Akichi Murai
2 posters
1 / 1 oldal
Akichi Murai
Név: Akichi Murai
Nem: Férfi
Kaszt: Állatidomár
Kor: 15
Kinézet: Egy átlagos gyerek. Kicsit sápadt, mivel a havas területeken élt és ott sok hasznát vette. Hosszú fekete haja van.
Jellem: Eléggé változatos a hangulata. Titokzatos, zárkózott és elkülönülő. Szeret egyedül lenni egymagában, de a társaságokba is be tud illeszkedni. Általában szomorú, mert nem tudja mi haszna lehetne a többiek számára, mivel mindenkit szeretne megvédeni akármibe is kerüljön.
Előtörténet:
Egy átlagos családban született, Tokyo közelében levő kis faluban. Szülei nemsokkal születése után elhagyták és így a nagyszülők vették az oltalmuk alá. Nyolc évesen az általános iskolában kiközösítették egy fura szokása miatt: Minden állattal szót tudott érteni (minden állattal kedvesen bánt illetve bármilyen vadállatot is képes megszelídíteni). Legjobb barátai egy holló és egy farkas volt. 14 éves korában nagyszülei elhunytak így egyedül maradt a nagy világban. Megtudta, hogy egy havas hegy közelében él egy remete akinek meg van a NervGear nevezetű konzolja, és azt beszélik róla, hogy az megkapja egy másik ajándékkal együtt, aki képes bebizonyítani mennyire segítő kész és figyelmes bármilyen téren. Rengeteg időt eltöltött az öreggel mikor megtudta, hogy a férfi egy Sword Art Online nevű játék béta tesztelője volt így van meg neki a játék. A remete fiaként tekintett a fiúra így neki ajándékozta a játékot a felhasználó nevével együtt. Egy dologra figyelmeztette: Lehet hogy ez egy virtuális játék, de figyeljen oda kivel áll szóba, illetve hogy kire bízza magát. Mikor eljött az idő megköszönte mindazt amit mondott neki és hogy még két baráttal is megajándékozta: Két farkas is vele mentek vissza a házához ahol csatlakozott. Látta a rengeteg lehetőséget, hogy mi lehet de elhatározta, bármi történjen is az állatokkal marad így az állatidomár kasztot választotta.
Mikor belépett váratlan dolog fogadta: Egy hatalmas téren volt még néhány játékossal egyetemben akik azt sem tudták merre vannak, mivel ők is még csak akkor jelentkeztek be először a játékba. A játékmester megjelenése és mondandója után megpróbálta megnyugtatni az embereket arról, hogy minden rendbe fog jönni, illetve össze kell fogniuk ahhoz, hogy visszajuthat-hassanak a valóságba és a szeretteikhez, miközben ő is tudja hogy hosszú út vár előttük. Az embereke először hittek neki, de megláttak a közelében egy fénylő követ melyet nem ismertek eddig, így azt gondolják köze van valamivel ehhez a mostani helyzethez, így elhagyták és újra egyedül maradt. Mikor egymaga lett ismét szemügyre vette a követ: A kő valójában egy tojás volt semmi különlegességgel csak egy dolog volt rajta ami nagyon tetszett neki, az pedig nem volt más mint egy gyönyörű szárny alakú színes terület (maga a tojás ébenfa színű volt). Miközben bolyongott a téren a GM szavai csengtek a fülében: "Ha meghalsz a valóságban is annyi van neked. Ha ki akarod vinni, mind a száz szintet végig kell tolnod. Most csak azért vagytok itt ennyien, mert most volt esélyetek belépni, mivel hibernálva volt a karakteretek, hiszen most a játékosok meghaltak azért vagytok itt. További jó játékot ezután a tájékoztató után, illetve sok sikert az életben maradáshoz."
Nem: Férfi
Kaszt: Állatidomár
Kor: 15
Kinézet: Egy átlagos gyerek. Kicsit sápadt, mivel a havas területeken élt és ott sok hasznát vette. Hosszú fekete haja van.
Jellem: Eléggé változatos a hangulata. Titokzatos, zárkózott és elkülönülő. Szeret egyedül lenni egymagában, de a társaságokba is be tud illeszkedni. Általában szomorú, mert nem tudja mi haszna lehetne a többiek számára, mivel mindenkit szeretne megvédeni akármibe is kerüljön.
Előtörténet:
Egy átlagos családban született, Tokyo közelében levő kis faluban. Szülei nemsokkal születése után elhagyták és így a nagyszülők vették az oltalmuk alá. Nyolc évesen az általános iskolában kiközösítették egy fura szokása miatt: Minden állattal szót tudott érteni (minden állattal kedvesen bánt illetve bármilyen vadállatot is képes megszelídíteni). Legjobb barátai egy holló és egy farkas volt. 14 éves korában nagyszülei elhunytak így egyedül maradt a nagy világban. Megtudta, hogy egy havas hegy közelében él egy remete akinek meg van a NervGear nevezetű konzolja, és azt beszélik róla, hogy az megkapja egy másik ajándékkal együtt, aki képes bebizonyítani mennyire segítő kész és figyelmes bármilyen téren. Rengeteg időt eltöltött az öreggel mikor megtudta, hogy a férfi egy Sword Art Online nevű játék béta tesztelője volt így van meg neki a játék. A remete fiaként tekintett a fiúra így neki ajándékozta a játékot a felhasználó nevével együtt. Egy dologra figyelmeztette: Lehet hogy ez egy virtuális játék, de figyeljen oda kivel áll szóba, illetve hogy kire bízza magát. Mikor eljött az idő megköszönte mindazt amit mondott neki és hogy még két baráttal is megajándékozta: Két farkas is vele mentek vissza a házához ahol csatlakozott. Látta a rengeteg lehetőséget, hogy mi lehet de elhatározta, bármi történjen is az állatokkal marad így az állatidomár kasztot választotta.
Mikor belépett váratlan dolog fogadta: Egy hatalmas téren volt még néhány játékossal egyetemben akik azt sem tudták merre vannak, mivel ők is még csak akkor jelentkeztek be először a játékba. A játékmester megjelenése és mondandója után megpróbálta megnyugtatni az embereket arról, hogy minden rendbe fog jönni, illetve össze kell fogniuk ahhoz, hogy visszajuthat-hassanak a valóságba és a szeretteikhez, miközben ő is tudja hogy hosszú út vár előttük. Az embereke először hittek neki, de megláttak a közelében egy fénylő követ melyet nem ismertek eddig, így azt gondolják köze van valamivel ehhez a mostani helyzethez, így elhagyták és újra egyedül maradt. Mikor egymaga lett ismét szemügyre vette a követ: A kő valójában egy tojás volt semmi különlegességgel csak egy dolog volt rajta ami nagyon tetszett neki, az pedig nem volt más mint egy gyönyörű szárny alakú színes terület (maga a tojás ébenfa színű volt). Miközben bolyongott a téren a GM szavai csengtek a fülében: "Ha meghalsz a valóságban is annyi van neked. Ha ki akarod vinni, mind a száz szintet végig kell tolnod. Most csak azért vagytok itt ennyien, mert most volt esélyetek belépni, mivel hibernálva volt a karakteretek, hiszen most a játékosok meghaltak azért vagytok itt. További jó játékot ezután a tájékoztató után, illetve sok sikert az életben maradáshoz."
Akichi Murai- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 108
Join date : 2015. Dec. 25.
Age : 24
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 6
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Akichi Murai
Szia!
Állatidomárt csak admini engedély birtokában indíthatsz.
Állatidomárt csak admini engedély birtokában indíthatsz.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Akichi Murai
értem. privát üzenetben kell kérelmeznem?
_________________
Cselekvés, gondolat. Emberi nyelven beszéd. Sky gondolatai, beszédei, cselekvései.
Karakter zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=0xLsf-C-m-Q
I'm the one who protects you when you got hurt. The one who sees the truth and the friend who help you if you need it.
Akichi Murai- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 108
Join date : 2015. Dec. 25.
Age : 24
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 6
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Akichi Murai
Osu!
Szépen és választékosan írsz, van egyfajta misztikuma a karaktereidnek és a történetnek. És mivel szépen is érsz, ez a kettő elég volt együtt, hogy megadjam az engedélyt a kasztra, és így elfogadom az előtörténetet.
A tojásból egy sólyomfióka kelt ki.
A legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A karakterek kezdéskor öt (5) pontot kapnak, amit az állatidomár alapra, azaz:
Élet: 2
Fegyverkezelés: 1
Erő: 1
Irányítás: 3
Kitartás: 1
Gyorsaság: 1
Speciális képesség: 1
Erre ráoszthatsz. Az elosztáshoz ha kéne egy kis segítség akkor azt a megfelelő témákban megtalálhatod a szabályzatban.
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
Kezdő Állatidomár Kés ( - )
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
És ne feledkezzünk meg az aranyról. 70 arany üti a markodat.
Itt az idő adatlapot készíteni, amit itt tehetsz meg, új topic nyitásával, aztán ha játszani szeretnél, találj magadnak egy játszó vagy küzdőtársat esetleg jelentkezz küldetésre.
Ha akármivel kapcsolatban egyéb kérdésed van, nyugodtan dobj egy privát üzenetet nekem vagy kérdezd meg chaten.
Szépen és választékosan írsz, van egyfajta misztikuma a karaktereidnek és a történetnek. És mivel szépen is érsz, ez a kettő elég volt együtt, hogy megadjam az engedélyt a kasztra, és így elfogadom az előtörténetet.
A tojásból egy sólyomfióka kelt ki.
A legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A karakterek kezdéskor öt (5) pontot kapnak, amit az állatidomár alapra, azaz:
Élet: 2
Fegyverkezelés: 1
Erő: 1
Irányítás: 3
Kitartás: 1
Gyorsaság: 1
Speciális képesség: 1
Erre ráoszthatsz. Az elosztáshoz ha kéne egy kis segítség akkor azt a megfelelő témákban megtalálhatod a szabályzatban.
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
Kezdő Állatidomár Kés ( - )
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
És ne feledkezzünk meg az aranyról. 70 arany üti a markodat.
Itt az idő adatlapot készíteni, amit itt tehetsz meg, új topic nyitásával, aztán ha játszani szeretnél, találj magadnak egy játszó vagy küzdőtársat esetleg jelentkezz küldetésre.
Ha akármivel kapcsolatban egyéb kérdésed van, nyugodtan dobj egy privát üzenetet nekem vagy kérdezd meg chaten.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.