Hasznos infók
+3
Silica
Cardinal
Rosalia
7 posters
1 / 1 oldal
Hasznos infók
Kaszt színek:
- HARCMŰVÉSZ --- #DE8B10
- LOVAG --- #1ED4A6
- ÍJÁSZ --- #3B912A
- KARDFORGATÓ --- #297783
- IDOMÁR --- #CF1B57
- HARCOS --- #AD7B49
- ÁRNYHARCOS --- #A39E9E
mesélők --- yellow
moderátorok - salmon
adminok --- red
ritka tárgyak --- lightgreen
epikus tárgyak --- orange
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Hasznos infók
Lizbeth jóvoltából szótár a kocka kifejezésekhez:
http://lotro.bunny.hu/mmo_hungary_dict.html
Plusz egy tőlem is:
http://vajkvezer.hu/2008/07/25/mi-a-vaker/
http://lotro.bunny.hu/mmo_hungary_dict.html
Plusz egy tőlem is:
http://vajkvezer.hu/2008/07/25/mi-a-vaker/
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Hasznos infók
Nevezetes tapasztalatpont-mérföldkövek:
400 exp - T2-es felszerelések viselése lehetségessé válik
450 exp - megpályázható a második képesség; mesélői engedéllyel megnőhet a pet és pályázható neki második képesség
500 exp - ettől a ponttól kezdve 50 helyett 100 exp kell egy szintlépéshez
1200 exp - T3-as felszerelések viselése lehetségessé válik
1400 exp - megpályázható a harmadik képesség
1500 exp - ettől a ponttól kezdve 100 helyett 200 exp kell egy szintlépéshez
2700 exp - T4-es felszerelések viselése lehetségessé válik
3300 exp - megpályázható a negyedik képesség; a bébi petek automatikusan fejlődnek
3500 exp - ettől a ponttól kezdve 200 helyett 300 exp kell egy szintlépéshez
5000 exp - T5-ös felszerelések viselése lehetségessé válik
6200 exp - megpályázható az ötödik képesség
6500 exp - ettől a ponttól kezdve 300 helyett 400 exp kell egy szintlépéshez
10100 exp - megpályázható a hatodik képesség; mesélői engedéllyel megnőhet a pet és pályázható neki harmadik képesség
400 exp - T2-es felszerelések viselése lehetségessé válik
450 exp - megpályázható a második képesség; mesélői engedéllyel megnőhet a pet és pályázható neki második képesség
500 exp - ettől a ponttól kezdve 50 helyett 100 exp kell egy szintlépéshez
1200 exp - T3-as felszerelések viselése lehetségessé válik
1400 exp - megpályázható a harmadik képesség
1500 exp - ettől a ponttól kezdve 100 helyett 200 exp kell egy szintlépéshez
2700 exp - T4-es felszerelések viselése lehetségessé válik
3300 exp - megpályázható a negyedik képesség; a bébi petek automatikusan fejlődnek
3500 exp - ettől a ponttól kezdve 200 helyett 300 exp kell egy szintlépéshez
5000 exp - T5-ös felszerelések viselése lehetségessé válik
6200 exp - megpályázható az ötödik képesség
6500 exp - ettől a ponttól kezdve 300 helyett 400 exp kell egy szintlépéshez
10100 exp - megpályázható a hatodik képesség; mesélői engedéllyel megnőhet a pet és pályázható neki harmadik képesség
A hozzászólást Klein összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Szept. 18 2015, 18:48-kor.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hasznos infók
Kedves mindenki!
Egyre több kérdés merül fel a petekkel, pontosabban a kijátszásukkal kapcsolatban. Az oldal nem sok támpontot ad az idomároknak ahhoz, hogy miként alakítgassák kedvenceik sorsát, és mivel a mi állatkáink eléggé eltérnek az animében látott egyedektől, így onnan sem lehet igazán következtetni.
Hosszabb-rövidebb megbeszélés után a staff úgy döntött, hogy a legtöbb kérdés megválaszolását a peteket irányító játékosok kezébe adja, döntsenek ők arról, hogy az ő társuk éppenséggel hogyan fejlődik. Röviden azonban ismertetek pár alap kérdést, hogy láthassátok, mikre is gondoltunk.
Először jöjjenek a tények, amelyekre vannak szabályok:
1. A petet az idomár kasztú játékos a belépésénél kapja az inventoryjába egy tojás alakjába, amiből a pet hamarosan kikel. Azonban ezt is többféleképpen kijátszhatod, ha nem tetszik az eredeti módszer:
És számtalan más eset jöhet még szóba.
2. Harci petek kizárólag állatidomárok mellett lehetnek. Más kasztú játékos nem szerezhet petet és képességgel sem tehet szert pethez hasonló lényre.
3. Nem harci petje akármelyik kasztnak lehet, de csak egyetlen egy, és az ő megszerzéséhez is megfelelő indok kell. A kérést Kayaba Akihikóhoz kell felterjeszteni. Második, nem harci pet igénylése idomárok számára ugyanilyen módon működik.
4. A piacon minden játékos beszerezhet egy ingyenes tutorial könyvecskét, amiben benne van a Bestiárium is, ami segít nektek eligazodni a petek és mobok között.
5. Egy pet akkor fejlődik, ha az adott szint korláton belül befejezel egy Staff tag által mesélt küldetést és kapsz engedélyt is. Tehát a pet fejlődéséhez nem elég elérni a szintet, a staff azt is figyeli, hogy miként játszod ki a jószágot, a fejlődést ki kell érdemelni.
6. A peteknek három fejlődési fázisa van:
Ha egy adott állatidomár átlépi az exp határt (3300 exp fölött van és a petje még bébi), akkor a petje automatikusan fejlődik.
A fejlettségi szintek átlépése méretnövekedéssel jár, valamint új képességek beszerezhetőségét jelenti.
A képességet egy nagy pályázat megírásával tudod megszerezni. Vagy itt, vagy egy játék során minimum 250 szavas postot kell írni arról, hogy miként fedeztétek fel a kisállat képességét.
7. A petek három fő osztályba vannak besorolva gyakoriság szerint:
8. A petek indikátora sárga színű, ennek a színe akkor sem változik, ha az idomár indikátoráé igen.
9. A moboknál és a peteknél nincsen menüpont, ahol lehet állítgatni azon, hogy lehessen-e közösülni vagy nem és mivel alapból mindenkinek ki van kapcsolva, így a pet nem képes ilyesmire.
10. Harc közben a pet:
a. Nem tud switchelni, az idomár azonban tudja a petet váltani abban az esetben, ha a szituáció megengedi, és nincs az adott mesélő által életben lévő egyéb korlátozás.
b. Ha az idomár meghal, a pet mobbá változik és elvadul, kivéve ha rábízzák valakire. (Kau példája)
c. Ha KT közben az élete nullára csökken, a KT befejeződik az idomár számára is.
d. Fél életes KT-ban a pet teljes élete megvan, az idomár fél életét vagy a pet teljes életét le kell venni ahhoz, hogy a küzdelem véget érjen.
e. Első-csapás párbajnál az is győzelemnek számít, ha a petet éri találat először.
11. Bónuszaik:
Szinergia: a kisállat fegyverkezelése, kitartása, gyorsasága és speciális képesség pontjai megegyeznek az állatidomárokéval. A kisállat élete fele az állatidomárénak, de a többivel ellentétben, ha az egyiküknél csökken, akkor a másiknál még nem. Az irányítás határozza meg a kisállat sebzését. Erő és páncél pedig csak az idomárt érinti.
Több kobak többet tud: a kisállataik is rendelkezhetnek egy képességgel, majd később, ha fiatalok lesznek még egyel és, ha kifejlettek, akkor egy harmadikkal is.
Több száj többet harap: egy körben kétszer támadhatnak. Egyszer az állatidomár (erőből), egyszer pedig a kisállat (irányításból).
Inspiráció: az idomár minden 4. mellékcselekvése utáni körben (de csak amennyiben legalább egyben használt képességet) kap +1 mellékcselekvést, amiben kisállata egyik képességét használhatja (mást nem).
(Ezt kijátszhatod ingame, azonban a kaland végén feltétlenül jelezd az adott mesélőnek valamiképpen a karakter döntését.)
És akkor most jöjjenek az olyan kérdések, amiknek az eldöntése teljesen a ti kezetekbe van adva. Mindössze azért írom le ezeket, hogy segítsen az újoncoknak, vagy akár a régebbi idomároknak is, hogy miken lehet érdemes elgondolkodni, miből lehet mégjobban felépíteni a pet jellemét.
1. Van-e a petnek éntudata? Elmondod neki, hogy ő egy pet, és egy virtuális világban van? Ha igen, akkor zavarja ez a tudat? Elhiszi-e a kinti világról szóló híreket, vagy teljesen más elképzelése van a dolgok működéséről?
(A mobok, petek és a bossok eredendően nem tudják, hogy a világuk egy játék.)
2. Köteles elfogadni az idomártól érkező parancsokat, vagy ellentmondhat, ha éppen számításai szerint az idomár rossz döntést hoz, vagy éppen ahhoz van kedve?
(A pet a programja miatt általában késztetést érez a parancs elfogadására, de ez függhet neveléstől, pet-idomár kapcsolattól.)
3. Tud-e beszélni a pet az idomárjával illetve a többi pettel?
4. Mennyire érzi át a pet a halál vagy az élet fogalmát? Fél tőle?
5. Rendelkezik-e a pet alapismeretekkel, alap jellemel, vagy mindent az idomárnak kell felépítenie a nevelés során? Ha igen, akkor mik ezek?
6. Mennyire ösztönlény? Állati természettel rendelkezik, vagy embernek (vagy esetleg magasabb rangúnak) hiszi magát az emberek között, mint a macskák?
7. Mennyire tekinti kötelességének az idomár megvédését? Miért teszi, ha megteszi? Elszökik tőled, ha rosszul bánsz vele?
8. Miért segít a pet az idomárnak, ha a játék vége valószínűleg az ő halálát is jelenti egyben?
9. Álmodnak-e az androidok elektromos bárányokkal?
10. etcetc
Egyre több kérdés merül fel a petekkel, pontosabban a kijátszásukkal kapcsolatban. Az oldal nem sok támpontot ad az idomároknak ahhoz, hogy miként alakítgassák kedvenceik sorsát, és mivel a mi állatkáink eléggé eltérnek az animében látott egyedektől, így onnan sem lehet igazán következtetni.
Hosszabb-rövidebb megbeszélés után a staff úgy döntött, hogy a legtöbb kérdés megválaszolását a peteket irányító játékosok kezébe adja, döntsenek ők arról, hogy az ő társuk éppenséggel hogyan fejlődik. Röviden azonban ismertetek pár alap kérdést, hogy láthassátok, mikre is gondoltunk.
Először jöjjenek a tények, amelyekre vannak szabályok:
1. A petet az idomár kasztú játékos a belépésénél kapja az inventoryjába egy tojás alakjába, amiből a pet hamarosan kikel. Azonban ezt is többféleképpen kijátszhatod, ha nem tetszik az eredeti módszer:
- A tojásból kikelt pet szelíd.
- A tojásból kikelt pet vad, meg kell szelidíteni. (Ilsette esete)
- A tojást találod valahol. (Yoshino esete)
- A pet nem felel meg és emiatt kell másikat keresned. (Chan esete)
- Megszelídítesz egy mobot.
- Kapsz/találsz egy másik tojást/petet.
És számtalan más eset jöhet még szóba.
2. Harci petek kizárólag állatidomárok mellett lehetnek. Más kasztú játékos nem szerezhet petet és képességgel sem tehet szert pethez hasonló lényre.
3. Nem harci petje akármelyik kasztnak lehet, de csak egyetlen egy, és az ő megszerzéséhez is megfelelő indok kell. A kérést Kayaba Akihikóhoz kell felterjeszteni. Második, nem harci pet igénylése idomárok számára ugyanilyen módon működik.
4. A piacon minden játékos beszerezhet egy ingyenes tutorial könyvecskét, amiben benne van a Bestiárium is, ami segít nektek eligazodni a petek és mobok között.
5. Egy pet akkor fejlődik, ha az adott szint korláton belül befejezel egy Staff tag által mesélt küldetést és kapsz engedélyt is. Tehát a pet fejlődéséhez nem elég elérni a szintet, a staff azt is figyeli, hogy miként játszod ki a jószágot, a fejlődést ki kell érdemelni.
6. A peteknek három fejlődési fázisa van:
- Bébi: 10-450 exp
- Fiatal: 450-3300 exp + engedély
- Kifejlett: 3300+ exp + engedély
Ha egy adott állatidomár átlépi az exp határt (3300 exp fölött van és a petje még bébi), akkor a petje automatikusan fejlődik.
A fejlettségi szintek átlépése méretnövekedéssel jár, valamint új képességek beszerezhetőségét jelenti.
A képességet egy nagy pályázat megírásával tudod megszerezni. Vagy itt, vagy egy játék során minimum 250 szavas postot kell írni arról, hogy miként fedeztétek fel a kisállat képességét.
7. A petek három fő osztályba vannak besorolva gyakoriság szerint:
- Sima
- Ritka
- Legendás
8. A petek indikátora sárga színű, ennek a színe akkor sem változik, ha az idomár indikátoráé igen.
9. A moboknál és a peteknél nincsen menüpont, ahol lehet állítgatni azon, hogy lehessen-e közösülni vagy nem és mivel alapból mindenkinek ki van kapcsolva, így a pet nem képes ilyesmire.
10. Harc közben a pet:
a. Nem tud switchelni, az idomár azonban tudja a petet váltani abban az esetben, ha a szituáció megengedi, és nincs az adott mesélő által életben lévő egyéb korlátozás.
b. Ha az idomár meghal, a pet mobbá változik és elvadul, kivéve ha rábízzák valakire. (Kau példája)
c. Ha KT közben az élete nullára csökken, a KT befejeződik az idomár számára is.
d. Fél életes KT-ban a pet teljes élete megvan, az idomár fél életét vagy a pet teljes életét le kell venni ahhoz, hogy a küzdelem véget érjen.
e. Első-csapás párbajnál az is győzelemnek számít, ha a petet éri találat először.
11. Bónuszaik:
Szinergia: a kisállat fegyverkezelése, kitartása, gyorsasága és speciális képesség pontjai megegyeznek az állatidomárokéval. A kisállat élete fele az állatidomárénak, de a többivel ellentétben, ha az egyiküknél csökken, akkor a másiknál még nem. Az irányítás határozza meg a kisállat sebzését. Erő és páncél pedig csak az idomárt érinti.
Több kobak többet tud: a kisállataik is rendelkezhetnek egy képességgel, majd később, ha fiatalok lesznek még egyel és, ha kifejlettek, akkor egy harmadikkal is.
Több száj többet harap: egy körben kétszer támadhatnak. Egyszer az állatidomár (erőből), egyszer pedig a kisállat (irányításból).
Inspiráció: az idomár minden 4. mellékcselekvése utáni körben (de csak amennyiben legalább egyben használt képességet) kap +1 mellékcselekvést, amiben kisállata egyik képességét használhatja (mást nem).
(Ezt kijátszhatod ingame, azonban a kaland végén feltétlenül jelezd az adott mesélőnek valamiképpen a karakter döntését.)
És akkor most jöjjenek az olyan kérdések, amiknek az eldöntése teljesen a ti kezetekbe van adva. Mindössze azért írom le ezeket, hogy segítsen az újoncoknak, vagy akár a régebbi idomároknak is, hogy miken lehet érdemes elgondolkodni, miből lehet mégjobban felépíteni a pet jellemét.
1. Van-e a petnek éntudata? Elmondod neki, hogy ő egy pet, és egy virtuális világban van? Ha igen, akkor zavarja ez a tudat? Elhiszi-e a kinti világról szóló híreket, vagy teljesen más elképzelése van a dolgok működéséről?
(A mobok, petek és a bossok eredendően nem tudják, hogy a világuk egy játék.)
2. Köteles elfogadni az idomártól érkező parancsokat, vagy ellentmondhat, ha éppen számításai szerint az idomár rossz döntést hoz, vagy éppen ahhoz van kedve?
(A pet a programja miatt általában késztetést érez a parancs elfogadására, de ez függhet neveléstől, pet-idomár kapcsolattól.)
3. Tud-e beszélni a pet az idomárjával illetve a többi pettel?
4. Mennyire érzi át a pet a halál vagy az élet fogalmát? Fél tőle?
5. Rendelkezik-e a pet alapismeretekkel, alap jellemel, vagy mindent az idomárnak kell felépítenie a nevelés során? Ha igen, akkor mik ezek?
6. Mennyire ösztönlény? Állati természettel rendelkezik, vagy embernek (vagy esetleg magasabb rangúnak) hiszi magát az emberek között, mint a macskák?
7. Mennyire tekinti kötelességének az idomár megvédését? Miért teszi, ha megteszi? Elszökik tőled, ha rosszul bánsz vele?
8. Miért segít a pet az idomárnak, ha a játék vége valószínűleg az ő halálát is jelenti egyben?
9. Álmodnak-e az androidok elektromos bárányokkal?
10. etcetc
A hozzászólást Silica összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Jún. 13 2014, 14:55-kor.
Silica- Moderátor
- Hozzászólások száma : 809
Join date : 2014. Apr. 20.
Eugeo- Mesélő
- Hozzászólások száma : 129
Join date : 2014. Apr. 23.
Re: Hasznos infók
Az új jártasságrendszerre való áttérés megkönnyítése érdekében összedobtam egy listát, hogy melyik Lv-szinten mennyi elosztható jártasságpont áll rendelkezésetekre:
Lv1: 0
Lv2-3: 1
Lv4-5: 2
Lv6-7: 3
Lv8-9: 4
Lv10-11: 5
Lv12-13: 6
Lv14-15: 7
Lv16-17: 8
Lv18-19: 9
Lv20-22: 10
Lv23-25: 11
Lv26-28: 12
Lv29-31: 13
Lv32-34: 14
Lv35-37: 15
Lv38-40: 16
Lv41-43: 17
Lv44-46: 18
Lv47-49: 19
Lv50: 20
Lv1: 0
Lv2-3: 1
Lv4-5: 2
Lv6-7: 3
Lv8-9: 4
Lv10-11: 5
Lv12-13: 6
Lv14-15: 7
Lv16-17: 8
Lv18-19: 9
Lv20-22: 10
Lv23-25: 11
Lv26-28: 12
Lv29-31: 13
Lv32-34: 14
Lv35-37: 15
Lv38-40: 16
Lv41-43: 17
Lv44-46: 18
Lv47-49: 19
Lv50: 20
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hasznos infók
Yo guys.
Többeknek gondja akadt az avatár helyes méretével.
Itt egy ingyenes online képszerkesztő, aminek (és amihez hasonlóaknak) a segítségével beméretezhetitek a kívánt méretre.
https://pixlr.com/
Ne feledjétek. A képméret nem lehet nagyobb a lentinél.
150x200
Többeknek gondja akadt az avatár helyes méretével.
Itt egy ingyenes online képszerkesztő, aminek (és amihez hasonlóaknak) a segítségével beméretezhetitek a kívánt méretre.
https://pixlr.com/
Ne feledjétek. A képméret nem lehet nagyobb a lentinél.
150x200
_________________
- Épp neked mesélek? - Akkor ezt olvasd el! xP:
- A meséim egy gamer szóhasználattal élve, Open World típusú játékot próbálnak szimulálni. Ez annyit jelent, hogy bármi, de tényleg bármi amit megemlítek fontossággal bír(hat). Mégpedig onnantól bír, hogy te, aki játszol benne, fontossá teszed. Tehát könnyű példával élve, mindig több út lehetséges, és mindegyik visz valahová. Persze mindig lesznek észrevehetőbbek és kevésbé észrevehetők, amin járhatsz. Te rajtad múlik melyiket választod.
Ismizárásért püben zargassatok ^^
Kuradeel- Mesélő
- Hozzászólások száma : 441
Join date : 2014. Apr. 20.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: Knights of Blood
Re: Hasznos infók
Receptnélküli itemek listája
Hogy mit is kérhettek pontosan az ismerkedések végén~
Részletek itt, az utolsó pontban.
Hogy mit is kérhettek pontosan az ismerkedések végén~
Részletek itt, az utolsó pontban.
Ismerkedések végén csak gyakorit lehet kérni, a tierek 10 aincradi szintenként váltanak (1-10. szint T1; 11-20. szint T2 stb.)
T1 - fegyver
Törött Kard (+1 erő +2 kitartás)
Bronz Kard (+1 erő +3 speciális képesség)
Tömény Kőkard (+10 erő -5 gyorsaság)
Rozsdás Nodachi (+7 erő -1 speciális képesség)
Életlen Raikiri (+1 erő +5 gyorsaság)
Rubin Kard (+6 erő)
Életlen *Kopja/Rövid Kard* (+2 erő +1 speciális képesség)
Gerezdes Buzogány (+4 erő)
Láncos Buzogány (+9 erő -3 fegyverkezelés)
Címerpajzs (+15 páncél)
A Gyűjtögető Pajzsa (+10 páncél, minden küldetés után Tier 1-es látások esetén +5 érc és/vagy növény jár, ha a táskádban van)
Könnyű Pallos (+1 erő +1 gyorsaság)
Nagy Bunkósbot (+7 erő -4 speciális képesség)
Rozsdás *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+8 erő *-4 kitartás/-4 fegyverkezelés/-4 gyorsaság*)
Óriási Harci Faág (+15 erő -7 fegyverkezelés -4 speciális képesség)
"-10 intelligencia"
Fényes *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+8 erő *-2 kitartás/-2 fegyverkezelés/-2 gyorsaság*)
Tüskés Bunkósbot (+8 erő -3 speciális képesség)
Könnyű Tompa Fejsze (+5 erő)
Harci Kalapács (+8 erő -2 gyorsaság)
Vas *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+10 erő *-4 kitartás/-4 fegyverkezelés/-4 gyorsaság*)
Bronz Kés (+2 erő)
Fa Kés (+2 gyorsaság)
Karom (+1 erő +2 kitartás)
Rozsdás Kés (+4 erő -1 speciális képesség)
Görbe Kés (+2 erő +2 fegyverkezelés)
Vas Kés (+4 erő)
Fényes Kés (+5 erő)
Életlen Stiletto (+3 erő +2 gyorsaság)
Hosszú Karom (+1 erő +2 fegyverkezelés +3 kitartás)
Vas Karom (+6 erő)
Rövid Ostor (+4 irányítás -1 élet)
Állatidomár Kés (+3 erő)
Bronz Irányítópálca (+2 irányítás +1 fegyverkezelés)
Állatidomár Kard (+4 erő)
Fa Síp (+3 irányítás +2 speciális képesség)
Répa Horgászboton (+1 irányítás +4 gyorsaság)
Bőrkesztyű (+5 irányítás +1 kitartás)
Fa Íj (+1 erő)
Bőr Íj (+2 irányítás)
Tömény Íj (+2 erő +1 irányítás)
Könnyű Íj (+2 irányítás +1 gyorsaság)
Bronz Íj (+4 irányítás)
Vas Íj (+6 irányítás -1 gyorsaság)
Hosszú Íj (+7 irányítás -2 fegyverkezelés)
Számszeríj (+8 irányítás -2 gyorsaság)
Különleges *Fegyver* (+1 erő +2 speciális képesség)
Rozsdás *Fegyver* (+4 erő -1 speciális képesség)
Harcos *Fegyver* (+8 erő -4 gyorsaság)
Fényes *Fegyver* (+5 erő)
Vas *Fegyver* (+6 erő)
Hárító *Fegyver* (+1 erő +10 páncél)
Túlélő *Fegyver* (+1 erő +2 élet)
A Gyártó Fegyvere (+3 erő +2 speciális képesség, minden Tier 1-es legyártott gyakori tárgyból kettőt gyártasz, ha a táskádban van)
T1 - páncél
Fejkendő (+1 speciális képesség)
Pókháló Sisak (+1 gyorsaság +2 páncél)
Őr Sisak (+1 kitartás +5 páncél)
Futósisak (+1 gyorsaság +5 páncél)
Rubin Sisak (+3 speciális képesség +2 páncél)
Pókháló Köpeny (+3 gyorsaság)
Bronz Köpeny (-3 gyorsaság +15 páncél)
Rövid Köpeny (+2 fegyverkezelés +5 páncél)
Ezüst Köpeny (+3 speciális képesség +5 páncél)
Kapaszkodó Köpeny (+4 fegyverkezelés +5 gyorsaság, a köpeny képes zuhanáskor önmagától megkapaszkodni valamiben)
Kimonó (+1 speciális képesség)
Pókháló Ruha (+1 gyorsaság +3 páncél)
Harci Vért (+1 erő +5 páncél)
Rubin Vért (+1 speciális képesség +10 páncél)
Vaspáncél (+15 páncél)
Kapcsolat Páncél (+6 irányítás +5 páncél, a páncél fénylő aurát bocsát ki, ami jobbá teszi minden környező kedvét)
Lyukas Cipő (+1 speciális képesség)
Bronz Cipő (+5 páncél)
Selyem Cipő (+3 speciális képesség)
Trükkös Cipő (+3 fegyverkezelés)
Pókháló Cipő (+4 gyorsaság)
Vas Cipő (+15 páncél)
Pókmintás Gyűrű (+3 gyorsaság)
T2 - fegyver
Rozsdás Fémkard (+8 erő -1 speciális képesség)
Fényes Rubin Kard (+8 erő)
Katana (+5 erő +2 fegyverkezelés +1 gyorsaság)
Nodachi (+8 erő +1 speciális képesség)
Éles Fémkard (+10 erő)
Rozsdás Katana (+8 erő +2 fegyverkezelés +1 gyorsaság -1 speciális képesség)
Acél Kard (+11 erő)
Díszes Kard (+8 erő +3 kitartás)
Fényes Raikiri (+5 erő +7 gyorsaság)
Fém Rövid Kard (+5 erő +2 gyorsaság)
Bőrpajzs (+1 gyorsaság +15 páncél)
Kerek Bőrpajzs (+4 gyorsaság +10 páncél)
Kis *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+1 erő +4 gyorsaság +4 speciális képesség)
Támaszpajzs (+7 kitartás +5 páncél)
Tollas Buzogány (+9 erő +5 páncél)
Nagy Hősi Pajzs (+2 erő -1 gyorsaság +25 páncél)
Könnyű Pöröly (+6 erő +1 kitartás)
Harci Fejsze (+10 erő -2 fegyverkezelés)
Barbár *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+14 erő *-6 kitartás/-6 fegyverkezelés/-6 gyorsaság*)
Tömény *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+12 erő *-3 kitartás/-3 fegyverkezelés/-3 gyorsaság*)
Fém Boxer (+1 erő +8 kitartás)
Rubin *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+12 erő *-2 kitartás/-2 fegyverkezelés/-2 gyorsaság*)
Gigantikus Kalapács (+25 erő -15 gyorsaság)
Fényes *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+15 erő *-4 kitartás/-4 fegyverkezelés/-4 gyorsaság*)
Díszes Pöröly (+8 erő +6 speciális képesség -3 gyorsaság)
A Tombolás Kalapácsa (+30 erő -14 kitartás, minden támadás után +2 sebzés és +1 CSP fogyasztás)
"Ahogy elhúzódott a harc, kezdett egyre mérgesebb lenni... és valamilyen okból ezen harag erősítette ütéseit."
Fém Kés (+7 erő)
Fém Karom (+5 erő +2 kitartás)
Stiletto (+6 erő +2 gyorsaság)
Rubin Karom (+4 erő +4 fegyverkezelés)
Acél Kés (+9 erő)
Rozsdás Tőr (+10 erő -1 speciális képesség)
Fém Tőr (+8 erő +2 fegyverkezelés)
Acél Tőr (+9 erő +4 fegyverkezelés -2 gyorsaság)
Acél Stiletto (+6 erő +3 gyorsaság)
Rubin Kés (+8 erő +4 speciális képesség)
Rubin Stiletto (+5 erő +7 gyorsaság)
Mérgezett Penge (+10 erő +5 speciális képesség, találatonként +X-et sebez, ahol az X egyenlő az előző (ezzel a pengével bevitt) találatok +1-el, a pengére nem lehet mérget kenni)
Fém Állatidomár Kard (+7 erő)
Fém Irányítópálca (+5 irányítás +2 fegyverkezelés)
Fém Kesztyű (+8 irányítás)
Rubin Irányítópálca (+9 irányítás)
Fém Síp (+8 irányítás +2 speciális képesség)
Répa Díszes Horgászboton (+1 irányítás +9 gyorsaság)
Selyem Kesztyű (+2 irányítás +9 kitartás)
Acél Bot (+2 erő +5 irányítás +2 élet)
Kapcsolat Bot (+12 irányítás +4 speciális képesség, amíg a bot fel van szerelve a peted jellemét szabadon formálhatod, leszereléskor visszatér az eredetihez)
"Láttál már vad pandát? Jámbor tűzsárkányt? Pókfóbiás óriáspókot? Ezelőtt még én sem...”
Fém Számszeríj (+10 irányítás -3 gyorsaság)
Fém Hosszú Íj (+10 irányítás -3 fegyverkezelés)
Rugalmas Íj (+7 irányítás +1 fegyverkezelés)
Elfmintás Íj (+9 irányítás)
Energia Íj (+2 irányítás +7 kitartás)
Sárkánymintás Íj (+6 irányítás +4 speciális képesség)
Természet Íj (+2 irányítás +4 élet)
Acél Íj (+6 erő +5 irányítás)
Rugalmas Bőr Íj (+4 irányítás +7 fegyverkezelés)
Visszacsapódó Íj (+9 irányítás +3 erő)
Mini Ballista (+22 irányítás -8 gyorsaság, amennyiben az előző két körben fizikailag nem mozdultál a mini ballistából kilőtt nyíl +7-et sebez)
"A legrosszabb érzés az, mikor végre felérsz egy domb tetejére csak azért, hogy öt ilyen nézzen egyenesen feléd."
Különleges Harcos *Fegyver* (+9 erő -4 gyorsaság +2 speciális képesség)
Életlen Fényes *Fegyver* (+8 erő -1 fegyverkezelés)
Éles Míves *Fegyver* (+5 erő +3 fegyverkezelés)
Nagy Hárító *Fegyver* (+2 erő +15 páncél)
Gyors Futó *Fegyver* (+2 erő +7 gyorsaság)
Rozsdás Óriás *Fegyver* (+15 erő -5 speciális képesség)
Könnyű *Fegyver* (+3 erő +3 kitartás +4 gyorsaság)
Acél *Fegyver* (+10 erő +1 kitartás)
Hamis *Fegyver* (+1 erő +10 speciális képesség)
Blokkoló *Fegyver* (+4 erő +8 fegyverkezelés)
Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, amikkel repülni tud)
T2 - páncél
Fém Sisak (+1 kitartás +15 páncél)
Fényes Rubin Sisak (+5 speciális képesség +5 páncél)
Csigamintás Sisak (+4 fegyverkezelés +10 páncél)
Vörös Maszk (+7 fegyverkezelés +5 páncél)
Bányász Sisak (+5 kitartás +25 páncél, a sisakban egy folyton világító kiszedhetetlen Gyertya Kristály lapul)
Nehéz Fém Köpeny (-5 gyorsaság +30 páncél)
Alkony Köpeny (+4 kitartás +10 páncél)
Holdsugár Köpeny (+5 speciális képesség +10 páncél)
Drága Ezüst Köpeny (+3 kitartás +2 speciális képesség +10 páncél)
Futóköpeny (+8 gyorsaság +5 páncél)
Csigamintás Páncél (+3 fegyverkezelés +10 páncél)
Tömény Rubin Vért (+2 speciális képesség +15 páncél)
Lovagi Páncél (+1 kitartás +20 páncél)
Sólyomgondozó Mellvért (+1 irányítás +20 páncél)
Alkony Páncél (+6 kitartás +10 páncél)
Kényelmetlen Fém Cipő (-3 gyorsaság +25 páncél)
Drágaköves Papucs (+5 speciális képesség +5 páncél)
Csigamintás Cipő (+5 fegyverkezelés +10 páncél)
Rubin Mokaszin (+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság +10 páncél)
Alkony Bakancs (+4 kitartás +15 páncél)
Acél Taposó (+10 erő +10 páncél, vörös életcsíkú célpontokra +10 sebzés)
Alkony Gyűrű (+8 kitartás)
Holdfény Gyűrű (+7 fegyverkezelés +2 speciális képesség)
Irányítás Gyűrű (+9 irányítás)
Lomhaság Rúna (+13 kitartás -6 gyorsaság)
Kapcsolat Rúna (+4 erő +4 irányítás)
Sólyom Rúna (+9 irányítás)
T3 - fegyver
Törött Duplaélű Penge (+15 erő -3 fegyverkezelés)
Aranyozott Penge (+9 erő +4 speciális képesség)
Éles Katana (+7 erő +4 fegyverkezelés +3 gyorsaság)
Aranymarkolatú Raikiri (+6 erő +9 gyorsaság)
Topázélű Szablya (+4 erő +8 kitartás +4 gyorsaság)
Opálélű Szablya (+4 erő +8 fegyverkezelés +4 speciális képesség)
Díszes Aranykard (+20 erő +2 fegyverkezelés -5 kitartás)
Opál Kard (+14 erő +4 fegyverkezelés)
Topáz Kard (+14 erő +4 gyorsaság)
Gyémántpenge (+10 erő +5 fegyverkezelés +5 kitartás, minden találat 15 CSP-t tölt vissza a használójának)
"A kitartás pengéje."
Hősi Aranypajzs (+2 speciális képesség +25 páncél)
Topázpajzs (+3 fegyverkezelés +25 páncél)
Jetimintás Pajzs (+30 páncél)
Aranyíves Pajzs (+2 fegyverkezelés +1 speciális képesség +30 páncél)
Díszes Buzogány (+10 erő +5 kitartás)
Opál Kopja/Rövid Kard/Buzogány (+15 erő +2 fegyverkezelés)
Topáz Kopja/Rövid Kard/Buzogány (+15 erő +2 gyorsaság)
Fényes Kopja/Rövid Kard/Buzogány (+20 erő -4 fegyverkezelés)
Obszidián Védelmező (+2 speciális képesség +50 páncél, a védelmedben álló játékost célzó sebzések 10%-al kevesebbet sebeznek beléd)
"Az egész pajzs olyan, mint a tört obszidián: fekete és megingathatatlan."
Vérszomjas Fejsze (+15 erő -2 fegyverkezelés)
Nehéz Harci Pöröly (+10 erő +5 speciális képesség -2 kitartás)
Topázberakásos *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+16 erő *-2 kitartás/-2 fegyverkezelés/-2 gyorsaság*)
Opálberakásos *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+18 erő *-4 kitartás/-4 fegyverkezelés/-4 gyorsaság*)
Aranyozott Flamberg (+30 erő -5 fegyverkezelés -5 kitartás -5 gyorsaság)
Díszített Buzogány (+18 erő -3 gyorsaság)
Obszidián Kalapács (+22 erő -3 kitartás -3 gyorsaság)
Erős Favágó Fejsze (+19 erő -3 fegyverkezelés)
Jetivadász *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+22 erő *-5 kitartás/-5 fegyverkezelés/-5 gyorsaság*)
Gyémántberakásos Pallos (+16 erő +6 gyorsaság -4 fegyverkezelés)
Szalonnázó Bicska (+16 erő -3 fegyverkezelés)
Aranytőr (+8 erő +6 fegyverkezelés)
Opál Kés (+14 erő +1 fegyverkezelés)
Topáz Kés (+14 erő +1 gyorsaság)
Topázmarkolatú Bicska (+11 erő +11 speciális képesség -6 fegyverkezelés)
Opálszínű Karom (+9 erő +7 gyorsaság)
Tigriskarom (+12 erő +2 gyorsaság +3 kitartás)
Párbajtőr (+13 erő +6 gyorsaság -2 speciális képesség)
Csikorgó Karmok (+15 erő +3 kitartás)
Jéghideg Halál Kése (+16 erő +5 speciális képesség, ha a célpont sárga/piros életcsíkkal rendelkezik, a késsel bevitt találatok a rendes sebzésen felül +10 fagysebzést is okoznak)
"Minél közelebb állsz a halálhoz, annál hidegebben csap le rád."
Karikás Ostor (+10 erő +3 fegyverkezelés)
Jetibőr Ostor (+11 erő +3 kitartás)
Jetiszőr Kesztyű (+10 irányítás +4 kitartás)
Arany Állatidomár Kard (+1 erő +7 irányítás +7 fegyverkezelés)
Arany Állatidomár Tőr (+7 erő +1 irányítás +7 gyorsaság)
Arany Irányítópálca (+9 erő +7 speciális képesség)
Opálbevonatú Kesztyű (+14 irányítás +3 fegyverkezelés)
Topázbevonatú Kesztyű (+14 irányítás +3 gyorsaság)
Gyémántberakásos Pálca (+14 irányítás +4 speciális képesség)
Vésett Hosszúíj (+18 irányítás -5 fegyverkezelés)
Opálberakásos Íj (+11 irányítás +3 fegyverkezelés)
Topázberakásos Íj (+11 irányítás +3 gyorsaság)
Jetivadász Íj (+9 irányítás + 3 kitartás +3 speciális képesség)
Nehéz Számszeríj (+16 irányítás -1 kitartás)
Ostrom Számszeríj (+8 irányítás +10 kitartás -2 gyorsaság)
Aranyozott Íj (+12 irányítás +4 speciális képesség)
Könnyű Rövid Íj (+10 irányítás +7 gyorsaság)
Pusztító Íj (+2 erő +16 irányítás)
Obszidián Páncéltörő (+20 irányítás, páncéllal rendelkező ellenfelek ellen +12 sebzés, páncéllal nem rendelkező ellenfelek ellen pedig -6 sebzés)
"Ha gyors előnyhöz akarsz jutni - csak nehogy később visszaüssön!"
Kopott *Fegyver* (+15 erő -3 fegyverkezelés)
Mozgékony *Fegyver* (+6 erő +7 gyorsaság)
Árnyék *Fegyver* (+12 erő +2 gyorsaság)
Kifaragott *Fa-Fegyver* (+11 erő +3 kitartás)
Éles Aranyozott *Fegyver* (+7 erő +3 kitartás +5 speciális képesség)
Pontos *Fegyver* (+9 erő +6 fegyverkezelés)
Opál *Fegyver* (+14 erő +1 fegyverkezelés)
Nehéz *Kő-Fegyver* (+20 erő -4 gyorsaság)
Ötvözött *Fegyver* (+5 erő +5 fegyverkezelés +5 gyorsaság +2 kitartás)
Holdkő *Fegyver* (+12 erő +6 speciális képesség)
Ékkő Rúna (+3 fegyverkezelés +5 gyorsaság +5 speciális képesség)
Hatszögletű Rúna (+4 erő +5 kitartás +6 gyorsaság)
Topáz Rúna (+8 irányítás +6 fegyverkezelés +2 kitartás)
Sötétség Rúna (+16 erő +5 gyorsaság, egyetlen támadás erejéig sötét köddel boríthatod be a fegyvered, ha a célpontod 3-as szintnél alacsonyabb Látással rendelkezik, 2-vel kisebbet kell dobnod találathoz)
"Ha megjelenik e sötét köd, csak menekülj!"
T3 - páncél
Reflex Fejpánt (+9 fegyverkezelés +10 páncél)
Farkasbőr Fejfedő (+6 gyorsaság +20 páncél)
Opál Diadém (+9 speciális képesség +15 páncél)
Holdkő Sisak (+2 kitartás +35 páncél)
Sárkánymintás Maszk (+5 fegyverkezelés +4 gyorsaság +20 páncél, minden ütésed tűz alapú)
Pehely Köpeny (+13 gyorsaság)
Védelem Köpeny (+1 kitartás +35 páncél)
Ezermester Köpeny (+4 fegyverkezelés +4 kitartás +3 gyorsaság +4 speciális képesség)
Koromfekete Köpeny (+16 speciális képesség)
Hátsó Szándék Köpeny (+5 fegyverkezelés +15 gyorsaság +5 páncél, egy harcban egyszer a használó a célpont mögé teleportálhat)
"Elég csak betakarnod magad a köpennyel, hogy tökéletes gyilkossá válj."
Nehéz Topáz Mellvért (+3 speciális képesség -2 gyorsaság +30 páncél)
Nehéz Opál Mellvért (+3 kitartás -2 gyorsaság +30 páncél)
Könnyű Arany Páncél (+2 gyorsaság +30 páncél)
Sárkányölő Páncél (+5 fegyverkezelés +25 páncél)
Sólyomgondozó Ruha (+3 irányítás +30 páncél)
Díszes Lovagi Páncél (+1 speciális képesség +40 páncél)
Holdjáró (+13 speciális képesség)
Fordított Cipő (+16 fegyverkezelés -4 gyorsaság +5 páncél)
"A megzavarás ereje."
Hajlékony Cipő (+5 kitartás +10 gyorsaság)
Díszes Magassarkú (+6 erő -4 gyorsaság +12 speciális képesség +5 páncél)
Állati Lélek Cipő (+11 irányítás +15 páncél)
Jetimintás Gyűrű (+14 kitartás)
Jelzőgyűrű (+12 irányítás +3 speciális képesség)
Nagyravágyó Gyűrű (+17 speciális képesség)
A Fény Lovagja Gyűrű (+20 erő, zöld indikátoros játékosnak + ehhez még 5 erő, vörös indikátoros játékosok ellen + ehhez még 5 erő)
"Nem a szuperhős, akit megérdemlünk, de a szuperhős, aki kell nekünk."
T4 - fegyver
az összes recept felfedezése után várható
T4 - páncél
Ördög Maszk (+3 fegyverkezelés +3 kitartás +3 gyorsaság +3 spec +30 páncél)
Törött Glória (+9 fegyverkezelés +7 kitartás +10 páncél)
Vaskorona (+9 erő +9 kitartás +10 páncél)
Kutyafüles fejpánt (+15 irányítás +15 páncél)
Bojtos sapka (+11 gyorsaság +20 páncél)
Kifordított Köpeny (+6 irányítás +6 fegyverkezelés +6 spec +5 páncél)
Átfordított Köpeny (+6 erő +6 fegyverkezelés +6 spec +5 páncél)
Napsugár Köpeny (+2 gyorsaság +20 spec)
Tűlevél Köpeny (+20 erő +10 páncél)
Acéllemezes Köpeny (+3 erő +6 spec +25 páncél)
Pikkelymintás Vért (+5 erő +3 gyorsaság +25 páncél)
Levetett hüllőbőr (+4 kitartás +4 spec +30 páncél)
Terepszínű Páncél (+7 gyorsaság +35 páncél)
Mancslenyomatú Ruha (+5 irányítás +40 páncél)
Erős vaspáncél (+55 páncél)
Többrégetű Zafírvért (+6 spec +50 páncél, a páncélt regeneráló potionok/kristályok +15 páncélt adnak használatkor)
"Megittam egy Páncélbőr Potiont és páncélomra plusz egy réteg képződött" - egy Shrek nevű szólós
Sólyomtoll-cipő (+15 irányítás +7 gyorsaság)
Légbeli (+10 kitartás +10 spec)
Terepmintás Bakancs (+14 fegyverkezelés +5 erő)
Virágmintás Bakancs (+14 gyorsaság +5 irányítás)
Drótcipő (+23 kitartás)
A Vándor Lábbelije (+4 élet +19 gyorsaság, a játékos egyszer egy harcban beáldozhatja a tizedes helyiértéken lévő SP pontjait 0.1 SP*5 életpontért cserébe)
"Lassan járj, tovább élsz."
Fagyasztott Gyűrű (+25 spec -5 gyorsaság)
Hegymászó Gyűrű (+10 fegyverkezelés +10 kitartás +2 gyorsaság)
Szögletes Gyűrű (+1 fegyverkezelés +11 gyorsaság +11 spec)
A hozzászólást Strea összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Május 24 2021, 20:01-kor.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hasznos infók
A SAO világban több étel és italkülönlegesség is megtalálható. Ez a lista azért van, hogy esetleg segítse azokat az embereket, akik szeretnének hasonló dolgokat belevinni a játékba. Bár az itt megtalálható ételek italok és azok hatásai ténylegesen léteznek játéktéren, de mindenki más is szabadon alkothat ezeken túl saját maguknak dolgokat, hisz ez szimplán segítségként van jelen.
- Illfang-pörkölt: Egy zöldes pörkölt, vöröses húsmártással. Kissé rágós, de extra csípős étel, bár a pletykák úgy tartják, hogy koboldhúsból készül.
- Choco-comb: A chocobok combjából készült hatalmas nyeles hús, általában krumplival, sajátjával tálalva. Egyetlen comb elég hozzá, hogy egy felnőtt ember jóllakjon eme kifejezetten zamatos, szaftosan elkészült húsból.
- Zhogo-főzelék: Egy barnás-zöldes növényből készült, leginkább rizskására hajazó különlegesség, mely türkizkék színűvé válik. A főzelék kissé sűrű, ám az illata leginkább a friss eső illatára emlékeztet, az íze pedig egy tompa menta és citrom keverékének tűnik, némi édeskés utóízzel. Szokatlan ízvilága miatt nem túlzottan népszerű étel, de elfogyasztva csökkenti a hőérzetet, így egy tűzforró nyári nap melegéből is egy kellemes szellős időre tompul a hőérzetünk.
- Groppa-leves: Élénk barnás színű, híg folyadék, mely leginkább ramenszerű módon tele van tésztaszerű indával és egyéb kis leginkább tobozra emlékeztető zöld gombóckákkal. Bár a főzelék alapjáraton nem tartalmaz húst, de igény szerint kagylóval ízesítik. Az íze krémes, kissé zamatos, bár enyhén kesernyés, ám nem kellemes utóízt hagy a szájba, az inda pedig enyhén ropogós, könnyen csúszó tartalmat ad levesnek.
- Zselépuding: Választható Nyálka színekből választható desszert, melyek kinézetileg egy bébi Nyálkát formálnak meg.
- Gyümölcskosár: Ténylegesen gyümölcsökből és cukorhabból készült kosár, melybe rendesen lehet pakolni és hordani dolgokat. Hátránya, hogy meleg időben ragadós lesz és könnyen megolvad. természetesen emberi fogyasztásra teljes mértékben alkalmas.
- Cukor-Korall: Egy desszert különlegesség a tengeri szintekről. Néhány koralltípus kiszárítva és megsütve, porhanyós leginkább mézeskalácsra hajazó édességgé változik, melyek továbbra is megőrzek élénk rózsaszín, kék és sárga színüket, ám meglepő módon a rózsaszín enyhén citromos, a kék málnás, a sárga mentás ízű, de hogy miért azt senki nem tudja.
- Felhőcskék: Egy különleges kissé tömör vattacukor típus, melyre látszólag nem hat a gravitáció. Ha valaki lehúzza a botjáról és elengedi a levegőbe, akkor szélcsendben egyszerűen a levegőben marad. Nem olyan intenzíven édes, mint vattacukor, beleharapva pedig olyan az állaga, mint a habcsóknak.
- Cukorpalota: Egy nagyjából 50x50 centis torta, mely egy palotát ábrázol, benne cukorkatonákkal. A különlegessége, hogy a palota minden egyes része ugyanúgy mozgatható, mint egy sima palotánál, a kapu és az ablakok kinyithatóak, a cukorkatonák fegyvere, páncélja levehetőek, egyedül a vízhálózat nincs bekötve, de úgy hírlik, már erre is próbálnak valamit kitalálni a készítők. A játékvilág egyik legdrágább sütijének tartják.
- Mézsör: A fantasy világok népszerű itala, melynek elenyésző alkoholszintje van, ám habos, aranybarna ízű leve olyan édes akár a méz, bár nem annyira tömény, így eléggé népszerű itallá vált.
- Faeno-párlat: Egy keserédes ital, enyhén alkoholos ital, melynek íze leginkább rózsafagylaltra emlékeztet.
- Sublima: Egy leginkább pálinkára hajazó, de annál édesebb ital, melynek zamatos, selymes íze van. Igen veszélyes ital, mely az ivó személy nem érzi az alkohol torok csípő hatását, így gyakran előfordul, hogy elég hamar leissza magát a fogyasztó akarva-akaratlanul.
- Fagyálló: Világoskék színű, mentás illatú ital, melynek nagyon magas alkohol tartalma miatt, nem ajánlott sokat fogyasztani belőle. Egy nagyobb korty után, pontosan egy óráig csökkenti a hidegérzetet, ám nem véd a fagysebzés ellen.
- Éjhozó: Az Aincrad világában található legerősebb ital, mely azonnal kiüt szinte bárkit. Az íze egyáltalán nem érezhető a tömény alkoholtartalma miatt. Fekete, szirupszerű ital, melynek az illata leginkább a medvecukorral hajaz.
- Illfang-pörkölt: Egy zöldes pörkölt, vöröses húsmártással. Kissé rágós, de extra csípős étel, bár a pletykák úgy tartják, hogy koboldhúsból készül.
- Choco-comb: A chocobok combjából készült hatalmas nyeles hús, általában krumplival, sajátjával tálalva. Egyetlen comb elég hozzá, hogy egy felnőtt ember jóllakjon eme kifejezetten zamatos, szaftosan elkészült húsból.
- Zhogo-főzelék: Egy barnás-zöldes növényből készült, leginkább rizskására hajazó különlegesség, mely türkizkék színűvé válik. A főzelék kissé sűrű, ám az illata leginkább a friss eső illatára emlékeztet, az íze pedig egy tompa menta és citrom keverékének tűnik, némi édeskés utóízzel. Szokatlan ízvilága miatt nem túlzottan népszerű étel, de elfogyasztva csökkenti a hőérzetet, így egy tűzforró nyári nap melegéből is egy kellemes szellős időre tompul a hőérzetünk.
- Groppa-leves: Élénk barnás színű, híg folyadék, mely leginkább ramenszerű módon tele van tésztaszerű indával és egyéb kis leginkább tobozra emlékeztető zöld gombóckákkal. Bár a főzelék alapjáraton nem tartalmaz húst, de igény szerint kagylóval ízesítik. Az íze krémes, kissé zamatos, bár enyhén kesernyés, ám nem kellemes utóízt hagy a szájba, az inda pedig enyhén ropogós, könnyen csúszó tartalmat ad levesnek.
- Zselépuding: Választható Nyálka színekből választható desszert, melyek kinézetileg egy bébi Nyálkát formálnak meg.
- Gyümölcskosár: Ténylegesen gyümölcsökből és cukorhabból készült kosár, melybe rendesen lehet pakolni és hordani dolgokat. Hátránya, hogy meleg időben ragadós lesz és könnyen megolvad. természetesen emberi fogyasztásra teljes mértékben alkalmas.
- Cukor-Korall: Egy desszert különlegesség a tengeri szintekről. Néhány koralltípus kiszárítva és megsütve, porhanyós leginkább mézeskalácsra hajazó édességgé változik, melyek továbbra is megőrzek élénk rózsaszín, kék és sárga színüket, ám meglepő módon a rózsaszín enyhén citromos, a kék málnás, a sárga mentás ízű, de hogy miért azt senki nem tudja.
- Felhőcskék: Egy különleges kissé tömör vattacukor típus, melyre látszólag nem hat a gravitáció. Ha valaki lehúzza a botjáról és elengedi a levegőbe, akkor szélcsendben egyszerűen a levegőben marad. Nem olyan intenzíven édes, mint vattacukor, beleharapva pedig olyan az állaga, mint a habcsóknak.
- Cukorpalota: Egy nagyjából 50x50 centis torta, mely egy palotát ábrázol, benne cukorkatonákkal. A különlegessége, hogy a palota minden egyes része ugyanúgy mozgatható, mint egy sima palotánál, a kapu és az ablakok kinyithatóak, a cukorkatonák fegyvere, páncélja levehetőek, egyedül a vízhálózat nincs bekötve, de úgy hírlik, már erre is próbálnak valamit kitalálni a készítők. A játékvilág egyik legdrágább sütijének tartják.
- Mézsör: A fantasy világok népszerű itala, melynek elenyésző alkoholszintje van, ám habos, aranybarna ízű leve olyan édes akár a méz, bár nem annyira tömény, így eléggé népszerű itallá vált.
- Faeno-párlat: Egy keserédes ital, enyhén alkoholos ital, melynek íze leginkább rózsafagylaltra emlékeztet.
- Sublima: Egy leginkább pálinkára hajazó, de annál édesebb ital, melynek zamatos, selymes íze van. Igen veszélyes ital, mely az ivó személy nem érzi az alkohol torok csípő hatását, így gyakran előfordul, hogy elég hamar leissza magát a fogyasztó akarva-akaratlanul.
- Fagyálló: Világoskék színű, mentás illatú ital, melynek nagyon magas alkohol tartalma miatt, nem ajánlott sokat fogyasztani belőle. Egy nagyobb korty után, pontosan egy óráig csökkenti a hidegérzetet, ám nem véd a fagysebzés ellen.
- Éjhozó: Az Aincrad világában található legerősebb ital, mely azonnal kiüt szinte bárkit. Az íze egyáltalán nem érezhető a tömény alkoholtartalma miatt. Fekete, szirupszerű ital, melynek az illata leginkább a medvecukorral hajaz.
The Gleam Eyes- Mesélő
- Hozzászólások száma : 913
Join date : 2018. Dec. 01.
Tartózkodási hely : Az aktuális boss termére rálátó, kényelmes fotel
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.