Amara
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Amara
Név: Amara Stevenson
Játékosnév: Amara
Nem: Nő
Kor: 21
Kaszt: Harcművész
Kinézet: Amara nem mindennapi látvány, ezt bátran állíthatjuk. A valóságban is rózsaszínre festett punk frizura, az arcára tetovált római hatos, illetve az orrában, lévő piercing legtöbbször kiemeli a környezetéből. Viharkék szemei leginkább támadóan csillognak, olykor fenyegető pillantásokat, máskor gúnyos mosolyokat megfűszerezve. Amara a steampunk, a cyberpunk és az anarchista punk stílusjegyeiből merítő Manapunk öltözködési stílust követi. Ezt az irányzatot ő maga találta ki, és mindeddig úgy tűnik egyedül ő űzi. A stílus többnyire a viktoriánus kor illetve a vadnyugat hangulatát idézi, azonban jóval modernizáltabb elemek is előfordulnak benne. A stílus fő eleme a fém, ezért a kiegészítők kötelezően valamilyen fémből kell, hogy készüljenek, illetve olykor a ruházatot is fémlapokkal díszítik. Amara ezeket a ruhákat saját maga készítette.
A lány testalkata kisportolt, a gyerekkorában folytatott birkózások, verekedések megedzették a testét. Különösképpen odafigyel, hogy mindig jó formában tartsa magát, és szereti öltözködésével kihangsúlyozni a fenekét, lábait, csípőjét.
Jellem: Amara maga a forrófejű agresszió. Ha úgy tartja kedve mindenféle tervre fittyet hányva, fejjel a falnak stílusban verekszi át magát akár a szilárd betonfalon is. Ritkán tervez, de általában nincs is rá szüksége. Nagyszájú és nagyképű, ugyanakkor aki beleköt, azzal közelebbről is megismerteti vasmancsos ökleit. Jellemző rá az a felfogás, hogy egy igazi hősnek nem kell terv, jóllehet mindig kihangsúlyozza, hogy ő messze nem hős. Nem riad vissza attól, hogy kihasználja a testi adottságait akár azért, hogy valamit ingyen megszerezzen, vagy akár azért, hogy egy jót mulasson. Nem monogám alkat, és ezzel sokszor vissza is él, azonban mentségére szóljon, a harc többnyire jobban leköti, minthogy hálótársat válasszon magának – azonban olykor nyugodt szívvel ágyba bújik legyőzött ellenfelével.
Harc közben, - és az életben általánosságban – vad, szenvedélyes lánggal veti magát az akció kellős közepébe, s vajmi keveset foglalkozik azzal, hogy megsérül-e. Bevált taktikája volt a való világban, hogy pusztán nagyobbat ütött, mint az ellenfele. Amara alapvetően egyszerű észjárású, azonban különösképp otthon érzi magát, ha gépekről, mechanikáról beszélgethet másokkal. A Valós világban egy autószerelő műhelyben dolgozott, így kialakult benne valamiféle perverz vonzódás a kocsik iránt – néha többre tart egy jó autót, mint egyes embereket. A pillantása olykor fenyegető, de legtöbbször pusztán kihívó a tekintete. Öntörvényű és önfejű alak, aki nem tűr meg maga felett senkit, így legtöbbször szembemegy minden szabállyal. A csapatmunkák réme, azonban mentségére szóljon, ritkán van szüksége erősítésre. A csata hevében érzi jól magát, ugyanakkor nem veti meg a lazulást, és a bulikat sem.
Fegyver: Amara fegyverei a karjain lévő hatalmas fém kesztyűk, melyektől ritkán válik meg – van, hogy még fürdés közben sem veszi le. A jobb karján lévő gigászt nemes egyszerűséggel Righty-nak, míg a balját Lefty-nek nevezi.
Név: Agressive Abuse / Agresszív Túlkapás
Amara képessége talán a lehető legjobb, ami egy hozzá hasonló forrófejű lánynak csak juthat. Az Agressive Abuse (röviden AA) egy háromrétű támadás.
Aktivációs kör: A képesség használatához Amarának össze kell gyűjtenie az erejét, így egy körig a használó nem támadhat, azonban mozoghat, és védekezhet továbbra is.
Roham kör: Az aktivációs kört követő körben Amara megrohamozza az ellenfelét. Sikeres találat esetén a sebzés 50%-a nem az ellenfél páncélját, hanem közvetlenül a célpont HP-ját sebzi. (Így egy 20-as sebzés esetén Amara 10 ponttal roncsolja az ellenfele páncélját, valamint 10-et sebez az ellenfél HP-ján.) A képesség további előnye, hogy nem csak magát a célpontot, hanem a mögötte állókat is sebzi 50%-os sebzéssel – azonban a páncélátütő hatás csak magán a célponton érvényesül.
Utóhatás kör: A képesség lehűlési fázisa. Ha ebben a körben Amara sikeres találatot visz be egy célpontnak, akkor az nem csak magát a célpontot, hanem a mögötte állókat is sebzi 50%-os sebzéssel.
A képesség az Utóhatás kör végétől számított négy körig nem aktiválható újra,
Felszerelés:
Míves Vasmarok (felszerelt, +3 fegyverkezelés +1 erő)
Kezdő Vasmarok (+1 erő)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály
1x Mini Potion (+5hp)
Küldetések
-
Küzdőterek
-
Ajándékok
-
Pénzügy
Előtörténet ( + 70 arany )
Míves *fegyver* megvéve (-70 arany)
Játékosnév: Amara
Nem: Nő
Kor: 21
Kaszt: Harcművész
Kinézet: Amara nem mindennapi látvány, ezt bátran állíthatjuk. A valóságban is rózsaszínre festett punk frizura, az arcára tetovált római hatos, illetve az orrában, lévő piercing legtöbbször kiemeli a környezetéből. Viharkék szemei leginkább támadóan csillognak, olykor fenyegető pillantásokat, máskor gúnyos mosolyokat megfűszerezve. Amara a steampunk, a cyberpunk és az anarchista punk stílusjegyeiből merítő Manapunk öltözködési stílust követi. Ezt az irányzatot ő maga találta ki, és mindeddig úgy tűnik egyedül ő űzi. A stílus többnyire a viktoriánus kor illetve a vadnyugat hangulatát idézi, azonban jóval modernizáltabb elemek is előfordulnak benne. A stílus fő eleme a fém, ezért a kiegészítők kötelezően valamilyen fémből kell, hogy készüljenek, illetve olykor a ruházatot is fémlapokkal díszítik. Amara ezeket a ruhákat saját maga készítette.
A lány testalkata kisportolt, a gyerekkorában folytatott birkózások, verekedések megedzették a testét. Különösképpen odafigyel, hogy mindig jó formában tartsa magát, és szereti öltözködésével kihangsúlyozni a fenekét, lábait, csípőjét.
Jellem: Amara maga a forrófejű agresszió. Ha úgy tartja kedve mindenféle tervre fittyet hányva, fejjel a falnak stílusban verekszi át magát akár a szilárd betonfalon is. Ritkán tervez, de általában nincs is rá szüksége. Nagyszájú és nagyképű, ugyanakkor aki beleköt, azzal közelebbről is megismerteti vasmancsos ökleit. Jellemző rá az a felfogás, hogy egy igazi hősnek nem kell terv, jóllehet mindig kihangsúlyozza, hogy ő messze nem hős. Nem riad vissza attól, hogy kihasználja a testi adottságait akár azért, hogy valamit ingyen megszerezzen, vagy akár azért, hogy egy jót mulasson. Nem monogám alkat, és ezzel sokszor vissza is él, azonban mentségére szóljon, a harc többnyire jobban leköti, minthogy hálótársat válasszon magának – azonban olykor nyugodt szívvel ágyba bújik legyőzött ellenfelével.
Harc közben, - és az életben általánosságban – vad, szenvedélyes lánggal veti magát az akció kellős közepébe, s vajmi keveset foglalkozik azzal, hogy megsérül-e. Bevált taktikája volt a való világban, hogy pusztán nagyobbat ütött, mint az ellenfele. Amara alapvetően egyszerű észjárású, azonban különösképp otthon érzi magát, ha gépekről, mechanikáról beszélgethet másokkal. A Valós világban egy autószerelő műhelyben dolgozott, így kialakult benne valamiféle perverz vonzódás a kocsik iránt – néha többre tart egy jó autót, mint egyes embereket. A pillantása olykor fenyegető, de legtöbbször pusztán kihívó a tekintete. Öntörvényű és önfejű alak, aki nem tűr meg maga felett senkit, így legtöbbször szembemegy minden szabállyal. A csapatmunkák réme, azonban mentségére szóljon, ritkán van szüksége erősítésre. A csata hevében érzi jól magát, ugyanakkor nem veti meg a lazulást, és a bulikat sem.
Fegyver: Amara fegyverei a karjain lévő hatalmas fém kesztyűk, melyektől ritkán válik meg – van, hogy még fürdés közben sem veszi le. A jobb karján lévő gigászt nemes egyszerűséggel Righty-nak, míg a balját Lefty-nek nevezi.
::Képesség::
Név: Agressive Abuse / Agresszív Túlkapás
Amara képessége talán a lehető legjobb, ami egy hozzá hasonló forrófejű lánynak csak juthat. Az Agressive Abuse (röviden AA) egy háromrétű támadás.
Aktivációs kör: A képesség használatához Amarának össze kell gyűjtenie az erejét, így egy körig a használó nem támadhat, azonban mozoghat, és védekezhet továbbra is.
Roham kör: Az aktivációs kört követő körben Amara megrohamozza az ellenfelét. Sikeres találat esetén a sebzés 50%-a nem az ellenfél páncélját, hanem közvetlenül a célpont HP-ját sebzi. (Így egy 20-as sebzés esetén Amara 10 ponttal roncsolja az ellenfele páncélját, valamint 10-et sebez az ellenfél HP-ján.) A képesség további előnye, hogy nem csak magát a célpontot, hanem a mögötte állókat is sebzi 50%-os sebzéssel – azonban a páncélátütő hatás csak magán a célponton érvényesül.
Utóhatás kör: A képesség lehűlési fázisa. Ha ebben a körben Amara sikeres találatot visz be egy célpontnak, akkor az nem csak magát a célpontot, hanem a mögötte állókat is sebzi 50%-os sebzéssel.
A képesség az Utóhatás kör végétől számított négy körig nem aktiválható újra,
Felszerelés:
Míves Vasmarok (felszerelt, +3 fegyverkezelés +1 erő)
Kezdő Vasmarok (+1 erő)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály
1x Mini Potion (+5hp)
Küldetések
-
Küzdőterek
-
Ajándékok
-
Pénzügy
Előtörténet ( + 70 arany )
Míves *fegyver* megvéve (-70 arany)
Amara- Harcművész
- Hozzászólások száma : 20
Join date : 2013. Aug. 12.
Age : 32
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.