Céhbank
1 / 1 oldal
Céhbank
A Unity céhbankja
Közös tárgyak
Inaktív tagok itemcsomagjai
Ezekhez az itemekhez csak az inaktív tag ÉS a céhvezér fér hozzá.
Közös tárgyak
- T1:
- Fegyverek:
1 Könnyű Kard (+1 erő +1 gyorsaság)
1 Életlen Katana (+2 erő +1 fegyverkezelés +1 gyorsaság)
2 Bronz Kard (+1 erő +3 speciális képesség)
4 Fényes Vaskard (+5 erő)
1 Rubin Kard (+6 erő)
1 Szabdaló (+5 erő +4 gyorsaság +2 fegyverkezelés, támadásonként 1/12 esély azonnali csonkításra (12-es kockával kell dobni))
"Azt állítják, hogy a kard nem csak különleges erőt, hanem a vágásaidnak gyorsaságot és pontosságot is ad. Senki sem érti ennek eredetét, csupán elfogadják a létezését."
1 A Kovács Kardja (+1 erő +2 gyorsaság +1 fegyverkezelés, minden Tier 1-es kovácsolásra +1 képzettségpont jár, ha a táskában van)
"A legjobb kovácsok kabalája."
2 Kezdő *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+1 erő)
2 Körpajzs (+10 páncél)
2 Stramm *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+3 erő +5 páncél)
1 Nagy Körpajzs (+15 páncél)
3 Pókháló Pajzs (+15 páncél +1 erő)
1 Láncos Buzogány (+9 erő -3 fegyverkezelés)
1 Futópajzs (+15 páncél +3 gyorsaság)
2 Normális *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+4 erő *-2 kitartás/-2 fegyverkezelés/-2 gyorsaság*)
1 Óriási Harci Faág (+15 erő -7 fegyverkezelés -4 speciális képesség)
"-10 intelligencia"
1 Tüskés Bunkósbot (+8 erő -3 speciális képesség)
1 Könnyű Tompa Fejsze (+4 erő +1 gyorsaság)
1 Harci Kalapács (+8 erő -2 gyorsaság)
1 Vas *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+10 erő *-4 kitartás/-4 fegyverkezelés/-4 gyorsaság*)
1 Fényes *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+8 erő *-2 kitartás/-2 fegyverkezelés/-2 gyorsaság*)
1 A Hentes (+16 erő -3 gyorsaság -4 kitartás, a támadás után 1/10 erőnyi vérzés egy körig)
"Az előző használójáról azt állítják, hogy nem volt százas. Alapított egy céhet és az óriási céhházat dugig tömte vaddisznó fejekkel. Azóta nem nyitotta ki senki sem az ajtaját."
1 A Tudós *Pallosa/Fejszéje/Pörölye* (+5 erő *-1 kitartás/-1 fegyverkezelés/-1 gyorsaság*, minden Tier 1-es főzésre/írásra +1 képzettségpont jár, ha a táskában van)
"Azt, hogy egy ilyen otromba fegyver és a tudomány hogyan fér egy helyre, máig nem tudja senki."
1 Bronz Kés (+2 erő)
1 Fa Kés (+2 gyorsaság)
1 Hosszú Karom (+1 erő +2 fegyverkezelés +3 kitartás)
1 Vas Karom (+6 erő)
1 1 Cseppkő (+4 erő, két találatonként ellenfélnek -1 erő és irányítás/íjásznál -2 irányítás, a harc végén az áldozat visszakapja az így elvesztett pontjait)
"Valami masszát produkál és sosem hagyja abba, teljesen irritál!"
2 Árnyszúró Bicska (+2 erő +2 speciális képesség +1 kitartás, egy célpontnak -1 lopakodás)
"Ezt a fegyvert először egy nő kovácsolta, és azt mesélte, hogy az első játékos, akinek eladta, harc közben átszúrta véletlenül a saját árnyékát is. Menten belehalt.”
1 Kezdő Állatidomár Kés ( - )
1 Rövid Ostor (+4 irányítás -2 élet)
1 Görbe Bot (+4 irányítás)
3 Állatidomár Kard (+4 erő)
1 Hosszú Irányítópálca (+2 irányítás +4 élet)
2 A Látnok Irányítópálcája (+3 irányítás +2 élet, küldetések után minden Tier 1-es látás jártasságra +1 képzettségpont jár, ha a táskában van)
"A SAO világában talán ez a tárgy áll legközelebb a varázspálcához”
4 Kezdő íj (+1 irányítás)
2 Fa Íj (+1 erő)
2 Bőr Íj (+2 irányítás)
1 Könnyű Íj (+2 irányítás +1 gyorsaság)
2 Bronz Íj (+4 irányítás)
1 Ősi Pók Emblémás Íj (+2 irányítás +2 fegyverkezelés)
1 Számszeríj (+8 irányítás -2 gyorsaság)
1 Futóíj (+2 irányítás +1 fegyverkezelés +3 gyorsaság)
1 Kezdő *Fegyver* (+1 erő)
1 Életlen *Fegyver* (+3 erő -1 fegyverkezelés)
1 Harcos *Fegyver* (+8 erő -4 gyorsaság)
1 Míves *Fegyver* (+3 fegyverkezelés +1 erő)
2 Fényes *Fegyver* (+5 erő)
1 Túlélő *Fegyver*(+1 erő +4 élet)
1 Futó *Fegyver* (+3 erő +3 gyorsaság)
1 Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás, a fegyver viselőjének harc közben a 6. körében 100% eséllyel aktiválódik a fegyver elvétel képessége)
"Állítólag maga az ördög is hasonló eszközzel strázsál a fortyogó üstök mellett..."
Páncélok:
1 Fejkendő (+1 speciális képesség)
1 Pókháló Sisak (+1 gyorsaság +5 páncél)
1 Bőr Sisak (+10 páncél)
1 Őr Sisak (+1 kitartás +10 páncél)
1 Rubin Sisak (+3 speciális képesség +5 páncél)
1 Bronz Sisak (+20 páncél)
2 Vas sisak (+30 páncél)
1 Nevelő Köpeny (+1 irányítás)
2 Bőr Köpeny (+5 páncél)
2 Trükkös Köpeny (+2 kitartás)
2 Kezdő Ruha (+5 páncél)
1 Bőrruha (+10 páncél)
2 Láncruha (+15 páncél)
1 Harci Vért (+1 erő +10 páncél)
2 Kidolgozott Bőrruha (+20 páncél)
2 Vastalpú Bakancs (+2 erő +2 gyorsaság)
1 Mokaszin (+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság)
2 Birkózó Gyűrű (+1 kitartás)
3 Természetgyűrű (+2 élet)
1 Koboldgyűrű (+2 fegyverkezelés)
1 Csigamintás Gyűrű (+5 fegyverkezelés)
1 Kapcsolat Gyűrű (+6 irányítás)
1 Trükkmester Gyűrűje (+3 gyorsaság -1 erő)
Potion:
1 Rövid Telitalálat Potion (1 támadás erejéig biztos találatot nyújt, amennyiben a célpont legalább 6 szinttel alacsonyabb. Egy harcban maximum egyszer használható.)
2 Gyenge Adrenalin Potion (+1 sebzés, +1 gyorsaság két körig)
2 Kis Potion (+5 HP)
3 Rövid Specialitás Potion (Két körig +3 speciális képesség pontot ad.)
17 Gyenge Frissítő Potion (+2 gyorsaság egy körig és +10 HP)
2 Rövid Pontosság Potion (1 támadás erejéig biztos találatot nyújt, íjászoknak)
16 Rövid Akarat Potion (+1 élet két körig +10 HP-t gyógyít)
2 Egyszerű Frissítő Potion (+4 gyorsaság +1 kitartás négy körig és 25 HP-t gyógyít.)
Kristály:
1 Pajzs Kristály (Aktiválása után a következő feléd intézett támadás sebzésének a felét nullázza, de ha az ellenfél nem talál, a kristály akkor is lejár.)
2 Halvány Erősítő Kristály (aktiválásakor a következő sebzés +5-öt fog sebezni)
2 Alap Csapat Sebzés Kristály (Aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása 1-el többet fog sebezni.)
1 Magasugrás Kristály (aktiválása után a használó kétszer olyan magasra ugorhat)
2 Hangrögzítő Kristály (Rögzíti és visszajátssza a vele felvett hangokat)
1 Farkasagyar Kristály (A kristály aktiválás után a játékos szintjének megfelelő számú farkas illúzióját kelti. Ezek az állatok nem sebeznek, át lehet haladni rajtuk, érintésre szertefoszlanak, viszont félelemkeltőek, zavaró hatásúak.)
3 Gyertya Kristály (aktiválása után két körig fényt bocsát ki magából)
2 Gyenge Tisztító Kristály (maximálisan egy nem méreg negatív hatást levesz a használóról, ha a negatív hatás pontokat vesz le, akkor maximum két (2) pontot ad vissza (ami nem lehet élet))
2 Bohóc Kristály (Akin használják, 3 körig egy bohóc kinézetét kapja meg, teljes felszereléssel. Cipője dudál, mikor lép, fegyvere lufinak néz ki, páncélja fodros bohócruha. Értékeket nem csökkent.)
1 Fotó Kristály (A kristállyal fényképet lehet készíteni, amit egy régimódi fényképezőgép módjára kilök magából, ezután összetörik.)
1 Hullám Kristály (A földnek kell vágni és a három legközelebbi mobot vagy játékost, beleértve téged és a társaidat is, ha túl közel vagy hozzá, meglöki. A lökés csak annyira erős, hogy a figyelmetlen célpontok elessenek, kört nem vesz el.)
3 Denevér Kristály (Aktiválásakor egy nagy rakás denevér repül neki az ellenfélnek. Nem sebez, csak zavaró hatású.)
1 Alap Repülő Segéd Kristály (Ezen kristály aktiválásával a használó hátán tündérszárnyak jelennek meg három körig, a használó által meghatározott színben. Ezen időre gyorsasága és kitartása +2 ponttal megnő. A szárnyakkal sajnos nem lehet repülni.)
1 Fagytér Kristály (A kristályt a földnek kell vágni, miután széttört, ötven méteres körzetben a talajt fagyossá, csúszóssá, a vizet pedig jéggé változtatja. A területen belül ettől még nem fog senki sem fázni, tehát csak színesítő elem.)
3 Tükör Kristály (Aktiválása utáni első, a használó felé intézett támadásnál a sebzés felét a támadó szenvedi el, csak mobok/bossok ellen használható.)
1 Gyenge Anti-boss Kristály (Aktiválása után két körig felezi a célpont boss támadóerejét.)
Mérgek:
2 Gyenge Lassító Méreg (-2 gyorsaság minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
2 Gyenge Paralízis Méreg (egy körig megbénítja az ellenfelet, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható)
4 Gyenge Gyengítő Méreg (-2 erő minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható)
1 Gyenge Fárasztó Méreg (-2 kitartás minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
4 Gyenge Speciális Méreg (2 körig megakadályozza a speciális képességek működését, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható)
1 Gyenge Lénygyengítő Méreg (A mérgezett mob 10%-kal több sebzést szenved el 2 kiskörig minden találat után, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható.)
- T2:
- Fegyverek:
1 Fényes Rubin Kard (+8 erő)
3 Raikiri (+3 erő +6 gyorsaság)
2 Nodachi (+8 erő +1 speciális képesség)
1 Éles Fémkard (+10 erő)
1 Rozsdás Katana (+8 erő +2 fegyverkezelés +1 gyorsaság -1 speciális képesség)
1 Rozsdás Fémkard
2 Lángoló Nodachi (+12 erő, +4 speciális képesség, támadásonként 1/6 esély 6-os lángsebzésre (6-os kockával kell dobni))
"Elég könnyű ez a kard. A pengéje színtiszta tűz. Tűz. TŰZ! TŰŰŰZ!"
4 Nagy *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+3 erő +1 kitartás +20 páncél)
3 Kis *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+1 erő +4 gyorsaság +4 speciális képesség)
1 Támaszpajzs (+7 kitartás +10 páncél)
1 Acél Pajzs (+60 páncél)
1 Kerek Bőrpajzs (+4 gyorsaság +20 páncél)
2 Harci Fejsze (+10 erő -2 fegyverkezelés)
2 Tömény *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+12 erő *-3 kitartás/-3 fegyverkezelés/-3 gyorsaság*)
1 Fém Boxer (+1 erő +8 kitartás)
3 Könnyű Fejsze (+12 erő)
1 Barbár *Pallos/Fejsze/Pöröly*
1 Stiletto (+6 erő +2 gyorsaság)
2 Rubin Karom (+4 erő +4 fegyverkezelés)
1 Acél Kés (+9 erő)
1 Rubin Kés (+8 erő +4 speciális képesség)
1 Rozsdás Tőr (+10 erő -1 speciális képesség)
1 Fém Tőr (+8 erő +2 fegyverkezelés)
1 Fém Karom
1 Mérgezett Penge (+10 erő +5 speciális képesség, találatonként +X-et sebez, ahol az X egyenlő az előző (ezzel a pengével bevitt) találatok száma +1-el, a pengére nem lehet mérget kenni)
"A penge mérge először csak szúnyogcsípésként sebez, a végére már azonban, ha lehetne érezni fájdalmat, elviselhetetlen lenne."
1 Fém Állatidomár Kard (+7 erő)
2 Fém Irányítópálca (+5 irányítás +2 fegyverkezelés)
2 Árnyéktőr (+5 erő +4 élet)
1 Fém Síp (+8 irányítás +2 speciális képesség)
2 Rubin Síp (+11 irányítás +1 spec)
4 Kapcsolat Bot (+12 irányítás +4 speciális képesség, amíg a bot fel van szerelve a peted jellemét szabadon formálhatod, leszereléskor visszatér az eredetihez)
"Láttál már vad pandát? Jámbor tűzsárkányt? Pókfóbiás óriáspókot? Ezelőtt még én sem...”
2 Rugalmas Íj (+7 irányítás +1 fegyverkezelés)
1 Fém Íj (+6 irányítás +2 erő)
3 Energia Íj (+2 irányítás +7 kitartás)
1 Sárkánymintás Íj (+6 irányítás +4 speciális képesség)
2 Rubin Íj (+10 irányítás +2 fegyverkezelés)
2 Fém Hosszú Íj
1 Természet Íj
2 Mini Ballista
1 Különleges Harcos *Fegyver* (+9 erő -4 gyorsaság +2 speciális képesség)
1 Éles Míves *Fegyver* (+5 erő +3 fegyverkezelés)
1 Kecses *Fegyver* (+4 erő +5 fegyverkezelés)
2 Rozsdás Óriás *Fegyver* (+15 erő -5 speciális képesség)
1 Könnyű *Fegyver* (+3 erő +3 kitartás +4 gyorsaság)
1 Blokkoló *Fegyver* (+4 erő +8 fegyverkezelés)
2 Végzetes *Fegyver* (+12 erő)
1 Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, amikkel repülni tud)
"Igazi angyal vagy csak harcművész? Keresd a glóriát!"
Páncélok:
3 Sólyomgondozók Sisakja (+4 irányítás +20 páncél)
1 Vastag Bőrsisak
1 Nehéz Fém Köpeny (-5 gyorsaság +60 páncél)
3 Rubin Köpeny (+4 erő +3 speciális képesség)
1 Vastag Köpeny (+40 páncél)
2 Holdsugár Köpeny (+5 speciális képesség +20 páncél)
2 Futóköpeny (+8 gyorsaság +10 páncél)
2 Csigamintás Köpeny (+8 fegyverkezelés +20 páncél)
2 Tömény Rubin Vért (+2 speciális képesség +30 páncél)
2 Fémpáncél (+40 páncél)
2 Kombinált Mellvért (+60 páncél)
1 Birkózó Páncél
2 Fém Bakancs (+4 gyorsaság +1 erő +20 páncél)
2 Surranó (+5 fegyverkezelés, +5 gyorsaság)
2 Nyúlcipő (+10 gyorsaság +2 kitartás)
1 Nyúlcipő +4[+4G] (+2 Kitartás; +14 Gyorsaság)
1 Harmat Gyűrű (+6 fegyverkezelés +6 speciális képesség)
2 Acélgyűrű (+4 erő +4 speciális képesség +4 élet)
1 Birkózó Gyűrű
1 Napszak Gyűrű (+8 irányítás +2 speciális képesség +8 élet, éjjelente egy küzdelem alatt maximum egyszer, két körig megnöveli a fegyverkezelésed 4-el)
"Reggelente vérvörös, éjszaka pedig teljesen fekete. Egy megmagyarázhatatlan jelenség."
2 Lomhaság Rúna (+13 kitartás -6 gyorsaság)
2 Gyorsaság Rúna (+2 kitartás +6 gyorsaság)
1 Villám Rúna (+4 speciális képesség +5 fegyverkezelés)
1 Sólyom Rúna (+9 irányítás)
1 Bika Rúna (+7 erő +4 élet -1 gyorsaság)
3 Egészség Rúna (+12 élet)
1 Mindenes Rúna (+2 fegyverkezelés +2 erő +2 irányítás +2 kitartás +2 gyorsaság +2 speciális képesség)
1 Páncélhordozó Rúna
Potion:
2 Tartós Specialitás Potion (három körig 5-tel növeli a spec. képesség pontjaid)
2 Nagy Potion (+40 hp)
1 Egyszerű Adrenalin Potion (+4 erő és irányítás, +3 gyorsaság két körig.)
1 Frissítő Potion (+5 gyorsaság egy körig és +25 HP.)
1 Rövid Ellenméreg Potion
1 Tartós Pontosság Potion
1 Rövid Fegyver Élesség Potion
2 Túlpörgés Potion (20 HP-t gyógyít és a következő 4 támadásod +10-et sebez meg biztosan talál.)
Kristály:
4 Gyógyító Kristály (aktiválása után a használón körönként 15 pontot gyógyít, három körön keresztül, így összesen 45-öt)
5 Haladó Csapat Sebzés Kristály (Aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása 4-gyel többet fog sebezni.)
4 Dráma Kristály (Használatakor drámai hangot ad ki)
1 Fürkésző Kristály (A kiválasztott játékosnak megtudod egy általad kiválasztott statpontját. Egy játékban csak egyszer használható.)
1 Börtön Kristály (Egy piros indikátoros jk-t a börtönbe száműz, hatása csak akkor érvényesül, ha a célpont élete pirosban van.)
1 Gyenge Lényirtó Kristály (33% eséllyel, hatos kockánál öt és hat dobásánál, megöl egy sima mobot vagy boss segítőt)
1 Büntető Kristály (Egy piros indikátoros JK-t két körére kalitkába zár, megakadályozva a mozgásban. A bezárt játékos mellékcselekvést használhat. Egy harcban maximum egyszer használható.)
7 Mobtépő Kristály (Egyet sebez egy mobba. Amennyiben mobszorító kristály utáni körben használják a sebzés 100-ra nő. Csak mobok és bossok ellen használható.)
1 Érzelem Kristály (Egy a használó által választott érzelmet varázsol az arcára, ami annyira élethű, hogy a környezők elhiszik, hogy ezt érzi. A kristályon csak hármas vagy afölötti észleléssel lehet átlátni.)
2 Gyenge Területi Kábító Kristály (Egy körre elkábít két ellenfelet, egyszer használható, bossokon nem működik.)
3 Pánik Kristály (A kristály aktiválódik, ha karaktered meghalna, és a kristály halál előtt kiteleportálja a karaktert a főellenség harcból. Hátrány: Használat után teljesen kiteleportálódik, így jutalmat sem kap. A tárgy használat után széttörik.)
Mérgek:
1 Gyenge Sebnyitó Méreg (Ha a mérgezett pengével való támadás nem páncélt, hanem életpontot sebez, akkor a következő mérgezés +10-et sebez is a hatása mellett, legyen az akármi. Maximum 2 találatig marad a pengén, csak szörnyeken és bossokon használható.)
1 Gyenge Elnyomó Méreg (a méreg 5-öt sebez, majd a sebzéssel egyenlő mennyiségben csökkenti az adott szörny/boss erejét sebzés/5 körre, ha a szörny/boss ereje így mínuszba meg, akkor a sebzései gyógyítanak, maximum 2 találatig marad a pengén, csak szörnyeken és bossokon használható)
1 Pet Bódító Méreg (az adott pet 2 körre elalszik és az sem ébreszti fel, ha megütik, egy harcban maximum egyszer használható)
15 Rövid Ellenméreg (Az elkövetkezendő 2 körben immúnis vagy a mérgekre, a feléd irányuló sikeres mérgezett támadások azonban ugyanúgy levesznek 1 találatnyi mérget az ellenséges pengéről.)
1 Pióca Méreg
- T3:
- Fegyverek:
1 Holdkő Penge (+12 erő +2 speciális képesség)
1 Duplaélű Szablya (+8 erő +2 fegyverkezelés +2 kitartás +2 gyorsaság +2 speciális képesség)
1 Topázélű Szablya (+4 erő +8 kitartás +4 gyorsaság)
1 Megerősített Kopja (+18 erő -4 gyorsaság)
1 Vérszomjas Fejsze (+15 erő -2 fegyverkezelés)
1 Holdkő Buzogány (+17 erő -4 gyorsaság)
1 Aranyozott Flamberg (+30 erő -5 fegyverkezelés -5 kitartás -5 gyorsaság)
1 Díszített Buzogány (+18 erő -3 gyorsaság)
1 Jetivadász *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+22 erő *-5 kitartás/-5 fegyverkezelés/-5 gyorsaság*)
1 Gyémántberakásos Pallos (+16 erő +6 gyorsaság -4 fegyverkezelés)
1 Brilltőr (+6 erő +4 fegyverkezelés +3 kitartás)
1 Aranytőr (+8 erő +6 fegyverkezelés)
1 Topázmarkolatú Bicska (+11 erő +11 speciális képesség -6 fegyverkezelés)
2 Holdkő Bot (+2 erő +12 irányítás +1 speciális képesség)
1 Arany Állatidomár Kard (+1 erő +7 irányítás +7 fegyverkezelés)
1 Topázbevonatú Kesztyű (+14 irányítás +3 gyorsaság)
1 Ősi Bot (+16 irányítás +2 élet)
1 Gyémánt Kesztyű (+23 irányítás, ha az állatidomár támadása nem talál, akkor a támadásának ereje hozzáadódik a következő pet támadáséhoz, maximum egyszer erősödhet egy támadás)
"Mikor az utolsó mobot nem sikerült eltalálnia azt hittük meg fog halni... és szerintem egy pánikhelyzet is készült kitörni, hacsak nem villant volna meg a kesztyűje, aminek azúrkék fénye a petjének szemébe áramlott, szinte emberfelettivé téve annak sebzését..."
1 Topáz Számszeríj (+14 irányítás +6 kitartás -2 gyorsaság)
1 Mozgékony *Fegyver* (+6 erő +7 gyorsaság)
Páncélok:
1 Topáz Sisak (+3 erő +50 páncél)
1 Reflex Fejpánt (+9 fegyverkezelés +20 páncél)
2 Fekete Bronz Sisak (+70 páncél)
1 Opál Diadém +3[3S] (+12 speciális képesség +30 páncél)
1 Jeti Sapka (+4 kitartás +60 páncél)
4 Aranykorona (+8 gyorsaság +50 páncél)
1 Sólyomvezér Sisak +4[4G] (+10 irányítás +4 gyorsaság +40 páncél)
1 Pehely Köpeny (+13 gyorsaság)
2 Pókmintás Köpeny (+14 irányítás)
1 Pókmintás Köpeny +4[4K] (+14 irányítás +4 kitartás)
1 Védelem Köpeny
1 Foltozott Köpeny +6[3GY3S] (+7 fegyverkezelés +8 kitartás +3 gyorsaság +3 speciális képesség +10 páncél)
1 Nehéz Opál Mellvért (+3 kitartás -2 gyorsaság +60 páncél)
1 Sárkányölő Páncél +3[3K] (+5 fegyverkezelés +3 kitartás +50 páncél)
2 Opálbevonatú Ruha (+1 kitartás +1 erő +70 páncél)
1 Díszes Lovagi Páncél (+1 speciális képesség +80 páncél)
1 Jetibőr Ruha (+2 erő +2 speciális képesség +70 páncél)
1 Tekkah Vértje (+8 élet, +80 Páncél) "A vért sötétben izzik, mint ha lávapatakok folynának rajta." - Véd a környezeti hatásoktól, így semmilyen elemi bónuszsebzés (tűz-víz-jég stb) nem árt viselőjének, sőt, tűzsebzés esetén a bónusz sebzés 10%-ával gyógyítja is. (inventoryban hozzá: 6 kristálykő)
3 Fordított Cipő (+16 fegyverkezelés -4 gyorsaság +10 páncél)
2 Hajlékony Cipő (+5 kitartás +10 gyorsaság)
1 Hajlékony Cipő +5[5S] (+5 kitartás +10 gyorsaság +5 speciális képesség)
2 Topáztalpas Cipő (+12 gyorsaság +4 irányítás +10 páncél)
2 Tömény Aranycipő (+4 kitartás +70 páncél)
2 Villanás (+20 gyorsaság, a cipő halvány villámokat szór magából futás közben)
"A céhvezérünk gyorsaságával nem tudtuk tartani a tempót, de szerencsére elég volt követni a vízszintes villámcsíkot."
1 Csodás Birkózó Gyűrű (+11 kitartás +2 erő)
1 Jelzőgyűrű (+12 irányítás +3 speciális képesség)
1 Kombinált Természetgyűrű (+10 élet +6 speciális képesség)
3 Bőrgyűrű (+21 fegyverkezelés -4 élet)
1 Macskaszem Gyűrű +5[5K] (+5 fegyverkezelés +5 gyorsaság +10 kitartás)
1 Nagyravágyó Gyűrű (+17 speciális képesség)
1 Nagyravágyó Gyűrű +6[3F3GY] (+3 fegyverkezelés +3 gyorsaság +17 speciális képesség)
1 Hatszögletű Rúna (+4 erő +5 kitartás +6 gyorsaság)
1 Lágy Esszencia Rúna (+10 élet +7 speciális képesség)
1 Forrás Rúna (+11 gyorsaság +7 kitartás)
Potion:
2 Energia Potion (A használó a következő körében kap +1 többletkört, viszont az az egy plusz többletkörnyi támadás kétszer annyi cselekvéspontot fogyaszt. Egy harcban maximum egyszer használható.)
3 Tisztító Potion (minden max. T4 mérget és egy akármilyen másik negatív hatást levesz a megivójáról és gyógyít 30 HP-t)
1 Különleges Erő Potion (A potion megivása utáni körében a használó ereje és speciális képesség pontjai megcserélődnek, majd az azt követő körében visszacserélődnek.)
1 Kikerülés Potion (A potion megivása után a használónak dobnia kell egy halál/korona kockával. Ha a dobás korona, akkor sikeresen kikerüli a következő felé intézett támadást, teljesen nullázva azt, ha halál, akkor a manőver sikertelen lesz, és kétszeres sebzést fog kapni a következő felé intézett támadástól.)
1 Harag Potion (A potion megivása után, a következő körtől a használó elveszíti mellékcselekvését és helyette +1 támadási kört kap, emellett nagyon haragos lesz valamiért mindenre és mindenkire. Harc végéig tart, negatív hatásként érzékeli a rendszer így letisztítható.)
1 Perfekt Frissítő Potion
3 Veszélyérzet Potion (A használó körül 10 méteren belül minden rejtőzködő és nem rejtőzködő szörnyet megmutat, arénában leveszi az ellenfél lopakodás plusz sebzését.)
3 Parancsmester Potion (A potion használója szabadon eldöntheti, hogy a jelenlegi támadó szörnyek közül melyik kit üt.)
"A szörnyű szituációkban csak egy igazi parancsmester tudja kordában tartani a csapatot... és akár a szörnyeket is tudja irányítani." - egy játékos, ki csak addig élt, amíg rendelkezett ilyen potionnal"
Kristály:
1 Mágnes Kristály (Közel húzza a használóhoz a célpontot, amennyiben az látható.)
1 Anti-mob Kristály (Aktiválásakor egy kiválasztott mobot hatástalanít két körig, így az nem fog tudni megmozdulni.)
2 Késleltető Kristály (A használót ért sebzés negyed-negyed része nem az adott körben, hanem az utána következő kettőben vonódik csak le.)
2 Hátszél Kristály (A használó a következő három támadásánál erős hátszelet kap, gyorsasága 20 ponttal nő.)
1 Erős Hullám Kristály (A kristály földhöz vágásakor 50 méteres körzeten belül mindenkit ellök, a gyakori mobok elvesztik egy körüket, kettes akrobatika alatt a soron következő játékos is.)
1 [color:0969=#lightgreen]Kirobbanó Gyógyító Kristály (Egy óriási robbanás keretében a közelben minden és mindenki gyógyul 100-at, egy harcban maximum egyszer használható.)
Mérgek:
1 Gyengítő Méreg (-6 erő minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
1 Irányító Méreg (-6 irányítás minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
1 Speciális Méreg (-6 speciális képesség minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
1 Páncélevő Méreg (-30 páncél minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
1 Vérengző Áldozat Méreg (A megmérgezett pengével a játékos csak magát tudja megsebezni (természetesen a támadással sebezve önmagába). Ameddig a játékos a méreg hatása alatt van többletkörei megduplázódnak és +1 mellékcselekvést kap, továbbra minden támadása első körben +10, majd +20, majd +30...stb. sebzést okoz. A méreg beadása azonnal hat, a játékos az első körben legfeljebb élete 10%-át, majd 30%-át, majd 50%-át... stb. (110%-ig) elveszti. A méreg nem tudja elpixelezni, csak 1 HP-ra levinni az életét, és amennyiben ez megtörténik a játékos elveszti a harcban az összes jövőbeli cselekvését. Maximum 1 találatig marad a pengén, biztosan talál, egy harcban egy csapat által maximum egyszer használható.)
- T4:
- Fegyverek:
1 Holdkő Wakizashi (+16 erő +3 speciális képesség)
1 Mithril Rapír
1 Fekete Buzogány (+13 erő +3 fegyverkezelés +3 kitartás)
1 Platina *Kopja/Rövid Kard/Buzogány*
1 Pikkelyes Ostor
2 Fekete Jeges Íj
1 Pikkelyes Hosszúíj
1 Arany fejsze
1 Mithril *Pallos/Fejsze/Pöröly*
Páncélok:
1 Nagyítós Szemüveg (+18 irányítás +20 páncél)
1 Centurio Sisak (+5 gyorsaság +90 páncél)
1 Kutyafüles Fejpánt
1 Zafírszálas Fedora +4[4S] (+5 fegyverkezelés +5 erő +9 speciális képesség +70 páncél)
1 Kényelmetlen Vasköpeny (-2 gyorsaság -1 kitartás +110 páncél)
1 Kényelmetlen Vasköpeny +3[3S] (-2 gyorsaság -1 kitartás +3 speciális képesség +110 páncél)
1 Könnyű Selyemköpeny (+20 gyorsaság)
1 Fekete Sólyom Köpeny (+20 irányítás +20 páncél)
1 Acéllemezes Köpeny
1 Tűlevél Köpeny +2[2GY] (+20 erő +2 gyorsaság +20 páncél)
1 Átfordított Köpeny
1 Pikkelyköpeny
1 Orichalcum Tömény Páncél (+100 páncél)
1 Levetett Hüllőbőr (+4 kitartás +4 spec +60 páncél)
1 Fényes Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +90 páncél)
1 Platinum Láncing +2[2GY] (+2 gyorsaság +10 speciális képesség +60 páncél)
1 Platinum Láncing +3[3F] (+3 fegyverkezelés +10 speciális képesség +60 páncél)
1 Platinum Láncing +2[2G] (+10 speciális képesség +2 gyorsaság +60 páncél)
1 Erős Vaspáncél +4[4K] (+4 kitartás +110 páncél)
1 Mancslenyomatú Ruha
1 Mithril Cipő (+10 gyorsaság +4 kitartás +40 páncél)
1 Pikkelyes Papucs (+18 gyorsaság +8 fegyverkezelés -4 kitartás)
1 Drótcipő (+23 kitartás)
2 Pehelykönnyű Bakancs (+20 gyorsaság +20 páncél)
1 A Vándor Lábbelije +2[2S] (+8 élet +19 gyorsaság +2 speciális képesség)
1 Káosz Gyűrű (3 élet, 3 FK, 1 erő, 3 kitartás, 1 gyorsaság, 5 spec)
1 Káosz Gyűrű +4[4GY] (+1 élet +4 fegyverkezelés +2 erő +2 irányítás +4 kitartás +7 gyorsaság +3 speciális képesség)
1 Holdkő Gyűrű (+15 fegyverkezelés +6 gyorsaság)
2 Vitalitás Gyűrű (+22 élet)
1 Vitalitás Gyűrű +2[2S] (+22 élet +2 speciális képesség)
1 Csodás Koboldgyűrű (+12 fegyverkezelés +6 kitartás +6 gyorsaság)
1 Zafírgyűrű +3[3G] (+21 gyorsaság +6 kitartás +6 élet)
1 Zafírgyűrű +2[2F] (+2 fegyverkezelés +18 gyorsaság +6 kitartás +6 élet, egy körre megsüketít minden környéken lévő játékost, ha az áldozatnak Hallgatózása van, minden szint további plusz egy kör süketséget jelent.)
1 Holdfény Rúna (+12 fegyverkezelés +8 irányítás)
Potion:
1 Regeneráció Potion (Kiskörönként 10 HP gyógyulás a harc végéig. Egyszerre csak egy regeneráció potion lehet egy emberen.)
1 Erős Akarat Potion (+20 CSP +40 HP)
2 Önjelölt Vezér Potion (A megivója parancsnoki státuszt kap, csak szörnyharcokon használható.)
1 Édes Bosszú Potion
1 Szörnycsapda Potion
Méreg:
1 Gyenge Sorvasztó Méreg (-25 CSP minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, egy harcban maximum kétszer használható.)
2 Lefegyverezés Méreg (A célpont 7 körig elveszti fegyverét, maximum 2 találatig marad a pengén)
1 Berserker Méreg (A célpont körönként 10 HP-t sebződik, cserébe immúnis minden statmódosító és lefagyasztó hatású méregre (barátságos célpont esetén nem okoz indikátorszín változást), a hatás a harc végégig vagy maximum 5 körig tart, maximum 1 találatig marad a pengén, egy harcban maximum egyszer használható.)
Kristály:
1 Bossgyengítő Kristály (A boss 20%-kal több sebzést szenved el 5 támadásig, több kristály használata esetén nem nő a százalék.)
1 Folyosó Kristály (Használatához a kristállyal meg kell jelölni egy helyszínt. Arra a koordinátára a kristály segítségével bármikor oda lehet teleportálni. Egy kristállyal csak egy helyet lehet megjelölni, a teleportálás után összetörik.)
2 Erős Csapat Sebzés Kristály (Aktiválása után a csapatodban mindenki +20 sebzést kap a következő két támadásához.)
1 Nullázó Kristály
- T5:
Fegyverek:
1 Akatsuki (+14 erő +10 fegyverkezelés +10 gyorsaság, minden "Szamuráj" előnevű felszerelés viselése után +2 speciális képesség pontot ad)
"Lenyűgözően elegáns katana, de elég hülyén néz ki a megfelelő felszerelés nélkül..."
3 Ezüstös Pallos (+37 erő -10 kitartás)
Páncélok:
1 Ezüst Tiara +3[3K] (+4 fegyverkezelés +3 kitartás +110 páncél)
1 Szamuráj Sisak (+4 erő +4 gyorsaság +100 páncél, ha minden felszerelésed a Szamuráj előnevet viseli, a teljes szett +14 fegyverkezelést ad)
1 Gyöngykoszorú (+13 gyorsaság +80 páncél)
2 Napkalap (+13 fegyverkezelés +8 speciális képesség +70 páncél, ha süt a nap, a viselője nem tud se Rejtőzködni, se Lopakodni)
"Rásütött a nap, és olyan lett, mint egy világítótorony!"
1 Napkalap +3[3S] (+13 fegyverkezelés +11 speciális képesség +70 páncél)
1 Szamuráj Köpeny (+9 erő +8 gyorsaság +50 páncél, ha minden felszerelésed a Szamuráj előnevet viseli, a teljes szett +14 fegyverkezelést ad)
1 Ezüstszőrme Palást +4[4K] (+20 fegyverkezelés +4 kitartás +5 speciális képesség +20 páncél)
1 Kaméleon Köpeny (+25 speciális képesség +50 páncél; egy, a tárgy viselője által választott cselekvés garantáltan sikerül, akár támadás, akár képességhasználat.)
1 Kaméleon Köpeny +3[3K] (+3 kitartás +25 speciális képesség +50 páncél)
1 Kaméleon Köpeny +2[2K] (+2 kitartás +25 speciális képesség +50 páncél)
2 Ezüst Láncruha (+7 kitartás +100 páncél)
1 Könnyű Ezüstvért +6[6F] (+10 fegyverkezelés +130 páncél)
1Zörgő Gyöngyszandál (+6 gyorsaság +20 speciális képesség)
2 Szamuráj Saru (+14 erő +14 gyorsaság, ha minden felszerelésed a Szamuráj előnevet viseli, a teljes szett +14 fegyverkezelést ad)
1 Szamuráj Saru +3[3K] (+14 erő +3 kitartás +14 gyorsaság)
1 Pegazus Bakancs (+25 gyorsaság +6 kitartás, egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható.)
"Azt hittem, a szárnyacskák csak díszek."
1 Társas Gyűrű (+13 irányítás +6 kitartás +6 speciális képesség)
1 Társas Gyűrű +6[3F3S] (+3 fegyverkezelés +13 irányítás +6 kitartás +9 speciális képesség)
1 Szamuráj Ezüstgyűrű +4[4F] (+26 erő +4 fegyverkezelés)
1 Szamuráj Ezüstgyűrű +6[3K3S] (+3 kitartás +28 gyorsaság +3 speciális képesség)
1 Kraken Gyűrű (+24 irányítás +7 gyorsaság, nagy víztömeg mellett a gyűrű viselője megidézhet egy hatalmas csápot egy támadás erejéig. A szörny a gyűrű irányításpontjaiból sebez. Ha a viselője idomár, a csáp kétszer akkorát sebez.)
"Esküszöm, hogy a Kraken süllyesztette el a hajót, excellenciás úr!"
2 Vikinggyűrű (+16 kitartás +8 fegyverkezelés +8 gyorsaság, az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot)
"A fáradhatatlan harcosok kedvence"
Potionok:
1 Béke Potion (A potion megivása után, a következő körtől a használó minden egyes támadása helyett egy-egy plusz mellékcselekvést kap, emellett nagyon nyugodt lesz valamiért. Harc végéig tart, negatív hatásként érzékeli a rendszer így letisztítható.)
2 Vasember Potion (Teljesen visszatölti a cselekvéspontjaid. Egy játékban legfeljebb egyszer használható.)
Inaktív tagok itemcsomagjai
Ezekhez az itemekhez csak az inaktív tag ÉS a céhvezér fér hozzá.
- Sakuzo:
- T1:
1 Kezdő Ruha (+2 páncél)
1 Kezdő Lándzsa (+1 erő)
1 Tünemény Gyűrű (+2 élet +5 speciális képesség, az NPC-k kicsit jobban viszonyulnak a viselőjéhez)
T2:
1 Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, amikkel repülni tud)
1 Az Acél Megváltó (Erő:+4 Speciális Képesség:+2 Páncél:+30)
1 Alkony Maszk (+5 fegyverkezelés +2 kitartás +10 páncél)
1 Surranó (+5 fegyverkezelés, +5 gyorsaság)
1 Csigamintás Köpeny (+8 fegyverkezelés +10 páncél)
1 Acélgyűrű (+4 erő +4 speciális képesség +2 élet)
1 Igazság Rúnája (+4 erő +5 fegyverkezelés +5 gyorsaság, ha van a közelben piros játékos a fegyvered világítani kezd)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1 [T1] Mini Potion (+5hp)
1 [T1] Rövid Specialitás Potion (Két körig +3 speciális képesség pontot ad.)
- Jay:
T1:
1 Fényes Vaskard (+5 erő)
1 Hősi Köpeny (+8 páncél, +2 kitartás)
T2:
1 Moha Gyűrű (+2 élet +4 gyorsaság +2 fegyverkezelés)
1 Acélgyűrű (+4 erő +4 speciális képesség +2 élet)
1 Nyúlcipő (+10 gyorsaság +2 kitartás)
1 Alkony Maszk (+2 kitartás, +5 fegyverkezelés, +10 páncél)
1 Fémpáncél (+20 páncél)
1 Bika Rúna (+7 erő +2 élet -1 gyorsaság)
- Seishin:
T1:
1 Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
T2:
1 Villám Rúna (+4 speciális képesség +5 fegyverkezelés)
1 Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +5 páncél, a viselője közelében erősebben fúj a szél)
1 Holdfény Gyűrű (+7 fegyverkezelés +2 speciális képesség)
T3:
1 Arany Fejsze ( +20 Erő -2 Fegyverkezelés )
1 Sárkányölő Páncél (+5 fegyverkezelés +25 páncél)
1 Csodás Aranygyűrű +5[+5E](+11 erő +2 kitartás)
1 Obszidián burgonet (+12 erő +30 páncél, minden további ritka/egyedi/legendás felszerelés/fegyver után +1 erőt ad)
1 Acél Taposó (+10 erő +10 páncél, vörös életcsíkú célpontokra +10 sebzés)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
- Danee:
- T1:
1 A Gyártó Fegyvere (+3 erő +2 speciális képesség, minden Tier 1-es legyártott gyakori tárgyból kettőt gyártasz, ha a táskádban van)
1 Kezdő Kés (+0,5 erő)
1 Kezdő *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+1 erő)
2 Kezdő Pajzs (+5 páncél)
1 Kezdő Íj (+1 irányítás)
1 Ékkő Gyűrű (10%-os)
1 Stramm *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+3 erő +5 páncél)
1 Vas sisak (+30 páncél)
7 Csigamintás Gyűrű (+5 fegyverkezelés)
1 Hősi Köpeny (+2 kitartás +20 páncél)
2 Mokaszin (+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság)
1 Szakadt Köpeny (+1 kitartás)
1 Birkózó gyűrű (+1 kitartás)
2 Futópajzs (+15 páncél +3 gyorsaság)
1 Pókháló Pajzs (+15 páncél +1 erő)
1 Bőr Sisak (+10 páncél)
1 Trükkös Köpeny (+2 kitartás)
4 Vörös Bika Potion (Használójának húszas szint felett következő 1 támadása nem fogyaszt cselekvéspontot, egy harcban maximum egyszer használható.)
2 Halvány Erősítő Kristály (Aktiválása után a következő támadásodra +5 sebzést ad.)
5 Pajzs Kristály (Aktiválása után a következő feléd intézett támadás sebzésének a felét nullázza, de ha az ellenfél nem talál, a kristály akkor is lejár.)
1 Tükör Kristály (Aktiválása utáni első, a használó felé intézett támadásnál a sebzés felét a támadó szenvedi el, csak mobok/bossok ellen használható.)
1 Fagytér Kristály (A kristályt a földnek kell vágni, miután széttört, ötven méteres körzetben a talajt fagyossá, csúszóssá, a vizet pedig jéggé változtatja. A területen belül ettől még nem fog senki sem fázni, tehát csak színesítő elem.)
1 Bohóc Kristály (Akin használják, 3 körig egy bohóc kinézetét kapja meg, teljes felszereléssel. Cipője dudál, mikor lép, fegyvere lufinak néz ki, páncélja fodros bohócruha. Értékeket nem csökkent.)
5 Fotó Kristály (A kristállyal fényképet lehet készíteni, amit egy régimódi fényképezőgép módjára kilök magából, ezután összetörik.)
2 Magasugrás Kristály (Aktiválása után a használó egy ugrás erejéig kétszer olyan magasra ugorhat.)
5 Hangrögzítő Kristály (Rögzíti és visszajátssza a vele felvett hangokat.)
2 Gyertya Kristály (Aktiválása után két körig fényt bocsát ki magából. A fény nem vakító hatású.)
2 Hullám Kristály (A földnek kell vágni és a három legközelebbi mobot vagy játékost, beleértve téged és a társaidat is, ha túl közel vagy hozzá, meglöki. A lökés csak annyira erős, hogy a figyelmetlen célpontok elessenek, kört nem vesz el.)
1 Denevér Kristály (Aktiválásakor két tucat denevér repül neki az ellenfélnek. Nem sebez, csak zavaró hatású.)
4 Gyenge Paralízis Méreg (Egy körig megbénítja az ellenfelet, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
1 Hazatérés Kristály
1 Pánik Burok
T2:
2 Alkony Maszk (+5 fegyverkezelés +2 kitartás +20 páncél)
1 Fém Bakancs (+4 gyorsaság +1 erő +20 páncél)
1 Bika Rúna (+7 erő +4 élet -1 gyorsaság)
1 Gyorsaság Rúna (+2 kitartás +6 gyorsaság)
3 Fémpáncél (+20 páncél)
1 Mézeskalács Gyűrű (+2 élet +3 kitartás +6 speciális képesség -1 gyorsaság, potionként is elfogyasztható, ezesetben 30 HP-t gyógyít, ám utána elpixeleződik)
1 Tartós Pontosság Potion
1 Tartós Specialitás Potion (Három körig +9 speciális képesség pontot ad.)
1 Gyenge Bossgyengítő Kristály (A boss 10%-kal több sebzést szenved el 5 támadáson keresztül, több kristály használata esetén nem nő a százalék.)
2 Gyenge Altató Méreg (Aki a mérget kapta 3 kör múlva elalszik egy körre, az alvás pihenőkörnek számít, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
1 Pet Bódító Méreg (A célpont pet 2 körre elalszik és az sem ébreszti fel, ha megütik, egy harcban maximum egyszer használható.)
1 Rövid Ellenméreg (Az elkövetkezendő 2 körben immúnis vagy a mérgekre, a feléd irányuló sikeres mérgezett támadások azonban ugyanúgy levesznek 1 találatnyi mérget az ellenséges pengéről.)
2 Nagy Potion (+40 HP.)
2 Túlpörgés Potion (20 HP-t gyógyít és a következő 4 támadásod biztosan talál és +10 sebzést ad.)
1 Gyenge Lényirtó Méreg (33% eséllyel okoz azonnali halált a megtámadott mobnak, bossokon nem használható, maximum 1 találatig marad a pengén.)
1 Gyenge Lényirtó Kristály (33% eséllyel, hatos kockánál öt és hat dobásánál, megöl egy gyakori mobot vagy boss segítőt.)
3 Pofon Kristály (Egy pofont ad a célpontnak. Amennyiben ellenséges, egy közelharci pusztakezes ütésnek felel meg, amennyiben barátságos, akkor nem sebez, csak nyomot hagy.)
5 Kinézet Kristály (Aktiválása után három körig úgy nézhetsz ki, mint valaki más.)
1 Figyelem Kristály (A harcban az összes szörny a használót támadja meg alapból véletlenszerű sorsolás helyett.)
1 Gyenge Területi Kábító Kristály (Egy körre elkábít két ellenfelet, akik így elvesztik a cselekvésüket. Egy harcban egyszer használható, bossokon nem működik.)
1 Halvány Dühítő Kristály (A használójára vonja az összes jelenlévő ellenséges lény támadását a következő körre. Lejárta után azok visszatérnek eredeti célpontjukhoz. Nem működik olyan lényeken, akik véletlenszerű célpontokat támadnak.)
2 Overswitch Potion (Megivása után egy SWITCH-nél te oszthatod el, hogy kire hány és melyik mob menjen, értelemszerűen közötted és a SWITCH-cselt játékos között.)
T3:
1 Arany Rövid Kard +5[1F4E] (+1 fegyverkezelés +20 erő +2 kitartás)
1 Egyedi Forrás Rúna +5[5F] (+8 gyorsaság +7 kitartás +8 fegyverkezelés)
1 Tömény Aranycipő (+4 kitartás +70 páncél)
1 Holdsugár Mellvért (+70 páncél)
1 Opálbevonatú Ruha (+1 kitartás +1 erő +70 páncél)
1 Jégtörő Kopja (+8 Erő +6 Fegyverkezelés, +20% sebzést ad viselőjének, játékonként egyszer immortal objectet is megrongálhat)
2 Harag Potion (A potion megivása után, a következő körtől a használó elveszíti mellékcselekvését és helyette +1 támadási kört kap, emellett nagyon haragos lesz valamiért mindenre és mindenkire. Harc végéig tart, negatív hatásként érzékeli a rendszer így letisztítható.)
1 Különleges Erő Potion (A potion megivása utáni körében a használó ereje és speciális képesség pontjai megcserélődnek, majd az azt követő körében visszacserélődnek.)
1 Szerencsés Ritmus Potion (A potion megivásának körében a használó minden támadása biztosan talál, képességhasználata biztos sikerül (amennyiben több mellékcselekvése van), a következő körben minden támadást kikerül, az ellenfél képességeit arra a körre hatástalanítja, viszont utána a következő két körében csak 5-6 dobásokkal talál támadása. Bossokon nem használható, egy harcban csak egyszer használható.)
1 Energia Potion (A használó a következő körében kap +1 többletkört, viszont az az egy plusz többletkörnyi támadás kétszer annyi cselekvéspontot fogyaszt. Egy harcban maximum egyszer használható.)
1 Hátszél Kristály (A használó a következő három támadásánál erős hátszelet kap, gyorsasága 20 ponttal nő.)
1 Ellenszél Kristály (Egy kiválasztott játékos három körön keresztül folyamatos szelet kap az arcába, gyorsasága 20 ponttal csökken arra az időre.)
1 Vérengző Áldozat Méreg (A megmérgezett pengével a játékos csak magát tudja megsebezni (természetesen a támadással sebezve önmagába). Ameddig a játékos a méreg hatása alatt van többletkörei megduplázódnak és +1 mellékcselekvést kap, továbbra minden támadása első körben +10, majd +20, majd +30...stb. sebzést okoz. A méreg beadása azonnal hat, a játékos az első körben legfeljebb élete 10%-át, majd 30%-át, majd 50%-át... stb. (110%-ig) elveszti. A méreg nem tudja elpixelezni, csak 1 HP-ra levinni az életét, és amennyiben ez megtörténik a játékos elveszti a harcban az összes jövőbeli cselekvését. Maximum 1 találatig marad a pengén, biztosan talál, egy harcban egy csapat által maximum egyszer használható.)
2 Területi Gyógyító Kristály (Minden közelben lévő játékos gyógyul 25-öt/bossharcokon minden játékos.)
2 Tisztító Kristály (Egy negatív hatást levesz a használóról, ami lehet méreg is.)
2 Vasbőr Potion (+50 páncél és egy körig vassá változik a megivó bőre, így abban a körben tízzel kevesebb sebzést kap.)
8 Perfekt Frissítő Potion (+15 gyorsaság két körig és +50 HP.)
1 Lángpenge Kristály (A kristály használata után a használó következő négy fegyverrel történő támadása tűz alapú sebzést okoz és 2-es égési sebzést tesz a célpontra, ami a harc végéig sebzi őt. Egy célponton egyszerre csak egy ilyen égési sebzés lehet.)
4 Gyenge Copy Kristály (A legutóbb használt kristályt ismétli meg, amennyiben az T1 vagy T2-es volt. Célpontot újra kell választani, még ha ugyanaz, akkor is. Előnye, hogy külön kristály effektnek számít, így például egy karakteren lehet egyszerre két gyógyító kristály effekt is, az egyik gyógyító kristály néven, a másik gyenge copy kristály néven.)
1 Csillag Kristály (Széttörésekkor erősen fényleni kezd és emelkedik így pár méteres magasságba. E fény bármilyen sötétséget megtör és csillagként mutatja meg az utat bármerre is akarsz menni, vagy épp juttat ki bárhonnan.)
1 Erős Hullám Kristály (A kristály földhöz vágásakor 50 méteres körzeten belül mindenkit ellök, a gyakori mobok elvesztik egy körüket, kettes akrobatika alatt a soron következő játékos is.)
1 Illúzió Kristály (Amennyiben a célpont nem rendelkezik legalább 2-es Észleléssel, a kristályt használó azt képzeltetheti vele, amit szeretne. Két körön keresztül tart, harc közben nem használható.)
2 Anti-mob Kristály (Aktiválásakor egy kiválasztott mobot hatástalanít két körig, így az nem fog tudni megmozdulni.)
2 Parancsmester Potion (A potion használója szabadon eldöntheti, hogy a jelenlegi támadó szörnyek közül melyik kit üt.)
2 Olcsó Katyvasz Potion (A potion kinézete egy akármilyen másik potionnal megegyezhet, csak azok tudják eldönteni, hogy a készített potion Olcsó Katyvasz Potion, akik ismerik a receptet. Megivásakor hányingert kelt. Átveréshez kitűnő.)
T4:
1 Egyedi Pehelykönnyű Bakancs (+16 gyorsaság +2 fegyverkezelés +2 speciális képesség +10 páncél)
1 Egyedi Platinum Töménysisak (+2 speciális képesség +4 fegyverkezelés +50 páncél -2 gyorsaság)
1 Pikkelypajzs (+55 páncél)
1 Pikkelyköpeny (+15 fegyverkezelés +10 páncél)
1 Egyedi Pusztítás Gyűrű (+20 erő +4 fegyverkezelés )
1 Egyedi Pusztítás Gyűrű (+20 erő +4 fegyverkezelés )
1 Nehéz Mithrilpáncél (+70 páncél -2 kitartás -2 gyorsaság)
1 Platina *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+18 erő +15 páncél)
1 Bossgyengítő Kristály (A boss 20%-kal több sebzést szenved el 5 támadásig, több kristály használata esetén nem nő a százalék.)
1 Nullázó Kristály (Egy célpont játékosról minden rajta lévő aktív hatást levesz. Ezek alól kivételek azok a hatások, amik direkt sebzik, és csak sebzik a célpontot, például vérzés, tűzsebzés.)
1 Keserű Potion (+70 HP.)
2 Folyosó Kristály (Használatához a kristállyal meg kell jelölni egy helyszínt. Arra a koordinátára a kristály segítségével bármikor oda lehet teleportálni. Egy kristállyal csak egy helyet lehet megjelölni, a teleportálás után összetörik.)
1 Tömény Füst Kristály (Vastag füst keletkezik a kristály elhasználásakor, amiben csak legalább hármas szintű Látással lehet látni. Aki nem lát benne az két körig nem támadhat. A füst két kör múlva szétoszlik.)
T5:
1 Viking Ezüstpáncél (+7 erő +70 páncél, két Viking Gyűrűvel együtt viselve 21 erőt ad)
1 Egyedi Vikinggyűrű (+11 kitartás +8 fegyverkezelés +8 gyorsaság +5 erő, az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot)
1 Egyedi Vikinggyűrű (+11 kitartás +8 fegyverkezelés +8 gyorsaság +5 erő, az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot)
1 Kaméleon Köpeny (+25 speciális képesség +25 páncél; egy, a tárgy viselője által választott cselekvés garantáltan sikerül, akár támadás, akár képességhasználat.)
Utoljára frissítve: 2024.07.08.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.