Jelentkezés
+29
Kazuma
Hinari
Ryuninji Ren
Meredith White
Aidor
Tetsuko Jin
Halász Alex
Anatole Saito
Hürrem
Kurokoto
Mirika
Yurihime
Tachibana Makoto
Bacchus
Peter Worker
Yoshiaga
Kusumi Ayani
Drake Haru
Thunder
Jun
Chancery
Hayashi Yuichi
Szophie
Rita Hanami
Ozirisz
Askr
Danee
Joey Chrome
Lizbet
33 posters
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Szintfüggetlen játéktér :: Küzdőtér :: Lezárt Tornák :: All-Star
2 / 2 oldal
2 / 2 oldal • 1, 2
Re: Jelentkezés
Név: Tetsuko Jin
Kor: 17
Kaszt: Lovag
Típus: Tank-support
Szint: 12
Képeségek:
- Copy:
- A képességgel a használó képes lemásolni bárki képességét és annak fegyverének kinézetét. Természetesen nem ingyen. 5 életponttal kell, fizessen a másolásért és csak a képességet és a fegyvert tudja lemásolni, ami speciális képesség szinte x 2 körig tart, utána újra másolnia kell szintén 5 életpontért. Az ellenfél pontjait nem másolja le, a sajátjaiból gazdálkodik és pont ez az oka annak, hogy állatidomároknál a petet nem tudja lemásolni és a petre ható képességeket sem.
- Spellcaster:
- A használója az egyik harci cselekvését beválthatja egy mellékcselekvésre.
Pontok
Élet: 35 +12
Fegyverkezelés: 0
Erő: 0 +4
Irányítás: 0
Kitartás: 6
Gyorsaság: 10 +9
Speciális képesség: 21
Felszerelés
[T1] Stramm Rövid Kard (+3 erő +2 páncél)
[T1] Futópajzs (+6 páncél +3 gyorsaság)
[T1] Vas Sisak (+7 páncél)
[T2] Fém páncél ( +19 páncél)
[T2] Vastag Köpeny (+14 páncél)
[T2] Fém Bakancs (+6 gyorsaság +1 erő +6 páncél)
[T2] Egészség Gyűrű ( +6 élet)
[T2] Egészség Gyűrű ( +6 élet)
A hozzászólást Tetsuko Jin összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Okt. 17 2013, 20:07-kor.
Tetsuko Jin- Lovag
- Hozzászólások száma : 542
Join date : 2012. Dec. 24.
Karakterlap
Szint: 24
Indikátor: Zöld
Céh: White Rose
Re: Jelentkezés
na, sikerült aktivizálnom magam [dicséreteket, hízelgéseket és gratulációkat PM-ben várom.] és jelentkezek ismételten
Név:Aidor
Kor:17
Kaszt: Harcművész
Típus: Támadó
Szint:7
Képességek:
Pontok:
Élet: 10 +2 [60]
Fegyverkezelés: 7+6=13
Erő: 10 + 8=18
Kitartás 4 +6= 10
Gyorsaság: 9 +6 = 15
Speciális képesség: 5 +6= 11
Páncél: 29
Felszerelés:
All-Star”Harci kesztyű”: +8 Erő, +2 Fegyverkezelés
All-Star Sisak: +8 Páncél
All-Star páncél: +21 Páncél
All-Star Köpeny: +2 Élet, +2 Fegyverkezelés, +2 Erő
All-Star Gyűrű (Zöld): +6 Spec képesség
All-Star Gyűrű (Barna): +6 Kitatrás
All-Star Csizma: +6 Gyorsaság, +2 Fegyverkezelés
Név:Aidor
Kor:17
Kaszt: Harcművész
Típus: Támadó
Szint:7
Képességek:
- Combination Attack:
1, Combination Attack - Kombinált Támadás
A karakter mikor aktiválja a képességet fegyverei zölden elkezdenek világítani és egy véletlenszerű, a rendszer által generált bonyolult mozdulat és ütés kombinációt hajt végre. Így összesen háromszor támad abban a körben gyorsaságtól függetlenül. Viszont ha 2X-szer vagy még többször gyorsabb ellenfelénél akkor ugyan úgy hozzá jönnek a + támadások.
Három körönként használható egy ellenfél ellen. A sebzést negatívan módosítja, tehát a sebzések nem teljes értékűek. Minden ütés feleannyit sebez mint normál esetben. Tehát pl: 4-as sebzés akkor ez így jön ki 2+2+2. Így legjobb esetben a sebzés 6, rosszabbikban 2, a kettő között meg változatlan. Viszont a lábbal való támadás is úgy számít mintha a kézben lévő fegyver sebzett volna.
Pontok:
Élet: 10 +2 [60]
Fegyverkezelés: 7+6=13
Erő: 10 + 8=18
Kitartás 4 +6= 10
Gyorsaság: 9 +6 = 15
Speciális képesség: 5 +6= 11
Páncél: 29
Felszerelés:
All-Star”Harci kesztyű”: +8 Erő, +2 Fegyverkezelés
All-Star Sisak: +8 Páncél
All-Star páncél: +21 Páncél
All-Star Köpeny: +2 Élet, +2 Fegyverkezelés, +2 Erő
All-Star Gyűrű (Zöld): +6 Spec képesség
All-Star Gyűrű (Barna): +6 Kitatrás
All-Star Csizma: +6 Gyorsaság, +2 Fegyverkezelés
A hozzászólást Aidor összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Okt. 22 2013, 11:18-kor.
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Jelentkezés
Név: Meredith White
Kor: 18
Kaszt: Lovag
Típus: ?
Szint: 8
Képesség:
Pontozás:
Élet: 10
Fegyverkezelés: 10
Erő: 5 +12
Kitartás: 4 +2
Gyorsaság: 18 +11
Speciális képesség: 3
Felszerelés:
[T1] 1x Bronz vért (+9 páncél)
[T1] 2x Arany gyűrű (2*3 erő)
[T1] 1x Stramm Rövid Kard (+3 erő +2 páncél)
[T1] 1x Futópajzs (+ 6 páncél, + 3 gyorsaság)
[T1] 1x Minotaurusz Sisak (+3 erő, +8 páncél)
[T1] 1x Gyorstalpaló (+ 8 gyorsaság)
[T1] 1x Hősi köpeny (+8 páncél, + 2 kitartás)
Kor: 18
Kaszt: Lovag
Típus: ?
Szint: 8
Képesség:
- Spoiler:
- 1. képesség
Fegyvere, vagy pajzsa láthatatlanná válik, kivéve számára.
Pontozás:
Élet: 10
Fegyverkezelés: 10
Erő: 5 +12
Kitartás: 4 +2
Gyorsaság: 18 +11
Speciális képesség: 3
Felszerelés:
[T1] 1x Bronz vért (+9 páncél)
[T1] 2x Arany gyűrű (2*3 erő)
[T1] 1x Stramm Rövid Kard (+3 erő +2 páncél)
[T1] 1x Futópajzs (+ 6 páncél, + 3 gyorsaság)
[T1] 1x Minotaurusz Sisak (+3 erő, +8 páncél)
[T1] 1x Gyorstalpaló (+ 8 gyorsaság)
[T1] 1x Hősi köpeny (+8 páncél, + 2 kitartás)
_________________
Élet: 15; Fegyverkezelés: 27; Erő: 26; Kitartás: 11; Gyorsaság: 40; Speciális képesség: 20; Páncél: 67
Meredith White- Lovag
- Hozzászólások száma : 192
Join date : 2012. Dec. 31.
Karakterlap
Szint: 13
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Jelentkezés
Név: Ryuninji Ren
Kor: 18
Kaszt: Idomár
Típus: Dps-Tank- Support- Healer
Szint: 23
Képeségek:
- Soundwawe:
- Egy erőteljes hanghullámot generál ami képes ellökni az ellenfelet. A hanghullámot akárhonnan el lehet indítani.. akár egy üvöltéssel, kéz összecsapással, vagy egy dobbantással. És nem csak az ellenfelet röpíti el, hanem ha a használó úgy akarja, akkor saját magát is menekülésképpen. A lökés maximális nagysága speciális képesség szintje x 2 méter. Természetesen a használónak nem muszáj maximális erővel ellöknie, tudja kontrolálni.
// egy támadást semlegesít, utána két kör az újratöltődése //
- Fallen Angel:
- Aktiváláskor fekete , lehulló tollak veszik körbe a használót, melyek ha hozzáérnek valamihez, kék lángok emésztik el őket. emelett az alkalmazó szemei is kékes csillogásban tündökölnek
Hatás: A használó megjelöl valakit, aki elszenvedi a kapott sebzések felét
Időtartam 3 kör, harconként csak egyszer alkalmazható
- Absorb:
- A használó felé irányuló támadásokat, sebzéseket elnyeli, abban a körben, amelyikben aktiválja ezt a képességet. Ezzel felgyógyul, méghozzá annyival, amennyi sebzést elszenvedett volna. Értelem szerűen páncél értéket ez nem ad vissza. Újratöltődési idő három kör.
Pet Képességek:
- Regeneration:
- Amint Regi megsérül, a már abban a körben elkezdi gyógyítani magát. Minden körben a speciális képesség szintje x 1 hp-t gyógyít magán.
- Phoenix Gear:
Pontok
Élet: 23 +3
Fegyverkezelés: 27 +5
Erő: 1 +4
Irányítás: 28 +16
Kitartás: 6 +2
Gyorsaság: 36 +18
Speciális képesség: 15 +4
Felszerelés
[T1] Kapcsolat Gyűrű (+6 irányítás)
[T2] Acélgyűrű (+4 erő, +4 speciális képesség, +2 élet)
[T2] Nyúlcipő (+10 gyorsaság, +2 kitartás)
[T2] Fém páncél ( +19 páncél)
[T2] Sólyomgondozó Sisak (+4 irányítás, +6 páncél)
[T2] Szélvész Köpeny (felszerelt, +8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +8 páncél)
[T2] Kapcsolat Pálca (felszerelt,+6 irányítás +1 élet)
_________________
Ryuninji Ren- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1619
Join date : 2012. Dec. 18.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Jelentkezés
Név: Hinari
Kor: 18
Kaszt: kardforgató
Típus: dps vagy árnyéktank
Szint: 21
Képességek:
Pontok
Élet: 26+2
Fegyverkezelés: 30+5
Erő: 16+19
Irányítás:
Kitartás: 6+6
Gyorsaság: 31+11
Speciális képesség: 15+7
Páncél : 0+44
Felszerelés:
[*]T1 - Minotaurus sisak (+3 erő, +8 páncél)
[*]T2 – Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +36 páncél)
[*]T1 - Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 spec)
[*]T2 – Fémgyűrű (+5 erő, +2 kitartás)
[*]T2 - Nyúlcipő (+10 gyorsaság +2 kitartás)
[*]T1 - A bajnok köpenye (+2 fegyverkezelés, +2 kitartás, + 1 gyorsaság)
[*]Ősi Sárkánymintás Katana - kardforgató spec. (+7 erő +3 fegyverkezelés)
Kor: 18
Kaszt: kardforgató
Típus: dps vagy árnyéktank
Szint: 21
Képességek:
- 1. element absorb:
1. Element Absorb: Olyan különleges képesség, ami képes erőt meríteni a körülötte lévő elemekből.
Alapja: A játékos képessé válik az öt alap elem energiájának elszívására, mellyel az adott elemhez tartozó statot tud megemelni ideiglenesen. A fény gyorsaságot növel, a föld erőt, a víz kitartást, a tűz fegyverkezelést, az árnyék pedig életet. A képesség azonban soha nem csökkentheti le 1 alá a meglévő életet, még akkor sem, ha az a megszűnésével elérné a nullát.
Hatása: A képesség aktiválásakor a spec-re rakott pontok rárakódnak az adott statra. Ez maximum 6 körig érvényes, lejárta után minimum 1 kör pihenőidő kell (ha közben váltás történik, plusz annyi kör pihenő, amennyiszer váltottunk). A képesség hatását a használó bármikor megszüntetheti, ám a lehűlési idő ekkor sem változik. Fontos! Ameddig érvényben van a bónusz (tehát csak akkor és addig, amikor és ameddig aktív), ezen képesség a használó környezetében lévő játékosok különleges képességeit az esetleges pontkülönbség ellenére sem képes gátolni!
Használata: Elég csupán gondolatban kimondani az adott elem nevét, és máris érvényesül a hozzá párosított statbónusz. Ez a váltásoknál is így működik.
Egyéb kiegészítések kockázós harcokhoz:
--> Amennyiben árnyékot használok (tehát életre teszek) és utána váltok (akár használat közbeni váltáskor, akár a lehűlési idő lejárta után), akkor a teljes spec pontszám helyett csak annyit tehetek rá a következő statra, amennyi megmaradt az speccel keletkezett életből. Szóval ha 16 pontnál mind a 80 HP-t leütik, akkor nem használhatom tovább a képességet, ha viszont megmarad mondjuk 15 HP a saját életemen felül, akkor három pontot még használhatok belőle.
--> Ha nem árnyékkal kezdek (tehát nem élet-bónusszal), utána már nem tehetek életre az adott harcban.
- 2. dragon of elements:
2. Dragon of Elements: Az éppen felszerelt kardból egy a kard szélességénél alig nagyobb, kb fél-1 méter hosszú sárkányforma bújik elő (úgymond a kard meghosszabbításaként, lásd kép01, kép02 és kép03) és beleharap ellenfelébe.
Hatása: a megidézett sárkány színétől függően (amelyek az alapvető elemeket képviselik) a megharapott játékos/szörny adott statjából levonódik a szintem fele, lefelé kerekítve, illetve a fizikai érintkezés hatásaként a fegyver által adott erőbónusz értékű sebzést is elszenved az illető (tehát a használó ereje nem érvényesül, csak a kard által adott erő). A képesség visszahatásaként a használó ugyanannyi ponttal sebződik, mint amennyit levont az ellenfelétől (amennyiben nem talált be, úgy sebződés sincsen). Egy ellenfél ellen a harc során csak egyszer alkalmazható, hatása a harc végéig fennáll.
Használata: a képesség használatához a fegyvernek kézben kell lennie, a használó hangosan ejti ki a következő szavakat: Summoning *** Dragon!, a csillagokat az adott elemmel helyettesítve (például: Summoning Fire Dragon!). A stat-elem párok ugyanazok, mint az Element Absorbnál, tehát earth/föld - erő; water/víz – kitartás; fire/tűz – fegyverkezelés; light/fény – sebesség. Életpontokból nem lehet levinni (tehát Dark Dragon nem létezik).
Egyéb kiegészítések kockázós harcokhoz:
Ha a Fénysárkány hatása miatt többszörös támadáshoz jutok a harc során (tehát pl kettő helyett háromhoz), úgy a normál sebzésemen felül a maximális sebzés: annyiszor a szintem fele, amennyi támadásom volt eredetileg. (Példa: ha 20-as sebzéssel eredetileg kétszer támadhatok, de a képesség miatt ez háromra nő, úgy az adott körben a három támadás max sebzése: 2x20 + szintem fele x2.) Ez nem határozza meg a konkrét támadások konkrét sebzését, csak a három sebzés összegének maximumát.
- 3. elemental wall:
3. Elemental Wall: Az elemek egy az eddiginél magasabb fokú használatát teszi lehetővé, magába szívva és életenergiává alakítva az elemhez hozzáérő ellenfelek pontjait.
Alapja és hatása: A játékos meglendíti a kardját, s egy két méter sugarú kört ír le maga körül, melynek nyomán egy nagyjából egy méter magasságú gyűrű jelenik meg a földön, megjelenése a használótól függ. Ezek a következőek lehetnek: sötét lángok (élet), fénynyaláb (gyorsaság), tűzgyűrű (fegyverkezelés), vízgyűrű (kitartás) és sárgyűrű (erő); a harctéren egyszerre csak egy lehet jelen ezek közül. Az ellenfél, vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy huszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). A képesség egy körön át marad érvényben, ha ez alatt nem történt kontakt az ellenfél és az elem között (azaz nem támadták meg a használót), akkor hatása elmarad. Hat körönként használható, távolsági támadások ellen hatástalan.
Használata: A fegyverrel való suhintás közben erősen annak képzeletbeli nyomvonalára kell koncentrálni, és párosítani a kívánt elem lényegével.
Pontok
Élet: 26+2
Fegyverkezelés: 30+5
Erő: 16+19
Irányítás:
Kitartás: 6+6
Gyorsaság: 31+11
Speciális képesség: 15+7
Páncél : 0+44
Felszerelés:
[*]T1 - Minotaurus sisak (+3 erő, +8 páncél)
[*]T2 – Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +36 páncél)
[*]T1 - Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 spec)
[*]T2 – Fémgyűrű (+5 erő, +2 kitartás)
[*]T2 - Nyúlcipő (+10 gyorsaság +2 kitartás)
[*]T1 - A bajnok köpenye (+2 fegyverkezelés, +2 kitartás, + 1 gyorsaság)
[*]Ősi Sárkánymintás Katana - kardforgató spec. (+7 erő +3 fegyverkezelés)
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Jelentkezés
Név: Kazuma
Kor: 19
Kaszt: Árnyharcos
Típus: dps
Szint: 16
Képeségek:
Pontok
Élet: 18
Fegyverkezelés: 17
Erő: 12 + 12 (+14 kés) = 26 sebzés/támadás
Kitartás: 5 + 6
Gyorsaság: 36 + 13
Speciális képesség: 6 + 3
Felszerelés
Parazita - árnyharcos spec. (+6 erő +3 gyorasaság)
Acélkarom (+8 erő +2 kitartás)
Rubin Köpeny (+4 erő +3 speciális képesség)
Maszk ( - )
Aranygyűrű (+3 erő)
Fémgyűrű (+5 erő +2 kitartás)
Nyúlcipő (+10 gyorsaság +2 kitartás)
All-Star páncél (+21 páncél)
Kor: 19
Kaszt: Árnyharcos
Típus: dps
Szint: 16
Képeségek:
- 1. Árnyrobbanás:
- Ha életereje a 65%-ára vagy az alá esik vissza, akkor használhatja ezt a képességet. Lökéshullám kíséretében árnyék tör elő a testéből, és ködszerűen terül szét 8 méteres körben a közelben állókat teljesen elvakítva, (Kazuma így is tökéletesen lát) viszont az árnyék 1 kör után eltűnik. A lökéshullám fellökheti a gyengébb mobokat és játékosokat de, Kazumára nincs hatással. Hátránya hogy a képesség barátra és ellenségre is hatással van. A látás jártassággal rendelkezőket nem vakítja el teljesen de (a jártasság szintjétől függetlenül) körülbelül 1-1,5 méterre csökkenti a látótávolságukat.
Amellett hogy elvakítja az ellenfele(ke)t mindenki, aki az árnyékba kerül, megmérgeződik és a gyorsasága az eredeti érték háromnegyedére esik vissza 3 körig.
- 2. Árnyjáték:
- Kazuma képes a saját árnyékát kedve szerint formálni. Sőt az árnyék még akár a kétdimenziós térből is kiléphet, és kézzelfoghatóvá válik de, ha megtámadják a fegyver egyszerűen, átsiklik rajta és az árnyék szétfoszlik. Kazuma ehhez a saját árnyékát használja fel ezért ilyenkor részben vagy teljesen, eltűnik az árnyéka. Más szóval az árnyékát átalakíthatja és el is, szakíthatja magától.
A létrehozott ”szilárd” árnyékot úgy is megformázhatja, hogy ha nem elég erős az ellenfél, akkor akár több csapást is kibírjon. Ilyenkor a létrehozott árnyéknak saját életereje lesz és a csapások sem jutnak át rajta egyszerűen. Ebben az állapotban már nem lehet megváltoztatni az árnyék formáját, és ha elpusztul, akkor a harc végéig teljesen használhatatlanná válik a második képesség. Az árnyék életereje egyenlő Kazuma maximális életerejének a negyedével.
Például: Ha Kazuma létrehozza néhány fűszál árnyékát, ami körülbelül akkora, mint az egyik ujja akkor, azaz ujja, amiből a fűszálak árnyékát megcsinálta nem vet árnyékot, vagy ha akkora árnyékot akar létrehozni amekkora ő maga, akkor ehhez az egész árnyékát fel kell használnia.
- Az 1. és a 2. képesség kombinációi:
- Ha Kazuma az első képességével együtt használja akkor az első képességével létrehozott árnyékot is, ugyanúgy alakíthatja, mint a saját árnyékát. Ennek háromféle megjelenése lehet.
Az első esetben ez az árnyék megőrzi az eredeti tulajdonságait azzal a különbséggel, hogy nem kell egy körben szétterülnie, hanem bármilyen formát felvehet az árnyék.
A másodikban pedig szilárd formát vesz fel és a második képesség tulajdonságaival, bír. Továbbá elveszíti az első képességből származó mérgezés képességét. Viszont akármilyen formában alkalmazza együtt a két képességet egy kör után az, így létrehozott árnyék szétfoszlik az első képességnek megfelelően.
A harmadikban megint csak szilárd formát vesz fel, viszont több körig is megmaradhat, mivel saját életereje lesz, ami egyenlő Kazuma maximális életerejének felével. Továbbá elveszíti az első képességből származó mérgezés képességét. Ha elpusztul akkor már se, az első se a második képességét nem tudja használni a harc végéig.
Pontok
Élet: 18
Fegyverkezelés: 17
Erő: 12 + 12 (+14 kés) = 26 sebzés/támadás
Kitartás: 5 + 6
Gyorsaság: 36 + 13
Speciális képesség: 6 + 3
Felszerelés
Parazita - árnyharcos spec. (+6 erő +3 gyorasaság)
Acélkarom (+8 erő +2 kitartás)
Rubin Köpeny (+4 erő +3 speciális képesség)
Maszk ( - )
Aranygyűrű (+3 erő)
Fémgyűrű (+5 erő +2 kitartás)
Nyúlcipő (+10 gyorsaság +2 kitartás)
All-Star páncél (+21 páncél)
A hozzászólást Kazuma összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Okt. 21 2013, 16:34-kor.
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Jelentkezés
A kölcsönző miatt kitolom a határidőt Okt 22-re
Lizbet- Mesélő
- Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.
Re: Jelentkezés
Név: Crow (Allen Dante, a becses nevem ^^)
Kor: 18
Kaszt: Harcművész
Típus: Support/DPS
Szint: 11
Képeségek:
Pontozás:
Élet: 8 +2 = 10
Fegyverkezelés: 17 +12 = 29
Erő: 10 +10 +7(speciális) = 27
Kitartás: 4
Gyorsaság: 22 +6 = 28
Speciális képesség: 5 +6 = 11
Páncélzat: +29
Felszerelések:
All-Star páncél: +21 Páncél
All-Star Sisak: +8 Páncél
All-Star Csizma: +6 Gyorsaság, +2 Fegyverkezelés
All-Star Köpeny: +2 Élet, +2 Fegyverkezelés, +2 Erő
All-Star Kasza: +8 Erő, +2 Fegyverkezelés
All-Star Gyűrű (Sárga): +6 Fegyverkezelés
All-Star Gyűrű (Zöld): +6 Spec képesség
Kor: 18
Kaszt: Harcművész
Típus: Support/DPS
Szint: 11
Képeségek:
- 1. képesség:
- Shadow Crow World
A karakter körül fekete füst jelenik meg, ami valójában árnyék, amikből varjak formálódnak meg. Maximum hat (6) darabot hozhat létre, amikbe képes a használó belemenni ("egyé" válni az árnyékkal). Ezek a használó számára egy árnyéknak felelnek meg, de másoknak annyit jelentenek, amennyit látnak. A varjak szint*10m-t repülhetnek, míg a használó bennük van, különben ott vannak a használó körül.
Mivel a használó számára egy árnyéknak felelnek meg, így "kedve szerint" váltogathatja, hogy melyik varjúban tartózkodik. Azonban ezt kockadobással kell eldöntenie, hogy melyikbe is vált. Sikeres Észlelés vagy Keresés esetén (halál-korona dobás, ha megegyezik a használó lopakodásával valamely jártasság, vagy ha nagyobb valamelyik jártassága, akkor biztosan megtalálhatják), vagy ha a vakszerencsére alapoz, akkor neki is dobni kell, hogy melyik varjat találja el, s ha a két szám megegyezik akkor a támadás sikeres. A használó maximum kettő (2) körig tartózkodhat a varjakban. A varjak speciális képesség/körig aktívak utána szétfoszlanak, s ha a használó bennük tartózkodott akkor kiesik belőlük.
Mivel képessé válik az árnyékban mozgásra, nem csak a varjakéba, hanem 10. szinttől más árnyékba is, és amíg az árnyékban van addig tökéletesen látja hogy mi van a külvilágban.
- 2. képesség:
- Will of the Reaper
Passzív képesség, mely bármikor aktív. Elve azon alapszik, hogy a fegyverkezelés (felszereléssel)/4-et hozzá adja az erőhöz. Azonban, hogy vannak korlátai is, ami abból áll, hogy az erőpontokra minden harmadik (3.) szinten lehet rakni, aminek maximális értéke kettő (2) pont. A másik, az, hogy fegyverkezelésre szintenként három (3) pontnál többet nem rakhat a játékos, de ezeket, akár minden szinten pontozhatja. A sikeres boss fightok után kapott pontot, sem az erőre, sem a fegyverkezelésre nem rakhatja."
Pontozás:
Élet: 8 +2 = 10
Fegyverkezelés: 17 +12 = 29
Erő: 10 +10 +7(speciális) = 27
Kitartás: 4
Gyorsaság: 22 +6 = 28
Speciális képesség: 5 +6 = 11
Páncélzat: +29
Felszerelések:
All-Star páncél: +21 Páncél
All-Star Sisak: +8 Páncél
All-Star Csizma: +6 Gyorsaság, +2 Fegyverkezelés
All-Star Köpeny: +2 Élet, +2 Fegyverkezelés, +2 Erő
All-Star Kasza: +8 Erő, +2 Fegyverkezelés
All-Star Gyűrű (Sárga): +6 Fegyverkezelés
All-Star Gyűrű (Zöld): +6 Spec képesség
_________________
Remények és álmok nélkül nincs élet, találd meg a sajátjaidat és élj!
by: A.B.
Színem: #0099ff
Allen Dante- Harcművész
- Hozzászólások száma : 312
Join date : 2012. Nov. 22.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Jelentkezés
Név: Raven
Kor: 15
Kaszt: Lovag
Típus: Kőkemény tank
Szint: 10
Képeségek:
Pontok (Alap + mellé felszeréls által nyujtott plussz)
Élet: 10 + 8
Fegyverkezelés: 8 + 10
Erő: 11 + 3
Kitartás: 7
Gyorsaság: 8 + 6
Speciális képesség: 7
Páncél: 43
Felszerelés
Kezdő kopja: +1 erő
All-Star páncél: +21 Páncél
All-Star Sisak: +8 Páncél
All-Star Pajzs: +2 Élet, +8 Páncél
All-Star Csizma: +6 Gyorsaság, +2 Fegyverkezelés
All-Star Köpeny: +2 Élet, +2 Fegyverkezelés, +2 Erő
All-Star Gyűrű (Sárga): +6 Fegyverkezelés
All-Star Gyűrű (Fehér): +4 Élet +6 Páncél
Kor: 15
Kaszt: Lovag
Típus: Kőkemény tank
Szint: 10
Képeségek:
- Spoiler:
- Soaring Moon - A képesség aktiválásakor a használót élénk ezüst aura lengi körül. A fegyverére támaszkodva a magasba löki magát, (ami akrobatika jártasság nélkül is két három méter, de annál nem több) ami után a kopja élét ugyanolyan energia borítja be. A zuhanórepülés közbeni támadás nem a többszörös sebzésben rejlik, hanem az azután járó effektben. A kiszemelt áldozat három körön keresztül speciális képesség ponttal megfelelő egységgel sérül, viszont a képesség aktiválásakor a használót is éri, egy körön keresztül ez a sebzésérték. A hatása három (3) körig érvényes, visszatöltési ideje pedig négy (4) kör.
Pontok (Alap + mellé felszeréls által nyujtott plussz)
Élet: 10 + 8
Fegyverkezelés: 8 + 10
Erő: 11 + 3
Kitartás: 7
Gyorsaság: 8 + 6
Speciális képesség: 7
Páncél: 43
Felszerelés
Kezdő kopja: +1 erő
All-Star páncél: +21 Páncél
All-Star Sisak: +8 Páncél
All-Star Pajzs: +2 Élet, +8 Páncél
All-Star Csizma: +6 Gyorsaság, +2 Fegyverkezelés
All-Star Köpeny: +2 Élet, +2 Fegyverkezelés, +2 Erő
All-Star Gyűrű (Sárga): +6 Fegyverkezelés
All-Star Gyűrű (Fehér): +4 Élet +6 Páncél
_________________
Színkód: #AA6342 (szöveg), #804224 (dialógus)
Phobos- Harcos
- Hozzászólások száma : 682
Join date : 2013. Sep. 15.
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Jelentkezés
Holnap délután lezárom a jelentkezést és a kölcsönzőt is
Lizbet- Mesélő
- Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.
Re: Jelentkezés
Név: RenAi |Love-×-Attack|
Kor: 17
Kaszt: Lovag
Típus: Egy NyanTank
Szint: 21
Képeségek:
Pontok:
Élet: 34(+3) = 185 életpont.
Fegyverkezelés: 22(+5) = 27 (buffom esetén:+11pont)
Erő/Irányítás: 15(+5) = 20
Kitartás: 8(+4)= 12
Gyorsaság: 16( +10 )= 26
Speciális képesség: 29(+5)= 34
Páncél: 43. /Fémpáncéllal: 53./
Felszerelés:
- Stramm *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+3 erő +2 páncél)
- Bronz vért: (+9 páncél)
- 1x Természet Gyűrű: (+1 élet)
- Csigaház: (Lovag spec. +2 erő, +15 páncél)
- Nyúlcipő (+10 gyorsaság, +2 kitartás)
- Vas sisak: (+7 páncél)
- 1xTünemény gyűrű: (+2 élet, + 5 spec képesség)
/Elviekben időre meg lesz a Fémpáncélom (+19 páncél)/
Kor: 17
Kaszt: Lovag
Típus: Egy NyanTank
Szint: 21
Képeségek:
- Weapon Blessing:
- Weapon Blessing
Kinézet: Azok akik megkapják a buffom, halványkéken felizzik a fegyverük.
Hatás: Területi buff, de tudom csak magamon is használni. A képességem a fegyverkezelést növeli spec képesség/3-al. Ami három körig hat, de utána közvetlen meg tudom idézni, ha a speciális képességem engedi.
- Potion Share:
- Potion Share:Ha használok egy potiont, akkor a körülöttem lévő csapatbéli tagok is megkapják a bonuszt.
Kinézet:A potiont kivételesen nem megiszom hanem feldobom, ami elpixeleződik és a potion színével megegyező hó szerű esésben kapják meg a többiek.
- Stat. Exchange:
- Stat. Exchange:
Képességem lehetővé teszi hogy felcseréljem az adott statjaimat az ellenfelem/támogatottam egy adott statjával. Egy körig tart, ha a képességem sikeres akkor három körig nem használhatom újra.
Ez lehet buff vagy akár debuff is.
Cserék:
Élet <->Erő
Fegyverkezelés <->Gyorsaság
Ha a kicserélt körben, az én vagy a támogatottam élete lecsökken akkor a kitartás pontjaim automatikusan ráadódnak. Ha nincs pontvesztés akkor ez nem következik be. Ha a támadást az ellenfelemen okozom akkor szintén nem aktiválódik a kitartás rátöltése.
Kinézet:
Szememen egy furcsa fény fut át, amint rápillantok az áldozatomra, támogatottamra.
/Még változhat!/
Pontok:
Élet: 34(+3) = 185 életpont.
Fegyverkezelés: 22(+5) = 27 (buffom esetén:+11pont)
Erő/Irányítás: 15(+5) = 20
Kitartás: 8(+4)= 12
Gyorsaság: 16( +10 )= 26
Speciális képesség: 29(+5)= 34
Páncél: 43. /Fémpáncéllal: 53./
Felszerelés:
- Stramm *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+3 erő +2 páncél)
- Bronz vért: (+9 páncél)
- 1x Természet Gyűrű: (+1 élet)
- Csigaház: (Lovag spec. +2 erő, +15 páncél)
- Nyúlcipő (+10 gyorsaság, +2 kitartás)
- Vas sisak: (+7 páncél)
- 1xTünemény gyűrű: (+2 élet, + 5 spec képesség)
/Elviekben időre meg lesz a Fémpáncélom (+19 páncél)/
_________________
Információk a karakteremről:
✿ Pontok✿ Képességeim, jártasságaim✿ Felszerelésem ✿ Inventorym |✿ Előtöri ✿ Érdekességek✿ Ozi féle Karakterlap✿ Ozi-féle Leltár✿ SAO Hivatalos karakterlap
Beszédszinem: orange/ff9933; Gondolat szín: eac117; Háttér/Kyubei(dőlt) színe:ffeec0
RenAi- Lovag
- Hozzászólások száma : 1873
Join date : 2012. Aug. 26.
Age : 35
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Jelentkezés
Név: Koshitsu Esutel
Kor: 17
Kaszt: Íjász
Típus: DPS
Szint: 14
Képeségek:
Pontok
Élet: 20+4
Fegyverkezelés: 16+9
Erő: 0
Irányítás: 23 +12
Kitartás: 6 +5
Gyorsaság: 17 +16
Speciális képesség: 2 +9
Felszerelés:
Artemis - íjász spec. (+4 irányítás +1 fegyverkezelés);
Fémpáncél (+19 páncél);
Egyedi Holdsugár Diadém (+3 kitartás +2 irányítás +2 fegyverkezelés +4 speciális képesség);
Nyúlcipő (+10 gyorsaság +2 kitartás);
Kapcsolat Gyűrű (+6 irányítás);
Tünemény Gyűrű (+2 élet +5 speciális képesség);
[AS] Hét csillagos köpeny (+6 Gyorsaság, +6 Fegyverkezelés, +2 élet)
Kor: 17
Kaszt: Íjász
Típus: DPS
Szint: 14
Képeségek:
- 1. képesség:
- Solum solamen: képes fölvenni ellenfele, vagy a harcban résztvevők közül annak az egyik statját, akinek a legmagasabb a jelenlévők között. Csak annyija lesz, mint a legnagyobb statu játékos pontja, nem adódnak a pontok hozzá a sajátjához. Ez 3 saját támadáskörig tart maximum. Minden esetben a használat után annyi saját támadáskörig, ameddig használta, saját pontjainak a 2/3-ra esik vissza a választott stat pontja.
Bármikor befejezheti a képességét, de egyszerre csak 3 saját támadáskörig használhatja, majd 3 saját támadáskörig "pihen" a fentebb látható módon. Majd ismét bekapcsolhatja a képességét, s ez addig mehet, míg vége nincs a harcnak.
(Saját támadáskörön azt értem, hogy pl bossharcokban mások támadásköre nem számít bele a speciális képességének kitartásában, mások 3. támadásakor nem múlik el, hanem saját 3 támadásig tart ki a képessége.)
A statfelvétel, csak az elosztott pontokra érvényes, a fegyverek és kiegészítők értékét nem kapja meg, hanem a sajátját használja.
Egyetlen egy statot választhat (Pl. gyorsaság, fegyverkezelés, stb), s bármelyiket választhatja.
- 2. képesség:
- Esutel képes helyet cserélni bárkivel. Ez olyan, mint a teleportáció, azzal a különbséggel, hogy ő és a célpontja cserélnek helyet, nem pedig ő "utazik" valahova. A csere bármikor lehetséges, csak dobni kell előtte.
Pontok
Élet: 20+4
Fegyverkezelés: 16+9
Erő: 0
Irányítás: 23 +12
Kitartás: 6 +5
Gyorsaság: 17 +16
Speciális képesség: 2 +9
Felszerelés:
Artemis - íjász spec. (+4 irányítás +1 fegyverkezelés);
Fémpáncél (+19 páncél);
Egyedi Holdsugár Diadém (+3 kitartás +2 irányítás +2 fegyverkezelés +4 speciális képesség);
Nyúlcipő (+10 gyorsaság +2 kitartás);
Kapcsolat Gyűrű (+6 irányítás);
Tünemény Gyűrű (+2 élet +5 speciális képesség);
[AS] Hét csillagos köpeny (+6 Gyorsaság, +6 Fegyverkezelés, +2 élet)
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
2 / 2 oldal • 1, 2
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Szintfüggetlen játéktér :: Küzdőtér :: Lezárt Tornák :: All-Star
2 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.