Yachi
2 posters
1 / 1 oldal
Yachi
Adatlap
Név: Yachikawa Shiori “Yachi”
Nem: nő
Kaszt: íjász
Kor: 22
Kiképzővel 20. szinten szeretnék kezdeni, továbbá Arisu karakteremtől öröklöm:
- 129 exp
- 4000 arany
- jártasságok (100 pontos érc- és növénylátás)
- összes felszerelés és nyersanyag
Arisu maradék 2534 aranyának 90%-át, vagyis 2281 aranyat Tachi örököl.
Név: Yachikawa Shiori “Yachi”
Nem: nő
Kaszt: íjász
Kor: 22
Kinézet: 161 centi magas, vékony testalkatú lány. Alkata nem túl nőies, igaz nem is deszka. Vállig érő, tépett vörös haja van, frufruját jobbra fésülve hordja. Szemei kék színben pompáznak. Inkább kényelmes ruhákra szavaz, semmint csinosakra, nem szeret feltűnősködni az öltözetével.
Jellem: Vidám, energikus lány, pozitív életszemlélettel. Szeret mosolyogni és nevetni, meg ösztönözni másokat is a vidámságra. Kifejezetten éretten gondolkodik, nagyon kevés dolog teszi idegessé vagy lehangolttá, képes fölébe nőni a nehézségeknek, és eggyel hátrébb lépve meglátni a pozitív oldalukat, vagy éppen meglátni a megoldást. Könnyen barátkozik, szeret jókat beszélgetni, türelemmel és szívesen hallgat meg másokat, hiszen munkájából adódóan roppant kíváncsi. Persze az optimista látásmód magával vonz egy csöppnyi naivitást, meg néha kicsit elveszetté válik, ha egyszerre túl sok inger éri. A másik karakteres rossz tulajdonsága pont a kíváncsiság, ami a szakmai ártalommal megfűszerezve könnyen bajba keveri. Vakmerően belevág bármilyen kalandba, ha fény derülhet valamilyen érdekes sztori hátterére, függetlenül attól, hogy kik után kell szimatolnia.
Képességek
Aries Shot
Az íjászatban való jártasságából, gyakorlottságából, tapasztalatából fakadóan képes tűpontosan célozni, és eltalálni a páncélzat leggyengébb pontját. Egy speciális, tompa fejű nyílvesszővel ezt kihasználva egyetlen lövéssel képes összetörni és nullázni a célpontja páncélzatát. Ha a lövés ereje túlüti a páncélpontok értékét, az életpontokba akkor sem tud belesebezni, viszont ha elrontja a lövést, és rossz helyen talál, akkor a saját páncélja üti meg az ellenfelet, és fele sebzést okoz vele. A képesség hatástalan, ha az ellenfél páncélja túl vastag (vagyis magasabb a páncélpontok értéke, mint a HP), illetve nem működik bossok ellen sem.
Előtörténet
- Szép napot kívánok minden kedves nézőnek, köszöntöm önöket a Game Over mai adásában. Én Yachikawa Shiori vagyok…
- ...én pedig Kousaka Junichi, jó napot kívánok.
- A mai témánk igazán különleges, hiszen rövidesen útjára indul az első Nerve Gearre írt komplex program, a Sword Art Online. A Nerve Gearrel és a benne rejlő potenciállal már foglalkoztunk korábbi adásainkban, igazán izgalmas napnak nézünk elébe, igaz, Junichi-san?
- Valóban, eljött a nap, amikor a Nerve Gear használata igazán elterjedhet, hiszen egy MMORPG jóval szélesebb rétegeket mozgat meg, mint a platformra eddig megjelent programok. Amennyiben sikeres lesz a Sword Art Online, úgy rövidesen azt hiszem robbanásszerűen emelkedni fog a konzolra írt játékok száma, és egy egészen új fejezetébe érkezhet a játékok világa.
- Az új érába pedig a kedves nézők szeme láttára fogunk belépni, ugyanis nem kisebb feladatra vállalkoztam, hogy kipróbálom a játékot, így első kézből számolhatok be a tapasztalatokról majd az adás végén. Addig is bemutatjuk mindazt, amit már tudni lehet a Sword Art Onlineról, meghívott vendégeinkkel pedig a virtuális játékok fejlesztéséről, és az analóg, valamint a virtuális játékok közti különbségekről fogunk beszélgetni… vagyis hát nem mi, hanem Junichi-san.
- A rövid reklám után tehát Yachi-san fejest ugrik a Sword Art Onine virtuális világába, maradjanak velük!
- ...jól van, most 135 másodpercetek van helyszínt váltani!
- Hai! Vááá, olyan izgatott vagyok, sose játszottam még MMO-val, milyen jó, hogy nem fogják látni a bénázásomat…
- Nem lesz semmi baj, csak kövesd a tanácsaimat. Először egy fegyverboltot keress, aztán igyekezz elkapni egy-két játékost…
- Tudom, tudom, látom rajtad, hogy helyettem is aggódsz, köszönöm! … Ó, Kami-sama, miért ilyen nehéz ez a sisak… nem lehetne, hogy egyből lefekszem, érzem, hogy leszakad a nyakam.
- Egy percet bírj ki!
- Hai, hai! Akkor addig inkább az ölemben tartom.
- Tíz másodperc adásig! Öt! *a rendező mutatja a maradék négy másodpercet az ujján*
- Köszöntjük önöket újra! Yachi-san máris készen áll, hogy belevágjon a kalandba. Izgulsz?
- Kicsit igen, még nem játszottam MMO-val, de hát mindent ki kell próbálni egyszer, nem?
- Mire számítsunk, mikor visszatérsz hozzánk? Milyen tapasztalatokat fogsz hozni?
- Az elsődleges célom az, hogy megismerkedjek a virtuális környezettel, az animációval, a fizikával, és szeretnék néhány játékossal beszélni is, esetleg segíteni nekik. Íjász leszek, mivel középiskolában a kyuudo csapat tagja voltam, szóval van vele tapasztalatom, és így fogom tudni támogatni a játékostársakat.
- Akkor hát mindent bele!
- Köszönöm! *mosolyog a műsorvezető társra, aztán felszenvedi magára a sisakot, és a hátára fekszik, végül fúj egy nagyot*
- Link Start!
Ekkor látták utoljára a tévéshow népszerű háziasszonyát ébren. Az adás közben lepte el a hírműsorokat a Nerve Gear által csapdába esett játékosok sztorija, így megszakították a műsort, és elszabadult a káosz a stúdióban. A kialakuló vita majdnem Yachi életébe került, de végül a félelem győzött, és nem húzták le a fejéről a sisakot. Mindeközben odabent Yachi a riporter szerepébe teljesen beleélve magát készített villáminterjút néhány másik játékossal, majd az egyikükkel a városhoz legközelebb eső mezőségesen kipróbálta magát a vaddisznók ellen inkább kevesebb, mint több sikerrel. Persze alig pár perc játék után érthető, hogy inkább fut, semmint megpróbál lőni, és nagyon nem is volt több ideje. Az adásmenet a fejében volt, percre pontosan tudta, mikor kell kilépnie. Vagyis kellett volna. Mert nem tudott, ahogy senki más sem. Először ő is megijedt, nem is amiatt, mert fogságba esett, hanem mert veszélybe került az adás. Az ő fejében az volt az első, nem a saját biztonsága. A pillanatnyi ijedtség aztán hamar átfordult probléma megoldásba, ez mindig is erőssége volt Yachinak. Mindig érettebb volt a koránál, és a meglátásai sokszor segítették a bajban akár őt, akár a barátait, csak hát… itt most nem nagyon volt megoldás. El kellett fogadnia a sorsát, és alkalmazkodni, nem volt értelme pánikolni vagy kétségbe esni. Inkább azon dolgozott, hogyan tudna minél többet kihozni a váratlan rabságból. Hamar kitalálta, hogy ha kijut, akkor könyvet, sőt könyveket fog írni, megörökíti Aincrad életképeit, legizgalmasabb kalandjait, rejtélyeit. Már számos érdekes sztorit gyűjtött össze, de egy újságíró sosem érezheti magát elégedettnek, így amíg Aincrad áll, ő nem fejezi be a kutatást.
Jellem: Vidám, energikus lány, pozitív életszemlélettel. Szeret mosolyogni és nevetni, meg ösztönözni másokat is a vidámságra. Kifejezetten éretten gondolkodik, nagyon kevés dolog teszi idegessé vagy lehangolttá, képes fölébe nőni a nehézségeknek, és eggyel hátrébb lépve meglátni a pozitív oldalukat, vagy éppen meglátni a megoldást. Könnyen barátkozik, szeret jókat beszélgetni, türelemmel és szívesen hallgat meg másokat, hiszen munkájából adódóan roppant kíváncsi. Persze az optimista látásmód magával vonz egy csöppnyi naivitást, meg néha kicsit elveszetté válik, ha egyszerre túl sok inger éri. A másik karakteres rossz tulajdonsága pont a kíváncsiság, ami a szakmai ártalommal megfűszerezve könnyen bajba keveri. Vakmerően belevág bármilyen kalandba, ha fény derülhet valamilyen érdekes sztori hátterére, függetlenül attól, hogy kik után kell szimatolnia.
Képességek
Aries Shot
Az íjászatban való jártasságából, gyakorlottságából, tapasztalatából fakadóan képes tűpontosan célozni, és eltalálni a páncélzat leggyengébb pontját. Egy speciális, tompa fejű nyílvesszővel ezt kihasználva egyetlen lövéssel képes összetörni és nullázni a célpontja páncélzatát. Ha a lövés ereje túlüti a páncélpontok értékét, az életpontokba akkor sem tud belesebezni, viszont ha elrontja a lövést, és rossz helyen talál, akkor a saját páncélja üti meg az ellenfelet, és fele sebzést okoz vele. A képesség hatástalan, ha az ellenfél páncélja túl vastag (vagyis magasabb a páncélpontok értéke, mint a HP), illetve nem működik bossok ellen sem.
Előtörténet
- Szép napot kívánok minden kedves nézőnek, köszöntöm önöket a Game Over mai adásában. Én Yachikawa Shiori vagyok…
- ...én pedig Kousaka Junichi, jó napot kívánok.
- A mai témánk igazán különleges, hiszen rövidesen útjára indul az első Nerve Gearre írt komplex program, a Sword Art Online. A Nerve Gearrel és a benne rejlő potenciállal már foglalkoztunk korábbi adásainkban, igazán izgalmas napnak nézünk elébe, igaz, Junichi-san?
- Valóban, eljött a nap, amikor a Nerve Gear használata igazán elterjedhet, hiszen egy MMORPG jóval szélesebb rétegeket mozgat meg, mint a platformra eddig megjelent programok. Amennyiben sikeres lesz a Sword Art Online, úgy rövidesen azt hiszem robbanásszerűen emelkedni fog a konzolra írt játékok száma, és egy egészen új fejezetébe érkezhet a játékok világa.
- Az új érába pedig a kedves nézők szeme láttára fogunk belépni, ugyanis nem kisebb feladatra vállalkoztam, hogy kipróbálom a játékot, így első kézből számolhatok be a tapasztalatokról majd az adás végén. Addig is bemutatjuk mindazt, amit már tudni lehet a Sword Art Onlineról, meghívott vendégeinkkel pedig a virtuális játékok fejlesztéséről, és az analóg, valamint a virtuális játékok közti különbségekről fogunk beszélgetni… vagyis hát nem mi, hanem Junichi-san.
- A rövid reklám után tehát Yachi-san fejest ugrik a Sword Art Onine virtuális világába, maradjanak velük!
- ...jól van, most 135 másodpercetek van helyszínt váltani!
- Hai! Vááá, olyan izgatott vagyok, sose játszottam még MMO-val, milyen jó, hogy nem fogják látni a bénázásomat…
- Nem lesz semmi baj, csak kövesd a tanácsaimat. Először egy fegyverboltot keress, aztán igyekezz elkapni egy-két játékost…
- Tudom, tudom, látom rajtad, hogy helyettem is aggódsz, köszönöm! … Ó, Kami-sama, miért ilyen nehéz ez a sisak… nem lehetne, hogy egyből lefekszem, érzem, hogy leszakad a nyakam.
- Egy percet bírj ki!
- Hai, hai! Akkor addig inkább az ölemben tartom.
- Tíz másodperc adásig! Öt! *a rendező mutatja a maradék négy másodpercet az ujján*
- Köszöntjük önöket újra! Yachi-san máris készen áll, hogy belevágjon a kalandba. Izgulsz?
- Kicsit igen, még nem játszottam MMO-val, de hát mindent ki kell próbálni egyszer, nem?
- Mire számítsunk, mikor visszatérsz hozzánk? Milyen tapasztalatokat fogsz hozni?
- Az elsődleges célom az, hogy megismerkedjek a virtuális környezettel, az animációval, a fizikával, és szeretnék néhány játékossal beszélni is, esetleg segíteni nekik. Íjász leszek, mivel középiskolában a kyuudo csapat tagja voltam, szóval van vele tapasztalatom, és így fogom tudni támogatni a játékostársakat.
- Akkor hát mindent bele!
- Köszönöm! *mosolyog a műsorvezető társra, aztán felszenvedi magára a sisakot, és a hátára fekszik, végül fúj egy nagyot*
- Link Start!
Ekkor látták utoljára a tévéshow népszerű háziasszonyát ébren. Az adás közben lepte el a hírműsorokat a Nerve Gear által csapdába esett játékosok sztorija, így megszakították a műsort, és elszabadult a káosz a stúdióban. A kialakuló vita majdnem Yachi életébe került, de végül a félelem győzött, és nem húzták le a fejéről a sisakot. Mindeközben odabent Yachi a riporter szerepébe teljesen beleélve magát készített villáminterjút néhány másik játékossal, majd az egyikükkel a városhoz legközelebb eső mezőségesen kipróbálta magát a vaddisznók ellen inkább kevesebb, mint több sikerrel. Persze alig pár perc játék után érthető, hogy inkább fut, semmint megpróbál lőni, és nagyon nem is volt több ideje. Az adásmenet a fejében volt, percre pontosan tudta, mikor kell kilépnie. Vagyis kellett volna. Mert nem tudott, ahogy senki más sem. Először ő is megijedt, nem is amiatt, mert fogságba esett, hanem mert veszélybe került az adás. Az ő fejében az volt az első, nem a saját biztonsága. A pillanatnyi ijedtség aztán hamar átfordult probléma megoldásba, ez mindig is erőssége volt Yachinak. Mindig érettebb volt a koránál, és a meglátásai sokszor segítették a bajban akár őt, akár a barátait, csak hát… itt most nem nagyon volt megoldás. El kellett fogadnia a sorsát, és alkalmazkodni, nem volt értelme pánikolni vagy kétségbe esni. Inkább azon dolgozott, hogyan tudna minél többet kihozni a váratlan rabságból. Hamar kitalálta, hogy ha kijut, akkor könyvet, sőt könyveket fog írni, megörökíti Aincrad életképeit, legizgalmasabb kalandjait, rejtélyeit. Már számos érdekes sztorit gyűjtött össze, de egy újságíró sosem érezheti magát elégedettnek, így amíg Aincrad áll, ő nem fejezi be a kutatást.
Kiképzővel 20. szinten szeretnék kezdeni, továbbá Arisu karakteremtől öröklöm:
- 129 exp
- 4000 arany
- jártasságok (100 pontos érc- és növénylátás)
- összes felszerelés és nyersanyag
Arisu maradék 2534 aranyának 90%-át, vagyis 2281 aranyat Tachi örököl.
A hozzászólást Yachi összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Jan. 29 2016, 13:45-kor.
Yachi- Íjász
- Hozzászólások száma : 189
Join date : 2016. Jan. 19.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Yachi
Szia!
Az előtörténetet elfogadom.
A legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. 20. szinten kezdesz, szintenként 5 pontot és további kiképző szintenként 4 pontot oszthatsz rá az íjász alapra:
Élet: 1
Fegyverkezelés: 1
Erő: 1
Irányítás: 2
Kitartás: 1
Gyorsaság: 3
Speciális képesség: 1
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
Kezdő Íj (felszerelt, +1 irányítás)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
Az előtörténetet elfogadom.
A legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. 20. szinten kezdesz, szintenként 5 pontot és további kiképző szintenként 4 pontot oszthatsz rá az íjász alapra:
Élet: 1
Fegyverkezelés: 1
Erő: 1
Irányítás: 2
Kitartás: 1
Gyorsaság: 3
Speciális képesség: 1
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
Kezdő Íj (felszerelt, +1 irányítás)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.