Asuka
3 posters
1 / 1 oldal
Asuka
Képességmódosítás
- Eredeti:
- Neve: Limit Breaker
Leírása: A képesség használatakor a karakter egy gyors és erőteljes rohammal sebzi az ellenfelet, akinek ekkor a támadás ellen nem érvényesül a páncélja nyújtotta védelem. A képesség használója nem kap semmilyen bónuszt, tisztán a saját erejét felhasználva csaphat le, azonban, erre az egy ütésre, támadásra ignorálja a páncélzat nyújtotta védelmet, a fegyveres blokkolást azonban nem. A képesség csakis krízishelyzetben alkalmazható, tehát mikor a játékos tényleges élet-halál veszélyben van. Máskor a képesség egyáltalán nem aktiválható. A képesség egy ütésig használható.
Neve: Limit Breaker
Leírása: A képesség használatakor a karakter egy gyors és erőteljes rohammal sebzi az ellenfelet, akinek ekkor a támadás ellen nem érvényesül a páncélja nyújtotta védelem, automatikusan HP-jából vonódik le a sebzés. Erre az egy ütésre, támadásra ignorálja a páncélzat nyújtotta védelmet. A képesség csakis krízishelyzetben alkalmazható, tehát mikor a játékos tényleges élet-halál veszélyben van. Máskor a képesség egyáltalán nem aktiválható. A képesség hűlési ideje két kör.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Asuka
Ossu!
Elfogadom a pályázatot.
Elfogadom a pályázatot.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Asuka
A két játékos már órák óta a katakombákban kóborol. Itt egy szörny, ott egy szörny, néha pedig falkákban támadnak a mobok. Ezek a kis első szintű teremtmények amúgy nem jelentenek problémát két – a kazamatához képest magasabb – szintű játékos számára, azonban nem is azért vannak itt. Legalábbis, a másik harcos úgy hiszi, a temérdek kincs miatt érkeztek ide.
Történt ugyanis, hogy egy kocsmalátogatás alkalmával, mikor Asuka kiszemelte magának prédáját, egy magas, mogorva arcú fiút, elhintette azokat a pletykákat, miszerint egy legendás fegyver van elrejtve a második szint egy legelrejtettebb szegletében. Fura. A második szinten egy legendás… azért ez elég szánalmas valahol Kayabától. Mégis van benne valami úgymond zseniális. Soha senki se gondolná, hogy egy ilyen alacsony szinten kell keresni bármiféle legendás fegyvert. Legalábbis a pink hajú, tűsarkas liba ezt állítja.
Így aztán, mikor a kocsmatúra alkalmával sikeresen összebarátkozott néhány kupa jóízű alkohol mellett ezzel a másik harcoslánnyal, s nagy úúú és ááázások közepette vizsgálták meg egymás túlméretezett fegyvereit, meg is beszélték tehát, hogy közösen kutatják fel ezeket a kazamatákat. Hiszen elvégre is ott van egy legendás fegyver. Legalábbis Asuka ezt állítja. Ő azt mondta, így lesz. Egy lovagnak mégis csak nagyobb szüksége lesz egy külön rájuk specializálódott, efféle fegyverre.
Így esett hát, hogy a lovagot szinte máris csapdába sikerült ejtenie. Nem számított arra, hogy ennyire könnyű lesz őt legyőznie. Mogorva tekintetéből és erőteljes kisugárzásából azt gondolta, hogy bizonyára magasabb szintje lehet nála, talán még élharcosnak is megfelel. Azonban mellélőtt, ezért pedig drágán meg fog fizetni. Nem baj, az erő, az erő.
Hentessel, a csatabárddal csak egyszer sóz oda, áldozatának még meglepődni sincs ideje. Csilingelő hangok közepette bomlik pixelekre. Ez pedig miért is jelentős? Itt ugyanis, ebben a szobában, ahová Asuka vezette kincset ígérve a prédát, másfajta szabályok uralkodnak. A Diablerie szobája, így is nevezik. Akit itt megölsz, annak tapasztalatát megszerzed, csakúgy, mint minden vagyonát. Látja a kis xp kijelzőt maga előtt, s elkeseredetten konstatálja, hogy alig szerzett vele bármennyit is. Ezért lett az indikátora vörös? Hát ilyen kevés tapasztalatért ez nem igen érte meg…
Zárulnak a hatalmas kőajtók. A mámorba belefeledkezett lány késve kap öntudatához, s veszi észre, hogy uzsgyi van. Hát be találják zárni őt itten! o.o Hogy fog ő tudni kiszabadulni innen? Hogy fogja így jövőjét folytatni itt? Hogy fog kijutni innen?
Visszaszámlálás. 10, 9, 8, 7…
Tágra nyílt szemekkel kamillázik, hogy mi van. Arról nem tudott, hogy visszaszámlálás is lesz. Mi történik, miért? Lát meg egy kart, ami a plafonról csüng alá, s meghúzza azt. A hang eltűnik. Egy időre. Aztán…
Visszaszámlálás. 10, 9, 8…
Miért? Azt hitte, elmúlt a hang. Nem tudja, mit takarhat ez a visszaszámlálás, de biztosan bajos lesz. Nagyon bajos. Húzza meg ismét a kart. A hang eltűnik. Újabb időre. Aztán megint.
Visszaszámlálás. 10, 9, 8, 7, 6…
10, 9…
Belefáradt.
8, 7, 6…
Belefáradt, hogy ezt csinálja, ezért az újabb visszaszámlálásnál elereszti a kart.
5, 4…
Feladja. Legyen bármi, nem élheti le hátralévő életét rettegésben. Így is elég volt belőle.
3, 2, 1… ZERO.
A kőajtók kinyílnak, a járat nyitott újra. Asuka szabadon távozhat.
Ezúton szeretném másik karimnak a dolgait megpályázni. Úgy, mint exp, arany, felszerelés, jártasságok. Erről bővebben a bejelentés topicban fogok írni.
Remélem, örültök a visszatérésemnek. *-*
Történt ugyanis, hogy egy kocsmalátogatás alkalmával, mikor Asuka kiszemelte magának prédáját, egy magas, mogorva arcú fiút, elhintette azokat a pletykákat, miszerint egy legendás fegyver van elrejtve a második szint egy legelrejtettebb szegletében. Fura. A második szinten egy legendás… azért ez elég szánalmas valahol Kayabától. Mégis van benne valami úgymond zseniális. Soha senki se gondolná, hogy egy ilyen alacsony szinten kell keresni bármiféle legendás fegyvert. Legalábbis a pink hajú, tűsarkas liba ezt állítja.
Így aztán, mikor a kocsmatúra alkalmával sikeresen összebarátkozott néhány kupa jóízű alkohol mellett ezzel a másik harcoslánnyal, s nagy úúú és ááázások közepette vizsgálták meg egymás túlméretezett fegyvereit, meg is beszélték tehát, hogy közösen kutatják fel ezeket a kazamatákat. Hiszen elvégre is ott van egy legendás fegyver. Legalábbis Asuka ezt állítja. Ő azt mondta, így lesz. Egy lovagnak mégis csak nagyobb szüksége lesz egy külön rájuk specializálódott, efféle fegyverre.
Így esett hát, hogy a lovagot szinte máris csapdába sikerült ejtenie. Nem számított arra, hogy ennyire könnyű lesz őt legyőznie. Mogorva tekintetéből és erőteljes kisugárzásából azt gondolta, hogy bizonyára magasabb szintje lehet nála, talán még élharcosnak is megfelel. Azonban mellélőtt, ezért pedig drágán meg fog fizetni. Nem baj, az erő, az erő.
Hentessel, a csatabárddal csak egyszer sóz oda, áldozatának még meglepődni sincs ideje. Csilingelő hangok közepette bomlik pixelekre. Ez pedig miért is jelentős? Itt ugyanis, ebben a szobában, ahová Asuka vezette kincset ígérve a prédát, másfajta szabályok uralkodnak. A Diablerie szobája, így is nevezik. Akit itt megölsz, annak tapasztalatát megszerzed, csakúgy, mint minden vagyonát. Látja a kis xp kijelzőt maga előtt, s elkeseredetten konstatálja, hogy alig szerzett vele bármennyit is. Ezért lett az indikátora vörös? Hát ilyen kevés tapasztalatért ez nem igen érte meg…
Zárulnak a hatalmas kőajtók. A mámorba belefeledkezett lány késve kap öntudatához, s veszi észre, hogy uzsgyi van. Hát be találják zárni őt itten! o.o Hogy fog ő tudni kiszabadulni innen? Hogy fogja így jövőjét folytatni itt? Hogy fog kijutni innen?
Visszaszámlálás. 10, 9, 8, 7…
Tágra nyílt szemekkel kamillázik, hogy mi van. Arról nem tudott, hogy visszaszámlálás is lesz. Mi történik, miért? Lát meg egy kart, ami a plafonról csüng alá, s meghúzza azt. A hang eltűnik. Egy időre. Aztán…
Visszaszámlálás. 10, 9, 8…
Miért? Azt hitte, elmúlt a hang. Nem tudja, mit takarhat ez a visszaszámlálás, de biztosan bajos lesz. Nagyon bajos. Húzza meg ismét a kart. A hang eltűnik. Újabb időre. Aztán megint.
Visszaszámlálás. 10, 9, 8, 7, 6…
[…]
Nem tudja, mennyi idő telt el. Eddig is bolond volt, most viszont még inkább. Az idő már végtelennek tűnik, s egyszerre semminek számára. Az idő nincs. Csak a visszaszámlálás, s az a kar, amit újra és újra meghúz. Immár ki tudja, mennyi ideje nem tud emiatt szabadulni a kazamatából.10, 9…
Belefáradt.
8, 7, 6…
Belefáradt, hogy ezt csinálja, ezért az újabb visszaszámlálásnál elereszti a kart.
5, 4…
Feladja. Legyen bármi, nem élheti le hátralévő életét rettegésben. Így is elég volt belőle.
3, 2, 1… ZERO.
A kőajtók kinyílnak, a járat nyitott újra. Asuka szabadon távozhat.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
No, a nagy visszatéréééééés. Iiiigen, Asuka komolyan azzal töltött el majdnem egy teljes évet, hogy egy kart újra és újra meghúzott egy kazamatában. Trollollo.Ezúton szeretném másik karimnak a dolgait megpályázni. Úgy, mint exp, arany, felszerelés, jártasságok. Erről bővebben a bejelentés topicban fogok írni.
Remélem, örültök a visszatérésemnek. *-*
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Asuka
Szia!
A pályázatot elfogadom, mielőtt még kétszer lenne jóváírva az átadott exp. Emellett majd ne lepődj meg a további szerzett exp és aranytól, hiszen azok meg a céh belépési jutalmaid lesznek.
És persze, hogy örülünk. Én meg főleg örülök, hogy ilyen szépen kijátszottad.
A pályázatot elfogadom, mielőtt még kétszer lenne jóváírva az átadott exp. Emellett majd ne lepődj meg a további szerzett exp és aranytól, hiszen azok meg a céh belépési jutalmaid lesznek.
És persze, hogy örülünk. Én meg főleg örülök, hogy ilyen szépen kijátszottad.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Asuka
Fifth Kill - Amara
Képesség pályázat (10. szint)
Képesség pályázat (10. szint)
- Cső, Asu! – köszönt rám régi ismerősöm. Annyira régi, hogy szinte teljesen elfelejtettem a nevét, bizony. o.o Aztán persze koppan... Rarama... Vagy Ráma margarin. Vagy valami ilyesmi. o.o Hát nem most volt, az biztos.
Na de kit érdekel? *-* Végre valaki, akit hát, legalább látásból egy picikét, egy igazán icurka – picurkányi – icike – picikét ismerek. *-* Hát ez valami fantasztikusságosság! Nem is bírok magammal tovább, rohanok felé, törtetek és csörtetek, mint felbőszült, boldog rinocérosz. Azért boldog, mert nem is vagyok felbőszült. De nem ám. Tényleg! Hiszen miért is lennék ilyen? Csúnya, csúnya dolog lenne haragudni egy ilyen pajtira. T.T Persze a nevén kívül nem tudok sokat róla, s igazából a nevét sem. Csak azt, hogy ő szponzorálja a Ráma margarint. Meg szép, nagy, hatalmas kesztyűje van, amivel osztja az áldást. Emlékszem rá, kis híján ki is cselezett, úgy ám.
- Hát helóka, izé, szóval szevasz! *-* Mi újság? – kérdezek rá a napjára, hiszen nem tudok sokat arról, hogy mivel is tölti a mindennapjait. A hatalmas kesztyűje most sem hiányzik, és az sokkal-sokkal jobban elámít. Valami fantasztikus.
- Nem sok. You wanna fight? – egyből a tárgyra tér. Ahogyan elnézem, a barátlistám szerint nem sokat fejlődött, sőt, szinte semmit. Nem is igazán értem, miért. Ez talán valami vicc lenne? o.o Hiszen eléggé harcias kiállású a csajszi. Mármint tényleg. Azt hittem, egy olyan lány, mint ő, folyton keresi a bajt. *-*
- Pinksis! – hiszen neki is olyan a haja, mint nekem. Legalábbis színben.
- Tudtad ám jól, mire is gondolok, bizony! *-* Ki is próbálhatom rajtad, mit tudok, ugye? Légyszi, légyszi, légyszi! Úgy szeretném. T.T A mobokat ölni nem vicces. – valóban, néha dögunalom. Csupán a magasabb szinteken kapok annyi exp-t, hogy megérje egyáltalán kitennem a lábam a városból. De amióta picit egyedül vagyok, azóta nem merészkedek ki ilyen terepekre. A céhemmel pedig nem nagyon járkálunk ilyenekre. Más céljaink vannak, ami azt illeti.
- A feles csak a csicskáknak való. Full hápéval toljuk, vazze! – kapom máris a felkérést a csatára. *-* Természetesen azonnal elfogadom, majd mielőtt még nekikezdenénk a harcnak, újra megnézem azt a kis furi ikont a panelemen. Kaptam ugyanis egy üzit a rendszertől. Méghozzá a következőt. Charged Attack: JUSTICE – Unlocked!
Hát nosza, ki is próbáljuk, bármit is jelentsen ez. Persze elolvastam hozzá a leírást, biza, azonban a legjobb lesz, ha ki is próbáljuk szépen. Hűűű... talán el kéne mondanom Rámamarának, hogy nem jó ötlet neki a full HP-s harcot rendeznie?
Na mindegy, késő. Úgy tűnik, őt is fel fogom szabadítani. Választom ki a támadást, s próbálok ráhangolódni. Ráma margarin szívecském persze nem tetetojázik, azonnal támadásba lendül, s emeli gigászi vasöklét, hogy megigazítsa a csini kis arcomba belógó tincsecskét! *-* Nem akarom, hogy széttörje a pofimat, így inkább elkerülöm.
Látom a sávot megjelenni a szemem előtt, mely jelzi, hogy mennyi idő kell hozzá, hogy használhassam a képességet. Még két kör. Lendítem fegyverem, azonban szándékosan célt tévesztek. Attól félek, így is túl sok lesz, ha én egyszer nekimegyek. Nem hogy így, az új támadásommal. :/
Hagyom, hogy töltsön, miközben továbbra is egyszerűen azon vagyok, hogy elkerüljem a Vasöklöt. Nem sietek sehová. ^^ S aztán, mikorra a csík megtelik, már igazán, de úgy istenigazán lendítem meg fegyverem, hogy egyetlen, végzetes csapással próbáljam ki a képességemet. A levegőbe ugorva, felülről csapok le ellenfelemre. Érzem, hogy ennek a támadásnak az ereje valahogy sokkal másabb, sokkal brutálabb, mint az eddigiek.
A barátlistámról a pixeleződő Amara megszűnt létezni, hüp-hüp. Persze neki ez csak jó. Végre kijuthatott Aincradból.
Képesség neve: Charged Attack – JUSTICE
A képesség a harcos erejét növeli meg egyetlen csapásra, így nagyobb sebzést okozhat ellenfelének. A speciális képesség pontjai hozzáadódnak az erőhöz. Lehűlési idő 3 kör. Ezt egy sáv is jelzi Asuka felett a virtuális panelen. A vörös sáv jelzi, hogy mikor tölti fel magát a képesség annyira, hogy újra használni lehessen.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Asuka
Ossu!
Elfogadom a pályázatot.
Elfogadom a pályázatot.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Asuka
Öröklés pályázat
Kitől és mit: link
Ugyan Morrigannel a futó játékaimat még befejezem, de amint véget értek, egészen biztosan le fogom adni. Ezért bátorkodtam már most megírni az öröklést.
Emellett, ha van rá lehetőség (mintha láttam volna ilyet másnál), a karakter még futó, de befejeződő játékaiból szeretném, ha Asuka kapna jutalmat Morrigan helyett.
Az ördög prádában jár... a Kaszás pedig magassarkúban
Legújabb meglepetése a játéknak éppen olyan személyes, mint egy üdvözlő kártya a születésnapomon. Pedig egészen, de egészen biztos vagyok benne, hogy nincs is születésnapom. Legalábbis nem ma. Az még messze van, nagyon messze... Különben sem jelent semmit. Az csak egy nap. Ugyanolyan, mint a többi. Nem vagyok hajlandó az öregedésemet ünnepelni.
Szóval, a meglepetés megérkezett. Na nem ám egy hatalmas csokor rózsa képében, s nem is úgy, mint egy gigászi, hatalmas, bedobozolt valami, szép masnival ízlésesen átkötve. Sokkal jobb annál! Meglepetés item. Az inventorymban. Csak úgy.
Hmm... Mintha valaki mesélte volna már, hogy ajándékot kapott a "játékmestertől", látszólag semmilyen különösebb ok nélkül. Néha valóban történik ilyen... csak általában nem. Nincs se globális esemény, se semmi... Akkor mégis miért? Lesem meg Kayaba Akihiko ajándékát, mert egészen biztosan ő csempészte bele az inventorymba. Talán az is lehet, hogy közvetlenül, de esélyesebb, hogy közvetve. A virtuális kezelőfelületén egyszerűen lefuttat egy parancssort, ami random kiválasztott, vagy feltételeknek megfelelő játékosoknak ajándékoz valamit. Ez történhetett, hacsak nem hívtam fel magamra valamiért a figyelmét. Bár miért is tenném? Csak mert nap, mint nap egyre több embert szabadítok ki ebből a világból? Még mindig jobb nekik, mint az, hogy itt szenvedjenek.
Tudja ez a Kayaba, hogy mit kell egy nőnek ajándékozni! *-* Egy cipő... egy gyönyörű cipő! *-* Pont a méretem... Elolvasva a leírását vonom fel egyik szemöldököm, hogy mégis mit jelenthet ez. A Kaszás Cipője... A Kaszás Félelmetes Cipője. Tulajdonképpen megjutalmazott azért, mert a dolgomat végzem. Mert én valódi hős vagyok, a sok igazságmániás, egoista, fennhéjázó senkivel ellentétben. Sosem lesznek képesek kivinni a játékot a 100. szintig... Csak verik a mellkasukat, de majdnem három év alatt még semmit sem haladtak!
Na majd én... Majd én kijuttatom az embereket. Ha nincs kivel játszani, a játék magától is összeomlik majd. Lehet, sőt, biztos vagyok benne, hogy talán már az admin is unja. Három év, ami semmi másról nem szólt, csak a mobok meg egymás csépeléséről. Hát nem nevetséges? Teljesen érthető, hogy miért keresett fel minket, vöröseket. Ó, márpedig biztos vagyok benne, hogy felkeresett minket.
Felszerelem a cipőt, hiszen most van egy pillanat nyugalmam a mobok között. Éppen azelőtt változott csillogó pixelekké valamelyik dög, mielőtt hallottam volna a pittyegést, ami felhívta a figyelmem az új itemre. A cipőt felszerelve megállapítom, hogy hiába kényelmes, nekem hiányzik valami. Mondjuk nagyjából húsz centi. A sarkáról. Azonban valami más miatt is, hirtelen olyan könnyűnek érzem magam. Azt írta, akrobatikát ad... Hát próbáljuk is ki.
Újabb farkas jelenik meg a terepen. Mint megannyi társa, ő is el kíván halálozni, némi olcsó exp reményében részemről. Valahogyan kissé nagyobbnak tűnik, mint a többi. Bizonyára ő lehet az alfa.
Hagyom, hogy elbízza magát. Ezeknek a szánalmas teremtményeknek sajnos nem sok ész jutott. Egyszerűen viszont arra kell figyelnem, hogy ne kapjon el. A HP-m az eddigi csatározások miatt már úgyis sárgában. De nem baj. Az jó. Az nekem csak jó... Hagyom hát, hogy egészen közel kerüljön hozzám, majd pedig kipróbálom, mit tudok ezzel a cipővel. Magasra ugrok, amitől a farkas mintha meg is zavarodna. Látómezejéből teljesen kikerülök mindaddig, amíg egyenesen bele nem taposok a testébe. Az erőmmel megegyező sebzést adok le rá, mielőtt aztán csatabárdomat, a Hentest is akcióba lendíteném.
Kínos, keserves nyüszítés. Majd egy lágy, örömteli pittyegés. Legyőzted az alfát. Level up... A meglepődést viszont nem ez okozza. Igen, igen, a játék néha elég butácska, vagyis nem is az, hogy butácska, de egyáltalán nem értem a realitását. Megesett már, hogy aranyat, esetleg egy-egy itemet dobott volna egy megölt mob... na de ENNYIT?! O_O
- Hűűűű... Ezt meg kell kérdeznem Kayabától! *-* - pakolom az inventorymba a holmikat. Nincs igazán szükségem rájuk, de a céhben talán valakinek jól jön majd. Vajon hogy fér el egy mobnál ennyi dolog? Nekik is inventoryjuk van? Vagy felszerelte magának az alfa az összeset? Végül is, láttam már hasonlót. Meg miért volt nála erszény? Lehet, hogy megevett egy állatidomárt, és annak a holmijai voltak nála? Esélyes... Ezek ugyanis kezdő állatidomár felszerelések nagyrészt.
Már csak egy kérdésem van ezeken kívül. 20 vagy 30 centis legyen az a sarok inkább?
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Asuka
Ossu!
Elfogadom a pályázatot, az öröklés a Bejelentő frissítésekor fog megtörténni.
Elfogadom a pályázatot, az öröklés a Bejelentő frissítésekor fog megtörténni.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Asuka
3. Képesség Pályázat
Képességmódosító Pályázat
Képességmódosító Pályázat
- Eredeti:
- Neve: Limit Breaker
Leírása: A képesség használatakor a karakter egy gyors és erőteljes rohammal sebzi az ellenfelet, akinek ekkor a támadás ellen nem érvényesül a páncélja nyújtotta védelem, automatikusan HP-jából vonódik le a sebzés. Erre az egy ütésre, támadásra ignorálja a páncélzat nyújtotta védelmet. A képesség csakis krízishelyzetben alkalmazható, tehát mikor a játékos tényleges élet-halál veszélyben van. Máskor a képesség egyáltalán nem aktiválható. A képesség hűlési ideje két kör.
Új: Leírás lentebb
Leírása: A képesség használatakor a karakter egy gyors és erőteljes rohammal sebzi az ellenfelet, akinek ekkor a támadás ellen nem érvényesül a páncélja nyújtotta védelem, automatikusan HP-jából vonódik le a sebzés. Erre az egy ütésre, támadásra ignorálja a páncélzat nyújtotta védelmet. A képesség csakis krízishelyzetben alkalmazható, tehát mikor a játékos tényleges élet-halál veszélyben van. Máskor a képesség egyáltalán nem aktiválható.
Rendszer: A képességnek maximális használhatósága van. Első szinten négyszer, utána pedig 5., 10., 15., stb. után +1-szer használható, sikeres képesség dobás esetén.
Továbbra is csak krízishelyzetben használható. Tehát csak akkor, ha a karakter életveszélyben van. Arénában, mivel nem lehet meghalni, így nem, de minden olyan helyzetben igen, amikor a karakterhalál veszélye fennáll. Például, védett területen kívül, vagy teljes életes KT kihívások esetén (és ekkor is csak abban az esetben, ha ténylegesen fennáll az életvesztés esélye)
Tehát:
1. szint: 4X
5. szint: 5X
10. szint: 6X
15. szint: 7X
20. szint: 8X
25. szint: 9X
stb.
Módosítás oka: Nincs így nagyon értelme a képességnek a két körös lehűlési idő miatt. Annyi idő alatt a páncélját is leüthetem az ellenfélnek, így pedig nem tudom kihasználni a képesség előnyét.
3. képesség:
Név: Earthquake
Leírás: A nyers erőt alternatív módon használja, aminek hatására egyfajta földrengést okoz a terepen. Ezáltal nem egy, hanem akár több célpontot is megsebezhet, valamint esélyesen az egyensúlyukat is elveszthetik, és a földre eshetnek.
Rendszer: A puszta, nyers erő átalakítva jelenik meg a képességben, hiszen nem közvetetten, hanem közvetlenül sebez. Így az ebből adódó sebzés nem erőből, hanem súlyemelés jártasságból, valamint speciális képességből adódik. Minél több az ellenség, annál kevesebb sebzés adódik rájuk. A sebzés mértéke: Speciális képesség * Súlyemelés jártasság szintje. Ez elosztódik a területen tartózkodókon, a kerekítés szabályainak megfelelően.
Előnye, hogy petek ellen is használható, igaz, a sebzés elosztódik közte, és a többi ellenfél (beleértve az idomárt is) között.
Egyensúlyvesztés akrobatikával elkerülhető. Ha a célpontnak nincs akrobatikája, akkor kicsi az esélye annak, hogy talpon marad, azonban magasabb szintű akrobatikával már könnyebben megőrzi egyensúlyát.
Az ellenfél akrobatikáját Asu súlyemeléséhez kell viszonyítani. Ha az ellenfél csak megbillen, de talpon marad, akkor a támadó célszáma 1-el nő. Ha viszont el is esik, akkor támadás képtelenné válik. Ez esetben támadni ugyan nem tud, de mellékcselekvése megmarad. Ez alól kivétel az, ha Asunak 5-ös a súlyemelése, az ellenfélnek pedig nincs akrobatikája.
A célpontoknak 12-es kockával kell dobniuk, s ha elérik a célszámot, akkor csupán a sebzést kapják meg. Egyensúlyuk viszont megmarad. Az elesett ellenfelek támadás képtelenné válnak. Mellékcselekvésük azonban megmarad.
Ha az ellenfél akrobatikája 3-mal nagyobb, mint Asu súlyemelése:
Az ellenfél kis eséllyel megbillen, nem eshet el.
1: megbillen
2-12: megtartja az egyensúlyát
Ha az ellenfél akrobatikája 2-vel nagyobb, mint Asu súlyemelése:
Az ellenfél közepes eséllyel megbillen, nem eshet el.
1-6: megbillen
7-12: megtartja az egyensúlyát
Ha az ellenfél akrobatikája 1-el nagyobb, mint Asu súlyemelése:
Az ellenfél közepes eséllyel megbillen, kis eséllyel elesik.
1-2: elesik
3-6: megbillen
7-12: megtartja az egyensúlyát
Ha az ellenfél akrobatikája egyenlő Asu súlyemelésével:
Az ellenfél nagy eséllyel megbillen, kis eséllyel elesik.
1-3: elesik
4-8: megbillen
9-12: megtartja az egyensúlyát
Ha az ellenfél akrobatikája 1-el kisebb Asu súlyemelésénél:
Az ellenfél biztosan megbillen, kis eséllyel elesik.
1-4: elesik
5-12: megbillen
Ha az ellenfél akrobatikája 2-vel kisebb Asu súlyemelésénél:
Az ellenfél biztosan megbillen, közepes eséllyel elesik.
1-6: elesik
7-12: megbillen
Ha az ellenfél akrobatikája 3-mal kisebb Asu súlyemelésénél:
Az ellenfél biztosan megbillen, nagy eséllyel elesik.
1-10: elesik
11-12: megbillen
Ha az ellenfél akrobatikája 4-gyel kisebb Asu súlyemelésénél:
Az ellenfél biztosan elesik, támadását elveszíti, de mellékcselekvését nem.
Ha az ellenfél akrobatikája 5-tel kisebb Asu súlyemelésénél:
Az ellenfél biztosan elesik, támadását mellékcselekvéssel együtt elveszíti.
Hátrányok:
• Minél több az ellenség, annál kevesebbet sebződnek
• A képesség bárkire hat, aki nincs a használóval egy csapatban (rendes party felkérés útján)
• A tereptől is függ. Értelemszerűen egy mocsaras, vizes terepen a képesség legfeljebb összefröcsköli mások szép ruháját, komoly baja viszont senkinek sem esik
• Repülő, vagy akrobatikában jártas, felkészült ellenfelek
Cearcsimercsi egy ideje felvetette az ötletet, hogy mi lenne, ha, s mégis mi lenne, ha, szóval, ha miketten fognánk magunkat, és elmennikéznénk Túlélő Csarnokolni. Már kapott is egy üzimüzit, a mindenféle statisztikámmal, amit fontos tudnia, még ha a sebzésemen kívül körülbelül mindent le is hazudtam neki. ^^ Azonban volt némi bibi. Használható speciális támadásom nem használhatom ki eléggé, hiszen ritkán kerültem életveszélybe igazán. Egy képesség pedig, alap esetben akkor fejlődik, ha sokat használod. És még azt mondják, a vörösök veszélyes életet élnek? Bullshit, ebből semmi sem igaz!
Így aztán, úgy gondoltam, ideje lenne picit tudatosan is fejleszteni. A heteket két dologgal töltöttem. Egy, új alapanyagokat keresni a saját készítésű szappanokhoz, samponokhoz, meg mindenféle jósághoz, amit aztán a boltomban árusítani tudok. Kettő. A magasabb szinteken kerestem a bajt, különböző, kihívást jelentő, de még mindig egyszerűen legyőzhető mobok farmolásával.
Nem kevés exp-t szereztem így, s a hatás látványos volt. Ahelyett azonban, hogy rendesen a páncéljaik alá ütöttem volna, feltűnt, hogy sokkal gyorsabban leszedem a védelmüket. A lehűlési idő lassacskán eltűnt, ehelyett egy pici, villogó ikon figyelmeztetett arra, hogy mikor aktív a képességem, és mikor nem. Hát, nem egészen erre gondoltam fejlesztés alatt, de azért így is megteszi, remélem. A boss harcokra készülök, elvégre, ott pedig nem árt, ha tényleg hasznomat veszik.
A Level Up! boldogító csillingelésének nem tudván ellenállni osztogatom a pontokat, ahova kell, mikor aztán felfigyelek, hogy még új képességet is unlockoltam. A feldühített póni csorda ellen pedig, mint kiderült, tökéletesen használható. A képességet kiválasztom, miután gyorsan átfutom, mit tud, majd egyszerűen követem az utasításait. Egyetlen, hatalmas dobbantás a földbe, s minden póni fekszik. \o/ Csak Shuu-chan meg ne lássa. Biztosan kikapnék miatta. :S
A hozzászólást Asuka összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Feb. 28 2015, 11:53-kor.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Asuka
Ossu!
Limit Breaker
Na mármost, ezt a képességet a sebzésed öli meg. Pár páncélmániás lovagot és egy-két topjátékost leszámítva mindenkinek lazán túlütöd a páncélját, szóval ha csak egyszer besül a képesség, akkor már át is lép a "van, de minek" állapotba, mert az ellenfélnek nem marad páncélja. Ennek a képességnek akkor van tényleg értelme, ha nem kell az összes páncélját ledarálnod az ellenfélnek ahhoz, hogy legyőzd, máskülönben tökmindegy, hogy előbb leszeded az élete felét, aztán a páncélját, vagy fordítva, ugyanott vagy a végén.
Ha meg olyanra tervezed meg, hogy 100%-os sikerrel ignorálja a páncélt, akkor meg kell neki egy korlát, mondjuk nehezebben találod el vele a másikat, és ha erre az ösvényre lépsz, akkor meg könnyen ugyanoda kerülhetsz, ahová az előző forgatókönyvben: feleslegessé válik a képesség, nem volt belőle kézzel fogható hasznod.
Szerintem gondold át, hogy tényleg szükséged van-e ekkora sebzés mellett erre a képességre. Ha igen, akkor is szükség lesz egy átdolgozásra, mert bár limitált, hogy mikor tudod használni, igazából hátrányod nem származik belőle, csak nyerhetsz vele, de azt is csak akkor, ha nem hibázol támadást.
Earthquake
Ezt már átbeszéltük, elfogadom a képességet.
Limit Breaker
Na mármost, ezt a képességet a sebzésed öli meg. Pár páncélmániás lovagot és egy-két topjátékost leszámítva mindenkinek lazán túlütöd a páncélját, szóval ha csak egyszer besül a képesség, akkor már át is lép a "van, de minek" állapotba, mert az ellenfélnek nem marad páncélja. Ennek a képességnek akkor van tényleg értelme, ha nem kell az összes páncélját ledarálnod az ellenfélnek ahhoz, hogy legyőzd, máskülönben tökmindegy, hogy előbb leszeded az élete felét, aztán a páncélját, vagy fordítva, ugyanott vagy a végén.
Ha meg olyanra tervezed meg, hogy 100%-os sikerrel ignorálja a páncélt, akkor meg kell neki egy korlát, mondjuk nehezebben találod el vele a másikat, és ha erre az ösvényre lépsz, akkor meg könnyen ugyanoda kerülhetsz, ahová az előző forgatókönyvben: feleslegessé válik a képesség, nem volt belőle kézzel fogható hasznod.
Szerintem gondold át, hogy tényleg szükséged van-e ekkora sebzés mellett erre a képességre. Ha igen, akkor is szükség lesz egy átdolgozásra, mert bár limitált, hogy mikor tudod használni, igazából hátrányod nem származik belőle, csak nyerhetsz vele, de azt is csak akkor, ha nem hibázol támadást.
Earthquake
Ezt már átbeszéltük, elfogadom a képességet.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Asuka
Noh, átgondoltam a dolgot, és van, aminek igazat is adok. Ezt a képességet igazából TCS-re és bossokra szánom. A képességet átalakítottam, páncél alá ütés helyett azonban páncéltörés lesz. Remélem, így elfogadod.
Ennek értelmében a pályázat történetét is átírtam kicsit, hogy igazodjon a képességhez. Remélem, így elfogadod. ^^
Név: Limit Breaker
Leírás: A képesség használatakor a karakter egy gyors és erőteljes rohammal sebzi az ellenfelet, ennek hatására pedig a karakter gyorsabban leütheti annak páncélját. A védelme a páncélból ugyanúgy érvényesül, azonban a karakter képes lesz arra, hogy könnyebben átüsse a páncélt.
Rendszer: Passzív-aktív képesség. Sikeres képességdobás által a képesség aktiválódik, azonban csakis addig marad aktív, amíg az ellenfélnek van páncélja.
A sebzéshez minden életcsíkon további +10% bónuszt kap. Így a karakternek zöld életcsíkon 120%, sárgán 130%, pirosan pedig 140%-os sebzése van a harcos kaszt előnyével együtt. A képesség azonnal deaktiválódik, amint az ellenfélnek nincs további páncélpontja.
Ennek értelmében a pályázat történetét is átírtam kicsit, hogy igazodjon a képességhez. Remélem, így elfogadod. ^^
Név: Limit Breaker
Leírás: A képesség használatakor a karakter egy gyors és erőteljes rohammal sebzi az ellenfelet, ennek hatására pedig a karakter gyorsabban leütheti annak páncélját. A védelme a páncélból ugyanúgy érvényesül, azonban a karakter képes lesz arra, hogy könnyebben átüsse a páncélt.
Rendszer: Passzív-aktív képesség. Sikeres képességdobás által a képesség aktiválódik, azonban csakis addig marad aktív, amíg az ellenfélnek van páncélja.
A sebzéshez minden életcsíkon további +10% bónuszt kap. Így a karakternek zöld életcsíkon 120%, sárgán 130%, pirosan pedig 140%-os sebzése van a harcos kaszt előnyével együtt. A képesség azonnal deaktiválódik, amint az ellenfélnek nincs további páncélpontja.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Asuka
Korrekt, elfogadom a képességet.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Asuka
Képességcsere pályázat
Charged Attack - Justice nevű képesség zárolva. (magasabb szinten, pályázattal feloldható, de ez még a jövő zenéje, meg hogy meg fog-e történni valaha)
Az új képesség nem képességként funkcionál, legalábbis IC. Játéktechnikailag ugyan az, de a rendszer nem képességnek veszi. Hanem csupán annak, hogy a karakter gyakrabban talál növényeket, az ezt megelőző IC játékok után.
Folyamatos gondot okoz a boltomban, hogy soha semmiből sincs elég. Nem egyszer jártam úgy, hogy az esetlegesen kapott új receptet ki sem tudtam próbálni, mert egyszerűen nem volt miből. A céhes nyersanyagok pedig nem csak titkos jövedelem, de ráadásul számomra értéktelen is, hiszen már legalább T3-as növényekre van szükségem.
Így aztán, amint alkalmam van rá, a boltomra kirakom a csicsás, virágmintás, színes kis Zárva táblát, és valahova a szabadba megyek, hogy minél több nyersanyagot találhassak. Növényeket, természetesen. A Guide Bookban találtam valamit a kertészkedésről, azonban mindez hiányosnak tűnik... Hiszen sehol sem látom leírva azt, hogy ez esetleg elősegíthetne abban, hogy növényeket találjak. Persze, növénylátásommal arra már rájöttem, hogy a sűrűbb, erdős területeken gyakrabban találok gombákat, mint máshol, ellenben bizonyos virágok pedig a naposabb, füvesebb területeket szeretik. De vajon ha a kertészkedés jártasságomat kezdem el fejleszteni, akkor vajon gyakrabban találok majd hasznos növényeket? Ritkát talán még sosem találtam... Leszámítva azt az egy Sárkánylevelet, de azt is Timidustól kaptam.
A guide bookot olvasgatva tervezem meg a későbbi fejlődésem lépcsőfokait. Ehhez viszont kissé visszább kell vennem a harci dolgokból. Hiszen így is épp elég... Mindenesetre döntést hozok végre, s megnyitom a karakterlapomat. A képességeknél megtalálom a Zárolás funkciót, amit a Justice-ra pakolok. Így egy magasabb szinten, ha úgy gondolom, még fel tudom oldani. Ezután pedig a jártasságaimra kattintok, majd pedig felteszem az első pontomat Kertészkedésre. Hátha azzal tovább jutok, mint amúgy.
Új képesség:
Név: Flower Power
Leírás: Az erdei túrák, láplátogatások és rétek, mezők bejárásának nem csupán a szafarijelvények az oka. Lévén Asuka nem csupán a potion és méregfőzés rejtelmeiben merül el, de a szépségszalonjában árusított, kézi készítésű szappanok, és mindenféle illatos kencék is alapanyagokat igényelnek, a levendulától kezdve az iszapig, így kénytelen önmaga beszerezni ezeket. Minden egyes szafari látogatásakor, vadászatakor nyitva tartja tehát a szemét, hátha talál valamilyen hasznos növényt.
Rendszer: Minden egyes lejátszott szafarija után kap random növényeket. Kikötés, hogy legalább négy körnek el kell telnie a játékban ahhoz, hogy igényelhesse a növényt.
A kapott növények mennyisége Kertészkedés jártasságától függ. Minden 25. jártasságpont után kaphat egy növényt. Tehát 1-25 pont között 1, 26-50 pont között 2 növényt kap, satöbbi.
A sorsolás a küldetéseken történő nyersanyagosztás szabályai szerint zajlik.
A növények tiere a növénylátás jártasságtól függ. A növénylátás minden nyersanyagosztáskor 5-tel nő. Cserébe viszont szafari jelvényeket nem válthat be növényekre (az ércekre ez nincs hatással). Küldetések után pedig nem kap szintet növénylátásra. Jelvényekből, valamint IC játékokból ezt pótolhatja.
(Kleinnel megbeszélve, valamint ő rendezi ennek az adminisztratív dolgait)
1-25: 1 növény
26-50: 2 növény
51-75: 3 növény
76-100: 4 növény
101-125: 5 növény
126-150: 6 növény
151-175: 7 növény
176-200: 8 növény
201-225: 9 növény
226-250: 10 növény
251-275: 11 növény
276-300: 12 növény
301-325: 13 növény
326-350: 14 növény
351-375: 15 növény
376-400: 16 növény
401-425: 17 növény
426-450: 18 növény
451-475: 19 növény
476-500: 20 növény
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Asuka
Ossu!
KA jóváhagyásával együtt elfogadom a pályázatot. 800 posztnál osztottál utoljára a harmadlagosaidra, így az afeletti posztjaid számát teheted Kertészkedésre.
KA jóváhagyásával együtt elfogadom a pályázatot. 800 posztnál osztottál utoljára a harmadlagosaidra, így az afeletti posztjaid számát teheted Kertészkedésre.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Asuka
Képi korrigálás (Earthquake)
Noh... az alábbi KT-mban próbálhattam ki először a képességet. Azonban arra jutottam, hogy a sebzés így egy kicsit erős. Legalábbis, egy olyan ellenfél ellen, akinek éppen akkora az akrobatikája, mint az én súlyemelésem, valamint éppen csak megbillent az egyensúlya.
Éppen ezért indítványozok magamnak egy korlátot. Mégpedig az alábbit: (remélem, nem baj, ha nem másolom be az egész képit xD fent ott van úgyis a leírás)
• Ha az ellenfél sikeres akrobatika próbát tesz, és elkerüli a támadást, nem sebződik.
• Ha az ellenfél sikertelen akrobatika próbát tesz, de csak megbillen, akkor csak a rá irányuló sebzés felét kapja meg.
• Ha az ellenfél sikertelen akrobatika próbát tesz, és elesik, akkor az egész rá irányuló sebzést megkapja.
A rá irányuló sebzés értelemszerűen a fentebb elfogadott képességből számolandó. (Spec * Súlyemelés / ellenfelek száma). Ha valaki megbillen, akkor a rá irányuló sebzés másik fele elveszik, nem kaphatja meg helyette más.
Valamint: idomár és pet esetén az elkerülést külön-külön kell kidobniuk, ahogyan ez a támadásaikkal is van.
Noh... az alábbi KT-mban próbálhattam ki először a képességet. Azonban arra jutottam, hogy a sebzés így egy kicsit erős. Legalábbis, egy olyan ellenfél ellen, akinek éppen akkora az akrobatikája, mint az én súlyemelésem, valamint éppen csak megbillent az egyensúlya.
Éppen ezért indítványozok magamnak egy korlátot. Mégpedig az alábbit: (remélem, nem baj, ha nem másolom be az egész képit xD fent ott van úgyis a leírás)
• Ha az ellenfél sikeres akrobatika próbát tesz, és elkerüli a támadást, nem sebződik.
• Ha az ellenfél sikertelen akrobatika próbát tesz, de csak megbillen, akkor csak a rá irányuló sebzés felét kapja meg.
• Ha az ellenfél sikertelen akrobatika próbát tesz, és elesik, akkor az egész rá irányuló sebzést megkapja.
A rá irányuló sebzés értelemszerűen a fentebb elfogadott képességből számolandó. (Spec * Súlyemelés / ellenfelek száma). Ha valaki megbillen, akkor a rá irányuló sebzés másik fele elveszik, nem kaphatja meg helyette más.
Valamint: idomár és pet esetén az elkerülést külön-külön kell kidobniuk, ahogyan ez a támadásaikkal is van.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Asuka
Ossu!
Elfogadom a módosítást.
Elfogadom a módosítást.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Asuka
A költözés minden fáradalom ellenére inkább csak még több energiával töltött fel. Taftot mindig is gyönyörű városnak tartottam, csak az a sűrű köd zavaró a városon kívül, ami a hajnali órákban még az utcákra is betolakszik.
A koponyás lámpa, amit még Timidus rakott fel a polcra, most békésen pislákol, hogy az éjszakában egyetlen fényforrásom legyen. Hangulatos az alkímialaborhoz, és a virágok miatt, amivel ki van díszítve, még csak nem is ijesztő. A pezsgő maradéka, amit még Shuutól kaptam afféle házavatóként, már kissé megposhadt, már rég elvesztette frissességét. Sikerült annyira belemerülnöm a munkába, hogy gyakorlatilag egyáltalán nem foglalkozom vele. Még a költözés előtt szereztem be az új alkímia felszerelést. Ezek elvileg már elég jók lesznek arra, hogy tier négyes potionokat gyártsak.
Van köztük néhány dolog, amit már jól ismerek. Lényegébe véve ugyanaz, mint amiket eddig használtam, csak apró különbségekkel. Észrevettem, hogy minden tierhez a receptek egyre bonyolultabbá váltak. Amikor elkezdtem, akkor csak össze kellett főznöm a dolgokat, és kész. Most viszont már különböző eljárásokat kell folytatnom, amivel például párlatot csinálok valamiből. Az ezüst mozsártörőre pillantva pedig úgy tűnik, hogy már ez is kevés.
A guide bookot olvasgatom, a tier négyes növények megismerésére. Még sosem láttam ezeket egyszer sem, a látásom ugyanis hármas, az pedig kevés ehhez. Viszont szeretném fejleszteni, ahogyan a képességeimet is. Már eldöntöttem, ha nem hívnak, akkor nem megyek tovább bossokra, ehelyett megmaradok azoknál a dolgoknál, amikben örömömet lelem. Amúgy is, túl nagy a konkurencia, egyre több helyen látom, hogy az általam felfedezett potionok olcsó, silány másolatait árulják. Azt hiszem, kezdem érteni, mit is érzett szegény Heisenberg. Hümm, színváltó bogyó, és foszforeszkáló levél... kivi vagyok, miket lehet belőle csinálni! *-*
30. szint közel van (már 29. szinten vagyok, csak nincs beírva az exp), ezért megpályáznám az új képességemet, hogy még augusztusban tudjak élni vele, ha elérem a 30. szintet. :3 (tier lépés szintlépéssel együtt érkezik)
A képességek KA-val egyeztettem, a kikötéseket megbeszéltük.
Képesség neve: Potion Mastery
Leírás: A karakter minden hónapban egy darab fel nem fedezett potion vagy méreg receptet kap.
Hátrány: A karakter küldetések után csak egy darab, már felfedezett receptet kaphat.
A koponyás lámpa, amit még Timidus rakott fel a polcra, most békésen pislákol, hogy az éjszakában egyetlen fényforrásom legyen. Hangulatos az alkímialaborhoz, és a virágok miatt, amivel ki van díszítve, még csak nem is ijesztő. A pezsgő maradéka, amit még Shuutól kaptam afféle házavatóként, már kissé megposhadt, már rég elvesztette frissességét. Sikerült annyira belemerülnöm a munkába, hogy gyakorlatilag egyáltalán nem foglalkozom vele. Még a költözés előtt szereztem be az új alkímia felszerelést. Ezek elvileg már elég jók lesznek arra, hogy tier négyes potionokat gyártsak.
Van köztük néhány dolog, amit már jól ismerek. Lényegébe véve ugyanaz, mint amiket eddig használtam, csak apró különbségekkel. Észrevettem, hogy minden tierhez a receptek egyre bonyolultabbá váltak. Amikor elkezdtem, akkor csak össze kellett főznöm a dolgokat, és kész. Most viszont már különböző eljárásokat kell folytatnom, amivel például párlatot csinálok valamiből. Az ezüst mozsártörőre pillantva pedig úgy tűnik, hogy már ez is kevés.
A guide bookot olvasgatom, a tier négyes növények megismerésére. Még sosem láttam ezeket egyszer sem, a látásom ugyanis hármas, az pedig kevés ehhez. Viszont szeretném fejleszteni, ahogyan a képességeimet is. Már eldöntöttem, ha nem hívnak, akkor nem megyek tovább bossokra, ehelyett megmaradok azoknál a dolgoknál, amikben örömömet lelem. Amúgy is, túl nagy a konkurencia, egyre több helyen látom, hogy az általam felfedezett potionok olcsó, silány másolatait árulják. Azt hiszem, kezdem érteni, mit is érzett szegény Heisenberg. Hümm, színváltó bogyó, és foszforeszkáló levél... kivi vagyok, miket lehet belőle csinálni! *-*
30. szint közel van (már 29. szinten vagyok, csak nincs beírva az exp), ezért megpályáznám az új képességemet, hogy még augusztusban tudjak élni vele, ha elérem a 30. szintet. :3 (tier lépés szintlépéssel együtt érkezik)
A képességek KA-val egyeztettem, a kikötéseket megbeszéltük.
Képesség neve: Potion Mastery
Leírás: A karakter minden hónapban egy darab fel nem fedezett potion vagy méreg receptet kap.
Hátrány: A karakter küldetések után csak egy darab, már felfedezett receptet kaphat.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Asuka
Osu!
Aréna jutalmakkal megvan a 30. szinted, így elfogadom a pályázatot.
Aréna jutalmakkal megvan a 30. szinted, így elfogadom a pályázatot.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.