[Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
+2
Cellindir
Rinarin Ai Kita
6 posters
1 / 2 oldal
1 / 2 oldal • 1, 2
[Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Ahogy a Kezdetek Városának különböző pontjain fellelitek a hirdetményeket, először halvány félmosolyszerűség kerül az arcotokra. Hogy aztán mi csalta felfelé görbülésbe az ajkaitokat, az maradjon a ti titkotok, de az biztos, hogy ciánkapszulát vehetnénk arra, hogy felkeltette a figyelmeteket. Pénz? Öldöklés? Bosscsatához hasonló veszély? Felírhatnak titeket a listára, az egyszer biztos, mert ezt Aincrad minden lootjáért sem hagynátok ki.
Lelki füleiteket megcsapja egy bizonyos feketebőrű hip-hop előadó* szava: Put 'em up! Put 'em up! Put 'eem up!** Minthogy ez nyilván a kezetekre vonatkozik, ti engedelmeskedtek a hívó szónak, és már lendülnek is az ujjak a küldetésfelvevés irányába. Az persze kidobja a megszokott feliratot:
Elindítod a „Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder” küldetést?
Már böktök is az igenre, mikor:
Biztos vagy benne?
Újabb Igen:
Ezer százalék?
Meg kettő:
Fura vágyaid vannak, de legyen.
Mikor itt is rányomtok a zöld gombra, a fületeket megcsapja a teleportkristály jól ismert zaja (és erősen reménykedtek, – meg mi is – hogy nem üt nagyot...).
Egyesével jelentek meg a váróteremben, attól függően, milyen gyorsan kattintottátok végig a dolgokat. Elsőként tehát Cellindir kerül az inkább öltözőnek mondható térbe. Sárgás csempével bevont falak között jelensz meg, s a falakat mustrálva felméred, hogy ebbe a helyiségbe nemhogy öt, de tizenöt ember is elférne, ha élére vasalva illesztenének be titeket. A terem inkább hosszabb, mint szélesebb, de szerencsére csakis egy kapcsolata van a külvilággal. Egy ajtó, ami minden bizonnyal befele nyílik.
Mikor ezt felméred, megjelenik első társad: egy rózsaszín hajzuhatagú, csipkés szemkötővel tarkított leányzó, rövidke szoknyában és magassarkúban. Ami azonban téged talán érdekel is, az a hátán trónoló ordenáré méretű csatabárd.
Asuka jelenik meg másodiknak, s nem túlzottan érzed magad kényelmesen a kis kalitkában. A fejszéd nyele ugyanis minden fordulásoddal beleütközik valamibe. Vagy a plafonról kaparja a vakolatot, vagy a mögötted ácsorgó padok egyikén csilingel a fegyver éle. A kijáratot te is észreveszed, s megállapítod, hogy az bizony nyílik valamerre. Ha nem csal a sejtelmed, akkor kifele. Megpillantod szőke sörényű társadat, majd már kapod is tovább a fejed, amint megérkezik a következő. De, hogy miért vetkezne ő, mikor ez egy Öltöző, azt nem teljesen érted. Ha rám hallgatsz, megvitatod a hangokkal.
Befut a játékba Malcolm, akivel kezd egy csöppet zsúfoltabbá válni a környezet, s ezen nem segít az sem, mikor a gyenge fényben rátok kacsint egy jókora fekete képernyő. Az pedig csak ront a dolgokon, mikor megérkezik negyedik társatok is a helyiségbe, s kiderül mindannyiótoknak, hogy az az ajtó végül is nem nyílik semerre. Be vagytok zárva ebbe a picike térbe, s bár azért van annyi helyetek, hogy kényelmesen elférjetek, a terep mind zsúfoltabbá válik.
Rövidke szünet támad az események forgatagában, melynek a végén felvillan a Nagy TV, s onnan rátok mosolyog egy érdekfeszítő arc.
Mintha egy páncélos gyík és egy emberi lény közös gyermekét pillantanátok meg, a képernyőn. Sárga pikkelyek borítják a testét, amit anélkül is felmértek, hogy a lánykát köldök alatt is megmutatnák. Hátközépig omló, vöröses-barna hajzuhataga alól kék szempár csillog rátok, ahogy összeteszi a fezét, bikini felsővel, és fehér laborköpennyel borított felsőteste előtt. Meghajol kissé előttetek, majd felcsendül a hangja.
– Hola Amigos! Amigas! – Mondja ahogy végigtekint rajtatok, s megakad a szeme Malcolm-on. Az előző kemény spanyol akcentus után, most egy eredeti britt kiejtés tör fel belőle. – Oooh. Hello there Handsome. – Egy ideig elidőzik a szempár MTM-en majd megrázza a fejét, és folytatja. – Elnézést. – Torkot köszörül. – Üdvözöllek titeket a Sierro Barlangban. Én vagyok a ti gyönyörű műsorvezetőtök, Doctor Adora Sierro, s valahol itt mellettem... – A karja a képernyő felé nyúl, majd elfordul a kamerátok egy másik irányba. Ott egy magas emberi alak sziluettje köszön rátok. Egyetlen különlegessége, hogy hosszú nyakainak tetején, két sárkányfej mosolyog rátok. – az én drága pikkelyes madárkám: Mad Dragon. Ki az én jóképű gyíklényem? – Kezd gügyögésbe az árnyékokba burkolózó figura felé, mire annak egyik feje a másikra bök. – Mindketten azok vagytok drágáim. – Ekkor visszakerül a képernyőtök az előző pozícióba. – Hol is tartottam? – Újra elkalandozik a tekintete Malcolm felé, majd lágy sóhajjal a vörösre mosolyog. – Si. Si. Rájöttem. Azért gyűltetek ma ott össze, hogy részt vegyetek Aincrad legzseniálisabb őrült showműsorában: A Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder-en. Lássuk is, hogy miből is áll a játék. – Ekkor újra megakad a szeme valamin. Ezúttal Asukán. – Azt a megveszekedett. Mekkora daraboló van annak a csajnak a hátán? – Mikor befejezte az elcsodálkozást, mintha mi sem történt volna folytatja. – Tehát a játék maga egyszerű. Kinyílik az ajtó, és ti beszabadultok a Pikkelyes gyík barlangjába. Onantól kezdve öt perc áll rendelkezésetekre, hogy átverekedjétek magatokat tündéri teremtményeim hordáján, hogy felleljétek a rejtett kincses szobát. Aki először beteszi a lábát a terembe, azé a Jackpot, tehát jó lesz sietni, mielőtt más találja meg az ajtót a mennyországba.
Persze a benti pénzjutalom, mindenkinek feljebb tornászható, hiszen minden ellenfeletek leölésével növelitek a saját pénztárcátokat.
Ebben a játékban nincs pihenő, és nem kérhettek időt. Aki megáll, meghalt. Éppen ezért, sem gyógyfőzeteket, sem kristályt nem használhattok a túléléshez. Ezt egyébként nem is fogjátok meglelni a táskátokban. Aki élni akar, az keresse meg az én Pikkelyes Madárkám rejtőző barátait. Ők mindig hordanak maguknál egy kis kedvességet, melynek felhörpintésével visszanyeritek az életerőtök 25%-át. Túl kegyes vagyok, nem Mad Dragon? Tudom, hogy ezt imádod bennem. Hízelgéssel nálam mindent elérsz. – Ekkor oldalra is kacsint a sárkány felé, majd tovább folytatja. – Tehát jó lesz mozogni, mert ketyeg az óra, és fogy az élet.
De ha nagyon elakadtok, csak keressétek Nagyszerű koponyám hétvégi találmányát, az időgépet. – Itt a képernyő átvált egy kék háttérre, melyen azonban nem a fehér feliratok, hanem egy arany színű karóra jelenik meg, és körbeforog a szemetek előtt. – Így néznek ki, és mindegyik újabb egy percet ad az időtökhöz. Használjátok őket bölcsen.
Ugyanúgy, ahogy a barlangban előforduló Ballistákat is, melyekkel egyszer lőhettek csupán, tehát válogassátok meg, hogy mire céloztok. Az erejük elég arra, hogy áttörje a tömör sziklát, míg a hatótáv eléggé messzire elnyúlik.
Vigyázzatok azonban, hogy mit öltök. A kazamata oldalában ugyanis ott figyel Legördögibb teremtményem: Angry Boar. Ha pedig felbosszantjátok, ő megtalálja a legközelebbi utat hozzátok, s tomboló játékának rágókái lesztek csak, vagy épp a csörgői. Ha tehát meghalljátok az üvöltést, jobb, ha szeditek a lábatokat.
Sok sikert kedveseim. – Itt még utoljára felétek mosolyog, majd az eddig zártnak rémlő ajtó megindul felfelé, s kintről, hatalmas hangzavar csapja meg a fületeket.
– DUNGEON! FUN! MAYHEM! – Ez Sierro hangján szól, majd zene indul.
- Spoiler:
- // Postsorrend: Egyelőre nincs. Érkezési sorrendetek fentebb le lett írva.
A küldetés különleges játékszabályai pedig a következőek:
Az ölés arany: A játék során a gyilkolásért aranyat kaptok, attól függően, milyen ellenfelet öltök meg. Ezekből összesen három típus van:
Normál ellenfél: Darabja egy aranyat ér.
Medipack Sárkány: A megölésük nem ad aranyat, azonban azonnal visszatölti a max HP-tok 25%-át.
Ka$h Pig: Darabja három arany.
A kincses szoba: A játékot az nyeri, aki elsőként belép a rejtett kincses szobába.
Időlimit: A játékra összesen öt percetek, azaz 7 körötök van (beleértve az első kört is). Ezt az időlimitet kitolhatjátok, ha megtaláljátok Sierro Időgépeit, melyek a pálya meghatározott pontjain lelhetőek fel.
Aki megáll, meghalt: Határidők betartását szeretném azzal megsürgetni, hogy aki nem ír, és nem küld üzenetet, hogy „Bocs de ez és ez miatt, most nem tudok írni.” az abból a körből kimarad, és kockával kidobom, hogy mi történik vele.
Hatoldalún a következő értékekkel:
1: A karaktert támadás éri, és nem igazán tud ellene védekezni. Magyarul sebzést kap.
2: A karakter habozik, és emiatt ellenfelek veszik körbe, akiket a következő körben le kell győznie.
3: Nem történik semmi. Huh.
4: A karakter megáll, hogy megvizsgáljon valamit, és megtalál egy titkos járatot.
5: A karakter megtalál egyet Sierro időgépei közül.
6: A karakter elé befut egy Medipack Sárkány, vagy egy Ka$h Pig, akit a következő körében megtámadhat.
Ha jeleztek akkor természetesen njk-nak vagytok kezelve abban a körben, ellenben minden héten vasárnap írni fogok. Aki eddig nem jelez, és nem dob postot sem, azzal a fentiek alapján járok el.
Potihiány: A játékban nem használhattok sem potit, sem kristályt a gyógyulásra. Csakis gyógyító képességekkel, vagy Medipack Sárkányok leölésével nyerhettek vissza HP-t.
A Ballista ereje: A pálya bizonyos szakaszain Ballisták állnak, amelyekkel új utak nyithatóak, vagy X mennyiségű ellenfél ölhető le velük. A pályán két Ballista áll, egymástól igen távol, és mindkettőt csak egyszer lehet használni. Ha járatot nyittok vele, akkor rövidebb utakat nyerhettek. Ha öltök, akkor 10 oldalú kockán kell kidobnotok mennyi ellenfelet öltetek meg az ostromgéppel.
Fontos Tudni: Az ellenfeleitek szintben és pontozásban hozzátok vannak igazítva. Úgy harcolnak ahogy az a szörnyharcok rendszerében le vagyon írva, de karakterekként vannak kidolgozva.
Mindenki odáig írja meg a postot, hogy kiléptek az ajtón. Onnantól kezdve a második körben kaptok mindenféle info-t.
Sok sikert! ^^//
A megszólaló zene.
*: 50 Cent.
**: Lloyd Banks - Hands Up ft. 50 Cent
_________________
Rinarin Ai Kita- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 126
Join date : 2014. Aug. 26.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Kis karácsony, nagy karácsony... A Rejtély megmarad, úgy tűnik, mindörökre. Éppen csak felveszigettem a karácsonyi szerkómat, hiszen az ünnepekkor illik ám valami Xmas Speciallal előrukkolni, mikor kopogást észleltem a boltikám ajtaja előtt. ^^ *.* Nem is akárki, de egy titkos rajongó küldhette! *.* Mégis ki más lett volna?
Szóval, elég nagy örömmel hoztam be a dobozt, hogy megnézzem, mi is a tartalma. Utóbbi elég súlytalannak tűnt. Talán karácsony alkalmából Kayaba nem csak hangkristályt, hanem még egy jártasság szintemelést is adott? *.* Igen gyanús ugyanis, hogy körülbelül egyáltalán nem érzem a hatalmas doboz súlyát.
Így aztán úgy alakult, hogy amint bevittem a szobám ajtaján, a bontogatásába kezdek. Az ajándék nem más pedig, miiiint... maga a doboz! *.* Úúúú... A titkos rajongóm pontosan tudja, mire vágyom! *.* Tiszta unalmasak ezek a konkrét ajándékok. Mindenki azt adja a másiknak, aminek biztosan örül. De ennek meg mi értelme? Persze kártya nincs a csomag mellé. Ilyenkor jövök csak rá, mennyire is jól jönne nekem egy nyomkövetés...
Kicsomagol, becsomagol. Összehajt, kihajt, elrendez, asztalra tesz. Tenni kéne bele valamit. Olyan üres így... Először persze a kozmetikumaim jutnak eszembe, de a doboz valami furcsállatos és csodálatos módon _nagyobb_, mint amennyi ilyen holmim van. Több fér bele, jóval több, mint amennyi kencét itt fel tudtam halmozni. Tyűha... Azért ez teljesítmény!
Nincs mit tenni... ki kell találni valamit. X-mass ruciban, meg a koponyás tűsarkúmban tipegek ki az utcákra. Karácsony van, ami azért para, vásárlás szempontjából. A legtöbben ilyenkor nem tartják nyitva az üzletüket. Lockpick és Thief lehetőség a játékban pedig nincs, szóval a fosztogatás sem megoldás. :/ Hát pedig az hatalmasosságos katasztrófika lenne, ha nem tudnék mit belerakni a dobozba! Mi van, ha jövőre szalagot kapnék, de aztán még sem kapok, mert a titkos imádóm azt hiszi, hogy nem kell nekem az ajándéka?! T_T Nem, nem, az borzalmas lenne... Nem engedhetek meg efféle tökéletlenséget magamicskámnak! *.*
Szóval, gondolatoktól és tettvágytól túlfűtve szembesülök az egyik plakáttal, mert egy plakáton találom ám meg, hogy miféle móka is van a városban, bizonyára karácsony alkalmából! *.* Nem egyszer, nem kétszer, hanem már sokadjára botlok bele, mikor végre el is olvasom a szöveget, ami a pofámba virít. Felvonom az egyik szemöldököm, hiszen nem vagyok képes elhinni, amit látok rajta. Nyíltan, a Kezdetek Városában hívnak keringőre. A város amúgy is híres az önjelölt rendőröktől, azt az apróságot leszámítva, hogy semmi hatalmuk nincsen. Az azért kemény. o.o Úgy értikézem, ki gondolná, bárki is merészel ilyen hirdetést feladni a Kezdetek Városában! *.* Vagy talán egy trap?
Igen, igen, igen, igen, igen... Mérgesen pillantok rá a panelemen megjelenő kérdéssorozatra. Igen, tutibiztos, hogy nekem találkoznom kell azzal, aki egy ilyen hirdetést feladott. Ezer százalék, az annyi, mint tuti biztos. ^^ Ahogyan az is, hogy annyi aranyat lootolok, amennyit az a doboz csak elbír! *.*
- Jéééé, hát nem leszek egyedül? *-* - pillantom meg céhtársam. Biztos, ami biztos, kicsit idegenként kezelem a szőkét, hiszen sosem lehetek eléggé lefedve az óvakodó szemek elől. Körbenézek az ismeretlen helyen, ahová kerültem, hogy van-e más valaki Cellindiren kívül, s lassacskán be is érkeznek egymás után a vörös indikátorosok. Közöttük az a fura alak, akit a ködös erdőben ismertem meg, valamint Harucimuci *-*, a Liberators vezére.
- Tévé. o.o *.* Nem láttam ilyet már majdnem három éve. - sok fura dolgot találtam már Aincradban, de ilyet még sohasem. Tiszta jó már. Az azonban inkább érdekel, hogy ki is a kedves vendéglátónk, s mit is szeretne tőlünk. Elég egyértelmű, mindannyian vörösek vagyunk... Hárman pedig a Liberators tagjai is, még ha erről nem is szerezhetett tudomást. Az apró, fekete galambot ábrázoló tetoválás a bokámon pedig egyáltalán nem feltűnő. Főleg a csíkos térdzokniban, hiszen a karácsonyi rucihoz ez is jár. Azonban hogy barát vagy ellenség? Inkább ez érdekel a nő kilétében.
- Kedvesség? Pici sárkány? Sok arany? Szépség? Hümmm... - esek kissé gondolkozóba. Ez a nő legalább annyira őrült, mint én. Nem, nem hazudik. Tényleg showműsort csinál. *.*
- Haruci, Celli, erdőjáró! Most nem kell titkolnunk valónkat. ^^ - mosolyomat a tökéletes faarc követi. Ezennel levetettem magamról mindent, mely az álarcomhoz tartozik. Céhtársaim ugyan, de nem feltétlen a barátaim. Ha hasznomra válnak, segítek nekik. Ha akadályoznak, eltiprom mindet. Ilyen egyszerű. Állok hozzá a készülődésnek, a daraboló bárdomat pedig a kezembe is kapom. Sosem lehet elég korán felkészülni. A szabályok szerint pedig tényleg ez lesz... Mayhem.
Szóval, elég nagy örömmel hoztam be a dobozt, hogy megnézzem, mi is a tartalma. Utóbbi elég súlytalannak tűnt. Talán karácsony alkalmából Kayaba nem csak hangkristályt, hanem még egy jártasság szintemelést is adott? *.* Igen gyanús ugyanis, hogy körülbelül egyáltalán nem érzem a hatalmas doboz súlyát.
Így aztán úgy alakult, hogy amint bevittem a szobám ajtaján, a bontogatásába kezdek. Az ajándék nem más pedig, miiiint... maga a doboz! *.* Úúúú... A titkos rajongóm pontosan tudja, mire vágyom! *.* Tiszta unalmasak ezek a konkrét ajándékok. Mindenki azt adja a másiknak, aminek biztosan örül. De ennek meg mi értelme? Persze kártya nincs a csomag mellé. Ilyenkor jövök csak rá, mennyire is jól jönne nekem egy nyomkövetés...
Kicsomagol, becsomagol. Összehajt, kihajt, elrendez, asztalra tesz. Tenni kéne bele valamit. Olyan üres így... Először persze a kozmetikumaim jutnak eszembe, de a doboz valami furcsállatos és csodálatos módon _nagyobb_, mint amennyi ilyen holmim van. Több fér bele, jóval több, mint amennyi kencét itt fel tudtam halmozni. Tyűha... Azért ez teljesítmény!
Nincs mit tenni... ki kell találni valamit. X-mass ruciban, meg a koponyás tűsarkúmban tipegek ki az utcákra. Karácsony van, ami azért para, vásárlás szempontjából. A legtöbben ilyenkor nem tartják nyitva az üzletüket. Lockpick és Thief lehetőség a játékban pedig nincs, szóval a fosztogatás sem megoldás. :/ Hát pedig az hatalmasosságos katasztrófika lenne, ha nem tudnék mit belerakni a dobozba! Mi van, ha jövőre szalagot kapnék, de aztán még sem kapok, mert a titkos imádóm azt hiszi, hogy nem kell nekem az ajándéka?! T_T Nem, nem, az borzalmas lenne... Nem engedhetek meg efféle tökéletlenséget magamicskámnak! *.*
Szóval, gondolatoktól és tettvágytól túlfűtve szembesülök az egyik plakáttal, mert egy plakáton találom ám meg, hogy miféle móka is van a városban, bizonyára karácsony alkalmából! *.* Nem egyszer, nem kétszer, hanem már sokadjára botlok bele, mikor végre el is olvasom a szöveget, ami a pofámba virít. Felvonom az egyik szemöldököm, hiszen nem vagyok képes elhinni, amit látok rajta. Nyíltan, a Kezdetek Városában hívnak keringőre. A város amúgy is híres az önjelölt rendőröktől, azt az apróságot leszámítva, hogy semmi hatalmuk nincsen. Az azért kemény. o.o Úgy értikézem, ki gondolná, bárki is merészel ilyen hirdetést feladni a Kezdetek Városában! *.* Vagy talán egy trap?
Igen, igen, igen, igen, igen... Mérgesen pillantok rá a panelemen megjelenő kérdéssorozatra. Igen, tutibiztos, hogy nekem találkoznom kell azzal, aki egy ilyen hirdetést feladott. Ezer százalék, az annyi, mint tuti biztos. ^^ Ahogyan az is, hogy annyi aranyat lootolok, amennyit az a doboz csak elbír! *.*
- Jéééé, hát nem leszek egyedül? *-* - pillantom meg céhtársam. Biztos, ami biztos, kicsit idegenként kezelem a szőkét, hiszen sosem lehetek eléggé lefedve az óvakodó szemek elől. Körbenézek az ismeretlen helyen, ahová kerültem, hogy van-e más valaki Cellindiren kívül, s lassacskán be is érkeznek egymás után a vörös indikátorosok. Közöttük az a fura alak, akit a ködös erdőben ismertem meg, valamint Harucimuci *-*, a Liberators vezére.
- Tévé. o.o *.* Nem láttam ilyet már majdnem három éve. - sok fura dolgot találtam már Aincradban, de ilyet még sohasem. Tiszta jó már. Az azonban inkább érdekel, hogy ki is a kedves vendéglátónk, s mit is szeretne tőlünk. Elég egyértelmű, mindannyian vörösek vagyunk... Hárman pedig a Liberators tagjai is, még ha erről nem is szerezhetett tudomást. Az apró, fekete galambot ábrázoló tetoválás a bokámon pedig egyáltalán nem feltűnő. Főleg a csíkos térdzokniban, hiszen a karácsonyi rucihoz ez is jár. Azonban hogy barát vagy ellenség? Inkább ez érdekel a nő kilétében.
- Kedvesség? Pici sárkány? Sok arany? Szépség? Hümmm... - esek kissé gondolkozóba. Ez a nő legalább annyira őrült, mint én. Nem, nem hazudik. Tényleg showműsort csinál. *.*
- Haruci, Celli, erdőjáró! Most nem kell titkolnunk valónkat. ^^ - mosolyomat a tökéletes faarc követi. Ezennel levetettem magamról mindent, mely az álarcomhoz tartozik. Céhtársaim ugyan, de nem feltétlen a barátaim. Ha hasznomra válnak, segítek nekik. Ha akadályoznak, eltiprom mindet. Ilyen egyszerű. Állok hozzá a készülődésnek, a daraboló bárdomat pedig a kezembe is kapom. Sosem lehet elég korán felkészülni. A szabályok szerint pedig tényleg ez lesz... Mayhem.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Csak egy elnéző mosollyal nézem a hirdetményt. Nem érdekel különösebben a körítés, ami a történetet illeti, mert nagyon jól tudom, mi az, ami minden küldetés célja: ezen világ istenét szórakoztatni, vérszomját kielégíteni. Csak egy nagy cirkusz az egész, semmi több. És mivel én is kénytelen vagyok még követni kívánságait, hogy végül letaszíthassam a trónról, el kell játszanom a gladiátor szerepét. Néhány gyors ujjmozdulattal elfogadom a küldetést, bár enyhe bosszúságot okoz a sok megerősítés, amire felhívást kapok. Akármennyire gyerek, ostoba, éretlen valaki, bizonyára azért nem változtatja meg a döntését a sok kérdés. Akit ez is elbizonytalanít, annak egy olyan világban kellene élnie, ahol nincs halál, nincs harc, nincs veszély. És hogy oda jussanak, csak egyetlen esélyük van rá, és hozzá be kell fejezniük az életüket ebben.
Néhány gyors kézmozdulattal felszerelem minden fegyverem, közvetlenül az érkezést követően. A fekete öltözék, mellkasán az élettelen, koponya-szerű dísszel hirdeti, egy vagyok Aincrad legjobbjai közül, akik igazán szabadok. És rövidesen megérkezik még valaki az öt közül, aki képes volt uralma alá hajtani a többi rabot. Ez talán a szabadság felé tett első lépés.
Csendesen hallgatom végig a játék szabályait. Csak sima gyilkolás, történelmi csata eljátszása, kivégzés: teljesen lényegtelen a történet, a lényeg csak az, ölni kell. Egyedül az olyan lényegi információk számítanak, mint az, hogyan lehet életben maradni, és hogyan lehet minél nagyobb haszonnal elhagyni ezt a helyet. A sárkányokat kell megölni a haldoklóknak, egyébként érdemes a többi szörnyet megtámadni.
Válasz helyett, csak előhúzom a kardomat, miközben kilépek a harctérre. Az igazi valómat soha nem látták, soha nem láthatják, sőt, talán már én sem fogok ráakadni. Olyan ügyesen elrejtettem, én sem tudom, ki voltam, ki vagyok valójában. Csak egy üres lap vagyok, elhatározással arra, mi leszek, ez az, ami mindenki más fölé fog emelni.
Előre engedem a többieket. Nem áll szándékomban lovagiasnak tűnni, felfogni előlük a veszélyt, hiszen nagyon jól tudom, ennél azért jóval többet tudnak rólam. A szemből jövőket lefoglalják, nekem jóval könnyebb dolgom lesz azok megölésével, akik már harcba keveredtek. Sokan nem képesek túllépni már azon sem, hogy becsülettel éljenek, harcoljanak, haljanak, és soha nem képesek célszerűen cselekedni. Ebben a küldetésben pedig az a célszerű, ha a társaim élve, de vesztesen térnek haza.
Néhány gyors kézmozdulattal felszerelem minden fegyverem, közvetlenül az érkezést követően. A fekete öltözék, mellkasán az élettelen, koponya-szerű dísszel hirdeti, egy vagyok Aincrad legjobbjai közül, akik igazán szabadok. És rövidesen megérkezik még valaki az öt közül, aki képes volt uralma alá hajtani a többi rabot. Ez talán a szabadság felé tett első lépés.
Csendesen hallgatom végig a játék szabályait. Csak sima gyilkolás, történelmi csata eljátszása, kivégzés: teljesen lényegtelen a történet, a lényeg csak az, ölni kell. Egyedül az olyan lényegi információk számítanak, mint az, hogyan lehet életben maradni, és hogyan lehet minél nagyobb haszonnal elhagyni ezt a helyet. A sárkányokat kell megölni a haldoklóknak, egyébként érdemes a többi szörnyet megtámadni.
Válasz helyett, csak előhúzom a kardomat, miközben kilépek a harctérre. Az igazi valómat soha nem látták, soha nem láthatják, sőt, talán már én sem fogok ráakadni. Olyan ügyesen elrejtettem, én sem tudom, ki voltam, ki vagyok valójában. Csak egy üres lap vagyok, elhatározással arra, mi leszek, ez az, ami mindenki más fölé fog emelni.
Előre engedem a többieket. Nem áll szándékomban lovagiasnak tűnni, felfogni előlük a veszélyt, hiszen nagyon jól tudom, ennél azért jóval többet tudnak rólam. A szemből jövőket lefoglalják, nekem jóval könnyebb dolgom lesz azok megölésével, akik már harcba keveredtek. Sokan nem képesek túllépni már azon sem, hogy becsülettel éljenek, harcoljanak, haljanak, és soha nem képesek célszerűen cselekedni. Ebben a küldetésben pedig az a célszerű, ha a társaim élve, de vesztesen térnek haza.
Cellindir- Harcművész
- Hozzászólások száma : 114
Join date : 2014. Oct. 31.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Bár kedvenc Malkavitánk igencsak szerette elkerülni az emberek társaságát, a maga antiszociális módján időnként azért mégis szükségesnek bizonyult érintkeznie a civilizált területekkel. A Kezdetek városának Főterére azóta nem tette be a lábát, mióta Kayaba Akihiko, a Teremtő, a legfőbb hatalmasság, kinek Malcolm elkötelezett és végletekig hűséges csodálója és híve volt, szóval mióta az admin bejelentette a játék kezdetét. Az akkori tízezer fős tömeg olyan szinten sokkolta ezt a balgát, hogy amint lehetett, fejvesztve menekült ki a városból. Nagy ritkán beljebb merészkedett, akkor is legfőképpen portyázni, mint ahogyan tette ezt a mai napon is. Arra azonban nem számított, hogy az áhított étek tálcán lesz felkínálva neki.
Alapvetően eszébe nem jutna, hogy közszemlére tegye magát egy showműsor keretén belül, azonban a távlati céljaihoz ez elengedhetetlenné vált. Nem rejtezhet tovább az árnyak között, színre kell lépnie és be kell teljesítenie a végzetét, mint a Teremtő harcos papja. Híveket kell toboroznia, hogy megállíthassa a világ pusztulását. Ehhez azonban arra volt szükség, hogy a figyelmet, bármennyire is irtózott ettől, de magára irányíthassa. Hogy mindehhez még busás nyeremény és lakmározás is társul, az maga volt a leírhatatlan mámor Malcolm számára. A Teremtő próbára akarja tenni e játék keretén belül a rátermettségét, s Malkavitánk kész volt bármit megtenni, hogy elnyerhesse a kegyeit. Ha itt kell elhullania, az azt jelenti majd, hogy amúgy is alkalmatlan lenne a feladata ellátására. Azonban ez nem következhet be. Malcolm bízott a Teremtő irgalmas gondviselésében. Elfogadta tehát a questet és minden hezitálás nélkül nyomkodta végig a buta kérdéseket.
Aztán teleportálás következett és egy szűkösnek mondható helyiségbe keveredik három másik társával együtt. Ekkora létszámú tömeget még hajlandó volt elviselni, pláne úgy, hogy a nő nem is volt annyira ismeretlen számára. Úgyhogy végeredményben nem tört rá semmiféle pánikroham, önmagához képest egészen normálisan viselkedett a társaságban, vagyis egy mukkot sem szólt. Asuka is roppant vonzó teremtés volt Malcolm számára, de a képernyőn megjelenő nőstény mellei láttán alig tudta türtőztetni kiguvadó szemeit és az sem segített szegény balgán, hogy a nőstény is heves érdeklődést tanúsított irányába. Aztán egy csattanó pofonnal emlékeztette magát arra, hogy miért is van itt és hogy ideje a feladatára koncentrálni.
Malcolmnak megvolt az a nagy előnye másokkal szemben, hogy rendkívül jó memóriával rendelkezett. A hozzá hasonló félkegyelműek viselkedését nehéz megzabolázni vagy bármilyen ész érvet keresni tetteire, de általában valamiben kiemelkedően jók, nála pedig ez a dolgok megjegyzése. Általában nem kerülték el a figyelmét az apró részletek, jobban mondva olyan részletek, amire más nem figyelne fel (pl az arcon lévő mimikai ráncok és mosoly barázdák egymáshoz viszonyított elhelyezkedései és geometriai alakzatai). Így hát ezúttal sem esett nehezére megjegyezni a játékszabályokat, a segítő és ártó játékelemeket. Az előtte álló feladat nem tűnt nehéznek, csupán egy hétköznapi rpg questjeként fogta fel, csak éppen ő volt személyesen a hős. Arra viszont emlékeztetnie kellett magát, hogy sokat nem időzhet a pixellakmározással, hiszen akkor elveszítheti a végső győzelem esélyét és a figyelemfelkeltés kínálkozó lehetőségét. Mindent be fog vetni, hogy ő bizonyulhasson a legkirívóbb játékosnak...
_________________
A karakter indikátora pirosból zöldre váltott!
Malcolm- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 261
Join date : 2014. Nov. 27.
Karakterlap
Szint: 41
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Belefutottam a hirdetésbe újra és újra. Pedig nem is járok sokat városokban, akkor sem a központi helyeken. De azon a rövidke úton, amíg a Templomból a keleti rész kapujáig eljutottam, vagy ötször került látómezőmbe ez a nyomorult plakát. Először még fel sem figyeltem rá, ahogy ott himbálódzott a templomunk falát nem túl illendően díszítve. Másodszor már ismerős volt. Harmadszor kezdett idegesíteni. Negyedszer elolvastam. Ötödször széttéptem. És itt álltam a város határában, a hatodik istenverte plakáttal a kezemben, és egyszerűen késztetést éreztem arra, hogy elfogadjam. Hogy miért? Mert akkor legalább nem látok meg még egy újabbat! Ha teljesítjük, eltűnnek ezek a micsodák szerte Aincradból, ugye?
Szóval mély levegőt vettem, és döntöttem. Megnyomtam az elfogadás gombot. Erre rákérdez. Mi a..? Most akkor azt akarod, hogy elfogadjam, vagy azt, hogy ne? Miért csinálod ezt velem? Jó, figyi, biztos. Naa, azt ne mondd, hogy megint rákérdezel! Csesződj meg, mégis mi a bajod?! Ez nem normális! Itt valami probléma van. Egynél többször nem kérdez rá a rendszer. Most vagy nem akarja, hogy menjek, vagy valami nagy gubanc van itt. Bár.. az érdekes lehet. Na jó, oké, ezer százalék, benne vagyok, csak gyerünk már!
Behunytam a szemem, úgy nyomtam rá a következő igen gombra. Majd óvatosan kikukucskáltam... Ott vagyok?
- Ó, hogy az a... Igen! Igen! Igen mááár! - nyomkodtam vadállat módjára idegesen tovább, mígnem végül teleportáltam. Persze ezt észre sem vettem, vadul nyomogattam tovább a levegőt. Aztán a rám meredő szempárok látványéra egy abbahagytam tevékenységemet, és egy csöppnyit zavarba jőve megálltam.
Izéé.. Jé, ismerősök! Fenébe. Ez egyre rosszabb. >.> Pedig jó hangulatom volt.. A buta gombok viszont gondoskodtak az ellenkezőjéről. Unottan fordultam aztán a kivetítő irányába, majd hamarosan látszólag a körmöm piszkálgatásával kezdtem el foglalkozni. Persze a fülem azért nyitva volt. Na nem mintha fontos szerepet tulajdonított volna nekem akárki is. És voltaképp addig jó, amíg meghúzódhatok. Főleg az előbbi rémségesen ciki tettem után. Most valakit le akarok fejezni. Vagy legalább egy kis vért látni. Kezdhetem a társaimmal? Mondjuk most? Itt?
És amúgy.. Miért öt perc alatt kell odajutnunk? És ha letelik az idő, akkor mi lesz? Vajon mennyire fontos sietnem? Ohh Istenem, ez a nyavalya.. Nem tetszik. Rém unalmasan hangzik. Azt ne mondd, hogy az ellenfél mob lesz, mert akkor itt helyben megölöm azt a sápadt srácot.
Szóval mély levegőt vettem, és döntöttem. Megnyomtam az elfogadás gombot. Erre rákérdez. Mi a..? Most akkor azt akarod, hogy elfogadjam, vagy azt, hogy ne? Miért csinálod ezt velem? Jó, figyi, biztos. Naa, azt ne mondd, hogy megint rákérdezel! Csesződj meg, mégis mi a bajod?! Ez nem normális! Itt valami probléma van. Egynél többször nem kérdez rá a rendszer. Most vagy nem akarja, hogy menjek, vagy valami nagy gubanc van itt. Bár.. az érdekes lehet. Na jó, oké, ezer százalék, benne vagyok, csak gyerünk már!
Behunytam a szemem, úgy nyomtam rá a következő igen gombra. Majd óvatosan kikukucskáltam... Ott vagyok?
- Ó, hogy az a... Igen! Igen! Igen mááár! - nyomkodtam vadállat módjára idegesen tovább, mígnem végül teleportáltam. Persze ezt észre sem vettem, vadul nyomogattam tovább a levegőt. Aztán a rám meredő szempárok látványéra egy abbahagytam tevékenységemet, és egy csöppnyit zavarba jőve megálltam.
Izéé.. Jé, ismerősök! Fenébe. Ez egyre rosszabb. >.> Pedig jó hangulatom volt.. A buta gombok viszont gondoskodtak az ellenkezőjéről. Unottan fordultam aztán a kivetítő irányába, majd hamarosan látszólag a körmöm piszkálgatásával kezdtem el foglalkozni. Persze a fülem azért nyitva volt. Na nem mintha fontos szerepet tulajdonított volna nekem akárki is. És voltaképp addig jó, amíg meghúzódhatok. Főleg az előbbi rémségesen ciki tettem után. Most valakit le akarok fejezni. Vagy legalább egy kis vért látni. Kezdhetem a társaimmal? Mondjuk most? Itt?
És amúgy.. Miért öt perc alatt kell odajutnunk? És ha letelik az idő, akkor mi lesz? Vajon mennyire fontos sietnem? Ohh Istenem, ez a nyavalya.. Nem tetszik. Rém unalmasan hangzik. Azt ne mondd, hogy az ellenfél mob lesz, mert akkor itt helyben megölöm azt a sápadt srácot.
_________________
Színem:DarkOrchid
Drake Haru- Harcos
- Hozzászólások száma : 255
Join date : 2013. May. 16.
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Mindjárt két irányba is téptek, a küldetés felvezetésétől. Előbb be, – mert megcsapja a szürke állományokat az aranyszag – majd mindjárt ki a csatatérre. De, hogy mi is volt a tervetek, azt pillanatokkal később még ti sem tudjátok igazán eldönteni, hiszen, azt még egy ilyen csilingelő mámorban égő aggyal sem gondolhattátok komolyan, hogy egyszerű dolgotok lesz.
Ahogy kiléptek, mindjárt egy emeletnyi magas sziklafal köszön rátok, s Malcolm-nak még az is megfordulhat a fejében, hogy ha a mű-show-vezető eddig kacsintgatott felé, a pálya egyenesen le fogja smárolni. A hangulatvilágítás is olyan romantikus (Magyar fordítás: sötét van).
Balra tekintve elétek tárul a továbbjutás lehetősége, s aki esetleg tovább indulna a „Szürke sziklafal” címre hallgató műalkotástól, mindjárt több irányba is megteheti. Az elágazásnál, jó gyerekek módjára előbb jobbra tekintetek, majd balra. Két csendéletet pillantotok meg, melyek zseniális 3D-ben kacsintgatnak rátok. Mindkét kép egy alkotótól származik, s jobbról-balra a következő címeket viselik: Az öt rossz-arcú rém. Part I. és A három Mob-két-ás. Mindkét akadály mögött, kb. azonos hosszúságú folyosók húzódnak, melyeket MTM egy, Cell 2-3, a hölgyek pedig négy ugrással szelnek keresztül, ha nem akadnak fent a fogadásotokra kirendelt bagázsban.
Aki szemfüles, az mutáns, így felfedezheti, hogy a bal oldali elágazás, mindjárt több irányba is megnyílik. Az egyik út befele vezet, ahol a barlang közepét sejtitek, s ahonnan az a csekély reflektorvillódzás dereng, mely miatt az orrotoknál tovább is elláttok. A másik út tovább kanyarog két plafonig magasodó sziklafal között. Erre egyébként a pálya másik szélét sejtitek, de ki tudja mi rejtőzik még ott.
Aki „Az öt rossz-arcú rém. Part I.” irányába (a bejárat melletti elágazásból jobbra) veszi az útját, kifejezetten furcsa rusnyaságokat pillant meg. Két nagyobb darab gorillának (amely ez esetben majdnem szó szerint értendő, hiszen eme két ellenfeletek majomfejjel, és gorillaszerű alkarokkal rendelkezik) mindjárt fel is tűntök, így kitárt karokkal igyekeznek irányotokba. Hogy megölelni, vagy összeroppantani akarnak-e titeket, nem tudnátok megmondani, mert az arcukon betépett mosoly függ – melyet a fülük mögé erősített madzag tart a helyén. Egy bambább ellenfeletek mögöttük tántorog, mint valami beszívott fóka (bár az agyarai, az uszonyszerű mellső tagjai és a dagadt emberi teste miatt inkább rozmárnak tartjátok).
Mivel britt (két t-vel, csak Asu kedvéért. ) tudósok megállapították, hogy öt mobból három, az kettő, így a szemetek a maradék felé kémlel, de azok messzebb vannak a folyosón ahhoz, hogy tisztán kivehessétek az alakjukat ebben a fényviszonyban. Ők a legveszélytelenebbek rátok nézve.
Aki azonban „A három mob-két-ás” felé fordulnak (a bejárat melletti elágazástól balra), megtekinthetik a feléjük iramodó egyetlen vaddisznó fejű bolondot. Ahogy elpillantotok mögötte, mindjárt két vakondok szerű hatalmas fejű, pinduri lábú, lapátkezű ellenfelet pillantotok meg, akik ásnak valamit. Ők még nem figyeltek fel rátok, a vadkan, viszont egyre inkább közelít, s valószínűleg a következő pár másodpercben be is ér közétek bulizni.
Egy dolog azonban mindenkinek feltűnik, leszámítva a véretekkel keveredő adrenalin érzését: minden ellenfeletek feje felett, kis, piros, kettétört indikátorhoz hasonló jel lebeg.
// Zene: Az előző mesélésben linkelt.//
- Támadástervező:
Asu: 3X támad, sebzés: 66 + 6 vérzés, minden 4. körben pihen, speciális képességhez nem kell dobnia
Cell: 1X támad, sebzés: 9, minden 4. körben pihen, speciális képességhez nem kell dobnia
MTM: 1X támad, 6/kés, minden 4. körben pihen, speciális képességhez nem kell dobnia
Haru: 2X támad, 36 + 3 sebzés, minden 6. körben pihen, speciális képességhez nem kell dobnia
Gorilla #1 és Gorilla #2
Asu: 2, vagy afölé kell dobnia
Cell: 3, vagy fölé kell dobnia
Malcolm: 4, vagy fölé kell dobnia
Haru: 2, vagy fölé kell dobnia
Vadkan
Asu: 3, vagy fölé kell dobnia
Haru: 3, vagy fölé kell dobnia
Cell: 3, vagy fölé kell dobnia
Malcolm: 4, vagy fölé kell dobnia
Vakond #1 és Vakond #2
Asu: 1-essel és halállal nem talál
Haru: 1-essel és halállal nem talál
Cell: 2, vagy fölé kell dobnia
Malcolm: 3, vagy fölé kell dobnia
Rozmár:
Asu: 1-essel és halállal nem talál
Haru: 1-essel és halállal nem talál
Cell: 1-essel és halállal nem talál
Malcolm: 3, vagy fölé kell dobnia
- Olvass el!:
- 6 körötök maradt.
Sierro időgépeiből eddig 0-t találtatok meg.
Legyőzött ellenfelek száma: 0
Megtalált Ballisták: 0/2
Aranynyilvántartás:
Asuka: 0
Drake Haru: 0
Cellindir: 0
Malcolm: 0
Post Határidő: 2015. 01. 29. (Aki eddig nem ír, kockával lesz kidobva, hogy mi történik vele a körben.)
_________________
Rinarin Ai Kita- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 126
Join date : 2014. Aug. 26.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Háááát, nem a legeslegizgibb társimársi itt mindenki... Sőt, néha picit uncsik. Pedig itt van szöszi herceg, meg erdőjáró, meg Harukamuka is! *-* Bokavillogtatva mutizom a Liberators tetkómat, holott Malcolmot még nem avikáztam be, szóval pici ám az esélye, hogy megértse, miért is van erre szükség. Hacsak nem cselekszik mindenki más is így.
A bokámon a galamb a szabadságot hirdeti. Most pedig én is szabadon fogok dönteni. Keresztbe, vagy hasábra vágjam az ellenfeleimet? *-* Tiszta izgi... Az Aréna egy ideje már döguncsi. Mindenki csak egy csapi... ez nem ér! Abban nincsen semmi jó.
- Régóta dédelgetett álmom egyszerűen csak berúgni az ajtót és kilootolni a szobát! *.* De... miért éppen Ti találtátok meg a hirdetést? - jó, jó, jó, értem én. Lehet gyilkolászni. Tök jó! Ki vagyok rá éhezve! De akkor is furcsa. Meg az is, hogy még mindig nem tűnik úgy, mintha egy bokorból ki akarna ugrani valami igazságosztás mániákus. Hogy én mennyire unom őket... El nem tudják képzelni. Csak szerencsére túlontúl ostobák a saját szabályaik miatt. Teljesen behatárolják magukat, meg a közösségüket, így pedig nem lesznek képesek együtt dolgozni. Mi viszont, mi képesek vagyunk. Még mi, vörösek is. Pont azért, mert vörösek vagyunk. Bennünk már nincsen kímélet egymás iránt. Mindenki a saját életét félti a legjobban... de valamiért éppen ezért tudunk együtt dolgozni. Már ha valóban együtt tudunk. Az majd hamarosan kiderül. Az viszont biztos, hogy Dr. Sierronak sikerült a leggátlástalanabb csapatot összeverbuválnia. Bravo! Gratulálok! Remélem, sikeres lesz a műsor.
- Haruci! - csapok rá a lány kezére.
- Hát nem szégyelled magad! A körmödet nem illik piszkálgatni! >.< Tudod jól, hogy bármikor csinálok neked egyedi manikűrt... - ráadásul neki tök ingyen. Eskü! Legalább lenne kuncsaftom is a boltomban. Eddig nem sokan fordulnak meg arra. A kockáknak valamiért nincs igényük ilyesmikre. Hmmm... Talán majd Sierrot? Nem, nem... inkább Malcolm! Ráférne egy kis frissítés. Mintha bejönne neki a doki... Biztosan nagyobb sikere lesz nála, ha kezdhetek valamit a hajával. Persze, ez csak pixelhalmaz, de akkor is!
Aztán persze, elsőként indulok meg, abban a pillanatban, hogy ezt megtehetem. Nem kezdek el hangosan terveket magyarázni, mert totál felesleges. Már az elején inkább azt szeretném, hogy minél hamarabb megindulhassunk. Hogy szétválunk, vagy sem, azt inkább rábízom Harura, hiszen ő a céhünk vezére. Még akkor is, ha piszkálja a körmét. Ami, mint tudjuk, csúnya és gusztustalan dolog.
- Nyeeeh... Ezek csak mobok... - ásítok egyet, amikor megpillantom a két irányból felénk irányuló mob áradatot. Ne már. Abba az irányba indulok meg, ahol többen vannak. Fegyver kézbe, s nekirontok Gorilla #2-nek. Egy gyors rohammal próbálom meg minél hamarabb kiiktatni, hogy legyen időnk a többire is. Sajnos az nincs valami sok, és nem lenne jó, ha feltartanának. Szóval, valószínűleg éppen csak utat fogok vágni magamnak. Márpedig az a Gorilla eléggé útban van nekem...
Háromszor csapok bele a darabolóbárdommal, s remélhetőleg pixelhalmaz lesz belőle. Csak egy pillantást vetek arra, ami mögötte van. Ha nem találok semmi érdekeset, vagy nincs feltétlenül szükség rám a harcnál, akkor a két, uncsi szikla közötti részen galoppolok tovább.
Gorilla #2-t támadom
Találatonként 66 sebzés + 6 vérzés
A bokámon a galamb a szabadságot hirdeti. Most pedig én is szabadon fogok dönteni. Keresztbe, vagy hasábra vágjam az ellenfeleimet? *-* Tiszta izgi... Az Aréna egy ideje már döguncsi. Mindenki csak egy csapi... ez nem ér! Abban nincsen semmi jó.
- Régóta dédelgetett álmom egyszerűen csak berúgni az ajtót és kilootolni a szobát! *.* De... miért éppen Ti találtátok meg a hirdetést? - jó, jó, jó, értem én. Lehet gyilkolászni. Tök jó! Ki vagyok rá éhezve! De akkor is furcsa. Meg az is, hogy még mindig nem tűnik úgy, mintha egy bokorból ki akarna ugrani valami igazságosztás mániákus. Hogy én mennyire unom őket... El nem tudják képzelni. Csak szerencsére túlontúl ostobák a saját szabályaik miatt. Teljesen behatárolják magukat, meg a közösségüket, így pedig nem lesznek képesek együtt dolgozni. Mi viszont, mi képesek vagyunk. Még mi, vörösek is. Pont azért, mert vörösek vagyunk. Bennünk már nincsen kímélet egymás iránt. Mindenki a saját életét félti a legjobban... de valamiért éppen ezért tudunk együtt dolgozni. Már ha valóban együtt tudunk. Az majd hamarosan kiderül. Az viszont biztos, hogy Dr. Sierronak sikerült a leggátlástalanabb csapatot összeverbuválnia. Bravo! Gratulálok! Remélem, sikeres lesz a műsor.
- Haruci! - csapok rá a lány kezére.
- Hát nem szégyelled magad! A körmödet nem illik piszkálgatni! >.< Tudod jól, hogy bármikor csinálok neked egyedi manikűrt... - ráadásul neki tök ingyen. Eskü! Legalább lenne kuncsaftom is a boltomban. Eddig nem sokan fordulnak meg arra. A kockáknak valamiért nincs igényük ilyesmikre. Hmmm... Talán majd Sierrot? Nem, nem... inkább Malcolm! Ráférne egy kis frissítés. Mintha bejönne neki a doki... Biztosan nagyobb sikere lesz nála, ha kezdhetek valamit a hajával. Persze, ez csak pixelhalmaz, de akkor is!
Aztán persze, elsőként indulok meg, abban a pillanatban, hogy ezt megtehetem. Nem kezdek el hangosan terveket magyarázni, mert totál felesleges. Már az elején inkább azt szeretném, hogy minél hamarabb megindulhassunk. Hogy szétválunk, vagy sem, azt inkább rábízom Harura, hiszen ő a céhünk vezére. Még akkor is, ha piszkálja a körmét. Ami, mint tudjuk, csúnya és gusztustalan dolog.
- Nyeeeh... Ezek csak mobok... - ásítok egyet, amikor megpillantom a két irányból felénk irányuló mob áradatot. Ne már. Abba az irányba indulok meg, ahol többen vannak. Fegyver kézbe, s nekirontok Gorilla #2-nek. Egy gyors rohammal próbálom meg minél hamarabb kiiktatni, hogy legyen időnk a többire is. Sajnos az nincs valami sok, és nem lenne jó, ha feltartanának. Szóval, valószínűleg éppen csak utat fogok vágni magamnak. Márpedig az a Gorilla eléggé útban van nekem...
Háromszor csapok bele a darabolóbárdommal, s remélhetőleg pixelhalmaz lesz belőle. Csak egy pillantást vetek arra, ami mögötte van. Ha nem találok semmi érdekeset, vagy nincs feltétlenül szükség rám a harcnál, akkor a két, uncsi szikla közötti részen galoppolok tovább.
Gorilla #2-t támadom
Találatonként 66 sebzés + 6 vérzés
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
The member 'Asuka' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Asu – aki valószínűleg minden hétvégéjét a pinhata szétveréssel töltötte elmúlt évei során – mérnöki pontossággal kínálja meg az első gorilla bácsit. Finoman megpaskolja annak nyakát (értsd: odab@sz egy jókorát) egy balról indított lesújtással. A penge a polygonhúsba hatol, majd megakad a gerincoszlopon, ahogy lefele tart az alsóbb tájékok felé. Persze Miss Munchkinnak ez nem elég, így önelégült vigyorral feszülnek meg az izmai, s anélkül, hogy kivenné rettenet darabolóját, újra megindítja azt lefelé, s a játékszere készségesen siklik tovább – egy darabig. Amikor viszont kifele kellene jutnia végre a testből, de legalábbis a csigolyákból, ismét megáll gondolkodni. Átvágja? Ne vágja? Pink Lady aztán úgy dönt, csak át kéne jutni rajta, bármilyen poén is lenne a gorillafejes fejszével agyonverni mindenki mást. Újra nekifeszül, mire a fegyver lendületet kap, s megforgatja Asu-t is.
– MMMMMMONSTER KILL! – Sikolt Sierro, de nem úgy tűnik, hogy zavarná drága teremtménye elvesztése.
– MMMMMMONSTER KILL! – Sikolt Sierro, de nem úgy tűnik, hogy zavarná drága teremtménye elvesztése.
- Támadástervező:
Asu: 3X támad, sebzés: 66 + 6 vérzés, minden 4. körben pihen, speciális képességhez nem kell dobnia
Cell: 1X támad, sebzés: 9, minden 4. körben pihen, speciális képességhez nem kell dobnia
MTM: 1X támad, 6/kés, minden 4. körben pihen, speciális képességhez nem kell dobnia
Haru: 2X támad, 36 + 3 sebzés, minden 6. körben pihen, speciális képességhez nem kell dobnia
Gorilla #1
Asu: 2, vagy afölé kell dobnia
Cell: 3, vagy fölé kell dobnia
MtM: 4, vagy fölé kell dobnia
Haru: 2, vagy fölé kell dobnia
Vadkan
Asu: 3, vagy fölé kell dobnia
Haru: 3, vagy fölé kell dobnia
Cell: 3, vagy fölé kell dobnia
MtM: 4, vagy fölé kell dobnia
Vakond #1 és Vakond #2
Asu: 1-essel és halállal nem talál
Haru: 1-essel és halállal nem talál
Cell: 2, vagy fölé kell dobnia
MtM: 3, vagy fölé kell dobnia
Rozmár:
Asu: 1-essel és halállal nem talál
Haru: 1-essel és halállal nem talál
Cell: 1-essel és halállal nem talál
MtM: 3, vagy fölé kell dobnia
- Olvass el!:
- 6 körötök maradt.
Sierro időgépeiből eddig 0-t találtatok meg.
Legyőzött ellenfelek száma: 1
Megtalált Ballisták: 0/2
Aranynyilvántartás:
Asuka: 1
Drake Haru: 0
Cellindir: 0
Malcolm: 0
_________________
Rinarin Ai Kita- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 126
Join date : 2014. Aug. 26.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Malcolm már meg sem figyelte, hogy ki az utolsó érkező, egyszerűen a fejébe húzta a csuklyáját és tudomást sem akart venni a többiekről... még Asukáról sem, pedig az a nő igazán izgatta amúgy a fantáziáját. Azonban jelen helyzetben nem engedheti, hogy holmi nőcskék eltántorítsák a tervétől, hiszen bizonyítania kell Kayaba előtt a rátermettségével és az állhatatos küzdőszellemével. Mindennél jobban szerette volna kivívni a Teremtő elismerését, ezért a játékra kellett koncentrálnia. Fogta magát és kezdésig bevágódott az egyik sarokba és teljesen begubózva, magzatpózban várta ki a hátralévő időt.
Maga a pálya kellemesen darkos hangulatú volt, ami simogatta Malcolm fertő lelkét és elborult elméjét. Látását automatikusan aktiválta, hogy szokja a meghitt fényviszonyokat, majd alaposan szemügyre vette a szeme elé táruló alkotásokat. Bár senki nem gondolná róla, Malcolm nagy műkedvelő hírében állt és különösen vonzódott a klasszikus festészethez is a kortárs művészet mellett. Maga is próbálkozott a képzőművészettel, de a vérrel való alkotás nem egyszerű műfaj, s bár az ízére ráérzett, sosem volt igazán elégedett a végeredménnyel, ezért a művei rendre tűzben végezték.
Miután kibámészkodta magát, rögtön arra törekedett, hogy minél előbb elszigetelődhessen a többiektől. Éppen ezért teljesen ellentétes irányba indul el, mint a fürge Asuka, így a baljósan ölelésre tárt karokkal közeledő gorillák helyett egy csenevészebb vaddisznót szemel ki magának ellenfélül. Ilyen jószág százával fordul elő már az első szinten is, az első lakmározásait is ilyen cocákból tartotta, úgyhogy csak nem lesz tán komolyabb kihívás kettényisszantani porhanyós kis husikáját, hogy aztán a felszabaduló pixelekben Malcolm kedvére fürdőztethesse testét és finomakat kortyolhasson a nyelvével elkapott szemcsékből. Egy nyissz az egyik késsel, majd követi a másik is egyenesen a malacka hátába, hogy módszeresen a gerince mentén szánthassa végig.
/Egy támadás megy a vadkanba/
Maga a pálya kellemesen darkos hangulatú volt, ami simogatta Malcolm fertő lelkét és elborult elméjét. Látását automatikusan aktiválta, hogy szokja a meghitt fényviszonyokat, majd alaposan szemügyre vette a szeme elé táruló alkotásokat. Bár senki nem gondolná róla, Malcolm nagy műkedvelő hírében állt és különösen vonzódott a klasszikus festészethez is a kortárs művészet mellett. Maga is próbálkozott a képzőművészettel, de a vérrel való alkotás nem egyszerű műfaj, s bár az ízére ráérzett, sosem volt igazán elégedett a végeredménnyel, ezért a művei rendre tűzben végezték.
Miután kibámészkodta magát, rögtön arra törekedett, hogy minél előbb elszigetelődhessen a többiektől. Éppen ezért teljesen ellentétes irányba indul el, mint a fürge Asuka, így a baljósan ölelésre tárt karokkal közeledő gorillák helyett egy csenevészebb vaddisznót szemel ki magának ellenfélül. Ilyen jószág százával fordul elő már az első szinten is, az első lakmározásait is ilyen cocákból tartotta, úgyhogy csak nem lesz tán komolyabb kihívás kettényisszantani porhanyós kis husikáját, hogy aztán a felszabaduló pixelekben Malcolm kedvére fürdőztethesse testét és finomakat kortyolhasson a nyelvével elkapott szemcsékből. Egy nyissz az egyik késsel, majd követi a másik is egyenesen a malacka hátába, hogy módszeresen a gerince mentén szánthassa végig.
/Egy támadás megy a vadkanba/
A hozzászólást Malcolm összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Jan. 21 2015, 22:49-kor.
_________________
A karakter indikátora pirosból zöldre váltott!
Malcolm- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 261
Join date : 2014. Nov. 27.
Karakterlap
Szint: 41
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
The member 'Malcolm' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Egyből ugrasz a lehetőségre, melyet olybá tűnik, te ismertél fel legelőször. A kiszemelted bizony egy Ka$h Pig. Neki is ugrasz, mert kell neked a zsebbélelő zseton, meg a tündöklés és a feltűnés. Egy dolgot azonban benézel, mikor olyan könnyű ellenfélnek titulálod magadban. Az ellenfeled majdnem akkora, mint te, ráadásként pedig emberi testtel rendelkezik. Előkapd tehát a késeidet, és már hozzá is látnál, hogy kamatoztasd szabás-varrás tanfolyamon szerzett tudásod, mikor beér a támadód. Lássuk be nem túlzottan hatja meg, hogy ott lebzselsz előtte. Egyetlen mozdulattal penderít arrébb, egyenesen a sziklafalnak, majd tovább indul a társaid irányába.
- Támadástervező:
Asu: 3X támad, sebzés: 66 + 6 vérzés, minden 4. körben pihen, speciális képességhez nem kell dobnia
Cell: 1X támad, sebzés: 9, minden 4. körben pihen, speciális képességhez nem kell dobnia
MTM: 1X támad, 6/kés, minden 4. körben pihen, speciális képességhez nem kell dobnia
Haru: 2X támad, 36 + 3 sebzés, minden 6. körben pihen, speciális képességhez nem kell dobnia
Gorilla #1
Asu: 2, vagy afölé kell dobnia
Cell: 3, vagy fölé kell dobnia
MtM: 4, vagy fölé kell dobnia
Haru: 2, vagy fölé kell dobnia
Vadkan
Asu: 3, vagy fölé kell dobnia
Haru: 3, vagy fölé kell dobnia
Cell: 3, vagy fölé kell dobnia
MtM: 4, vagy fölé kell dobnia
Vakond #1 és Vakond #2
Asu: 1-essel és halállal nem talál
Haru: 1-essel és halállal nem talál
Cell: 2, vagy fölé kell dobnia
MtM: 3, vagy fölé kell dobnia
Rozmár:
Asu: 1-essel és halállal nem talál
Haru: 1-essel és halállal nem talál
Cell: 1-essel és halállal nem talál
MtM: 3, vagy fölé kell dobnia
- Olvass el!:
- 6 körötök maradt.
Sierro időgépeiből eddig 0-t találtatok meg.
Legyőzött ellenfelek száma: 1
Megtalált Ballisták: 0/2
Aranynyilvántartás:
Asuka: 1
Drake Haru: 0
Cellindir: 0
Malcolm: 0
_________________
Rinarin Ai Kita- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 126
Join date : 2014. Aug. 26.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
// Akkor két dobás következik, az első Cellindir-nek, a második Harunak.//
_________________
Rinarin Ai Kita- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 126
Join date : 2014. Aug. 26.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
The member 'Rinarin Ai Kita' has done the following action : Kockadobás
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 '6-os dobókocka' :
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 '6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Elmosolyodok, ahogy körülnézek, és felmérem a közeledő mobokat. Nem szeretek különösebben harcolni, de mégis mulatságos egy kicsit. Ilyenkor végre minden annyira egyszerűvé válik, nem kell mást tenni, csak ölni vagy meghalni. Néha azt kívánom, hogy bárcsak ennyire egyszerű lenne az élet, a célig vezető út, de nem így van. Nincs olyan kard, olyan erő, ami képes lenne teljesíteni az akaratomat.
Csak rövid ideig töprengek azon, hogy melyik irányba induljak, azután követem Asukát. Tisztában vagyok vele, mire képes a lány, és hogy nagyon gyorsan megtisztíthatja az utat. Ha valami rosszul alakulna, akkor is szeretném, ha lenne a közelemben valaki, akire számítani lehet, ha úgy alakul. Elsősorban nem az a fontos, hogy sikerüljön megerősödnöm, hanem hogy élve kijussak. Lesz még sok lehetőség rá, hogy jobbá váljak, életem viszont csak egy van.
A megmaradt két mob közül végül a rozmár mellett döntök. Kivételesen nem észérvek vezették a kezemet, csupán a megkínzott állatoknál sokkal vonzóbb számomra valamiért a mutáns szörnyeteg, amit teremtője egy különösen kegyetlen pillanatában alkotott. Vajon képes leszek én is teremteni, ha enyém a világ? Életet adhatok minden szörnyetegnek, sötétségnek, ami a képzeletemben él?
Párszor megforgatom magam körül a pengét, miközben megcélzom a lény torkát. Persze, nem számít, hová célzok, ha csak az egyik végtagjára mérnék csapást, az is ugyanolyan hatással járna, mintha lefejezném, amennyiben kellő sebzést viszek be, de mégis mindig azokat a pontokat célzom, ami végzetes lenne a valódi világban. Az emberi ellenfelek hajlamosak jobban megijedni tőle.
Ha egyszer bejuttattam a fegyvert az ellenségem testébe, megforgatom azt, hogy azután kitépjem, ezzel remélhetőleg végzetes sérülést okozva. Nem hiszem, hogy csak egy tucat ellenfelünk lesz ebben a harcban, biztosan sok ehhez hasonló lényt kell levágni.
Egy kicsit hátrébb húzódok a támadásom után, hogy gyorsan felmérjem a helyzetet. Úgy tűnik, a vörös hajú férfi kudarcot vallott, ezért lassan számítanunk kell arra is, hogy két irányból fognak ránk támadni. Ami viszont fontosabb, hogy megpillantok egy alagutat, ami eddig nem tűnt fel, és amin keresztül talán levághatjuk az utat.
- Erre gyertek!- ami engem illet, a titkos járat felé indulok, ahová remélhetőleg elsőként sikerül beérnem, ezzel pedig biztonságba kerülök a lényektől. Azoknak lesz problémája, akik hátramaradnak. Amellett, hogy túl akarom élni, és a társaim közül is legalább az értékesebbek túlélését kívánom, természetesen a főnyeremény kell. Minél gyorsabban többé, erősebbé kell válnom, hogy ne csak a szavaim legyenek a fegyvereim.
/Támadás a rozmárba:
1-2. sor: fegyverkezelés dobás
3-4. sor: sebzés (a két sor különbsége)
5. sor: ha koponya, akkor a fegyver kinyílik (függetlenül attól, hogy talált-e), ez pedig további sebzést okoz (aktuális erővel egyenlő sebzés)
Edit: 18 sebzés/
Csak rövid ideig töprengek azon, hogy melyik irányba induljak, azután követem Asukát. Tisztában vagyok vele, mire képes a lány, és hogy nagyon gyorsan megtisztíthatja az utat. Ha valami rosszul alakulna, akkor is szeretném, ha lenne a közelemben valaki, akire számítani lehet, ha úgy alakul. Elsősorban nem az a fontos, hogy sikerüljön megerősödnöm, hanem hogy élve kijussak. Lesz még sok lehetőség rá, hogy jobbá váljak, életem viszont csak egy van.
A megmaradt két mob közül végül a rozmár mellett döntök. Kivételesen nem észérvek vezették a kezemet, csupán a megkínzott állatoknál sokkal vonzóbb számomra valamiért a mutáns szörnyeteg, amit teremtője egy különösen kegyetlen pillanatában alkotott. Vajon képes leszek én is teremteni, ha enyém a világ? Életet adhatok minden szörnyetegnek, sötétségnek, ami a képzeletemben él?
Párszor megforgatom magam körül a pengét, miközben megcélzom a lény torkát. Persze, nem számít, hová célzok, ha csak az egyik végtagjára mérnék csapást, az is ugyanolyan hatással járna, mintha lefejezném, amennyiben kellő sebzést viszek be, de mégis mindig azokat a pontokat célzom, ami végzetes lenne a valódi világban. Az emberi ellenfelek hajlamosak jobban megijedni tőle.
Ha egyszer bejuttattam a fegyvert az ellenségem testébe, megforgatom azt, hogy azután kitépjem, ezzel remélhetőleg végzetes sérülést okozva. Nem hiszem, hogy csak egy tucat ellenfelünk lesz ebben a harcban, biztosan sok ehhez hasonló lényt kell levágni.
Egy kicsit hátrébb húzódok a támadásom után, hogy gyorsan felmérjem a helyzetet. Úgy tűnik, a vörös hajú férfi kudarcot vallott, ezért lassan számítanunk kell arra is, hogy két irányból fognak ránk támadni. Ami viszont fontosabb, hogy megpillantok egy alagutat, ami eddig nem tűnt fel, és amin keresztül talán levághatjuk az utat.
- Erre gyertek!- ami engem illet, a titkos járat felé indulok, ahová remélhetőleg elsőként sikerül beérnem, ezzel pedig biztonságba kerülök a lényektől. Azoknak lesz problémája, akik hátramaradnak. Amellett, hogy túl akarom élni, és a társaim közül is legalább az értékesebbek túlélését kívánom, természetesen a főnyeremény kell. Minél gyorsabban többé, erősebbé kell válnom, hogy ne csak a szavaim legyenek a fegyvereim.
/Támadás a rozmárba:
1-2. sor: fegyverkezelés dobás
3-4. sor: sebzés (a két sor különbsége)
5. sor: ha koponya, akkor a fegyver kinyílik (függetlenül attól, hogy talált-e), ez pedig további sebzést okoz (aktuális erővel egyenlő sebzés)
Edit: 18 sebzés/
A hozzászólást Cellindir összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Feb. 03 2015, 23:48-kor.
Cellindir- Harcművész
- Hozzászólások száma : 114
Join date : 2014. Oct. 31.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
The member 'Cellindir' has done the following action : Kockadobás
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 '2 oldal halál/korona' :
--------------------------------
#3 'Római stílusos 6-os' :
--------------------------------
#4 'Római stílusos 6-os' :
--------------------------------
#5 '2 oldal halál/korona' :
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 '2 oldal halál/korona' :
--------------------------------
#3 'Római stílusos 6-os' :
--------------------------------
#4 'Római stílusos 6-os' :
--------------------------------
#5 '2 oldal halál/korona' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Két dolgot nem realizáltok magatokban, úgy hirtelen. Az egyik, hogy nem feltétlenül a legjobb ötlet minden ellenfélnek nekimenni, hí nem ti vagytok Mr és Miss Munchkin. Ezt abból mérhetitek fel, hogy a vaddisznóért rohanó MtM hamar a falon köt ki, mint matrica, miközben a malac továbbra is felétek halad. Ezt igazából csak tetézi, hogy a rozmár nemhogy nem hal bele a csapásba, jóformán fel sem veszi azt. Rendületlenül mozog tovább beszívott fejjel. Na persze nem arról van szó, hogy nem sebződne, csakhogy nem hatja meg.
A második dolog amit felmértek, hogy a játék célja végül is a kincses szoba. Nekimenni mindenkinek aki nincs feltétlenül útban igazából csak csökkenti az időt amit a keresésre fordíthattok. Ezt egyedül talán Cellindir érti meg, aki amint titkos járatot fedez fel, már ugrik is a dologba, szinte fejjel előre. Talán követitek, talán nem, de egy dolgot biztos szem elől tévesztetek. Harut. Valahol a nagy forgatagban, mintha láttátok volna, ahogy kilő, mint akinek rakétát szereltek a csukájára, de aztán elvesztettétek a fonalat. Nyilván úgy döntött, többre megy egyedül.
Tudva, hogy Celli is hasonló utakra lépett, igazából a legnagyobb harci helyzet közepén, kettesben marad Miss Munchkin és a Malkavita. Egy Ka$h Piggel gyarapodva, egy gorillával megritkítva, de nagyjából ugyanaz marad a felállás. Két opciótok marad, első ránézésre. Vagy itt maradtok a szűk kanyon kellős közepén, ellenfelek gyűrűjébe szorulva, vagy pedig megindultok a szőke oroszlán után a rejtekfolyosón.
Cell azonban nem tétovázik. Keresztülvág a picike járaton, a lehető legkisebbre összepasszírozva magát, reménykedve, hogy a túloldalon több szerencséje lesz. Félig igaz, félig nem. Egyrészről ahova érkezel nincs éppen ellenfél – good times. Ellenben nem jutottál a fődíjhoz sem – bad times. Az út kétfelé nyílik előtted, a sziklafallal karöltve mutatva neked „T” elágazást. Balra úgy rémlik visszajutsz az előző csatározáshoz, és talán még lenne esélyed lefarmolni a rozmárt, mielőtt Asuka darabokra aprítja. Jobbra viszont a továbbjutást sejted, meg nem kevés új rossz arcú monsztrát. A döntés a te kezedben landol, ahogy az is, megvárod-e míg a társaid beérnek, vagy sem.
- Támadástervező:
Gorilla #2:
Asu: 2, vagy fölé kell dobnia
Malcolm: 3, vagy fölé kell dobnia
Vadkan:
Asu: 3, vagy fölé kell dobnia
Malcolm: 3, vagy fölé kell dobnia
Vakond #1 és Vakond #2
Asu: 1-essel és halállal nem talál
Malcolm: 2, vagy fölé kell dobnia
Rozmár:
Asu: 1-essel és halállal nem talál
Malcolm: 1-essel és halállal nem talál
- Olvass el!:
- 6 körötök maradt.
Sierro időgépeiből eddig 0-t találtatok meg.
Legyőzött ellenfelek száma: 1
Megtalált Ballisták: 0/2
Aranynyilvántartás:
Asuka: 1
Cellindir: 0
Malcolm: 0
_________________
Rinarin Ai Kita- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 126
Join date : 2014. Aug. 26.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Víííí! THKO! *-* Csodálatos dolog, amikor aranyló pixelfolyammá változik az ellenfél. Imádom, imádom, imádom! Már hetek, hónapok óta nem volt részem ilyenben... Folyton vissza kellett fognom magam. Persze, mert az Asuka kedves, mert az Asuka nem akarhat rosszat, mert az Asuka csak egy buta lányka... Elég lesz! Végre levethetem a maszkomat, s fellélegezhetek. Sajnos ez nem mondható el azokról, akiket az utamba küld ez a csodálatos dungeon! *-*
Meglepődöm azon, hogy nem támadnak vissza egyáltalán, kérdezvén magamtól, hogy ennyi volt? De még így is nagyon sokan vannak. Cellindir éppen csak belekarcol a rozmárba. Ugyan harcoltam már vele, ereje pedig nem kiemelkedő, de hogy még a HP-jának a 10%-át sem tudta levinni... ez még az én nagy sebzésemmel is kihívás.
Malcolm azonban el sem találja, akit kiszemelt magának... A vadkan azonban megmozgat bennem valamit. Pig, pig, kashpig... Csak nem lehet? De... talán megér egy próbát. Ám mielőtt még bármit is tennék, amíg a harccal vannak elfoglalva, áttolok némi holmit Malcolmnak.
- Nehogy meghalj itt nekem, Malcimaci! *.* - bár mintha mondott volna Sierromerrozzinio olyat, hogy a potik itt nem működnek... T.T Milyen kár! *.* Pedig minden egyes üvegcsét én címkéztem fel! Rajta van a boltom neve, meg minden! Nagyon nagy odaadással cicomáztam ki az összes üvegcsét ám! >.<
Titkos járat? Nem rossz... Annyira titkos, hogy Haruci, bizony, máris külön utakat talált. T.T Pedig úgy örültem, hogy itt van! *.* Lehet vele mókázni, meg minden. Talán még összefutunk vele. *_* Kiáltok Cellindiréknek.
- Menjetek előre, Cellimelli. ^^ Majd beérlek titeket. Próbáljatok nem meghalni. Keressük a ballisztákat! *-* - lelkesen indulok meg a Vadkan felé, és addig ütöm, amíg még él, és pixelfolyammá nem változik. Ha szerencsém van, ez sikerül is. Csak azután követem őket, hogy itt végeztem a vadkannal. Remélhetőleg nem lesz több három ütésnél. Ha pedig ez megvan, már megyek is utánuk a titkos átjáróba. Ha minden igaz, már elindultak valamerre, legalábbis remélem. Csak nem futhatnak bele olyan bajba, amit egyedül nem tudnak legyűrni.
//három támadás a vadkanba, majd megyek a többiek után//
//shit >.> Malcolm, üssed, amíg mozog xDDD//
Meglepődöm azon, hogy nem támadnak vissza egyáltalán, kérdezvén magamtól, hogy ennyi volt? De még így is nagyon sokan vannak. Cellindir éppen csak belekarcol a rozmárba. Ugyan harcoltam már vele, ereje pedig nem kiemelkedő, de hogy még a HP-jának a 10%-át sem tudta levinni... ez még az én nagy sebzésemmel is kihívás.
Malcolm azonban el sem találja, akit kiszemelt magának... A vadkan azonban megmozgat bennem valamit. Pig, pig, kashpig... Csak nem lehet? De... talán megér egy próbát. Ám mielőtt még bármit is tennék, amíg a harccal vannak elfoglalva, áttolok némi holmit Malcolmnak.
- Nehogy meghalj itt nekem, Malcimaci! *.* - bár mintha mondott volna Sierromerrozzinio olyat, hogy a potik itt nem működnek... T.T Milyen kár! *.* Pedig minden egyes üvegcsét én címkéztem fel! Rajta van a boltom neve, meg minden! Nagyon nagy odaadással cicomáztam ki az összes üvegcsét ám! >.<
Titkos járat? Nem rossz... Annyira titkos, hogy Haruci, bizony, máris külön utakat talált. T.T Pedig úgy örültem, hogy itt van! *.* Lehet vele mókázni, meg minden. Talán még összefutunk vele. *_* Kiáltok Cellindiréknek.
- Menjetek előre, Cellimelli. ^^ Majd beérlek titeket. Próbáljatok nem meghalni. Keressük a ballisztákat! *-* - lelkesen indulok meg a Vadkan felé, és addig ütöm, amíg még él, és pixelfolyammá nem változik. Ha szerencsém van, ez sikerül is. Csak azután követem őket, hogy itt végeztem a vadkannal. Remélhetőleg nem lesz több három ütésnél. Ha pedig ez megvan, már megyek is utánuk a titkos átjáróba. Ha minden igaz, már elindultak valamerre, legalábbis remélem. Csak nem futhatnak bele olyan bajba, amit egyedül nem tudnak legyűrni.
//három támadás a vadkanba, majd megyek a többiek után//
//shit >.> Malcolm, üssed, amíg mozog xDDD//
A hozzászólást Asuka összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Feb. 08 2015, 22:12-kor.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
The member 'Asuka' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Mégis hogy lehetséges, hogy egy nyomorult vadkan ennyire kifogjon rajta? Rengeteg ilyen egyszerű mobot elpixelezett már SAO-s pályafutása alatt, most ezzel mégis kudarcot vall. Ráadásul a show kellős közepén, ahol végre Kayaba felfigyelhetne rá. Nem, ezt nem lehet ennyiben hagyni! Fogait összeszorítja, majd megvillantva gyes szemfogait, rávicsorog a malacra, ami gúnyt próbál belőle űzni.
Érkezik közben Asuka, mint egyfajta felmentősereg. Malcolm kelletlenül elhúzza a száját, amikor a nő egyetlen csapással kis híján lenullázza a mob életét azzal a bazinagy fegyverrel. Már azon is csodálkozik, hogy egy ilyen pici nő hogy képes elbírni egy akkora bárdot. Vajon a zöldségeket is azzal aprítja a főzéshez? A dinnye kettévágása biztosan nem okoz neki nagy gondot... Azonban ami még furcsább, hogy a nő további támadásai szintén célt tévesztenek. Mi a fene ez az egész? Az előbb még úgy szelte át a bárd a vadkant, mint kés a vajat, most meg csak hadonászik össze-vissza a cikázó malac után. Ez valami mutáns mob lehet, nem lehet más magyarázat!
Ki tudja már hány napja volt, amikor legutóbb találkozott Asukával. A akkor a nő tett egy ajánlatot a malkavitának, Malcolm viszont azóta se döntötte el, hogy mit akar igazán. Feladni a megnyugtató magányt és a menedékét? Nem igazán fűlött hozzá a foga. Viszont ha a nő igazat mondott, akkor szánalmas kis élete nagyobb veszélyben van, mint eddig valaha. Nem mintha félte volna a halált, hiszen meg van győződve arról, hogy ha innen kiesik, akkor a valóságban szépen fel fog ébredni. De nem akart még kikerülni ebből a csodás világból és különben is, megfogadta, hogy elpusztít mindenkit, aki rombolni meri a Teremtő világát! Ehhez azonban már nem volt elegendő annyi, hogy bujkált a harmadik szinten. S hogy gondolatmenetét még inkább erősítse, Asu újból tanúbizonyságot tesz arról, hogy valóban segítő szándékkal áll Malcolmhoz, ugyanis egy rakat felszerelést ad át a vámpírnak, köztük egy olyan értékes tőrt, amit ennek a bugrisnak sosem sikerült még összelopnia. A kezdő játékosok halomra gyilkolásának hátránya, hogy sose találni náluk hasznos felszerelést. A városba belépve pedig ki adna el holmikat egy vörös indikátorosnak? Egyelőre nem mond semmit, még csak meg sem köszöni a holmikat, csak szó nélkül magára ölti az összeset, végül pedig támadásba kezd a vadkan ellen. Fogalma sincs még, hogy mit tesz ezután Asukával és az ajánlatával szemben, merthogy nem fogja hagyni magát csak úgy lekenyerezni és behálózni, de ezek ellen a mutáns mobok ellen most minden extra jól jön. A jelenlegi céljára koncentrál, minden más pedig a jövő titka.
Asukától kapott felszerelések miatt változott a pontozásom:
+13 fegyverkezelés, +4 erő, +2 kitartás, +2 gyorsaság, +17 páncél és ha a Cseppkővel ha betalálok (mindig az első, harmadik, ötödik, stb. kocka) akkor -1 erő az ellenfélnek.
Ha ezután még van alkalmam támadni, akkor megteszem.
Érkezik közben Asuka, mint egyfajta felmentősereg. Malcolm kelletlenül elhúzza a száját, amikor a nő egyetlen csapással kis híján lenullázza a mob életét azzal a bazinagy fegyverrel. Már azon is csodálkozik, hogy egy ilyen pici nő hogy képes elbírni egy akkora bárdot. Vajon a zöldségeket is azzal aprítja a főzéshez? A dinnye kettévágása biztosan nem okoz neki nagy gondot... Azonban ami még furcsább, hogy a nő további támadásai szintén célt tévesztenek. Mi a fene ez az egész? Az előbb még úgy szelte át a bárd a vadkant, mint kés a vajat, most meg csak hadonászik össze-vissza a cikázó malac után. Ez valami mutáns mob lehet, nem lehet más magyarázat!
Ki tudja már hány napja volt, amikor legutóbb találkozott Asukával. A akkor a nő tett egy ajánlatot a malkavitának, Malcolm viszont azóta se döntötte el, hogy mit akar igazán. Feladni a megnyugtató magányt és a menedékét? Nem igazán fűlött hozzá a foga. Viszont ha a nő igazat mondott, akkor szánalmas kis élete nagyobb veszélyben van, mint eddig valaha. Nem mintha félte volna a halált, hiszen meg van győződve arról, hogy ha innen kiesik, akkor a valóságban szépen fel fog ébredni. De nem akart még kikerülni ebből a csodás világból és különben is, megfogadta, hogy elpusztít mindenkit, aki rombolni meri a Teremtő világát! Ehhez azonban már nem volt elegendő annyi, hogy bujkált a harmadik szinten. S hogy gondolatmenetét még inkább erősítse, Asu újból tanúbizonyságot tesz arról, hogy valóban segítő szándékkal áll Malcolmhoz, ugyanis egy rakat felszerelést ad át a vámpírnak, köztük egy olyan értékes tőrt, amit ennek a bugrisnak sosem sikerült még összelopnia. A kezdő játékosok halomra gyilkolásának hátránya, hogy sose találni náluk hasznos felszerelést. A városba belépve pedig ki adna el holmikat egy vörös indikátorosnak? Egyelőre nem mond semmit, még csak meg sem köszöni a holmikat, csak szó nélkül magára ölti az összeset, végül pedig támadásba kezd a vadkan ellen. Fogalma sincs még, hogy mit tesz ezután Asukával és az ajánlatával szemben, merthogy nem fogja hagyni magát csak úgy lekenyerezni és behálózni, de ezek ellen a mutáns mobok ellen most minden extra jól jön. A jelenlegi céljára koncentrál, minden más pedig a jövő titka.
Asukától kapott felszerelések miatt változott a pontozásom:
+13 fegyverkezelés, +4 erő, +2 kitartás, +2 gyorsaság, +17 páncél és ha a Cseppkővel ha betalálok (mindig az első, harmadik, ötödik, stb. kocka) akkor -1 erő az ellenfélnek.
Ha ezután még van alkalmam támadni, akkor megteszem.
Malcolm- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 261
Join date : 2014. Nov. 27.
Karakterlap
Szint: 41
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
The member 'Malcolm' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
másik kés, ez nem a cseppkő
Malcolm- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 261
Join date : 2014. Nov. 27.
Karakterlap
Szint: 41
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
The member 'Malcolm' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Egy kicsit meglepődök azon, hogy a szörny túléli, de nem próbálkozok újabb támadással, ahogy látom, hogy alig csökkent az életpontja. Valószínűleg szinte teljesen ártalmatlan lehet, de az életpontja elég magas hozzá, hogy ne érje meg az erőfeszítést a halála. Sok préda játékos is élhetne még, ha nem akarnának mindenáron győzni, csak annyit tennének, hogy túlzottan nehézzé, és ennélfogva gazdaságtalanná tennék azt, hogy végezzenek velük. Éppen ezért hagyom most hátra ezt az aincradi lényt is.
Csak néhány másodpercet gondolkozok rajta, hogy megéri-e várni Asukára és a másik Liberators tagra, mielőtt tovább indulok jobbra, arra, amerre nem hallani a csatazajt. Ugyan nem tudom, merre kellene mennem, mert ez a terep teljesen ismeretlen számomra, és bizonyára mindenhol lesznek mobok, jobb minél nagyobb részt minél hamarabb feltérképezni. Nem tudom, hogy ténylegesen halállal jár-e, ha kudarcot vallunk, az viszont biztos, hogy elesünk a nagyobb jutalomtól.
Visszazárom a kardom pengéit az első lépések megtétele közben, nem hiszem, hogy túl sok fegyvert tudnék itt szerezni, a kinyitásából származó sebzés viszont még jól jöhet. Annyi segítséget talán adott a rendszer, hogy a legrobosztusabb felépítésű szörnynek volt a legtöbb élete, és azoknak a gyorsabbaknak, amiket Asuka megölt, talán a legalacsonyabb. Azok lehetnek a veszélyesebbek, akik gyorsnak tűnnek, akiket nem lehet csak úgy megkerülni, és akiknek valószínűleg sokkal magasabb sebzésük is lehet. Ostobaság volt, hogy nem szelektáltam az ellenfeleket, amikor támadtam, de most már legalább van valami ötletem, mi az, ami alapján eldönthetem, melyikük éri meg az időt.
Hátrapillantok az alagútra, hogy megnézzem, követtek-e a társaim, mielőtt végleg látótávolságon kívül hagyom. Nem hiszem, hogy meghalnának, ha hátrahagynám őket, úgyhogy ha lenne rá lehetőségem, talán elzártam volna magam után az utat valahogy, hogy rögtön kizárjam az intelligens ellenfeleket a versenyből. Az aincradi gladiátorok csak a játék részét képezik, semmilyen fenyegetést nem jelentenek.
Csak néhány másodpercet gondolkozok rajta, hogy megéri-e várni Asukára és a másik Liberators tagra, mielőtt tovább indulok jobbra, arra, amerre nem hallani a csatazajt. Ugyan nem tudom, merre kellene mennem, mert ez a terep teljesen ismeretlen számomra, és bizonyára mindenhol lesznek mobok, jobb minél nagyobb részt minél hamarabb feltérképezni. Nem tudom, hogy ténylegesen halállal jár-e, ha kudarcot vallunk, az viszont biztos, hogy elesünk a nagyobb jutalomtól.
Visszazárom a kardom pengéit az első lépések megtétele közben, nem hiszem, hogy túl sok fegyvert tudnék itt szerezni, a kinyitásából származó sebzés viszont még jól jöhet. Annyi segítséget talán adott a rendszer, hogy a legrobosztusabb felépítésű szörnynek volt a legtöbb élete, és azoknak a gyorsabbaknak, amiket Asuka megölt, talán a legalacsonyabb. Azok lehetnek a veszélyesebbek, akik gyorsnak tűnnek, akiket nem lehet csak úgy megkerülni, és akiknek valószínűleg sokkal magasabb sebzésük is lehet. Ostobaság volt, hogy nem szelektáltam az ellenfeleket, amikor támadtam, de most már legalább van valami ötletem, mi az, ami alapján eldönthetem, melyikük éri meg az időt.
Hátrapillantok az alagútra, hogy megnézzem, követtek-e a társaim, mielőtt végleg látótávolságon kívül hagyom. Nem hiszem, hogy meghalnának, ha hátrahagynám őket, úgyhogy ha lenne rá lehetőségem, talán elzártam volna magam után az utat valahogy, hogy rögtön kizárjam az intelligens ellenfeleket a versenyből. Az aincradi gladiátorok csak a játék részét képezik, semmilyen fenyegetést nem jelentenek.
Cellindir- Harcművész
- Hozzászólások száma : 114
Join date : 2014. Oct. 31.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
Keresztülvág az imént megnyitott titkos átjárón, majd átrongyol a sziklafal túloldalára a parányi szorosban. Két dolgon gondolkodsz el, ahogy áthaladsz. Az egyik, hogy jó, hogy nem viselsz nagyobb tömegű vértezetet, mert akkor most tuti beszorulnál a hágóba. A másik pedig, hogy remélhetőleg a túloldalon nem vár rád az ultimate meghalás, mert amennyiben igen, akkor egyedül vagy, és ott fogsz sírni ahol senki sem lát. Mázlidra azonban a gondolatod bejön, sőt, még egy épületet is megpillantasz tőled balra. Magasra emelkedő toronynak tűnik, melynek a tetején drótkötelet látsz átívelni a sziklák felett. Hogy hova vezet, innen nem igazán tudod bemérni, de mindenképpen el innen. Az oldalfalon felerősített fémlétrán valószínűleg egyetlen perc alatt fel tudsz mászni, de vajon megéri-e neked ez a kockázat? Mit láthatsz meg onnan fentről? A döntés a tied.
MTM és Asuka azonban még nem ugrott a kijáratért. Olybá tűnik, hogy szeretnének kicsit tápolni a pénzükön, mielőtt a kincsért indulnak. Ez egyszer sikerült – hisz a fraget eladták. Ahogy aztán bekerültök mindennek a sűrűjébe, észreveszitek, hogy megváltozik a zene. Fentről pedig meghalljátok Sierro hangját.
– Change! Meg ne halj nekem szépfiú! – Ezt a mondatot érzitek, hogy valószínűleg nem Asukának szólt. Azonban ezúttal egy másik hangszín is feltör a hangszórókból.
– Északnak indulj. Rúgd az ajtót, keresd a bajt. – Mély, és férfias hangtól érkezik ez a két mondat, melyet az egész barlangban hallani – ahogy Sierro szavait is. Vajon ez lenne Mad Dragon? Ha igen, mire utalhat, s vajon segíteni akar-e nektetk? Nem tudjátok eldönteni egyelőre, de nem is ez a legfontosabb dolgotok. Elvégre a rosszarcú brigád beleunt a várakozásba, s mindjárt ketten is nektek esnek. Egyik oldalról a még épségben maradt Gorilla-bá, míg másikról az eladott Ka$h Pig – nem vásár ez, hogy el kell adni a malacot.
A legközelebbi célpontot veszik alapul, ami természetesen Miss Munchkint takarja. Ketten ugranak a lányt megenni, elvégre eddig is olyan kedvesen bánt velük, Malcolmot pedig egyáltalán nem tartják fenyegetőnek.
A gorilla ér be először, de könnyedén véded a csapását, ami azzal a lendülettel megpattan a bárdod lapján. Amire azonban nem számítasz, hogy a felkelő Vadkan is megugrik, s neked nem marad túlságosan időd felkészülni.
- Sebzések:
- Gorilla#1 0-t sebez Asukába.
Vadkan 25-öt sebez Asukába.
// A zene: Ez itt.//
- Támadástervező:
Gorilla #2:
Asu: 2, vagy fölé kell dobnia
Malcolm: 3, vagy fölé kell dobnia
Vadkan:
Asu: 3, vagy fölé kell dobnia
Malcolm: 3, vagy fölé kell dobnia
Rozmár:
Asu: 1-essel és halállal nem talál
Malcolm: 1-essel és halállal nem talál
- Olvass el!:
- 5 körötök maradt.
Sierro időgépeiből eddig 0-t találtatok meg.
Legyőzött ellenfelek száma: 1
Megtalált Ballisták: 0/2
Aranynyilvántartás:
Asuka: 1
Cellindir: 0
Malcolm: 0
_________________
Rinarin Ai Kita- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 126
Join date : 2014. Aug. 26.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
1 / 2 oldal • 1, 2
Similar topics
» [Játékos Küldetés] Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder!
» [Küldetés] Doctor Sierro's Awesome Arena 2.0
» [Küldetés] Doctor Sierro's Awesome Arena 2.0
» [Küldetés] Doctor Sierro's Bloody Game: Beast Mode
» [Küldetés] Doctor Sierro's Bloody Game: Beast Mode
» [Küldetés] Doctor Sierro's Awesome Arena 2.0
» [Küldetés] Doctor Sierro's Awesome Arena 2.0
» [Küldetés] Doctor Sierro's Bloody Game: Beast Mode
» [Küldetés] Doctor Sierro's Bloody Game: Beast Mode
1 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.