Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lalatina

2 posters

Go down

Lalatina Empty Lalatina

Témanyitás by Lalatina Csüt. Szept. 13 2018, 11:08

Adatlap:

Név: Todomi Momo (Lalatina)
Nem: Nő
Kaszt: Íjász
Kor: 17+ a bent töltött idő

Kinézet: Apró termetű, 147cm, hogy egészen pontosak legyünk. Vékony közepesen sportos testalkatú. Eredetileg a hajszíne fekete a játékban ezt viszont lilára festette és az avataron is látható stílusban hordja. Egyéb különös ismertető jegye nincs.

Jellem: Nem egy bonyolult lélek (majd az lesz). Tisztelettudó, többnyire kedves ám rendkívül óvatos. Nem szeret kockáztatni így nem is az a vérmes, shounen hős, akit sokan várnak. Rengeteg való életből hozott szokáshoz tartja magát, amit az Aincradi élet nem követel meg. Ez az alapvető tisztálkodási szokásokon át a manuális öltözködésen, egészen az olyanokig terjed, hogy nem támadunk emberre fegyverrel. Számtalan ilyen kis apróság van amire nem fogok most külön kitérni. Játssz velem és ismerd meg őket. Wink

Képességek:
Név: Contra
Típus: Pernamens
Leírás:
Minden alkalommal mikor az ellenfél támadása sikertelen, Lalatina speciális képességeihez szükséges dobás értéke eggyel csökken. Ha ez az érték nulla alá csökken (pl ha hármas dobás kell de az ellenfél négyszer hibázza el) a képesség akkor is aktiválhatóvá válik ha az alapvetően nem lehetséges(dupla spec miatt). Minden képességhasználat után a számláló újra indul. Csak akkor működik ha az ellenfél fk-ja fele qnnyi mint Lalatináé.

Név: Ultra Instict
Típus: Passzív
Leírás:
Egy fókusz állapot, ami nagymértékben megnöveli a védekezést, így az ellenfélnek eggyel nagyobbat kell dobnia a támadáshoz. Azonban mivel ez az állapot állandó koncentráció igényel az aktiválás után a csp körönként csökken a maximum cselekvéspont 20 százalékával. Ha elfogy a csp a képesség is deaktiválódik.

Név: Melee
Típus:Aktív/passzív
Leírás:
Megcseréli az íjász képesség erőre és irányításra vonatkozó szabályait. Azaz, erő helyett az irányitás sebzésértéke felére csökken a „felesleg" pedig az erőhöz adódik hozzá bónuszként. Lalatina még a játék elején eldöntheti, milyen módban kezd ám, a váltáshoz minden alkalommal kockadobás szükséges.

Név: Precision Strike
Típus: Aktív
Leírás:
Egy nagyon pontos támadás, ami fix húsz életerő sebzést okoz a célpontnak, figyelmen kívül hagyva minden más körülményt. (Páncél, fix kitérést biztositó potionok, áttörhetetlen védelem stb)

Név: Blowing Kick
Típus: Aktív
Leírás:
Egy óriási erejű rúgás mely kétféle képpen működik. Ellenfeleken használva a támadás ereje képes széttörni egy adott felszerelést. Ez persze nem végleges, csupán a delikvens tárgya nagyjából egy órára (ami az adott harcot is jelenti) visszakerül az inventoryba és nem lehet újra felszerelni. Legendás fegyvereken nem működik. Harcon kívül viszont a rúgás képes széttörni immortal objecteket. Legyen az egy zárt ajtó vagy egy méretes szikla stb.
Hátránya, hogy sikeres használat esetén Lalatina is sérül ami az életpontjainak tíz százalékát jelenti.






Előtörténet:

Az erdő a szokásos éjszakai szimfóniáját adta elő. A madarak és a jónéhány, a valóságban nem oda illő mobok hangjai zengték be a kazamata teljes egészét. Nyugodtan libegtek a kijelölt útvonalon fel-alá. Az ilyen kései órákban már nem szokták a vérgőzös kalandozok szétzihálni a nyugalmat. A megszokott kálváriát csupán egyetlen időszakos, ám állandó egyenletességgel fel csendülő halk zörej egészítette ki. A húsba belemaró apró kis fogak cuppanása halkan lengte be a környező terepet, amit a fák, a bokrok és az avar nagyon hamar elnyelt. A telihold fénye épp csak átszűrődött a lombok között, halványan megvilágítva az óriásféreg nyúlványos testét. Olykor-olykor összerándult és a már ismerős cuppanó hanggal egy újabb adag életerőt szívott el áldozatától. A lány magatehetetlenül feküdt a földön, eszméletét vesztve. A játék ilyen téren nagyon aljas volt. Nincs fájdalom érzet, így sok ember esett már áldozatul annak mikor észre sem vette a pillanat hevében, hogy megsérült és ez a hiba nem ritkán végzetesnek bizonyult. Ezúttal viszont Lalatinára rámosolygott a szerencse. A képesség, amellyel kiütötték épp akkor vesztette el a hatását mikor az életcsíkja a pirosba szökkent. Lassan nyitotta ki a szemeit és még kellet egy rövid idő, hogy felfoghassa a körülményeket. Ahogy tudatosult benne az undoritó lény jelenléte, ösztönösen felkiáltott ijedtében és hátrálni próbált, ám a féreg makacsul kapaszkodott a bal lábába térdig elnyelve azt. Viszont a másik lábat szabadon hagyta, ami egy rúgással hálálta meg a gesztust, a várt sebzés azonban elmaradt. Csupán csak a töredéke annak amit Lalatina képes lett volna bevinni és ezt több próbálkozás is megerősítette. Végül az utolsó rúgásnál ezüstösen felizzott és könnyű szerrel hatolt bele a túlnövekedett élősködő testébe, majd abban a pillanatban pixeleire robbant. A lány erősen zihált és most már sikeresen hátrált a pixelhalmaz elől, egészen addig míg a háta neki nem simult egy közeli fának. Pillantása a vörösen villogó csíkra ugrott. Egy-talán két támadás és a féreg végez vele. A sötétben nem látta be a körülötte elterülő erdőt, csupán foltokat fedezhetett felt és néhány méterre tőle egy apró csillogást az avarban. Viszont most ez érdekelte a legkevésbé, idő kellet amíg felocsúdott a sokkból, amit a halál közelsége okozott, majd szép lassan elkezdte összerakni mi is történt vele. Tömören összefoglalva, felültették. A három fős csapat, akikkel együtt indultak el a kazamata mélyére farmolni, átverte őt. Kiütötték, kifosztották és a sorsára hagyták abban a hitben, hogy majd a környező fauna végez vele tisztán hagyva az ő kezüket. Felhúzta majd átölelte térdeit és az arcát az így létrehozott „menedékbe" bújtatta. Fázni kezdett. Az éjszakák már alapvetően nem voltak olyannyira melegek, mint mondjuk egy hónappal ezelőtt, ám a ruhái hiánya ezt csak fokozták. Csupán önmagát hibáztathatta a történtekért. Volt annyira ostoba, hogy ismeretlenekkel induljon útra. Óvatlan lett. Egyre szorosabban ölelte magát, ezzel kiadva a streszt majd hirtelen felpattant.
- Még élek! – Határozta meg, és ez elég volt ahhoz, hogy megerősítse a túlélés iránti vágyakozást, elkergetve minden depresszív gondolatot. Odasétált a csillogó valamihez, amit még korábban fedezett fel. Megvizsgálva azt egy név jelent meg előtte: „ChaosLord”.
A szerencse hálátlan útitárs. Sosem tudhatod mikor szegül melléd és siet a segítségedre, vagy épp hátráltat a kalandod során. Ennek a feltehetőleg kezdő játékosnak az utóbbi jutott. Talán már évek óta heverhetett itt a „teste”, az egyetlen emlék ami megmaradt utána az a loot, amit hátrahagyott. Lalatina utálta, hogy ezt kell tennie, de vagy lenyeli a morális korlátait vagy egyszerűen meghal. Az előbbi mellett döntött.
Nem kellet nyomkövetés, hogy nagyjából összerakja mi is történhetett. Kezdő felszerelések, ruha és egy Íj, némi arany, potion ám a hazatérés kristály nem volt nála. Szerencsétlen pára valószínűleg épp használni akarta, mikor utolérte őt a halál keze és elejtette azt. Talán valahol a közelben heverhetett a fűben, de ezt a sötétben alig ha lehet megtalálni. Még egy utolsó bocsánatkérést követően és remélve, hogy Isten megbocsátja tettét, magához vette a felszereléseket és immáron valamivel nagyobb eséllyel nézhetett szembe a kerek erdő rémeivel. Ám nem most. Mialatt felegyenesedett és mobok által keltett zaj felé tekintett a lehetőségeit latolgatta. Ostobaság lett volna alig pár élettel nekivágni az éjszakai rengetegnek, így nem is tette. Felmászott a legközelebbi fa csúcsára, egy vastagabb ágat kiszemelve és azon elnyúlva, a hátát a törzsnek támasztva állapodott meg.
Ahogy a távolban táncoló város fényeit figyelte, eszébe jutott a legelső nap amit Aincradban töltött. A kezdő felszerelés ami rajta volt, az érzés ami eluralkodott rajta pontosan olyan volt mint akkor amikor az „incidens” történt.
~ A lebegő test óriásként magasodott a játékosok fölé. Szavai sokként értek minden jelenlevőt, egyesek összeroppantak és zokogni kezdtek, mások, akik tapasztalt játékosok voltak, talán bétatesztelők, rohantak a legközelebbi „farm” pontra, hogy minél hamarabb mások fölé kerekedhessenek, ezzel biztosítva a túlélést. Na meg persze ott volt, Lalatina, valahol a tömeg közepén, tanácstalanul, rettegve és hitetlenül. El nem tudta képzelni, hogy ilyen megtörténhet. A káosz lassan végig söpört a főtéren, az emberek sorra változtak vissza megmutatva az eredeti kinézetüket. Ő is érezte, hogy összemegy. A harcos amazon, akivé formálta magát ismét az a törpe és nyeszlett kislány volt mint odakint. Ahogy az erdőben, úgy most is. Rettegett a haláltól. Félt, hogy egyetlen rossz lépés és fájdalmas kínok között fog meghalni. De nem pánikolt. Ahogy a tömeg, akár egy riadt csorda szétszéledt, ő is átverekedte magát az emberek sokaságán és egy nyugodt helyet keresett magának. „Ezt úgysem engednék! Ilyenre képes lehet bárki is? Hogy nem vették ezt észre? Biztosan megoldják, csupán pár nap és kiszabadítanak innen. Csak ki kell várnom és nem meghalni. Nem olyan nehéz.” Ezek a gondolatok jártak akkor a fejében.~
Ugyan ezekkel a gondolatokkal hunyta le a szemét.
- Már csupán csak egy kicsit kell várni. Bármelyik nap kivihetnek innen. Addig nem hallhatok meg! – Motyogta el magában míg végül, ha csak pár órára is de elaludt.
Aznap éjjel az otthonáról álmodott. Arról a kis utahi lakásról ahol szüleivel élt. Nem ez volt az első eset. Álmainak gyakori szereplői voltak a szülei és a barátai, ahogy arról mesél milyen volt a bent töltött idő, hogy mennyire hiányoztak és, hogy mennyire megbánta, hogy visszament Japánba. A lány bár Amerikában élt és nőtt fel, Japán születésű és származású volt. Fél éves korában a szülei bevándoroltak a nagy kontinensre, hogy éttermet nyissanak és megvalósíthassák álmaikat. Szép élet volt. Egyszerű, boldog. Grafikusnak tanult és gyökereihez híven mangaka akart lenni, ezért a sao előtt két évvel visszaköltözött a szigetországba. Ennek minden percét bánta. Ha nem ment volna, akkor nem ismeri meg a saot, nem ül fel a hypevonatra és nem veszik meg a nerve geart. De ha az a bizonyos volna ott nem volna.
A nap sugarai hamar felverték őt álmából. Nem esett egy holló áldozatául, így ez nap már jól kezdődött a számára. Lemászott a fáról és némi kutakodásba kezdett. A kristály nem volt a környéken amit furcsállt. Számtalan konklúzió megfordult a fejében a lényegen azonban nem változtatott. Sétálni kell. Lalatina nagyon jól ismerte a terepet és a térkép megnyitásával pontosan tudta hol, ahogy azt is, hogy melyik mob mikor és merre „járőrözik”. Több ezerszer, kitudja? Talán több tízezerszer is megjárta már ezt a kazamatát az évek folyamán. Ahogy a többi Tier1-es helyszínt is. Ő így élt túl. Sosem voltak nagy igényei, nem kockáztatott, nem járkált dicsőséget meg tapasztalati pontot kergetve az arénában. Egy egyszerű és a nagy frontharcosokkal és céhvezérekkel ellentétben egy ismeretlen low levele kazamata járó volt. Az ott összeszedett loot, kellő aranyat biztosított neki, hogy megéljen és fejlesztgesse a cuccait. Azokat amiket most mind elvettek tőle.
’legalább élek.’ Gondolta magában és néhány röpke óra múlva már kint is volt az erdőből. Az út a legközelebbi faluig viszont még hosszú. El is felejtette mennyire. A hazatérés kristály, nagyon kényelmessé tette az utazást. Elgondolkozott azon, hogy talán arról is lekellene szoknia és csak vészhelyzet esetén használni. Ha egyszer kijut majd nagyon nehéz lesz vissza szokni a normális élethez, ha túlzottan elkényelmesedik.

/Akkor még ami szükséges. Yuuki után szeretném a tapasztalti pontokat (7230) átruházni. Illetve a cuccai egy részét. Ezeket egyelőre még nem használaom hanem játékok során egyfajta extra jutalomként fogom hozzá „mesélni” a karakterhez

Item lista:
1680 arany
Obszidián Burgonet
Kaméleon Köpeny (+25 speciális képesség +25 páncél)
Platinum Láncing
Viking Ezüstpáncél
Pegazus Bakancs (+25 gyorsaság +6 fegyverkezelés)
Tündérszalag Rúna (+5 fegyverkezelés +5 erő +4 irányítás +5 kitartás +5 gyorsaság +5 speciális képesség)
Hóhér Lándzsa

4 Halvány Holdkő
10 Fekete Holdkő
1 Mithril
11 Kis Tövisgyökér
9 Faeno Levél
10 Barna Gomba
10 Tövisgyökér
10 Vörös Pitypang
4 Lávatulipán
5 Kristálykő
2 Alap Repülő Segéd Kristály
3 Fotó Kristály
1 Mini Potion
1 Pajzs Kristály
1 Veszélyérzet Potion
1 Kikerülés Potion

Jártasságokat az alábbiak szerint osztanám:
Akrobatika: 4
Ugrás: 3
Súlyemelés: 3
Teherbírás: 2
Észlelés: 2
[/justify]
Lalatina
Lalatina
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 11
Join date : 2018. Sep. 12.

Karakterlap
Szint: 41
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Lalatina Empty Re: Lalatina

Témanyitás by Ronye Arabel Pént. Szept. 14 2018, 22:21

Oh... egy túlélő. Szegény... nem tudok bízatót mondani... sokáig fog még tartani míg kijutunk. De segíts nekem a bossokat legyőzni, és akkor gyorsabb lesz (Razz)
ELFOGADOM az előtörténetedet.


Szerintem jobban ismered a járást, mint én, de azért ideteszem a fontosabb dolgokat, és nem árt ha körülnézel, mert egy-két dolgot változtattunk az elmúlt hónapokban.

6508 ex-vel fogsz kezdeni, azaz 41. szinten. Ehhez 205 (OMG) elosztható pontot kapsz, amit a következő íjász alapra oszthatsz:
Élet: 1
Fegyverkezelés: 1
Erő: 1
Irányítás: 2
Kitartás: 1
Gyorsaság: 3
Speciális képesség: 1

A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is:
Obszidián Burgonet
Kaméleon Köpeny (+25 speciális képesség +25 páncél)
Platinum Láncing
Viking Ezüstpáncél
Pegazus Bakancs (+25 gyorsaság +6 fegyverkezelés)
Tündérszalag Rúna (+5 fegyverkezelés +5 erő +4 irányítás +5 kitartás +5 gyorsaság +5 speciális képesség)
Hóhér Lándzsa

4 Halvány Holdkő
10 Fekete Holdkő
1 Mithril
11 Kis Tövisgyökér
9 Faeno Levél
10 Barna Gomba
10 Tövisgyökér
10 Vörös Pitypang
4 Lávatulipán
5 Kristálykő
2 Alap Repülő Segéd Kristály
3 Fotó Kristály
1 Mini Potion
1 Pajzs Kristály
1 Veszélyérzet Potion
1 Kikerülés Potion
 ezeket nyugodtan jegyezd fel magadnak, és vidd bele a megszerzésüket a játékaidba.

Ezen kívül a jártasságokat (Akrobatika: 4 Ugrás: 3 Súlyemelés: 3 Teherbírás: 2 Észlelés: 2) beírjuk az adatlapodra.

És ne feledkezzünk meg az aranyról. összesen 1680 arany üti a markodat.

Itt az idő adatlapot készíteni, amit itt tehetsz meg, új topic nyitásával, aztán ha játszani szeretnél, találj magadnak egy játszó vagy küzdőtársat esetleg jelentkezz küldetésre.  



Jó játékot, sok kalandot Smile
Ronye Arabel
Ronye Arabel
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 499
Join date : 2017. Jun. 27.

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.