Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Rikomono

Go down

Rikomono Empty Rikomono

Témanyitás by Rikomono Vas. Jún. 26 2016, 16:04

Adatlap

Név: Kobayashi "Rikomono" Riko
Nem: Nő
Kaszt: Árnyharcos
Kor: 18

Kinézet: Nem túl meglepő módon semmi japános nincs a külsejében. Haját és szemét az első adandó alkalommal beszínezte, előbbi így lett ezüst színű, utóbbi meg tengerkék. Bubifrizurát hord, mely egészen a szemébe lógna, ha legalább a bal oldalon nem fogná meg egy hajcsattal. Helyes arca van kicsi, lapos orral és keskeny állal.
155 centis magassága valamivel átlag alatt van, a hosszú lábai és a széles csípője miatt kicsit aránytalan az alkata. Mondjuk úgyse erre fogsz figyelni, ha az álla alá csúszik a tekinteted. Öltözködésében nem szereti a rikító, élénk színeket, gyakran hord feketét vagy szürkét fehérrel. Jellemző rá a zárt felső illetve a rövid sort, szoknyát szinte egyáltalán nem hord.

Jellem: Flegmaság és nyers stílus jellemzi a leginkább. Alapvetően elég barátságtalan, kritikus és nem fél kimondani, amit gondol. Szereti a saját útját járni, kifejezetten zavarja, ha mások tempójához kell alkalmazkodnia, vagy kicsúsznak a kezéből az irányítás. Türelmetlenségéről regényeket lehetne írni, egyszerűen gyűlöl várni, pazarolni az idejét. Megszokta, hogy mindig csinál valamit és ha nem alszik, vagy eszik, akkor mozgásban van, szóval ha randizni akarsz vele, akkor ne piknikezni vidd. Bár… enni éppenséggel szeret, csak akkor minimum kétszer annyi ételt készíts be, mint amennyit egyébként vinnél. Gyűlöli a hazugságot is, szóval ha jót akarsz, légy vele őszinte, a kegyetlen igazságot sokkal jobban csípi, mint a kegyes hazugságot. Lehet, hogy párszor megsértődik, de hamar a bizalmába fogadja azokat, akik őszinték vele. Legyen bármilyen pokróc is, kétségtelenül megbízható és ha megígér valamit, akkor azt betartja. Szeret, imád harcolni, és éppen ezért ha kötözködni kell érte, akkor megteszi azt is.

Képességek

Név: Disarming Demon
Típus: aktív
Leírás: Fegyver nem sokáig maradhat kézben ellene. Ha a képességpróbára sikert dob, és a fegyverkezelése magasabb, mint az ellenfélé, akkor ezzel a skillel ki tudja ütni a célpontja kezéből a fegyvert, aki ezzel elveszíti a fegyverből származó sebzéspontokat és puszta kézzel kénytelen folytatni a harcot. Amíg nincs az ellenfél kezében fegyver, addig a támadásokat védeni nem, csak elkerülni tudja, ez pedig energiába kerül: Riko minden elvétett támadása után az ellenfél a szintjével megegyező CSP-t veszít. A játékos egy körrel az elvesztését követően felveheti az elveszített fegyverét, ha áldoz rá egy mellékcselekvést és koronát dob. Értelemszerűen a képesség nem működik olyan fegyverek esetében, amit nem lehet a kézből kiütni, és egy támadással csak egy fegyvert tud kiütni, így ha a célpontnak több fegyvere is van kézben, mindegyikhez külön-külön támadás és képességpróba szükséges. Ha a célpont elveszítette az összes kézben lévő fegyverét, onnantól a képesség nem használható újra a következő harcig. Amíg az ellenfélnek van kézben fegyvere, addig a CSP-debuff nem működik.

Név: Martial Arts Demon
Típus: passzív
Leírás: Fegyverrel vagy fegyver nélkül egyaránt veszélyes. Ha késeit elteszi, cselgáncsozó múltjából táplálkozva indít támadásokat pusztakezes sebzéssel. Mivel kimerítő dolog, ha valakit földhöz vágnak, ezért sikeres támadás esetén a célpont az akrobatika szintjétől függően CSP-t veszít: legfeljebb 1. szintű jártasság esetén a szintjével, 2. szinten a szintje felével megegyező mennyiségű cselekvéspontja fogy. 3. vagy magasabb szintű jártasság esetén a képesség hatástalan, mivel nem tudja kibillenteni az egyensúlyából az ellenfelét. A képességpróba elhibázása esetén, ha a támadás sikeres, a célpont ugyanúgy földre kerül, de CSP-t nem veszít. Ha a képességpróba sikertelen, nem kell egy kört várni ahhoz, hogy újra próbálkozzon. Hátránya, hogy elrontott támadás esetén védtelenné válik, így az ellenfél biztos találatot vihet be ellene, továbbá egy körben csak egyszer támadhat gyorsaság különbségtől függetlenül.

Név: Energy Demon
Típus: passzív
Leírás: Harcművészeti képzésének hála képes egyfajta transzba kerülni küzdelem közben, lelke nyugalma pedig energiát spórol neki. Sikeres dobás esetén támadásai és mellékcselekvései is feleannyi CSP-t fogyasztanak. Ha mégis sikerül tétlenségre bírni, türelmetlenné és kapkodóvá válik, így a következő körében csak eggyel magasabb célszám esetén sikerülnek a támadásai, és a felesleges mozdulatok miatt a kitartása is másfélszeres szorzóval fogy. További hátrány (?), hogy kötelezően legalább a szintjével megegyező mennyiségű pontnak kell lennie a kitartásán.

Név: Boost Demon
Típus: aktív
Leírás: Van, hogy a szokottnál nagyobb elánnal veti bele magát a harcba, ilyenkor a látványa emelheti a csapat morálját. Szörnyharcokon sikeres képességpróba esetén az utána következő három csapattársa első támadása (vagy idomárok és árnyharcosok esetében támadáspárja) nem fogyaszt CSP-t. Sikertelen képességpróba esetén rájön, mennyire ciki harci kiáltásokat üvöltözni, ami elbizonytalanítja, és így veszít egy támadást abban a körben.

Név: Forger Demon
Típus: permanens
Leírás: Küldetések után nem kap receptet. A kovácsolásai csak feleannyi pontot dobnak a másodlagos jártasságain. A céhbazárból kitiltották. Cserébe minden hónapban kap egy gyakori páncél- vagy fegyverreceptet az alvilági kapcsolatainak hála.


Ingóságok

Lásd itt meg itt

Utolsó frissítés: közöd? >.>
Rikomono
Rikomono
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 604
Join date : 2016. Jun. 24.
Age : 25
Tartózkodási hely : Kopj le!

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.