Shiro Kurosa
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Shiro Kurosa
Adatlap
Név: Shiro Kurosa
Nem: Férfi
Kaszt: Harcművész
Kor: 17
Szint: 1
Exp: 10/50
Arany: 70
Kinézet: Alacsony(kb 160 cm), vékony, izmosabb emberke. Nem lehet rá azt mondani, hogy testes, de azt sem, hogy deszka. Fekete a haja, a szemei pedig kékek. Megjelenni általában felszerelésben szokott, és egy köpenyben. A köpeny persze, ha nem speckó, akkor nem ad bónuszpontokat.
Jellem: A valóságban egy vidám, és élettel teli fiú volt. Zenész és énekes is egyben. De miután a játékba lépett, megváltozott a személyisége. Nem gyökeresen, de azért más lett. Erről bővebben az előtörténetben olvashatsz, ahol bővebb jellemrajz is fog szerepelni.
Fegyver: 220 centiméteres lándzsa, recés véggel, természetesen a penge borotva éles. (a penge kb 35 cm a lándzsából.)
(https://swordartonline.hungarianforum.com/t947-shiro-kurosa ---kép)
Képességek
Mark of a demon
A használója tudatosan és akaratlanul is használhatja a képességet. Akaratlanul ez akkor fordul elő, amikor nagy érzelmi hatás éri, vagy éppen halál közeli élmény.
A képesség ideje alatt a használó haja fehér lesz, és úgy mozog, mint egy igazi bestia/démon/vérfarkas. (RAWR)
Ha a képesség „felébred”, akkor Shiro őrületbe esik. Ha a képesség akaratosan történt, akkor még normális állapotban, Shrio rárak egy pecsétet az ellenfelére, ezt megteheti messziről is, a pecsétet csak ő látja. Amint átment őrült állapotba, azt az embert fogja támadni, akin a jel(pecsét) van. Ez a folyamat 2 körig tart, 2 kör múlva eltűnik a pecsét az ellenfélről. A pecsét eltűnése után még 1 körig Shiro őrült állapotban van, megtámadhat bárkit, nem emlékszik barátaira. Az egy kör letelte után, visszatér normális állapotba. Ha a képesség akaratán kívül aktiválódott, akkor mind a 3 körig teljesen őrült, megtámad bárkit, majd a hatás eltűnik, mint az előtt.
Amíg a képesség tart, ezek a hatások aktívak Shirora:
A fentebb említett őrültség.
+2(+speciális képesség pont) erő
+1(+0,5*speciális képesség pont) sebesség
Felszerelés
Kezdő lándzsa (felszerelt,+1 erő)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály
1x Mini Potion (+5hp)
Küldetések
-
Küzdőterek
-
Ajándékok
-
Pénzügy
Előtörténet ( + 70 arany )
Xy vásárlás ( - 63 arany )
A robot útja ( + 14 arany )
Név: Shiro Kurosa
Nem: Férfi
Kaszt: Harcművész
Kor: 17
Szint: 1
Exp: 10/50
Arany: 70
Kinézet: Alacsony(kb 160 cm), vékony, izmosabb emberke. Nem lehet rá azt mondani, hogy testes, de azt sem, hogy deszka. Fekete a haja, a szemei pedig kékek. Megjelenni általában felszerelésben szokott, és egy köpenyben. A köpeny persze, ha nem speckó, akkor nem ad bónuszpontokat.
Jellem: A valóságban egy vidám, és élettel teli fiú volt. Zenész és énekes is egyben. De miután a játékba lépett, megváltozott a személyisége. Nem gyökeresen, de azért más lett. Erről bővebben az előtörténetben olvashatsz, ahol bővebb jellemrajz is fog szerepelni.
Fegyver: 220 centiméteres lándzsa, recés véggel, természetesen a penge borotva éles. (a penge kb 35 cm a lándzsából.)
(https://swordartonline.hungarianforum.com/t947-shiro-kurosa ---kép)
Képességek
Mark of a demon
A használója tudatosan és akaratlanul is használhatja a képességet. Akaratlanul ez akkor fordul elő, amikor nagy érzelmi hatás éri, vagy éppen halál közeli élmény.
A képesség ideje alatt a használó haja fehér lesz, és úgy mozog, mint egy igazi bestia/démon/vérfarkas. (RAWR)
Ha a képesség „felébred”, akkor Shiro őrületbe esik. Ha a képesség akaratosan történt, akkor még normális állapotban, Shrio rárak egy pecsétet az ellenfelére, ezt megteheti messziről is, a pecsétet csak ő látja. Amint átment őrült állapotba, azt az embert fogja támadni, akin a jel(pecsét) van. Ez a folyamat 2 körig tart, 2 kör múlva eltűnik a pecsét az ellenfélről. A pecsét eltűnése után még 1 körig Shiro őrült állapotban van, megtámadhat bárkit, nem emlékszik barátaira. Az egy kör letelte után, visszatér normális állapotba. Ha a képesség akaratán kívül aktiválódott, akkor mind a 3 körig teljesen őrült, megtámad bárkit, majd a hatás eltűnik, mint az előtt.
Amíg a képesség tart, ezek a hatások aktívak Shirora:
A fentebb említett őrültség.
+2(+speciális képesség pont) erő
+1(+0,5*speciális képesség pont) sebesség
Felszerelés
Kezdő lándzsa (felszerelt,+1 erő)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály
1x Mini Potion (+5hp)
Küldetések
-
Küzdőterek
-
Ajándékok
-
Pénzügy
Előtörténet ( + 70 arany )
Xy vásárlás ( - 63 arany )
A robot útja ( + 14 arany )
Shiro Kurosa- Harcművész
- Hozzászólások száma : 10
Join date : 2013. May. 10.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: -
Céh: -
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.