltás gondolata.
Döntésemben nagyot segített az item, amit Ryner főnökétől szerváltam be. Az inventory-mban található Cseppkő vitt rá arra, hogy érdeklődni kezdjek a késes harcmodor iránt. Jól passzolt a mozgékonyságomhoz és a gyorsaságomhoz is, az elhatározás pedig megszületett Zerios után. Azóta titokban szerváltam egy másik tőrt is, és azokkal gyakoroltam farmolás helyett. Sword skilleket ismételtem órákon keresztül, amikor nem Kotával töltöttem az időmet, hogy a késhasználathoz szükséges gyakorlottságom fejlődjön. Lassú és pepecs munka volt, különösen úgy, hogy az íjászat képzettségem elég korrekt szinten volt már.
Hetekig gyakoroltam a két bicskával, mire elértem azt, amire vágytam: lehagyta a tőrhasználatom az íjászatot, és ezzel egyetemben az Erő képzettségem szürkesége is eltűnt. Ha valaki innentől kezdve infót hívott le rólam, kasztomként árnyharcost jelzett íjász helyett. Az átalakulás végbement. Már csupán csak egy újrapontozást kellett igényelnem a rendszertől, hogy megszabaduljak a számomra terhessé vált kasztomtól és ráléphessek az új ösvényre, amit választottam. Így végre méltó partnere lehettem a fiúnak, aki elrabolta a szívemet önfeláldozásával, megbízhatóságával és vagányságával.
Mintha csak újjászülettem volna.
// Nem kérem a Kezdő késeket, ha elfogadod, úgyis kapásból beolvasztanám őket :3 //
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Miyanari Kana
Szia!
A pályázatot elfogadom. 59 pontot kell újraosztanod.
A pályázatot elfogadom. 59 pontot kell újraosztanod.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Miyanari Kana
10. szintű képesség
Nyersanyaggyűjtő körút. Na ja, ilyen is létezik, lévén páncélkovács lennék, vagy mifene, és ugye ércek nélkül sokra megyek vele. A készleteim erősen megcsappantak az utóbbi időben, szóval már ideje volt felkerekedni és járni egyet az 1. szint bronzércekben és munkálatlan bőrt adó mobokban gazdag hegységében. Halvány lila gőzöm se volt róla, hogy mennyire lesz sikeres az alternatív Canossa-járásom, az érclátásom elég béna volt még mindig, pedig mióta tréningelem. Baromi lassan fejlődött. Vagy csak én nem járok eleget lelőhelyek közelében. Mindegy, a lényeg az volt most, hogy bronzérceket szerezzek, minél többet. Az Aranygyűrű kelendő cucc volt, a jelenlegi egyik, ha nem a leghasznosabb normál gyűrűként nem is csoda. Ha nem lett volna két ritka gyűrűm is talán Aincradban egyedüliként, én is pályáztam volna rájuk most, hogy immár az erőm is használható stat a sebzésemhez.
Elég csípős hideg volt a hegyre felfelé menet, és mivel tökegyedül voltam, így nem igazán volt szükség a szokásos ruházatomra. Inkább felvettem egy vastag, bundás kabátot, felszerelésemet pedig hagytam a fenébe, úgysem kellett. Kezem ügyében csupán egy kést tartottam, a Csorba Tőrt, ami semmilyen pluszt nem adott. Ezzel szúrtam meg Ritát is a 4. szinten, most pedig szimpla statjaimmal együtt bőven elegendőek bizonyult, hogy legyakjam vele az itteni gyenge Vaddisznókat, Farkasokat és és Óriáspókokat. Mikor éppen nem azzal voltam elfoglalva, hogy egyhiteljem az elém képződő "szörnyeket", nyitva tartottam az inventory-m ércgyűjtőjét. Fancsali képpel vettem tudomásul, hogy a jelenleg nem túl érdekes sida kövek, bőrök és vasércek bukkantak fel ahogy haladtam előre, bronzérc pedig csak elvétve. A helyem pedig egyre fogyott -.-
Viszont az egyik ösvényre tévedve hatalmába kerített egy különös érzés, ami akkor szokott előjönni, ha rejtőzködő mobok vannak a környéken. Az észlelésem jelzett, figyelmeztetett, úgyhogy befejeztem az ábrándozást és összpontosítani kezdtem a környezetemre. Az egyik szikla mögül jelzett, megszorítottam a késemet és lecsaptam a sebességemet kihasználva. Azonban... nem volt ott semmi.
- Anyukáddal szórakozzál :/ Rendszerhiba, vagy mi a szösz? - egyenesedtem fel magamban morfondírozva és felsóhajtottam, késemet pedig leengedtem. Visszanyitottam az inventory-m, a látvány viszont, ami fogadott, eléggé meghökkentett. Konkrétan lehidaltam, az üres helyeimre folyamatosan termelődött a bronzérc, ráadásul elég durva tempóban. Mi a jó...? Abszolúte nem vágtam, mi a fészkes fene folyik itt, de nem reklamáltam, nekem ez pont jól jött :3 Mihelyst megteltem, bezártam a menümet és kicsit vidámabban indultam vissza. Három aranygyűrűre elég érc jött össze, és a többivel is fogok tudni talán kezdeni valamit
Alig tettem meg azonban 20-30 métert és már megint bejelzett az észlelésem, ami kissé ingerelni kezdett. Biztos voltam benne, hogy megint kamu. Ja, csak mikor egy pár méteres jégfal megmozdult és rövidesen egy fiatal jégsárkány nézett velem szembe, az már úgy nem igazán volt vicces. Mi a francot keres itt egy 24. szintű szörny? Esélyem se volt, hiába álltam neki hangosan káromkodva menekülni. Szárnycsapásának ereje belerepített egy sziklába és megfosztott nem kevesebb, mint 49 életemtől, vagyis konkrétan lezúzta a páncélom és a piros zónába lökte az életcsíkomat. Nem volt mit tennem, menekülőre kellett fognom, így leakasztottam a teleport kristályom és a Teleport: Arbus paranccsal megléptem, mielőtt bezúzhatott volna. Szívem kábé a torkomban dobogott, így persze csak órákkal később vettem észre, hogy a sárkány megfosztott az ércszerzeményemtől is amellett, hogy az életemet is veszélyeztette. Bakker... hát ez szívás, de én oda vissza nem megyek, az tuti!
Játéktechnikailag ércosztáskor csupán a ritka érceket kell kidobni, a normál ércek szabadon megválaszthatóvá válnak annyi kikötéssel, hogy egy ércfajtából legfeljebb 7-et találhat a karakter, és nem lehetnek magasabb tierben, mint ami alapból járna. 2. szintű Észlelés birtoklása esetén azonban már választható egy ritka érc is, 3. szintnél pedig kettő, de nem a kidobott ritkák tetejében, hanem helyette. Így ha az admin két ritkát dob és 2. szintű észleléssel rendelkezik Mirika, akkor egyet az admin, egyet pedig a karakter választhat meg; ha viszont nem dob ritkát, akkor hiába 3. szintű az észlelés, nem kaphat ritka ércet.
Elég csípős hideg volt a hegyre felfelé menet, és mivel tökegyedül voltam, így nem igazán volt szükség a szokásos ruházatomra. Inkább felvettem egy vastag, bundás kabátot, felszerelésemet pedig hagytam a fenébe, úgysem kellett. Kezem ügyében csupán egy kést tartottam, a Csorba Tőrt, ami semmilyen pluszt nem adott. Ezzel szúrtam meg Ritát is a 4. szinten, most pedig szimpla statjaimmal együtt bőven elegendőek bizonyult, hogy legyakjam vele az itteni gyenge Vaddisznókat, Farkasokat és és Óriáspókokat. Mikor éppen nem azzal voltam elfoglalva, hogy egyhiteljem az elém képződő "szörnyeket", nyitva tartottam az inventory-m ércgyűjtőjét. Fancsali képpel vettem tudomásul, hogy a jelenleg nem túl érdekes sida kövek, bőrök és vasércek bukkantak fel ahogy haladtam előre, bronzérc pedig csak elvétve. A helyem pedig egyre fogyott -.-
Viszont az egyik ösvényre tévedve hatalmába kerített egy különös érzés, ami akkor szokott előjönni, ha rejtőzködő mobok vannak a környéken. Az észlelésem jelzett, figyelmeztetett, úgyhogy befejeztem az ábrándozást és összpontosítani kezdtem a környezetemre. Az egyik szikla mögül jelzett, megszorítottam a késemet és lecsaptam a sebességemet kihasználva. Azonban... nem volt ott semmi.
- Anyukáddal szórakozzál :/ Rendszerhiba, vagy mi a szösz? - egyenesedtem fel magamban morfondírozva és felsóhajtottam, késemet pedig leengedtem. Visszanyitottam az inventory-m, a látvány viszont, ami fogadott, eléggé meghökkentett. Konkrétan lehidaltam, az üres helyeimre folyamatosan termelődött a bronzérc, ráadásul elég durva tempóban. Mi a jó...? Abszolúte nem vágtam, mi a fészkes fene folyik itt, de nem reklamáltam, nekem ez pont jól jött :3 Mihelyst megteltem, bezártam a menümet és kicsit vidámabban indultam vissza. Három aranygyűrűre elég érc jött össze, és a többivel is fogok tudni talán kezdeni valamit
Alig tettem meg azonban 20-30 métert és már megint bejelzett az észlelésem, ami kissé ingerelni kezdett. Biztos voltam benne, hogy megint kamu. Ja, csak mikor egy pár méteres jégfal megmozdult és rövidesen egy fiatal jégsárkány nézett velem szembe, az már úgy nem igazán volt vicces. Mi a francot keres itt egy 24. szintű szörny? Esélyem se volt, hiába álltam neki hangosan káromkodva menekülni. Szárnycsapásának ereje belerepített egy sziklába és megfosztott nem kevesebb, mint 49 életemtől, vagyis konkrétan lezúzta a páncélom és a piros zónába lökte az életcsíkomat. Nem volt mit tennem, menekülőre kellett fognom, így leakasztottam a teleport kristályom és a Teleport: Arbus paranccsal megléptem, mielőtt bezúzhatott volna. Szívem kábé a torkomban dobogott, így persze csak órákkal később vettem észre, hogy a sárkány megfosztott az ércszerzeményemtől is amellett, hogy az életemet is veszélyeztette. Bakker... hát ez szívás, de én oda vissza nem megyek, az tuti!
<<Angelic Vision>>
Mirika Észlelés jártassága sokrétűbb felhasználást enged, mint más játékosoké. Nem csak rejtőzködő mobokat vagy lopakodó játékosokat vehet észre vele, de érclátását is kiegészíti, hatékonyabbá teszi. Ezzel a passzív képességgel el tudja érni, hogy a rendszer az általa keresett ércek közelségét is jelezze számára, így lehetővé téve a számára leghasznosabb nyersanyagok összegyűjtését egy-egy küldetés folyamán.Játéktechnikailag ércosztáskor csupán a ritka érceket kell kidobni, a normál ércek szabadon megválaszthatóvá válnak annyi kikötéssel, hogy egy ércfajtából legfeljebb 7-et találhat a karakter, és nem lehetnek magasabb tierben, mint ami alapból járna. 2. szintű Észlelés birtoklása esetén azonban már választható egy ritka érc is, 3. szintnél pedig kettő, de nem a kidobott ritkák tetejében, hanem helyette. Így ha az admin két ritkát dob és 2. szintű észleléssel rendelkezik Mirika, akkor egyet az admin, egyet pedig a karakter választhat meg; ha viszont nem dob ritkát, akkor hiába 3. szintű az észlelés, nem kaphat ritka ércet.
A hozzászólást Mirika összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Márc. 18 2013, 19:34-kor.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Miyanari Kana
Szia!
A képességet elfogadom.
A képességet elfogadom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Miyanari Kana
Az ércek gyakoriságának változása miatt módosítanék. Zölddel a betoldott apróság.
Mirika Észlelés jártassága sokrétűbb felhasználást enged, mint más játékosoké. Nem csak rejtőzködő mobokat vagy lopakodó játékosokat vehet észre vele, de érclátását is kiegészíti, hatékonyabbá teszi. Ezzel a passzív képességgel el tudja érni, hogy a rendszer az általa keresett ércek közelségét is jelezze számára, így lehetővé téve a számára leghasznosabb nyersanyagok összegyűjtését egy-egy küldetés folyamán.
Játéktechnikailag ércosztáskor csupán a ritka érceket kell kidobni, a normál ércek szabadon megválaszthatóvá válnak annyi kikötéssel, hogy Bronzércből (és a vele egyenértékű magasabb tierekből) legfeljebb tíz, míg a többi ércfajtából legfeljebb hetet találhat a karakter, és nem lehetnek magasabb tierben, mint ami alapból járna. 2. szintű Észlelés birtoklása esetén azonban már választható egy ritka érc is, 3. szintnél pedig kettő, de nem a kidobott ritkák tetejében, hanem helyette. Így ha az admin két ritkát dob és 2. szintű észleléssel rendelkezik Mirika, akkor egyet az admin, egyet pedig a karakter választhat meg; ha viszont nem dob ritkát, akkor hiába 3. szintű az észlelés, nem kaphat ritka ércet.
<<Angelic Vision>>
Mirika Észlelés jártassága sokrétűbb felhasználást enged, mint más játékosoké. Nem csak rejtőzködő mobokat vagy lopakodó játékosokat vehet észre vele, de érclátását is kiegészíti, hatékonyabbá teszi. Ezzel a passzív képességgel el tudja érni, hogy a rendszer az általa keresett ércek közelségét is jelezze számára, így lehetővé téve a számára leghasznosabb nyersanyagok összegyűjtését egy-egy küldetés folyamán.
Játéktechnikailag ércosztáskor csupán a ritka érceket kell kidobni, a normál ércek szabadon megválaszthatóvá válnak annyi kikötéssel, hogy Bronzércből (és a vele egyenértékű magasabb tierekből) legfeljebb tíz, míg a többi ércfajtából legfeljebb hetet találhat a karakter, és nem lehetnek magasabb tierben, mint ami alapból járna. 2. szintű Észlelés birtoklása esetén azonban már választható egy ritka érc is, 3. szintnél pedig kettő, de nem a kidobott ritkák tetejében, hanem helyette. Így ha az admin két ritkát dob és 2. szintű észleléssel rendelkezik Mirika, akkor egyet az admin, egyet pedig a karakter választhat meg; ha viszont nem dob ritkát, akkor hiába 3. szintű az észlelés, nem kaphat ritka ércet.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Miyanari Kana
Szia!
Elfogadom.
Elfogadom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Miyanari Kana
Képességváltoztató pályázat
Indok1: Így, hogy a társaság fele-kétharmada rendszeresen nem figyel rá, nekem meg nincs erőm folyton pótolgatni a hiányzó sebzéseket a bossharcokban, nincs értelme a support-képességemnek ebben a formában.
Indok2: Ha különbözik a kovácsolásom és a látásom tierszintje, akkor a képi nem éri el azt a hatást, amit eredetileg szántam neki, ezért az újabb kiegészítés.
<< Angelic Blessing >>
A képesség a sebzés és a gyógyulás megfordításán alapuló támogató skill. A használóra is hathat, de legfeljebb egy célpontja lehet egyszerre.
- Ha játékos karakterre idézi meg Mirika, akkor a gyógyító kristályok, a sebző mérgek és a mások gyógyításán alapuló specek hatása megfordul. A sebzés és a potihasználat, valamint a játékost érő sebzések normál módon működnek ezalatt. PvP harcban az aktiválást követő körben lép érvénybe a hatása, hatóideje egy kör, lehűlési ideje három kör a használat után.
- Ha boss/miniboss/mob kapja meg a Blessinget, akkor a sebzésük gyógyítássá válik, az öngyógyító/regeneráló képességek pedig sebeznek a lényen. A játékosok sebzése, tárgyhasználata normál módon hat a célpont lényre. Hatóideje a szörny öt saját körén át tart, és alapból egyszer használatos képesség, de ha legalább öt JK vesz részt a harcban, akkor minden második nagykörben újraaktiválhatóvá válik.
<< Angelic Vision >>
Mirika Észlelés jártassága sokrétűbb felhasználást enged, mint más játékosoké. Nem csak rejtőzködő mobokat vagy lopakodó játékosokat vehet észre vele, de másodlagos jártasságait is kiegészíti, hatékonyabbá teszi.
- Ha a kovácsolás és a látás tiere különböző szinten van, a képesség a kovácsolást segíti. Ilyenkor a normál 20 helyett csak 10 ércet kap küldetések végén, viszont a szokásos kettő helyett három gyakori receptet tanulhat meg. Az érceket az admin dobja ki ebben az esetben, ritka receptet pedig nem kaphat így.
- Ha a kovácsolás és a látás tiere megegyezik, vagy a látástier a magasabb, ezzel a passzív képességgel Mirika el tudja érni, hogy a rendszer az általa keresett ércek közelségét is jelezze számára, így lehetővé téve a számára leghasznosabb nyersanyagok összegyűjtését egy-egy küldetés folyamán.
Játéktechnikailag ércosztáskor csupán a ritka érceket kell kidobni, a normál ércek szabadon megválaszthatóvá válnak annyi kikötéssel, hogy Bronzércből (és a vele egyenértékű magasabb tierekből) legfeljebb tíz, míg a többi ércfajtából legfeljebb hetet találhat a karakter, és nem lehetnek magasabb tierben, mint ami alapból járna. 2. szintű Észlelés birtoklása esetén azonban már választható egy ritka érc is, 3. szintnél pedig kettő, de nem a kidobott ritkák tetejében, hanem helyette. Így ha az admin két ritkát dob és 2. szintű észleléssel rendelkezik Mirika, akkor egyet az admin, egyet pedig a karakter választhat meg; ha viszont nem dob ritkát, akkor hiába 3. szintű az észlelés, nem kaphat ritka ércet.
A hozzászólást Mirika összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Nov. 15 2013, 16:16-kor.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Miyanari Kana
Szia!
Azzal a feltétellel fogadom el, hogy a recept típusát nem döntheted el és csak 3 gyakorival működik, tehát ha használod nem kaphatsz ritka receptet.
Azzal a feltétellel fogadom el, hogy a recept típusát nem döntheted el és csak 3 gyakorival működik, tehát ha használod nem kaphatsz ritka receptet.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Miyanari Kana
Módosítva :3
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Miyanari Kana
A pályázatot elfogadom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Miyanari Kana
3. képesség pályázat
<< Angelic Dance >>
Mirika hónapok alatt a statjainak és jártasságainak megfelelő harcstílust dolgozott ki, mely a nagyszámú, gyors, akrobatikával ötvözött csapásokon alapul. Mozgása kiszámíthatatlan és lehetetlennek tűnő irányváltásokra, szaltókra és ugrásokra épül, miközben ütemtelen ritmusban szórja a vágásokat ellenfelére, megnehezítve a védekezést, gyorsasága pedig megengedi neki, hogy célpontja egyszerűen ne tudja követni az összes találatot, amit kapott.
Ebbe a stílusba rejtette el új képességét, mely az éppen használt sword skill villámgyors újraaktiválása támadás közben. A harcstílus és a képesség kombinálásával, ha elég tiszta találatot ér el, az adott támadásra rá tud duplázni és még egyet szúr az ellenfelébe, védhetetlenül. Azonban a gyorsaságnak ára is van, ami a sebzésben ütközik ki: ezek az extra vágások a normál damage helyett mindössze specpont/4*akrobatika szint értékű sebzést okoznak. A képesség passzív, aktiválás után a harc hátralévő részében működik.
Korlátok: ha a fegyverkezelése egyenlő vagy nagyobb a célpontjánál, 5-6 értékű dobás esetén adódik hozzá a sebzéséhez a specpontjai értéke. Ha kisebb, akkor csak hatosnál okoz elég tiszta találatot. Specpontjai nem haladhatják meg az egykéses sebzése kétharmadát (tehát 30/kés sebzés esetén a 20-at).
***
Túl sok a hóból már Alapból szeretem, mert imádom, ahogy ropog a talpam alatt, de nem akkor, amikor a képembe esik, és pláne nem estefelé, amikor amúgy is alig látok valamit a szabadban >.> Most viszont így vadásztam xp-re a 11. szint egyik erdejében még két másik játékossal, akiket abban segítettem, hogy elérhessék a frontot. Bár a szintjük már megvolt, nem akartak túl gyengén bossharcra menni és teherként hátráltatni minket. Mit szépítsük, az éppencsak játékosok legfeljebb sebzésfogónak jók hozzánk, éljátékosokhoz képest, akik akár 2-3x többet sebeznek náluk, és ha szorul a hurok, mint a 10. bossnál, akkor nem engedhetjük meg magunknak, hogy elvigyük őket.
- Elvonom a figyelmét, ha megtorpanok, lendülj támadásba! Te meg maradj hátra és gyógyíts minket! - szórtam az utasításokat, és egy vágással beaggróztam a Reszkető Vaddisznót, majd elfutottam előle, amíg életem vissza nem töltődött a srácnak hála. Az ügető állt előtt ekkor torpantam meg, és úgy időzítettem, hogy egyszerre tudjunk rátámadni a mobra.
- Szabad egy táncra? :3 - vigyorodtam el, és aktiváltam az új képességemet. Kitűnő gyakorlás volt az ilyen számomra gyenge mobokon, könnyű volt tisztán eltalálni őket, és onnan gyerekjáték volt egy újabbat rájuk sózni. Az extra támadásom pedig pont nulla közelébe taszította az életét, és szétpixeleződött társam támadása nyomán.
- Ez az! - csaptam bele a csaj kezébe örömittasan, ám mikor körülnéztem, rájöttem, hogy a healerünket kiszemelte magának egy másik >.> - Vigyázz! - kiáltottam, és már lendültem is előre, hogy egy méretes ugrással ott teremjek és félrelökjem társunkat. A disznó támadása elől egy gyors oldalra pördüléssel tértem ki, és a földön bukfencezve egyet vágtam az oldalába a késeimet, megfosztva az életétől. Mikor feltápászkodtam, akkor jöttem csak rá, hogy cseppet se fogtam vissza magam, mindketten csodálkozva néztek rám. Pedig igyekeztem úgy harcolni, hogy ne érzékeltessem velük nagy szintkülönbséget
- Hogy merészeled levágni az én prédámat, paraszt? - csattant egy felháborodott, arrogáns hang a sötétben. Összeráncolt homlokkal pillantottam a hang irányába, és Látásom segítségével egy szőke csajszit pillantottam meg, ahogy kivont karddal közelít felénk. A felszerelése alapján magas szintű játékos volt, mint én. Úgy döntöttem ignorálom, a paraszt jelzőre nem hallgatok
- Süket is vagy? Esetleg nem beszéled ezt a barbár japán nyelvet? Vagy csak beijedtél fenséges személyemtől, chibi? - provokált tovább, és én nem az a típusú csaj vagyok, aki elmegy az ilyen mellett szó nélkül. Megálltam és hűvös pillantást vetettem rá. Nagyjából egyidős lehetett velem, az öltözködése is hasonló volt, csak az ő ruhái fodrosabbak voltak az enyémeknél és sötétebb, fekete-lila színkombót használt.
- A te hibád, hogy hagytad elkóborolni, idióta. Keress másikat - szóltam vissza, majd már haladtam is volna tovább, és intettem a társaimnak is, hogy lépjünk inkább.
- Nono, ez nem így működik. Elvettél tőlem valamit, hát én is elveszek valamit tőled. Így működik a szerelem <3 - felelte lágy arckifejezéssel, bár nem tudom, hogy jön ide a szerelem
- Miről beszélsz? - kérdeztem vissza gyanakvóan.
- A büszkeséged. Kihívlak egy párbajra, amit el fogsz veszíteni. Érezd megtiszteltetésnek, hogy méltónak talállak rá... Miss Mirika <3
- Pfff, ki vagy te, hogy jobbnak érzed magad nálam? - álltam meg, azon meg se lepődtem, hogy ismeri a nevem, elvégre elég neves játékos volnék, vagy mi.
- Nahát, milyen műveletlen valaki... ám legyen, hadd világosítsam fel sötét elmédet. A nevem Freyja. Ismerősen cseng, ugye? <3
- Gőzöm sincs, ki vagy - vágtam rá a választ, és élvezettel figyeltem, ahogy elvörösödik a feje :3 De persze, hallottam már róla, csak nem tartottam nagy számnak. Duel Princess? Csak mert veretlen párbajokban? Én is ki tudnék választani egy csomó noname harcost, akit simán legyőzök. Kicsit több egója van a csajnak a kelleténél, ha azt hiszi, engem is bedarál.
- Na mi van, nem megalázni akartál épp? - élcelődtem tovább vigyorogva.
- Ezt még megkeserülöd, paraszt >.> - sziszegte, és már jött is a párbajkihívás. Léptem kettőt, hogy szembefordulhassak vele, és halál nyugiban elfogadtam, hogy aztán késeimet előhúzzam.
- Bocsi srácok, ígérem nem fog sokáig tartani :3 - szóltam ki oldalra két kísérőmnek, és amint elérte a fél percet a visszaszámláló, súlypontomat hátratoltam és alapállásba emeltem a tőröket a kezemben. Ő is így tett, hosszú kardja fellángolt. Honnan a rákból van ennek ritka T2-es fegyvere? :/ Dudaszóra előrelendültem és cikk-cakkozva szökelltem feléje a hóban. Simán gyorsabb voltam, amit ki is használtam azzal, hogy az utolsó pillanatban kikerültem a védekezésre emelt pengét, és lazán befordultam mellé, hogy oldalba támadjam. Duplatalálat, levettem az élete kábé egyharmadát Ő viszont csak vigyorgott, mintha már ezt is élvezné, és utánam lendített kardjával, kis híján gyomron találva vele. Komoly ereje volt, két-három méterrel odébb reppenve a földön kötöttem ki már a suhintás lendületétől is. Buksimat fájlalva keltem fel, de ennyiből úgy éreztem, nagyjából egyenlő felek vagyunk. Fújtam egyet és újra megrohamoztam, ezúttal felugrottam a levegőbe, de a kiszámítható röppályáról akrobatikám segítségével kibillentettem magam. Újraaktiváltam a képimet, biztos voltam benne, hogy simán vállba tudom szúrni, azonban a lány félreütötte a késemet a fegyverével, és... a másikat nem is kellett kivédenie? o.O Amint földet értem, gyorsan hátraszökkentem, de ezúttal találat ért, alsó zöld zónába taszítva a HP-mat. Franc! Két ütés és végem, ráadásul ügyesen bánik azzal a bökővel >.>
- Nem rossz, nem rossz, de nincs benned elég szerelem, honey <3 Ezt a párbajt már meg is nyertem. Kár, hogy a támadásaid közül a második talált volna, így el tudtam venni azt ^^ - szólalt meg gúnyosan, miközben lihegve feltápászkodtam. Való igaz, a második szúrásom, aminek abból a helyzetből tuti találnia kellett volna, ráadásul tisztán, hogy követhesse egy harmadik is... A késem fel se izzott, nem valósult meg... Mi a fene...? Megráztam a fejem.
- Nem illik előre inni a medve bőrére, nem tudtad? :3 - kérdeztem magabiztosan, és újra akcióba léptem. Támadásom elől kis híján ki tudott térni, de az egyik tőrömmel megkarcoltam a mellkasát, és sárgává is vált az életcsíkja. Meg tudom nyerni!
- Tudod, az a malac, amit legyőztél, igazából nem is volt a prédám. Gyűlölöm bemocskolni a kezem ezekkel az alantas lényekkel, minden szeretetem a párbajok kapják <3 És ezzel meg is van a 43. győzelmem, köszönöm a harcot, drága Mi~ri~ka~ <3 Alig vártam, hogy megszerezzem a skalpod! - beszélt lelkesen, és mire észbe kaptam, lenullázódott az életcsíkom o.O Szinte falba ütköztem, mozdulni se bírtam a fáradtságtól, ami rám tört és a csaj játszi könnyedséggel vitt be két találatot o.O
- Ejnye, és még csak be se melegedtem. Gyenge... - nyafogott, miközben a párbaj végét jelző csilingelő hang megszólalt, én pedig a földre rogytam, legyőzötten. Csak ekkor kezdtek leülepedni a szavai: eleve én voltam a célpontja. Pfff... ez gáz volt, tényleg elég simán kikaptam >.> Pedig már azt hittem, megtanultam párbajozni, de ezek szerint... eh, mindegy. A lány pedig hanyagul intett és távozóra fogta.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Miyanari Kana
Szia!
Korlátok: ha a fegyverkezelése egyenlő, nagyobb a célpontjánál, 5-6 értékű dobás esetén adódik hozzá a sebzéséhez a specpont/4*akrobatika értéke. Ha kisebb, akkor csak hatosnál okoz elég tiszta találatot. Specpontjai nem haladhatják meg az egykéses sebzése kétharmadát (tehát 30/kés sebzés esetén a 20-at).
Tehát akkor is dobnod kell a képességre, ha támadásra nem kell dobni. (És így persze 1-esnél is találsz.) Ha jól értelmeztem, akkor ilyen formában fogadom csak el. (Tehát ha kétszer akkora az FK-d, mint a célponté, akkor attól még nem minden ütésed után aktiválódik, hanem szintúgy dobálni kell.)
+ Kijavítottam a korlátokban való elírást.
Ilyen formában elfogadom. Érdekes képesség, az biztos.
Korlátok: ha a fegyverkezelése egyenlő, nagyobb a célpontjánál, 5-6 értékű dobás esetén adódik hozzá a sebzéséhez a specpont/4*akrobatika értéke. Ha kisebb, akkor csak hatosnál okoz elég tiszta találatot. Specpontjai nem haladhatják meg az egykéses sebzése kétharmadát (tehát 30/kés sebzés esetén a 20-at).
Tehát akkor is dobnod kell a képességre, ha támadásra nem kell dobni. (És így persze 1-esnél is találsz.) Ha jól értelmeztem, akkor ilyen formában fogadom csak el. (Tehát ha kétszer akkora az FK-d, mint a célponté, akkor attól még nem minden ütésed után aktiválódik, hanem szintúgy dobálni kell.)
+ Kijavítottam a korlátokban való elírást.
Ilyen formában elfogadom. Érdekes képesség, az biztos.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Miyanari Kana
4. képesség pályázat \o/
<< Angelic Blade >>
Típus: passzív
Leírás: A képesség hasznát veszi azoknak a mozdulatoknak, amelyeket Mirika még íjászként sajátított el, és beépíti őket a lány harcstílusába, távolsági sebzésre is lehetőséget adva neki, így növelve a támadásai sokrétűségét, és helyzeti előnyt adva neki egyes terepeken, vagy bizonyos ellenfelek ellen.
Működése: Az Angelic Blade aktivála után Mirika új öltözetet kap, mely az eredeti felszerelése pontjai mellett egy második szett irányításpontjait is hozzácsapja a páncéljai által adott pontokhoz, így effektíve kiegészítve a pontozását az irányítás képzettséggel és ezzel együtt a távolsági sebzés lehetőségével. Innentől kezdve egy kézmozdulattal képes az inventoryjában rejtőző késeket is a kezébe hívni, melyeket ha eldob, akkor az ereje helyett irányítással és az eldobott kés erejének összegével sebez találat esetén. Ha egy kés becsapódik, akkor az visszakerül az inventoryba, és rövid ideig inaktívvá válik – a következő körig nem használható fel újra. A képesség kiváltja a normál támadásokat (a találatokat azonban így is a fegyverkezelés dönti el), de a közelharci és távlsági támadásokat lehet variálni is, ilyenkor a közelharcban erővel, távolra pedig irányítással sebez.
Korlátok: Természetesen a képesség működéséhez szükség van nem kevés késre, hiszen egyet csak egyszer dobhat el egy körben. Egy késtípusból legfeljebb kettő lehet nála, és legfeljebb annyi tőrt hajíthat el, ahány támadása van az adott körben. Ha nincs annyi kése, ahány támadása, akkor elveszíti a fel nem használt támadás(oka)t. Ha értelmes sebzést akar, akkor kell hozzá egy második felszerelés szett is. Ezek a felszerelések csak az irányítás pontjukkal járulnak hozzá Mirika pontozásához, minden egyéb pont elveszik; és nem lehet rajtuk semmilyen módosítás, se egyediség, se fejlesztés. Ha a késenkénti távolsági sebzés meghaladja a közelharcit, akkor az eldobott kések pontossága csorbul, nehezebben tudja eltalálni az ellenfelet (=eggyel nagyobbat kell dobni találathoz).
Final form: A képesség alkalmas különleges támadásra is. Ez a végső forma már íjat használ, mely egyetlen lövésbe sűríti az adott kör összes támadását. A nyílvessző egy vékony, hosszú tőr, mely nagy sebességgel csapódik ki, és védhetetlenül fúródik a célpontba, biztos találatot adva erre az egy támadásra. A támadás sebzése a felhasznált tőrök erejének összege, valamint a felszerelése által adott irányítás a támadásai számával szorozva. Hátránya, hogy ezután a lövés után a képesség teljesen megszűnik, ha el is dobja a késeit, azok csupán a kés által adott erő értékével sebeznek, és a képesség megszűnése után egy körig nem tud fegyvert sem használni. Arénában ez a forma nem használható.
Kijátszás: https://swordartonline.hungarianforum.com/t2438-mirika-vs-anat#72317
A hozzászólást Mirika összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Jan. 21 2015, 19:06-kor.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Miyanari Kana
A pályázatot elfogadom
Lizbet- Mesélő
- Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.
Re: Miyanari Kana
Reset pályázat
Név: Miyanari "Mirika" Kana
Nem: nő
Kaszt: idomár
Kor: 23
Kinézet: 147 centi alacsony, törékeny alkatú, fiatal nő. Bár vonásai fiatalosak, azért látszik rajta, hogy nem tinédzser már. Barna szemei magabiztosságot sugároznak, sötétbarna haját kiengedve hordja, mely egészen a háta közepéig ér. Persze nem ezt fogod rajta elsőre megnézni, hanem a hangokra érzékeny, hatalmas cicafüleit, és az örökmozgó macskafarkát, melyek száz százalékban valódiak, legalábbis a virtuális világon belül. Olyannyira, hogy emberi fülei nincsenek is. Öltözetében a fehér és a rózsaszín színek dominálnak, nyakában pedig egy csengős pántot hord.
Jellem: Mirika határozott és karakán egyéniség, igazi vezéralkat. Karizmatikus egyéniségét magabiztosságának, és gyors észjárásának köszönheti elsősorban, a legtöbb helyzetből képes gyorsan és hatékonyan kivágni magát. Néha kicsit pokróc a stílusa, de alapvetően kedves és barátságos, könnyű vele együttműködni. Régebben mindennek ellenére meglehetősen bizonytalan volt önmagában, de ezt a rossz szokását idővel és némi segítséggel levetkőzte. Ha van hibája, akkor az a makacssága, és a már-már túlcsorduló magabiztossága, ami miatt nem nagyon hallgat másokra, amíg be nem bizonyosodik, hogy amit ő gondol, az nem feltétlenül helyes. Egy picikét idegeskedős típus, mivel szeretne mindent jól csinálni, és ugyan apróságoknál nem zavarja, ha hibázik, de ha valami fontos a számára, akkor rágódik rajta rendesen.
Képességek
Név: Cat Fairy
Típus: Aktív
Leírás: Az ALO és a SAO karakter keveredése nem csak az avatárja külsejét és az adatlapját bolondította meg. Mivel ALO-ban íjat használ, és SAO-ban a karakterét leíró adatbázisban szerepelnek az íjász skillek, ezért idomár kasztja ellenére is felszerelhetőek számára az íjak, a Cait Sith fajra jellemző emberfeletti látás miatt pedig egy extra skill is megjelent a listájában.
Hatás: Ha Mirika íjat használ, a Látás jártassága szintjétől függően képes biztos találattal eltalálni a célpontját. Minden egyes szint a Látás jártasságon egy biztos találatot jelent a képesség aktiválása után.
Korlátok: Bár íjat használ, a sebzése csak és kizárólag az irányításából számolandó. Nem rendelkezik semmilyen íjász kasztbónusszal sem. A képesség lehűlési ideje a Látás jártasság szintje+3 kör.
Pet
Név: Momogon, röviden Momo
Faj: dragoon
Állapot: bébi
Kinézet: Nagyjából karnyi hosszúságú, sárkányszerű, szárnyas lény. Hátát tengerkék bőr borítja, hasa viszont fehér színű. A földön izmos hátsó lábaira és hosszú farkára támaszkodik, mellső lábai szárnyakká módosultak. A kifejlett példány 15-20 méter hosszú, nagyjából ugyanekkora szárnyfesztávolsággal.
Jellemzők: Állkapcsával erős harapásra képes, lábain pedig éles karmok hasíthatnak vörös csíkot az ellenfélbe. Sebzése a speciális képességet kivéve erőpontból számolandó.
Képesség
Név: Breath Attack
Leírás: Nem túl izgalmas, tüzet köp, sebzése irányításból számolandó. Már ha sikerül. Fiatal korából adódóan Momo nem mindig tudja létrehozni a lángokat. A képesség aktiválásakor halál-korona kockával kell dobni, koponya esetén csak mérgező füstöt okád, mely nem sebez, csak egy támadásnyi CSP-t vesz el az ellenféltől. Kifejlett petként már biztosan képes lesz tüzet képezni a torkában. Lehűlési idő: három kör.
***
Kinyitottam a szemem. Egy kórteremhez hasonlító helyen feküdtem, minden fehér volt. Egyetlen ágy, az enyém, mellettem az életjeleket csipogó gép. Az ágyam mellett pedig egy öltönyös fickó, és a nővérke álltak, utóbbi kezében ott volt a sisak: az AmuSphere, amivel épp az imént töltöttem bent egy órát egy olyan virtuális világban, ahová eddig úgy gondoltam, soha nem fogok visszatérni. Hiszen jól megvoltam az Alfheim Online-nal, nekem alapból is jobban bejött a tündéres világ, lehettek igazi cicafüleim és -farkam, idomítottam magamnak egy ilyen sárkányszerű lényt is, volt varázslás, lehetett repülni... jó, ez utóbbi sose ment annyira flottul, ezért nem voltam top játékos, csak simán magas szintű.
Eredetileg mondjuk, miután kiléptem a SAO-ból, látni sem akartam többé hasonló játékot. Több, mint egy évig tartott a rehabilitációm, a legyengült szervezetem sehogy sem akart talpra állni. Pszichológusnak kellett velem foglalkoznia, teljesen szét voltam esve testileg és lelkileg is. Baromi nehéz volt, de végig biztattak, és ez adott valamennyi erőt. Annyit biztosan, hogy végül összekaparjam magam. Gyakorlatilag újra kellett kezdenem az életemet, és ha nincs az öltönyös fickó meg a csapata, tuti nem is sikerült volna. Elég messzire ért a kezük ahhoz, hogy megtámogassanak a céljaimban, cserébe annyit akartak, hogy ne verjem nagy dobra, ki vagyok és mi vagyok. Sejtettem, hogy lesz majd más kérésük is felém, de akkor számomra mindez bőven megérte, és még most is így voltam vele.
Azóta meg eljutottunk oda, hogy napi rendszerességgel gyűrtem az ALO-t, és most behívtak engem, hogy szeretnének lefuttatni valami tesztet, és visszaküldenek SAO-ba. Nyilván köpni-nyelni nem tudtam, kértem pici haladékot is. Megadták, én meg az alatt a pár nap alatt képes voltam belelkesedni, mondván, újra láthatok olyan arcokat, akik valamennyire azért hiányoztak. Hülye voltam, na. Ez a "merülés" a virtuális világba csak egy óra volt, nem is találkoztam senkivel, és mégis úgy ültem föl, hogy hozzá akartam vágni valamit a fickóhoz.
- Belefutottunk egy váratlan hibába. Az adatok alapján úgy tűnik, az ALO programozói átjárhatóságot kívántak biztosítani a két játék között, és a SAO rendszere megpróbálta konvertálni az ALO-karaktered. Attól tartok, hogy a régi SAO-karaktered adatait felülírta a hibás konvertálás. Megpróbáljuk visszanyerni az adatokat, de nem ígérhetek semmit - szólt a magyarázat... erre. Iszonyú dühös voltam, első szinten, pénz, felszerelés és jártasságok nélkül találtam magam. A Cait Sith kasztomat ráadásul idomárrá konvertálta a játék, petnek pedig odaadta a dragoonom - bébiként. Csak fogtam a fejemet az egészen. Ráadásul körülbelül ötször estem orra, mert reflexből megpróbáltam repülni >.>
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Miyanari Kana
Üdv újra itt \o/
A reset pályázatot elfogadom, és remélem olvashatunk még részleteket arról a bent töltött egy óráról - és sokminden másról is :3
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Miyanari Kana
10. és 20. szintű képesség pályázat
Név: Fairy Sight
Típus: permanens
Leírás: Mirika emberfeletti látása nem csak a lövései pontosságát, de a távolságát is növeli. Elég messze lát ahhoz, hogy amíg az ellenfele közel ér hozzá, addig ő elő tudjon készíteni egy támadást.
Hatás: Gyorsaságtól függetlenül a harc legelső támadása Mirikát illeti. A támadás nem helyettesíti Mirika normál támadását, extra akció a küzdelem kezdetén, ami után szokásos mederben folytatódik a harc.
Korlátok: A támadás irányításból sebez, és csak Mirika tudja, a petje nem kapja meg. Értelemszerűen ha az ellenfél túl közel kezd vagy a harc kezdetén nem tartózkodik belátható területen, akkor a képesség hatása nem érvényesül, továbbá akkor sem használható, ha az ellenfél gyorsasága legalább kétszerese Mirika gyorsaságának. A támadás fokozott koncentrációt igényel, így másfélszer annyi CSP-t használ, mint egy normál támadás.
Név: Fairy Hearing
Típus: passzív
Leírás: Mirika macskafülei nem csak dísznek csücsülnek a fején. Akárcsak egy igazi cica, ő is nagyjából másfélszer nagyobb tartományban hall velük, és mozgatásukkal pontosan be tudja lőni, hol vannak az ellenfelei, csupán az általuk kiadott zajok alapján. Akkor is, ha nem látja őket.
Hatás: A képesség használata közben leadott lövés a célpont mozgását segítő testrészt célozza (láb, szárny, stb), mivel annak a hangját mindig és minden körülmény között el tudja különíteni a többi zajtól. Találat esetén amennyiben gyorsabb az ellenfél, úgy elveszíti az egy feletti SP pontjait (de legfeljebb egy egész pontot), amennyiben pedig lassabb, úgy Mirika egy feletti SP pontjai duplázódnak meg (szintén legfeljebb egy egész ponttal).
Vagyis például hiába van a célpontnak 1.8 SP-je, találat után ez 1 SP-re csökken a következő körére, míg 3.2 SP esetén 2.2-re esik az érték. Ha Mirika SP-je 1.6, úgy a következő körében 2.2 SP-je lesz (2x0.6).
Korlátok: A képesség a Hallgatózás jártasságához van kötve, hatása annyi körig tart, ahányas szinten van a jártassága. Tökéletes hatékonysághoz a szemét be kell csuknia, látása hiányában pedig könnyebb célpontot nyújt az ellenfél számára, eggyel kisebb célszámmal is el lehet találni. Végül a képességhez ki kell jelölni egy konkrét célpontot, vagyis egy idomár-pet páros ellen csak az egyiküket tudja akadályozni, a másikkal szemben az SP-je aránya változatlan marad.
Hamar észrevettem, hogy nem csak a külsőmet hoztam át az Alfheimből, hanem bizonyos tulajdonságaimat is, igaz, ehhez az is kellett, hogy le akarjam utánozni azokat a skilljeimet, amiket cicafüles tündeként is birtoklok. Úgy gondolom, hogy a Látás, a Hallgatózás vagy az Akrobatika megvásárlása oldotta fel ezeket a képességeket, de biztosat nem merek mondani. Ez csak sejtés volt, de az tény, hogy afféle bővített kiadását kaptam meg a jártasságoknak, és az “extrák” átfedést mutattak azokkal a tulajdonságaimmal, amikre odaát a kasztomból fakadóan támaszkodhattam. Mármint… hát most nem azért, de szokatlanul erős a találati arányom ahhoz képest, hogy milyen bénának kéne lennem jóval magasabb szintű játékosok között, arról nem is beszélve, hogy azért nem pont ezen a szinten kezdtem el célzott lövéseket leadni különböző testrészekre, amikor először játszogattam ebben a világban.
Emlékszem, annakidején mennyire zavaró volt az élesebb látásom, vagy az, ahogy ki tudok szűrni bizonyos zajokat, ha koncentrálok rá. Hetek kellettek hozzá, hogy megszokjam, különösen kezdő játékosként, amikor annyi új inger éri az embert. Repülni is ezért volt annyira nehéz megtanulni ALO-ban, lenéztem a magasból, és elveszítettem a mélységérzetem. Rohadt sokáig használtam kontrollert a repüléshez, és még ma is bizonytalan vagyok néha, pedig alapból jó az egyensúlyom. Emiatt viszont itt, a SAO-ban annyira nem volt vészes megszokni a képességek megjelenését, volt már tapasztalatom abban, hogyan kezeljem őket, és viszonylag hamar ura lettem az új tulajdonságoknak.
Ez persze nem jelentette azt, hogy ne kellett volna gyakorolnom velük, hiszen a két játék irányításában azért vannak különbségek. Momo viszont sokat segített, például akkor, amikor azt próbálgattam, mennyire messziről tudok valamit eltalálni. Megtanulta, hogy kell felrakni a kerítés tetejére a dobozt, amire lövöldöztem, elvégre néha sikerült levernem, és azért több lövés kellett hozzá, hogy pixelekre essen. Ugyanígy, amikor csukott szemmel próbáltam eltalálni valamit, akkor is ő vágta hozzá a dobozokat a járólapokhoz. Könnyebbség volt, hogy nem kellett szaladgálnom, hanem valaki megtette helyettem néhány szem manduláért cserébe. Még ha az elején igazából sok dolga nem is volt, mert amíg kitapasztaltam a képességeim határait, elképesztően sokszor hibáztam, de néhány nap gyakorlás után azért már elfogadható szintre emeltem a tudásomat. Már csak az kéne, hogy éles harcban se mozogjanak a célpontok, hanem szépen álljanak meg egy helyben
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Miyanari Kana
A pályázatot elfogadom, gratulálok az új képességekhez! ^^
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Miyanari Kana
30. szint képesség-, és pet fiatalkori képesség pályázat
Név: Fairy Agility
Típus: aktív
Leírás: Mirika macska hibridként emberfeletti agilitással bír, így akrobatikájára és gyorsaságára támaszkodva nehezen követhető irányváltásokra képes, az így nyert időt pedig erősebb lövésekre fordíthatja.
Hatás: A képesség sikeres aktiválása esetén az adott körben Mirika összes támadása Akrobatika szint*10 bónusz sebzést kap.
Korlátok: A képesség csak akkor aktiválható, ha az ellenfél lassabb, és elhibázta a támadását, vagy másképp fogalmazva Mirika kitért előle. Mivel a szörnyek nem hibáznak támadást, de a támadási mintáik kiszámíthatóak és lassúak, ezért ellenük elég csupán gyorsabbnak lenni. Lehűlési ideje három kör.
Név: Breeze of Protection
Típus: aktív
Leírás: Momo nem csak tüzet képes a torkában képezni, de erősítő hatású anyagot is. A szer a levegőbe kerülve porrá bomlik, majd a célpont páncéljára tapadva teszi azt szilárdabbá.
Hatás: A képesség egy kiválasztott célpont páncélját állítja vissza 30 ponttal. Kifejlett dragoonként ez az érték 50-re nő. A képesség lehűlési ideje három kör.
Ahogy fejlődtem, úgy lettem képes egyre több dologra, ami inkább a másik avataromra volt jellemző. A látásommal meg a hallásommal kezdődött. Tudom, hogy anno, amikor először játszottam ezzel a játékkal, egyik sem volt ilyen tűpontos még a jártasságok segítségével sem, viszont ha összevetem azt, amit most itt tapasztalok az ALO karakterem alaptulajdonságaival, a hasonlóság minimum szembetűnő. Gyakorlatilag összekeveredett a két karakter... szerencsére eddig az előnyére, bár nem is tudom, hogy a fülem vagy a farkincám az előny-e.
A legújabb ilyen hülyeség pedig a mozgékonyságom. Na persze ez sem egyik napról a másikra jött elő, de így a 30. szint környékén tűnt fel először igazán, hogy mennyire könnyen követi a testem azt, amit az elmém akar. Most, hogy már gyors vagyok, meg talán egy kicsit erősnek is vallhatom magam, és nem csak a bénázás megy mindenhol, szóval most, hogy a pontjaim kezdenek valami értelmes formát ölteni, már be-bevállalok olyan mozdulatokat, amiket eddig nem engedtek a testem korlátai. És hát... kicsit olyan, mintha ezek a korlátok így nem is lettek volna. Én persze minden nap tapasztalom azt, hogy milyen egy hús-vér testet mozgatni, és talán ezért is feltűnő most, ha többet tudok, mint amit igazából kéne.
Teszem azt a múltkor gyakoroltunk Momóval, és voltak olyan pillanatok, amikor megpróbált felöklelni, és én már fel voltam készülve rá, hogy repülni fogok, de valahogy mégis sikerült még úgy eldobnom magam, hogy ne érjen el. Amikor pedig minderre fel is voltam készülve, kicsit úgy éreztem, hogy több időm maradt támadni. Szóval... ki is próbáltam, hogy mi történik, ha kicsit több időt szánok támadásra, ami egy új képességet eredményezett végül :3
Amúgy Momo is egyre többet tud. Kicsit sajnálom, hogy már nem olyan kicsi és aranyos, mint régen, de tisztában voltam vele, hogy előbb-utóbb el fogja érni a tényleges méreteit. Most már elég nagy ahhoz, hogy a hátára tudjak ülni, bár azt még nem kockáztattuk meg, hogy meg is reptet, mert kicsit nehezen maradok meg rajta, ha mozogni kezd. Egy új képességet is tanult. Mármint... régit, mert ismerem már, csak már itt is tudja hogy képezzen mást is a torkában, és ne csak tüzet. Vagy füstöt. Bár ez utóbbi egyre ritkábban fordul elő :3 Talán lassan ideje újra megkockáztatnom a harcot másokkal, csak most már úgy, hogy nem azt számolgatom, ki ellen veszítem a legkevesebb pontot, hanem hogy ki ellen van reális esélyem :3 Ráadásul... már egészen közel van a front is. Nem gondoltam volna, hogy idáig jutok másfél év alatt. Már csak egy kicsi kell... már csak egy kicsit tartsatok ki... :3
További módosítások:
- A Fairy Sight SP-befolyásoló hatását egy egész pontról 0.7 pontra csökkentettem.
- Momo első képessége 50% helyett már csak 25% eséllyel sül be.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Miyanari Kana
Fairy Agility: Döntsd el, hogy Mirika első támadása kapja-e csak meg, vagy a sebzésnövelés maximumát az alapsebzésed negyedében határozod-e meg.
Ezen felül a többit elfogadom.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.