Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Találka :3 Cearso vs. Saya

3 posters

Go down

Találka :3 Cearso vs. Saya Empty Találka :3 Cearso vs. Saya

Témanyitás by Saya Kedd Május 19 2015, 21:24

Én csak a Huginak akartam segíteni, aztán tessék, mi lett belőle ninja A nagy semmi sajnos Sad
Mármint, hát, én csak kiraktak ilyen kis cetlit, hogy szeretnék gyakorolni, mert párbajokban még kezdő vagyok és meg akarom tanulni, szóval kellene nekem valaki, aki segít, amúgy azt akartam még mellé, hogy a Hugi majd előjöhessen a duzzogásából és harcolhasson kicsit, mert az mindig is olyan pezsdítően hatott rá és akkor nagyon örültem, hogy jól érzi magát. Mert az Arisu-sama levele óta duzzog és egyre kisebb meg kisebb meg egyre kevésbé akar velem lenni és játszani vagy csak beszélgetni és már a tükörben sem őt látom hanem saját magam és az olyan tré Sad
Nekem nagyon hiányzik a Hugi és kéjem őt vissza >,<
Meg hát az Arisu-sama is mondta, hogy az Artemis az ilyen párbajokkal fejlődne, és lehet, hogy azért nem adta nekem, mert látta, hogy eddig nem igazán párbajoztam, pedig gondoltam, hogy akkor majd fogok jó sokat, hogy fejlődjön meg minden, de úgy tűnik, hogy mondanom is kellett volna, nem csak gondolni, mert hát senki se gondolatolvasó No
Szóval így üldögéltem egymagam a küzdőtéren és nézelődtem lefele, meg visszagondoltam az utolsó párbajomra, vagyis a Hugi utolsó párbajára, ami méghozzá még az Anattal volt, és az Anat ott fent most biztos, hogy még csalódott is bennem, hogy nem sikerült megszereznem az Artemist, mert én biza utánaolvastam, és már tudom, hogy egy legendás van, pedig én azt hittem, hogy több ><
~Legendás volt a besorolása, mégis mit képzeltél? Hogy terem az minden bokorban?~
Emiatt ne rágj rám, te mondtad azt az árat ˇ^ˇ