[!] Minden, amit a rangsorolt küzdelmekről tudni kell
1 / 1 oldal
[!] Minden, amit a rangsorolt küzdelmekről tudni kell
Általános
- Egyszerre csak egy arénád futhat. A rangsorolt küzdelmek nem számítanak bele a küzdőtéri keretbe.
- A harc lezárását követően legalább két hónapnak el kell telnie, mielőtt újra kihívhatod ugyanazt az ellenfelet.
- Ha az egyik fél egy héten át nem ír a rangsorolt küzdelembe, az ellenfele utána bármikor kérheti a küzdelem zárását, azonban három hét elteltével az aréna mindenképp záródik. Ha nem volt harc, akkor semmilyen jutalom nem jár, ha volt, akkor az inaktív fél elveszíti a párbajt.
- A küzdelem eredményének szándékos befolyásolása (csalás) büntetést von maga után: a vétkes fél mind az időszakos, mind az állandó ranglistán elveszíti az adott (6 hónapos) időszakban megszerzett pontjait.
- Multi nem játszhat multival egy játékban.
- Az inaktív/halott csoportba kerülő játékosok lekerülnek a ranglistáról, pontjaik azonban megmaradnak. Visszatérés esetén egy befejezett párbaj után visszakerülnek a ranglistára. (A kijátszott halállal rendelkező karakterek pontjai nem maradnak meg.)
- Ha egy játékos zsinórban két időszakos ranglistára sem kerül fel, akkor elveszíti a helyét az állandó ranglistán. Visszakerülni egy befejezett párbajt követően tud.
Kihívások
Az arénán kötelező kihívni az ellenfelet. A kihívott félnek egy hete van reagálni a kihívásra, ha nem teszi meg, automatikusan vereséget szenved. A kihívást el lehet fogadni, vagy el lehet utasítani. Ha a kihívott fél több, mint tíz szinttel alacsonyabb szintű, az elutasított kihívásnak nincs következménye, ha a szintkülönbség ennél kisebb, akkor az elutasítás automatikusan vereségnek számít. Ez alól kivétel, ha a játékos időhiányra hivatkozik, de a kihívó jogot formálhat rá, hogy fenntartsa a kihívást, egészen addig, amíg nem kezd új arénát. Ha a kihívott játékos mással kezd arénát ez idő alatt, az a kihívás elutasításának számít.
A harc
- Az aréna harcokon kötelező a küzdelmek rendszerének használata.
- A harc kezdete előtt minden fél köteles jeleznie a pontjait, a képességet adó felszereléseit, és a birtokában lévő kristályokat, potionokat és mérgeket. Ha ezt elmulasztja, akkor a harc kezdetének időpontjában érvényes pontozása, és az akkor aktuális felszerelése, itemei számítanak. Ha olyan pontozást, felszerelést vagy itemet használ valaki, amely bizonyítottan nem volt nála a harc kezdetén, az automatikus vereséget jelent az adott küzdelemben. Többszöri kihágás után az ilyesmiért pontlevonás is járhat.
- A harc kezdete előtt a kihívott fél eldöntheti, hogy le legyen-e tiltva az itemhasználat a harc során, vagy sem. Ha úgy dönt, hogy letiltja, egyik fél sem használhat potionokat, mérgeket vagy kristályokat az adott küzdelemben (felszerelésre és fegyverre nem vonatkozik).
- Az aréna belseje úgy néz ki, ahogy a küzdő felek szeretnék. Ezt egy panelen lehet beállítani a harc előtt. Ezután a harcoló feleknek lehetősége van külön, más-más bejáraton belépni a porondra. Lopakodást és a hozzá tartozó bónuszt csak ebben az esetben lehet használni.
Pontozás
Minden játékos 1000 (ezer) pontról indul. A listára csak egy befejezett küzdelem után kerülsz fel. A kapott pontok száma függ a szint- és a pontkülönbségtől. Döntetlen küzdelemnél a győzelmi pontnyereség felét kapja mindkét fél (tehát annak a felét, mint amit kapott volna, ha győzött volna).
Győzelem esetén alapból 50 pontot kapsz, vereség esetén -50 pont jár.
- Szintkülönbség: A magasabb szintű ellenfél mindig levonja, az alacsonyabb szintű mindig hozzáadja ehhez az 50 ponthoz a szintbéli különbséget. Ha a szintkülönbség nagyobb tíznél, akkor szintenként két pontot kell levonni vagy hozzáadni a pontszámhoz.
- Pontkülönbség: Aki több ponttal áll a ranglistán, az a két fél közti pontkülönbség egytizedét (egész számra kerekítve) levonja, a kevesebb ponttal rendelkező hozzáadja a pontszámához.
- Inaktivitás: Ha inaktivitás miatt megszakad egy párbaj, a győztes fél fixen 25 pontot kap. A vesztes fél a vereségének megfelelő pontszámot kapja, kivéve ha a három hetes periódus alatt nem mutatott az oldalon semmilyen aktivitást, vagy írt a Hiányzások topikba, vagyis önhibáján kívül nem tudott írni. Ilyenkor nem kap levonást.
A győztes fél pontjainak száma semmilyen körülmény okán nem mehet 10 pont alá, míg a vesztes fél legalább 10 pontot mindenképp veszít.
Megkülönböztetünk állandó és időszakos ranglistát. Az állandó a nevéből adódóan az összes eddig elért eredményt magába foglalja, míg az időszakos lista hat hónap után mindig nullázódik. Az időszakos listára csak az adott féléves ciklusban elért eredményekkel lehet felkerülni.
- Egyszerre csak egy arénád futhat. A rangsorolt küzdelmek nem számítanak bele a küzdőtéri keretbe.
- A harc lezárását követően legalább két hónapnak el kell telnie, mielőtt újra kihívhatod ugyanazt az ellenfelet.
- Ha az egyik fél egy héten át nem ír a rangsorolt küzdelembe, az ellenfele utána bármikor kérheti a küzdelem zárását, azonban három hét elteltével az aréna mindenképp záródik. Ha nem volt harc, akkor semmilyen jutalom nem jár, ha volt, akkor az inaktív fél elveszíti a párbajt.
- A küzdelem eredményének szándékos befolyásolása (csalás) büntetést von maga után: a vétkes fél mind az időszakos, mind az állandó ranglistán elveszíti az adott (6 hónapos) időszakban megszerzett pontjait.
- Multi nem játszhat multival egy játékban.
- Az inaktív/halott csoportba kerülő játékosok lekerülnek a ranglistáról, pontjaik azonban megmaradnak. Visszatérés esetén egy befejezett párbaj után visszakerülnek a ranglistára. (A kijátszott halállal rendelkező karakterek pontjai nem maradnak meg.)
- Ha egy játékos zsinórban két időszakos ranglistára sem kerül fel, akkor elveszíti a helyét az állandó ranglistán. Visszakerülni egy befejezett párbajt követően tud.
Kihívások
Az arénán kötelező kihívni az ellenfelet. A kihívott félnek egy hete van reagálni a kihívásra, ha nem teszi meg, automatikusan vereséget szenved. A kihívást el lehet fogadni, vagy el lehet utasítani. Ha a kihívott fél több, mint tíz szinttel alacsonyabb szintű, az elutasított kihívásnak nincs következménye, ha a szintkülönbség ennél kisebb, akkor az elutasítás automatikusan vereségnek számít. Ez alól kivétel, ha a játékos időhiányra hivatkozik, de a kihívó jogot formálhat rá, hogy fenntartsa a kihívást, egészen addig, amíg nem kezd új arénát. Ha a kihívott játékos mással kezd arénát ez idő alatt, az a kihívás elutasításának számít.
A harc
- Az aréna harcokon kötelező a küzdelmek rendszerének használata.
- A harc kezdete előtt minden fél köteles jeleznie a pontjait, a képességet adó felszereléseit, és a birtokában lévő kristályokat, potionokat és mérgeket. Ha ezt elmulasztja, akkor a harc kezdetének időpontjában érvényes pontozása, és az akkor aktuális felszerelése, itemei számítanak. Ha olyan pontozást, felszerelést vagy itemet használ valaki, amely bizonyítottan nem volt nála a harc kezdetén, az automatikus vereséget jelent az adott küzdelemben. Többszöri kihágás után az ilyesmiért pontlevonás is járhat.
- A harc kezdete előtt a kihívott fél eldöntheti, hogy le legyen-e tiltva az itemhasználat a harc során, vagy sem. Ha úgy dönt, hogy letiltja, egyik fél sem használhat potionokat, mérgeket vagy kristályokat az adott küzdelemben (felszerelésre és fegyverre nem vonatkozik).
- Az aréna belseje úgy néz ki, ahogy a küzdő felek szeretnék. Ezt egy panelen lehet beállítani a harc előtt. Ezután a harcoló feleknek lehetősége van külön, más-más bejáraton belépni a porondra. Lopakodást és a hozzá tartozó bónuszt csak ebben az esetben lehet használni.
Pontozás
Minden játékos 1000 (ezer) pontról indul. A listára csak egy befejezett küzdelem után kerülsz fel. A kapott pontok száma függ a szint- és a pontkülönbségtől. Döntetlen küzdelemnél a győzelmi pontnyereség felét kapja mindkét fél (tehát annak a felét, mint amit kapott volna, ha győzött volna).
Győzelem esetén alapból 50 pontot kapsz, vereség esetén -50 pont jár.
- Szintkülönbség: A magasabb szintű ellenfél mindig levonja, az alacsonyabb szintű mindig hozzáadja ehhez az 50 ponthoz a szintbéli különbséget. Ha a szintkülönbség nagyobb tíznél, akkor szintenként két pontot kell levonni vagy hozzáadni a pontszámhoz.
- Pontkülönbség: Aki több ponttal áll a ranglistán, az a két fél közti pontkülönbség egytizedét (egész számra kerekítve) levonja, a kevesebb ponttal rendelkező hozzáadja a pontszámához.
- Inaktivitás: Ha inaktivitás miatt megszakad egy párbaj, a győztes fél fixen 25 pontot kap. A vesztes fél a vereségének megfelelő pontszámot kapja, kivéve ha a három hetes periódus alatt nem mutatott az oldalon semmilyen aktivitást, vagy írt a Hiányzások topikba, vagyis önhibáján kívül nem tudott írni. Ilyenkor nem kap levonást.
A győztes fél pontjainak száma semmilyen körülmény okán nem mehet 10 pont alá, míg a vesztes fél legalább 10 pontot mindenképp veszít.
Megkülönböztetünk állandó és időszakos ranglistát. Az állandó a nevéből adódóan az összes eddig elért eredményt magába foglalja, míg az időszakos lista hat hónap után mindig nullázódik. Az időszakos listára csak az adott féléves ciklusban elért eredményekkel lehet felkerülni.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Similar topics
» Rangsorolt küzdelem jutalmak
» Kell egy új alak
» Minden napra egy süti
» Rangsorolt toplista
» Rangsorolt toplista
» Kell egy új alak
» Minden napra egy süti
» Rangsorolt toplista
» Rangsorolt toplista
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.