Zoey McClane
2 posters
1 / 1 oldal
Zoey McClane
Név: Zoey McClane
Nem: Nő
kor:19
Kaszt: Állatidomár
Kinézet:
Jellem:
Zoey kétféle jellemmel rendelkezik. Való életben egy igencsak szerény, visszahúzódó és önbizalom hiányban szenvedő lány aki emellett még nagyon naiv és hiszékeny ezért elég könnyen át lehet őt verni. Igyekszik mindenkivel kedves lenni és mások kényelmét mindig sokkal előrébb tartja mint a sajátját még akkor is ha így ő kerül bajba vagy magának okoz azzal kényelmetlenséget. A játékokban viszont ennek mondhatni az ellentéte. Pimasz, nagyképű és rendkívül számító. Semmit nem tesz ingyen és csak azt nézi, hogy neki jó legyen még ha másokat el is kell taposnia emiatt pont úgy ahogy vele is teszik az életben. Utálja azokat, akik jobbak nála vagy jobb cuccaik vannak és ha lehetősége van rá vagy megpróbálja elvenni azt vagy szimplán kiakarja iktatni a konkurenciát. Azok pedig akik kisebbek vagy rosszabb játékosok nála lenézi őket viszont mindig felvág előttük, hogy felnézzenek rá vagy épp csodálják esetleg irigykedjenek. Azonban a Saoban történt incidens miatt ez a két tudatta kettéhasadt és gyakran váltogatja a személyiségeit és ugyan ilyen gyakorisággal hangosan beszélget, vitatkozik magával és a halál közelségének köszönhetően nagyon erős élni akarás támadt fel benne és a haláltól való félelme egyre inkább elhomályosítja az elméjét.
Képesség:
Mind Controll:
Zoey kezében egy lilán izzó íj és egy nyílvessző jelenik meg amit kilőve a mobokra(kivéve a bossok, az élőhalott vagy humanoid jellegű szörnyek) vagy egy játékos petjére képes az irányítása alá vonni és gondolatai útján parancsokat adni neki. Mikor az ellenfél az irányítása alá kerül, a szemei lilás Szinűek lesznek és Zoey ilyenkor képes egy irányított lényt kiválasztani és a bal szemével látja azt amit ő is (ilyenkor a bal szeme lilán világit). Képes akár váltogatni is a szörnyek látómezejét. A képesség használata közben Zoey nem képes mozogni (Csak a fejét tudja mozgatni) igaz ugyan úgy érzékeli a körülötte történteket, de csak akkor képes újra mozogni, ha feloldja a képességet. A képesség az irányított lény szintje és Zoey speciális képességeire tett pontjai közötti különbséget veszi alapul. Minél nagyobb a különbség annál könnyebben tudja irányítani az adott lényt. Az irányított mobok száma nincs korlátozva viszont ilyenkor a szintjük összeadódik és a szerint nézi a külömbséget.
Előtörténet:
Zoey habár Los Angeles-ben született már nem sokkal születése után átkerült a japán fővárosba, ami az édesapja számlájára volt írható aki egy nagyon tehetséges programozó volt aki Zoey születése előtt kapott egy munka ajánlatot az egyik leghíresebb japán játékfejlesztő cégtől így kislánya már szinte születésétől fogva Tokióban élt és ennek köszönhetően viszonylag könnyen anyanyelvi szinten elsajátíthatta a nyelvet. Édesanyja két hónappal a szülés után meghalt aki már előtte is rengeteget betegeskedett és a szülés annyira legyengítette őt, hogy végül a szervezete feladta a harcot. Ettől eltekintve Zoey nem szenvedett semmiben hiányt és hála apja jól kereső állásának pénzel is elvoltak eresztve és talán épp emiatt kezdőtőt el nála a virtuális világok iránt érzett néha már beteges rajongás ami már elég korán előtört belőle és ahogyan cseperedett úgy mélyült egyre inkább a virtuális örömök tengerében. Azonban ez a való életben mély nyomott hagyott benne és ez a jellemére is kihatott. Sosem voltak igazi barátai és még akiket annak tudott nevezni azok is rendszerint kihasználták és átverték őt amivel mindig tisztában is volt de nem akarta ezt észre venni inkább abban a hitben élt, hogy a barátság így működik vagy csupán csak nem volt mersze kiállni magáért és hagyta, hogy eltapossák. Mindig a figyelem középpontjában akart lenni holott kifejezetten nem szeret előtérbe kerülni ám megvolt arról győződve, hogy ő csak egy szemét mások szemében és mindig mindenkinek tökéletesen meg akart felelni, a kedvükbe járni, hogy szeressék és ezt a körülötte lévők kíméletlenül ki is használták. Gyakran vették rá olyan dolgokra amiket ő nem akart megtenni de mégis mindig belement sőt nem ritkán ő maga ajánlotta föl még akkor is ha egyáltalán nem fűlött hozzá a foga csak azért, hogy beilleszkedjen és elfogadják. Az élete ettől fogva egyre rosszabb irányt és az osztálytársai szép lassan a sárba tiporták minden önbizalmát hiszen tudták, hogy amíg Zoey azt hiszi nem tudta rendesen megcsinálni azt amit bevállalt addig ők is könnyen manipulálhatták őt és szinte bármire rávehették. Hamar híressé vált az általános iskolában de nem a jó értelemben és így szinte mindig ő vált a viccek és a megaláztatások középpontjában mint céltábla és csak pár ember volt az aki kiállt érte de ők is csupán azért, hogy saját „csicskásként” használják őt. Ez az időszak a pokollal ért fel a számára és gyakran a saját halálát kívánta. Idővel aztán az általános iskolai évek véget értek és felkerült középiskolába távol a régi „ismerőseitől” ahol abban reménykedett, hogy itt jobbra fordul az élete és végre igazi barátai lehetnek addigra azonban az önbizalma már romokban hevert és félt bárkivel is komolyabb kapcsolatot teremteni. Túlontúl zárkózottá vált és bár itt már nem bántották őt itt sem volt képes barátokra lelni csupán az őrületbe taszító magányt találta meg ami talán ennél is rosszabb volt. Ez volt aztán az, az időszak mikor először ismerkedett meg az online játékokkal és hamar rájött, hogy arctalanul sokkal merészebben tud viselkedni, nem akart megfelelni senkinek és nem félt attól ha valamit nem jól csinál hiszen úgy sem tudják azt, hogy ki ő. A készítők által megálmodott világokban önmagát tudta adni sőt, itt a tetteinek nem voltak következményei vagy legalábbis nem olyan súlyosak mint az életben és sokkal merészebbé és közvetlenebbé vált mint ahogy azt saját magáról eltudta volna képzelni de ez csupán a játékokra volt igaz. Amint visszatért a valóságba visszatért az a mulya énje amit ő annyira utált így hát az ideje nagy részét az mmokkal töltötte és csak akkor szakadt el mikor nagyon muszáj volt. A Saoval történő találkozása szinte elkerülhetetlen volt és már az első információ morzsák is ámulatba ejtették. A béta teszt megjelenésekkor az elsők között szerepelt, akik kipróbálhatták a játékot hála édesapjának. A teszt alatt sikerült elég szép eredményeket elérnie így már tapasztalt játékosként kezdhetett neki a játéknak mikor az hivatalosan is megjelent. A belépést követő néhány percben izgatottság járta át az egész testét annak ellenére, hogy már tudta mire számítson. A béta teszt alatt íjászt használt ám most úgy gondolta inkább mást próbál ki. A kardforgatók túl elcsépeltnek tűntek még a többi kaszt nem keltette fel az érdeklődését kivéve az állatidomárt. Habár hallott róla pletykákat, hogy meglehetősen nehéz velük játszani különösen az elején de gondolta egy kis kihivás nem árthat. Némi állítgatás után végül a kezdő városban találta magát és ismét csak rácsodálkozott arra mire is képes a modern technológia. Ezúttal persze nem ragadt le olyan sokáig a látványnál mint legutóbb helyette inkább az állatkáját ellenőrizte azonban az még csak egy kis tojás volt. A tojás fehér volt amin valamiféle kék minták voltak Amik Zoeyt leginkább karmokra emlékeztettek. Elmosolyodott a tojás láttán majd rutinosan a főtér felé vette az irányt, hogy küldetéseket hajtson végre, azonban arra ami ott várt rá semmi nem tudta felkészíteni. Kayaba Akihiko bejelentése úgy zúzta össze a lány elméjét akár egy vasgolyó összekuszálva azt a két személyiséget és felfogást amit az életben és a virtuális életben szedett össze…
Nem: Nő
kor:19
Kaszt: Állatidomár
Kinézet:
Jellem:
Zoey kétféle jellemmel rendelkezik. Való életben egy igencsak szerény, visszahúzódó és önbizalom hiányban szenvedő lány aki emellett még nagyon naiv és hiszékeny ezért elég könnyen át lehet őt verni. Igyekszik mindenkivel kedves lenni és mások kényelmét mindig sokkal előrébb tartja mint a sajátját még akkor is ha így ő kerül bajba vagy magának okoz azzal kényelmetlenséget. A játékokban viszont ennek mondhatni az ellentéte. Pimasz, nagyképű és rendkívül számító. Semmit nem tesz ingyen és csak azt nézi, hogy neki jó legyen még ha másokat el is kell taposnia emiatt pont úgy ahogy vele is teszik az életben. Utálja azokat, akik jobbak nála vagy jobb cuccaik vannak és ha lehetősége van rá vagy megpróbálja elvenni azt vagy szimplán kiakarja iktatni a konkurenciát. Azok pedig akik kisebbek vagy rosszabb játékosok nála lenézi őket viszont mindig felvág előttük, hogy felnézzenek rá vagy épp csodálják esetleg irigykedjenek. Azonban a Saoban történt incidens miatt ez a két tudatta kettéhasadt és gyakran váltogatja a személyiségeit és ugyan ilyen gyakorisággal hangosan beszélget, vitatkozik magával és a halál közelségének köszönhetően nagyon erős élni akarás támadt fel benne és a haláltól való félelme egyre inkább elhomályosítja az elméjét.
Képesség:
Mind Controll:
Zoey kezében egy lilán izzó íj és egy nyílvessző jelenik meg amit kilőve a mobokra(kivéve a bossok, az élőhalott vagy humanoid jellegű szörnyek) vagy egy játékos petjére képes az irányítása alá vonni és gondolatai útján parancsokat adni neki. Mikor az ellenfél az irányítása alá kerül, a szemei lilás Szinűek lesznek és Zoey ilyenkor képes egy irányított lényt kiválasztani és a bal szemével látja azt amit ő is (ilyenkor a bal szeme lilán világit). Képes akár váltogatni is a szörnyek látómezejét. A képesség használata közben Zoey nem képes mozogni (Csak a fejét tudja mozgatni) igaz ugyan úgy érzékeli a körülötte történteket, de csak akkor képes újra mozogni, ha feloldja a képességet. A képesség az irányított lény szintje és Zoey speciális képességeire tett pontjai közötti különbséget veszi alapul. Minél nagyobb a különbség annál könnyebben tudja irányítani az adott lényt. Az irányított mobok száma nincs korlátozva viszont ilyenkor a szintjük összeadódik és a szerint nézi a külömbséget.
Előtörténet:
Zoey habár Los Angeles-ben született már nem sokkal születése után átkerült a japán fővárosba, ami az édesapja számlájára volt írható aki egy nagyon tehetséges programozó volt aki Zoey születése előtt kapott egy munka ajánlatot az egyik leghíresebb japán játékfejlesztő cégtől így kislánya már szinte születésétől fogva Tokióban élt és ennek köszönhetően viszonylag könnyen anyanyelvi szinten elsajátíthatta a nyelvet. Édesanyja két hónappal a szülés után meghalt aki már előtte is rengeteget betegeskedett és a szülés annyira legyengítette őt, hogy végül a szervezete feladta a harcot. Ettől eltekintve Zoey nem szenvedett semmiben hiányt és hála apja jól kereső állásának pénzel is elvoltak eresztve és talán épp emiatt kezdőtőt el nála a virtuális világok iránt érzett néha már beteges rajongás ami már elég korán előtört belőle és ahogyan cseperedett úgy mélyült egyre inkább a virtuális örömök tengerében. Azonban ez a való életben mély nyomott hagyott benne és ez a jellemére is kihatott. Sosem voltak igazi barátai és még akiket annak tudott nevezni azok is rendszerint kihasználták és átverték őt amivel mindig tisztában is volt de nem akarta ezt észre venni inkább abban a hitben élt, hogy a barátság így működik vagy csupán csak nem volt mersze kiállni magáért és hagyta, hogy eltapossák. Mindig a figyelem középpontjában akart lenni holott kifejezetten nem szeret előtérbe kerülni ám megvolt arról győződve, hogy ő csak egy szemét mások szemében és mindig mindenkinek tökéletesen meg akart felelni, a kedvükbe járni, hogy szeressék és ezt a körülötte lévők kíméletlenül ki is használták. Gyakran vették rá olyan dolgokra amiket ő nem akart megtenni de mégis mindig belement sőt nem ritkán ő maga ajánlotta föl még akkor is ha egyáltalán nem fűlött hozzá a foga csak azért, hogy beilleszkedjen és elfogadják. Az élete ettől fogva egyre rosszabb irányt és az osztálytársai szép lassan a sárba tiporták minden önbizalmát hiszen tudták, hogy amíg Zoey azt hiszi nem tudta rendesen megcsinálni azt amit bevállalt addig ők is könnyen manipulálhatták őt és szinte bármire rávehették. Hamar híressé vált az általános iskolában de nem a jó értelemben és így szinte mindig ő vált a viccek és a megaláztatások középpontjában mint céltábla és csak pár ember volt az aki kiállt érte de ők is csupán azért, hogy saját „csicskásként” használják őt. Ez az időszak a pokollal ért fel a számára és gyakran a saját halálát kívánta. Idővel aztán az általános iskolai évek véget értek és felkerült középiskolába távol a régi „ismerőseitől” ahol abban reménykedett, hogy itt jobbra fordul az élete és végre igazi barátai lehetnek addigra azonban az önbizalma már romokban hevert és félt bárkivel is komolyabb kapcsolatot teremteni. Túlontúl zárkózottá vált és bár itt már nem bántották őt itt sem volt képes barátokra lelni csupán az őrületbe taszító magányt találta meg ami talán ennél is rosszabb volt. Ez volt aztán az, az időszak mikor először ismerkedett meg az online játékokkal és hamar rájött, hogy arctalanul sokkal merészebben tud viselkedni, nem akart megfelelni senkinek és nem félt attól ha valamit nem jól csinál hiszen úgy sem tudják azt, hogy ki ő. A készítők által megálmodott világokban önmagát tudta adni sőt, itt a tetteinek nem voltak következményei vagy legalábbis nem olyan súlyosak mint az életben és sokkal merészebbé és közvetlenebbé vált mint ahogy azt saját magáról eltudta volna képzelni de ez csupán a játékokra volt igaz. Amint visszatért a valóságba visszatért az a mulya énje amit ő annyira utált így hát az ideje nagy részét az mmokkal töltötte és csak akkor szakadt el mikor nagyon muszáj volt. A Saoval történő találkozása szinte elkerülhetetlen volt és már az első információ morzsák is ámulatba ejtették. A béta teszt megjelenésekkor az elsők között szerepelt, akik kipróbálhatták a játékot hála édesapjának. A teszt alatt sikerült elég szép eredményeket elérnie így már tapasztalt játékosként kezdhetett neki a játéknak mikor az hivatalosan is megjelent. A belépést követő néhány percben izgatottság járta át az egész testét annak ellenére, hogy már tudta mire számítson. A béta teszt alatt íjászt használt ám most úgy gondolta inkább mást próbál ki. A kardforgatók túl elcsépeltnek tűntek még a többi kaszt nem keltette fel az érdeklődését kivéve az állatidomárt. Habár hallott róla pletykákat, hogy meglehetősen nehéz velük játszani különösen az elején de gondolta egy kis kihivás nem árthat. Némi állítgatás után végül a kezdő városban találta magát és ismét csak rácsodálkozott arra mire is képes a modern technológia. Ezúttal persze nem ragadt le olyan sokáig a látványnál mint legutóbb helyette inkább az állatkáját ellenőrizte azonban az még csak egy kis tojás volt. A tojás fehér volt amin valamiféle kék minták voltak Amik Zoeyt leginkább karmokra emlékeztettek. Elmosolyodott a tojás láttán majd rutinosan a főtér felé vette az irányt, hogy küldetéseket hajtson végre, azonban arra ami ott várt rá semmi nem tudta felkészíteni. Kayaba Akihiko bejelentése úgy zúzta össze a lány elméjét akár egy vasgolyó összekuszálva azt a két személyiséget és felfogást amit az életben és a virtuális életben szedett össze…
Zoey McClane- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 10
Join date : 2012. Nov. 09.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Zoey McClane
A chaten megbeszélt javítás kész ^^
Zoey McClane- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 10
Join date : 2012. Nov. 09.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Zoey McClane
Szia!
A módosításokat látom megcsináltad, ilyen formában az előtörténeted elfogadom. Amúgy üzenem, hogy máskor olvasd el a reagodat még egyszer, hiszen találtam bennük helyesírási hibát, persze csak elenyésző számban.
A tojásodból az első reagodban egy Jeti fog kikelni! Baba korában körülbelül 140 cm magas és imádja az ujjakat rágcsálni.
Ezután a legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A karakterek kezdéskor tíz (10) pontot kapnak, amit az állatidomár alapra, azaz:
Élet: 2 (a pet élete élet/2)
Fegyverkezelés: 0 (a te sebzésed)
Irányítás: 3 (a peted sebzése)
Kitartás: 0 (megegyezik a pet kitartásával)
Gyorsaság: 0 (megegyezik a pet gyorsaságával)
Speciális képesség: 0 (megegyezik a pet speciális képesség pontjaival)
Erre ráoszthatsz. Az elosztáshoz ha kéne egy kis segítség akkor ide kattints és a pontokat itt oszthatod el.
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
Kezdő Állatidomár Kés (felszerelt, - )
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
És ne feledkezzünk meg az aranyról. 70 arany üti a markodat, plusz 20 arany az új faj felfedezése miatt, azaz összesen 90 arany.
Nyomás adatlapot készíteni
A módosításokat látom megcsináltad, ilyen formában az előtörténeted elfogadom. Amúgy üzenem, hogy máskor olvasd el a reagodat még egyszer, hiszen találtam bennük helyesírási hibát, persze csak elenyésző számban.
A tojásodból az első reagodban egy Jeti fog kikelni! Baba korában körülbelül 140 cm magas és imádja az ujjakat rágcsálni.
Ezután a legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A karakterek kezdéskor tíz (10) pontot kapnak, amit az állatidomár alapra, azaz:
Élet: 2 (a pet élete élet/2)
Fegyverkezelés: 0 (a te sebzésed)
Irányítás: 3 (a peted sebzése)
Kitartás: 0 (megegyezik a pet kitartásával)
Gyorsaság: 0 (megegyezik a pet gyorsaságával)
Speciális képesség: 0 (megegyezik a pet speciális képesség pontjaival)
Erre ráoszthatsz. Az elosztáshoz ha kéne egy kis segítség akkor ide kattints és a pontokat itt oszthatod el.
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
Kezdő Állatidomár Kés (felszerelt, - )
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
És ne feledkezzünk meg az aranyról. 70 arany üti a markodat, plusz 20 arany az új faj felfedezése miatt, azaz összesen 90 arany.
Nyomás adatlapot készíteni
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.