Lalatina
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Lalatina
Adatlap
Név: Todomi Momo (Lalatina)
Nem: Nő
Kaszt: Íjász
Kor: 17+ a bent töltött idő
Szint: 41
Exp:6508
Arany: 1830
Kinézet: Apró termetű, 147cm, hogy egészen pontosak legyünk. Vékony közepesen sportos testalkatú. Eredetileg a hajszíne fekete a játékban ezt viszont lilára festette és az avataron is látható stílusban hordja. Egyéb különös ismertető jegye nincs.
Jellem: Nem egy bonyolult lélek (majd az lesz). Tisztelettudó, többnyire kedves ám rendkívül óvatos. Nem szeret kockáztatni így nem is az a vérmes, shounen hős, akit sokan várnak. Rengeteg való életből hozott szokáshoz tartja magát, amit az Aincradi élet nem követel meg. Ez az alapvető tisztálkodási szokásokon át a manuális öltözködésen, egészen az olyanokig terjed, hogy nem támadunk emberre fegyverrel. Számtalan ilyen kis apróság van amire nem fogok most külön kitérni. Játssz velem és ismerd meg őket. Wink
Képességek:
Név: Contra
Típus: Pernamens
Leírás:
Minden alkalommal mikor az ellenfél támadása sikertelen, Lalatina speciális képességeihez szükséges dobás értéke eggyel csökken. Ha ez az érték nulla alá csökken (pl ha hármas dobás kell de az ellenfél négyszer hibázza el) a képesség akkor is aktiválhatóvá válik ha az alapvetően nem lehetséges(dupla spec miatt). Minden képességhasználat után a számláló újra indul. Csak akkor működik ha az ellenfél fk-ja fele qnnyi mint Lalatináé.
Név: Ultra Instict
Típus: Passzív
Leírás:
Egy fókusz állapot, ami nagymértékben megnöveli a védekezést, így az ellenfélnek eggyel nagyobbat kell dobnia a támadáshoz. Azonban mivel ez az állapot állandó koncentráció igényel az aktiválás után a csp körönként csökken a maximum cselekvéspont 20 százalékával. Ha elfogy a csp a képesség is deaktiválódik.
Név: Melee
Típus:Aktív/passzív
Leírás:
Megcseréli az íjász képesség erőre és irányításra vonatkozó szabályait. Azaz, erő helyett az irányitás sebzésértéke felére csökken a „felesleg" pedig az erőhöz adódik hozzá bónuszként. Lalatina még a játék elején eldöntheti, milyen módban kezd ám, a váltáshoz minden alkalommal kockadobás szükséges.
Név: Precision Strike
Típus: Aktív
Leírás:
Egy nagyon pontos támadás, ami fix húsz életerő sebzést okoz a célpontnak, figyelmen kívül hagyva minden más körülményt. (Páncél, fix kitérést biztositó potionok, áttörhetetlen védelem stb)
Név: Blowing Kick
Típus: Aktív
Leírás:
Egy óriási erejű rúgás mely kétféle képpen működik. Ellenfeleken használva a támadás ereje képes széttörni egy adott felszerelést. Ez persze nem végleges, csupán a delikvens tárgya nagyjából egy órára (ami az adott harcot is jelenti) visszakerül az inventoryba és nem lehet újra felszerelni. Legendás fegyvereken nem működik. Harcon kívül viszont a rúgás képes széttörni immortal objecteket. Legyen az egy zárt ajtó vagy egy méretes szikla stb.
Hátránya, hogy sikeres használat esetén Lalatina is sérül ami az életpontjainak tíz százalékát jelenti.
Felszerelés
Kezdő Íj (felszerelt, +1 irányítás)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Obszidián Burgonet
Kaméleon Köpeny (+25 speciális képesség +25 páncél)
Platinum Láncing
Viking Ezüstpáncél
Pegazus Bakancs (+25 gyorsaság +6 fegyverkezelés)
Tündérszalag Rúna (+5 fegyverkezelés +5 erő +4 irányítás +5 kitartás +5 gyorsaság +5 speciális képesség)
Hóhér Lándzsa
4 Halvány Holdkő
10 Fekete Holdkő
1 Mithril
11 Kis Tövisgyökér
9 Faeno Levél
10 Barna Gomba
10 Tövisgyökér
10 Vörös Pitypang
4 Lávatulipán
5 Kristálykő
2 Alap Repülő Segéd Kristály
3 Fotó Kristály
1 Mini Potion
1 Pajzs Kristály
1 Veszélyérzet Potion
1 Kikerülés Potion
Küldetések
-
Küzdőterek
-
Ajándékok
Szóló menedék (18/09/16) +1 szóló zseton
Pénzügy
Előtörténet + 1680 arany
Szóló menedék (18/09/16) +150 arany
Név: Todomi Momo (Lalatina)
Nem: Nő
Kaszt: Íjász
Kor: 17+ a bent töltött idő
Szint: 41
Exp:6508
Arany: 1830
Kinézet: Apró termetű, 147cm, hogy egészen pontosak legyünk. Vékony közepesen sportos testalkatú. Eredetileg a hajszíne fekete a játékban ezt viszont lilára festette és az avataron is látható stílusban hordja. Egyéb különös ismertető jegye nincs.
Jellem: Nem egy bonyolult lélek (majd az lesz). Tisztelettudó, többnyire kedves ám rendkívül óvatos. Nem szeret kockáztatni így nem is az a vérmes, shounen hős, akit sokan várnak. Rengeteg való életből hozott szokáshoz tartja magát, amit az Aincradi élet nem követel meg. Ez az alapvető tisztálkodási szokásokon át a manuális öltözködésen, egészen az olyanokig terjed, hogy nem támadunk emberre fegyverrel. Számtalan ilyen kis apróság van amire nem fogok most külön kitérni. Játssz velem és ismerd meg őket. Wink
Képességek:
Név: Contra
Típus: Pernamens
Leírás:
Minden alkalommal mikor az ellenfél támadása sikertelen, Lalatina speciális képességeihez szükséges dobás értéke eggyel csökken. Ha ez az érték nulla alá csökken (pl ha hármas dobás kell de az ellenfél négyszer hibázza el) a képesség akkor is aktiválhatóvá válik ha az alapvetően nem lehetséges(dupla spec miatt). Minden képességhasználat után a számláló újra indul. Csak akkor működik ha az ellenfél fk-ja fele qnnyi mint Lalatináé.
Név: Ultra Instict
Típus: Passzív
Leírás:
Egy fókusz állapot, ami nagymértékben megnöveli a védekezést, így az ellenfélnek eggyel nagyobbat kell dobnia a támadáshoz. Azonban mivel ez az állapot állandó koncentráció igényel az aktiválás után a csp körönként csökken a maximum cselekvéspont 20 százalékával. Ha elfogy a csp a képesség is deaktiválódik.
Név: Melee
Típus:Aktív/passzív
Leírás:
Megcseréli az íjász képesség erőre és irányításra vonatkozó szabályait. Azaz, erő helyett az irányitás sebzésértéke felére csökken a „felesleg" pedig az erőhöz adódik hozzá bónuszként. Lalatina még a játék elején eldöntheti, milyen módban kezd ám, a váltáshoz minden alkalommal kockadobás szükséges.
Név: Precision Strike
Típus: Aktív
Leírás:
Egy nagyon pontos támadás, ami fix húsz életerő sebzést okoz a célpontnak, figyelmen kívül hagyva minden más körülményt. (Páncél, fix kitérést biztositó potionok, áttörhetetlen védelem stb)
Név: Blowing Kick
Típus: Aktív
Leírás:
Egy óriási erejű rúgás mely kétféle képpen működik. Ellenfeleken használva a támadás ereje képes széttörni egy adott felszerelést. Ez persze nem végleges, csupán a delikvens tárgya nagyjából egy órára (ami az adott harcot is jelenti) visszakerül az inventoryba és nem lehet újra felszerelni. Legendás fegyvereken nem működik. Harcon kívül viszont a rúgás képes széttörni immortal objecteket. Legyen az egy zárt ajtó vagy egy méretes szikla stb.
Hátránya, hogy sikeres használat esetén Lalatina is sérül ami az életpontjainak tíz százalékát jelenti.
Felszerelés
Kezdő Íj (felszerelt, +1 irányítás)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Obszidián Burgonet
Kaméleon Köpeny (+25 speciális képesség +25 páncél)
Platinum Láncing
Viking Ezüstpáncél
Pegazus Bakancs (+25 gyorsaság +6 fegyverkezelés)
Tündérszalag Rúna (+5 fegyverkezelés +5 erő +4 irányítás +5 kitartás +5 gyorsaság +5 speciális képesség)
Hóhér Lándzsa
4 Halvány Holdkő
10 Fekete Holdkő
1 Mithril
11 Kis Tövisgyökér
9 Faeno Levél
10 Barna Gomba
10 Tövisgyökér
10 Vörös Pitypang
4 Lávatulipán
5 Kristálykő
2 Alap Repülő Segéd Kristály
3 Fotó Kristály
1 Mini Potion
1 Pajzs Kristály
1 Veszélyérzet Potion
1 Kikerülés Potion
Küldetések
-
Küzdőterek
-
Ajándékok
Szóló menedék (18/09/16) +1 szóló zseton
Pénzügy
Előtörténet + 1680 arany
Szóló menedék (18/09/16) +150 arany
Lalatina- Íjász
- Hozzászólások száma : 11
Join date : 2018. Sep. 12.
Karakterlap
Szint: 41
Indikátor: Zöld
Céh: -
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.